Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mødeledere til rehabiliteringsteamet i Center for Afklaring og Beskæftigelse

I Københavns Kommunes beskæftigelsesindsats har vi stor fokus på at få borgeren på ”rette hylde”. Det betyder, at en del borgere skal have forelagt deres sag for rehabiliteringsteamet til vurdering af, om borgeren skal visiteres til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. 
 
Rehabiliteringsteamet er sammensat af repræsentanter fra fire forvaltninger, lægefaglig bistand samt borger og den forberedende sagsbehandler.   
 
Vi søger to medarbejdere, der kan varetage følgende opgaver 
  • Indgå i det tværfaglige samarbejde i rehabiliteringsteamet som repræsentant for Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF)   
  • Gennem denne deltagelse bidrage med løsningsforslag til de tværfaglige udfordringer   
  • Varetage den efterfølgende skriftlige behandling i form af indstilling og afgørelse   
  • Aktiv deltagelse i en fortsat positiv udvikling og optimering af centerets opgaveløsning   
  • Yde faglig bistand og sparring til kolleger og samarbejdspartnere 
Vi forventer, at du 
  • har en relevant uddannelse   
  • meget gerne har erfaring med arbejdet i rehabiliteringsteam   
  • har en bred og praktisk erfaring indenfor beskæftigelsesområdet (og til reformen bag arbejdet i rehabiliteringsteam)   
  • har en interesse for arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik – samt forståelse for borgernes udfordringer og potentialer   
  • er enig i vores holdning til, at den bedste beskæftigelsesrettede indsats sker i samarbejde med virksomheder og arbejdspladser sideløbende med sociale og sundhedsmæssige indsatser   
  • har gennemslagskraft og trives med mødelederrollen   
  • har en positiv og humoristisk indstilling til hverdagen – også selvom den er travl og hektisk 
Løn- og ansættelsesvilkår   
Ansættelse sker efter HK-overenskomsten for undervisere/vejledere på det kommunale område eller DS-overenskomsten for socialrådgivere/socialformidlere på det kommunale område. Herudover kan der forhandles tillæg i forhold til kvalifikationer efter aftale om Ny Løn. 
 
Som ny medarbejder med borger- eller virksomhedskontakt skal du gennemføre BIF-uddannelsen, hvor du bliver klædt professionelt på til dine opgaver. BIF-uddannelsen er udviklet i samarbejde med Professionshøjskolen Metropol og kan være kompetencegivende, hvis du opfylder optagelseskravene. 
 
Tiltrædelse snarest muligt /efter aftale. 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Der er tale om to stillinger.   
Arbejdspladsen ligger på Gammel Vasbygade, København SV.   
 
Er du interesseret?   
Vil du vide mere om jobbet, kan du ringe til afdelingschef Christina Bro Mønsted på 2724 0587. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329756703Phoenix-776e484b12018-02-07T15:04:57.257Mødeledere til rehabiliteringsteamet i Center for Afklaring og Beskæftigelse
I Københavns Kommunes beskæftigelsesindsats har vi stor fokus på at få borgeren på ”rette hylde”. Det betyder, at en del borgere skal have forelagt deres sag for rehabiliteringsteamet til vurdering af, om borgeren skal visiteres til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. 
 
Rehabiliteringsteamet er sammensat af repræsentanter fra fire forvaltninger, lægefaglig bistand samt borger og den forberedende sagsbehandler.   
 
Vi søger to medarbejdere, der kan varetage følgende opgaver 
  • Indgå i det tværfaglige samarbejde i rehabiliteringsteamet som repræsentant for Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF)   
  • Gennem denne deltagelse bidrage med løsningsforslag til de tværfaglige udfordringer   
  • Varetage den efterfølgende skriftlige behandling i form af indstilling og afgørelse   
  • Aktiv deltagelse i en fortsat positiv udvikling og optimering af centerets opgaveløsning   
  • Yde faglig bistand og sparring til kolleger og samarbejdspartnere 
Vi forventer, at du 
  • har en relevant uddannelse   
  • meget gerne har erfaring med arbejdet i rehabiliteringsteam   
  • har en bred og praktisk erfaring indenfor beskæftigelsesområdet (og til reformen bag arbejdet i rehabiliteringsteam)   
  • har en interesse for arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik – samt forståelse for borgernes udfordringer og potentialer   
  • er enig i vores holdning til, at den bedste beskæftigelsesrettede indsats sker i samarbejde med virksomheder og arbejdspladser sideløbende med sociale og sundhedsmæssige indsatser   
  • har gennemslagskraft og trives med mødelederrollen   
  • har en positiv og humoristisk indstilling til hverdagen – også selvom den er travl og hektisk 
Løn- og ansættelsesvilkår   
Ansættelse sker efter HK-overenskomsten for undervisere/vejledere på det kommunale område eller DS-overenskomsten for socialrådgivere/socialformidlere på det kommunale område. Herudover kan der forhandles tillæg i forhold til kvalifikationer efter aftale om Ny Løn. 
 
Som ny medarbejder med borger- eller virksomhedskontakt skal du gennemføre BIF-uddannelsen, hvor du bliver klædt professionelt på til dine opgaver. BIF-uddannelsen er udviklet i samarbejde med Professionshøjskolen Metropol og kan være kompetencegivende, hvis du opfylder optagelseskravene. 
 
Tiltrædelse snarest muligt /efter aftale. 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Der er tale om to stillinger.   
Arbejdspladsen ligger på Gammel Vasbygade, København SV.   
 
Er du interesseret?   
Vil du vide mere om jobbet, kan du ringe til afdelingschef Christina Bro Mønsted på 2724 0587. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018. 
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9.
 
