NK Care søger SSH til ALS ramt kvinde med respirator i eget hjem

NK Care søger SSH til ALS ramt kvinde med respirator i eget hjem. Arbejdspladsen er i Skagen.

Stilingen består af pasning af respiratoren, personlig pleje samt forefalden husligt arbejde. 

Vagterne er på 12 timer fordelt på 12 timers dagvagt og 12 timers nattevagt, derefter 4 fridage, derefter forfra igen.

Erfaring med respirator er ikke et krav, da der gives grundig oplæring i hjemmet samt 1 dag på Respirationscenteret på Skejby Sygehus.

Stillingen er på cirka 30 timer om ugen i gennemsnit. Der kan påregnes ekstra timer ved ferie og sygdom, da man afløser hinanden i teamet.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032059Phoenix-26b291d712019-07-11T00:00:00NK Care søger SSH til ALS ramt kvinde med respirator i eget hjem

NK Care søger SSH til ALS ramt kvinde med respirator i eget hjem. Arbejdspladsen er i Skagen.

Stilingen består af pasning af respiratoren, personlig pleje samt forefalden husligt arbejde. 

Vagterne er på 12 timer fordelt på 12 timers dagvagt og 12 timers nattevagt, derefter 4 fridage, derefter forfra igen.

Erfaring med respirator er ikke et krav, da der gives grundig oplæring i hjemmet samt 1 dag på Respirationscenteret på Skejby Sygehus.

Stillingen er på cirka 30 timer om ugen i gennemsnit. Der kan påregnes ekstra timer ved ferie og sygdom, da man afløser hinanden i teamet.

 

NK Care søger SSH til ALS ramt kvinde med respirator i eget hjem. Arbejdspladsen er i Skagen. Stilingen består af pasning af respiratoren, personlig pleje samt forefalden husligt arbejde. Vagterne er på 12 timer fordelt på 12 timers dagvagt og 12 timers nattevagt, derefter 4 fridage, derefter forfra igen. Erfaring med respirator er ikke et krav, da der gives grundig oplæring i hjemmet samt 1 dag på Respirationscenteret på Skejby Sygehus. Stillingen er på cirka 30 timer om ugen i gennemsnit. Der kan påregnes ekstra timer ved ferie og sygdom, da man afløser hinanden i teamet.11jobnet26b291d7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandFrederikshavn3535552NK CARE ApS11Øster Linderupvej 2719990SkagenDKDanmark0nina@nk-care.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent767952JobNet4995849499584910027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26b291d7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=26b291d7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26b291d7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26b291d7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgEr Sundhed noget for dig? Søg jobbet som Social- og sundhedshjælper i dag.12007991Dansk3Læse/ tale346018Social- og sundhedshjælper10Sundhed77Pleje og omsorg361932249Nina Korsgaardnina@nk-care.dkDKDanmarkDKDanmark330059549NK Care søger SSH til pleje af multihandicappet ung kvindeRobot NK Care søger SSH til pleje af multihandicappet ung kvinde i eget hjem. Arbejdet består af totalpleje af kvinden, dvs. personlig pleje, give sondeernæring, masker, væsketerapi, aktivere og stimulere i vågne timer. Der er tale om envejskommunination. Der er gode og ordnede forhold for personalet. God løn gives. Stillingen er på 32 timer og består af blandede dag- og aftenvagter samt weekendarbejde. Dog flest dagvagter. For yderligere information kontakt Nina Korsgaard på telefon 60936078.

NK Care søger SSH til pleje af multihandicappet ung kvinde i eget hjem.

Arbejdet består af totalpleje af kvinden, dvs. personlig pleje, give sondeernæring, masker, væsketerapi, aktivere og stimulere i vågne timer. Der er tale om envejskommunination.

Der er gode og ordnede forhold for personalet. God løn gives.

Stillingen er på 32 timer og består af blandede dag- og aftenvagter samt weekendarbejde. Dog flest dagvagter.

For yderligere information kontakt Nina Korsgaard på telefon 60936078.

