Nattevagt til Specialcenter Baunegården

Er du vores nye kollega?

Specialcenter Baunegården søger en nattevagt med social eller sundhedsfaglig baggrund, med lyst og kendskab til at arbejde med demens og psykiatri hos yngre borgere.

Søger du et job, med nye og spændende udfordringer, på et specialcenter med højt til loftet og et bredt fokus på samspil mellem sundhedsfaglige og socialfaglige kompetencer. Et center, hvor alle kompetencer skal i spil i en helhed, til gavn for borgerne og hvor du kommer til at præge en spændende forandringsproces.

Stillingen er på 30 timer ugentlig, i en 7-7 nattevagt ordning og med mulighed for at deltage i medarbejdermøder og udvikling i relevant omfang.

Stillingen er med tiltrædelse 1. august 2019 eller tidligere.

Specialcenter Baunegården er i færd med at skabe en ny profil.

Den nye profil betyder, at vi er i gang med en forandring, som på sigt skal munde ud i et center som rummer opgaver der spænder bredt. Målgruppen er socialt udsatte borgere med komplekse problemstillinger somatisk, psykisk, kognitivt og socialt.

En bred målgruppe fordrer en meget bred vifte af fagkompetencer og metoder, tilpassede og evidensbaserede, i dagligdagen. Huset rummer såvel social- som sundhedsfaglige personale. I dagligdagen arbejdes i tværfaglige teams.

På centret vægter vi samarbejdet med borgeren, som personcentreret og ser derfor borgerperspektivet som et absolut nødvendigt udgangspunkt for det gode samarbejde. Vi vægter derfor ikke rigide systemer, men den enkeltes borgers behov for individuelle løsninger og muligheder for fællesskab.

Vi er et Specialcenter, hvor vi gerne vil tænke anderledes og nyt. Som noget af det nye og unikke, er fokus væsentlig anderledes end på såvel et almindeligt plejecenter eller en traditionelt botilbud, idet vi ser både det socialfaglige og det sundhedsfaglige, som nødvendige perspektiver der må vægtes i en helhed, specielt fordi vi taler om udsatte borgere.

Specialcenter Baunegårdens 3 afdelinger består af

  • En afdeling, primært for borgere med psykiatrisk problemstillinger. Det drejer sig om permanente boliger til borgere med psykiske lidelser, der har behov for at være i permanent døgndækket botilbud.
  • En afdeling hvor vi foretager udredning og/ eller stabilisering af borgere i forhold til hele målgruppen. Udrednings/stabiliserings pladserne er beregnet til borgere der enten har behov for afklaring af fremtidig behov gennem en somatisk og psykiatrisk udredning eller borgere der har behov for at blive stabilisereret ift misbrug, psykiatriske sygdom ol.
  • En afdeling for demens, et specialiseret tilbud til borger der ved indflytning er under 65. Det henvender sig til borgere med moderat til svære kognitive skader og svære sociale og psykiske problemstillinger. Borgerne har funktionsnedsættelse der medfører en ulempeadfærd der kræver såvel en socialfaglig som en sundhedsfaglig specialiseret indsats. Borgernes funktionsnedsættelse kan være opstået som følge af misbrug, demens og psykiatriske lidelser.

Vi har to nattevagter pr. vagt til at dække Specialcenteret.

Du skal have lyst til at lære nyt og kunne lide et job der ligger lidt uden for det basale pleje og omsorgsarbejde.
Vi er et døgncenter og vægter derfor høj kvalitet i arbejdet med borgerne, uanset hvilket tidspunkt på døgnet.

Vi forventer, at du har mod på at
  • arbejde pædagogisk med sundhedsfremme og sygdomsforebyggelse
  • dokumentere fagligt og ansvarligt
  • arbejde rehabiliterende
  • være med i udvikling og sikre sammenhængende indsatser er synlig og nærværende, og er en god rollemodel både teoretisk og praktisk/klinisk
  • arbejde struktureret og følger opgaverne til dørs
  • at arbejde tværfagligt
  • se bruger- og pårørendeindflydelse som en naturlig del af arbejdet
  • arbejde med beboer med svære symptomer på psykiske lidelser og misbrug.

Vi kan tilbyde
  • et introduktionsforløb med udgangspunkt i dine kompetencer og behov
  • en afvekslende hverdag med faglig og personlig sparring fra kollegaer og ledelse
  • en arbejdsplads i udvikling med plads til faglig fordybelse.
  • medindflydelse og kollegaer med bred faglige kompetence
  • faglig udvikling i form af kollegial sparring, temadage og efteruddannelse
  • en positiv og humoristisk arbejdsplads
  • en arbejdsplads som inddrager beboerne i aktiviteter – også ude af huset
  • en arbejdsplads med høj faglighed, medindflydelse og omsorg for hinanden
  • oplæring i opgaverne i afdelingen med udgangspunkt i kerneopgaven
  • en spændende arbejdsplads, der ikke er bange for nye initiativer.

Vi vægter at Centeret afspejler det omgivende samfund, herunder den kønsmæssige fordeling. Vi opfordre derfor både mænd og kvinder til at søge stillingen.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst og efter principperne om ”ny løn”.

Er du interesseret i at høre mere om huset, er du velkommen til at ringe til assisterende leder Susanne Søgaard på tlf. 51 62 51 82 for at aftale en tid til at komme forbi.

Yderligere oplysninger kan indhentes på ved telefonisk kontakt til afdelingsleder HC. Langpap på tlf. 29 66 72 13.

Ansøgningsfrist
17. juni 2019.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 24. juni 2019 på Specialcenter Baunegården

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031580Phoenix-635d30d312019-06-03T00:00:00Nattevagt til Specialcenter BaunegårdenEr du vores nye kollega?

Specialcenter Baunegården søger en nattevagt med social eller sundhedsfaglig baggrund, med lyst og kendskab til at arbejde med demens og psykiatri hos yngre borgere.