2018-02-22T00:03:41.847 I Københavns Kommunes beskæftigelsesindsats har vi stor fokus på at få borgeren på rette hylde . Det betyder, at en del borgere skal have forelagt deres sag for rehabiliteringsteamet til vurdering af, om borgeren skal visiteres til ressourceforløb, fleksjob eller førtidspension. Rehabiliteringsteamet er sammensat af repræsentanter fra fire forvaltninger, lægefaglig bistand samt borger og den forberedende sagsbehandler. Vi søger to medarbejdere, der kan varetage følgende opgaver Indgå i det tværfaglige samarbejde i rehabiliteringsteamet som repræsentant for Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF) Gennem denne deltagelse bidrage med løsningsforslag til de tværfaglige udfordringer Varetage den efterfølgende skriftlige behandling i form af indstilling og afgørelse Aktiv deltagelse i en fortsat positiv udvikling og optimering af centerets opgaveløsning Yde faglig bistand og sparring til kolleger og samarbejdspartnere Vi forventer, at du har en relevant uddannelse meget gerne har erfaring med arbejdet i rehabiliteringsteam har en bred og praktisk erfaring indenfor beskæftigelsesområdet (og til reformen bag arbejdet i rehabiliteringsteam) har en interesse for arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik samt forståelse for borgernes udfordringer og potentialer er enig i vores holdning til, at den bedste beskæftigelsesrettede indsats sker i samarbejde med virksomheder og arbejdspladser sideløbende med sociale og sundhedsmæssige indsatser har gennemslagskraft og trives med mødelederrollen har en positiv og humoristisk indstilling til hverdagen også selvom den er travl og hektisk Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter HK-overenskomsten for undervisere vejledere på det kommunale område eller DS-overenskomsten for socialrådgivere socialformidlere på det kommunale område. Herudover kan der forhandles tillæg i forhold til kvalifikationer efter aftale om Ny Løn. Som ny medarbejder med borger- eller virksomhedskontakt skal du gennemføre BIF-uddannelsen, hvor du bliver klædt professionelt på til dine opgaver. BIF-uddannelsen er udviklet i samarbejde med Professionshøjskolen Metropol og kan være kompetencegivende, hvis du opfylder optagelseskravene. Tiltrædelse snarest muligt efter aftale. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flekstidsordning. Der er tale om to stillinger. Arbejdspladsen ligger på Gammel Vasbygade, København SV. Er du interesseret? Vil du vide mere om jobbet, kan du ringe til afdelingschef Christina Bro Mønsted på 2724 0587. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 21. februar 2018. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9.10Phoenix776e484b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=149114&DepartmentId=19558&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3104207CAB Afdeling 611Gamle Vasbygade 492450København SVDKDanmarkORS/776e484b_logo.pngORS/Small/776e484b_logo.png155.6541108012.53982150
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent522404KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=776e484bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=776e484bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=776e484b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=776e484b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse352877643importimport_776e484bDKDanmarkDKDanmark329918591Pædagogisk leder til Dronning Louise 0-6 årBasic Vi søger en pædagogisk leder, som kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen. Indre By Østerbro Klynge C, Klyngen Ved Søerne søger en pædagogisk leder til Daginstitutionen Dronning Louise 0-6 år fra 1. februar 2019. I Kongeriget ved Søerne er vores primære opgave at sørge for, at børn får den bedste start på livet udenfor hjemmet. Derfor lyder vores vision: Vi ser glæden i børns øjne . Vision og værdier medvirker til, at vi holder fokus på børnenes trivsel og på de gode værdier i de daglige fællesskaber og samarbejder. Det kan være i mødet med børnene, i personalets samarbejde og i forældrepartnerskabet. Klyngen ved Søerne består af syv enheder, seks integrerede institutioner og en børnehave, hvor der er tilknyttet en pædagogisk leder til hver enhed. Daginstitutionen Dronning Louise 0-6 år Dronning Louise rummer ca. 100 fantastiske børn i alderen 0-6 år og 24 dygtige og engagerede medarbejdere. Vi har hjemme i det gamle børnehospital Dronning Louise , og vores hus har i alt syv stuer: fire stuer i vuggestuen med ca. 11 børn på hver stue og tre stuer i børnehaven med 20-22 børn på hver. Vi har en dejlig stor legeplads, som vi deler med tre andre enheder i klyngen, og vi ligger i smørhullet mellem Øster Anlæg, Botanisk Have og Søerne. Der kun 10 minutters gang til Østerport Station. Vi har de sidste to år arbejdet med udvikling af ledelsesteamet samt implementering af klyngestrukturen. Vi er ikke i mål og øver os derfor forsat. Du skal kunne se dig selv som en del af teamet, hvor vi blandt andet har fokus på vores ledelseskompetencer og fordeling af opgaver i klyngen på tværs til glæde for fagligheden. Om dig Du har erfaring med at omsætte politiske mål og lovpligtige læreplanstemaer til en professionel hverdag i enheden. Du skal kunne arbejde med metoder til refleksion, dokumentation og dataindsamling, evaluering, nye ideer og afprøvning. Du har erfaring med at lede læreprocesser tæt på praksis, refleksivt, metodisk og systematisk og kan arbejde konstruktivt med komplekse problemstillinger. Det er vigtigt, at du som leder er faglig, nærværende, tydelig, tilgængelig og synlig i den daglige praksis, både for børn, medarbejdere og forældre. Du skal have gode kommunikative kompetencer, kunne lytte, gå med på andres ideer, turde tænke nye og anderledes tanker og sjove muligheder samt bakke op om og implementere beslutninger truffet i teamet. Du skal være uddannet pædagog og have eller være indstillet på at tage en diplomuddannelse i ledelse. Kan du genkende sig selv i ovenstående beskrivelse, hører vi gerne fra dig! Der vil blive afholdt ansættelses samtale d. 17 12-2018. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger Ny Løn og gældende overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattester. Yderligere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte klyngeleder Christian Eilers på 2045 6431 eller pædagog Brian Engsig på 2121 6267. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 12. december 2018
Vi søger en pædagogisk leder, som kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen.  
 
Indre By/Østerbro Klynge C, Klyngen Ved Søerne søger en pædagogisk leder til Daginstitutionen Dronning Louise 0-6 år fra 1. februar 2019.  
 
I Kongeriget ved Søerne er vores primære opgave at sørge for, at børn får den bedste start på livet udenfor hjemmet.
Derfor lyder vores vision: ”Vi ser glæden i børns øjne”.  
 
