NHH A/S søger erfarne projektledere til projekter i Storkøbenhavn

NHH A/S søger erfarne projektledere, kvinder som mænd, der er i stand til at styre større entrepriser i niveauet 40-75 mio. kr.

Projektlederne NHH søger må gerne have en tømrermæssig, ingeniør/bygningskonstruktør baggrund.

Det vigtigste er, at projektlederen, som entreprenør, er vant til at være på en byggeplads, og kan sikre en professionel og effektiv udførelse af entrepriserne. Projektlederen skal været vant til at håndtere opgaver selvstændigt, såsom planlægning, koordinering, styring, tilsyn, økonomi, tidsplaner, ressource styring mv.,

Der er tale om et rigtig spændende og udfordrende job med masser af muligheder.

Kontakt Esben Brammer Hansen for yderligere informationer på ebh@nhh.dk / 2176 4252. #job#projektleder#NHH

Sådan ansøger du

Send jobansøgningen til job@nhh.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049040Phoenix-4d2e2caf12019-06-26T00:00:00NHH A/S søger erfarne projektledere til projekter i Storkøbenhavn

NHH A/S søger erfarne projektledere, kvinder som mænd, der er i stand til at styre større entrepriser i niveauet 40-75 mio. kr.

Projektlederne NHH søger må gerne have en tømrermæssig, ingeniør/bygningskonstruktør baggrund.

Det vigtigste er, at projektlederen, som entreprenør, er vant til at være på en byggeplads, og kan sikre en professionel og effektiv udførelse af entrepriserne. Projektlederen skal været vant til at håndtere opgaver selvstændigt, såsom planlægning, koordinering, styring, tilsyn, økonomi, tidsplaner, ressource styring mv.,

Der er tale om et rigtig spændende og udfordrende job med masser af muligheder.

Kontakt Esben Brammer Hansen for yderligere informationer på ebh@nhh.dk / 2176 4252. #job#projektleder#NHH