Søger du et job, med nye og spændende udfordringer, på et specialcenter med højt til loftet og et bredt fokus på samspil mellem sundhedsfaglige og socialfaglige kompetencer. Et center, hvor alle kompetencer skal i spil i en helhed, til gavn for borgerne og hvor du kommer til at præge en spændende forandringsproces.

Stillingen er på 30 timer ugentlig, i en 7-7 nattevagt ordning og med mulighed for at deltage i medarbejdermøder og udvikling i relevant omfang.

Stillingen er med tiltrædelse 1. august 2019 eller tidligere.

Specialcenter Baunegården er i færd med at skabe en ny profil.

Den nye profil betyder, at vi er i gang med en forandring, som på sigt skal munde ud i et center som rummer opgaver der spænder bredt. Målgruppen er socialt udsatte borgere med komplekse problemstillinger somatisk, psykisk, kognitivt og socialt.

En bred målgruppe fordrer en meget bred vifte af fagkompetencer og metoder, tilpassede og evidensbaserede, i dagligdagen. Huset rummer såvel social- som sundhedsfaglige personale. I dagligdagen arbejdes i tværfaglige teams.

På centret vægter vi samarbejdet med borgeren, som personcentreret og ser derfor borgerperspektivet som et absolut nødvendigt udgangspunkt for det gode samarbejde. Vi vægter derfor ikke rigide systemer, men den enkeltes borgers behov for individuelle løsninger og muligheder for fællesskab.

Vi er et Specialcenter, hvor vi gerne vil tænke anderledes og nyt. Som noget af det nye og unikke, er fokus væsentlig anderledes end på såvel et almindeligt plejecenter eller en traditionelt botilbud, idet vi ser både det socialfaglige og det sundhedsfaglige, som nødvendige perspektiver der må vægtes i en helhed, specielt fordi vi taler om udsatte borgere.

Specialcenter Baunegårdens 3 afdelinger består af
  • En afdeling, primært for borgere med psykiatrisk problemstillinger. Det drejer sig om permanente boliger til borgere med psykiske lidelser, der har behov for at være i permanent døgndækket botilbud.
  • En afdeling hvor vi foretager udredning og/ eller stabilisering af borgere i forhold til hele målgruppen. Udrednings/stabiliserings pladserne er beregnet til borgere der enten har behov for afklaring af fremtidig behov gennem en somatisk og psykiatrisk udredning eller borgere der har behov for at blive stabilisereret ift misbrug, psykiatriske sygdom ol.
  • En afdeling for demens, et specialiseret tilbud til borger der ved indflytning er under 65. Det henvender sig til borgere med moderat til svære kognitive skader og svære sociale og psykiske problemstillinger. Borgerne har funktionsnedsættelse der medfører en ulempeadfærd der kræver såvel en socialfaglig som en sundhedsfaglig specialiseret indsats. Borgernes funktionsnedsættelse kan være opstået som følge af misbrug, demens og psykiatriske lidelser.

Vi har to nattevagter pr. vagt til at dække Specialcenteret.

Du skal have lyst til at lære nyt og kunne lide et job der ligger lidt uden for det basale pleje og omsorgsarbejde.
Vi er et døgncenter og vægter derfor høj kvalitet i arbejdet med borgerne, uanset hvilket tidspunkt på døgnet.

Vi forventer, at du har mod på at
  • arbejde pædagogisk med sundhedsfremme og sygdomsforebyggelse
  • dokumentere fagligt og ansvarligt
  • arbejde rehabiliterende
  • være med i udvikling og sikre sammenhængende indsatser er synlig og nærværende, og er en god rollemodel både teoretisk og praktisk/klinisk
  • arbejde struktureret og følger opgaverne til dørs
  • at arbejde tværfagligt
  • se bruger- og pårørendeindflydelse som en naturlig del af arbejdet
  • arbejde med beboer med svære symptomer på psykiske lidelser og misbrug.

Vi kan tilbyde
  • et introduktionsforløb med udgangspunkt i dine kompetencer og behov
  • en afvekslende hverdag med faglig og personlig sparring fra kollegaer og ledelse
  • en arbejdsplads i udvikling med plads til faglig fordybelse.
  • medindflydelse og kollegaer med bred faglige kompetence
  • faglig udvikling i form af kollegial sparring, temadage og efteruddannelse
  • en positiv og humoristisk arbejdsplads
  • en arbejdsplads som inddrager beboerne i aktiviteter – også ude af huset
  • en arbejdsplads med høj faglighed, medindflydelse og omsorg for hinanden
  • oplæring i opgaverne i afdelingen med udgangspunkt i kerneopgaven
  • en spændende arbejdsplads, der ikke er bange for nye initiativer.

Vi vægter at Centeret afspejler det omgivende samfund, herunder den kønsmæssige fordeling. Vi opfordre derfor både mænd og kvinder til at søge stillingen.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst og efter principperne om ”ny løn”.

Er du interesseret i at høre mere om huset, er du velkommen til at ringe til assisterende leder Susanne Søgaard på tlf. 51 62 51 82 for at aftale en tid til at komme forbi.

Yderligere oplysninger kan indhentes på ved telefonisk kontakt til afdelingsleder HC. Langpap på tlf. 29 66 72 13.

Ansøgningsfrist
17. juni 2019.

Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 24. juni 2019 på Specialcenter Baunegården

 

Er du vores nye kollega? Specialcenter Baunegården søger en nattevagt med social eller sundhedsfaglig baggrund, med lyst og kendskab til at arbejde med demens og psykiatri hos yngre borgere. Søger du et job, med nye og spændende udfordringer, på et specialcenter med højt til loftet og et bredt fokus på samspil mellem sundhedsfaglige og socialfaglige kompetencer. Et center, hvor alle kompetencer skal i spil i en helhed, til gavn for borgerne og hvor du kommer til at præge en spændende forandringsproces. Stillingen er på 30 timer ugentlig, i en 7-7 nattevagt ordning og med mulighed for at deltage i medarbejdermøder og udvikling i relevant omfang. Stillingen er med tiltrædelse 1. august 2019 eller tidligere. Specialcenter Baunegården er i færd med at skabe en ny profil. Den nye profil betyder, at vi er i gang med en forandring, som på sigt skal munde ud i et center som rummer opgaver der spænder bredt. Målgruppen er socialt udsatte borgere med komplekse problemstillinger somatisk, psykisk, kognitivt og socialt. En bred målgruppe fordrer en meget bred vifte af fagkompetencer og metoder, tilpassede og evidensbaserede, i dagligdagen. Huset rummer såvel social- som sundhedsfaglige personale. I dagligdagen arbejdes i tværfaglige teams. På centret vægter vi samarbejdet med borgeren, som personcentreret og ser derfor borgerperspektivet som et absolut nødvendigt udgangspunkt for det gode samarbejde. Vi vægter derfor ikke rigide systemer, men den enkeltes borgers behov for individuelle løsninger og muligheder for fællesskab. Vi er et Specialcenter, hvor vi gerne vil tænke anderledes og nyt. Som noget af det nye og unikke, er fokus væsentlig anderledes end på såvel et almindeligt plejecenter eller en traditionelt botilbud, idet vi ser både det socialfaglige og det sundhedsfaglige, som nødvendige perspektiver der må vægtes i en helhed, specielt fordi vi taler om udsatte borgere. Specialcenter Baunegårdens 3 afdelinger består afEn afdeling, primært for borgere med psykiatrisk problemstillinger. Det drejer sig om permanente boliger til borgere med psykiske lidelser, der har behov for at være i permanent døgndækket botilbud.En afdeling hvor vi foretager udredning og eller stabilisering af borgere i forhold til hele målgruppen. Udrednings stabiliserings pladserne er beregnet til borgere der enten har behov for afklaring af fremtidig behov gennem en somatisk og psykiatrisk udredning eller borgere der har behov for at blive stabilisereret ift misbrug, psykiatriske sygdom ol.En afdeling for demens, et specialiseret tilbud til borger der ved indflytning er under 65. Det henvender sig til borgere med moderat til svære kognitive skader og svære sociale og psykiske problemstillinger. Borgerne har funktionsnedsættelse der medfører en ulempeadfærd der kræver såvel en socialfaglig som en sundhedsfaglig specialiseret indsats. Borgernes funktionsnedsættelse kan være opstået som følge af misbrug, demens og psykiatriske lidelser. Vi har to nattevagter pr. vagt til at dække Specialcenteret. Du skal have lyst til at lære nyt og kunne lide et job der ligger lidt uden for det basale pleje og omsorgsarbejde. Vi er et døgncenter og vægter derfor høj kvalitet i arbejdet med borgerne, uanset hvilket tidspunkt på døgnet. Vi forventer, at du har mod på atarbejde pædagogisk med sundhedsfremme og sygdomsforebyggelsedokumentere fagligt og ansvarligtarbejde rehabiliterendevære med i udvikling og sikre sammenhængende indsatser er synlig og nærværende, og er en god rollemodel både teoretisk og praktisk kliniskarbejde struktureret og følger opgaverne til dørsat arbejde tværfagligtse bruger- og pårørendeindflydelse som en naturlig del af arbejdetarbejde med beboer med svære symptomer på psykiske lidelser og misbrug. Vi kan tilbydeet introduktionsforløb med udgangspunkt i dine kompetencer og behoven afvekslende hverdag med faglig og personlig sparring fra kollegaer og ledelseen arbejdsplads i udvikling med plads til faglig fordybelse.medindflydelse og kollegaer med bred faglige kompetencefaglig udvikling i form af kollegial sparring, temadage og efteruddannelseen positiv og humoristisk arbejdspladsen arbejdsplads som inddrager beboerne i aktiviteter også ude af huseten arbejdsplads med høj faglighed, medindflydelse og omsorg for hinandenoplæring i opgaverne i afdelingen med udgangspunkt i kerneopgavenen spændende arbejdsplads, der ikke er bange for nye initiativer. Vi vægter at Centeret afspejler det omgivende samfund, herunder den kønsmæssige fordeling. Vi opfordre derfor både mænd og kvinder til at søge stillingen. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst og efter principperne om ny løn . Er du interesseret i at høre mere om huset, er du velkommen til at ringe til assisterende leder Susanne Søgaard på tlf. 51 62 51 82 for at aftale en tid til at komme forbi. Yderligere oplysninger kan indhentes på ved telefonisk kontakt til afdelingsleder HC. Langpap på tlf. 29 66 72 13. Ansøgningsfrist 17. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted den 24. juni 2019 på Specialcenter Baunegården11jobnet635d30d3100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1524&ERId=353820EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhusEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdder3534768Skanderborg Kommune11Skanderborg Fælled 18660SkanderborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent767444JobNet4994818499481810024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=635d30d3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=635d30d3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=635d30d3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=635d30d3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/14.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Socialpædagog lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik361891395noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330039551Sengeafsnit 10 søger socialpædagog i fast stillingBasic Er du vores nye socialpædagog?Afsnit S10, Afdeling for Psykoser i Skejby, søger 1 socialpædagog til fast stilling på 30-37 timer ugen med tiltrædelse efter aftale.Vi brænder for vores patienter og for vores specialer, som primært er psykoser. Vi harat gøre med en varieret og udfordrende patientgruppe som kræver, at personaletarbejder på et højt specialiseret niveau. Vi kan love dig, at ikke 2 arbejdsdage vil væreens, gode kolleger med masser af humor, fokus på sikkerhed i arbejdet og storfaglighed. Vi søger medarbejdere med sundhedsfaglig og pædagogisk erfaring ligesom, at du meget gerne må have faglige kompetencer indenfor det psykiatriske arbejdsfelt. Dette kunne enten være fra socialpsykiatri, behandlingspsykiatri, misbrugsbehandling eller andet. Om Sengeafsnit S10S10 er et åbent sengeafsnit med mulighed for skærmning. Der er plads til 24 patienter og vi har en særlig funktion i forhold til behandling af patienter med demens, men hovedparten af patienterne har psykotiske lidelser. Pleje og behandling tilrettelægges tværfagligt og individuelt med udgangspunkt i psykodynamiske, miljøterapeutiske og kognitive principper.Afsnittets ledelse består af en overlæge og 2 afdelingssygeplejersker. Der er ansat social-og sundhedsassistenter, fysioterapeut, ergoterapeut, en socialrådgiver, en psykolog, en afdelingslæge og en overlæge samt sygeplejersker, og der vil således blive et tæt tværfagligt samarbejde med mange muligheder. Der vil være mange varierende opgaver i løbet af en dag, og miljøterapi og nedbringelse af tvang er i fokus. Vi benytter os af metoder som Åben Dialog og tilbyder NADA.Samtidig med at vi har implementeret Safeward, er vi netop flyttet til Skejby, hvilket er en meget spændende proces.Som socialpædagog i S10 er der mulighed for at få indflydelse på fremtidens psykiatri, idet vi befinder os i en tid med mange spændende udfordringer og forandringer. Vores dage kan se meget forskellige ud, men har en struktur som gør, at man kan arbejde fokuseret i et dynamisk og nogle gange kaotisk miljø, hvor vi rummer meget syge patienter.For at sikre, at du kommer godt ind i arbejdet og afsnittet og kommer til at lære dine nye kolleger godt at kende, har vi et omfattende introduktionsprogram. Der er kurser i konflikthåndtering og deeskalering. Vi har et godt tværfagligt miljø, hvor alle faggrupper indgår i et behandlerteam omkring patienten, og hvor alle kan bruge deres faglige baggrund til at fremme den gode behandling og rehabilitering. I S10 arbejder vi målrettet på at opnå sammenhængende patientforløb, hvilket kræver samarbejdskompetencer og kommunikative evner. Vores gode patientforløb er med til at give os arbejdsglæde, hvilket er med til at understøtte det gode respektfulde samarbejde mellem læger og plejepersonale.- Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst.- Blandede vagter og vagt hver anden weekend ELLER 12 timers vagter hver 3-3-2 weekend.- Ansættelse efter aftaleHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Maja Skau Regel på 91 16 86 10 eller overlæge Peter Møller Andersen på 91 16 82 72. Ansøgningsfrist er 1. juli 2019 og ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 27.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Er du vores nye socialpædagog?
Afsnit S10, Afdeling for Psykoser i Skejby, søger 1 socialpædagog til fast stilling på 30-37 timer/ugen med tiltrædelse efter aftale.
Vi brænder for vores patienter og for vores specialer, som primært er psykoser. Vi har
at gøre med en varieret og udfordrende patientgruppe som kræver, at personalet
arbejder på et højt specialiseret niveau. Vi kan love dig, at ikke 2 arbejdsdage vil være
ens, gode kolleger med masser af humor, fokus på sikkerhed i arbejdet og stor
faglighed. Vi søger medarbejdere med sundhedsfaglig og pædagogisk erfaring ligesom, at du meget gerne må have faglige kompetencer indenfor det psykiatriske arbejdsfelt. Dette kunne enten være fra socialpsykiatri, behandlingspsykiatri, misbrugsbehandling eller andet.
 
