Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nattjeneste til Enghuset

I Ældre- og Handicapforvaltningen hjælper vi mennesker til at leve uafhængige liv gennem udvikling, støtte og omsorg.

Enghuset er et botilbud til 36 voksne mennesker med psykiatriske og sociale udfordringer, vi arbejder efter lov om almene boliger § 105, lov om social service § 85 og sundhedsloven.
 
I Enghuset er 4 medarbejdere som hovedsageligt arbejder om natten. Det er sådan en stilling vi tilbyder på 28 timer ugentligt med arbejde hver anden weekend. Dertil er der for nuværende fire 12 timers tjenester som falder på fire hverdage over en periode på 12 uger.

Vi har en spændende og attraktiv arbejdsplads med en høj faglighed som vi løbende udvikler, fx gennem refleksioner og uddannelse. Vi fokuserer på borgerens udvikling af selvstændighed samt mentale og fysiske sundhed.
 
Vi er alle sundheds- og/eller socialfagligt uddannede, enten sygeplejersker, ergoterapeuter, pædagoger, social og sundhedsassistenter. Nogen af os har flere års erfaring og andre af os er nyuddannede. Vi vejleder og uddanner også social- og sundhedsassistentelever og sygeplejestuderende.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads, hvor:

  • Vi udvikler vores personlige og faglige kompetencer
  • Vi gør vores perspektiver gældende
  • Vi tager ansvar for vores handlinger
  • Vi udvikler og afprøver idéer
  • Vi vægter trivsel og arbejdsglæde højt
 
Dine primære opgaver vil være, at:
  • Skabe tryghed og ro om natten og derved tilbyde hvert menneske som bor i Enghuset de bedste muligheder for at leve et uafhængigt liv.

Du skal:
  • Arbejde konfliktnedtrappende og deeskalerende
  • Dokumentere social- og sundhedsfaglig
  • Arbejde på at udligne social ulighed og ulighed i sundhed.
  • Sætte din faglighed i spil, fx faglig sparring
  • Bidrage til udviklingen af det tværfaglige samarbejde i Enghuset
 
Du er:
  • Ansvarsbevidst
  • God til at samarbejde
  • I stand til at handle på idéer
  • Selvstændig i opgaveløsningen
  • Tydeligt kommunikerende
  • Starte 1. marts 2021 eller hurtigst muligt
 
Arbejdsstedets adresse:
Rode 1, 9260 Gistrup
 
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Susanne Lynge Jensen på tlf. 3199 6018 eller leder Uffe Skals Ladefoged på tlf. 2520 6012 mellem klokken 0800 til 1000 på hverdage.
 
Ansættelsessamtale den 25. januar 2021.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
 
Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune Personalepolitik
 
Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.