Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

NETWORK AREA MANAGER MED STÆRKE SALGSKOMPETENCER

København / Svendborg – med reference til Kommerciel Direktør

Er du en kompetent og erfaren BtB-sælger med en god blanding af ambitioner, tålmodighed, struktur samt et veludviklet ”hunter-gen”? Så er du måske EGN Danmarks nye Network Area Manager?

EGN DANMARK

EGN Danmark blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens førende erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande. Netværket faciliteres professionelt og består af 700 faglige videndelings-grupper, der tilsammen repræsenterer 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Medlemmerne deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre – hver dag.

Læs mere på: www.egn.dk

STILLINGEN

EGN Danmark er i fortsat vækst. Derfor leder vi efter en skarp salgsprofil, som ønsker at styrke temaet på EGN Danmarks salgskontor i København eller Svendborg.

EGN tilbyder dig følgende:

  • EGN har verdens førende produkt inden for networking og faglig sparring. Du kommer til at arbejde med nysalg til ledere og specialister på højt niveau hos store og mellemstore danske virksomheder.
  • Du kommer gennem et grundigt onboarding-forløb. Selve salgstilgangen er individuel og foregår både via telefon, mødebooking, mails, intromøder og events.
  • Et team af researchere understøtter dig med lead-search samt mange andre opgaver.
  • Du får 200 kolleger i udlandet samt 130 i Danmark – heraf 30 kolleger i salgsteamet.
  • Arbejdssted og arbejdstid kan være fleksibelt. EGN Danmark har kontorer i København og Svendborg.
  • Den daglige sparring får du løbende blandt dine ligesindede kolleger i salgsteamet.
  • For at du udvikler dig fagligt og styrker dit personlige CV, tilbyder EGN, som de eneste i Danmark, salgsmedarbejdere en Harvard uddannelse som en del af jobbet.
  • EGN tilbyder dig en fornuftig gagepakke. Udgangspunktet er fast løn kombineret med en attraktiv bonusordning. Lønpakken er fleksibel og forhandles individuelt.

EGN Danmark lærer dig desuden at blive en attraktiv netværker, idet du vil indgå i netværksgrupper med andre kolleger, som f. eks. Topledere, HR-partnere, Sælgere, Marketingfolk og Fagdirektører. Flere gange årligt mødes vi og sparrer om dine udfordringer, således at du og dit CV løbende ”vokser” både personligt, fagligt og forretningsmæssigt.

KANDIDATEN

Som Network Area Manager er din opgave at opbygge nye videndelingsgrupper for ledere og specialister i udvalgte fagområder, samt at vedligeholde eksisterende netværk. Aller vigtigst er det dog at du kan performe i en virksomhed med højt til loftet og levende værdier som hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

EGN Danmark forventer følgende:

  • Dit ”hunter-gen” er veludviklet. Du elsker kold kanvas og drives af det gode salg, den professionelle rådgivning og af at nå målsætningerne.
  • Du har salgserfaring og forretningsindsigt, og er i stand til at lytte, skabe tryghed og afdække behov, og således kvalificere at fagligheden hos den enkelte netværkskandidat matcher den konkrete netværksgruppe.
  • God kommunikation er en forudsætning. Du er tillidsvækkende og empatisk og taler både lederens og specialistens sprog.
  • Din erfaring har gjort dig selvkørende, resultatorienteret og vedholdende. Du er tålmodig og ved hvad det vil sige at bygge en pipeline op.
  • Godt humør og et positivt sind er selvfølgelig et ekstra plus.
  • Stillingen ønskes besat snarest. Vi venter gerne på den rette kandidat.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049656Phoenix-067e5d1c12019-06-27T00:00:00NETWORK AREA MANAGER MED STÆRKE SALGSKOMPETENCER

København / Svendborg – med reference til Kommerciel Direktør

Er du en kompetent og erfaren BtB-sælger med en god blanding af ambitioner, tålmodighed, struktur samt et veludviklet ”hunter-gen”? Så er du måske EGN Danmarks nye Network Area Manager?

EGN DANMARK

EGN Danmark blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens førende erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande. Netværket faciliteres professionelt og består af 700 faglige videndelings-grupper, der tilsammen repræsenterer 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Medlemmerne deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre – hver dag.