NK CARE ApSDronninglund2019-07-15T00:00:002019-08-18T00:00:00
330052495Social- og sundhedshjælper/assistent, Aftenvagt 3-2-2 - Plejeboliger ThulebakkenBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.Vi kan tilbyde: Et spændende og afvekslende job med mange udfordringer, hvor du selv har mulighed for at være med til at sætte dagsordenen, samt give dit besyv til et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere Stor mulighed for at udnytte dine faglige, såvel som personlige kompetencer En god introduktion til en spændende hverdag på en travl arbejdsplads Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Plejehjemmet Thulebakken består af 72 plejeboliger fordelt på 3 huse Den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang. Det betyder at plejepersonalet er meget bevidste om beboernes egne ressourcer og arbejder målrettet efter at bevare og styrke disse Samtalerne forventes afholdt mandag d. 29. juli 2019 Forventet ansættelse: 01.09.19 eller gerne tidligere Dine primære opgaver vil være: At varetage opgaver inden for Service- og Sundhedsloven Faglige kompetencer: At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig At du er ansvarsbevist og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper Personlige kompetencer: At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye ideer At du har et positivt menneskesyn At du kan bidrage med godt humør, en god portion humor og en positiv livsindstilling Arbejdsstedets adresse:Plejeboliger Thulebakken, Thulebakken 2-4-20, 9000 AalborgVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte Pia S. Madsen på tlf. 9931 5336 Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier:
 
Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation

Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende og afvekslende job med mange udfordringer, hvor du selv har mulighed for at være med til at sætte dagsordenen, samt give dit besyv til et godt arbejdsmiljø med gode samarbejdspartnere
  • Stor mulighed for at udnytte dine faglige, såvel som personlige kompetencer
  • En god introduktion til en spændende hverdag på en travl arbejdsplads
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Plejehjemmet Thulebakken består af 72 plejeboliger fordelt på 3 huse
  • Den daglige varetagelse af kerneydelsen tilrettelægges og udføres ud fra en rehabiliterende tilgang. Det betyder at plejepersonalet er meget bevidste om beboernes egne ressourcer og arbejder målrettet efter at bevare og styrke disse
  • Samtalerne forventes afholdt mandag d. 29. juli 2019
  • Forventet ansættelse: 01.09.19 eller gerne tidligere
Dine primære opgaver vil være:
  • At varetage opgaver inden for Service- og Sundhedsloven
Faglige kompetencer:
  • At du er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • At du er ansvarsbevist og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper
Personlige kompetencer:
  • At du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye ideer
  • At du har et positivt menneskesyn
  • At du kan bidrage med godt humør, en god portion humor og en positiv livsindstilling
Arbejdsstedets adresse:
Plejeboliger Thulebakken, Thulebakken 2-4-20, 9000 Aalborg

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Pia S. Madsen på tlf. 9931 5336                            

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/a174a874_logo.gifPlejeboliger ThulebakkenAalborg2019-07-02T10:00:41.7332019-07-25T00:00:00
330052491Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige deltidsstillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til midlertidige deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljøLidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdagePersonlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerneArbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til midlertidige deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/3ff785fa_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-07-02T10:00:32.3102019-07-23T00:00:00
330052489Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til faste deltidsstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til faste deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljøLidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdagePersonlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerneArbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, omsorgs- og pædagogmedhjælpere og pædagogiske assistenter til faste deltidsstillinger på 30-35 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

    Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
    Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
    Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

     Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
    Vi forventer at du:
    Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

    Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

    Arbejdsstedets adresse:
    Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

    Vil du vide mere?
    Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

    Løn- og ansættelsesvilkår:
    Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

    Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
    På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
    Aalborg Kommune
    Personalepolitik

    Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
    vision2020.aalborg.dk
    Ledelseskæden
    Frihedsbrevet