Vision og værdier medvirker til, at vi holder fokus på børnenes trivsel og på de gode værdier i de daglige fællesskaber og samarbejder. Det kan være i mødet med børnene, i personalets samarbejde og i forældrepartnerskabet.  
 
Klyngen ved Søerne består af syv enheder, seks integrerede institutioner og en børnehave, hvor der er tilknyttet en pædagogisk leder til hver enhed.  
 
Daginstitutionen Dronning Louise 0-6 år  
Dronning Louise rummer ca. 100 fantastiske børn i alderen 0-6 år og 24 dygtige og engagerede medarbejdere. Vi har hjemme i det gamle børnehospital ”Dronning Louise”, og vores hus har i alt syv stuer: fire stuer i vuggestuen med ca. 11 børn på hver stue og tre stuer i børnehaven med 20-22 børn på hver.  
 
Vi har en dejlig stor legeplads, som vi deler med tre andre enheder i klyngen, og vi ligger i smørhullet mellem Øster Anlæg, Botanisk Have og Søerne. Der kun 10 minutters gang til Østerport Station.  
 
Vi har de sidste to år arbejdet med udvikling af ledelsesteamet samt implementering af klyngestrukturen. Vi er ikke i mål og øver os derfor forsat. Du skal kunne se dig selv som en del af teamet, hvor vi blandt andet har fokus på vores ledelseskompetencer og fordeling af opgaver i klyngen på tværs – til glæde for fagligheden.  
 
Om dig  
Du har erfaring med at omsætte politiske mål og lovpligtige læreplanstemaer til en professionel hverdag i enheden. Du skal kunne arbejde med metoder til refleksion, dokumentation og dataindsamling, evaluering, nye ideer og afprøvning. Du har erfaring med at lede læreprocesser tæt på praksis, refleksivt, metodisk og systematisk og kan arbejde konstruktivt med komplekse problemstillinger.  
 
Det er vigtigt, at du som leder er faglig, nærværende, tydelig, tilgængelig og synlig i den daglige praksis, både for børn, medarbejdere og forældre.  
Du skal have gode kommunikative kompetencer, kunne lytte, gå med på andres ideer, turde tænke nye og anderledes tanker og sjove muligheder samt bakke op om – og implementere – beslutninger truffet i teamet.  
 
Du skal være uddannet pædagog og have eller være indstillet på at tage en diplomuddannelse i ledelse.  
 
Kan du genkende sig selv i ovenstående beskrivelse, hører vi gerne fra dig!  
Der vil blive afholdt ansættelses samtale d. 17/12-2018.
 
Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår følger Ny Løn og gældende overenskomst.  
 
Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattester.  
 
Yderligere information  
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte klyngeleder Christian Eilers på 2045 6431 eller pædagog Brian Engsig på 2121 6267.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 12. december 2018
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDronning LouiseKøbenhavn2018-11-27T15:00:30.2072018-12-12T00:00:00
329919073Strategisk, visionær og driftssikker tilbudsleder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej - en del af Center for Autisme & SpecialpædagogikBasic Genopslag Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej. Ledelse af et af handicapområdets største tilbud Center for Autisme & Specialpædagogik søger pr. 1. marts 2019 en tilbudsleder, der kan skabe sammenhæng mellem de overordnede mål og strategier, og botilbuddets opgaver på vores største enhed Musvågevej. Tilbuddet har 7 bo-afdelinger med 50 pladser efter ABL§ 105 og SEL§85, samt to aktivitetstilbud med 43 pladser efter § 104, en medarbejdergruppe på ca. 120 årsværk samt et årligt driftsbudget på ca. 44 mio. Bliv en del af et fællesskab Som tilbudsleder i CAS indgår du i en centerledelse sammen med centerchefen og de 4 øvrige tilbudsledere. Sammen med centerledelsen er du med til at sætte retningen for centret og udnytte de potentialer, der kan bidrage til udviklingen af tilbuddene. Centret arbejder aktivt med 3 områder: Kompetenceudvikling, pårørendesamarbejde og frivillighed. Du refererer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Derudover støttes du op af en stab bestående af bl.a. økonomi, faglig udvikling og HR, der understøtter og rådgiver dig i forhold til drift og udvikling samt ledelsessupervision og coaching til udvikling af dit eget ledelsesrum. For os er det vigtigt at klæde vores ledere på til opgaven, og du vil derfor få et introprogram, så du har de rette redskaber og forudsætninger for at lykkes med opgaven. Dig som tilbudsleder Dine vigtigste opgaver er at lede og udvikle dit lokale ledelsesteam, bestående af fire afdelingsledere, samt at have fokus på udnyttelse af hele husets ressourcer, så der skabes de bedste rammer for både medarbejdere og borgere på Musvågevej. For at få succes i stillingen er det afgørende, at du forstår at sammenkæde visioner med økonomisk administration af tilbuddet. Du går nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og et driftssikkert botilbud. Og med respekt for den fungerende kultur, formår du at tænke politiske og udviklingsorienterede strategier ind i virkeligheden på tilbuddet og formidle det til både ledelse, medarbejdere og pårørende. Det betyder, at du kan uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben og konstruktiv omgangstone på alle niveauer samtidig med, at du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende. Det betyder, at du som tilbudsleder varetager rollen som strategisk, udviklingsorienteret og driftssikker leder leder og udvikler ledelsesteamet, så I sammen driver et stabilt tilbud har styr på budgetter og ressourcer samarbejder med relevante parter i forhold til at efterleve tilbuddets, centerets og borgercenterets strategiplan sikrer et godt arbejdsmiljø har overblikket over nødvendige tiltag i forhold til bygninger og udenomsarealer agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter Vi ser gerne, at du har en lederuddannelse og minimum 2-3 års erfaring med ledelse af ledere har høj integritet med fokus på faglig og udviklingsorienteret ledelse, og med samarbejdsperspektivet i højsædet er en konstruktiv medspiller på det strategiske niveau i centerledelsen har relevant pædagogisk, social- eller sundhedsfaglig baggrund har erfaring fra døgnområdet Om Bo- og Dagtilbuddet Musvågevej På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver samt 15 hjertevarme frivillige, som er en del af projekt Vind i Håret. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser. Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk og lokalsamfund som en stærk ressource. Musvågevej er et tilbud med en kultur for fællesskab og samarbejde på tværs i det store hus, hvilket kræver et dygtigt og veletableret ledelsesteam. Tilbuddet er beliggende på Musvågevej i Københavns nordvestkvarter. Mere information Læs mere om Center for Autisme & Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk og for en beskrivelse af tilbuddet. Yderligere oplysninger om stillingen fås hos centerchef Susanne Holme Aaen på 4212 3903. Løn - og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. januar 2019 Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 10. januar 2019, og 2. samtalerunde den 16. januar 2019. Der vil indgå test af egnede kandidater, der går videre til 2. samtale.
Genopslag 
Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej.  
 
