Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Motiverende leder søges til dansk callcenter i Malaga

Kunne du tænke dig at lede vores callcenter i Malaga og løbende sørge for, at hvert eneste samtale lever op til vores kunders forventninger? Har du ledelseserfaring og bliver du motiveret af ambitøse målsætninger? Kan du som leder balancere mellem at være positiv og inspirerende , og sikre medarbejdernes performancemål bliver opfyldt?. Vil du have ansvaret for at lede og coache et team på 15 unge receptionister, der er langt væk hjemmefra, og sikre dem at de får deres livs oplevelse?

 

Hos TopCall i Malaga arbejder vi professionelt med telefonpasning og kundeservice for vores mange forskellige danske kunder. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde.

 

Det handler i høj grad om motivation, sammenhold, og løbende træning for at sikre, at vores receptionister trives på arbejdet. Samtidig er det vigtigt, at du har en fast ledelsesstil med en klar kommunikation, og at du selv er rollemodel, så du påvirker receptionisterne til at levere høj kvalitet med glæde i hver samtale.

 

Dine arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af Malaga-kontorets 15 receptionister og 2 teamledere med løbende træning, coaching, performanceopfølgning, og trivselsfremmende aktiviteter med hver enkelt
  • Sikre at driften når de aftalte performance og kvalitetsmål
  • Primus motor i at sikre en god stemning på kontoret med muntre, sociale indslag og fokus på at hjælpe receptionisterne med at udrette et flot stykke arbejde
  • Løbende monitorering og action på produktiviteten så vel som kvaliteten af receptionisternes arbejde
  • Tilpasning af vagtplaner ud fra sygdom og afholdelse af sygefraværssamtaler
  • Sikre at kontorets fysiske rammer og udstyr er velfungerende og varetage kontakten til lokale samarbejdspartnere og leverandører
  • Telefonpasning og kundeserviceopgaver ved spidsbelastninger, hvor du går forrest som et godt eksempel
  • Arrangere og afholde personalemøder én gang om måneden
  • Daglig afrapportering til TopCalls direktør i Næstved om kundemæssige, personalemæssige og driftsmæssige aspekter

 

Erfaring og coachende ledelsesstil

Vores vigtigste forventning til dig er, at du har minimum 3 års ledelseserfaring fra servicesektoren med at lede unge medarbejdere, primært kvinder, med en coachende ledelsesstil, hvor du samtidig sætter klare rammer og retningslinjer for dine medarbejdere. Du skal desuden være god til at kommunikere og navigere i et travlt miljø, hvor der skal holdes styr på en data og detaljer, samtidig med at medarbejderne har det godt, og alle samtaler er af høj kvalitet. Det er vigtigt at du brænder for målopfyldelse og at du kan synliggøre performance, som en naturlig del af den daglige drift. Du skal have forståelse for data, så du kan være proaktiv og tilpasse driften. Hvis du både har erfaring inden for service og salgsbranchen vil det være det være en fordel.

 

Du skal kunne tale dansk på modersmålsniveau og gerne have gode spanskkundskaber. Om du allerede bor i Spanien eller er klar til at flytte derned er underordnet.

 

Vi tilbyder

  • Du bliver leder af et ungt, professionelt team på 15 receptionister og 2 temledere, der bemander vores Malaga-kontor
  • Du bliver en del af TopCalls ledergruppe og får et tæt samarbejde med vores hovedkontor i Næstved og TopCalls direktør, som med jævne mellemrum besøger Malaga-kontoret
  • Du bliver en del af en kvalitetsbevidst og performancedrevet vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere. Og som du kan være stolt af at være med til at lede og udvikle endnu mere
  • Vi tilbyder dig et spændende job, hvor ingen dage er ens, og hvor du selvstændigt får mulighed for at sikre trivsel og succes på Malaga-kontoret baseret på retningslinjerne fra hovedkontoret i Næstved
  • En attraktiv lønpakke med en fast grundløn og en performancerelateret bonus

 

Ansøgning og spørgsmål

Send din ansøgning med CV til vores leder Kenneth Steen pr. mail på job@topcall.dk og mærk ansøgningen "Leder Malaga".

Kontakt også gerne Kenneth, hvis du har spørgsmål på telefon 4822 1000.

 

TopCall – det er os med de glade stemmer

Vi passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe fra vores kontorer i Næstved og solrige Malaga.

