Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

MR motech søger projektassistent

 

MR motech er kendt for løsninger af høj kvalitet til i forbindelse med arbejdet indenfor elevatorer, lifte og rulletrapper og er branchens hurtigst voksende virksomhed.

Til en nyoprettet stilling søger vi en projektassistent, der kan medvirke til at kvalitetssikring og dokumentation efterlever de høje krav, der stilles i branchen.

Projektassistenten vil i et tæt samarbejde med projektdirektøren og projektlederne udarbejde og samle dokumentation før og efter udførelse af opgaver.

Der vil i stillingen være direkte reference til projektdirektøren.

Jobbeskrivelse:

Du vil blive virksomhedens fagansvarlige indenfor kvalitetssikring og dermed komme til at sidde med kvalitetssikringssystemer indenfor opgavestart og udførte opgaver.

Du vil blive en del af at skulle forestå indsamling og udarbejdelse af dokumentation og kvalitetssikring ved nye anlæg samt ved moderniseringsopgaver. I denne forbindelse vil du stå for koordineringen mellem kontor, inspektionsfirmaer og byggepladser.

Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • • Afvigelsesrapportering til leverandører
  • • Udarbejdelse af godkendelsesmapper
  • • Hændelsesregistrering
  • • ISO9001 vedligehold
  • • Deltage i udarbejdelse af serviceplaner og koncept
  • • Deltage i produktudvikling og produktvedligehold
  • • Deltage i ordrebehandling
  • • Disponering hos leverandører

Oplæring vil blive prioriteret højt såvel internt som hos eksterne samarbejdspartnere.

Det er vigtigt, at du kan holde fokus og arbejde struktureret, da der køres flere projekter sideløbende.

Kompetencer:

Du har erfaring med en lignende stilling og kender derfor til kvalitetsstyring.

Din baggrund kan være fra byggebranchen, maskinvirksomhed eller en produktions virksomhed.

Du er god til at kommunikere og orientere relevant information internt og eksternt.

Du skal være i besiddelse af en god portion fleksibilitet og dine samarbejdsevner skal være gode, da du kommer til at arbejde på tværs af organisationen.

Du skal kunne begå dig på engelsk, da MR motech handler med internationale selskaber.

Virksomheden tilbyder:

En virksomhed i stor vækst med en uformel omgangstone og et stærkt fagligt miljø, hvor du altid har dygtige kollegaer at spare med.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt på attraktive markedsvilkår.

Ring 30 32 30 50

Eller skriv til info@mrmotech.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330160888Phoenix-9e05c78712020-01-21T00:00:00MR motech søger projektassistent

 

MR motech er kendt for løsninger af høj kvalitet til i forbindelse med arbejdet indenfor elevatorer, lifte og rulletrapper og er branchens hurtigst voksende virksomhed.

Til en nyoprettet stilling søger vi en projektassistent, der kan medvirke til at kvalitetssikring og dokumentation efterlever de høje krav, der stilles i branchen.

Projektassistenten vil i et tæt samarbejde med projektdirektøren og projektlederne udarbejde og samle dokumentation før og efter udførelse af opgaver.

Der vil i stillingen være direkte reference til projektdirektøren.

Jobbeskrivelse:

Du vil blive virksomhedens fagansvarlige indenfor kvalitetssikring og dermed komme til at sidde med kvalitetssikringssystemer indenfor opgavestart og udførte opgaver.

Du vil blive en del af at skulle forestå indsamling og udarbejdelse af dokumentation og kvalitetssikring ved nye anlæg samt ved moderniseringsopgaver. I denne forbindelse vil du stå for koordineringen mellem kontor, inspektionsfirmaer og byggepladser.

Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • • Afvigelsesrapportering til leverandører
  • • Udarbejdelse af godkendelsesmapper
  • • Hændelsesregistrering
  • • ISO9001 vedligehold
  • • Deltage i udarbejdelse af serviceplaner og koncept
  • • Deltage i produktudvikling og produktvedligehold
  • • Deltage i ordrebehandling
  • • Disponering hos leverandører

Oplæring vil blive prioriteret højt såvel internt som hos eksterne samarbejdspartnere.