Ledelse af et af handicapområdets største tilbud  
Center for Autisme & Specialpædagogik søger pr. 1. marts 2019 en tilbudsleder, der kan skabe sammenhæng mellem de overordnede mål og strategier, og botilbuddets opgaver på vores største enhed – Musvågevej. Tilbuddet har 7 bo-afdelinger med 50 pladser efter ABL§ 105 og SEL§85, samt to aktivitetstilbud med 43 pladser efter § 104, en medarbejdergruppe på ca. 120 årsværk samt et årligt driftsbudget på ca. 44 mio.  
 
Bliv en del af et fællesskab  
Som tilbudsleder i CAS indgår du i en centerledelse sammen med centerchefen og de 4 øvrige tilbudsledere. Sammen med centerledelsen er du med til at sætte retningen for centret og udnytte de potentialer, der kan bidrage til udviklingen af tilbuddene. Centret arbejder aktivt med 3 områder: Kompetenceudvikling, pårørendesamarbejde og frivillighed.  
 
Du refererer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Derudover støttes du op af en stab bestående af bl.a. økonomi, faglig udvikling og HR, der understøtter og rådgiver dig i forhold til drift og udvikling samt ledelsessupervision og coaching til udvikling af dit eget ledelsesrum. For os er det vigtigt at klæde vores ledere på til opgaven, og du vil derfor få et introprogram, så du har de rette redskaber og forudsætninger for at lykkes med opgaven.  
 
Dig som tilbudsleder  
Dine vigtigste opgaver er at lede og udvikle dit lokale ledelsesteam, bestående af fire afdelingsledere, samt at have fokus på udnyttelse af hele husets ressourcer, så der skabes de bedste rammer for både medarbejdere og borgere på Musvågevej.  
For at få succes i stillingen er det afgørende, at du forstår at sammenkæde visioner med økonomisk administration af tilbuddet. Du går nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og et driftssikkert botilbud. Og med respekt for den fungerende kultur, formår du at tænke politiske og udviklingsorienterede strategier ind i virkeligheden på tilbuddet og formidle det til både ledelse, medarbejdere og pårørende.  
Det betyder, at du kan uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben og konstruktiv omgangstone på alle niveauer samtidig med, at du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende.  
 
Det betyder, at du som tilbudsleder  
  • varetager rollen som strategisk, udviklingsorienteret og driftssikker leder  
  • leder og udvikler ledelsesteamet, så I sammen driver et stabilt tilbud  
  • har styr på budgetter og ressourcer  
  • samarbejder med relevante parter i forhold til at efterleve tilbuddets, centerets og borgercenterets strategiplan  
  • sikrer et godt arbejdsmiljø  
  • har overblikket over nødvendige tiltag i forhold til bygninger og udenomsarealer  
  • agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter 
Vi ser gerne, at du  
  • har en lederuddannelse og minimum 2-3 års erfaring med ledelse af ledere  
  • har høj integritet med fokus på faglig og udviklingsorienteret ledelse, og med samarbejdsperspektivet i højsædet  
  • er en konstruktiv medspiller på det strategiske niveau i centerledelsen  
  • har relevant pædagogisk, social- eller sundhedsfaglig baggrund  
  • har erfaring fra døgnområdet 
Om Bo- og Dagtilbuddet Musvågevej  
På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver samt 15 hjertevarme frivillige, som er en del af projekt Vind i Håret. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser.  
 
Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk og lokalsamfund som en stærk ressource. Musvågevej er et tilbud med en kultur for fællesskab og samarbejde på tværs i det store hus, hvilket kræver et dygtigt og veletableret ledelsesteam.  
Tilbuddet er beliggende på Musvågevej i Københavns nordvestkvarter.  
 
Mere information  
Læs mere om Center for Autisme & Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk og for en beskrivelse af tilbuddet.  
 
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos centerchef Susanne Holme Aaen på 4212 3903.  
 
