Neem Deli søger Souschef

Hos Neem Deli søger vi en Souschef til restauranten samt til vores take-away afdeling.

 

Neem Deli er en del af Turbinehallen ApS, som ud over Neem Deli og Turbinehallen også har Restaurant Malt i Ceresbyen samt er forpagter af Café og Restaurant Johan r i Musikhuset. Du bliver derfor del af en større virksomhed med mange muligheder.

 

NEEM Deli har stor succes med kvalitets take-away lavet på friske råvarer. Vi udbygger nu forretningen med restaurationsdrift og etablerer ca. 40 siddepladser til spisende gæster, som vi vil tage på en udsøgt rundtur i det orientalske køkken. Vores ønske er, ligeledes at udbygge udvalget af kvalitets take-away. Alt det og meget mere, vil du blive en vigtig del af.

 

Vi tilbyder...

At du bliver en del af byens fedeste arbejdsplads, med højt til loftet og plads til kreativitet og udfoldelse. Vi tilbyder dig en selvstændig og udfordrende stilling i en levende og vækstorienteret virksomhed, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du skal understøtte køkkenchefen og samtidig være stedfortræder, når køkkenchefen holder fri.

 

Vi forventer at...

Du har bred viden og erfaring som kok og det er ikke et krav, at du har haft berøring med det asiatiske køkken, men absolut heller ikke en hindring. Med din erfaring og færdigheder i køkkenet vil du, sammen med teamet og køkkenchefen være en vigtig spiller i forhold til at udvikle Neem Deli i fremtiden. Vi forventer, at du tager ejerskab og er vant til at arbejde effektivt og struktureret – også når der er travlt.

 

Som person er du...

Faglig stolt, engageret med høje krav og forventninger til dit eget produkt.

 

Vi søger en person som...

  • Er uddannet kok
  • Har erfaring som leder og igangsætter
  • Har succes fra tidligere jobs og elsker sit fag
  • Har erfaring med a la carte og evt. take-away
  • Har overblik – også i pressede situationer
  • Er beslutsom kombineret med gode samarbejdsevner
  • Har økonomisk forståelse
  • Er stærk i kommunikation
  • Har en praktisk og positiv tilgang til de mange forskelligartede opgaver
  • Har lyst til at indgå i en levende virksomhed med højt til loftet og til tider pressede deadlines samt kort reaktionstid

 

Om os...

Turbinehallen ApS er en virksomhed i konstant udvikling. Vi griber idéerne og løber afsted i højt tempo.

I skrivende stund består Turbinehallen ApS af Turbinehallen, Café & Restaurant Johan r i Musikhuset Aarhus, Bumblebee Event samt MALT Restaurant & Lounge

 

Alt det praktiske...

Kørekort B er ønskværdigt

Ansættelsessamtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet

Ansættelsesstart: Snarest muligt eller efter nærmere aftale

Løn: Efter aftale og kvalifikationer

Spørgsmål og ansøgning samt CV sendes til Gastronomisk udviklingschef Trine Halmø Matthäi på th@turbinehallen.dk eller på 26858610


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011980Phoenix-6d94a6f112019-04-26T00:00:00Neem Deli søger Souschef

Hos Neem Deli søger vi en Souschef til restauranten samt til vores take-away afdeling.

 

Neem Deli er en del af Turbinehallen ApS, som ud over Neem Deli og Turbinehallen også har Restaurant Malt i Ceresbyen samt er forpagter af Café og Restaurant Johan r i Musikhuset. Du bliver derfor del af en større virksomhed med mange muligheder.

 

NEEM Deli har stor succes med kvalitets take-away lavet på friske råvarer. Vi udbygger nu forretningen med restaurationsdrift og etablerer ca. 40 siddepladser til spisende gæster, som vi vil tage på en udsøgt rundtur i det orientalske køkken. Vores ønske er, ligeledes at udbygge udvalget af kvalitets take-away. Alt det og meget mere, vil du blive en vigtig del af.

 

Vi tilbyder...

At du bliver en del af byens fedeste arbejdsplads, med højt til loftet og plads til kreativitet og udfoldelse. Vi tilbyder dig en selvstændig og udfordrende stilling i en levende og vækstorienteret virksomhed, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du skal understøtte køkkenchefen og samtidig være stedfortræder, når køkkenchefen holder fri.

 

Vi forventer at...

Du har bred viden og erfaring som kok og det er ikke et krav, at du har haft berøring med det asiatiske køkken, men absolut heller ikke en hindring. Med din erfaring og færdigheder i køkkenet vil du, sammen med teamet og køkkenchefen være en vigtig spiller i forhold til at udvikle Neem Deli i fremtiden. Vi forventer, at du tager ejerskab og er vant til at arbejde effektivt og struktureret – også når der er travlt.

 

Som person er du...

Faglig stolt, engageret med høje krav og forventninger til dit eget produkt.

 

Vi søger en person som...

  • Er uddannet kok
  • Har erfaring som leder og igangsætter
  • Har succes fra tidligere jobs og elsker sit fag
  • Har erfaring med a la carte og evt. take-away
  • Har overblik – også i pressede situationer
  • Er beslutsom kombineret med gode samarbejdsevner
  • Har økonomisk forståelse
  • Er stærk i kommunikation
  • Har en praktisk og positiv tilgang til de mange forskelligartede opgaver
  • Har lyst til at indgå i en levende virksomhed med højt til loftet og til tider pressede deadlines samt kort reaktionstid

 

Om os...

Turbinehallen ApS er en virksomhed i konstant udvikling. Vi griber idéerne og løber afsted i højt tempo.

I skrivende stund består Turbinehallen ApS af Turbinehallen, Café & Restaurant Johan r i Musikhuset Aarhus, Bumblebee Event samt MALT Restaurant & Lounge

 

Alt det praktiske...

