Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

New Holland Salgskonsulent

New Holland salgskonsulent søges 

Vi søger en ny salgskonsulent til opsøgende salg af landbrugsmaskiner fra New Holland i Herning området.

ARBEJDSOPGAVER:

Arbejdsopgaverne er varierende, bl.a. inden for følgende områder:

- Opsøgende salg af landbrug og entreprenørmaskiner med fokus på New Holland men også de andre mærker vi forhandler.

- Tilbudsgivning, opfølgning og ordrebehandling

- Servicering af eksisterende kunder

- Deltagelse på udstilling, dyrskuer og andre salgsdage

- Deltagelse i salgsmøder i afdelingerne

- Du vil få kontorplads i Herning

 

FAGLIGE KOMPETENCER:

- Du har erfaring med salg, tilbudsgivning og opfølgning, rapportering

- Du har godt kendskab og interesse til landbrugsprodukter og landbrugsindustrien generelt

- Du kan arbejde selvstændig og kan stå på egne ben

- Du kan have flere bolde i luften

- Du kan begå dig på Engelsk og med IT.

 

PERSONLIGE EGENSKABER:

- Du er udadvendt og smilende

- Du selvstændig og besidder et godt købmandskab

- Du er god til at samarbejde og kan indgå i et team

- Du er fleksibel

- Du er stabil og møder til tiden

 

VI TILBYDER:

- En stilling med faglig og personlig udvikling

- En lønpakke som matcher dine kvalifikationer

- En arbejdsplads med gode kolleger

 

Spørgsmål sendes til 

Thomas G. Mikkelsen

T: + 45 21 41 36 70

M: thomas@farmas.dk

 

Ansøgning og CV sendes til

ole@farmas.dk

eller:

Farmas A/S

Fabriksvej 1

9640 Farsø

ATT: Ole Rosengreen

 

Ansøgningsfrist: 28/2-2018

 

Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Der er 1 ledig stilling

 

Om Farmas:

Vi er med afdelinger i Farsø, Viborg, Herning og Brønderslev landets største New Holland forhandler med speciale inden for salg og service af landbrugsmaskiner. I dag beskæftiger vi over 90 medarbejdere og servicerer kunder i Nord- og Midtjylland.

Vores primære kundegruppe er både store og mellemstore landmænd, maskinstationer, men også entreprenører, byggevirksomheder og det kommunale park/vej væsen med flere. Vi har et af markedets bredeste produktprogrammer med New Holland Agriculture og Construction, Kverneland, MI, Kuhn, Hardi, Danfoil, Fasterholt, Giant og mange flere.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329758695Phoenix-31b4b01a12018-02-09T17:20:06.060New Holland Salgskonsulent

New Holland salgskonsulent søges 

Vi søger en ny salgskonsulent til opsøgende salg af landbrugsmaskiner fra New Holland i Herning området.

ARBEJDSOPGAVER:

Arbejdsopgaverne er varierende, bl.a. inden for følgende områder:

- Opsøgende salg af landbrug og entreprenørmaskiner med fokus på New Holland men også de andre mærker vi forhandler.

- Tilbudsgivning, opfølgning og ordrebehandling

- Servicering af eksisterende kunder

- Deltagelse på udstilling, dyrskuer og andre salgsdage

- Deltagelse i salgsmøder i afdelingerne

- Du vil få kontorplads i Herning

 

FAGLIGE KOMPETENCER:

- Du har erfaring med salg, tilbudsgivning og opfølgning, rapportering

- Du har godt kendskab og interesse til landbrugsprodukter og landbrugsindustrien generelt

- Du kan arbejde selvstændig og kan stå på egne ben

- Du kan have flere bolde i luften

- Du kan begå dig på Engelsk og med IT.