 

Læs mere på www.topcall.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015883Phoenix-a395134c12019-05-02T00:00:00Motiverende leder søges til dansk callcenter i Malaga

Kunne du tænke dig at lede vores callcenter i Malaga og løbende sørge for, at hvert eneste samtale lever op til vores kunders forventninger? Har du ledelseserfaring og bliver du motiveret af ambitøse målsætninger? Kan du som leder balancere mellem at være positiv og inspirerende , og sikre medarbejdernes performancemål bliver opfyldt?. Vil du have ansvaret for at lede og coache et team på 15 unge receptionister, der er langt væk hjemmefra, og sikre dem at de får deres livs oplevelse?

 

Hos TopCall i Malaga arbejder vi professionelt med telefonpasning og kundeservice for vores mange forskellige danske kunder. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde.

 

Det handler i høj grad om motivation, sammenhold, og løbende træning for at sikre, at vores receptionister trives på arbejdet. Samtidig er det vigtigt, at du har en fast ledelsesstil med en klar kommunikation, og at du selv er rollemodel, så du påvirker receptionisterne til at levere høj kvalitet med glæde i hver samtale.

 

Dine arbejdsopgaver

  • Daglig ledelse af Malaga-kontorets 15 receptionister og 2 teamledere med løbende træning, coaching, performanceopfølgning, og trivselsfremmende aktiviteter med hver enkelt
  • Sikre at driften når de aftalte performance og kvalitetsmål
  • Primus motor i at sikre en god stemning på kontoret med muntre, sociale indslag og fokus på at hjælpe receptionisterne med at udrette et flot stykke arbejde
  • Løbende monitorering og action på produktiviteten så vel som kvaliteten af receptionisternes arbejde
  • Tilpasning af vagtplaner ud fra sygdom og afholdelse af sygefraværssamtaler
  • Sikre at kontorets fysiske rammer og udstyr er velfungerende og varetage kontakten til lokale samarbejdspartnere og leverandører
  • Telefonpasning og kundeserviceopgaver ved spidsbelastninger, hvor du går forrest som et godt eksempel
  • Arrangere og afholde personalemøder én gang om måneden
  • Daglig afrapportering til TopCalls direktør i Næstved om kundemæssige, personalemæssige og driftsmæssige aspekter

 

Erfaring og coachende ledelsesstil

Vores vigtigste forventning til dig er, at du har minimum 3 års ledelseserfaring fra servicesektoren med at lede unge medarbejdere, primært kvinder, med en coachende ledelsesstil, hvor du samtidig sætter klare rammer og retningslinjer for dine medarbejdere. Du skal desuden være god til at kommunikere og navigere i et travlt miljø, hvor der skal holdes styr på en data og detaljer, samtidig med at medarbejderne har det godt, og alle samtaler er af høj kvalitet. Det er vigtigt at du brænder for målopfyldelse og at du kan synliggøre performance, som en naturlig del af den daglige drift. Du skal have forståelse for data, så du kan være proaktiv og tilpasse driften. Hvis du både har erfaring inden for service og salgsbranchen vil det være det være en fordel.

 

Du skal kunne tale dansk på modersmålsniveau og gerne have gode spanskkundskaber. Om du allerede bor i Spanien eller er klar til at flytte derned er underordnet.

 

Vi tilbyder

  • Du bliver leder af et ungt, professionelt team på 15 receptionister og 2 temledere, der bemander vores Malaga-kontor
  • Du bliver en del af TopCalls ledergruppe og får et tæt samarbejde med vores hovedkontor i Næstved og TopCalls direktør, som med jævne mellemrum besøger Malaga-kontoret
  • Du bliver en del af en kvalitetsbevidst og performancedrevet vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere. Og som du kan være stolt af at være med til at lede og udvikle endnu mere
  • Vi tilbyder dig et spændende job, hvor ingen dage er ens, og hvor du selvstændigt får mulighed for at sikre trivsel og succes på Malaga-kontoret baseret på retningslinjerne fra hovedkontoret i Næstved
  • En attraktiv lønpakke med en fast grundløn og en performancerelateret bonus

 

Ansøgning og spørgsmål

Send din ansøgning med CV til vores leder Kenneth Steen pr. mail på job@topcall.dk og mærk ansøgningen "Leder Malaga".

Kontakt også gerne Kenneth, hvis du har spørgsmål på telefon 4822 1000.

 

TopCall – det er os med de glade stemmer

Vi passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe fra vores kontorer i Næstved og solrige Malaga.