Kørekort B er ønskværdigt

Ansættelsessamtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet

Ansættelsesstart: Snarest muligt eller efter nærmere aftale

Løn: Efter aftale og kvalifikationer

Spørgsmål og ansøgning samt CV sendes til Gastronomisk udviklingschef Trine Halmø Matthäi på th@turbinehallen.dk eller på 26858610

Hos Neem Deli søger vi en Souschef til restauranten samt til vores take-away afdeling. Neem Deli er en del af Turbinehallen ApS, som ud over Neem Deli og Turbinehallen også har Restaurant Malt i Ceresbyen samt er forpagter af Café og Restaurant Johan r i Musikhuset. Du bliver derfor del af en større virksomhed med mange muligheder. NEEM Deli har stor succes med kvalitets take-away lavet på friske råvarer. Vi udbygger nu forretningen med restaurationsdrift og etablerer ca. 40 siddepladser til spisende gæster, som vi vil tage på en udsøgt rundtur i det orientalske køkken. Vores ønske er, ligeledes at udbygge udvalget af kvalitets take-away. Alt det og meget mere, vil du blive en vigtig del af. Vi tilbyder... At du bliver en del af byens fedeste arbejdsplads, med højt til loftet og plads til kreativitet og udfoldelse. Vi tilbyder dig en selvstændig og udfordrende stilling i en levende og vækstorienteret virksomhed, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Du skal understøtte køkkenchefen og samtidig være stedfortræder, når køkkenchefen holder fri. Vi forventer at... Du har bred viden og erfaring som kok og det er ikke et krav, at du har haft berøring med det asiatiske køkken, men absolut heller ikke en hindring. Med din erfaring og færdigheder i køkkenet vil du, sammen med teamet og køkkenchefen være en vigtig spiller i forhold til at udvikle Neem Deli i fremtiden. Vi forventer, at du tager ejerskab og er vant til at arbejde effektivt og struktureret også når der er travlt. Som person er du... Faglig stolt, engageret med høje krav og forventninger til dit eget produkt. Vi søger en person som... Er uddannet kok Har erfaring som leder og igangsætter Har succes fra tidligere jobs og elsker sit fag Har erfaring med a la carte og evt. take-away Har overblik også i pressede situationer Er beslutsom kombineret med gode samarbejdsevner Har økonomisk forståelse Er stærk i kommunikation Har en praktisk og positiv tilgang til de mange forskelligartede opgaver Har lyst til at indgå i en levende virksomhed med højt til loftet og til tider pressede deadlines samt kort reaktionstid Om os... Turbinehallen ApS er en virksomhed i konstant udvikling. Vi griber idéerne og løber afsted i højt tempo. I skrivende stund består Turbinehallen ApS af Turbinehallen, Café Restaurant Johan r i Musikhuset Aarhus, Bumblebee Event samt MALT Restaurant Lounge Alt det praktiske... Kørekort B er ønskværdigt Ansættelsessamtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet Ansættelsesstart: Snarest muligt eller efter nærmere aftale Løn: Efter aftale og kvalifikationer Spørgsmål og ansøgning samt CV sendes til Gastronomisk udviklingschef Trine Halmø Matthäi på th@turbinehallen.dk eller på 2685861011jobnet6d94a6f1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3514122TURBINEHALLEN ApS11Skolesvinget 1A8240RisskovDKDanmark0
th@turbinehallen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749545JobNet4979032497903210025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d94a6f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d94a6f1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d94a6f1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d94a6f1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgSom Souschef hos TURBINEHALLEN ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale122918Souschef6Ledelse361575469Trine Halmø Matthäith@turbinehallen.dkDKDanmarkDKDanmark330009266Turbinehallen søger souschefRobot Vi søger souschef til vores køkken i Turbinehallen ApS Vi søger en dygtig, kompetent og selvstændig souschef, som får ansvaret for køkkenet i Turbinehallen ApS Vi søger en person som... Har ledererfaring Har erfaring med a la carte samt større selskaber, konferencer og events på højere gastronomisk niveau Har en stærk og tydelig personlighed samt overblik og gennemslagskraft Er beslutsom kombineret med gode samarbejdsevner Har økonomisk forståelse Er stærk i kommunikation Har et godt netværk i branchen i forhold til rekruttering af nye medarbejdere Har en praktisk og positiv tilgang til de mange forskelligartede arrangementer, som Turbinehallen udbyder Har lyst til at indgå i en levende virksomhed med højt til loftet og til tider pressede deadlines samt kort reaktionstid Vi tilbyder... At du bliver en del af byens fedeste arbejdsplads, med højt til loftet og plads til kreativitet og udfoldelse. Vi tilbyder dig en selvstændig og udfordrende stilling i en levende og vækstorienteret virksomhed, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Samtidig får du en unik mulighed for selv at være med til at forme din egen stilling. Du er omgivet af kompetente kollegaer, der til enhver tid er klar på at løfte id erne og opgaverne sammen med dig ud fra de mål der er sat. Du her mulighed for at sparre med de andre souschefer og køkkenchefer i Malt og Johan r, for sammen at fastlægge den røde tråd i hele organisationen. Vi forventer at... Din erfaring og stærke kompetencer som uddannet kok skal sætte målet i vores fremtidige strategi for Turbinehallen. I kraft af din erfaring er udvikling og samarbejde i højsædet sammen med køkkenteamet. Du skal kunne lede og strukturere arbejdet i køkkenet, så der bliver skabt synergi og fremdrift. Som person er du... Faglig stolt, engageret og en stærk leder med høje krav og forventninger til dit eget produkt, såvel som til din omverden. Om os... Turbinehallen ApS, er en virksomhed i konstant udvikling. Vi griber id erne og løber afsted i højt tempo. I skrivende stund består Turbinehallen ApS af Caf Restaurant Johan r i Musikhuset Aarhus, Turbinehallen, Restaurant Malt i Ceres byen, Neem Deli, Bumblebee Event samt Sejlsport centeret på Århus ø. Alt det praktiske... Kørekort B er et krav Ansættelsessamtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet Ansættelsesstart: Snarest muligt eller efter nærmere aftale Løn: Efter aftale og kvalifikationer Spørgsmål og ansøgning samt CV sendes til Gastronomisk udviklingschef Trine, th@turbinehallen.dk eller ring på 26858610

Vi søger souschef til vores køkken i Turbinehallen ApS

Vi søger en dygtig, kompetent og selvstændig souschef, som får ansvaret for køkkenet i Turbinehallen ApS

 

Vi søger en person som...