Det er vigtigt, at du kan holde fokus og arbejde struktureret, da der køres flere projekter sideløbende.

Kompetencer:

Du har erfaring med en lignende stilling og kender derfor til kvalitetsstyring.

Din baggrund kan være fra byggebranchen, maskinvirksomhed eller en produktions virksomhed.

Du er god til at kommunikere og orientere relevant information internt og eksternt.

Du skal være i besiddelse af en god portion fleksibilitet og dine samarbejdsevner skal være gode, da du kommer til at arbejde på tværs af organisationen.

Du skal kunne begå dig på engelsk, da MR motech handler med internationale selskaber.

Virksomheden tilbyder:

En virksomhed i stor vækst med en uformel omgangstone og et stærkt fagligt miljø, hvor du altid har dygtige kollegaer at spare med.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt på attraktive markedsvilkår.

Ring 30 32 30 50

Eller skriv til info@mrmotech.dk

2020-02-17T19:50:57.820 MR motech er kendt for løsninger af høj kvalitet til i forbindelse med arbejdet indenfor elevatorer, lifte og rulletrapper og er branchens hurtigst voksende virksomhed. Til en nyoprettet stilling søger vi en projektassistent, der kan medvirke til at kvalitetssikring og dokumentation efterlever de høje krav, der stilles i branchen. Projektassistenten vil i et tæt samarbejde med projektdirektøren og projektlederne udarbejde og samle dokumentation før og efter udførelse af opgaver. Der vil i stillingen være direkte reference til projektdirektøren. Jobbeskrivelse: Du vil blive virksomhedens fagansvarlige indenfor kvalitetssikring og dermed komme til at sidde med kvalitetssikringssystemer indenfor opgavestart og udførte opgaver. Du vil blive en del af at skulle forestå indsamling og udarbejdelse af dokumentation og kvalitetssikring ved nye anlæg samt ved moderniseringsopgaver. I denne forbindelse vil du stå for koordineringen mellem kontor, inspektionsfirmaer og byggepladser. Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver: Afvigelsesrapportering til leverandører Udarbejdelse af godkendelsesmapper Hændelsesregistrering ISO9001 vedligehold Deltage i udarbejdelse af serviceplaner og koncept Deltage i produktudvikling og produktvedligehold Deltage i ordrebehandling Disponering hos leverandører Oplæring vil blive prioriteret højt såvel internt som hos eksterne samarbejdspartnere. Det er vigtigt, at du kan holde fokus og arbejde struktureret, da der køres flere projekter sideløbende. Kompetencer: Du har erfaring med en lignende stilling og kender derfor til kvalitetsstyring. Din baggrund kan være fra byggebranchen, maskinvirksomhed eller en produktions virksomhed. Du er god til at kommunikere og orientere relevant information internt og eksternt. Du skal være i besiddelse af en god portion fleksibilitet og dine samarbejdsevner skal være gode, da du kommer til at arbejde på tværs af organisationen. Du skal kunne begå dig på engelsk, da MR motech handler med internationale selskaber. Virksomheden tilbyder: En virksomhed i stor vækst med en uformel omgangstone og et stærkt fagligt miljø, hvor du altid har dygtige kollegaer at spare med. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt på attraktive markedsvilkår. Ring 30 32 30 50 Eller skriv til info@mrmotech.dk11Jobnet9e05c787100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-13T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3694958MR motech ApS11Knudsminde 168300OdderDKDanmark0
info@mrmotech.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000887305JobNet5101828510182810017-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e05c787https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e05c787https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e05c787&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e05c787&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgMR motech søger projektassistent12007991Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige363965367Suzan Kjær Raahedeinfo@mrmotech.dkDKDanmarkDKDanmark330189760Forretningskonsulent med procesforståelse for fremstillingsindustri til ambitiøs softwarevirksomhed, HasselagerRobot Har du erfaring med analysering af forretningsprocesser i fremstillingsindustrien? Vil du arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du får både ansvar og indflydelse? Passer en