 

PERSONLIGE EGENSKABER:

- Du er udadvendt og smilende

- Du selvstændig og besidder et godt købmandskab

- Du er god til at samarbejde og kan indgå i et team

- Du er fleksibel

- Du er stabil og møder til tiden

 

VI TILBYDER:

- En stilling med faglig og personlig udvikling

- En lønpakke som matcher dine kvalifikationer

- En arbejdsplads med gode kolleger

 

Spørgsmål sendes til 

Thomas G. Mikkelsen

T: + 45 21 41 36 70

M: thomas@farmas.dk

 

Ansøgning og CV sendes til

ole@farmas.dk

eller:

Farmas A/S

Fabriksvej 1

9640 Farsø

ATT: Ole Rosengreen

 

Ansøgningsfrist: 28/2-2018

 

Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Der er 1 ledig stilling

 

Om Farmas:

Vi er med afdelinger i Farsø, Viborg, Herning og Brønderslev landets største New Holland forhandler med speciale inden for salg og service af landbrugsmaskiner. I dag beskæftiger vi over 90 medarbejdere og servicerer kunder i Nord- og Midtjylland.

Vores primære kundegruppe er både store og mellemstore landmænd, maskinstationer, men også entreprenører, byggevirksomheder og det kommunale park/vej væsen med flere. Vi har et af markedets bredeste produktprogrammer med New Holland Agriculture og Construction, Kverneland, MI, Kuhn, Hardi, Danfoil, Fasterholt, Giant og mange flere.

 

2018-03-01T01:02:40.227 New Holland salgskonsulent søges Vi søger en ny salgskonsulent til opsøgende salg af landbrugsmaskiner fra New Holland i Herning området. ARBEJDSOPGAVER: Arbejdsopgaverne er varierende, bl.a. inden for følgende områder: - Opsøgende salg af landbrug og entreprenørmaskiner med fokus på New Holland men også de andre mærker vi forhandler. - Tilbudsgivning, opfølgning og ordrebehandling - Servicering af eksisterende kunder - Deltagelse på udstilling, dyrskuer og andre salgsdage - Deltagelse i salgsmøder i afdelingerne - Du vil få kontorplads i Herning FAGLIGE KOMPETENCER: - Du har erfaring med salg, tilbudsgivning og opfølgning, rapportering - Du har godt kendskab og interesse til landbrugsprodukter og landbrugsindustrien generelt - Du kan arbejde selvstændig og kan stå på egne ben - Du kan have flere bolde i luften - Du kan begå dig på Engelsk og med IT. PERSONLIGE EGENSKABER: - Du er udadvendt og smilende - Du selvstændig og besidder et godt købmandskab - Du er god til at samarbejde og kan indgå i et team - Du er fleksibel - Du er stabil og møder til tiden VI TILBYDER: - En stilling med faglig og personlig udvikling - En lønpakke som matcher dine kvalifikationer - En arbejdsplads med gode kolleger Spørgsmål sendes til Thomas G. Mikkelsen T: 45 21 41 36 70 M: thomas@farmas.dk Ansøgning og CV sendes til ole@farmas.dk eller: Farmas A S Fabriksvej 1 9640 Farsø ATT: Ole Rosengreen Ansøgningsfrist: 28 2-2018 Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. Der er 1 ledig stilling Om Farmas: Vi er med afdelinger i Farsø, Viborg, Herning og Brønderslev landets største New Holland forhandler med speciale inden for salg og service af landbrugsmaskiner. I dag beskæftiger vi over 90 medarbejdere og servicerer kunder i Nord- og Midtjylland. Vores primære kundegruppe er både store og mellemstore landmænd, maskinstationer, men også entreprenører, byggevirksomheder og det kommunale park vej væsen med flere. Vi har et af markedets bredeste produktprogrammer med New Holland Agriculture og Construction, Kverneland, MI, Kuhn, Hardi, Danfoil, Fasterholt, Giant og mange flere.11Jobnet31b4b01a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3106663Farmas A/S11Kæret 57400HerningDKDanmark156.134126008.92364510
ole@farmas.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent523762JobNet47685841000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31b4b01ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=31b4b01ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31b4b01a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=31b4b01a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Salgskonsulent i dag.12008001Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg352909704Thomas Mikkelsenole@farmas.dkDKDanmarkDKDanmark329930450Xpedit, BMW Motorrad søger JuniorsælgerRobot Som Juniorsælger hos Xpedit Ølgod, BMW Motorrad bliver du en vigtig brik i vort team, hvor din høje ekspertise og gode kundeservice vil være med til at bidrage til vores fremtidige succes. Du kommer til at referere direkte til salgschefen og dine opgave bliver at sikre professionelt salg og rådgivning af ekstraudstyr, reservedele og tilbehør til vore kunder, så de altid får en god oplevelse. Vi tilbyder: Et spændende job med store faglige og personlige udviklingsmuligheder Et job hvor du får en grundig oplæring Et rigtig dygtigt salgsteam, der er god til at coache Et miljø med kundeservice på højt niveau, hvor du får lov at vejlede kunden igennem hele salgsprocessen Deltagelse i salgsevents Administrativ uddannelse og ansvar En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder Vi forventer at: Du har relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. handelsskole, mekaniker, salg i anden branche el. lign. Du er udadvendt og altid med et smil på læben Du har flair for salg, og er klar til en travl og krævende uddannelse Du er god til kundeservice og har lyst til at opbygge et tillidsforhold til vore kunder Du er interesseret i at rådgive og vejlede kunderne Du er god til at samarbejde og indgå i et team Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet. Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: erik@bmwmc.dk Har du spørgsmål, så kontakt Salgschef Erik Møller på tlf. 76 88 56 08 Xpedit er eneforhandler af BMW motorcykler i Danmark, med afdelinger i Farum, Ølgod samt et serviceværksted i Aalborg . Vi er både autoriseret BMW Motorrad og Kawasaki serviceværksted med alt nødvendigt udstyr til reparation og servicering af alle typer motorcykler - fra alle mærker. Vi sælger endvidere brugte MC er fra alle mærker og sælger i alt omkring 700 motorcykler om året. Vi har i dag ca. 30 ansatte bestående af mekanikere, værkførere, sælgere, klargøringsmænd, butiksassistenter, bogholder, markedsføringsansvarlige og andre administrative medarbejdere.