Sådan ansøger du

Send jobansøgningen til job@nhh.dk

NHH A S søger erfarne projektledere, kvinder som mænd, der er i stand til at styre større entrepriser i niveauet 40-75 mio. kr. Projektlederne NHH søger må gerne have en tømrermæssig, ingeniør bygningskonstruktør baggrund. Det vigtigste er, at projektlederen, som entreprenør, er vant til at være på en byggeplads, og kan sikre en professionel og effektiv udførelse af entrepriserne. Projektlederen skal været vant til at håndtere opgaver selvstændigt, såsom planlægning, koordinering, styring, tilsyn, økonomi, tidsplaner, ressource styring mv., Der er tale om et rigtig spændende og udfordrende job med masser af muligheder. Kontakt Esben Brammer Hansen for yderligere informationer på ebh@nhh.dk 2176 4252. job projektleder NHH Sådan ansøger du Send jobansøgningen til job@nhh.dk11jobnet4d2e2caf100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-25T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3552387N. H. Hansen & Søn A/S11Charlottenlundvej 4-62900HellerupDKDanmark0job@nhh.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783434JobNet5009318500931810025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4d2e2cafhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4d2e2cafhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4d2e2caf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4d2e2caf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/1.jpgHos N. H. Hansen & Søn A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale214203Bygningskonstruktør21Bygge og anlæg362135400job@nhh.dkjob@nhh.dkDKDanmarkDKDanmark330055061Bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller lignende til Københavns Ejendomme og IndkøbBasic Vil du være med til at udvikle Københavns Kommunes ejendomsportefølje? Ligger dit interessefelt inden for Building Information Modelling (BIM)? Vil du være en del af et team, der arbejder med at optimere brugen af digitale værktøjer inden for digitalisering og facility management? Så er du måske vores nye kollega! Københavns Ejendomme og Indkøb er en dynamisk arbejdsplads i Københavns Kommune, der drifter og forvalter en af Danmarks største ejendomsporteføljer. Vores mål er at drive og udvikle gode fysiske rammer for kommunens aktiviteter og optimere driften og brugen af ejendomme. Om jobbet Københavns Ejendomme og Indkøb råder over ca. 2,6 mio. kvadratmeter bygninger. Af disse 2,6 mio. kvadratmeter er ca. 95 digitaliseret som 3D Revit-modeller, og ca. 50 er blevet opmålt og registreret. I januar 2019 startede vi et 3-årigt projekt, der skal sikre, at de resterende 1,3 mio. kvadratmeter bliver opmålt og de tilhørende Revit-modeller opdateret. Projektet spiller ind i kommunens fokus på at optimere anvendelsen af eksisterende kvadratmeter ved at registrere og udnytte værdifulde data. Du skal være med til at sikre, at vi kommer i mål med dette projekt. Kommunens bygninger varierer i størrelse og anvendelse fra bunkers til Kødbyen og til Rådhuset. Du kan derfor forvente en varieret hverdag, hvor du til dels vil være på kontoret, men hvor du også vil komme ud og se nye sider af byen og møde de mennesker, der har deres hverdag rundt omkring i kommunen. Du vil blive en del af et relativt ungt team af konstruktører og arkitekter med et højt fagligt niveau, og hvor sparring er en fast del af hverdagen. Vi bestræber os på at være frontløbere i digitalisering og facility management i kommunalt regi. Derfor arbejder vi løbende på at styrke vores viden og kompetencer indenfor vores felt. I stillingen vil du bl.a. komme til at arbejde med nogle af de nyeste teknologier indenfor bygningsregistrering, herunder 3D-laserscanning og digitalisering ud fra punktskyer. Til at hjælpe os med at højne datakvaliteten har vi brug for dygtige og engagerede kollegaer med flair for BIM og 3D-modellering. Stillingen er en projektansættelse med opstart i oktober 2019 og udløb medio 2021. Det er blandt andet dine opgaver at foretage bygningsopmålinger på baggrund af eksisterende analoge eller digitale tegningsgrundlag. Bl.a. ved brug af 3D-laserscanner og efterfølgende behandling af punktsky 3D-modellere bygninger i Autodesk Revit (informationsniveau 2) kvalitetssikre data understøtte forretningens behov for dataudtræk, der kan indgå i analyser og beslutningsgrundlag Om dig Vi forestiller os, at du er arkitekt, ingeniør, bygningskonstruktør, landmåler eller har en lignende byggefaglig baggrund har erfaring med 3D-modellering i Autodesk Revit og føler dig godt tilpas i systemet har kendskab og rutine i BIM-opgaver har gode samarbejdsevner og kan finde løsninger i et bredt samarbejde med forskellige faggrupper er god til at arbejde systematiseret og overholde deadlines evt. har erfaring med opmåling og registrering af bygninger taler og skriver dansk Om os Københavns Ejendomme & Indkøb tilbyder et spændende job med faglige udfordringer og gode muligheder for personlig og faglig udvikling, i en dynamisk og ambitiøs organisation. Du bliver en del af en enhed med 14 dygtige og engagerede medarbejdere, som tilsammen har ansvaret for it-systemerne i Københavns Ejendomme & Indkøb, digitalisering af ejendomsporteføljen og andre forretningsområder samt tilvejebringelse af valide ejendomsdata til understøttelse af forretningen. Københavns Ejendomme & Indkøb ligger lige ved Fuglebakken Station i samme bygning som kommunens Koncern IT. Vi har en god kantine, frugtordning, gratis fitnesscenter, massageordning og meget mere. Løn- og ansættelsesvilkår Vi aflønner efter gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. Stillingen er på 37 timer ugentligt med flekstidsordning og med forventet opstart i oktober 2019. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte digitaliseringschef Janni Conradsen på 2047 2751 eller projektleder Stefan Andersen på 2934 3969. Søg via nedenstående link senest fredag den 9. august 2019 Samtaler vil blive afholdt i uge 33 og 34. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for dem, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Vil du være med til at udvikle Københavns Kommunes ejendomsportefølje? Ligger dit interessefelt inden for Building Information Modelling (BIM)? Vil du være en del af et team, der arbejder med at optimere brugen af digitale værktøjer inden for digitalisering og facility management? Så er du måske vores nye kollega!