Løn - og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. januar 2019   
Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 10. januar 2019, og 2. samtalerunde den 16. januar 2019.  
Der vil indgå test af egnede kandidater, der går videre til 2. samtale.   
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Autisme og SpecialpædagogikKøbenhavn2018-11-28T10:00:38.1602019-01-02T00:00:00
329919771To faglige ledere til ASPECT/CSBBBasic ASPECT søger to ledere på fuldtid, som brænder for at udøve faglig ledelse, arbejde med teamudvikling, struktur og organisering. Ledere som har et stort engagement og brænder for at være med til at gøre en forskel i samarbejde med borgerne, medarbejderne og andre samarbejdspartnere. ASPECT er en del af Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse (CSBB), som hører under Socialforvaltningen (SOF) i Københavns Kommune. ASPECT består af fem botræningstilbud på forskellige adresser. Tilbuddene er målrettet mennesker med autismespektrum forstyrrelse, primært Aspergers syndrom. Hovedparten af borgerne har også komorbide lidelser såsom ADHD, OCD, bipolar lidelse, depressive tilstande, angst m.fl. ASPECT har desuden tilknyttet Kulturhuset Pulsen, som er et netværkstilbud til københavnere med handicap. ASPECT giver botræningsophold til 86 borgere og vi er 40 engagerede medarbejdere. Ledelsen består af Botilbudsleder samt to faglige ledere. ASPECT har været igennem organisatoriske ændringer gennem det sidste år, og for nyligt er en erfaren Botilbudsleder fra CSBB SOF indtrådt i stillingen som Botilbudsleder i ASPECT. Vi søger Fagligt dygtige ledere, som kan håndtere at arbejde i det ledelsesmæssige krydsfelt mellem den daglige opgaveløsning, personaleledelse i en medstyrende organisation, pårørendesamarbejde, strategier og effektmålinger og hvor fem bo-teams og et netværksteam er geografisk spredt på flere adresser i København. Vi er en organisation i udvikling, som har brug for ledere med stor energi og lyst til at være med til at præge og styrke denne udvikling. Faglighed, samarbejde og engagement er tre nøglebegreber, som bliver vægtet højt, og det vil med udgangspunkt i dette være din opgave at understøtte og styrke de kompetencer, som medarbejderne har brug for i hverdagen. En stor del af opgaven består i at skabe retning og give sparring i de enkelte teams, hvor du vil blive mødt af stærke faglige ambitioner om at skabe optimale betingelser for at øge borgernes livsmuligheder og sikre deres indflydelse på eget liv. Det er vigtigt, at du har gode kompetencer til at arbejde med teams, og at du kan bidrage til at styrke en teamorganisering og struktur, samt have blik for den nødvendige opfølgning og kvalificering på de rammer og strukturer, som teams arbejder ud fra. ASPECT er en arbejdsplads med mange forskelligartede udfordringer, og det forventes derfor, at du kan bevare både ro og overblik, når der skal træffes beslutninger. For at du kan blive et godt match til opgaven og lederteamet i ASPECT CSBB forventer vi, at du har en pædagogisk uddannelse samt ledelseserfaring, gerne inden for det specifikke målgruppeområde med borgere med ASF og gerne suppleret med efteruddannelser fagligt som ledelsesmæssigt diplom i ledelse kan arbejde stabilt, kreativt og motiverende under det pres og krydspres, som kommunale virksomheder nu og i fremtiden forventes at være under i den flydende omlægning af indsatserne for det pædagogiske arbejde er struktureret og systematisk i din arbejdsform samt kan prioritere og planlægge din arbejdstid, hvor du skal være indstillet på at arbejde ud fra flere adresser. Du vil sammen med botilbudsleder og anden faglig leder have din base på Kapelvej, Nørrebro har erfaring i at arbejde målrettet med udvikling af mennesker og i at sikre at dokumentation både i forhold til borgerne og medarbejdere gennemføres som aftalt arbejder med tillidsbaseret ledelse samt er nærværende og synlig i din ledelsestilgang med henblik på at udvikle teams til medstyrende organisering, da dette benyttes i CSBB har visioner for arbejdet med mennesker med ASF og kan motivere og engagere medarbejderne i den fortsatte udvikling af deres indsats kan arbejde med løsning af konflikter i forskellige situationer og kontekster kan bidrage til at etablere gennemsigtighed i organisationen. Vi tilbyder et dynamisk center med fokus på udvikling og kreative løsninger høj grad af medbestemmelse på alle niveauer veluddannede og engagerede kolleger på alle niveauer og funktioner et center med høj fokus på velfærdsteknologiske løsninger, der kan understøtte borgernes selvstændighed mest muligt et tæt samarbejde med Botilbudsleder og faglig leder samt teams, som er i udvikling m.h.p. medstyreorganisering. Samtidigt indgår du som en aktiv del af den samlede centerledelse, som består af de øvrige botilbudsledere, faglige ledere, konsulenter samt centerchefen et veletableret administrativt team som løfter mange opgaver og derfor giver plads til, at lederne kan fokusere på ledelsesopgaven. Som faglig leder vil du være med til at udvikle den faglige profil samt fortsat kvalificere og videreudvikle ASPECTs tilbud vil du bl.a. blive medansvarlig for udviklingsarbejdet, hvor du skal kunne tage hånd om svære og udfordrende problematikker. Det er derfor vigtigt, at du har et godt kendskab til egne styrker og begrænsninger vil du få et selvstændigt ansvar for en række områder og opgaver bl.a.: koordinere, følge op på samt kvalitetssikre den faglige dokumentation coache og vejlede medarbejdere i deres faglige og personlige udvikling støtte og vejlede medarbejdere og teams ift. medstyrets udvikling have ledelsesansvar for udvalg i den medstyrende organisering. Opgaverne bliver løbende revideret og fastlagt i samarbejde med botilbudslederen og den anden faglige leder. Og vi støtter, hjælper og giver hinanden feedback i opgaveløsningen. Tiltrædelse den 1. februar 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Lotte Daugaard på 2713 2615 eller besøge vores hjemmeside www.csb-aspect.kk.dk Ansøgning Har du lyst til at være en del af den videre udvikling af ASPECT CSBB, bedes du fremsende en ansøgning vedlagt relevant dokumentation. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. december 2018 Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 17. december 2018 på Kapelvej, København N.
ASPECT søger to ledere på fuldtid, som brænder for at udøve faglig ledelse, arbejde med teamudvikling, struktur og organisering. Ledere som har et stort engagement og brænder for at være med til at gøre en forskel i samarbejde med borgerne, medarbejderne og andre samarbejdspartnere.  
 
ASPECT er en del af Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse (CSBB), som hører under Socialforvaltningen (SOF) i Københavns Kommune. ASPECT består af fem botræningstilbud på forskellige adresser. Tilbuddene er målrettet mennesker med autismespektrum forstyrrelse, primært Aspergers syndrom. Hovedparten af borgerne har også komorbide lidelser såsom ADHD, OCD, bipolar lidelse, depressive tilstande, angst m.fl.  
ASPECT har desuden tilknyttet Kulturhuset Pulsen, som er et netværkstilbud til københavnere med handicap.  
 
ASPECT giver botræningsophold til 86 borgere og vi er 40 engagerede medarbejdere.  
Ledelsen består af Botilbudsleder samt to faglige ledere. ASPECT har været igennem organisatoriske ændringer gennem det sidste år, og for nyligt er en erfaren Botilbudsleder fra CSBB/SOF indtrådt i stillingen som Botilbudsleder i ASPECT.  
 