Som Juniorsælger hos Xpedit Ølgod, BMW Motorrad bliver du en vigtig brik i vort team, hvor din høje ekspertise og gode kundeservice vil være med til at bidrage til vores fremtidige succes. Du kommer til at referere direkte til salgschefen og dine opgave bliver at sikre professionelt salg og rådgivning af ekstraudstyr, reservedele og tilbehør til vore kunder, så de altid får en god oplevelse. 

 

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med store faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • Et job hvor du får en grundig oplæring
  • Et rigtig dygtigt salgsteam, der er god til at coache
  • Et miljø med kundeservice på højt niveau, hvor du får lov at vejlede kunden igennem hele salgsprocessen
  • Deltagelse i salgsevents
  • Administrativ uddannelse og ansvar
  • En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver
  • God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder

Vi forventer at:

  • Du har relevant uddannelsesmæssig baggrund – f.eks. handelsskole, mekaniker, salg i anden branche el. lign.
  • Du er udadvendt og altid med et smil på læben
  • Du har flair for salg, og er klar til en travl og krævende uddannelse
  • Du er god til kundeservice og har lyst til at opbygge et tillidsforhold til vore kunder
  • Du er interesseret i at rådgive og vejlede kunderne
  • Du er god til at samarbejde og indgå i et team

 

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet. 

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via mail: erik@bmwmc.dk

Har du spørgsmål, så kontakt Salgschef Erik Møller på tlf. 76 88 56 08

 
Xpedit er eneforhandler af BMW motorcykler i Danmark, med afdelinger i Farum, Ølgod samt et serviceværksted i Aalborg . Vi er både autoriseret BMW Motorrad og Kawasaki serviceværksted med alt nødvendigt udstyr til reparation og servicering af alle typer motorcykler - fra alle mærker. Vi sælger endvidere brugte MC’er fra alle mærker og sælger i alt omkring 700 motorcykler om året. Vi har i dag ca. 30 ansatte bestående af mekanikere, værkførere, sælgere, klargøringsmænd, butiksassistenter, bogholder, markedsføringsansvarlige og andre administrative medarbejdere.

