Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nopa Nordic søger ny kollega til Customer Service

Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina.

En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro.

Dine arbejdsopgaver

Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen.

Din baggrund

Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel.

Din personlighed

Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes.

Vi tilbyder

Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen.

Ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com/jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar.

Nopa Nordic Family

Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A/S i Hobro og Allison A/S i Bramming/Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944471Phoenix-2689949712019-01-17T00:00:00Nopa Nordic søger ny kollega til Customer Service

Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina.

En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro.

Dine arbejdsopgaver

Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen.

Din baggrund

Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel.

Din personlighed

Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes.

Vi tilbyder

Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen.

Ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com/jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar.

Nopa Nordic Family

Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A/S i Hobro og Allison A/S i Bramming/Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.

2019-02-15T13:51:49.100 Nopa Nordic er Nordens førende producent af vaskemidler, rengøringsmidler, opvaskemidler og personlig pleje-produkter. Vi var blandt pionererne inden for miljømærkede produkter og er i dag eksperter i miljørigtige produkter og produktion. Du kender os måske ikke af navn, men du kender helt sikkert vores produkter, da de bliver solgt i dagligvarehandlen i Danmark og i hele Europa, enten som supermarkedskædernes egne mærker kaldet private label, eller som kendte mærkevarer for mærkevareindehaverne. Ud over Europa eksporterer vi også til USA, Tyrkiet og Kina. En af vores kundeserviceassistenter har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega til vores Customer Service-team. Customer Service består af 3 medarbejdere og er en del af vores Supply Chain-afdeling. Arbejdssted er vores hovedkontor i Hobro. Dine arbejdsopgaver Din overordnede funktion er at sikre, at vores kunder oplever os som en pålidelig leverandør. Det indebærer helt konkret at behandle ordrer, koordinere forsendelse af varer, booke transport, fakturere og kreditere, ad hoc-besvarelse af indgående opkald samt omstilling. Du får meget kontakt til vores transportører for at sikre rettidig levering, ligesom du også vil servicere vores lager ved bl.a. vareudlevering. Kontakten til vores kunder består primært af information om og koordinering af leverancer. Den daglige kontakt med transportører og lager fylder således meget i hverdagen. Din baggrund Du har flere års erfaring med kundeservice, ordrebehandling og transportplanlægning, og det er en stor fordel, hvis du kender transport- og speditionsbranchen indefra. Ud over dansk taler og skriver du engelsk på forhandlingsniveau. Det er en fordel, hvis du kan tysk. Du er rutineret bruger af MS Outlook, Navision og Excel. Din personlighed Du trives bedst i et miljø, hvor tempoet er meget højt, og du kan lide at have den koordinerende rolle. Du har et godt humør og føler ansvar for dine og teamets opgaver, og du lader dig ikke gå på af udfordringer. Du kan lide at løse problemer og bliver motiveret af at få tingene til at lykkes. Vi tilbyder Vi tilbyder vores nye kollega et spændende job i en virksomhed i vækst. Hos os er der højt til loftet og altid en positiv stemning, selvom tingene går meget stærkt. Du får gode kolleger i en virksomhed med høj medarbejderanciennitet, ligesom vi har en aktiv personaleforening. Vi har gode løn- og arbejdsvilkår, og der er gode tilkørselsmuligheder, da Nopa Nordic ligger tæt på motorvejen. Ansøgning Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kundeserviceleder Lene Norre Weinkouff på 89 122 154 eller lnw@nopanordic.com. Ansøgning uploades via vores hjemmeside: www.nopanordic.com jobs og stiles til HR-chef Johanne Høllsberg Sønderby. Der er ingen ansøgningsfrist, men vi vil gerne have stillingen besat hurtigst muligt og gerne inden 31. januar. Nopa Nordic Family Koncernen Nopa Nordic Family består af Nopa Nordic A S i Hobro og Allison A S i Bramming Esbjerg. Desuden har Nopa Nordic datterselskaber i Sverige og Tyskland. Vi er førende inden for udvikling og produktion af personlig pleje-produkter, vaskemidler, rengøringsmidler og opvaskemidler. Vi er i alt ca. 210 medarbejdere. Du kan læse mere om Nopa Nordic på vores hjemmeside: www.nopanordic.com.11Jobnet26899497100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-14T00:00:000000https://www.nopanordic.com/jobs/?jobid=390520EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3437933Nopa Nordic A/S11Havrevænget 139500HobroDKDanmark0
jhh@nopanordic.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695787JobNet493223449322341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=26899497&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job som Kundeservicemedarbejder? Hos Nopa Nordic A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360169320Johannejhh@nopanordic.comDKDanmarkDKDanmark329946789Kundeservice med flair for cyklerRobot Til vores stadig voksende virksomhed søger vi forstærkninger til vores kundeservicehold Jobbet Jobbet består mest af alt af besvarelse af kundehenvendelser på mail, chat og telefon, henvendelserne går på alt fra ordre relaterede spørgsmål til cykeltekniske spørgsmål og en cykelteknisk viden vil derfor være en fordel. Tidligere erfaring med kundeservice er en fordel men ikke et krav, det vigtigste er at man besidder en stor grad af sund fornuft, ligesom anden relevant erfaring også er en fordel. Ud over kunderelaterede opgaver vil jobbet også have opgaver som, oprettelse af produkter, forfatning af tekster til produktsider og anden tekstskrivning, det er derfor en forudsætning for både dette og for kundehenvendelserne at du er fejlfri og velformulerende i både skrift og tale. Erfaring med denne type opgaver er ligeledes en fordel. Vi tilbyder Løns efter kvalifikationer. Et uformelt arbejdsmiljø. Frokostordning. Medbestemmelse i arbejdsopgaver. Om virksomheden Cykelgear A S ligger i Terndrup hvorfra vi driver både en 800 m2 butik samt webshoppen Cykelgear.dk med 15.000 kvm lager kontor. Hvis ovenstående har vagt din interesse, så send endelig en ansøgning med det samme. Vi vil løbende holde samtaler og ansætter når vi har fundet den rette. Opslaget tages af når stillingen er besat.