fleksibel arbejdsuge med mulighed for hjemmearbejdsdage godt ind i din tilværelse? Læs videre og bliv klogere på, hvad vi tilbyder… Arotek ApS er en mindre softwarevirksomhed med 12 medarbejdere, der gennem de seneste 20 år har positioneret sig som en solid leverandør af branchespecifik software, Arolink®, til fødevarebranchen. Arolink® sikrer en optimal udnyttelse af ressourcer i produktionen, både hvad angår råvarer og sporing, men også i forhold til optimering af arbejdsgange. Flere af de største fødevareproducenter i Danmark bruger softwaren på danske og udenlandske fabrikker og en del af den fremtidige strategi indebærer yderligere internationalisering på en række udenlandske markeder. Læs mere om Arotek på www.arolink.dk. Grundet øget efterspørgsel søger vi nu en forretningskonsulent til en nyoprettet stilling. Analyse og kundedialog Som forretningskonsulent er din primære opgave, i samarbejde med kunderne, at finde frem til den mest optimale løsning i Arolink®. Dette indebærer kortlægning af kundens fremstillingsprocesser, udarbejdelse af budgetter og anvendelse af Big Data med henblik på rationaliseringer, automatisering, præsentation og demonstration af løsningen hos kunden. Hertil kommer implementering, undervisning og løbende dialog med kundens medarbejdere. Internt hos Arotek får du en berøringsflade med andre medarbejdere, der er tilknyttet projektet. Udover sparring med andre forretningskonsulenter, får du også et tæt samarbejde med udviklingsafdelingen i Arotek, der har det tekniske ansvar på løsningen. Rejseaktivitet kan forventes i mindre omfang. Du har procesforståelse og interesse i teknik Denne stilling henvender sig til kandidaten, som har erfaring fra en fremstillingsvirksomhed og kan rådgive og vejlede vores kunder i forhold til den mest optimale løsning. Vi ønsker en kandidat, som har en grundlæggende teknisk indsigt i software og hardware, men som drives af at forstå kundens forretningsprocesser og kan omsætte denne viden til en softwareløsning, der giver værdi. Om du sidder i en intern stilling hos eksempelvis en fødevarevirksomhed eller er konsulent i et ERP-firma, eller anden type softwarefirma, er ikke så afgørende. Du har formentlig en lang videregående uddannelse på ingeniørniveau eller lignende, men det vigtigste er, at du kan sætte dig ind i vores kunders produktion og arbejde med analyse. Både skriftlig og mundtlig kommunikation er en vigtig del af arbejdet. Personligt trives du i konsulentrollen og i samarbejde med kunder. Du tager ejerskab i opgaverne og sætter en ære i at levere en god og gennemtænkt løsning. Engelsk og dansk i skrift og tale er nødvendigt. Arotek tilbyder Et job hvor du får stor mulighed for at sætte præg på rollen og hvor der er store ambitioner i forhold til fremtiden. Stillingen er 37timer om ugen med mulighed for hjemmearbejdsdage, og der bakkes op om relevant efteruddannelse osv. Lønpakken forhandles ud fra dine kompetencer og stillingens krav. Arbejdsstedet er Hasselager ved Aarhus. Ansøgning og kontakt Virksomheden samarbejder med rekrutteringsvirksomheden WolterJohannsen. Du kan uploade ansøgning, cv og evt. eksamenspapirer via systemet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Eva Haugaard Pedersen eller Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne på siden. Vi glæder os til at høre fra dig. Læs mere om Arotek på www.arolink.dk.Har du erfaring med analysering af forretningsprocesser i fremstillingsindustrien? Vil du arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du får både ansvar og indflydelse? Passer en fleksibel arbejdsuge med mulighed for hjemmearbejdsdage godt ind i din tilværelse? Læs videre og bliv klogere på, hvad vi tilbyder…

Arotek ApS er en mindre softwarevirksomhed med 12 medarbejdere, der gennem de seneste 20 år har positioneret sig som en solid leverandør af branchespecifik software, Arolink®, til fødevarebranchen. Arolink® sikrer en optimal udnyttelse af ressourcer i produktionen, både hvad angår råvarer og sporing, men også i forhold til optimering af arbejdsgange. Flere af de største fødevareproducenter i Danmark bruger softwaren på danske og udenlandske fabrikker og en del af den fremtidige strategi indebærer yderligere internationalisering på en række udenlandske markeder. Læs mere om Arotek på www.arolink.dk.

