Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nopa Nordic søger ny kollega til Customer Service

Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina.

En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro.

Dine arbejdsopgaver

Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen.

Din baggrund

Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel.

Din personlighed

Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes.

Vi tilbyder

Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen.

Ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com/jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar.

Nopa Nordic Family

Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A/S i Hobro og Allison A/S i Bramming/Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944471Phoenix-2689949712019-01-17T00:00:00Nopa Nordic søger ny kollega til Customer Service

Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina.

En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro.

Dine arbejdsopgaver

Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen.

Din baggrund

Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel.

Din personlighed

Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes.

Vi tilbyder

Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen.

Ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com/jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar.

Nopa Nordic Family

Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A/S i Hobro og Allison A/S i Bramming/Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.

2019-02-15T13:51:49.100 Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina. En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro. Dine arbejdsopgaver Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen. Din baggrund Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel. Din personlighed Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes. Vi tilbyder Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen. Ansøgning Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar. Nopa Nordic Family Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A S i Hobro og Allison A S i Bramming Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.11Jobnet26899497100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-14T00:00:000000https://www.nopanordic.com/jobs/?jobid=390520EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3437933Nopa Nordic A/S11Havrevænget 139500HobroDKDanmark0
jhh@nopanordic.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695787JobNet493223449322341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job som Kundeservicemedarbejder? Hos Nopa Nordic A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360169320Johannejhh@nopanordic.comDKDanmarkDKDanmark329985860Elekcig is looking for Swedish speaking customer care agentBasic About Elekcig Emil and Rasmus founded Elekcig in 2012 with an ambition to become Europe s leading supplier of e-cigarettes. Well established in the North and with an upcoming opening of France and Finland the company now has the necessary foundation to go even further. Elekcig distributes products within the category less harmful tobacco,comprising e-cigarettes. Besides the three dedicated webshops in Denmark, Sweden and Germany the business consists of a flagship store in Sweden and a network of B2B clients who are serviced by driving sales agents on a daily basis. In 2019 the owners decided to move the company to Denmark after having operated it from Sweden for more than 5 years. The mission now is to build a solid e-commerce team based in Aalborg who needs to work across all markets. The strategy is clear, ambitions high and thus it is really interesting time to become a part of Elekcig. About the product After a mixed welcome to the market the e-cigarette has finally found its place on the shelf, being acknowledged as less harmful tobacco. Since 2016 the product has been regulated through EU legislation that, amongst other, sets strict quality and safety demands to importers and distributors. A regulation that put a stop to an uncontrolled market, benefitting Elekcig. The last five years the sales of e-cigarettes has risen with more than 20 per year globally and the growth is expected to continue. Less harmful tobacco has come to stay and the growth plans for Elekcig are heavily affected by that. The role as Customer Care Agent You will be a part of a customer care team who works to create extraordinary customer experiences on a daily basis. With an ambitious availability and competent guidance you will make it obvious for the client to choose Elekcig. Primary tasks: Take care of inbound chat, e-mail and phone inquiries for the Swedish market.Coordinate and communicate with logistics partners.Contribute to further optimization of processes and systems in the department.We imagine that you are able to cross most of the following: Excellent at communication on both phone and in writing.Thorough and takes responsibility for the clients - finish what you started.Master of managing many different tasks and still look to get more.Contagious bright spirit towards clients and colleagues - positive with a social flairGenerel interest and understanding of e-commerce.Speak and write fluent Swedish.Experience with Adobe Photoshop and Magento platform is a great plus (not a demand)Apply through the button send ansøgning Practical information Address: C.W. Obels Plads 2, 9000 Aalborg Type: Full time employment Start: As soon as possible, interviews are held ongoing. svensk svenska sverige kundeservice servicemedarbejder support kundtjänst Se mere på vores ansøgersite: https: elekcig.brandero.com

About Elekcig

Emil and Rasmus founded Elekcig in 2012 with an ambition to become Europe’s leading supplier of e-cigarettes. Well established in the North and with an upcoming opening of France and Finland the company now has the necessary foundation to go even further.