XPEDIT A/SØlgod2018-12-19T00:00:002019-02-13T00:00:00
329934650Sælger / Souschef søgesRobot Jensen Company og Pejseringen søger dygtig sælger med en solid handelsuddannelse til at varetage salg og servicekontakt i vores butik samt på vores to webshops. Hvem er vi? Jensen Company er en mindre mellemstor virksomhed med to fysiske butikker i Herning og Vejle samt to webshops i Jensen-Company.dk og Pejseringen.dk. Vi består af egen marketing-, administration-, distribution-, og salgsafdeling, som til dagligt fungerer i et tæt samarbejde. Vores hovedgrupper er pejse- og brændeovne, belysning samt elektroniske varer som Segway og robotplæneklippere. Vi tilbyder: et dynamisk arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver salg, indkøb og service af eksklusive high-end produkter indblik i drift af egen virksomhed og webshops kundekontakt i vores showroom løn efter kvalifikation Du skal: være udadvendt og engageret være en dygtig sælger være dygtig og effektiv ved en computer være skriftlig og mundtlig vedformuleret Tiltrædelse fra 1. februar, 1. marts eller efter nærmere aftale.Ansøgninger modtages kun skriftligt til KJ@Jensen-Company.dk

Jensen Company og Pejseringen søger dygtig sælger med en solid handelsuddannelse til at varetage salg og servicekontakt i vores butik samt på vores to webshops.


Hvem er vi?

Jensen Company er en mindre/mellemstor virksomhed med to fysiske butikker i Herning og Vejle samt to webshops i Jensen-Company.dk og Pejseringen.dk. Vi består af egen marketing-, administration-, distribution-, og salgsafdeling, som til dagligt fungerer i et tæt samarbejde. Vores hovedgrupper er pejse- og brændeovne, belysning samt elektroniske varer som Segway og robotplæneklippere.

 

Vi tilbyder:

  • et dynamisk arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver
  • salg, indkøb og service af eksklusive high-end produkter
  • indblik i drift af egen virksomhed og webshops
  • kundekontakt i vores showroom
  • løn efter kvalifikation

 

Du skal:

  • være udadvendt og engageret
  • være en dygtig sælger
  • være dygtig og effektiv ved en computer
  • være skriftlig og mundtlig vedformuleret


Tiltrædelse fra 1. februar, 1. marts eller efter nærmere aftale.