Læs mere på: www.egn.dk

STILLINGEN

EGN Danmark er i fortsat vækst. Derfor leder vi efter en skarp salgsprofil, som ønsker at styrke temaet på EGN Danmarks salgskontor i København eller Svendborg.

EGN tilbyder dig følgende:

  • EGN har verdens førende produkt inden for networking og faglig sparring. Du kommer til at arbejde med nysalg til ledere og specialister på højt niveau hos store og mellemstore danske virksomheder.
  • Du kommer gennem et grundigt onboarding-forløb. Selve salgstilgangen er individuel og foregår både via telefon, mødebooking, mails, intromøder og events.
  • Et team af researchere understøtter dig med lead-search samt mange andre opgaver.
  • Du får 200 kolleger i udlandet samt 130 i Danmark – heraf 30 kolleger i salgsteamet.
  • Arbejdssted og arbejdstid kan være fleksibelt. EGN Danmark har kontorer i København og Svendborg.
  • Den daglige sparring får du løbende blandt dine ligesindede kolleger i salgsteamet.
  • For at du udvikler dig fagligt og styrker dit personlige CV, tilbyder EGN, som de eneste i Danmark, salgsmedarbejdere en Harvard uddannelse som en del af jobbet.
  • EGN tilbyder dig en fornuftig gagepakke. Udgangspunktet er fast løn kombineret med en attraktiv bonusordning. Lønpakken er fleksibel og forhandles individuelt.

EGN Danmark lærer dig desuden at blive en attraktiv netværker, idet du vil indgå i netværksgrupper med andre kolleger, som f. eks. Topledere, HR-partnere, Sælgere, Marketingfolk og Fagdirektører. Flere gange årligt mødes vi og sparrer om dine udfordringer, således at du og dit CV løbende ”vokser” både personligt, fagligt og forretningsmæssigt.

KANDIDATEN

Som Network Area Manager er din opgave at opbygge nye videndelingsgrupper for ledere og specialister i udvalgte fagområder, samt at vedligeholde eksisterende netværk. Aller vigtigst er det dog at du kan performe i en virksomhed med højt til loftet og levende værdier som hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

EGN Danmark forventer følgende:

  • Dit ”hunter-gen” er veludviklet. Du elsker kold kanvas og drives af det gode salg, den professionelle rådgivning og af at nå målsætningerne.
  • Du har salgserfaring og forretningsindsigt, og er i stand til at lytte, skabe tryghed og afdække behov, og således kvalificere at fagligheden hos den enkelte netværkskandidat matcher den konkrete netværksgruppe.
  • God kommunikation er en forudsætning. Du er tillidsvækkende og empatisk og taler både lederens og specialistens sprog.
  • Din erfaring har gjort dig selvkørende, resultatorienteret og vedholdende. Du er tålmodig og ved hvad det vil sige at bygge en pipeline op.
  • Godt humør og et positivt sind er selvfølgelig et ekstra plus.
  • Stillingen ønskes besat snarest. Vi venter gerne på den rette kandidat.
2019-08-21T00:51:12.983 København Svendborg med reference til Kommerciel Direktør Er du en kompetent og erfaren BtB-sælger med en god blanding af ambitioner, tålmodighed, struktur samt et veludviklet hunter-gen ? Så er du måske EGN Danmarks nye Network Area Manager? EGN DANMARK EGN Danmark blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag verdens førende erhvervsnetværk med 14.000 medlemmer i 15 lande. Netværket faciliteres professionelt og består af 700 faglige videndelings-grupper, der tilsammen repræsenterer 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Medlemmerne deler den fælles ambition om at spille hinanden bedre hver dag. Læs mere på: www.egn.dk STILLINGEN EGN Danmark er i fortsat vækst. Derfor leder vi efter en skarp salgsprofil, som ønsker at styrke temaet på EGN Danmarks salgskontor i København eller Svendborg. EGN tilbyder dig følgende: EGN har verdens førende produkt inden for networking og faglig sparring. Du kommer til at arbejde med nysalg til ledere og specialister på højt niveau hos store og mellemstore danske virksomheder. Du kommer gennem et grundigt onboarding-forløb. Selve salgstilgangen er individuel og foregår både via telefon, mødebooking, mails, intromøder og events. Et team af researchere understøtter dig med lead-search samt mange andre opgaver. Du får 200 kolleger i udlandet samt 130 i Danmark heraf 30 kolleger i salgsteamet. Arbejdssted og arbejdstid kan være fleksibelt. EGN Danmark har kontorer i København og Svendborg. Den daglige sparring får du løbende blandt dine ligesindede kolleger i salgsteamet. For at du udvikler dig fagligt og styrker dit personlige CV, tilbyder EGN, som de eneste i Danmark, salgsmedarbejdere en Harvard uddannelse som en del af jobbet. EGN tilbyder dig en fornuftig gagepakke. Udgangspunktet er fast løn kombineret med en attraktiv bonusordning. Lønpakken er fleksibel og forhandles individuelt. EGN Danmark lærer dig desuden at blive en attraktiv netværker, idet du vil indgå i netværksgrupper med andre kolleger, som f. eks. Topledere, HR-partnere, Sælgere, Marketingfolk og Fagdirektører. Flere gange årligt mødes vi og sparrer om dine udfordringer, således at du og dit CV løbende vokser både personligt, fagligt og forretningsmæssigt. KANDIDATEN Som Network Area Manager er din opgave at opbygge nye videndelingsgrupper for ledere og specialister i udvalgte fagområder, samt at vedligeholde eksisterende netværk. Aller vigtigst er det dog at du kan performe i en virksomhed med højt til loftet og levende værdier som hjælpsomhed, respekt og professionalisme. EGN Danmark forventer følgende: Dit hunter-gen er veludviklet. Du elsker kold kanvas og drives af det gode salg, den professionelle rådgivning og af at nå målsætningerne. Du har salgserfaring og forretningsindsigt, og er i stand til at lytte, skabe tryghed og afdække behov, og således kvalificere at fagligheden hos den enkelte netværkskandidat matcher den konkrete netværksgruppe. God kommunikation er en forudsætning. Du er tillidsvækkende og empatisk og taler både lederens og specialistens sprog. Din erfaring har gjort dig selvkørende, resultatorienteret og vedholdende. Du er tålmodig og ved hvad det vil sige at bygge en pipeline op. Godt humør og et positivt sind er selvfølgelig et ekstra plus. Stillingen ønskes besat snarest. Vi venter gerne på den rette kandidat.11jobnet067e5d1c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-20T00:00:000000http://www.targetheadhunting.com/ledige-stillinger/?hr=show-job/455400EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3553159TARGET Headhunting ApS11Forskerparken 102000FrederiksbergDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent783591JobNet5009755500975510025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=067e5d1chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=067e5d1chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=067e5d1c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=067e5d1c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgNETWORK AREA MANAGER MED STÆRKE SALGSKOMPETENCER12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362145715noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330098961Ambitiøse erhvervskonsulenter søges til virksomhed i vækstRobot Din kommende arbejdsplads hedder Fri Energy, og beskæftiger sig med salg af naturgas til erhvervsmarkedet. Vi vækster i øjeblikket, og udvider både vores antal af medarbejdere samt nye markeder inden for energisektoren. Vi søger derfor målrettet de rette kandidater som vil være med til at skabe succeser hver dag! Som vores navn indikerer, er vi et helt uafhængigt energiselskab. Vi er således hverken helt eller delvist ejet af store, kommercielle virksomheder på markedet, kommuner eller andre aktører. Derfor har vi alle muligheder for at agere hurtigt og tilpasse os markedet. Der er ikke langt fra tanke til handling, så hvis du kan se dig selv passe ind en virksomhed hvor tingene til tider kan gå stærkt, så læs endelig videre og søg stillingen. Hos Fri Energy er vi ambitiøse med fokus på resultater og et positivt vækstmiljø. Sammen med vores kommende medarbejdere ønsker vi at skabe et team, hvor nøgleordene er: Resultater Positivt mindset Engagement Professionalisme Vi tilbyder: En stilling hvor du dagligt har kontakt med mange forskellige virksomheder per telefon. Løbende sparring og salgstræning, da vi hellere end gerne vil udvikle dit fulde potentiale. Gode kollegaer, og højt til loftet. Vi støtter hinanden og løfter i flok. Et professionelt miljø, hvor vi tager hinanden og vores kunder seriøst. En fast timeløn, samt provision og bonus. Vi forventer til gengæld: Masser af gåpåmod og engagement i hverdagen. At du har gode taleevner og gerne professionel erfaring inden for kanvassalg. At du er et udpræget konkurrencemenneske og ikke tager et nej for et nej. At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation salg. Har du spørgsmål til stillingen så ring på tlf. 88181920 og spørg efter Michael Andersen. Vi indkalder løbende til samtale, så send kortfattet ansøgning samt CV allerede i dag til job@fri-energy.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Din kommende arbejdsplads hedder Fri Energy, og beskæftiger sig med salg af naturgas til erhvervsmarkedet. Vi vækster i øjeblikket, og udvider både vores antal af medarbejdere samt nye markeder inden for energisektoren. Vi søger derfor målrettet de rette kandidater som vil være med til at skabe succeser hver dag!