  • Har ledererfaring
  • Har erfaring med a la carte samt større selskaber, konferencer og events på højere gastronomisk niveau
  • Har en stærk og tydelig personlighed samt overblik og gennemslagskraft
  • Er beslutsom kombineret med gode samarbejdsevner
  • Har økonomisk forståelse
  • Er stærk i kommunikation
  • Har et godt netværk i branchen i forhold til rekruttering af nye medarbejdere
  • Har en praktisk og positiv tilgang til de mange forskelligartede arrangementer, som Turbinehallen udbyder
  • Har lyst til at indgå i en levende virksomhed med højt til loftet og til tider pressede deadlines samt kort reaktionstid

 

Vi tilbyder...

At du bliver en del af byens fedeste arbejdsplads, med højt til loftet og plads til kreativitet og udfoldelse. Vi tilbyder dig en selvstændig og udfordrende stilling i en levende og vækstorienteret virksomhed, hvor du får rig mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt. Samtidig får du en unik mulighed for selv at være med til at forme din egen stilling. Du er omgivet af kompetente kollegaer, der til enhver tid er klar på at løfte idéerne og opgaverne sammen med dig ud fra de mål der er sat. Du her mulighed for at sparre med de andre souschefer og køkkenchefer i Malt og Johan r, for sammen at fastlægge den røde tråd i hele organisationen.

 

Vi forventer at...

Din erfaring og stærke kompetencer som uddannet kok skal sætte målet i vores fremtidige strategi for Turbinehallen. I kraft af din erfaring er udvikling og samarbejde i højsædet sammen med køkkenteamet.

Du skal kunne lede og strukturere arbejdet i køkkenet, så der bliver skabt synergi og fremdrift.

 

Som person er du...

Faglig stolt, engageret og en stærk leder med høje krav og forventninger til dit eget produkt, såvel som til din omverden.

 

Om os...

Turbinehallen ApS, er en virksomhed i konstant udvikling. Vi griber idéerne og løber afsted i højt tempo.

I skrivende stund består Turbinehallen ApS af Café & Restaurant Johan r i Musikhuset Aarhus, Turbinehallen, Restaurant Malt i Ceres byen, Neem Deli, Bumblebee Event samt Sejlsport centeret på Århus ø.

 

Alt det praktiske...

Kørekort B er et krav

Ansættelsessamtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet

Ansættelsesstart: Snarest muligt eller efter nærmere aftale

Løn: Efter aftale og kvalifikationer

 

Spørgsmål og ansøgning samt CV sendes til Gastronomisk udviklingschef Trine, th@turbinehallen.dk eller ring på 26858610

 

TURBINEHALLEN ApSAarhus C2019-04-17T00:00:002019-05-31T00:00:00
330016798Souschef søges til Radisson Blu Scandinavia Hotel, AarhusRobot Brænder du for at give gæster en fantastisk madoplevelse, og har lyst til at blive en del af et stærkt motiveret team, der arbejder i et privilegeret miljø? Er du typen der kan lide at have travlt, trives med ansvar og elsker at der ikke er to dage der er ens? Så hører vi meget gerne fra dig. På Radisson Blu Scandinavia Hotel har vi fokus på det gode værtskab, service og god gæstekontakt, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten af det vi leverer, trods mange bolde i luften. Dette stiller store krav til vores medarbejdere, og ikke mindst vores ledere - derfor søger vi kun de bedste. Vi lover til gengæld, at du får et spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at gøre en forskel. Som Souschef hos Radisson Blu Scandinavia Hotel vil du få en spændende hverdag med masser af gæster, udfordringer og gode kolleger. Sammen med dit team har du en helt central plads på hotellet, når I sammen skal give vores gæster den særlige oplevelse, der gør Radisson til det bedste valg. På Radisson Blu Scandinavia Hotel er vi alle t team der er fælles om at skabe Memorable Moments til vores gæster. Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus tilbyder: En unik mulighed for at være med til at tage Radisson Blu Scandinavia Hotel til nye højder. En god og oplevelsesrig arbejdsdag, med masser af udfordringer og varierende arbejdsopgaver Du bliver en del af Radisson Hotel Group, en dynamisk og hurtigt voksende koncern, der giver plads til kreativitet og egne ideer Gode udviklingsmuligheder Passionerede kolleger, der trives på deres arbejdsplads og arbejder mod de samme mål, nemlig at give vores gæster en fantastisk oplevelse Et godt arbejdsmiljø Løn efter kvalifikationer Personprofil Når køkkenchefen er væk, er det dig der styrer slagets gang. Kan du klare mosten og samtidig holde hovedet koldt? Din profil: Du er en ægte team-player og klar i din kommunikation Det er en fordel hvis du har erfaring fra hotelbranchen Du er en fremragende motivator og leder for resten af teamet Du er engageret, målrettet og med stærk fokus på gæsternes smagsoplevelse og teamets trivel Dine styrker ligger indenfor både driftsmæssig planlægning såvel som eksekvering Du er vant til at favne bredt med fokus på både a la carte, konferencemenuer og selskaber Du brænder for de gode råvarer, god kvalitet og et exceptionelt højt serviceniveau Higer du efter smagen af succes og kunne du tænke dig at der DINE kreationer vores gæster lægger Instagram? Så er dette køkkenet for dig! Yderligere oplysninger Har vi fanget din interesse hører vi gerne fra dig snarest, da der vil løbende blive afholdt samtaler. Har du brug for yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte hotellet på 45 8612 8665 og spørge efter Helene Hallre, General Manager Vi glæder os til at høre fra dig! Om Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus: På Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus venter der vores gæster et ophold med fokus på forkælelse. Ved Danish Travel Award har hotellet gentagende gange vundet den præstigefyldte pris som Danmarks bedste hotel uden for hovedstaden. Vi er et 4-stjernet hotel med 5 stjernede konferencefaciliteter. Sammen med Scandinavian Congress Center danner hotellet rammen om et af Danmarks smukkeste og mest centralt beliggende hotel- og konferencecentre med plads til 4.200 personer. Med 33 mødelokaler og vores kongressal, Aarhus Congress Center, er der spændende muligheder for at skabe de bedste og mest inspirerende gastronomiske oplevelser ifm. afvikling af møder, koncerter og kongresser for alle vores gæster. Hotellets 234 velindrettede værelser gør vores gæsters hotelophold til en oplevelse, hvor man bare skal koncentrere sig om at nyde livet og den dejlige stemning i Aarhus. Vores restauranter, RAA Nordic Brasserie Bar og Restaurant Scenario, byder begge på internationalt cuisine i afslappede omgivelser. RAA Nordic Brasserie Bar er det nyeste skud på stammen i flotte og imponerende designerrammer. Konceptet stiler til den nordiske simplicitet og er med de bedste råvarer blevet vel modtaget af alle vores gæster.

