Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nopa Nordic søger ny kollega til Customer Service

Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina.

En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro.

Dine arbejdsopgaver

Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen.

Din baggrund

Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel.

Din personlighed

Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes.

Vi tilbyder

Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen.

Ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com/jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar.

Nopa Nordic Family

Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A/S i Hobro og Allison A/S i Bramming/Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944471Phoenix-2689949712019-01-17T00:00:00Nopa Nordic søger ny kollega til Customer Service

Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina.

En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro.

Dine arbejdsopgaver

Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen.

Din baggrund

Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel.

Din personlighed

Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes.

Vi tilbyder

Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen.

Ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com/jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar.

Nopa Nordic Family

Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A/S i Hobro og Allison A/S i Bramming/Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.

2019-02-15T13:51:49.100 Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina. En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro. Dine arbejdsopgaver Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen. Din baggrund Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel. Din personlighed Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes. Vi tilbyder Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen. Ansøgning Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar. Nopa Nordic Family Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A S i Hobro og Allison A S i Bramming Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.11Jobnet26899497100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-14T00:00:000000https://www.nopanordic.com/jobs/?jobid=390520EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3437933Nopa Nordic A/S11Havrevænget 139500HobroDKDanmark0
jhh@nopanordic.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695787JobNet493223449322341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgNopa Nordic søger ny kollega til Customer Service12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360169320Johannejhh@nopanordic.comDKDanmarkDKDanmark330127492Erfaren kundeservicemedarbejder til cykel-webshop - Cykelgear A/SRobot Har du stor erfaring med kundeservicearbejde? Er du serviceminded selv når der er travlt, og kunderne står i kø på telefon, mail og chat? Kan du få utilfredse kunder til at smile igen? Så har vi et spændende job til dig i Kundecentret hos Cykelgear Om Cykelgear: Cykelgear er Danmarks førende webshop for cykler, cykelreservedele og cykeltilbehør, og har trofast serviceret det danske cykelfolk siden opstarten i 2007. Cykelgear er placeret i Terndrup, mellem Aalborg og Randers, og råder over 800 m2 butik og 15.000 m2 kontor lager. Cykelgear har over 40 medarbejdere, og driver webshops i Danmark, Sverige samt via en engelsksproget international webshop. Der er fart over feltet hos Cykelgear hvor der årligt sendes over 300.000 pakker ud til glade kunder i Danmark, Sverige og resten af Europa. Om jobbet: I Kundecentret hos Cykelgear vil vi altid yde den bedste service. Kunder får hjælp med et minimum af ventetid på telefon, mail og chat. Du skal være initiativrig, have ejerskabsfølelse og være serviceminded, både ved produktspørgsmål og når kunderne har reklamationer eller spørgsmål til leveringen. Kundeserviceteamet, som består af 6 medarbejdere, løfter i flok, så kunderne altid får den bedste oplevelse. Vi forventer at du: Har minimum 2 års erfaring fra tilsvarende kundeservicejob Kan være fleksibel i en arbejdsplan der i hverdage dækker tidsrummet kl. 8.00-18.00, og med mulighed for vagter aftener og weekender Er effektiv og god til at prioritere så alle henvendelser får hurtigt svar At du kan formulere dig på dansk, både skriftligt og mundtligt, på et højt niveau Er vant til at arbejde med webbaserede systemer til behandling af kundehenvendelser og ordrer Er udadvendt og god til at lytte, og altid har stort fokus på at give den bedste kundeoplevelse Har lyst til at lære mere om cykler, cykelreservedele og -tilbehør Det er et plus hvis du: Har teknisk erfaring med cykler Har tidligere erfaring fra kundeservice i en webshop Har erfaring med det svenske marked, og et grundlæggende svensk ordforråd Det praktiske: Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Løn tilbydes efter kvalifikationer, og virksomheden har firmapensionsordning. Vi er et ungt team og der er gode muligheder for at deltage i sociale arrangementer, derudover tilbydes muligheden for at tilslutte sig husets frokostordning. Du kommer til at sidde på hovedsædet i Terndrup. Ansøgning: Ansøgningsfrist er søndag d. 8. december 2019, med forventet opstart den 1. februar 2020. Send ansøgning til e-mailadressen: job@cykelgear.dk. Ansøgningerne behandles løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Ved uddybende spørgsmål kan daglig leder Kasper Buus Larsen kontaktes på telefon: 45 60 70 82 83.