Københavns Ejendomme og Indkøb er en dynamisk arbejdsplads i Københavns Kommune, der drifter og forvalter en af Danmarks største ejendomsporteføljer. Vores mål er at drive og udvikle gode fysiske rammer for kommunens aktiviteter og optimere driften og brugen af ejendomme.

Om jobbet
Københavns Ejendomme og Indkøb råder over ca. 2,6 mio. kvadratmeter bygninger. Af disse 2,6 mio. kvadratmeter er ca. 95 % digitaliseret som 3D Revit-modeller, og ca. 50 % er blevet opmålt og registreret.
I januar 2019 startede vi et 3-årigt projekt, der skal sikre, at de resterende 1,3 mio. kvadratmeter bliver opmålt og de tilhørende Revit-modeller opdateret. Projektet spiller ind i kommunens fokus på at optimere anvendelsen af eksisterende kvadratmeter ved at registrere og udnytte værdifulde data. Du skal være med til at sikre, at vi kommer i mål med dette projekt.

Kommunens bygninger varierer i størrelse og anvendelse fra bunkers til Kødbyen og til Rådhuset. Du kan derfor forvente en varieret hverdag, hvor du til dels vil være på kontoret, men hvor du også vil komme ud og se nye sider af byen og møde de mennesker, der har deres hverdag rundt omkring i kommunen.

Du vil blive en del af et relativt ungt team af konstruktører og arkitekter med et højt fagligt niveau, og hvor sparring er en fast del af hverdagen. Vi bestræber os på at være frontløbere i digitalisering og facility management i kommunalt regi. Derfor arbejder vi løbende på at styrke vores viden og kompetencer indenfor vores felt.
I stillingen vil du bl.a. komme til at arbejde med nogle af de nyeste teknologier indenfor bygningsregistrering, herunder 3D-laserscanning og digitalisering ud fra punktskyer.

Til at hjælpe os med at højne datakvaliteten har vi brug for dygtige og engagerede kollegaer med flair for BIM og 3D-modellering.

Stillingen er en projektansættelse med opstart i oktober 2019 og udløb medio 2021.

Det er blandt andet dine opgaver at

  • foretage bygningsopmålinger på baggrund af eksisterende analoge eller digitale tegningsgrundlag. Bl.a. ved brug af 3D-laserscanner og efterfølgende behandling af punktsky
  • 3D-modellere bygninger i Autodesk Revit (informationsniveau 2)
  • kvalitetssikre data
  • understøtte forretningens behov for dataudtræk, der kan indgå i analyser og beslutningsgrundlag

Om dig
Vi forestiller os, at du

  • er arkitekt, ingeniør, bygningskonstruktør, landmåler eller har en lignende byggefaglig baggrund
  • har erfaring med 3D-modellering i Autodesk Revit og føler dig godt tilpas i systemet
  • har kendskab og rutine i BIM-opgaver
  • har gode samarbejdsevner og kan finde løsninger i et bredt samarbejde med forskellige faggrupper
  • er god til at arbejde systematiseret og overholde deadlines
  • evt. har erfaring med opmåling og registrering af bygninger
  • taler og skriver dansk

Om os
Københavns Ejendomme & Indkøb tilbyder et spændende job med faglige udfordringer og gode muligheder for personlig og faglig udvikling, i en dynamisk og ambitiøs organisation.
Du bliver en del af en enhed med 14 dygtige og engagerede medarbejdere, som tilsammen har ansvaret for it-systemerne i Københavns Ejendomme & Indkøb, digitalisering af ejendomsporteføljen og andre forretningsområder samt tilvejebringelse af valide ejendomsdata til understøttelse af forretningen.

Københavns Ejendomme & Indkøb ligger lige ved Fuglebakken Station i samme bygning som kommunens Koncern IT. Vi har en god kantine, frugtordning, gratis fitnesscenter, massageordning og meget mere.

Løn- og ansættelsesvilkår
Vi aflønner efter gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation.
Stillingen er på 37 timer ugentligt med flekstidsordning og med forventet opstart i oktober 2019.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte digitaliseringschef Janni Conradsen på 2047 2751 eller projektleder Stefan Andersen på 2934 3969.