Om Sengeafsnit S10
S10 er et åbent sengeafsnit med mulighed for skærmning. Der er plads til 24 patienter og vi har en særlig funktion i forhold til behandling af patienter med demens, men hovedparten af patienterne har psykotiske lidelser. Pleje og behandling tilrettelægges tværfagligt og individuelt med udgangspunkt i psykodynamiske, miljøterapeutiske og kognitive principper.

Afsnittets ledelse består af en overlæge og 2 afdelingssygeplejersker. Der er ansat social-og sundhedsassistenter, fysioterapeut, ergoterapeut, en socialrådgiver, en psykolog, en afdelingslæge og en overlæge samt sygeplejersker, og der vil således blive et tæt tværfagligt samarbejde med mange muligheder. Der vil være mange varierende opgaver i løbet af en dag, og miljøterapi og nedbringelse af tvang er i fokus. Vi benytter os af metoder som Åben Dialog og tilbyder NADA.

Samtidig med at vi har implementeret Safeward, er vi netop flyttet til Skejby, hvilket er en meget spændende proces.
Som socialpædagog i S10 er der mulighed for at få indflydelse på fremtidens psykiatri, idet vi befinder os i en tid med mange spændende udfordringer og forandringer. Vores dage kan se meget forskellige ud, men har en struktur som gør, at man kan arbejde fokuseret i et dynamisk og nogle gange kaotisk miljø, hvor vi rummer meget syge patienter.

For at sikre, at du kommer godt ind i arbejdet og afsnittet og kommer til at lære dine nye kolleger godt at kende, har vi et omfattende introduktionsprogram. Der er kurser i konflikthåndtering og deeskalering. Vi har et godt tværfagligt miljø, hvor alle faggrupper indgår i et behandlerteam omkring patienten, og hvor alle kan bruge deres faglige baggrund til at fremme den gode behandling og rehabilitering. I S10 arbejder vi målrettet på at opnå sammenhængende patientforløb, hvilket kræver samarbejdskompetencer og kommunikative evner. Vores gode patientforløb er med til at give os arbejdsglæde, hvilket er med til at understøtte det gode respektfulde samarbejde mellem læger og plejepersonale.

- Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst.
- Blandede vagter og vagt hver anden weekend ELLER 12 timers vagter hver 3-3-2 weekend.
- Ansættelse efter aftale

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Maja Skau Regel på 91 16 86 10 eller overlæge Peter Møller Andersen på 91 16 82 72. Ansøgningsfrist er 1. juli 2019 og ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 27.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/16c7eb9b_logo.gifAFP Sengeafsnit 10Aarhus N2019-06-07T14:02:22.3502019-07-01T00:00:00
330035479Socialpædagog til opholdsstedRobot Fonden Cortex søger en medarbejder. Du skal være uddannet pædagog. Vort behov er en uddannet pædagog med erfaring i målgruppen, anbragte unge i alderen 12-17 år. Disse kan have forskellige baggrunde så som kriminalitet, diagnocer, omsorgssvigt, voldelige mv. Du skal være en rummelig, proffessionel person hvor empati, struktureret arbejde, ansvarlighed, selvledelse, samarbejdende, initiativtager, aktiv, mv, er få ord dig. Du skal kunne arbejde anerkende og skabe relationer med vore unge. En hverdag med disse er essensen hos Fonden Cortex, hvor den enkeltes trivsel og udvikling er for øje. indsatsen bundfældes i høj faglighed, hvor hverdagens krav til ansatte også indebærer skriftligt arbejde. Du skal derfor kunne omsætte daglig praksis til skriftlighed. Du skal være indstillet på at det praktiske arbejde kan være forbindet med et skridt frem og to tilbage, hvilket bundfældes i den hverdag som vore unge selv er med til at forme. Dette må ikke påvirke din evne til en fortsat professionel faglig indsats. Vi benytter endvidere supervision til fremme af den faglige indsats med henblik på at udvikle de unge vi har i vores ansvar. Hos Fonden Cortex vil du indgå i en pædagogisk gruppe af gode medarbejdere hvor tonen er faglig og humoristisk. Fælles for alle er ønsket om at skabe en god og velfungerende platform for de unge vi skal sende videre ud i livet. Du vil blive tilbudt at indgå i forskellige former for opgaver, alle henhørende i det almindelige liv i et hjem - tilsat massevis af pædagogik. Vores arbejdstider er varierende og kan være møder på 1-2 timer, hjemmearbejde, og aftenvagter, halve døgn- og hele døgnvagter. Arbejdstiderne er placeret på alle årets dage. Vi forventer at ansøgere er uddannet socialpædagoger (disse foretrækkes og vil være prioriteret i ansættelesprocessen), at du har kendskab til - eller måske har kursusbevis indenfor Den motiverende samtale, ART, NADA, KRAP, PAV, HAP. Måske har du andre bogstavsuddannelser i stedet for, som eventuelt kan benyttes hos Fonden Cortex. Vi forventer du har kørekort, til minimum personbil. Vi ser gerne at du er bosat i nærområdet, men det er naturligvis ikke et krav. Vi vil gerne at der kun rettes henvendelse om stillingsopslaget via mail: mec@fondencortex.dk Ansøgere bedes ansøge hurtigst muligt, da vi gerne vil ansætte med startdato senest 1. juli 2019 (og forvent der skal arbejdes fuld tid allerede i juli).

Fonden Cortex søger en medarbejder. Du skal være uddannet pædagog.

 

Vort behov er en uddannet pædagog med erfaring i målgruppen, anbragte unge i alderen 12-17 år. Disse kan have forskellige baggrunde så som kriminalitet, diagnocer, omsorgssvigt, voldelige mv.

Du skal være en rummelig, proffessionel person hvor empati, struktureret arbejde, ansvarlighed, selvledelse, samarbejdende, initiativtager, aktiv, mv, er få ord dig. 

Du skal kunne arbejde anerkende og skabe relationer med vore unge. En hverdag med disse er essensen hos Fonden Cortex, hvor den enkeltes trivsel og udvikling er for øje. indsatsen bundfældes i høj faglighed, hvor hverdagens krav til ansatte også indebærer skriftligt arbejde. Du skal derfor kunne omsætte daglig praksis til skriftlighed.

Du skal være indstillet på at det praktiske arbejde kan være forbindet med et skridt frem og to tilbage, hvilket bundfældes i den hverdag som vore unge selv er med til at forme. Dette må ikke påvirke din evne til en fortsat professionel faglig indsats. Vi benytter endvidere supervision til fremme af den faglige indsats med henblik på at udvikle de unge vi har i vores ansvar.

Hos Fonden Cortex vil du indgå i en pædagogisk gruppe af gode medarbejdere hvor tonen er faglig og humoristisk. Fælles for alle er ønsket om at skabe en god og velfungerende platform for de unge vi skal sende videre ud i livet.

Du vil blive tilbudt at indgå i forskellige former for opgaver, alle henhørende i det almindelige liv i et hjem - tilsat massevis af pædagogik.

Vores arbejdstider er varierende og kan være møder på 1-2 timer, hjemmearbejde, og aftenvagter, halve døgn- og hele døgnvagter. Arbejdstiderne er placeret på alle årets dage. 

 

Vi forventer at ansøgere er uddannet socialpædagoger (disse foretrækkes og vil være prioriteret i ansættelesprocessen), at du har kendskab til - eller måske har kursusbevis indenfor Den motiverende samtale, ART, NADA, KRAP, PAV, HAP. Måske har du andre bogstavsuddannelser i stedet for, som eventuelt kan benyttes hos Fonden Cortex. 

Vi forventer du har kørekort, til minimum personbil. Vi ser gerne at du er bosat i nærområdet, men det er naturligvis ikke et krav. 

Vi vil gerne at der kun rettes henvendelse om stillingsopslaget via mail: mec@fondencortex.dk

 

Ansøgere bedes ansøge hurtigst muligt, da vi gerne vil ansætte med startdato senest 1. juli 2019 (og forvent der skal arbejdes fuld tid allerede i juli).