Har du stor erfaring med kundeservicearbejde? Er du serviceminded selv når der er travlt, og kunderne står i kø på telefon, mail og chat? Kan du få utilfredse kunder til at smile igen? Så har vi et spændende job til dig i Kundecentret hos Cykelgear

 

Om Cykelgear:

Cykelgear er Danmarks førende webshop for cykler, cykelreservedele og cykeltilbehør, og har trofast serviceret det danske cykelfolk siden opstarten i 2007. Cykelgear er placeret i Terndrup, mellem Aalborg og Randers, og råder over 800 m2 butik og 15.000 m2 kontor/lager. Cykelgear har over 40 medarbejdere, og driver webshops i Danmark, Sverige samt via en engelsksproget international webshop. Der er fart over feltet hos Cykelgear hvor der årligt sendes over 300.000 pakker ud til glade kunder i Danmark, Sverige og resten af Europa.

 

Om jobbet:

I Kundecentret hos Cykelgear vil vi altid yde den bedste service. Kunder får hjælp med et minimum af ventetid på telefon, mail og chat. Du skal være initiativrig, have ejerskabsfølelse og være serviceminded, både ved produktspørgsmål og når kunderne har reklamationer eller spørgsmål til leveringen. Kundeserviceteamet, som består af 6 medarbejdere, løfter i flok, så kunderne altid får den bedste oplevelse.

Vi forventer at du:

  • Har minimum 2 års erfaring fra tilsvarende kundeservicejob
  • Kan være fleksibel i en arbejdsplan der i hverdage dækker tidsrummet kl. 8.00-18.00, og med mulighed for vagter aftener og weekender
  • Er effektiv og god til at prioritere så alle henvendelser får hurtigt svar
  • At du kan formulere dig på dansk, både skriftligt og mundtligt, på et højt niveau
  • Er vant til at arbejde med webbaserede systemer til behandling af kundehenvendelser og ordrer
  • Er udadvendt og god til at lytte, og altid har stort fokus på at give den bedste kundeoplevelse
  • Har lyst til at lære mere om cykler, cykelreservedele og -tilbehør

Det er et plus hvis du:

  • Har teknisk erfaring med cykler
  • Har tidligere erfaring fra kundeservice i en webshop
  • Har erfaring med det svenske marked, og et grundlæggende svensk ordforråd

Det praktiske:

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Løn tilbydes efter kvalifikationer, og virksomheden har firmapensionsordning.

Vi er et ungt team og der er gode muligheder for at deltage i sociale arrangementer, derudover tilbydes muligheden for at tilslutte sig husets frokostordning.

Du kommer til at sidde på hovedsædet i Terndrup.

 

Ansøgning:

Ansøgningsfrist er søndag d. 8. december 2019, med forventet opstart den 1. februar 2020.

Send ansøgning til e-mailadressen: job@cykelgear.dk. Ansøgningerne behandles løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Ved uddybende spørgsmål kan daglig leder Kasper Buus Larsen kontaktes på telefon: +45 60 70 82 83.