Søg via nedenstående link senest fredag den 9. august 2019
Samtaler vil blive afholdt i uge 33 og 34.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv.
Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for dem, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger.
Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr.
Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDigitaliseringKøbenhavn NV2019-07-05T12:00:48.1402019-08-09T00:00:00
330059041Konstruktionsingeniør MOE EnergiRobot Er du vild med statiske udfordringer, avancerede beregninger, og ser du muligheder indenfor computational design? Dit primære arbejdsområde bliver projektering af konstruktioner i forbindelse med energiproducerende anlæg og andre typer byggerier i både Danmark og udlandet. Du vil indgå i vores team af konstruktionsingeniører, kompetencechefer, BIM operatører og projektledere Udover en spændende stilling i et fagligt stærkt team med god plads til udvikling, får du tilmed mulighed for at blive en del af MOE-familien. Vi lægger stor vægt på også at have det sjovt sammen i hverdagen, og vi tilbyder mange sociale aktiviteter. Vi er landets største medarbejderejede rådgivende ingeniørvirksomhed, og vi sætter en ære i selv at bestemme, hvad vi vil, og hvornår vi vil det. Din profil Du er uddannet civilingeniør inden for bærende konstruktioner Du har erfaring med eller videregående fag inden for projektering af stål og industrikonstruktioner Du har god statisk forståelse og viden indenfor fundering, skalkonstruktioner og dynamik. Du er fortrolig med FEM modellering, gerne ROBOT og LUSAS Du har erfaring med 3D projektering, gerne TEKLA Du har interesse for at udvikle og optimere arbejdsprocesser Du er nysgerrig, løsningsorienteret og trives i en dynamisk hverdag Du er god til at strukturere eget arbejde, er engageret og ansvarsbevist Dine primære arbejdsopgaver Projektering af beton og stål konstruktioner FEM modeller, dimensionering og detailberegninger Udarbejdelse af statisk dokumentation Projektering i 3D med stor vægt på BIM Udarbejde projektmateriale til udførelse Bidrage med udvikling af beregningsværktøjer Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke På grund af sommerferie bedes du venligst først tage telefonisk kontakt fra 5. august 2019.Er du vild med statiske udfordringer, avancerede beregninger, og ser du muligheder indenfor computational design?

Dit primære arbejdsområde bliver projektering af konstruktioner i forbindelse med energiproducerende anlæg og andre typer byggerier i både Danmark og udlandet.

Du vil indgå i vores team af konstruktionsingeniører, kompetencechefer, BIM operatører og projektledere

Udover en spændende stilling i et fagligt stærkt team med god plads til udvikling, får du tilmed mulighed for at blive en del af MOE-familien. Vi lægger stor vægt på også at have det sjovt sammen i hverdagen, og vi tilbyder mange sociale aktiviteter. Vi er landets største medarbejderejede rådgivende ingeniørvirksomhed, og vi sætter en ære i selv at bestemme, hvad vi vil, og hvornår vi vil det.

Din profil

  • Du er uddannet civilingeniør inden for bærende konstruktioner
  • Du har erfaring med eller videregående fag inden for projektering af stål og industrikonstruktioner
  • Du har god statisk forståelse og viden indenfor fundering, skalkonstruktioner og dynamik.
  • Du er fortrolig med FEM modellering, gerne ROBOT og LUSAS
  • Du har erfaring med 3D projektering, gerne TEKLA
  • Du har interesse for at udvikle og optimere arbejdsprocesser
  • Du er nysgerrig, løsningsorienteret og trives i en dynamisk hverdag
  • Du er god til at strukturere eget arbejde, er engageret og ansvarsbevist

Dine primære arbejdsopgaver

  • Projektering af beton og stål konstruktioner
  • FEM modeller, dimensionering og detailberegninger
  • Udarbejdelse af statisk dokumentation
  • Projektering i 3D med stor vægt på BIM
  • Udarbejde projektmateriale til udførelse
  • Bidrage med udvikling af beregningsværktøjer

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

På grund af sommerferie bedes du venligst først tage telefonisk kontakt fra 5. august 2019.