Grundet øget efterspørgsel søger vi nu en forretningskonsulent til en nyoprettet stilling.

Analyse og kundedialog

Som forretningskonsulent er din primære opgave, i samarbejde med kunderne, at finde frem til den mest optimale løsning i Arolink®. Dette indebærer kortlægning af kundens fremstillingsprocesser, udarbejdelse af budgetter og anvendelse af Big Data med henblik på rationaliseringer, automatisering, præsentation og demonstration af løsningen hos kunden. Hertil kommer implementering, undervisning og løbende dialog med kundens medarbejdere.

Internt hos Arotek får du en berøringsflade med andre medarbejdere, der er tilknyttet projektet. Udover sparring med andre forretningskonsulenter, får du også et tæt samarbejde med udviklingsafdelingen i Arotek, der har det tekniske ansvar på løsningen.

Rejseaktivitet kan forventes i mindre omfang.

Du har procesforståelse og interesse i teknik

Denne stilling henvender sig til kandidaten, som har erfaring fra en fremstillingsvirksomhed og kan rådgive og vejlede vores kunder i forhold til den mest optimale løsning. Vi ønsker en kandidat, som har en grundlæggende teknisk indsigt i software og hardware, men som drives af at forstå kundens forretningsprocesser og kan omsætte denne viden til en softwareløsning, der giver værdi. Om du sidder i en intern stilling hos eksempelvis en fødevarevirksomhed eller er konsulent i et ERP-firma, eller anden type softwarefirma, er ikke så afgørende.

Du har formentlig en lang videregående uddannelse på ingeniørniveau eller lignende, men det vigtigste er, at du kan sætte dig ind i vores kunders produktion og arbejde med analyse. Både skriftlig og mundtlig kommunikation er en vigtig del af arbejdet.

Personligt trives du i konsulentrollen og i samarbejde med kunder. Du tager ejerskab i opgaverne og sætter en ære i at levere en god og gennemtænkt løsning.

Engelsk og dansk i skrift og tale er nødvendigt.

Arotek tilbyder

Et job hvor du får stor mulighed for at sætte præg på rollen og hvor der er store ambitioner i forhold til fremtiden. Stillingen er 37timer om ugen med mulighed for hjemmearbejdsdage, og der bakkes op om relevant efteruddannelse osv. Lønpakken forhandles ud fra dine kompetencer og stillingens krav.

Arbejdsstedet er Hasselager ved Aarhus.

Ansøgning og kontakt

Virksomheden samarbejder med rekrutteringsvirksomheden WolterJohannsen. Du kan uploade ansøgning, cv og evt. eksamenspapirer via systemet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Eva Haugaard Pedersen eller Nicholai Johannsen via kontaktinformationerne på siden.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Læs mere om Arotek på www.arolink.dk.