Cykelgear A/STerndrup2019-11-20T00:00:002019-12-08T00:00:00
330136352ButiksmedarbejderRobot Hobbii åbner ny butik! Er du vild med at strikke og hækle? Har du masser af gå-på-mod og vil du være en del af vores næste eventyr? Så læs mere nedenfor. Vi åbner endnu en butik, denne gang i Aalborg Syd, og vi er derfor på udkig efter nye dygtige talenter. Vi leder efter entusiastiske og ansvarsbevidste garnelskere, der ikke er bange for at tage fat. Det, at stable en ny butik på benene, kræver hårdt arbejde og ikke mindst en god portion energi og smil - vi søger derfor dig, der oser af engagement og drive, da det vil have stor indflydelse for butikkens success. Vi vil have Danmarks gladeste kunder og søger derfor dig der: Sætter en ære i, at levere en kundeoplevelse, der er udover det sædvanlige Kan vejlede kunder i strikke hækle opskrifter og valg af garn Formår at holde overblik og altid sørger for, at alt omkring dig fremstår på bedste vis Er udadvendt og møder alle med et smil Har vindermentalitet og formår at skabe success Du har erfaring med kundeservice og du har gode eksempler på, hvordan diverse kundesituationer skal håndteres. Du er ikke bange for ansvar og heller ikke bleg for at arbejde hårdt. I 2015 begyndte vores Hobbii eventyr og vi har lige siden haft eksponentiel vækst. Bag det hele er vi et team på 140 personer og sender pakker til garn elskere over hele verden, direkte fra vores kontor og lager i Rødovre. Vores målsætning er, at være den foretrukne garnbutik på verdensplan - vores kundeservice team, både online og fysisk - er en essentiel del, i at nå dette mål. Det at arbejde hos Hobbii skal være interessant, sjovt og betydningsfuldt. Det opnår vi gennem vores talentfulde team, der er dedikerede og overbeviste om, at sammen er vi bedre. Vi tror på, at vi med vores attitude og gå-på-mod kan sikre os verdens gladeste kunder (stort mål ja - men vi ved det er muligt :-) ). Til vores nye butik søger vi Dig der ønsker en fuldtidsstilling, en deltidsstilling 20 timer om ugen, eller en tilkalder-stilling 6 timer om ugen. Stillingerne ønskes besat i løbet af Januar 2020, da butikken åbner dørene 1. Februar 2020. Indtil åbningen skal der fokuseres på oplæring, klargøring og opsætning. Vi ansætter løbende (og har en smule travlt :-)), så vis os din interesse hurtigst muligt. Vi planlægger at holde samtaler i uge 51. Vi forventer ingen ansøgning, eller roman om dig selv - blot dit CV og så lærer vi dig bedre at kende, gennem nogle spørgsmål i vores ansøgningsformular via vores hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hobbii åbner ny butik! 

Er du vild med at strikke og hækle? Har du masser af gå-på-mod og vil du være en del af vores næste eventyr? Så læs mere nedenfor. 

Vi åbner endnu en butik, denne gang i Aalborg Syd, og vi er derfor på udkig efter nye dygtige talenter. Vi leder efter entusiastiske og ansvarsbevidste garnelskere, der ikke er bange for at tage fat. Det, at stable en ny butik på benene, kræver hårdt arbejde og ikke mindst en god portion energi og smil - vi søger derfor dig, der oser af engagement og drive, da det vil have stor indflydelse for butikkens success. 

Vi vil have Danmarks gladeste kunder og søger derfor dig der: 

  • Sætter en ære i, at levere en kundeoplevelse, der er udover det sædvanlige

  • Kan vejlede kunder i strikke/hækle opskrifter og valg af garn

  • Formår at holde overblik og altid sørger for, at alt omkring dig fremstår på bedste vis

  • Er udadvendt og møder alle med et smil

  • Har vindermentalitet og formår at skabe success

Du har erfaring med kundeservice og du har gode eksempler på, hvordan diverse kundesituationer skal håndteres. Du er ikke bange for ansvar og heller ikke bleg for at arbejde hårdt. 

I 2015 begyndte vores Hobbii eventyr og vi har lige siden haft eksponentiel vækst. Bag det hele er vi et team på 140 personer og sender pakker til garn elskere over hele verden, direkte fra vores kontor og lager i Rødovre. Vores målsætning er, at være den foretrukne garnbutik på verdensplan - vores kundeservice team, både online og fysisk - er en essentiel del, i at nå dette mål.  

Det at arbejde hos Hobbii skal være interessant, sjovt og betydningsfuldt. Det opnår vi gennem vores talentfulde team, der er dedikerede og overbeviste om, at sammen er vi bedre. Vi tror på, at vi med vores attitude og gå-på-mod kan sikre os verdens gladeste kunder (stort mål ja - men vi ved det er muligt :-) ).