MOE A/SSøborg2019-07-12T00:00:002019-08-16T00:00:00
330053892A team or 4-6 concrete workersRobot Are you a skilled concrete worker or do you have several years of experience with concrete renovation? Do you want to work at night on weekends? Then this task is for you. On behalf of large and well-renowned entrepreneurial customer, Hartmanns is looking for 4 -6 skilled concrete workers, for a building site in Copenhagen. If you are not a skilled worker but have several years of experience with concrete renovation, we are also happy to hear from you. There is start-up on the project in week 33 with duration up to and including week 40, and with the possibility of extension on day shift. Working hours are: Friday 19.00 - 06.00 Saturday 18:00 - 06:00 Sunday 18.00 - 04.00 06.00 We expect the following from you: You have a Pas på banen course (requirement), or the opportunity to acquire it before starting You have experience with soil concrete work You are welcoming and outgoing You are flexible in terms of time and tasks You have sense of order and overview You can work independently and in teams We offer: Attractive pay Organized conditions Good colleagues and a good working environment For the right, there is the possibility of permanent work Interested? Apply the job by clicking HERE, where you can upload the CV. Job interview are held regularly at our office in Ballerup. Criminal certificate, and other relevant certificates, must be presented at an interview. If you would like to hear more about this position, you are most welcome to contact Rikke Lindeneg on telephone 4121 1347 or e-mail rikke.lindeneg@hartmanns.dk on weekdays between 08:00 - 16:00. We regularly invite relevant candidates for interviews, and the jobs can be occupied before the deadline. Hartmanns out of its category and the answer to the future of work We are specialist in every field within HR, which gives us a broader perspective. In today s labour market it does not make sense to talk about hiring without talking about retention and development. We must include attraction and employer branding when we advise on dismissal topics. Through our broad perspective we are very capable of advising on workforce planning on a strategic level that always include both permanent at flexible positions. Bridges are build… We build bridges between organizations and candidates with the aim to create winners in the labour market. We build relations in organizations with the purpose to create well-being, development and productivity. We want to make sure that our partners face the future transformations with knowledge and perspective - that s why we build roads in to the labour market of the future.

Are you a skilled concrete worker or do you have several years of experience with concrete renovation? Do you want to work at night on weekends? Then this task is for you.

On behalf of large and well-renowned entrepreneurial customer, Hartmanns is looking for 4 -6 skilled concrete workers, for a building site in Copenhagen. If you are not a skilled worker but have several years of experience with concrete renovation, we are also happy to hear from you.

There is start-up on the project in week 33 with duration up to and including week 40, and with the possibility of extension on day shift.

Working hours are:

Friday 19.00 - 06.00

Saturday 18:00 - 06:00

Sunday 18.00 - 04.00 / 06.00


We expect the following from you:

  • You have a 'Pas på banen' course (requirement), or the opportunity to acquire it before starting
  • You have experience with soil / concrete work
  • You are welcoming and outgoing
  • You are flexible in terms of time and tasks
  • You have sense of order and overview
  • You can work independently and in teams

We offer:

  • Attractive pay
  • Organized conditions
  • Good colleagues and a good working environment
  • For the right, there is the possibility of permanent work

Interested?

Apply the job by clicking HERE, where you can upload the CV.

Job interview are held regularly at our office in Ballerup.

Criminal certificate, and other relevant certificates, must be presented at an interview.

If you would like to hear more about this position, you are most welcome to contact Rikke Lindeneg on telephone 4121 1347 or e-mail rikke.lindeneg@hartmanns.dk on weekdays between 08:00 - 16:00.

We regularly invite relevant candidates for interviews, and the jobs can be occupied before the deadline.

Hartmanns – out of its category – and the answer to the future of work

We are specialist in every field within HR, which gives us a broader perspective. In today’s labour market it does not make sense to talk about hiring without talking about retention and development. We must include attraction and employer branding when we advise on dismissal topics. Through our broad perspective we are very capable of advising on workforce planning on a strategic level that always include both permanent at flexible positions.