Brænder du for at give gæster en fantastisk madoplevelse, og har lyst til at blive en del af et stærkt motiveret team, der arbejder i et privilegeret miljø? Er du typen der kan lide at have travlt, trives med ansvar og elsker at der ikke er to dage der er ens? Så hører vi meget gerne fra dig.

På Radisson Blu Scandinavia Hotel har vi fokus på det gode værtskab, service og god gæstekontakt, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten af det vi leverer, trods mange bolde i luften. Dette stiller store krav til vores medarbejdere, og ikke mindst vores ledere - derfor søger vi kun de bedste. Vi lover til gengæld, at du får et spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at gøre en forskel.

Som Souschef hos Radisson Blu Scandinavia Hotel vil du få en spændende hverdag med masser af gæster, udfordringer og gode kolleger. Sammen med dit team har du en helt central plads på hotellet, når I sammen skal give vores gæster den særlige oplevelse, der gør Radisson til det bedste valg. På Radisson Blu Scandinavia Hotel er vi alle ét team der er fælles om at skabe Memorable Moments til vores gæster.

 

Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus tilbyder:

  • En unik mulighed for at være med til at tage Radisson Blu Scandinavia Hotel til nye højder.
  • En god og oplevelsesrig arbejdsdag, med masser af udfordringer og varierende arbejdsopgaver
  • Du bliver en del af Radisson Hotel Group, en dynamisk og hurtigt voksende koncern, der giver plads til kreativitet og egne ideer
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Passionerede kolleger, der trives på deres arbejdsplads og arbejder mod de samme mål, nemlig at give vores gæster en fantastisk oplevelse
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Løn efter kvalifikationer

 

Personprofil

Når køkkenchefen er væk, er det dig der styrer slagets gang. Kan du klare mosten og samtidig holde hovedet koldt?

Din profil:

  • Du er en ægte team-player og klar i din kommunikation
  • Det er en fordel hvis du har erfaring fra hotelbranchen
  • Du er en fremragende motivator og leder for resten af teamet
  • Du er engageret, målrettet og med stærk fokus på gæsternes smagsoplevelse og teamets trivel
  • Dine styrker ligger indenfor både driftsmæssig planlægning såvel som eksekvering
  • Du er vant til at favne bredt med fokus på både a la carte, konferencemenuer og selskaber
  • Du brænder for de gode råvarer, god kvalitet og et exceptionelt højt serviceniveau

Higer du efter smagen af succes og kunne du tænke dig at der DINE kreationer vores gæster lægger Instagram? Så er dette køkkenet for dig!

Yderligere oplysninger 

Har vi fanget din interesse hører vi gerne fra dig snarest, da der vil løbende blive afholdt samtaler.

Har du brug for yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte hotellet på +45 8612 8665 og spørge efter Helene Hallre, General Manager

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus:

På Radisson Blu Scandinavia Hotel Aarhus venter der vores gæster et ophold med fokus på forkælelse. Ved Danish Travel Award har hotellet gentagende gange vundet den præstigefyldte pris som Danmarks bedste hotel uden for hovedstaden.

Vi er et 4-stjernet hotel med 5 stjernede konferencefaciliteter. Sammen med Scandinavian Congress Center danner hotellet rammen om et af Danmarks smukkeste og mest centralt beliggende hotel- og konferencecentre med plads til 4.200 personer. Med 33 mødelokaler og vores kongressal, Aarhus Congress Center, er der spændende muligheder for at skabe de bedste og mest inspirerende gastronomiske oplevelser ifm. afvikling af møder, koncerter og kongresser for alle vores gæster.


Hotellets 234 velindrettede værelser gør vores gæsters hotelophold til en oplevelse, hvor man bare skal koncentrere sig om at nyde livet og den dejlige stemning i Aarhus.
Vores restauranter, RAA Nordic Brasserie & Bar og Restaurant Scenario, byder begge på internationalt cuisine i afslappede omgivelser. RAA Nordic Brasserie & Bar er det nyeste skud på stammen i flotte og imponerende designerrammer. Konceptet stiler til den nordiske ’simplicitet’ og er med de bedste råvarer blevet vel modtaget af alle vores gæster.

