Navision Konsulent / Team Leader

Har du lyst til at få en central rolle i hvordan Søstrene Grene arbejder med Navision og ønsker du at blive en del af et team, hvor du bliver bindeled mellem både interne og eksterne stakeholders?  

En del af vores IT team
Søstrene Grene udvikler løbende vores NAV-system, og det er her, du vil få en stor rolle i forhold til analyse, support og kommunikation med både interne og eksterne stakeholders. Du vil blive en del af et alsidigt IT team bestående af 13 søstre. Med reference til CIO får du en central rolle i at understøtte ny funktionalitet og udbygninger af NAV på HQ og af BC på vores eCom, samtidig med at du fungerer som bindeled mellem brugerne på tværs i organisationen og de eksterne udviklere. Derudover vil du få rollen som Team Leader og det personalemæssige ansvar for et mindre team af NAV konsulenter. Dine primære arbejdsopgaver vil derfor bestå af følgende:
 

  • Arkitekt på ny funktionalitet i NAV /BC
  • Ansvarlig for test og implementering
  • Rådgivning og support
  • Integrering af 3. partsprodukter mod NAV /BC
  • Ansvar for opgradering til Business Central i løbet af de kommende år
  • Ledelse af mindre team af NAV konsulenter
  • Sikre videreudvikling af systemet


Stærk faglighed og stor menneskelig forståelse
Du har erfaring fra en lignende rolle i en større grossist/ retailvirksomhed eller som ekstern NAV konsulent. Afgørende er, at du er en erfaren NAV konsulent med en bred forståelse for systemets muligheder. Det vil være en stor fordel, hvis du har dybdegående kendskab til indkøb, lager og logistik.

Som person er du struktureret, selvkørende og trives med at drive dine ansvarsområder selvstændigt. Du har god forretningsforståelse og bygger stærke relationer på tværs af hele organisationen. Du tænker i langsigtede løsninger og tager ansvar, hvis du vurderer, at der er forbedringspotentiale inden for dit område.

Du har en pragmatisk tilgang til dit arbejde og forstår at kommunikere IT, således at alle forstår det. Du forstår dig på mennesker og trives i et job, hvor hverdagene er forskellige, og hvor du skal interagere med andre. Hverdagen i Søstrene Grene er generelt præget af stor hastighed, så du skal være klar til at have travlt og trives med omskiftelige opgaver. Dog lægger vi vægt på at holde humøret højt og at værne om vores Søsterånd og kultur i virksomheden.

Praktiske oplysninger
Arbejdssted: Pakhusene, Aarhus Ø
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: Februar

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CIO, Bent Ditlevsen på mail: bent.ditlevsen@sostrenegrene.com

Vi ser frem til at høre fra dig
Venligst upload din ansøgning med tilhørende CV og eventuelle relevante dokumenter hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os derfor retten til at lukke annoncen, når vi har de rette kandidater.

Bemærk venligst, at mailadressen udelukkende skal bruges til spørgsmål til jobbet, og at ansøgningspapirer skal uploades via vores rekrutteringssystem.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.