Elekcig distributes products within the category less harmful tobacco,comprising e-cigarettes. Besides the three dedicated webshops in Denmark, Sweden and Germany the business consists of a flagship store in Sweden and a network of B2B clients who are serviced by driving sales agents on a daily basis.

In 2019 the owners decided to move the company to Denmark after having operated it from Sweden for more than 5 years. The mission now is to build a solid e-commerce team based in Aalborg who needs to work across all markets. The strategy is clear, ambitions high and thus it is really interesting time to become a part of Elekcig.

About the product

After a mixed welcome to the market the e-cigarette has finally found its place on the shelf, being acknowledged as less harmful tobacco. Since 2016 the product has been regulated through EU legislation that, amongst other, sets strict quality and safety demands to importers and distributors. A regulation that put a stop to an uncontrolled market, benefitting Elekcig.

The last five years the sales of e-cigarettes has risen with more than 20% per year globally and the growth is expected to continue. Less harmful tobacco has come to stay and the growth plans for Elekcig are heavily affected by that.

The role as Customer Care Agent

You will be a part of a customer care team who works to create extraordinary customer experiences on a daily basis. With an ambitious availability and competent guidance you will make it obvious for the client to choose Elekcig.

Primary tasks:

  • Take care of inbound chat, e-mail and phone inquiries for the Swedish market.
  • Coordinate and communicate with logistics partners.
  • Contribute to further optimization of processes and systems in the department.

We imagine that you are able to cross most of the following:

  • Excellent at communication on both phone and in writing.
  • Thorough and takes responsibility for the clients - finish what you started.
  • Master of managing many different tasks and still look to get more.
  • Contagious bright spirit towards clients and colleagues - positive with a social flair
  • Generel interest and understanding of e-commerce.
  • Speak and write fluent Swedish.
  • Experience with Adobe Photoshop and Magento platform is a great plus (not a demand)

Apply through the button "send ansøgning"

Practical information
Address: C.W. Obels Plads 2, 9000 Aalborg
Type: Full time employment
Start: As soon as possible, interviews are held ongoing.

svensk svenska sverige kundeservice servicemedarbejder support kundtjänst

Se mere på vores ansøgersite: https://elekcig.brandero.com

ORS/Small/9a2aa412_logo.pngElekcigAalborg2019-03-28T11:00:50.2532019-05-01T00:00:00
330011153N.O. Jensen A/S søger kundemodtager/indskriverRobot Vi har rivende travlt, og søger derfor en ny kollega til vores indskrivning. Indskrivningen kundemodtagelsen er omdrejningspunktet for vores værkstedskunder, og det er derfor vigtigt for os, at vi kan yde en høj service så kunderne altid er tilfredse. Derfor udvider vi med endnu en kollega m k, som brænder for at yde en god og professionel kundeservice, og som vil være en del af vores team i en hverdag, hvor der er mange bolde i luften. Dine arbejdsopgaver er bl.a.: Booking, modtagelse af kunder og kunderådgivning, både fysisk, online og via telefon. Deltage i planlægning af værkstedets daglige drift. Fakturering og administrative opgaver i forhold til bl.a. forsikringsselskaber og vores importører: Mazda, Suzuki og Hyundai. Telefonbetjening og opfølgning. Vi forventer: - at du er servicemindet og har et godt humør, der smitter. - at du har gode kommunikationsevner, så du kan kommunikere med kunder såvel som kolleger på tværs af organisationen. - at du har erfaring med kundeservice, gerne fra branchen, men også gerne fra en anden branche med kundefokus. - at du er interesseret i biler. - at du har vinderinstinkt og er sælgende af natur. - at du er en fleksibel holdspiller, som har lyst til at være en del af vores team. - at du besidder en naturlig interesse for at udvikle dig personligt og fagligt. Vi tilbyder: - En spændende stilling i et moderne bilhus med kunden i fokus. - Frihed under ansvar. - Mulighed for videreuddannelse. - Et godt arbejdsmiljø med gode kolleger. - Løn efter kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Vi ser frem til at modtage din ansøgning via mail til direktør Heine R. Hansen på hrh@no-jensen.dk. Ansøgningsfrist d. 20. maj 2019. Ønsker du yderligere information omkring stillingen, kontakt da værkstedschef Thomas Østergaard på telefon 9631 6645. N.O. Jensen A S er et af Nordjyllands største bilhuse, hvor vi forhandler Mazda, Suzuki og Hyundai. Vi beskæftiger pt. 60 medarbejdere i huset, hvor vi har en stor, flot salgsudstilling, pladeværksted, mekaniske værksted, lager- og reservedelsafdeling, klargøring og administration.