Radisson Blu Scandinavia HotelAarhus C2019-05-03T00:00:002019-06-05T00:00:00
330013035Funktionsleder til Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus ved Præhospitalets AMK VagtcentralBasic Brænder du for ledelse? Så har vi en nyoprettet stilling som funktionsleder for Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus med ansættelsessted i Holstebro tiltrædelse ønskes snarest muligt. AMK Vagtcentralen søger en funktionsleder for sagsbehandlerne ved Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus. Kørselskontoret tager imod opkald fra patienter og hospitaler vedrørende siddende transporter. Derudover behandles ansøgninger om tilskud til kørsel i forbindelse med patienttransporter til og fra hospitaler i Region Midt, samt administrationen af patienttransporter ved specialbehandlinger udenfor Region Midtjylland og i udlandet. Kørselskontoret i Holstebro står for ca. 70.000 udbetalinger og Aarhus for 9.000 udbetalinger årligt og samlet 430.000 siddende patienttransport.Kørselskontoret står overfor en større opgave i forhold til digitalisering af arbejdsgange, som f.eks. skal bidrage til automatisering af arbejdsgange og understøtte sagsbehandlingen. Denne opgave kræver innovative løsninger og skal understøttes med procesledelse. Der er ansat en projektleder i Præhospitalets administration som nærmeste samarbejdspartner i digitaliseringsprocessen.Funktionslederen for Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus refererer til afdelingsledelsen i AMK Vagtcentral, som består af en ledende overlæge, oversygeplejerske og AMK vagtcentralchef. Du bliver en del af en ledergruppe på 6 ledere i AMK Vagtcentral, som koordinerer og løser opgaverne i AMK vagtcentral, hvorfor vi også indtræder som stedfortrædere i hinandens fravær. Dine to nærmeste kolleger er afdelingssygeplejersken for de sundhedsfaglige visitatorer og funktionslederen for de tekniske kørselsdisponenter på AMK Vagtcentral.Vi søger- en leder med evnen til dels at skabe gode relationer, og dels at kunne koordinere internt i organisationen og med eksterne leverandører som f.eks. Midttrafik. Du skal være med til at sikre, at opgaverne løses på et højt fagligt niveau, herunder at kunne prioritere og formidle med fokus på patientens præmisser og det sammenhængende patientforløb.- en leder, der prioriterer medarbejderinddragelse og trivsel højt samt sikrer uddannelse og en kontinuerlig udvikling af medarbejdernes kompetencer, så medarbejderne kan være med til at løse fremtidens opgaver.- en leder, som ønsker og evner at fremme og udvikle en kultur, præget af stadig stræben efter at gøre den gode opgavevaretagelse endnu bedre til gavn for patienterne, og som er præget af tillidsfuld dialog og parathed til at give og modtage feedback og udnytte enhver lejlighed til læring.Du skal være rummelig, have overblik og arbejde systematisk og struktureret. Endelig er det væsentligt, at du har et godt humør, stærkt engagement og møder udfordringer positivt.Du skal være indstillet på en gennemsnitlig ugentlig tilstedeværelse på fire dage i Holstebro og en dag i Aarhus.Denne stilling er lige noget for dig, hvis du har ledelseserfaring og gerne en baggrund med offentlig sagsbehandling. Har du en lederuddannelse eller anden relevant uddannelse, vil det være et ekstra plus har evnen til at forstå og formidle lovgivning på et komplekst sagsområde til medarbejdere, samarbejdspartnere og leverandører har flair for brugen af IT- og sagsbehandlingssystemer har personlig gennemslagskraft, er synlig, kreativ og visionær som leder, og på samme tid formår at lade medarbejdere få indblik i og indflydelse på beslutningsprocesser kan sikre en professionel problemhåndtering i vanskelige situationer kan arbejde målrettet mod et godt arbejdsmiljø samt en god og anerkendende kommunikation i afdelingen kan lede implementerings- og udviklingsprocesser i samarbejde med personalet og den øvrige organisation i Præhospitalet kan bidrage til, at afdelingens aktivitets- og kvalitetsmål opfyldes kan sikre effektiv ressourceudnyttelse, have budgetansvar og hermed medvirke til budgetoverholdelse i afdelingen som helhed Vi kan tilbyde 26 dygtige sagsbehandlere på Kørselskontoret - (21) Holstebro og (5) Aarhus derudover ca. 90 gode engagerede medarbejdere med forskellig faglig baggrund som sygeplejerske, paramediciner, redder, teknisk disponent (logistiker), læge, sekretær, adm. medarbejder, pædagog og socialrådgiver på AMK Vagtcentralen i Aarhus et team, hvor faglighed, udvikling, kvalitetssikring og godt arbejdsmiljø vægtes højt en velfungerende ledergruppe, hvor der er tæt samarbejde og sparring på opgaverne i AMK Vagtcentral en organisation, der er præget af omskiftelighed og udvikling med stor offentlig og politisk bevågenhed et spændende arbejde, hvor du får lov til at arbejde systematisk og innovativt samt bidrage til udviklingen i Præhospitalet, herunder sparring og samarbejde med øvrige medarbejdere i Præhospitalet AMK VagtcentralAMK Vagtcentralen modtager alle 112-opkald vedrørende akut sygdom og tilskadekomst samt alle bestillinger af akutte og planlagte liggende samt siddende transporter fra hospital, praktiserende læger vagtlæger og kommuner. AMK Vagtcentralen har også en central rolle i regionens sundhedsberedskab, idet beredskabs-AMK koordinerer indsatsen i hele sundhedsvæsenet i regionen ved større hændelser. Præhospitalet har årligt ansvaret for ca. 550.000 patienter, hvoraf 74.000 er akutte.PræhospitaletPræhospitalet har ansvaret for det præhospitale område i Region Midtjylland. Vores helt centrale opgave er rette hjælp i rette tid til alle patienter . Vi har ansvaret for det sammenhængende patientforløb fra vi modtager anmodning om hjælp, indtil patienten modtages på et hospital eller afsluttes på stedet. Præhospitalet er i kraft af de opgaver, vi varetager, en arbejdsplads med stor politisk og pressemæssig bevågenhed. Det er derfor vigtigt, at du er i stand til at skærme medarbejderne og skabe ro og rum til at løse afdelingens kerneopgaver.Præhospitalet er organisatorisk placeret på linje med de øvrige hospitaler i regionen og har som disse både behandlings-, uddannelses-, kvalitetssikrings- og forskningsopgaver. 1. samtalerunde 7. juni 2019 mellem kl. 08.00-16.00. Samtalen foregår i Holstebro.Udvælges du til 2. samtalerunde, skal du udføre en mindre BTB-test (bidrag til bedømmelse) senest den 12. juni kl. 16.00. Resultatet af denne test gennemgås ved fremmøde den 13. juni 2019. 2. samtalerunde 17. juni 2019 mellem kl. 8.00-13.00. Samtalen foregår i Aarhus.Ansøgningsfrist: 2. juni 2019Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsledelsenAMK Vagtcentralleder Kurt Kongerslev på 40 41 77 73 eller på mail kurkon@rm.dkOversygeplejerske Elin Høymark på 21 12 88 79 eller på mail elinhoey@rm.dk Ledende overlæge Stefan J. V. Schousboe på 24 98 12 57 eller på mail stefscho@rm.dkDu kan læse mere om Præhospitalet på: http: www.ph.rm.dk Se også filmen om AMK Vagtcentralen på: https: youtu.be lDHGkR81mxg Funktionsbeskrivelsen kan rekvireres hos sekretær Lisbeth Rasmussenlisrau@rm.dkLøn- og ansættelsesvilkårAnsættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste ved Præhospitalet.Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK (lederaftale uden højeste arbejdstid).Aflønningen fastlægges i henhold til principperne om lokal løndannelse.Sådan gør duDu kan søge stillingen ved at klikke på Send ansøgning nederst i stillingsopslaget. Vedhæft CV og relevante bilag. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleBrænder du for ledelse? Så har vi en nyoprettet stilling som funktionsleder for Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus med ansættelsessted i Holstebro – tiltrædelse ønskes snarest muligt.
 