Fonden CortexSilkeborg2019-06-03T00:00:002019-07-12T00:00:00
330038630Boligforeningen Århus Omegn søger boligsocial medarbejder med fokus på beskæftigelse og sundhedRobot Boligforeningen Århus Omegn søger boligsocial medarbejder med fokus på beskæftigelse og sundhed i boligområdet Præstevangen i Viby Brænder du for boligsocialt arbejde, har du erfaring med opsøgende arbejde og ser du værdien af at kombinere beskæftigelses og sundhedsindsatser for ledige beboere over 30 år? Kan du bidrage med god energi, tænke i skæve løsninger og være en motiverende faktor i relationerne? Så er du måske vores nye kollega i den boligsociale indsats i Præstevangen. Præstevangen er et alment boligområde beliggende i Viby Rosenvang i det sydlige Aarhus. Her bor ca. 1.300 beboere fordelt på knap 700 lejemål tæt på by, skov og strand. Mellemrummet danner den fysiske ramme for de boligsociale aktiviteter i afdelingen og du vil indgå som den tredje medarbejder i det boligsociale team. Som boligsocial medarbejder med fokus på beskæftigelse sundhed skal du arbejde helhedsorienteret med selvstændige arbejdsopgaver i tæt samarbejde med beboere, foreninger og kommunale aktører. I Præstevangen er andelen af beboere på overførselsindkomst høj og en stor del af de ledige over 30 år er førtidspensionister og aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere. Vi forventer derfor, at du kan arbejde med respekt for beboernes sundhedsmæssige udfordringer og anerkende hver enkel beboers individuelle kompetencer og ressourcer. Dine arbejdsopgaver medvirke til et konstruktivt samspil og brobygning mellem den boligsociale indsats og beboere, kommunale aktører (i særdeleshed jobcentret) og lokale samarbejdspartnere medvirke til at drifte aktiviteten beboerfitness og udvikle på aktiviteter med udgangspunkt i beboernes ønsker og behov indenfor motion, kost og eller sygdomsforløb vejlede i jobsøgning og støtte i jobopstart, hjælpe med afklaring af jobmuligheder eller opkvalificering og støtte til håndtering af dialog med myndigheder støtte i at håndtere fysiske og psykiske lidelser i kombination med forskellige typer af beskæftigelse Din profil Du kan have en socialfaglig, sundhedsfaglig eller en anden uddannelse som baggrund - for os er det vigtigste dog, at du har relevant erfaring og et stort engagement. Ansættelsesforhold og ansøgning Der er tale om en tidsbegrænset 30 timers stilling fra den 1. august 2019. Stillingen udløber den 31. december 2022 - med mulighed for forlængelse. Du må påregne aftenarbejde. Løn og ansættelsesvilkår vil være efter overenskomst mellem BL og HK. Mail os din ansøgning og CV på job@aarhusomegn.dk. Skriv venligst Dit navn boligsocial medarbejder i emnefeltet. Send din ansøgning senest den 20. juni 2019 kl. 12.00. Vi holder samtaler den 25. juni 2019. Vil du vide mere, kan du kontakte Iben Mansachs, boligsocial medarbejder i Mellemrummet på 7114 2306.

Boligforeningen Århus Omegn søger boligsocial medarbejder med fokus på beskæftigelse og sundhed i boligområdet Præstevangen i Viby

Brænder du for boligsocialt arbejde, har du erfaring med opsøgende arbejde og ser du værdien af at kombinere beskæftigelses– og sundhedsindsatser for ledige beboere over 30 år? Kan du bidrage med god energi, tænke i skæve løsninger og være en motiverende faktor i relationerne? Så er du måske vores nye kollega i den boligsociale indsats i Præstevangen.

Præstevangen er et alment boligområde beliggende i Viby/Rosenvang i det sydlige Aarhus. Her bor ca. 1.300 beboere fordelt på knap 700 lejemål tæt på by, skov og strand. ”Mellemrummet” danner den fysiske ramme for de boligsociale aktiviteter i afdelingen og du vil indgå som den tredje medarbejder i det boligsociale team.

Som boligsocial medarbejder med fokus på beskæftigelse & sundhed skal du arbejde helhedsorienteret med selvstændige arbejdsopgaver i tæt samarbejde med beboere, foreninger og kommunale aktører. I Præstevangen er andelen af beboere på overførselsindkomst høj og en stor del af de ledige over 30 år er førtidspensionister og aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere. Vi forventer derfor, at du kan arbejde med respekt for beboernes sundhedsmæssige udfordringer og anerkende hver enkel beboers individuelle kompetencer og ressourcer.

Dine arbejdsopgaver

  • medvirke til et konstruktivt samspil og brobygning mellem den boligsociale indsats og beboere, kommunale aktører (i særdeleshed jobcentret) og lokale samarbejdspartnere
  • medvirke til at drifte aktiviteten ”beboerfitness” og udvikle på aktiviteter med udgangspunkt i beboernes ønsker og behov indenfor motion, kost og/eller sygdomsforløb
  • vejlede i jobsøgning og støtte i jobopstart, hjælpe med afklaring af jobmuligheder eller opkvalificering og støtte til håndtering af dialog med myndigheder
  • støtte i at håndtere fysiske og psykiske lidelser i kombination med forskellige typer af beskæftigelse

Din profil

Du kan have en socialfaglig, sundhedsfaglig eller en anden uddannelse som baggrund - for os er det vigtigste dog, at du har relevant erfaring og et stort engagement.

 

Ansættelsesforhold og ansøgning

Der er tale om en tidsbegrænset 30 timers stilling fra den 1. august 2019. Stillingen udløber den 31. december 2022 - med mulighed for forlængelse.

Du må påregne aftenarbejde.

Løn og ansættelsesvilkår vil være efter overenskomst mellem BL og HK.

Mail os din ansøgning og CV på job@aarhusomegn.dk. Skriv venligst ’Dit navn + boligsocial medarbejder i emnefeltet.

Send din ansøgning senest den 20. juni 2019 kl. 12.00. Vi holder samtaler den 25. juni 2019.

Vil du vide mere, kan du kontakte Iben Mansachs, boligsocial medarbejder i Mellemrummet på 7114 2306.