Vi søger
Fagligt dygtige ledere, som kan håndtere at arbejde i det ledelsesmæssige krydsfelt mellem den daglige opgaveløsning, personaleledelse i en medstyrende organisation, pårørendesamarbejde, strategier og effektmålinger og hvor fem bo-teams og et netværksteam er geografisk spredt på flere adresser i København. Vi er en organisation i udvikling, som har brug for ledere med stor energi og lyst til at være med til at præge og styrke denne udvikling.  
Faglighed, samarbejde og engagement er tre nøglebegreber, som bliver vægtet højt, og det vil med udgangspunkt i dette være din opgave at understøtte og styrke de kompetencer, som medarbejderne har brug for i hverdagen.  
 
En stor del af opgaven består i at skabe retning og give sparring i de enkelte teams, hvor du vil blive mødt af stærke faglige ambitioner om at skabe optimale betingelser for at øge borgernes livsmuligheder og sikre deres indflydelse på eget liv. Det er vigtigt, at du har gode kompetencer til at arbejde med teams, og at du kan bidrage til at styrke en teamorganisering og struktur, samt have blik for den nødvendige opfølgning og kvalificering på de rammer og strukturer, som teams arbejder ud fra. ASPECT er en arbejdsplads med mange forskelligartede udfordringer, og det forventes derfor, at du kan bevare både ro og overblik, når der skal træffes beslutninger. 
 
For at du kan blive et godt match til opgaven og lederteamet i ASPECT/CSBB forventer vi, at du 
  • har en pædagogisk uddannelse samt ledelseserfaring, gerne inden for det specifikke målgruppeområde med borgere med ASF og gerne suppleret med efteruddannelser fagligt som ledelsesmæssigt/diplom i ledelse  
  • kan arbejde stabilt, kreativt og motiverende under det pres og krydspres, som kommunale virksomheder nu og i fremtiden forventes at være under i den flydende omlægning af indsatserne for det pædagogiske arbejde
  • er struktureret og systematisk i din arbejdsform samt kan prioritere og planlægge din arbejdstid, hvor du skal være indstillet på at arbejde ud fra flere adresser. Du vil sammen med botilbudsleder og anden faglig leder have din base på Kapelvej, Nørrebro 
  • har erfaring i at arbejde målrettet med udvikling af mennesker og i at sikre at dokumentation både i forhold til borgerne og medarbejdere gennemføres som aftalt  
  • arbejder med tillidsbaseret ledelse samt er nærværende og synlig i din ledelsestilgang med henblik på at udvikle teams til medstyrende organisering, da dette benyttes i CSBB  
  • har visioner for arbejdet med mennesker med ASF og kan motivere og engagere medarbejderne i den fortsatte udvikling af deres indsats  
  • kan arbejde med løsning af konflikter i forskellige situationer og kontekster  
  • kan bidrage til at etablere gennemsigtighed i organisationen.  
Vi tilbyder  
  • et dynamisk center med fokus på udvikling og kreative løsninger
  • høj grad af medbestemmelse på alle niveauer  
  • veluddannede og engagerede kolleger på alle niveauer og funktioner  
  • et center med høj fokus på velfærdsteknologiske løsninger, der kan understøtte borgernes selvstændighed mest muligt
  • et tæt samarbejde med Botilbudsleder og faglig leder samt teams, som er i udvikling m.h.p. medstyreorganisering. Samtidigt indgår du som en aktiv del af den samlede centerledelse, som består af de øvrige botilbudsledere, faglige ledere, konsulenter samt centerchefen 
  • et veletableret administrativt team som løfter mange opgaver og derfor giver plads til, at lederne kan fokusere på ledelsesopgaven. 
Som faglig leder  
  • vil du være med til at udvikle den faglige profil samt fortsat kvalificere og videreudvikle ASPECTs tilbud  
  • vil du bl.a. blive medansvarlig for udviklingsarbejdet, hvor du skal kunne tage hånd om svære og udfordrende problematikker. Det er derfor vigtigt, at du har et godt kendskab til egne styrker og begrænsninger  
  • vil du få et selvstændigt ansvar for en række områder og opgaver bl.a.: 
    • koordinere, følge op på samt kvalitetssikre den faglige dokumentation  
    • coache og vejlede medarbejdere i deres faglige og personlige udvikling  
    • støtte og vejlede medarbejdere og teams ift. medstyrets udvikling  
    • have ledelsesansvar for udvalg i den medstyrende organisering.
Opgaverne bliver løbende revideret og fastlagt i samarbejde med botilbudslederen og den anden faglige leder. Og vi støtter, hjælper og giver hinanden feedback i opgaveløsningen.   
 
Tiltrædelse den 1. februar 2019 eller efter aftale.    
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. 
 
Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Lotte Daugaard på 2713 2615 eller besøge vores hjemmeside www.csb-aspect.kk.dk/   
 
Ansøgning  
Har du lyst til at være en del af den videre udvikling af ASPECT/CSBB, bedes du fremsende en ansøgning vedlagt relevant dokumentation.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. december 2018
Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 17. december 2018 på Kapelvej, København N.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngASPECT fællesKøbenhavn2018-11-29T11:00:46.4002018-12-13T00:00:00
329920150Rengøringsleder til Rengøringssektionen i Københavns KommuneBasic Rengøringssektionen, Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring. Vi søger en rengøringsleder til daglig drift og planlægning af rengøringsopgaver i eget team med tilsynsassistent og i samarbejde med Rengøringssektionens 13 øvrige rengøringsledere. Dine væsentligste arbejdsopgaver er ledelse af rengøringsmedarbejdere daglige besøg hos medarbejdere og kunder afholdelse af omsorgs- og tjenstlige samtaler med medarbejdere tilrettelæggelse af daglig rengøring i samarbejde med kunder og tilsynsassistent kvalitetssikring af rengøring indkøb af rengøringsmaterialer diverse administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift ansættelse af medarbejdere til eget team. Vi forventer, at du taler, skriver og læser dansk taler og forstår engelsk har gode IT-kundskaber med kendskab til Excel har kørekort til kat. B har erfaring med rengøring og gerne INSTA 800 kan planlægge dit arbejde selvstændigt har gode samarbejdsevner har ledelseserfaring er udadvendt og imødekommende kan møde kl. 06.00 om morgenen. Vi kan tilbyde et ansvarsfuldt og selvstændigt job en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone et rengøringslederteam bestående af 13 personer, der er klar til at bakke dig op et åbent kontormiljø en travl hverdag med plads til humor. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Stillingen er på 37 timer ugentligt fra kl. 06.00-13.30 mandag til torsdag og kl. 06.00-13.00 fredag. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet straffe- og børneattest. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jane Källberg Hansen på 4089 2984 mellem kl. 08.00-09.00. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. december 2018
Rengøringssektionen, Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring.  
 