Ansøgninger modtages kun skriftligt til KJ@Jensen-Company.dk

JENSEN COMPANY, HERNING ApSHerning2019-01-02T00:00:002019-01-31T00:00:00
329938985Salgskonsulent - projektsalg - Distrikt NordjyllandRobot Som salgskonsulent skal du selvstændigt varetage salget til nye og eksisterende kunder i dit distrikt. Du overtager en eksisterende kundegruppe, som skal udvikles og nye kunder skal opdyrkes. Du tager udgangspunkt i et fleksibelt og velfungerende produktprogram indenfor inventarløsninger til både private virksomheder og offentlige institutioner. Du får et tæt samarbejde med den salgstekniske afdeling, som tegner og udarbejder tilbuddene for dig. Du er sælgeren, som har fornemmelse for, hvad god kundepleje er. Du har erfaring med at opbygge kunderelationer og sælge tidssvarende produkter. Du er også indstillet på, at skulle opdyrke nye markeder. Du drives af resultater, samt lysten og viljen til at skabe dem. Du er handelsuddannet, har gode salgsevner, teknisk flair, samt erfaring med salg. Hvor din salgserfaring stammer fra er ikke afgørende. Du er en aktiv og energisk person, og har et godt drive, og ser en udfordring i at finde de bedste løsninger til kunden. Du er samvittighedsfuld og lever altid op til de ting, du lover kunderne og dine kollegaer. Endelig er det vigtigt, at du har gode kontakt- og kommunikationsevner. Du tilbydes en arbejdsplads i et entusiastisk team med gå-på-mod, drive og en uformel omgangstone. Virksomheden ønsker kvalitet i løsningerne og er meget seriøse omkring opgaverne. Lønpakken er en kombination af en fast løn samt provisionsaflønning. Da hovedparten af din tid anvendes på kundebesøg, vil det være optimalt at din geografiske placering er centralt i distriktet, og du ville kunne arbejde fra din hjemmeadresse. Send din ansøgning samt CV til pro co allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne vil blive behandlet løbende. MAS-HØVIK A S er en af Danmarks førende leverandører af inventar til lagre, værksteder, arkiver og personalerum. I mere end 30 år har MAS-HØVIK leveret inventarløsninger til private virksomheder og offentlige institutioner over hele landet. Et stort og omfattende lagerprogram i standardudførelse gør, at MAS-HØVIK fra centrallageret i Bording kan levere fra dag til dag. Se mere på: http: www.mas-hoevik.dk

Som salgskonsulent skal du selvstændigt varetage salget til nye og eksisterende kunder i dit distrikt. Du overtager en eksisterende kundegruppe, som skal udvikles og nye kunder skal opdyrkes. Du tager udgangspunkt i et fleksibelt og velfungerende produktprogram indenfor inventarløsninger til både private virksomheder og offentlige institutioner. Du får et tæt samarbejde med den salgstekniske afdeling, som tegner og udarbejder tilbuddene for dig.

Du er sælgeren, som har fornemmelse for, hvad god kundepleje er. Du har erfaring med at opbygge kunderelationer og sælge tidssvarende produkter. Du er også indstillet på, at skulle opdyrke nye markeder. Du drives af resultater, samt lysten og viljen til at skabe dem.

Du er handelsuddannet, har gode salgsevner, teknisk flair, samt erfaring med salg. Hvor din salgserfaring stammer fra er ikke afgørende. Du er en aktiv og energisk person, og har et godt drive, og ser en udfordring i at finde de bedste løsninger til kunden. Du er samvittighedsfuld og lever altid op til de ting, du lover kunderne og dine kollegaer. Endelig er det vigtigt, at du har gode kontakt- og kommunikationsevner.

Du tilbydes en arbejdsplads i et entusiastisk team med gå-på-mod, drive og en uformel omgangstone. Virksomheden ønsker kvalitet i løsningerne og er meget seriøse omkring opgaverne.

Lønpakken er en kombination af en fast løn samt provisionsaflønning. Da hovedparten af din tid anvendes på kundebesøg, vil det være optimalt at din geografiske placering er centralt i distriktet, og du ville kunne arbejde fra din hjemmeadresse.

Send din ansøgning samt CV til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”.
Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.

MAS-HØVIK A/S er en af Danmarks førende leverandører af inventar til lagre, værksteder, arkiver og personalerum. I mere end 30 år har MAS-HØVIK leveret inventarløsninger til private virksomheder og offentlige institutioner over hele landet. Et stort og omfattende lagerprogram i standardudførelse gør, at MAS-HØVIK fra centrallageret i Bording kan levere fra dag til dag. Se mere på: http://www.mas-hoevik.dk

pro&co a/sBording2019-01-09T00:00:002019-03-05T00:00:00
329927382DeltidssælgerRobot Som møbelsælger hos My Home Møbler Horsens kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelse med mange gøremål: - Salg og kundeservice- At holde udstillingen pæn og inspirerende- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse Vi forventer at du:- Har flair for salg og god kundeservice.- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.- Motiveres af salg og har erfaring indenfor detailbranchen. Der er tale om en deltidsstilling på 10 timer om ugen og arbejdstiden følger butikkens åbningstider, så der må derfor forventes weekendarbejde. Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?My Home Møbler åbnede sin første butik i 2005 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 32 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Vil du være en del af vores team?Har du lysten til at sælge, yde god kundeservice og bidrage til vores fortsatte positive udvikling? Send din Ansøgning og CV til Butikschef Jonas Jensen på mail horsensbc@mhls.dk

