Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nomeco søger en Datateknikerelev

Er du færdig eller i gang med IT-supporter uddannelsen og ønsker at læse videre til datatekniker med speciale i infrastruktur? Så søger vi en engageret og motiveret datatekniker elev til server- og netværksløsninger samt programmering.
Du kommer til at arbejde sammen med vores IT-ansvarlige og vil primært servicere vores kollegaer i København, men også yde telefonisk service til vores øvrige sites i Danmark.
Du vil blive en del af en velfungerende afdeling med 5 medarbejdere, som alle har til opgave at servicere hele organisationen med drift og vedligeholdelse af alle it-relaterede arbejdsredskaber lige fra pc’er, mobiltelefoner til administration af brugere. Du skal deltage aktivt i afdelingens arbejde og opgaver på lige fod med de øvrige kollegaer.
Du skal på sigt selvstændigt foretage systemadministration på serverniveau og kan varetage almindelige vedligeholdes opgaver på dataudstyr.
I Servicedesk bestræber vi os på at yde den bedst mulige service til vores brugere – vi søger derfor en kollega med et tydeligt engagement og en ægte interesse i at hjælpe vores brugere med de IT-udfordringer, de møder i dagligdagen. Vi forventer af dig, at du arbejder meget selvstændigt, tager ansvar for dine opgaver og har en positiv og humoristisk tilgang til tingene.
Dine primære opgaver vil være:
• 1st line support og derved det daglige ansvar online/telefonisk support
• Registre og koordinere indkommende opgaver med 2nd line support
• Administrative opgaver så som oprettelse af brugere i vores systemer
• Bestilling af mobiltelefoner og hjemmearbejdspladser
• Ad hoc opgaver Du er den vi søger, fordi:
• Du har teknisk snilde
• Du kender til ITIL og disse processer
• Du er løsningsorienteret og klar til, at yde hurtig og effektiv service til medarbejderne
• Du har grundlæggende viden om IT, kendskab til Microsoft (operativsystemer, Office-pakken) og diverse administrationsprogrammer
• Dit engagement og din interesse for brugerne mærkes tydeligt
• Du motiveres af at yde en god service
Vi forventer, at du
• er færdig eller i gang med IT supporter uddannelsen
• er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
• kan arbejde struktureret og selvstændigt
• du har teknisk flair indenfor server- og netværksløsninger samt programmering
Som person er du ærlig, ansvarsbevidst og fleksibel - og du har en imødekommende adfærd, der bidrager til den gode stemning. Du har lysten og viljen til at yde en seriøs indsats samtidigt med, at du tager medansvar for at få en god uddannelse.
Vi tilbyder
• En spændende stilling du selv kan være med til at præge
• Gode kolleger, som tager udfordringer op og skaber resultater sammen
• Et arbejdsklima, hvor initiativ og medansvar er i fokus
• Løn og personalegoder, der modsvarer stillingens ansvar
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Leder af IT Drift og Support Heino Eilsø eller HR Partner Thomas Pedersen, begge på tlf. 3645 4536.
Send din motiverede ansøgning og dit CV snarest og senest d. 23. oktober 2020, da vi indkalder løbende til samtaler. Vi glæder os til at høre fra dig! Ansøgningsfrist:
23. oktober 2020 Søg stillingen
+ Vis stillingsopslaget


Basisoplysninger

Ansøgning og CV

Grundoplysninger *Navn Fire cifre - eksempelvis 1977*FødselsårFire cifre - eksempelvis 1977 Billede Din adresse *Adresse *Postnummer *By *E-mail *Bekræft e-mail Telefon *Mobil Profiloversigt Evt. seneste jobtitel*Titel på CVEvt. seneste jobtitel Erfaring Uddannelse Uddannelsessted/erStedUddannelsessted/er UddannelsesårÅrUddannelsesår Niveau


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.