Naviair søger en servicemedarbejder til facility service og helpdesk-funktion

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du serviceminded og har du erfaring med 1. level it-support, så er en stilling i Facility Support hos Naviair måske noget for dig. Afdelingen består af tre enheder, der primært varetager opgaver inden for områderne indkøb, facility service og it-support.

Naviair søger en medarbejder til Helpdesk-funktionen i Facility Support. Helpdesk-funktionen er single point of contact til Naviairs forretning. Opgaverne spænder vidt og omfatter bl.a. administration af adgangskort, mødefaciliteter, varemodtagelse, udlevering af it-udstyr og ikke mindst it-support til Naviairs interne brugere. Tiltrædelse snarest muligt.

Dine arbejdsopgaver

Som medarbejder i Helpdesk-funktionen får du ansvaret for at hjælpe vores interne brugere, når de ringer eller henvender sig med facility- eller it-relaterede problemer eller spørgsmål.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • support til afhjælpning af elementære it-problemer som f.eks. passwords, printeropsætning og brugerspørgsmål vedrørende Microsoft Office og SAP
  • opsætning, udskiftning og nedtagning af pc-arbejdsstationer
  • support af AV-udstyr i mødelokaler og multifunktionsmaskiner
  • administration af adgangskort
  • administration af mobilabonnementer og medarbejderbredbånd
  • håndtering af Naviairs hovedpostkasse (e-mail)
  • håndtere modtagelse og afsendelse af pakker
  • at deltage i løsning af andre praktiske ad-hoc opgaver med teamet
  • deltagelse i diverse interne projekter
Om dig

Vi forventer, at

  • du er uddannet it-supporter eller har anden relevant arbejdsmæssig erfaring med 1. level support
  • du arbejder struktureret og følger procedurer
  • du har udpræget sans for god service
  • du kan arbejde selvstændigt og er ansvarsbevidst
  • du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, såvel mundtligt som skriftligt
  • du er god til at skabe relationer og værdsætter teamwork
  • du har kørekort til personbil
Vi er
en attraktiv arbejdsplads, hvor vi ved at vise tillid, respekt og engagement sammen skaber resultater og gode relationer i organisationen. Du får en arbejdsplads med gode kolleger og en uformel omgangstone præget af humor. Du vil referere til chefen for Facility Support, Anders Meldal Thomsen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør gennemsnitlig 37 timer pr. uge.

Ansættelse sker i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for IT-medarbejdere m.v. eller organisationsaftale for Håndværkere. Lønnen fastsættes på et niveau afhængigt af erfaring og kvalifikationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden ”Hemmeligt” (NATO SECRET).

Ansøgning og samtaler
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefen for Facility Support, Anders Meldal Thomsen, på tlf.nr. +45 2568 8589 eller e-mail: amt@naviair.dk.

Naviair ser mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 15. maj 2022. Vi indkalder løbende til samtaler.

Der kan indgå test i samtaleforløbet.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Naviair søger en servicemedarbejder til facility service og helpdesk-funktion

Er du serviceminded og har du erfaring med 1. level it-support, så er en stilling i Facility Support hos Naviair måske noget for dig. Afdelingen består af tre enheder, der primært varetager opgaver inden for områderne indkøb, facility service og it-support.

Naviair søger en medarbejder til Helpdesk-funktionen i Facility Support. Helpdesk-funktionen er single point of contact til Naviairs forretning. Opgaverne spænder vidt og omfatter bl.a. administration af adgangskort, mødefaciliteter, varemodtagelse, udlevering af it-udstyr og ikke mindst it-support til Naviairs interne brugere. Tiltrædelse snarest muligt.

Dine arbejdsopgaver

Som medarbejder i Helpdesk-funktionen får du ansvaret for at hjælpe vores interne brugere, når de ringer eller henvender sig med facility- eller it-relaterede problemer eller spørgsmål.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • support til afhjælpning af elementære it-problemer som f.eks. passwords, printeropsætning og brugerspørgsmål vedrørende Microsoft Office og SAP
  • opsætning, udskiftning og nedtagning af pc-arbejdsstationer
  • support af AV-udstyr i mødelokaler og multifunktionsmaskiner
  • administration af adgangskort
  • administration af mobilabonnementer og medarbejderbredbånd
  • håndtering af Naviairs hovedpostkasse (e-mail)
  • håndtere modtagelse og afsendelse af pakker
  • at deltage i løsning af andre praktiske ad-hoc opgaver med teamet
  • deltagelse i diverse interne projekter
Om dig

Vi forventer, at

  • du er uddannet it-supporter eller har anden relevant arbejdsmæssig erfaring med 1. level support
  • du arbejder struktureret og følger procedurer
  • du har udpræget sans for god service
  • du kan arbejde selvstændigt og er ansvarsbevidst
  • du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, såvel mundtligt som skriftligt
  • du er god til at skabe relationer og værdsætter teamwork
  • du har kørekort til personbil
Vi er
en attraktiv arbejdsplads, hvor vi ved at vise tillid, respekt og engagement sammen skaber resultater og gode relationer i organisationen. Du får en arbejdsplads med gode kolleger og en uformel omgangstone præget af humor. Du vil referere til chefen for Facility Support, Anders Meldal Thomsen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden udgør gennemsnitlig 37 timer pr. uge.

Ansættelse sker i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for IT-medarbejdere m.v. eller organisationsaftale for Håndværkere. Lønnen fastsættes på et niveau afhængigt af erfaring og kvalifikationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden ”Hemmeligt” (NATO SECRET).

Ansøgning og samtaler
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefen for Facility Support, Anders Meldal Thomsen, på tlf.nr. +45 2568 8589 eller e-mail: amt@naviair.dk.

Naviair ser mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 15. maj 2022. Vi indkalder løbende til samtaler.

Der kan indgå test i samtaleforløbet.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.