Som møbelsælger hos My Home Møbler Horsens kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelse med mange gøremål:

- Salg og kundeservice
- At holde udstillingen pæn og inspirerende
- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse

Vi forventer at du:
- Har flair for salg og god kundeservice.
- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.
- Motiveres af salg og har erfaring indenfor detailbranchen.

Der er tale om en deltidsstilling på 10 timer om ugen og arbejdstiden følger butikkens åbningstider, så der må derfor forventes weekendarbejde.

Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?
My Home Møbler åbnede sin første butik i 2005 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 32 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm.

Vil du være en del af vores team?
Har du lysten til at sælge, yde god kundeservice og bidrage til vores fortsatte positive udvikling?

Send din Ansøgning og CV til Butikschef Jonas Jensen på mail horsensbc@mhls.dk

My Home HorsensHorsens2018-12-13T00:00:002019-01-31T00:00:00
329926577SALGSKOORDINATOR MED ANSVAR FOR SYDEUROPA, PRIMÆRT TYSKLAND, SØGES.Robot Vi søger en salgskoordinator, som brænder for at gøre en forskel i et ambitiøst team. Du får ansvar for Sydeuropa, primært Tyskland, samt udvalgte Key Accounts. Med base på hovedkontoret i Give, får du en central rolle i salgsafdelingen, hvor du vil bistå sælgere og agenter i deres daglige arbejde. DU FÅR ANSVAR FOR: Support af kunder, sælgere og agenter Pleje og udvikling af kunderelationer Ordrebehandling og opfølgning KAM planlægning og opfølgning Salg til udvalgte Key Accounts Telefonsalg Forberedelse af statistik og andet relevant materiale til kundemøder Planlægning og deltagelse i salgsmøder og messer Diverse ad-hoc opgaver Udarbejdelse af salgsstatistikker til sælgere og agenter KVALIFIKATIONER: Du har en relevant uddannelse samt praktisk erfaring fra lignede stilling, gerne indenfor tekstil branchen. Du har et godt kendskab til Navision, Microsoft Office og Excel. Gode sprogkundskaber på dansk, tysk og engelsk er et must. PERSONLIGE EGENSKABER: Vi forventer, at du har masser af gåpåmod, godt humør og ikke mindst flair for menneskelige relationer. Du kan arbejde struktureret og selvstændigt og er som person positiv, ihærdig, ærlig, ansvarsfuld og serviceminded. VI KAN TILBYDE: Du bliver en del af en international virksomhed, som har en stærk vækststrategi med fokus på at skabe værdi for vores kunder gennem gode produkter. Du får dygtige kolleger, som alle har hjertet med på arbejde. Du kan forvente ca. 10 dages rejseaktivitet i forbindelse med messer og kundebesøg. KONTAKT OG ANSØGNING: Send din ansøgning samt CV med billede til Sales Manager J rgen Sch fer på mail : jurgen@utoft.as, mærket Salgskoordinator . Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales Manager J rgen Sch fer på telefon: 60 24 72 17 eller mail: jurgen@utoft.as. Læs mere om UTOFT KIDS GROUP A S på www.utoft.as. Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi søger en salgskoordinator, som brænder for at gøre en forskel i et ambitiøst team. Du får ansvar for Sydeuropa, primært Tyskland, samt udvalgte Key Accounts. Med base på hovedkontoret i Give, får du en central rolle i salgsafdelingen, hvor du vil bistå sælgere og agenter i deres daglige arbejde.