Bridges are build…

We build bridges between organizations and candidates with the aim to create winners in the labour market. We build relations in organizations with the purpose to create well-being, development and productivity. We want to make sure that our partners face the future transformations with knowledge and perspective - that’s why we build roads in to the labour market of the future. 

Hartmanns A/SBallerup2019-07-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330050187Bygningskonstruktør søges til anerkendt firma i rivende udviklingRobot Bygningskonstruktør søges til anerkendt firma i rivende udvikling. Trives du i en alsidig hverdag, hvor du kommunikerer med mange forskellige mennesker og tager ansvar for meget komplicerede byggesager? Og har du lyst til at blive en del af et firma i vækst, hvor udviklingsmulighederne er ubegrænsede, og du kan være med til at forme din egen arbejdsplads? Ingholt Consult Vi er et solidt funderet rådgivende ingeniørfirma, der hovedsaligt beskæftiger sig med bærende konstruktioner. Gennem 36 år har vi opbygget et fantastisk godt ry i branchen, som anerkendte statikere, der altid leverer varen - også overfor store bygherrer, arkitekter, entreprenører og ingeniørfirmaer. Vores arbejde består primært primært af nybyggeri og renovering indenfor f.eks. butikscentre, erhversbyggeri, boligbyggeri og højhuse. Læs mere om os på www.ingholt.dk Udfør selvstændig projektering Din hverdag består af selvstændig projektering både i Revit og Autocad på større og mindre byggeprojekter, for både offentlige kunder, private bygherrer og ved totalentrepriser. Du får et stort spænd i de daglige byggeopgaver du arbejder med - fra kemifabrikker til storcentre og boliger. Endelig har du kontakt med vores kunder, og du tager også ud på byggepladserne, når det er nødvendigt, ligesom du håndterer kontakt med myndigheder, arkitekter og håndværdere. Lad dine input og erfaring spille ind Som bygningskonstruktør, har du et indgående kendskab til processen i et byggeprojket. Din store forståelse for arbejdsopgaverne gør, at du kan tage fra og løfte os frem mod nye mål. Du får rig mulighed for at påvirke både din egen stilling og være med til at udvikle et firma i stærk vækst. Og du er garanteret faglige udviklingsmuligheder i et firma, hvor du ikke bliver overset og får en synlig, aktiv rolle i udfordrende byggeprojekter. Tag del i et anerkendt firma Du får 10 meget kvalificerede kolleger, som trives et afslappet, kreativt arbejdsmiljø med en flad struktur, hvor enhver bidrager med sit. Vi gør meget ud af ikke at gå på kompromis med vores faglighed og formidle vores løsninger til vores samarbejdspartnere. Dig med de stærke evner * Du er uddannet bygningskonstruktør, og det er en fordel hvis du har andre tværfaglige kompetencer * Du har 0-10 års erfaring med projektering af beton- og stålkonstruktioner samt betonelementbyggeri. * Du har stærke kommunikationsevner, og du taler og skriver perfekt dansk. Personligt er du i stand til at arbejde selvstændigt, såvel i teams med andre. Du er god til at tale med andre du møder i din dagligdag - og du kan både forklare og overbevise, så du får alle med om bord. Du formår at sætte retning, og du ønsker at spille en rolle samt forme din egen arbejdsplads, så vi udvikler os sammen. Velkommen ombord.

Bygningskonstruktør søges til anerkendt firma i rivende udvikling.

Trives du i en alsidig hverdag, hvor du kommunikerer med mange forskellige mennesker og tager ansvar for meget komplicerede byggesager? Og har du lyst til at blive en del af et firma i vækst, hvor udviklingsmulighederne er ubegrænsede, og du kan være med til at forme din egen arbejdsplads?