Som vores navn indikerer, er vi et helt uafhængigt energiselskab. Vi er således hverken helt eller delvist ejet af store, kommercielle virksomheder på markedet, kommuner eller andre aktører.

Derfor har vi alle muligheder for at agere hurtigt og tilpasse os markedet. Der er ikke langt fra tanke til handling, så hvis du kan se dig selv passe ind en virksomhed hvor tingene til tider kan gå stærkt, så læs endelig videre og søg stillingen.

 

Hos Fri Energy er vi ambitiøse med fokus på resultater og et positivt vækstmiljø. Sammen med vores kommende medarbejdere ønsker vi at skabe et team, hvor nøgleordene er:

  • Resultater
  • Positivt mindset
  • Engagement
  • Professionalisme

Vi tilbyder:

  • En stilling hvor du dagligt har kontakt med mange forskellige virksomheder per telefon.
  • Løbende sparring og salgstræning, da vi hellere end gerne vil udvikle dit fulde potentiale.
  • Gode kollegaer, og højt til loftet. Vi støtter hinanden og løfter i flok.
  • Et professionelt miljø, hvor vi tager hinanden og vores kunder seriøst.
  • En fast timeløn, samt provision og bonus.

Vi forventer til gengæld:

  • Masser af gåpåmod og engagement i hverdagen.
  • At du har gode taleevner og gerne professionel erfaring inden for kanvassalg.
  • At du er et udpræget konkurrencemenneske og ikke tager et nej for et nej.
  • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

Har du spørgsmål til stillingen så ring på tlf. 88181920 og spørg efter Michael Andersen.

Vi indkalder løbende til samtale, så send kortfattet ansøgning samt CV allerede i dag til job@fri-energy.dk

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

FRI Energy A/SOdense C2019-10-02T00:00:002019-11-25T00:00:00
330098951Salgskonsulent Fyn og JyllandRobot Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig løsninger. Vi leder efter en person, som er fagligt dygtig, er omgængelig og som har let ved at skabe og fastholde nye relationer. Vores spidskompetencer er indenfor drift og vedligehold af kloaksystemer, hvor vi medvirker til at sikre kundens investering og rentabilitet på langt sigt. Du får selvstændigt ansvar for udvalgte kundesegmenter og områder. Din opgave er via professionelle løsninger, at håndtere kundens behov både i forhold til det akutte og det projektorienterede. Du bliver en vigtig brik i opgaveløsningen hos kunden hvor det er den rigtige medarbejder til den rette opgave og med de rigtige ressourcer, som er altafgørende. Dine opgaver bliver: Opsøgende og vedligeholdende salg. Udarbejde tilbud forslag til udbedring af skader Samarbejde med vores afdelinger om målrettet salgsindsats. Udarbejde samhandelsaftaler og tilbud Deltage i licitationsarbejde Deltage i messeaktiviteter Registrere i - og vedligeholde CRM system. Kvalifikationer: Du har en baggrund inden for kloak- eller entreprenørbranchen. Du har muligvis tidligere arbejdet med B2B salg og trives med udfordringer inden for dette område. Du skal være rutineret IT bruger med fokus på detaljen i brugen af Word, Excel, Outlook og Navision. Om dig Du er udannet kloakmester eller struktør. Du er team-player som kan omgås alle mennesker. Du er proaktiv og handlingsorienteret. Du formulere dig ubesværet på dansk i skrift og tale. Du har økonomisk forståelse og indsigt. Du formår at lytte og stille skarpt på kundens behov. Vi tilbyder: et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en højt anerkendt virksomhed en frisk omgangstone i en særlig ånd, baseret på stærke, grundfæstede værdier et godt og sikkert arbejdsmiljø gode arbejdsforhold med udstrakt frihed under ansvar gode udviklingsmuligheder i uformel organisation. For yderligere information kan salgschef Henrik Tesgaard kontaktes på tlf. 25265866. Alternativt kan du besøge vores hjemmeside på www.fksslamson.dk for yderligere information om virksomheden. Ansøgning sendes til job@fksslamson.dk - mærket Salgskonsulent

Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig løsninger.

Vi leder efter en person, som er fagligt dygtig, er omgængelig og som har let ved at skabe og fastholde nye relationer. Vores spidskompetencer er indenfor drift og vedligehold af kloaksystemer, hvor vi medvirker til at sikre kundens investering og rentabilitet på langt sigt.

Du får selvstændigt ansvar for udvalgte kundesegmenter og områder. Din opgave er via professionelle løsninger, at håndtere kundens behov både i forhold til det akutte og det projektorienterede. Du bliver en vigtig brik i opgaveløsningen hos kunden – hvor det er den rigtige medarbejder til den rette opgave og med de rigtige ressourcer, som er altafgørende.

Dine opgaver bliver:

  • Opsøgende og vedligeholdende salg.
  • Udarbejde tilbud/forslag til udbedring af skader
  • Samarbejde med vores afdelinger om målrettet salgsindsats.
  • Udarbejde samhandelsaftaler og tilbud
  • Deltage i licitationsarbejde
  • Deltage i messeaktiviteter
  • Registrere i - og vedligeholde CRM system.

Kvalifikationer:

Du har en baggrund inden for kloak- eller entreprenørbranchen. Du har muligvis tidligere arbejdet med B2B salg og trives med udfordringer inden for dette område. Du skal være rutineret IT bruger med fokus på detaljen i brugen af Word, Excel, Outlook og Navision.

Om dig

  • Du er udannet kloakmester eller struktør.
  • Du er team-player som kan omgås alle mennesker.
  • Du er proaktiv og handlingsorienteret.
  • Du formulere dig ubesværet på dansk i skrift og tale.
  • Du har økonomisk forståelse og indsigt.
  • Du formår at lytte og stille skarpt på kundens behov.

 

Vi tilbyder:

  • et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en højt anerkendt virksomhed
  • en frisk omgangstone i en særlig ånd, baseret på stærke, grundfæstede værdier
  • et godt og sikkert arbejdsmiljø
  • gode arbejdsforhold med udstrakt frihed under ansvar
  • gode udviklingsmuligheder i uformel organisation.

 

For yderligere information kan salgschef Henrik Tesgaard kontaktes på tlf. 25265866. Alternativt kan du besøge vores hjemmeside på www.fksslamson.dk for yderligere information om virksomheden.

Ansøgning sendes til job@fksslamson.dk - mærket "Salgskonsulent"

FKSSLAMSON A/SOdense S2019-10-02T00:00:002019-11-25T00:00:00
330102191Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - OdenseRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SOdense C2019-10-07T00:00:002019-12-02T00:00:00
330101923Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - MiddelfartRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SMiddelfart2019-10-07T00:00:002019-12-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøse erhvervskonsulenter søges til virksomhed i vækst

FRI Energy A/S

Odense C
Din kommende arbejdsplads hedder Fri Energy, og beskæftiger sig med salg af naturgas til erhvervsmarkedet. Vi vækster i øjeblikket, og udvider både vores antal af medarbejdere samt nye markeder inden for energisektoren. Vi søger derfor målrettet de ...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Salgskonsulent Fyn og Jylland

FKSSLAMSON A/S

Odense S
Har du lyst til at være en del af et spændende og udfordrende miljø, i en solid og veldreven kloakvirksomhed. Så er du måske vores nye salgskonsulent. Dine primære opgaver bliver indenfor salg af professionel kloakservice, TV inspektion og No-Dig lø...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:25. november 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Odense

RELATIONMEDIA A/S

Odense C
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Middelfart

RELATIONMEDIA A/S

Middelfart
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019