 

 

BOLIGFORENINGEN ÅRHUS OMEGNViby J2019-06-06T00:00:002019-06-20T00:00:00
330039358Socialpædagog med psykiatrisk erfaring, søges til vikariat i VejleBasic Til vikariat på Psykoseafsnit 0607, søger vi, en socialpædagog med interesse for patienter med diagnoser indenfor psykoseområdet. Vikariatet er fra d. 1. august 2019 til og med 31. juli 2020. Gennemsnit 35 timer pr. uge i blandede vagter, primært aften og med arbejde hver anden weekend. Psykiatrisk afdeling Vejle døgnbehandling er en afdeling, hvor patienter med alle psykiatriske diagnoser behandles. I afdelingen findes følgende afsnit: Afsnit 09, Psykiatrisk akut modtagelse (PAM) Afsnit 06 07, psykoseafsnit med 30 sengepladser Afsnit 05, særlige pladser til særligt udsatte psykiatriske patienter med 15 sengepladser Afsnit 04, ældreafsnit med 16 sengepladser Afsnit 02 03, affektivafsnit med 30 sengepladser Psykiatrisk afdeling Vejle rummer bla. arealer for fysisk aktivitet, sansestimulering og integration af natur. Inddragelse af patienten og dennes pårørende i egen behandling vægtes højt, og der er stor fokus på reduktion af tvang. Vi arbejder målrettet med bæltefri tilgang samt SAFEWARD. Jobbeskrivelse: Som socialpædagog indgår du i et tværfagligt team, hvor de daglige opgaver kan variere fra samtaler, patientinddragelse, kontakt til samarbejdspartnere. Du skal forvente et til tider højt arbejdstempo med akutte situationer, hvor det er vigtigt, at du sammen med dine kollegaer bevarer overblikket. Vi forventer at du: Er uddannet socialpædagog. Har psykiatrisk erfaring. Kan agere i akutte situationer og bevare overblikket. Har gode samarbejdsevner, og kan indgå i et tæt mono- og tværfagligt samarbejde. Kan og vil inddrage patienten og pårørende i alle aspekter af udredning og behandling. Er robust og fleksibel. Vi tilbyder: En personalegruppe som er åben, hvor vi dagligt har fokus på arbejdsmiljø og trivsel. Høj prioritering af samarbejde, samt det at være et team. Et meningsfuldt og varierende arbejde, hvor faglighed prioriteres højt. Arbejde med SAFEWARD Løbende undervisning, kurser samt supervision. Vi ser frem til at læse din ansøgning, og du er velkommen til at kontakte funktionsleder Dorte Søgård Qvarfot på tlf. 99447761 eller pr. mail dorte.soegaard.qvarfot@rsyd.dk for yderligere information. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist er den 20. juni og samtaler afholdes d. 26. juni.
 
Til vikariat på Psykoseafsnit 0607, søger vi, en socialpædagog med interesse for patienter med diagnoser indenfor psykoseområdet.
Vikariatet er fra d. 1. august 2019 til og med 31. juli 2020. Gennemsnit 35 timer pr. uge i blandede vagter, primært aften og med arbejde hver anden weekend.
 
Psykiatrisk afdeling Vejle døgnbehandling er en afdeling, hvor patienter med alle psykiatriske diagnoser behandles.
 
I afdelingen findes følgende afsnit:
  • Afsnit 09, Psykiatrisk akut modtagelse (PAM)  
  • Afsnit 06/07, psykoseafsnit med 30 sengepladser  
  • Afsnit 05, særlige pladser til særligt udsatte psykiatriske patienter med 15 sengepladser  
  • Afsnit 04, ældreafsnit med 16 sengepladser      
  • Afsnit 02/03, affektivafsnit med 30 sengepladser
 
Psykiatrisk afdeling Vejle rummer bla. arealer for fysisk aktivitet, sansestimulering og integration af natur. Inddragelse af patienten og dennes pårørende i egen behandling vægtes højt, og der er stor fokus på reduktion af tvang. Vi arbejder målrettet med bæltefri tilgang samt SAFEWARD.
 
Jobbeskrivelse: Som socialpædagog indgår du i et tværfagligt team, hvor de daglige opgaver kan variere fra samtaler, patientinddragelse, kontakt til samarbejdspartnere. Du skal forvente et til tider højt arbejdstempo med akutte situationer, hvor det er vigtigt, at du sammen med dine kollegaer bevarer overblikket.
 
Vi forventer at du:   
  • Er uddannet socialpædagog.     
  • Har psykiatrisk erfaring.      
  • Kan agere i akutte situationer og bevare overblikket.  
  • Har gode samarbejdsevner, og kan indgå i et tæt mono- og tværfagligt samarbejde.  
  • Kan og vil inddrage patienten og pårørende i alle aspekter af udredning og behandling.  
  • Er robust og fleksibel. 

Vi tilbyder:

  • En personalegruppe som er åben, hvor vi dagligt har fokus på arbejdsmiljø og trivsel.
  • Høj prioritering af samarbejde, samt det at være et team.      
  • Et meningsfuldt og varierende arbejde, hvor faglighed prioriteres højt.      
  • Arbejde med SAFEWARD  
  • Løbende undervisning, kurser samt supervision.

Vi ser frem til at læse din ansøgning, og du er velkommen til at kontakte funktionsleder Dorte Søgård Qvarfot på tlf. 99447761 eller pr. mail dorte.soegaard.qvarfot@rsyd.dk for yderligere information.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.  
 
Ansøgningsfrist er den 20. juni og samtaler afholdes d. 26. juni. 
 