WolterJohannsenAarhus V2020-02-20T00:00:002020-03-19T00:00:00
330188677Experienced Consultant for Production Optimisation - AarhusRobot Are you looking for an international career opportunity where you lead separate projects and have the freedom to work as you do best? Look no further. Make use of your analytical skills, as you optimize our manufacturing sites and help encourage a world-class supply chain. In Supply Chain, Production Optimisation team, you join an international team of 35 colleagues based in 4 countries. This role will be based at our DK head office in Viby J. From field work to analyses In this role, you help optimize and improve our manufacturing sites. You do so by independently prioritizing and planning advanced analyses and troubleshooting to identify e.g. bottlenecks and cost-saving initiatives and executing on these. You work as project lead or part of a project team, where you visit dairies to increase efficiency, by identifying potential improvements on the site. You will drive your own projects workstreams and be part of a project team at the site. Your challenge Ensure delivery of project workstream objectives Create tactical implementation plans through interviews, analyses and presentations Plan, lead and facilitate capability training workshops on site Ensure delivery of saving potentials by implementing changes at the shop floor Lead or participate in business case development as well as explorative supply chain analyses on ad hoc basis You will need to be at sites to deliver, therefore expect extensive travel across our DK sites Outgoing with an improvement mindset To be successful in this role you will be a structured and persistent self-starter. Apart from this, your future success is based upon three things. Firstly, an analytical skillset and the ability to quickly understand a complex problem. Secondly, you will have the personal impact and communicative skills that help you build relationships and interact across functions, cultures and manufacturing sites. Finally, you have the ability to execute on project ideas. The successful candidate will: Have experience in a similar position, preferably at a manufacturing site Know a great deal about lean manufacturing and supply chain Possess the project management skills to explore, involve, define, drive and follow up Have strong IT skills particularly in MS Excel and PowerPoint Application and contact If you want to seize this exciting opportunity, please apply as soon as possible. Applications will be reviewed on an ongoing basis until the right candidate is found. For additional information, please call Senior Manager Production Optimisation Christian Svensson at 45 9131 1867.

Are you looking for an international career opportunity where you lead separate projects and have the freedom to work as you do best? Look no further. Make use of your analytical skills, as you optimize our manufacturing sites and help encourage a world-class supply chain. 

In Supply Chain, Production Optimisation team, you join an international team of 35 colleagues based in 4 countries. This role will be based at our DK head office in Viby J.

From field work to analyses

In this role, you help optimize and improve our manufacturing sites. You do so by independently prioritizing and planning advanced analyses and troubleshooting to identify e.g. bottlenecks and cost-saving initiatives and executing on these. You work as project lead or part of a project team, where you visit dairies to increase efficiency, by identifying potential improvements on the site. You will drive your own projects/workstreams and be part of a project team at the site.

Your challenge

  • Ensure delivery of project/workstream objectives
  • Create tactical implementation plans through interviews, analyses and presentations
  • Plan, lead and facilitate capability training/workshops on site
  • Ensure delivery of saving potentials by implementing changes at the shop floor
  • Lead or participate in business case development as well as explorative supply chain analyses on ad hoc basis
  • You will need to be at sites to deliver, therefore expect extensive travel across our DK sites 

Outgoing with an improvement mindset

To be successful in this role you will be a structured and persistent self-starter. Apart from this, your future success is based upon three things. Firstly, an analytical skillset and the ability to quickly understand a complex problem. Secondly, you will have the personal impact and communicative skills that help you build relationships and interact across functions, cultures and manufacturing sites. Finally, you have the ability to execute on project ideas. The successful candidate will:

  • Have experience in a similar position, preferably at a manufacturing site
  • Know a great deal about lean manufacturing and supply chain
  • Possess the project management skills to explore, involve, define, drive and follow up
  • Have strong IT skills particularly in MS Excel and PowerPoint

Application and contact

If you want to seize this exciting opportunity, please apply as soon as possible. Applications will be reviewed on an ongoing basis until the right candidate is found. For additional information, please call Senior Manager Production Optimisation Christian Svensson at +45 9131 1867.  