DU FÅR ANSVAR FOR:

Support af kunder, sælgere og agenter

  • Pleje og udvikling af kunderelationer
  • Ordrebehandling og opfølgning
  • KAM planlægning og opfølgning
  • Salg til udvalgte Key Accounts
  • Telefonsalg
  • Forberedelse af statistik og andet relevant materiale til kundemøder
  • Planlægning og deltagelse i salgsmøder og messer
  • Diverse ad-hoc opgaver
  • Udarbejdelse af salgsstatistikker til sælgere og agenter

 

KVALIFIKATIONER:

 

Du har en relevant uddannelse samt praktisk erfaring fra lignede stilling, gerne indenfor tekstil branchen. Du har et godt kendskab til Navision, Microsoft Office og Excel. Gode sprogkundskaber på dansk, tysk og engelsk er et must.

 

PERSONLIGE EGENSKABER:

 

Vi forventer, at du har masser af gåpåmod, godt humør og ikke mindst flair for menneskelige relationer. Du kan arbejde struktureret og selvstændigt og er som person positiv, ihærdig, ærlig, ansvarsfuld og serviceminded.

 

VI KAN TILBYDE:

 Du bliver en del af en international virksomhed, som har en stærk vækststrategi med fokus på at skabe værdi for vores kunder gennem gode produkter. Du får dygtige kolleger, som alle har hjertet med på arbejde.

Du kan forvente ca. 10 dages rejseaktivitet i forbindelse med messer og kundebesøg.

KONTAKT OG ANSØGNING:

 Send din ansøgning samt CV med billede til Sales Manager Jürgen Schäfer

på mail : jurgen@utoft.as, mærket ”Salgskoordinator”.

Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt.

 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales Manager Jürgen Schäfer på telefon: 60 24 72 17 eller mail: jurgen@utoft.as.

 Læs mere om UTOFT KIDS GROUP A/S på www.utoft.as.

Vi glæder os til at høre fra dig.

UTOFT KIDS GROUP A/SGive2018-12-12T00:00:002019-02-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Xpedit, BMW Motorrad søger Juniorsælger

XPEDIT A/S

Ølgod
Som Juniorsælger hos Xpedit Ølgod, BMW Motorrad bliver du en vigtig brik i vort team, hvor din høje ekspertise og gode kundeservice vil være med til at bidrage til vores fremtidige succes. Du kommer til at referere direkte til salgschefen og dine op...
Indrykket:19. december 2018
Udløbsdato:13. februar 2019

Sælger / Souschef søges

JENSEN COMPANY, HERNING ApS

Herning
Jensen Company og Pejseringen søger dygtig sælger med en solid handelsuddannelse til at varetage salg og servicekontakt i vores butik samt på vores to webshops. Hvem er vi? Jensen Company er en mindre mellemstor virksomhed med to fysiske butikker i ...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

Salgskonsulent - projektsalg - Distrikt Nordjylland

pro&co a/s

Bording
Som salgskonsulent skal du selvstændigt varetage salget til nye og eksisterende kunder i dit distrikt. Du overtager en eksisterende kundegruppe, som skal udvikles og nye kunder skal opdyrkes. Du tager udgangspunkt i et fleksibelt og velfungerende pr...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Deltidssælger

My Home Horsens

Horsens
Som møbelsælger hos My Home Møbler Horsens kan du forvente en varieret hverdag, og medindflydelse med mange gøremål: - Salg og kundeservice- At holde udstillingen pæn og inspirerende- Håndtering af den ugentlige varemodtagelse Vi forventer at du:- H...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:31. januar 2019

SALGSKOORDINATOR MED ANSVAR FOR SYDEUROPA, PRIMÆRT TYSKLAND, SØGES.

UTOFT KIDS GROUP A/S

Give
Vi søger en salgskoordinator, som brænder for at gøre en forskel i et ambitiøst team. Du får ansvar for Sydeuropa, primært Tyskland, samt udvalgte Key Accounts. Med base på hovedkontoret i Give, får du en central rolle i salgsafdelingen, hvor du vil...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:6. februar 2019