AMK Vagtcentralen søger en funktionsleder for sagsbehandlerne ved Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus.  Kørselskontoret tager imod opkald fra patienter og hospitaler vedrørende siddende transporter. Derudover behandles ansøgninger om tilskud til kørsel i forbindelse med patienttransporter til og fra hospitaler i Region Midt, samt administrationen af patienttransporter ved specialbehandlinger udenfor Region Midtjylland og i udlandet. Kørselskontoret i Holstebro står for ca. 70.000 udbetalinger og Aarhus for 9.000 udbetalinger årligt og samlet 430.000 siddende patienttransport.

Kørselskontoret står overfor en større opgave i forhold til digitalisering af arbejdsgange, som f.eks. skal bidrage til automatisering af arbejdsgange og understøtte sagsbehandlingen. Denne opgave kræver innovative løsninger og skal understøttes med procesledelse. Der er ansat en projektleder i Præhospitalets administration som nærmeste samarbejdspartner i digitaliseringsprocessen.

Funktionslederen for Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus refererer til afdelingsledelsen i AMK Vagtcentral, som består af en ledende overlæge, oversygeplejerske og AMK vagtcentralchef. Du bliver en del af en ledergruppe på 6 ledere i AMK Vagtcentral, som koordinerer og løser opgaverne i AMK vagtcentral, hvorfor vi også indtræder som stedfortrædere i hinandens fravær. Dine to nærmeste kolleger er afdelingssygeplejersken for de sundhedsfaglige visitatorer og funktionslederen for de tekniske kørselsdisponenter på AMK Vagtcentral.

Vi søger
- en leder med evnen til dels at skabe gode relationer, og dels at kunne koordinere internt i organisationen og med eksterne leverandører som f.eks. Midttrafik. Du skal være med til at sikre, at opgaverne løses på et højt fagligt niveau, herunder at kunne prioritere og formidle med fokus på patientens præmisser og det sammenhængende patientforløb.

- en leder, der prioriterer medarbejderinddragelse og trivsel højt samt sikrer uddannelse og en kontinuerlig udvikling af medarbejdernes kompetencer, så medarbejderne kan være med til at løse fremtidens opgaver.

- en leder, som ønsker og evner at fremme og udvikle en kultur, præget af stadig stræben efter at gøre den gode opgavevaretagelse endnu bedre til gavn for patienterne, og som er præget af tillidsfuld dialog og parathed til at give og modtage feedback og udnytte enhver lejlighed til læring.

Du skal være rummelig, have overblik og arbejde systematisk og struktureret. Endelig er det væsentligt, at du har et godt humør, stærkt engagement og møder udfordringer positivt.

Du skal være indstillet på en gennemsnitlig ugentlig tilstedeværelse på fire dage i Holstebro og en dag i Aarhus.

Denne stilling er lige noget for dig, hvis du 
  • har ledelseserfaring og gerne en baggrund med offentlig sagsbehandling. Har du en lederuddannelse eller anden relevant uddannelse, vil det være et ekstra plus
  • har evnen til at forstå og formidle lovgivning på et komplekst sagsområde til medarbejdere, samarbejdspartnere og leverandører
  • har flair for brugen af IT- og sagsbehandlingssystemer
  • har personlig gennemslagskraft, er synlig, kreativ og visionær som leder, og på samme tid formår at lade medarbejdere få indblik i og indflydelse på beslutningsprocesser
  • kan sikre en professionel problemhåndtering i vanskelige situationer
  • kan arbejde målrettet mod et godt arbejdsmiljø samt en god og anerkendende kommunikation i afdelingen
  • kan lede implementerings- og udviklingsprocesser i samarbejde med personalet og den øvrige organisation i Præhospitalet
  • kan bidrage til, at afdelingens aktivitets- og kvalitetsmål opfyldes
  • kan sikre effektiv ressourceudnyttelse, have budgetansvar og hermed medvirke til budgetoverholdelse i afdelingen som helhed 
Vi kan tilbyde
  • 26 dygtige sagsbehandlere på Kørselskontoret - (21) Holstebro og (5) Aarhus
  • derudover ca. 90 gode engagerede medarbejdere med forskellig faglig baggrund som sygeplejerske, paramediciner, redder, teknisk disponent (logistiker), læge, sekretær, adm. medarbejder, pædagog og socialrådgiver på AMK Vagtcentralen i Aarhus
  • et team, hvor faglighed, udvikling, kvalitetssikring og godt arbejdsmiljø vægtes højt
  • en velfungerende ledergruppe, hvor der er tæt samarbejde og sparring på opgaverne i AMK Vagtcentral
  • en organisation, der er præget af omskiftelighed og udvikling med stor offentlig og politisk bevågenhed
  • et spændende arbejde, hvor du får lov til at arbejde systematisk og innovativt samt bidrage til udviklingen i Præhospitalet, herunder sparring og samarbejde med øvrige medarbejdere i Præhospitalet 
AMK Vagtcentral
AMK Vagtcentralen modtager alle 112-opkald vedrørende akut sygdom og tilskadekomst samt alle bestillinger af akutte og planlagte liggende samt siddende transporter fra hospital, praktiserende læger/vagtlæger og kommuner. AMK Vagtcentralen har også en central rolle i regionens sundhedsberedskab, idet beredskabs-AMK koordinerer indsatsen i hele sundhedsvæsenet i regionen ved større hændelser. Præhospitalet har årligt ansvaret for ca. 550.000 patienter, hvoraf 74.000 er akutte.