ARLA FOODS AMBAViby J2020-02-19T00:00:002020-03-05T00:00:00
330185203MR motech søger projektassistentRobot MR motech er kendt for løsninger af høj kvalitet til i forbindelse med arbejdet indenfor elevatorer, lifte og rulletrapper og er branchens hurtigst voksende virksomhed. Til en nyoprettet stilling søger vi en projektassistent, der kan medvirke til at kvalitetssikring og dokumentation efterlever de høje krav, der stilles i branchen. Projektassistenten vil i et tæt samarbejde med projektdirektøren og projektlederne udarbejde og samle dokumentation før og efter udførelse af opgaver. Der vil i stillingen være direkte reference til projektdirektøren. Jobbeskrivelse: Du vil blive virksomhedens fagansvarlige indenfor kvalitetssikring og dermed komme til at sidde med kvalitetssikringssystemer indenfor opgavestart og udførte opgaver. Du vil blive en del af at skulle forestå indsamling og udarbejdelse af dokumentation og kvalitetssikring ved nye anlæg samt ved moderniseringsopgaver. I denne forbindelse vil du stå for koordineringen mellem kontor, inspektionsfirmaer og byggepladser. Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver: Afvigelsesrapportering til leverandører Udarbejdelse af godkendelsesmapper Hændelsesregistrering ISO9001 vedligehold Deltage i udarbejdelse af serviceplaner og koncept Deltage i produktudvikling og produktvedligehold Deltage i ordrebehandling Disponering hos leverandører Oplæring vil blive prioriteret højt såvel internt som hos eksterne samarbejdspartnere. Det er vigtigt, at du kan holde fokus og arbejde struktureret, da der køres flere projekter sideløbende. Kompetencer: Du har erfaring med en lignende stilling og kender derfor til kvalitetsstyring. Din baggrund kan være fra byggebranchen, maskinvirksomhed eller en produktions virksomhed. Du er god til at kommunikere og orientere relevant information internt og eksternt. Du skal være i besiddelse af en god portion fleksibilitet og dine samarbejdsevner skal være gode, da du kommer til at arbejde på tværs af organisationen. Du skal kunne begå dig på engelsk, da MR motech handler med internationale selskaber. Virksomheden tilbyder: En virksomhed i stor vækst med en uformel omgangstone og et stærkt fagligt miljø, hvor du altid har dygtige kollegaer at spare med. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt på attraktive markedsvilkår. Ring 30 32 30 50 Eller skriv til info@mrmotech.dk

 

MR motech er kendt for løsninger af høj kvalitet til i forbindelse med arbejdet indenfor elevatorer, lifte og rulletrapper og er branchens hurtigst voksende virksomhed.

Til en nyoprettet stilling søger vi en projektassistent, der kan medvirke til at kvalitetssikring og dokumentation efterlever de høje krav, der stilles i branchen.

Projektassistenten vil i et tæt samarbejde med projektdirektøren og projektlederne udarbejde og samle dokumentation før og efter udførelse af opgaver.

Der vil i stillingen være direkte reference til projektdirektøren.

Jobbeskrivelse:

Du vil blive virksomhedens fagansvarlige indenfor kvalitetssikring og dermed komme til at sidde med kvalitetssikringssystemer indenfor opgavestart og udførte opgaver.

Du vil blive en del af at skulle forestå indsamling og udarbejdelse af dokumentation og kvalitetssikring ved nye anlæg samt ved moderniseringsopgaver. I denne forbindelse vil du stå for koordineringen mellem kontor, inspektionsfirmaer og byggepladser.

Derudover bliver dine primære arbejdsopgaver:

  • • Afvigelsesrapportering til leverandører
  • • Udarbejdelse af godkendelsesmapper
  • • Hændelsesregistrering
  • • ISO9001 vedligehold
  • • Deltage i udarbejdelse af serviceplaner og koncept
  • • Deltage i produktudvikling og produktvedligehold
  • • Deltage i ordrebehandling
  • • Disponering hos leverandører

Oplæring vil blive prioriteret højt såvel internt som hos eksterne samarbejdspartnere.

Det er vigtigt, at du kan holde fokus og arbejde struktureret, da der køres flere projekter sideløbende.

Kompetencer:

Du har erfaring med en lignende stilling og kender derfor til kvalitetsstyring.

Din baggrund kan være fra byggebranchen, maskinvirksomhed eller en produktions virksomhed.

Du er god til at kommunikere og orientere relevant information internt og eksternt.

Du skal være i besiddelse af en god portion fleksibilitet og dine samarbejdsevner skal være gode, da du kommer til at arbejde på tværs af organisationen.

Du skal kunne begå dig på engelsk, da MR motech handler med internationale selskaber.

Virksomheden tilbyder:

En virksomhed i stor vækst med en uformel omgangstone og et stærkt fagligt miljø, hvor du altid har dygtige kollegaer at spare med.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt på attraktive markedsvilkår.