ORS/Small/1bfe4301_logo.pngPsykiatrisk Afdeling VejleVejle2019-06-07T11:00:41.5102019-06-20T00:00:00
330037863Medarbejder til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v. til UngeBasenRobot Pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, søges en medarbejder til UngeBasen. Der er tale om en fast stilling på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud og anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende konsulterende gadeplansmedarbejdere.UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eksempelvis har sociale, psykiske, følelsesmæssige eller emotionelle vanskeligheder.Det betyder, at der kan være tale om unge, som eksempelvis erdiagnosticerede indenfor autismespektret, angstproblematikker, psykisk sårbare og ADHDer udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærder kriminelle kriminalitetstruedeer forbrugende misbrugende af alkohol og eller euforiserende stofferhar samspilsproblemer i forhold til forældreer marginaliserede i forhold til uddannelses- og arbejdsmarked.Der søges en medarbejder, somer socialfagligt uddannet pædagog, socialrådgiver eller psykologhar en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative og løsningsfokuseredeer i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over dennekan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge familienformår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilganghar et udstrakt kendskab til målgruppenhar erfaring i arbejdet med grupperformår at være fleksibel og er omstillingsparatkan holde fokus i en til tider omskiftelig hverdagformår at arbejde tværfagligter indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejdeformår skriftligligheder indforstået med at effektmåle.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.Yderligere informationVil du vide mere, kan du kontakte afdelingsledere Trine Cramer på tlf. 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck på tlf. 51 21 11 05 eller centerleder Lene Gorm Jørgensen på tlf. 27 53 51 19.AnsøgningsfristVi skal have modtaget din ansøgning senest onsdag den 21. juni 2019 kl. 23.59.Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 5. juli 2019.AnsættelsesforholdFuld tid.Tiltrædelse1. august 2019 eller snarest derefter.Ansøgningsfrist21-06-2019 23:59Virksomhedens oplysningerUngebasenKontaktpersonTrine Cramer på tlf. 24 44 50 70Pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, søges en medarbejder til UngeBasen. Der er tale om en fast stilling på fuld tid.

UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud og anbringelse i egen lejlighed og har desuden opsøgende/konsulterende gadeplansmedarbejdere.

UngeBasens primære målgruppe er unge i alderen 12-18 år (23 v. efterværn), der eksempelvis har sociale, psykiske, følelsesmæssige eller emotionelle vanskeligheder.

Det betyder, at der kan være tale om unge, som eksempelvis er
  • diagnosticerede indenfor autismespektret, angstproblematikker, psykisk sårbare og ADHD
  • er udfordrede i forhold til spiseforstyrrelser og anden selvskadende adfærd
  • er kriminelle/kriminalitetstruede
  • er forbrugende/misbrugende af alkohol og/eller euforiserende stoffer
  • har samspilsproblemer i forhold til forældre
  • er marginaliserede i forhold til uddannelses- og arbejdsmarked.

Der søges en medarbejder, som
  • er socialfagligt uddannet pædagog, socialrådgiver eller psykolog
  • har en terapeutisk efteruddannelse inden for det systemiske, narrative og løsningsfokuserede
  • er i stand til at se på egen praksis og være reflekterende over denne
  • kan være tovholder i forhold til indsatsen omkring den unge/familien
  • formår en anerkendende tilgang til både den unge og familien, men som samtidig er i stand til målrettethed og dermed en stærk socialfaglig tilgang
  • har et udstrakt kendskab til målgruppen
  • har erfaring i arbejdet med grupper
  • formår at være fleksibel og er omstillingsparat
  • kan holde fokus i en til tider omskiftelig hverdag
  • formår at arbejde tværfagligt
  • er indstillet på skiftende arbejdstider - herunder aftenarbejde
  • formår skriftliglighed
  • er indforstået med at effektmåle.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter reglerne om Ny løn.

Yderligere information
Vil du vide mere, kan du kontakte afdelingsledere Trine Cramer på tlf. 24 44 50 70 og Else Marie Revsbeck på tlf. 51 21 11 05 eller centerleder Lene Gorm Jørgensen på tlf. 27 53 51 19.

Ansøgningsfrist
Vi skal have modtaget din ansøgning senest onsdag den 21. juni 2019 kl. 23.59.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 5. juli 2019.

Ansættelsesforhold
Fuld tid.

Tiltrædelse
1. august 2019 eller snarest derefter.

Ansøgningsfrist
21-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Ungebasen

Kontaktperson
Trine Cramer på tlf. 24 44 50 70

 

Randers KommuneRanders NØ2019-06-04T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sengeafsnit 10 søger socialpædagog i fast stilling

AFP Sengeafsnit 10

Aarhus N
Er du vores nye socialpædagog?Afsnit S10, Afdeling for Psykoser i Skejby, søger 1 socialpædagog til fast stilling på 30-37 timer ugen med tiltrædelse efter aftale.Vi brænder for vores patienter og for vores specialer, som primært er psykoser. Vi har...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Socialpædagog til opholdssted

Fonden Cortex

Silkeborg
Fonden Cortex søger en medarbejder. Du skal være uddannet pædagog. Vort behov er en uddannet pædagog med erfaring i målgruppen, anbragte unge i alderen 12-17 år. Disse kan have forskellige baggrunde så som kriminalitet, diagnocer, omsorgssvigt, vold...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Boligforeningen Århus Omegn søger boligsocial medarbejder med fokus på beskæftigelse og sundhed

BOLIGFORENINGEN ÅRHUS OMEGN

Viby J
Boligforeningen Århus Omegn søger boligsocial medarbejder med fokus på beskæftigelse og sundhed i boligområdet Præstevangen i Viby Brænder du for boligsocialt arbejde, har du erfaring med opsøgende arbejde og ser du værdien af at kombinere beskæftig...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Socialpædagog med psykiatrisk erfaring, søges til vikariat i Vejle

Psykiatrisk Afdeling Vejle

Vejle
Til vikariat på Psykoseafsnit 0607, søger vi, en socialpædagog med interesse for patienter med diagnoser indenfor psykoseområdet. Vikariatet er fra d. 1. august 2019 til og med 31. juli 2020. Gennemsnit 35 timer pr. uge i blandede vagter, primært af...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Medarbejder til mentorfunktion og/eller familierettet funktion m.v. til UngeBasen

Randers Kommune

Randers NØ
Pr. 1. august 2019 eller snarest derefter, søges en medarbejder til UngeBasen. Der er tale om en fast stilling på fuld tid.UngeBasen tilbyder mentorordning for unge, familierettede indsatser, gruppeforløb, klubtilbud og anbringelse i egen lejlighed ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019