Til vores nye butik søger vi;

Dig der ønsker en fuldtidsstilling, en deltidsstilling á 20 timer om ugen, eller en tilkalder-stilling á 6 timer om ugen. 

Stillingerne ønskes besat i løbet af Januar 2020, da butikken åbner dørene 1. Februar 2020. Indtil åbningen skal der fokuseres på oplæring, klargøring og opsætning. Vi ansætter løbende (og har en smule travlt :-)), så vis os din interesse hurtigst muligt. Vi planlægger at holde samtaler i uge 51. 

Vi forventer ingen ansøgning, eller roman om dig selv - blot dit CV og så lærer vi dig bedre at kende, gennem nogle spørgsmål i vores ansøgningsformular via vores hjemmeside. 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Hobbii ApSAalborg SV2019-12-06T00:00:002019-12-20T00:00:00
330132085Medarbejder til kundeservice og lagerRobot På grund af stor travlhed søger vi en ny kollega 25 timer pr. uge. De 25 timer vil være fordelt på 4 hverdage. Vi er en Webshop, som bl.a. sælger udstyr til heste og hunde. Yderligere oplysninger på hjemmesiden: https: backontrack.com dk Vi forventer at: Du har indgående kendskab til både heste og hunde Du er indstillet på et job med 25 timer pr. uge Du er servicemindet Er god til at tale i telefon med kunderne Godt kendskab til IT Det er en fordel hvis du: Har kendskab til faktureringsprogrammet E-conomic Har kendskab til Outlook Trives i et travlt hverdag Opgaverne er: Kundebetjening via telefon modtage og svare på mails Fakturere pakke og sende ordrer Opgaverner fordelt med ca. 50 administration og ca. 50 på lageret med pakning og forsendelse. Hvis du ikke har hørt fra os inden den 15. december skal du betragte jobbet er gået til anden side.

 

På grund af stor travlhed søger vi en ny kollega 25 timer pr. uge.

De 25 timer vil være fordelt på 4 hverdage.

Vi er en Webshop, som bl.a. sælger udstyr til heste og hunde.

Yderligere oplysninger på hjemmesiden: https://backontrack.com/dk/

 

Vi forventer at:

Du har indgående kendskab til både heste og hunde

Du er indstillet på et job med 25 timer pr. uge

Du er servicemindet

Er god til at tale i telefon med kunderne

Godt kendskab til IT

 

Det er en fordel hvis du:

Har kendskab til faktureringsprogrammet E-conomic

Har kendskab til Outlook

Trives i et travlt hverdag

 

 Opgaverne er:

Kundebetjening via telefon

modtage og svare på mails

Fakturere

pakke og sende ordrer

Opgaverner fordelt med ca. 50% administration og ca. 50% på lageret med pakning og forsendelse.

Hvis du ikke har hørt fra os inden den 15. december skal du betragte jobbet er gået til anden side.

 

BACK ON TRACK ApSViborg2019-11-28T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren kundeservicemedarbejder til cykel-webshop - Cykelgear A/S

Cykelgear A/S

Terndrup
Har du stor erfaring med kundeservicearbejde? Er du serviceminded selv når der er travlt, og kunderne står i kø på telefon, mail og chat? Kan du få utilfredse kunder til at smile igen? Så har vi et spændende job til dig i Kundecentret hos Cykelgear ...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Butiksmedarbejder

Hobbii ApS

Aalborg SV
Hobbii åbner ny butik! Er du vild med at strikke og hækle? Har du masser af gå-på-mod og vil du være en del af vores næste eventyr? Så læs mere nedenfor. Vi åbner endnu en butik, denne gang i Aalborg Syd, og vi er derfor på udkig efter nye dygtige t...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Medarbejder til kundeservice og lager

BACK ON TRACK ApS

Viborg
På grund af stor travlhed søger vi en ny kollega 25 timer pr. uge. De 25 timer vil være fordelt på 4 hverdage. Vi er en Webshop, som bl.a. sælger udstyr til heste og hunde. Yderligere oplysninger på hjemmesiden: https: backontrack.com dk Vi forvente...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019