Når en bliver til to, skal lægesekretæren være go'

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi er en sekretærgruppe på 36 kolleger, der alle har arbejdsplads i Odense, 10 af os kan blive dine tætteste kolleger i det obstetriske team. 
Stillingen er i udgangspunktet 37 timer ugentligt, og arbejdstiden er på hverdage i tidsrummet kl. 7.00 til 17.00. 

Opgavesættet er alle de gængse opgaver og de lidt mere specielle, når en patient bliver til to.
Din evne til at koordinere og bevare overblikket er essentielt, når bookingopgaven skal løses godt, og alle tider pusles ind i et patientforløb på 9 måneder.

Godt arbejdsmiljø er vigtigt for os. Vi har en afdeling, 
hvor vi er glade, når vi møder ind og når vi går hjem, omgangstonen er præget af humor og gensidig respekt. Vi dyrker det mono- og tværfaglige samarbejde og har ”ja-hatten” på, når det gælder om, at løse opgaverne på nye og bedre måder.

Om afdelingen
Vi er en stor universitets- og specialeafdeling med engagerede og kompetente medarbejdere.  I den obstetriske del af afdelingen varetages årligt betjening af 80.000 ambulante kontakter, 10.500 indlæggelser samt 4.700 fødsler.  

Vi er 500 personaler i afdelingen, de største faggrupper er jordemødre (180), plejepersonaler (160), læger (80), sekretærer (36) samt øvrige faggrupper.
Vi har kontinuerligt elever/studerende, som holder os opdateret på fagligheden.


Afdelingen er organisatorisk opdelt i en gynækologisk og en obstetrisk søjle.
Der arbejdes primært i teams, men vi løfter i flok.

 Hos os er fordelene:
* Gode muligheder for at præge arbejdsgange og opgaveløsning
* Godt tværfagligt samarbejde
* Opdaterede vejledninger som en ven i oplæring og hverdag
* Flexordning
* Mulighed for hjemmearbejdsdage
* De bedste kollegaer

At arbejde hos os betyder spændende opgaver og udfordringer, samt mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt med god mulighed for relevant efter-/videreuddannelse.


Vi søger en sekretær, der:
* Har en værdsættende og anerkendende tilgang til patienter og samarbejdspartnere
* Er fleksibel og har positiv indstilling til kontinuerlig udvikling af opgaveløsningen
* Har et godt overblik og kan være den røde tråd i den hvide verden
 
Vi forventer, at du motiveres af at løse opgaver til gavn for patienter, pårørende og samarbejdspartnere - at du har lyst til at gøre en forskel.

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til overenskomst mellem HK og De Danske Regioner, gensidige forventninger til lønniveau drøftes ved samtalen. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, såfremt du ikke for nuværende er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder.

Ved ansættelse indhentes børneattest.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 17. november, samtaler afholde fredag den 19. november.

Ønsker du yderligere oplysninger vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Solveig Jensen, tlf. 2135 3207.   

På glædeligt gensyn fra FællesObstetriskSekretariat

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Når en bliver til to, skal lægesekretæren være go'

Vi er en sekretærgruppe på 36 kolleger, der alle har arbejdsplads i Odense, 10 af os kan blive dine tætteste kolleger i det obstetriske team. 
Stillingen er i udgangspunktet 37 timer ugentligt, og arbejdstiden er på hverdage i tidsrummet kl. 7.00 til 17.00. 

Opgavesættet er alle de gængse opgaver og de lidt mere specielle, når en patient bliver til to.
Din evne til at koordinere og bevare overblikket er essentielt, når bookingopgaven skal løses godt, og alle tider pusles ind i et patientforløb på 9 måneder.

Godt arbejdsmiljø er vigtigt for os. Vi har en afdeling, 
hvor vi er glade, når vi møder ind og når vi går hjem, omgangstonen er præget af humor og gensidig respekt. Vi dyrker det mono- og tværfaglige samarbejde og har ”ja-hatten” på, når det gælder om, at løse opgaverne på nye og bedre måder.

Om afdelingen
Vi er en stor universitets- og specialeafdeling med engagerede og kompetente medarbejdere.  I den obstetriske del af afdelingen varetages årligt betjening af 80.000 ambulante kontakter, 10.500 indlæggelser samt 4.700 fødsler.  

Vi er 500 personaler i afdelingen, de største faggrupper er jordemødre (180), plejepersonaler (160), læger (80), sekretærer (36) samt øvrige faggrupper.
Vi har kontinuerligt elever/studerende, som holder os opdateret på fagligheden.


Afdelingen er organisatorisk opdelt i en gynækologisk og en obstetrisk søjle.
Der arbejdes primært i teams, men vi løfter i flok.

 Hos os er fordelene:
* Gode muligheder for at præge arbejdsgange og opgaveløsning
* Godt tværfagligt samarbejde
* Opdaterede vejledninger som en ven i oplæring og hverdag
* Flexordning
* Mulighed for hjemmearbejdsdage
* De bedste kollegaer

At arbejde hos os betyder spændende opgaver og udfordringer, samt mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt med god mulighed for relevant efter-/videreuddannelse.


Vi søger en sekretær, der:
* Har en værdsættende og anerkendende tilgang til patienter og samarbejdspartnere
* Er fleksibel og har positiv indstilling til kontinuerlig udvikling af opgaveløsningen
* Har et godt overblik og kan være den røde tråd i den hvide verden
 
Vi forventer, at du motiveres af at løse opgaver til gavn for patienter, pårørende og samarbejdspartnere - at du har lyst til at gøre en forskel.

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til overenskomst mellem HK og De Danske Regioner, gensidige forventninger til lønniveau drøftes ved samtalen. Region Syddanmark er én ansættelsesmyndighed, såfremt du ikke for nuværende er ansat i Region Syddanmark, vil der være en prøvetid på 3 måneder.

Ved ansættelse indhentes børneattest.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 17. november, samtaler afholde fredag den 19. november.

Ønsker du yderligere oplysninger vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Solveig Jensen, tlf. 2135 3207.   

På glædeligt gensyn fra FællesObstetriskSekretariat

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.