Vi søger en rengøringsleder til daglig drift og planlægning af rengøringsopgaver i eget team med tilsynsassistent og i samarbejde med Rengøringssektionens 13 øvrige rengøringsledere.   
 
Dine væsentligste arbejdsopgaver er 
  • ledelse af rengøringsmedarbejdere  
  • daglige besøg hos medarbejdere og kunder  
  • afholdelse af omsorgs- og tjenstlige samtaler med medarbejdere  
  • tilrettelæggelse af daglig rengøring i samarbejde med kunder og tilsynsassistent  
  • kvalitetssikring af rengøring  
  • indkøb af rengøringsmaterialer  
  • diverse administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift  
  • ansættelse af medarbejdere til eget team. 
Vi forventer, at du    
  • taler, skriver og læser dansk  
  • taler og forstår engelsk  
  • har gode IT-kundskaber med kendskab til Excel  
  • har kørekort til kat. B  
  • har erfaring med rengøring og gerne INSTA 800  
  • kan planlægge dit arbejde selvstændigt  
  • har gode samarbejdsevner  
  • har ledelseserfaring  
  • er udadvendt og imødekommende  
  • kan møde kl. 06.00 om morgenen. 
Vi kan tilbyde  
  • et ansvarsfuldt og selvstændigt job  
  • en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone  
  • et rengøringslederteam bestående af 13 personer, der er klar til at bakke dig op  
  • et åbent kontormiljø  
  • en travl hverdag med plads til humor. 
Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.  
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt fra kl. 06.00-13.30 mandag til torsdag og kl. 06.00-13.00 fredag.  
 
I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet straffe- og børneattest.  
 
Yderligere oplysninger 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jane Källberg Hansen på 4089 2984 mellem kl. 08.00-09.00. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. december 2018
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRengøringssektionenKøbenhavn2018-11-29T17:04:00.7372018-12-13T00:00:00
329916802Operativ leder til FE's militære cyberudrykningsteamRobot Brænder du for at afhjælpe avancerede cyberangreb mod danske militære mål, og er du samtidig en dreven leder med interesse for cybersikkerhed? Så har FE måske en stilling til dig. FE råder over et antal Rapid Response teams (RRT), der skal identificere, isolere og eliminere angriberen i forbindelse med cyberangreb. Et RRT råder over forskellige højt specialiserede kompetencer og tools, og teamet skal kunne operere selvstændigt i ind- og udland. Vores nyeste team mangler en operativ leder, som kunne være dig. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Som operativ leder indenfor RRT bliver du en del af Netsikkerhedstjenesten i Center For Cybersikkerhed (CFCS). Du får ansvaret for at tilrettelægge den militære RRT-funktion i centeret. Herunder træning, procesoptimering, øvelsesvirksomhed i ind- og udland, kommunikation og koordination til øvrige dele af FE inden for CNO-området samt direkte teamledelse for et af vores teams. Der er tale om en ny stilling, der i særlig grad skal have fokus på militær RRT, men dit team vil også samarbejde med de øvrige RRT om bistand ved angreb på de civile dele af Danmarks kritiske infrastruktur. Da stillingen er ny, vil du selv få stor indflydelse på, hvordan du fylder den ud. De overordnede rammer lægges sammen med den øvrige ledelse i Netsikkerhedstjenesten, men det bliver dit ansvar, at sikre at bl.a. følgende opgaver løses tilfredsstillende: Teammedlemmernes militære færdigheder mv. til et passende niveau mhp. enkeltmandsudsendelse Teammedlemmernes tekniske færdigheder mhp. udførelse af de tekniske funktioner under RRT Løbende evaluering og optimering af de arbejdsprocesser, der knytter sig til RRT-udsendelse Planlægning og gennemførelse af øvelser og lignende aktiviteter i ind- og udland Udarbejdelse af bemandingsplaner og vagtskemaer for de udsendelsesparate teams Optælling og kvalitetssikring af de tools og støtteværktøjer, der anvendes af RRT s Koordinering med lignende funktioner i ind- og udland samt andre sektorer i FE Du og din baggrund er vigtig Du er oversergent og du er vant til at arbejde med mennesker og it. Måske er du endda projektleder eller lign., og er fortrolig med at arbejde med processer i store organisationer. Den ideelle kandidat kan erklære sig enig i de fleste udsagn herunder: Du har mindst 5 års erfaring med teamledelse eller lignende Du har gode it-kundskaber Du er nysgerrig og lærenem Du er en god kommunikator i skrift og tale, og du begår dig lige godt i serverrummet som blandt den øverste ledelse Du er selvkørende, systematisk, vedholdende og løsningsorienteret Du behersker engelsk såvel skriftligt som mundtligt Din nye arbejdsplads Center for Cybersikkerhed udgør Danmarks nationale forsvar mod cybertrusler. Vi er med til at opdage og håndtere, når danske interesser udsættes for cyberangreb, og det er hos os vi indsamler, opbygger og prioriterer den afgørende viden, som kan forebygge det næste angreb. Som en del af Center for Cybersikkerhed er du med i fronten af Danmarks cyberforsvar. Det er en spændende opgaver, der følger den løbende udvikling på cyberområdet, og som hele tiden stiller store krav til vores medarbejdere. Hvis du er dedikeret og stadig har lyst til at lære, kan CFCS tilbyde en spændende og alsidig arbejdsplads, som løser en meget vigtig opgave for Danmark. Arbejdssted er Østerbro, København. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Stillingen er en oversergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende CO10 fællesoverenskomst og organisationsaftale for Centralforeningen for stampersonel. Ved ansøgning af en ny stilling i FE skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Du har som ansat i FE pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredskabende, humanitære og andre lignende operationer. Er du udpeget til INTOPS, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning. Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning og CV evt. FOKUS eller LinkedIn profil via stillingsopslaget, senest onsdag den 12. december kl. 12.00. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted og stiler mod en ansættelse fra 1. marts 2018. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2224, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk , hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Brænder du for at afhjælpe avancerede cyberangreb mod danske militære mål, og er du samtidig en dreven leder med interesse for cybersikkerhed? Så har FE måske en stilling til dig.