Ingholt Consult

Vi er et solidt funderet rådgivende ingeniørfirma, der hovedsaligt beskæftiger sig med bærende konstruktioner. Gennem 36 år har vi opbygget et fantastisk godt ry i branchen, som anerkendte statikere, der altid leverer varen - også overfor store bygherrer, arkitekter, entreprenører og ingeniørfirmaer. Vores arbejde består primært primært af nybyggeri og renovering indenfor f.eks. butikscentre, erhversbyggeri, boligbyggeri og højhuse. Læs mere om os på www.ingholt.dk

Udfør selvstændig projektering

Din hverdag består af selvstændig projektering både i Revit og Autocad på større og mindre byggeprojekter, for både offentlige kunder, private bygherrer og ved totalentrepriser. Du får et stort spænd i de daglige byggeopgaver du arbejder med - fra kemifabrikker til storcentre og boliger. Endelig har du kontakt med vores kunder, og du tager også ud på byggepladserne, når det er nødvendigt, ligesom du håndterer kontakt med myndigheder, arkitekter og håndværdere.

Lad dine input og erfaring spille ind

Som bygningskonstruktør, har du et indgående kendskab til processen i et byggeprojket. Din store forståelse for arbejdsopgaverne gør, at du kan tage fra og løfte os frem mod nye mål. Du får rig mulighed for at påvirke både din egen stilling og være med til at udvikle et firma i stærk vækst. Og du er garanteret faglige udviklingsmuligheder i et firma, hvor du ikke bliver overset og får en synlig, aktiv rolle i udfordrende byggeprojekter.

Tag del i et anerkendt firma

Du får 10 meget kvalificerede kolleger, som trives  et afslappet, kreativt arbejdsmiljø med en flad struktur, hvor enhver bidrager med sit. Vi gør meget ud af ikke at gå på kompromis med vores faglighed og formidle vores løsninger til vores samarbejdspartnere.

Dig med de stærke evner

* Du er uddannet bygningskonstruktør, og det er en fordel hvis du har andre tværfaglige kompetencer

* Du har 0-10 års erfaring med projektering af beton- og stålkonstruktioner samt betonelementbyggeri.

* Du har stærke kommunikationsevner, og du taler og skriver perfekt dansk.

Personligt er du i stand til at arbejde selvstændigt, såvel i teams med andre. Du er god til at tale med andre du møder i din dagligdag - og du kan både forklare og overbevise, så du får alle med om bord. Du formår at sætte retning, og du ønsker at spille en rolle samt forme din egen arbejdsplads, så vi udvikler os sammen.

Velkommen ombord.

INGHOLT CONSULT ApSFarum2019-06-28T00:00:002019-08-21T00:00:00
330048911Alubygger/facademontør Snoer Alu ApSRobot Alubygger facademontør til produktion og montage af facader og løsninger i glas og træ. Snoer søger nu medarbejder med faglig stolthed og lyst til at arbejde med aluminium og løsninger i glas og træ. Vi forestiller os du er uddannet alubygger, tømrer, glarmester eller du har erfaring indenfor arbejdet med alufacader, døre, vinduer, ovenlys mv. Vi tilbyder et varieret job, hvor dine kompetencer vil blive brugt i en bred vifte af spændende opgaver, primært indenfor alu, men også indenfor løsninger af glas og træ. Du får dygtige kollegaer og bliver en del af en fagligt anerkendt virksomhed, hvor faglig stolthed er omdrejningspunktet for at levere en høj kvalitet. Indenfor Alu, vil du primært arbejde med Sch co profiler til facader og døre, hængslede, skyde- og foldedøre, vinduer, ovenlys mv. Herudover producerer vi altanlukninger og forsatsvinduer i vores eget Alucon skydesystem. Aluprofilerne forarbejdes på vores værksted i Taastrup i tæt samarbejde med vores hovedkvarter i Københavns Nordvest kvarter. Montageopgaver vil være på Sjælland, typisk i en radius af 50 km fra København. Ansøgning Send din ansøgning med tilhørende CV til snoeralu@snoeralu.dk Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte adm. Direktør Torben Snoer på telefon 38 34 03 11 Snoerkoncernen har tre divisioner: Glarmestervirksomheden Glarmestre Snoer og Sønner A S, facadevirksomheden Snoer Alu ApS og tømrer-snedker virksomheden Snoer Træ ApS. Snoer er anerkendt for dyb indsigt i glas, alu og træ. Vi leverer kundetilpassede løsninger af høj håndværksmæssig kvalitet ?til private, arkitekter, entreprenører, rådgivere og bygherrer. Virksomheden beskæftiger i alt ca. 50 medarbejdere i København NV, Taastrup og Glostrup.