Præhospitalet
Præhospitalet har ansvaret for det præhospitale område i Region Midtjylland. Vores helt centrale opgave er ”rette hjælp i rette tid til alle patienter”. Vi har ansvaret for det sammenhængende patientforløb fra vi modtager anmodning om hjælp, indtil patienten modtages på et hospital eller afsluttes på stedet. Præhospitalet er i kraft af de opgaver, vi varetager, en arbejdsplads med stor politisk og pressemæssig bevågenhed. Det er derfor vigtigt, at du er i stand til at skærme medarbejderne og skabe ro og rum til at løse afdelingens kerneopgaver.

Præhospitalet er organisatorisk placeret på linje med de øvrige hospitaler i regionen og har som disse både behandlings-, uddannelses-, kvalitetssikrings- og forskningsopgaver.
 
1. samtalerunde 7. juni 2019 mellem kl. 08.00-16.00. Samtalen foregår i Holstebro.

Udvælges du til 2. samtalerunde, skal du udføre en mindre BTB-test (bidrag til bedømmelse) senest den 12. juni kl. 16.00. Resultatet af denne test gennemgås ved fremmøde den 13. juni 2019.
 
2. samtalerunde 17. juni 2019 mellem kl. 8.00-13.00. Samtalen foregår i Aarhus.

Ansøgningsfrist: 2. juni 2019

Flere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsledelsen
AMK Vagtcentralleder Kurt Kongerslev på 40 41 77 73 eller på mail kurkon@rm.dk
Oversygeplejerske Elin Høymark på 21 12 88 79 eller på mail elinhoey@rm.dk 
Ledende overlæge Stefan J. V. Schousboe på 24 98 12 57 eller på mail stefscho@rm.dk

Du kan læse mere om Præhospitalet på: http://www.ph.rm.dk  
Se også filmen om AMK Vagtcentralen på: https://youtu.be/lDHGkR81mxg  
Funktionsbeskrivelsen kan rekvireres hos sekretær Lisbeth Rasmussen
lisrau@rm.dk


Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste ved Præhospitalet.
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK (lederaftale uden højeste arbejdstid).
Aflønningen fastlægges i henhold til principperne om lokal løndannelse.

Sådan gør du
Du kan søge stillingen ved at klikke på ”Send ansøgning” nederst i stillingsopslaget. Vedhæft CV og relevante bilag.
 
 
 
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale























 

ORS/Small/201a3d27_logo.gifAMK-vagtcentral TKDAarhus N2019-04-30T10:03:29.9232019-06-02T00:00:00
330006937Souschef til Sct. Maria HospiceProfile Et spændende og andeledes job som personaleleder. Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige. Har du: en baggrund som sygeplejerske? solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område? erfaring med palliation og eller onkologi, så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig. Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen. Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen. Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt. Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag. Vi kan tilbyde dig et job: Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker. Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven. Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau. Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering. Hvor ledelsessupervision er obligatorisk. Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen. Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt Vi er hinandens arbejdsmiljø I hyggelige og æstetiske rammer. Om dig ønsker vi at du: Fagligt: Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring. Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning. Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt. Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse planlægning og registrering af dette. Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer. Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson. Har erfaring med udviklings- og projektarbejde. Har erfaring med personaleledelse og udvikling. Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere. Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling. Personligt Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for. Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår. Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation. Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere. Ser muligheder og løsninger også i det der er svært. Er god til at planlægge og arbejde struktureret. Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør. Har dette din interesse, og vil du vide mere komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk Stillings og funktionsbeskrivelse: Kan læses her via link. Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest. Ansættelsessamtaler: 1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019. Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark. Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads. Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden www.sctmariahospice.dk
Et spændende og andeledes job som personaleleder.  

Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige.  
Har du:
  • en baggrund som sygeplejerske?
  • solid erfaring med ledelse, samt en lederuddannelse med minimum fuld diplomuddannelse i enten ledelse, pædagogik eller andet relevant område?
  • erfaring med palliation og/eller onkologi,  
så er stillingen som souschef på Sct. Maria Hospice måske noget for dig.  

Sct. Maria Hospice er en selvejende institution med reference til bestyrelsen. Hospice har endvidere driftsaftale med Region Syddanmark. Den daglige drift og ledelse af Sct. Maria Hospice varetages i samarbejde mellem hospicechefen og souschefen.  
 
Vi lægger vægt på, at du har lyst til at indgå i det daglige arbejde på et hospice i nært samarbejde med patienter, pårørende, kolleger, frivillige og i tæt kompagniskab med hospicechefen.  
 
Den palliative indsats på Sct. Maria Hospice ydes på specialist niveau. Som daglig nærmeste leder af personalet, er du med til at bevare og udvikle det gode fysiske og psykiske arbejdsmiljø. Her er der særlig fokus på de stærke følelsesmæssige belastninger, som er et vilkår i det palliative felt.  
 
Som Souschef er du leder ind et tværfagligt samarbejde bestående bl.a. af læger, sygeplejersker, frivilliggruppen, fysioterapeuter, køkkenpersonale m.fl. Alle arbejder ud fra den samme filosofi, hvor patienten og dennes pårørende er i centrum. Hospicefilosofiens værdier som åbenhed, rummelighed og respekt for medmennesket forventes at være en del af dit værdigrundlag.  
 