 

Læs mere på www.topcall.dk

2019-05-20T00:50:41.127 Kunne du tænke dig at lede vores callcenter i Malaga og løbende sørge for, at hvert eneste samtale lever op til vores kunders forventninger? Har du ledelseserfaring og bliver du motiveret af ambitøse målsætninger? Kan du som leder balancere mellem at være positiv og inspirerende , og sikre medarbejdernes performancemål bliver opfyldt?. Vil du have ansvaret for at lede og coache et team på 15 unge receptionister, der er langt væk hjemmefra, og sikre dem at de får deres livs oplevelse? Hos TopCall i Malaga arbejder vi professionelt med telefonpasning og kundeservice for vores mange forskellige danske kunder. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde. Det handler i høj grad om motivation, sammenhold, og løbende træning for at sikre, at vores receptionister trives på arbejdet. Samtidig er det vigtigt, at du har en fast ledelsesstil med en klar kommunikation, og at du selv er rollemodel, så du påvirker receptionisterne til at levere høj kvalitet med glæde i hver samtale. Dine arbejdsopgaver Daglig ledelse af Malaga-kontorets 15 receptionister og 2 teamledere med løbende træning, coaching, performanceopfølgning, og trivselsfremmende aktiviteter med hver enkelt Sikre at driften når de aftalte performance og kvalitetsmål Primus motor i at sikre en god stemning på kontoret med muntre, sociale indslag og fokus på at hjælpe receptionisterne med at udrette et flot stykke arbejde Løbende monitorering og action på produktiviteten så vel som kvaliteten af receptionisternes arbejde Tilpasning af vagtplaner ud fra sygdom og afholdelse af sygefraværssamtaler Sikre at kontorets fysiske rammer og udstyr er velfungerende og varetage kontakten til lokale samarbejdspartnere og leverandører Telefonpasning og kundeserviceopgaver ved spidsbelastninger, hvor du går forrest som et godt eksempel Arrangere og afholde personalemøder én gang om måneden Daglig afrapportering til TopCalls direktør i Næstved om kundemæssige, personalemæssige og driftsmæssige aspekter Erfaring og coachende ledelsesstil Vores vigtigste forventning til dig er, at du har minimum 3 års ledelseserfaring fra servicesektoren med at lede unge medarbejdere, primært kvinder, med en coachende ledelsesstil, hvor du samtidig sætter klare rammer og retningslinjer for dine medarbejdere. Du skal desuden være god til at kommunikere og navigere i et travlt miljø, hvor der skal holdes styr på en data og detaljer, samtidig med at medarbejderne har det godt, og alle samtaler er af høj kvalitet. Det er vigtigt at du brænder for målopfyldelse og at du kan synliggøre performance, som en naturlig del af den daglige drift. Du skal have forståelse for data, så du kan være proaktiv og tilpasse driften. Hvis du både har erfaring inden for service og salgsbranchen vil det være det være en fordel. Du skal kunne tale dansk på modersmålsniveau og gerne have gode spanskkundskaber. Om du allerede bor i Spanien eller er klar til at flytte derned er underordnet. Vi tilbyder Du bliver leder af et ungt, professionelt team på 15 receptionister og 2 temledere, der bemander vores Malaga-kontor Du bliver en del af TopCalls ledergruppe og får et tæt samarbejde med vores hovedkontor i Næstved og TopCalls direktør, som med jævne mellemrum besøger Malaga-kontoret Du bliver en del af en kvalitetsbevidst og performancedrevet vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere. Og som du kan være stolt af at være med til at lede og udvikle endnu mere Vi tilbyder dig et spændende job, hvor ingen dage er ens, og hvor du selvstændigt får mulighed for at sikre trivsel og succes på Malaga-kontoret baseret på retningslinjerne fra hovedkontoret i Næstved En attraktiv lønpakke med en fast grundløn og en performancerelateret bonus Ansøgning og spørgsmål Send din ansøgning med CV til vores leder Kenneth Steen pr. mail på job@topcall.dk og mærk ansøgningen Leder Malaga . Kontakt også gerne Kenneth, hvis du har spørgsmål på telefon 4822 1000. TopCall det er os med de glade stemmer Vi passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe fra vores kontorer i Næstved og solrige Malaga. Læs mere på www.topcall.dk11jobneta395134c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:0000010EuropaSpanien3518805TopCall ApS11Axeltorv 84700NæstvedDKDanmark0
job@topcall.dkDKDanmarkSPASpanien
8Fuldtid46Permanent753313JobNet4982041498204110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a395134chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a395134chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a395134c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a395134c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgØnsker du et spændende job som Kontorleder? Hos TopCall ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale277Kontorleder6Ledelse361660221Kenneth Steenjob@topcall.dkSPASpanienSPASpanienda-DK