Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nærværende og handlekraftig driftsleder til det specialiserede børneområde

IKH søger driftsleder med base i Høje Taastrup til afdeling, der løser landsdækkende opgaver.

Er du lederen, der brænder for at være med til at skabe udvikling i det specialiserede børneområde? Ser du tværfaglighed som en essentiel del af specialiseret rådgivning og udredning? Og kan du se potentialet i at lede en tværfaglig gruppe bestående af 17 specialister, der løser landsdækkende opgaver og projekter for VISO og Sundhedsstyrelsen?

Om stillingen
Du bliver en del af ledelsen af børneområdet på Institut for Kommunikation og Handicap (IKH), Region Midt. Vi har hovedafdeling i Aarhus og en afdeling i Høje Taastrup. Din stilling er nyoprettet og er placeret i Høje Taastrup, hvor du vil have den daglige ledelse af personalet samt ansvar for driften af opgaverne i Øst Danmark. Du kommer til arbejde tæt sammen med lederen af Specialrådgivningen for VISO, som du refererer til. Derudover vil du også indgå i strategiske beslutninger og udvikling af børneområdet sammen med den øvrige ledelse.
Der vil ofte være mødedage i Aarhus, så det er nødvendigt, at du har kørekort.

Vi regner med, at du har indsigt i området i form af en relevant uddannelse samt erfaring med ledelse af grupper eller teams – uddannelse inden for ledelse (eller lyst til at tage det).
Medarbejdergruppen er sammensat af ergoterapeut, fysioterapeut, specialpæd.konsulenter, psykologer, logopæder, musikterapeut og adm. personale. Derudover forventer vi, at du har erfaring med og er god til at drive processer og udvikling sammen med medarbejdere. - Og at du er optaget af, at der er trivsel på arbejdspladsen samtidig med, at vi er effektive i sagsforløbene.

For at få succes i stillingen skal du

  • Være understøttende og nærværende personaleleder
  • Motivere og samle medarbejderne om løsningen af de specialiserede opgaver
  • Være handlekraftig og få tingene gjort med en tydelig kommunikation såvel mundtligt som skriftligt
  • Være reflekteret, åben og interesseret i at sætte præg på en organisation, som er i konstant udvikling
  • Aktivt medvirke til at understøtte tilknytningen til afdelingen i Aarhus og den samlede opgaveløsning
  • Medvirke til at skabe trivsel på arbejdspladsen ved se muligheder og læring frem for fejl
  • Samarbejde med projektledere og andre ledere og indgå i koordinering af de forskellige projekter i afdelingen.
Vi understøtter dig med
  • En engageret og højt specialiseret medarbejdergruppe, der er meget selvstændigt tilrettelæggende i dagligdagen
  • Spændende arbejdsopgaver på det specialiserede børneområde med gode muligheder for udviklingsinitiativer og projekter
  • Ambitioner om at præge udviklingen på det specialiserede børneområde i Danmark
  • Organisationen på plads med sagsgange og procedurer
  • Ledelsesforum på IKH's børneområde og tæt samarbejde med lederen af Specialrådgivningen for VISO
  • Velfungerende arbejdsmiljøorganisation.
Læs mere om os på: www.ikh.rm.dk/specialraadgivningen/

Stillingen er på 37 timer om ugen

Ansøgningsfrist søndag 18. oktober

Samtaler forventes afholdt torsdag 22. oktober i uge 43

Start 1. december 2020

Løn og ansættelsesforhold efter de gældende overenskomster

Du kan kontakte leder af Specialrådgivningen for VISO, Bodil Kloborg, for yderligere oplysninger på mail BODIL.KLOBORG@PS.RM.DK eller på telefon 2281 0443




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.