    Send ansøgning
    Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

    Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/1f775cfd_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-07-02T10:00:26.7502019-07-23T00:00:00
330050703Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, VodskovBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til faste stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance. Dine primære opgaver vil være: At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m. Vi forventer at du:Faglige kompetencer: Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage Personlige kompetencer: Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne Arbejdsstedets adresse:Gennem Bakkerne 23 a b, 9310 VodskovVil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Til Fagcenter for Autisme og ADHD, ledelsesfeltet Gennem Bakkerne, søger vi snarest muligt pædagoger, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og pædagogiske assistenter til faste stillinger på 37 timer pr. uge, med tiltrædelse snarest muligt. Du skal forvente at arbejde dag- og aften vagter samt hver anden weekend og helligdage.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads hvor du har stor frihed under ansvar
  • En arbejdsplads med en ledelse der stiller faglige krav til medarbejderne, og hvor der samtidig er stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Gennem Bakkerne er Aalborg kommunes botilbud til voksne med diagnoser inden for Autisme spektrumforstyrrelse, ADHD, mental retardering samt øvrige psykiatriske lidelser. Dette stiller store krav til medarbejderen i forhold til de specialpædagogiske opgaver, der i dagligdagen skal varetages. Medarbejderen står ofte i yderst komplicerede problemstillinger, hvor handlekraft, ansvarlighed, etik og empati altid skal være i højsædet.
Der er alene-arbejde i størstedelen af ledelsesfeltet, og det stiller særlige krav til den enkelte medarbejder om at være ansvarlig, psykisk robust og arbejde High Performance.

 Dine primære opgaver vil være:
  • At arbejde loyalt efter de retningslinjer, procedurer og aftaler der er lavet omkring den enkelte borger
  • At deltage i alt arbejde vedr. borgerens dagligdag, dermed også dokumentation, administration og praktisk arbejde
  • At deltage aktivt i mødeaktivitet, uddannelse samt træningsforløb og omsætte disse til daglig praksis
  • At være implementeringsansvarlig på alle opgaver, retningslinjer, aftaler, politikker m.m.
Vi forventer at du:
Faglige kompetencer:
  • Har erfaring med TEACCH og neuropædagogisk tilgang
  • Kan agere fagligt, professionelt og etisk forsvarligt i et miljø med borgere, der har særlige behov
  • Har erfaring med at arbejde i et miljø hvor selvskadende og udadreagerende adfærd forekommer
  • Har erfaring med at arbejde i højtydende selvstyrende teams
  • Er robust mentalt og har en fysik, der gør, at du kan følge borgeren i alle aktiviteter, året rundt uanset vejr og vind
  • Har erfaring i arbejdet med borgere hvor også psykiatriske overbygninger er med til at danne rammen for det hele menneske
  • Har gjort op med dig selv, at det at arbejde i et døgntilbud betyder, at du skal kunne arbejde på alle tider af døgnet, hver anden weekend samt på helligdage

Personlige kompetencer:
  • Kan tilsidesætte dine egne behov, når du er på arbejde med borgerne og dermed udelukkende har fokus på kerneopgaven
  • Har gjort op med dig selv, at du kan agere på en arbejdsplads, hvor ledelsen har forventninger om, at du er ansvarlig for daglig praksis, dvs. du er eksperten på borgerne
  • Har gennemtænkt, at du søger arbejde i en organisation, hvor Aalborg Kommunes værdier: Nærvær, Ansvarlighed og Respekt, samt visionen om en handlekraftig organisation med værdier som samskabelse, velfærdsinnovation og rehabilitering forventes at kunne ses i din daglige indsats i arbejde med kerneopgaven, i samværet med borgerne

Arbejdsstedets adresse:
Gennem Bakkerne 23 a+b, 9310 Vodskov

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Gitte Boel Hosbond på mail: gbho-aeh@aalborg.dk som herefter kan ringe dig op.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29. og 30. juli 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/f2ba32e6_logo.gifServicecenter Autisme og ADHDAalborg2019-06-28T14:01:17.9432019-07-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

NK Care søger SSH til pleje af multihandicappet ung kvinde

NK CARE ApS

Dronninglund
NK Care søger SSH til pleje af multihandicappet ung kvinde i eget hjem. Arbejdet består af totalpleje af kvinden, dvs. personlig pleje, give sondeernæring, masker, væsketerapi, aktivere og stimulere i vågne timer. Der er tale om envejskommunination....
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Social- og sundhedshjælper/assistent, Aftenvagt 3-2-2 - Plejeboliger Thulebakken

Plejeboliger Thulebakken

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er vores kerneopgave at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire ...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:25. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til midlertidige deltidsstillinger i Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til faste deltidsstillinger hos Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Pædagoger, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagogiske assistenter og omsorgs- og pædagogmedhjælpere til Fagcenter for Autisme og ADHD - Gennem Bakkerne, Vodskov

Servicecenter Autisme og ADHD

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Til Fagcenter...
Indrykket:28. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019