Alubygger/facademontør til produktion og montage af facader og løsninger i glas og træ.

Snoer søger nu medarbejder med faglig stolthed og lyst til at arbejde med aluminium og løsninger i glas og træ.

Vi forestiller os du er uddannet alubygger, tømrer, glarmester eller du har erfaring indenfor arbejdet med alufacader, døre, vinduer, ovenlys mv.

Vi tilbyder et varieret job, hvor dine kompetencer vil blive brugt i en bred vifte af spændende opgaver, primært indenfor alu, men også indenfor løsninger af glas og træ.

Du får dygtige kollegaer og bliver en del af en fagligt anerkendt virksomhed, hvor faglig stolthed er omdrejningspunktet for at levere en høj kvalitet.

Indenfor Alu, vil du primært arbejde med Schüco profiler til facader og døre, hængslede, skyde- og foldedøre, vinduer, ovenlys mv. Herudover producerer vi altanlukninger og forsatsvinduer i vores eget Alucon skydesystem. Aluprofilerne forarbejdes på vores værksted i Taastrup i tæt samarbejde med vores hovedkvarter i Københavns Nordvest kvarter. Montageopgaver vil være på Sjælland, typisk i en radius af 50 km fra København.

 

Ansøgning

Send din ansøgning med tilhørende CV til snoeralu@snoeralu.dk

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte adm. Direktør Torben Snoer på telefon 38 34 03 11

Snoerkoncernen har tre divisioner: Glarmestervirksomheden Glarmestre Snoer og Sønner A/S, facadevirksomheden Snoer Alu ApS og tømrer-snedker virksomheden Snoer Træ ApS. Snoer er anerkendt for dyb indsigt i glas, alu og træ. Vi leverer kundetilpassede løsninger af høj håndværksmæssig kvalitet ?til private, arkitekter, entreprenører, rådgivere og bygherrer. Virksomheden beskæftiger i alt ca. 50 medarbejdere i København NV, Taastrup og Glostrup. 

GLARMESTRE SNOER OG SØNNER A/SKøbenhavn NV2019-06-25T00:00:002019-08-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bygningskonstruktør, ingeniør, arkitekt eller lignende til Københavns Ejendomme og Indkøb

Digitalisering

København NV
Vil du være med til at udvikle Københavns Kommunes ejendomsportefølje? Ligger dit interessefelt inden for Building Information Modelling (BIM)? Vil du være en del af et team, der arbejder med at optimere brugen af digitale værktøjer inden for digita...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Konstruktionsingeniør MOE Energi

MOE A/S

Søborg
Er du vild med statiske udfordringer, avancerede beregninger, og ser du muligheder indenfor computational design? Dit primære arbejdsområde bliver projektering af konstruktioner i forbindelse med energiproducerende anlæg og andre typer byggerier i b...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019

A team or 4-6 concrete workers

Hartmanns A/S

Ballerup
Are you a skilled concrete worker or do you have several years of experience with concrete renovation? Do you want to work at night on weekends? Then this task is for you. On behalf of large and well-renowned entrepreneurial customer, Hartmanns is l...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Bygningskonstruktør søges til anerkendt firma i rivende udvikling

INGHOLT CONSULT ApS

Farum
Bygningskonstruktør søges til anerkendt firma i rivende udvikling. Trives du i en alsidig hverdag, hvor du kommunikerer med mange forskellige mennesker og tager ansvar for meget komplicerede byggesager? Og har du lyst til at blive en del af et firma...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:21. august 2019

Alubygger/facademontør Snoer Alu ApS

GLARMESTRE SNOER OG SØNNER A/S

København NV
Alubygger facademontør til produktion og montage af facader og løsninger i glas og træ. Snoer søger nu medarbejder med faglig stolthed og lyst til at arbejde med aluminium og løsninger i glas og træ. Vi forestiller os du er uddannet alubygger, tømre...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:20. august 2019