Vi kan tilbyde dig et job:  
  • Med et udførligt introduktionsprogram, tilpasset dine behov og ønsker.  
  • Hvor vi med afsæt i de respektive faggrupper, har fokus på løsning af kerneopgaven.  
  • Hvor vi via det tværfaglige samarbejde yder pleje, terapi og behandling på et højt fagligt niveau.  
  • Hvor udvikling, kvalitet og arbejdsmiljø har høj prioritering.  
  • Hvor ledelsessupervision er obligatorisk.  
  • Der er spændende og anderledes. En arbejdsplads med at fagligt fællesskab og engagerede kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen.  
  • Hvor personalet har gennemgået kommunikationstræning via projekt ”Vi er hinandens arbejdsmiljø”  
  • I hyggelige og æstetiske rammer.  
 
Om dig ønsker vi at du:  

Fagligt:  
  • Er uddannet sygeplejerske, med minimum 10 års klinisk erfaring.  
  • Videreuddannelse på minimum Diplomniveau med speciale i ledelse, pædagogik eller anden relevant retning.  
  • Gerne har erfaring med palliation eller onkologi. Kurser og uddannelse vægtes højt.  
  • Har stor erfaring og interesse med arbejdstilrettelæggelse/planlægning og registrering af dette.  
  • Har kendskab til økonomi og forståelse for fleksibel og kreativ tilrettelæggelse af arbejdet inden for de økonomiske rammer.  
  • Vil være aktiv tovholder for kvalitetssikringen og udviklingen af pleje og behandlingen til den alvorligt syge og døende patient og dennes pårørende. Dette i tæt samarbejde med vores kvalitets-nøgleperson.  
  • Har erfaring med udviklings- og projektarbejde.  
  • Har erfaring med personaleledelse og udvikling.  
  • Har et godt overblik med sans for detaljen, og forstår at prioritere.  
  • Vil være nysgerrig og opsøgende i forhold til relevante faglige og udviklingsmæssige områder til egen og organisationens gavn og udvikling.  

Personligt  
  • Finder styrke i dine værdier - ved hvem du er, og hvad du står for.  
  • Har menneskelig indsigt og forståelse for et godt fysisk og psykisk udviklende arbejdsmiljø på en arbejdsplads, hvor der er stor fokus på de eksistentielle vilkår.  
  • Har gode samarbejdsevner, som udtrykker sig ved at du er lydhør, nysgerrig, tydelig og inspirerende i din kommunikation.  
  • Har en positiv indstilling til et udviklende samarbejde med både interne som eksterne samarbejdspartnere.  
  • Ser muligheder og løsninger – også i det der er svært.  
  • Er god til at planlægge og arbejde struktureret.  
  • Har et positivt livssyn og besidder humor og et godt humør.  
 
Har dette din interesse, og vil du vide mere/ komme forbi til et besøg, kan du rette henvendelse til hospicechef Charlotte Pugh på tlf. 99 44 09 50, e-mail: charlotte.pugh@rsyd.dk  

Stillings og funktionsbeskrivelse:
Kan læses her via link.  

Ansøgningsfrist: Ansøgningen meget gerne med billede sendes elektronisk senest den 31. maj 2019. I ansøgningen vil vi bede dig vedhæfte tilfredsstillende straffeattest.  

Ansættelsessamtaler:
1. samtale afholdes den 13. juni, og 2. samtale afholdes 18. juni 2019.  
 
Løn og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst mellem Dansk Sygeplejeråd og Region Syddanmark.  
 
Der gøres opmærksom på, at Sct. Maria Hospice er en røgfri arbejdsplads.  
 
Se mere om Sct. Maria Hospice på hjemmesiden; www.sctmariahospice.dk  
 

ORS/Small/6deebce0_logo.pngSct Maria HospiceVejle Øst2019-04-12T18:01:53.1502019-05-31T00:00:00
330009015Leder af Børne- og FamiliecentretProfile Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. Du kan blive klogere på jobbet i denne video. Rekrutteringsprocessen gennemføres i samarbejde med Mercuri Urval, og du finder hele stillingsopslaget samt job- og kravprofil på dette link til Mercuri Urvals hjemmeside.
Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. 
 
Du kan blive klogere på jobbet i denne video.
 
Rekrutteringsprocessen gennemføres i samarbejde med Mercuri Urval, og du finder hele stillingsopslaget samt job- og kravprofil på dette link til Mercuri Urvals hjemmeside.
ORS/Small/135ccbee_logo.pngBørne- og FamiliecentretOdder2019-04-17T12:00:43.1802019-05-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Turbinehallen søger souschef

TURBINEHALLEN ApS

Aarhus C
Vi søger souschef til vores køkken i Turbinehallen ApS Vi søger en dygtig, kompetent og selvstændig souschef, som får ansvaret for køkkenet i Turbinehallen ApS Vi søger en person som... Har ledererfaring Har erfaring med a la carte samt større selsk...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Souschef søges til Radisson Blu Scandinavia Hotel, Aarhus

Radisson Blu Scandinavia Hotel

Aarhus C
Brænder du for at give gæster en fantastisk madoplevelse, og har lyst til at blive en del af et stærkt motiveret team, der arbejder i et privilegeret miljø? Er du typen der kan lide at have travlt, trives med ansvar og elsker at der ikke er to dage ...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Funktionsleder til Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus ved Præhospitalets AMK Vagtcentral

AMK-vagtcentral TKD

Aarhus N
Brænder du for ledelse? Så har vi en nyoprettet stilling som funktionsleder for Kørselskontoret i Holstebro og Aarhus med ansættelsessted i Holstebro tiltrædelse ønskes snarest muligt. AMK Vagtcentralen søger en funktionsleder for sagsbehandlerne ve...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Souschef til Sct. Maria Hospice

Sct Maria Hospice

Vejle Øst
Et spændende og andeledes job som personaleleder. Vi søger en souschef med tiltrædelse 1. august 2019, eller efter aftale - vi er parate til at vente på den rigtige. Har du: en baggrund som sygeplejerske? solid erfaring med ledelse, samt en lederudd...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Leder af Børne- og Familiecentret

Børne- og Familiecentret

Odder
Stillingen som leder af Børne- og Familiecentret er en attraktiv stilling for den erfarne forandringsleder, der brænder for at gøre en forskel for børn, unge og familier. Du kan blive klogere på jobbet i denne video. Rekrutteringsprocessen gennemfør...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:24. maj 2019