 

Vi har rivende travlt, og søger derfor en ny kollega til vores indskrivning.

Indskrivningen/kundemodtagelsen er omdrejningspunktet for vores værkstedskunder, og det er derfor vigtigt for os, at vi kan yde en høj service så kunderne altid er tilfredse. Derfor udvider vi med endnu en kollega m/k, som brænder for at yde en god og professionel kundeservice, og som vil være en del af vores team i en hverdag, hvor der er mange bolde i luften.

 

Dine arbejdsopgaver er bl.a.:

Booking, modtagelse af kunder og kunderådgivning, både fysisk, online og via telefon.

Deltage i planlægning af værkstedets daglige drift.

Fakturering og administrative opgaver i forhold til bl.a. forsikringsselskaber og vores importører: Mazda, Suzuki og Hyundai.

Telefonbetjening og opfølgning.

 

Vi forventer:

 - at du er servicemindet og har et godt humør, der smitter.

- at du har gode kommunikationsevner, så du kan kommunikere med kunder såvel som  

  kolleger på tværs af organisationen.

- at du har erfaring med kundeservice, gerne fra branchen, men også gerne fra en anden

  branche med kundefokus.

- at du er interesseret i biler.

- at du har vinderinstinkt og er sælgende af natur.

- at du er en fleksibel holdspiller, som har lyst til at være en del af vores team.

- at du besidder en naturlig interesse for at udvikle dig personligt og fagligt.

 

Vi tilbyder:

- En spændende stilling i et moderne bilhus med kunden i fokus.

- Frihed under ansvar.

- Mulighed for videreuddannelse.

- Et godt arbejdsmiljø med gode kolleger.

- Løn efter kvalifikationer.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning via mail til direktør Heine R. Hansen på hrh@no-jensen.dk. Ansøgningsfrist d. 20. maj 2019.

Ønsker du yderligere information omkring stillingen, kontakt da værkstedschef Thomas Østergaard på telefon 9631 6645.

N.O. Jensen A/S er et af Nordjyllands største bilhuse, hvor vi forhandler Mazda, Suzuki og Hyundai. Vi beskæftiger pt. 60 medarbejdere i huset, hvor vi har en stor, flot salgsudstilling, pladeværksted, mekaniske værksted, lager- og reservedelsafdeling, klargøring og administration. 

N. O. JENSEN A/SAalborg2019-04-25T00:00:002019-05-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Elekcig is looking for Swedish speaking customer care agent

Elekcig

Aalborg
About Elekcig Emil and Rasmus founded Elekcig in 2012 with an ambition to become Europe s leading supplier of e-cigarettes. Well established in the North and with an upcoming opening of France and Finland the company now has the necessary foundation...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

N.O. Jensen A/S søger kundemodtager/indskriver

N. O. JENSEN A/S

Aalborg
Vi har rivende travlt, og søger derfor en ny kollega til vores indskrivning. Indskrivningen kundemodtagelsen er omdrejningspunktet for vores værkstedskunder, og det er derfor vigtigt for os, at vi kan yde en høj service så kunderne altid er tilfreds...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019