Ring 30 32 30 50

Eller skriv til info@mrmotech.dk

MR motech ApSOdder2020-02-19T00:00:002020-03-13T00:00:00
330183921Medarbejder til Analyse & UdviklingRobot Brænder du for ledelsesbetjening? Silkeborg Kommune er i gang med en organisatorisk forandringsproces, der kræver mere administrativ back-up til kommunens ledelse, som er organiseret i en koncernstruktur. Brænder du for at bidrage til og udvikle god og professionel ledelsesbetjening? Er du god til at kommunikere, følge op og har organisatorisk tæft? Så læs videre. Vi søger en ny kollega til teamet, der i dag løser den brede vifte af opgaver inden for ledelsesbetjening. Teamet er en del af Analyse Udvikling, som udover ledelsesbetjening arbejder med kommunens budgetlægning, udviklingsstrategi, vækstkampagner m.m. Hvilke opgaver kan du få Du vil sammen med det øvrige ledelsesteam bidrage til at understøtte direktionen og koncernledelsen i deres arbejde for at styrke helhed og sammenhæng i realiseringen af de politiske målsætninger og styrke den administrative strategiske koordinering, styring og udvikling. Du skal være med til at få tingene til at ske, så en travl hverdag i topledelsen bliver nemmere. De vigtigste opgaver er:Være bindeled mellem direktion, koncernledelse og organisation ved at følge op på beslutninger, f.eks. i forbindelse med videre undersøgelse af en sag, videreformidling af meldinger ud i organisationen og møder med afdelingerTænke med og servicere direktion og koncernledelse med indsamling og præsentation af beslutningsgrundlag og data, skrive med på strategiske oplæg m.m.Projektarbejde og projektledelseForskelligartede adhoc opgaver for borgmester og direktører, f.eks. klargøring af sager til det politiske niveau, planlægning af seminar, studieture mv.Lave dagsordenspunkter til møder i direktion og koncernledelse i dialog med afdelinger og stabe, så sager koordineres og kvalitetssikres inden de kommer på dagsordenAd-hoc at deltage i og følge op på beslutninger i direktions- og koncernledelsesmøderForventninger til dig Du er en stærk generalist med relevant uddannelse og gerne med et par års erfaringer fra en politisk ledet organisation. Derudover forventer vi, at du:arbejder systematisk og har blik for detaljen, samtidig med at du bevarer overblikket og får opgaverne i hus, ofte med korte deadlines kan agere respektfuldt og tillidsvækkende ud i organisationen, har let ved at skabe relationer og samtidig er omhyggelig omkring deling af informationerer en god formidler - både på skrift og i tale, men også gerne grafisk trives som teamplayer og har en stor arbejdsvolumenVi kan tilbyde Du får gode muligheder for personlig og faglig udvikling i et arbejdsfællesskab med en uhøjtidelig omgangstone og et stort manøvrerum. Og du får med garanti en alsidig og udfordrende arbejdsdag, hvor tingene til tider går stærkt. Se mere om det strategiske grundlag for koncernledelsens arbejde med at ruste vores organisation til at gå Kompetent ind i fremtiden her: https: silkeborg.dk Kommunen Politikker-planer-og-strategier Koncernledelsens-strategi-2025 Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte udviklingschef Gregers Pilgaard på telefon 20 90 13 68. Ansøgningsfrist mandag 24. februar 2020. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Brænder du for ledelsesbetjening?

Silkeborg Kommune er i gang med en organisatorisk forandringsproces, der kræver mere administrativ back-up til kommunens ledelse, som er organiseret i en koncernstruktur.

Brænder du for at bidrage til og udvikle god og professionel ledelsesbetjening? Er du god til at kommunikere, følge op og har organisatorisk tæft? Så læs videre.  

Vi søger en ny kollega til teamet, der i dag løser den brede vifte af opgaver inden for ledelsesbetjening. Teamet er en del af Analyse & Udvikling, som udover ledelsesbetjening arbejder med kommunens budgetlægning, udviklingsstrategi, vækstkampagner m.m.