FE råder over et antal Rapid Response teams (RRT), der skal identificere, isolere og eliminere angriberen i forbindelse med cyberangreb. Et RRT råder over forskellige højt specialiserede kompetencer og tools, og teamet skal kunne operere selvstændigt i ind- og udland. Vores nyeste team mangler en operativ leder, som kunne være dig.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Som operativ leder indenfor RRT bliver du en del af Netsikkerhedstjenesten i Center For Cybersikkerhed (CFCS). Du får ansvaret for at tilrettelægge den militære RRT-funktion i centeret. Herunder træning, procesoptimering, øvelsesvirksomhed i ind- og udland, kommunikation og koordination til øvrige dele af FE inden for CNO-området samt direkte teamledelse for et af vores teams.

Der er tale om en ny stilling, der i særlig grad skal have fokus på militær RRT, men dit team vil også samarbejde med de øvrige RRT om bistand ved angreb på de civile dele af Danmarks kritiske infrastruktur. Da stillingen er ny, vil du selv få stor indflydelse på, hvordan du fylder den ud. De overordnede rammer lægges sammen med den øvrige ledelse i Netsikkerhedstjenesten, men det bliver dit ansvar, at sikre at bl.a. følgende opgaver løses tilfredsstillende:
  • Teammedlemmernes militære færdigheder mv. til et passende niveau mhp. enkeltmandsudsendelse
  • Teammedlemmernes tekniske færdigheder mhp. udførelse af de tekniske funktioner under RRT
  • Løbende evaluering og optimering af de arbejdsprocesser, der knytter sig til RRT-udsendelse
  • Planlægning og gennemførelse af øvelser og lignende aktiviteter i ind- og udland
  • Udarbejdelse af bemandingsplaner og vagtskemaer for de udsendelsesparate teams
  • Optælling og kvalitetssikring af de tools og støtteværktøjer, der anvendes af RRT’s
  • Koordinering med lignende funktioner i ind- og udland samt andre sektorer i FE
Du og din baggrund er vigtig
Du er oversergent og du er vant til at arbejde med mennesker og it. Måske er du endda projektleder eller lign., og er fortrolig med at arbejde med processer i store organisationer. Den ideelle kandidat kan erklære sig enig i de fleste udsagn herunder:

  • Du har mindst 5 års erfaring med teamledelse eller lignende
  • Du har gode it-kundskaber
  • Du er nysgerrig og lærenem
  • Du er en god kommunikator i skrift og tale, og du begår dig lige godt i serverrummet som blandt den øverste ledelse
  • Du er selvkørende, systematisk, vedholdende og løsningsorienteret
  • Du behersker engelsk såvel skriftligt som mundtligt
Din nye arbejdsplads
Center for Cybersikkerhed udgør Danmarks nationale forsvar mod cybertrusler. Vi er med til at opdage og håndtere, når danske interesser udsættes for cyberangreb, og det er hos os vi indsamler, opbygger og prioriterer den afgørende viden, som kan forebygge det næste angreb. Som en del af Center for Cybersikkerhed er du med i fronten af Danmarks cyberforsvar. Det er en spændende opgaver, der følger den løbende udvikling på cyberområdet, og som hele tiden stiller store krav til vores medarbejdere. Hvis du er dedikeret og stadig har lyst til at lære, kan CFCS tilbyde en spændende og alsidig arbejdsplads, som løser en meget vigtig opgave for Danmark.

Arbejdssted er Østerbro, København.


Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Stillingen er en oversergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende CO10 fællesoverenskomst og organisationsaftale for Centralforeningen for stampersonel.

Ved ansøgning af en ny stilling i FE skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse.

Du har som ansat i FE pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Er du udpeget til INTOPS, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV evt. FOKUS eller LinkedIn profil via stillingsopslaget, senest onsdag den 12. december kl. 12.00.
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted og stiler mod en ansættelse fra 1. marts 2018. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2224, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på www.fe-ddis.dk , hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn2018-11-22T00:00:002018-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder til Dronning Louise 0-6 år

Dronning Louise

København
Vi søger en pædagogisk leder, som kan skabe tillidsfulde relationer, motivere medarbejderne i arbejdet med at udvikle den pædagogiske praksis og sikre medansvar, medindflydelse og medbestemmelse i hverdagen. Indre By Østerbro Klynge C, Klyngen Ved S...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:12. december 2018

Strategisk, visionær og driftssikker tilbudsleder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej - en del af Center for Autisme & Specialpædagogik

Center for Autisme og Specialpædagogik

København
Genopslag Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagti...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:2. januar 2019

To faglige ledere til ASPECT/CSBB

ASPECT fælles

København
ASPECT søger to ledere på fuldtid, som brænder for at udøve faglig ledelse, arbejde med teamudvikling, struktur og organisering. Ledere som har et stort engagement og brænder for at være med til at gøre en forskel i samarbejde med borgerne, medarbej...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018

Rengøringsleder til Rengøringssektionen i Københavns Kommune

Rengøringssektionen

København
Rengøringssektionen, Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på mi...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018

Operativ leder til FE's militære cyberudrykningsteam

Forsvarets Efterretningstjeneste

København
Brænder du for at afhjælpe avancerede cyberangreb mod danske militære mål, og er du samtidig en dreven leder med interesse for cybersikkerhed? Så har FE måske en stilling til dig. FE råder over et antal Rapid Response teams (RRT), der skal identific...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018