Hvilke opgaver kan du få
Du vil sammen med det øvrige ledelsesteam bidrage til at understøtte direktionen og koncernledelsen i deres arbejde for at styrke helhed og sammenhæng i realiseringen af de politiske målsætninger og styrke den administrative strategiske koordinering, styring og udvikling.

Du skal være med til at få tingene til at ske, så en travl hverdag i topledelsen bliver nemmere.

De vigtigste opgaver er:
  • Være bindeled mellem direktion, koncernledelse og organisation ved at følge op på beslutninger, f.eks. i forbindelse med videre undersøgelse af en sag, videreformidling af meldinger ud i organisationen og møder med afdelinger
  • Tænke med og servicere direktion og koncernledelse med indsamling og præsentation af beslutningsgrundlag og data, skrive med på strategiske oplæg m.m.
  • Projektarbejde og projektledelse
  • Forskelligartede adhoc opgaver for borgmester og direktører, f.eks. klargøring af sager til det politiske niveau, planlægning af seminar, studieture mv.
  • Lave dagsordenspunkter til møder i direktion og koncernledelse i dialog med afdelinger og stabe, så sager koordineres og kvalitetssikres inden de kommer på dagsorden
  • Ad-hoc at deltage i og følge op på beslutninger i direktions- og koncernledelsesmøder
Forventninger til dig
Du er en stærk generalist med relevant uddannelse og gerne med et par års erfaringer fra en politisk ledet organisation.

Derudover forventer vi, at du:
  • arbejder systematisk og har blik for detaljen, samtidig med at du bevarer overblikket og får opgaverne i hus, ofte med korte deadlines  
  • kan agere respektfuldt og tillidsvækkende ud i organisationen, har let ved at skabe relationer og samtidig er omhyggelig omkring deling af informationer
  • er en god formidler - både på skrift og i tale, men også gerne grafisk  
  • trives som teamplayer og har en stor arbejdsvolumen
Vi kan tilbyde
Du får gode muligheder for personlig og faglig udvikling i et arbejdsfællesskab med en uhøjtidelig omgangstone og et stort manøvrerum. Og du får med garanti en alsidig og udfordrende arbejdsdag, hvor tingene til tider går stærkt.  

Se mere om det strategiske grundlag for koncernledelsens arbejde med at ruste vores organisation til at gå "Kompetent ind i fremtiden" her: https://silkeborg.dk/Kommunen/Politikker-planer-og-strategier/Koncernledelsens-strategi-2025

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte udviklingschef Gregers Pilgaard på telefon 20 90 13 68.

Ansøgningsfrist mandag 24. februar 2020.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Silkeborg KommuneSilkeborg2020-02-19T00:00:002020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Forretningskonsulent med procesforståelse for fremstillingsindustri til ambitiøs softwarevirksomhed, Hasselager

WolterJohannsen

Aarhus V
Har du erfaring med analysering af forretningsprocesser i fremstillingsindustrien? Vil du arbejde i en mindre softwarevirksomhed, hvor du får både ansvar og indflydelse? Passer en fleksibel arbejdsuge med mulighed for hjemmearbejdsdage godt ind i di...
Indrykket:20. februar 2020

Experienced Consultant for Production Optimisation - Aarhus

ARLA FOODS AMBA

Viby J
Are you looking for an international career opportunity where you lead separate projects and have the freedom to work as you do best? Look no further. Make use of your analytical skills, as you optimize our manufacturing sites and help encourage a w...
Indrykket:19. februar 2020

MR motech søger projektassistent

MR motech ApS

Odder
MR motech er kendt for løsninger af høj kvalitet til i forbindelse med arbejdet indenfor elevatorer, lifte og rulletrapper og er branchens hurtigst voksende virksomhed. Til en nyoprettet stilling søger vi en projektassistent, der kan medvirke til at...
Indrykket:19. februar 2020

Medarbejder til Analyse & Udvikling

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Brænder du for ledelsesbetjening? Silkeborg Kommune er i gang med en organisatorisk forandringsproces, der kræver mere administrativ back-up til kommunens ledelse, som er organiseret i en koncernstruktur. Brænder du for at bidrage til og udvikle god...
Indrykket:19. februar 2020