Til vores stadig voksende virksomhed søger vi forstærkninger til vores kundeservicehold

 

Jobbet

Jobbet består mest af alt af besvarelse af kundehenvendelser på mail, chat og telefon, henvendelserne går på alt fra ordre relaterede spørgsmål til cykeltekniske spørgsmål og en cykelteknisk viden vil derfor være en fordel.

Tidligere erfaring med kundeservice er en fordel men ikke et krav, det vigtigste er at man besidder en stor grad af sund fornuft, ligesom anden relevant erfaring også er en fordel.

Ud over kunderelaterede opgaver vil jobbet også have opgaver som, oprettelse af produkter, forfatning af tekster til produktsider og anden tekstskrivning, det er derfor en forudsætning for både dette og for kundehenvendelserne at du er fejlfri og velformulerende i både skrift og tale. Erfaring med denne type opgaver er ligeledes en fordel.

 

Vi tilbyder

Løns efter kvalifikationer.

Et uformelt arbejdsmiljø.

Frokostordning.

Medbestemmelse i arbejdsopgaver.

 

Om virksomheden

Cykelgear A/S ligger i Terndrup hvorfra vi driver både en 800 m2 butik samt webshoppen Cykelgear.dk med 15.000 kvm lager/kontor.

 

Hvis ovenstående har vagt din interesse, så send endelig en ansøgning med det samme.

Vi vil løbende holde samtaler og ansætter når vi har fundet den rette. Opslaget tages af når stillingen er besat.

 

Cykelgear A/STerndrup2019-01-22T00:00:002019-03-19T00:00:00
329952046Smagsprøveuddeler i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet Interesse for gode råvarer og kvalitet Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Smagsprøveuddeler i detailbutikker . Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16. Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge Royal Greenlands historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som Royal Greenlands storyteller. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Sund livsstil og elsker at eksperimentere i køkkenet
  • Interesse for gode råvarer og kvalitet
  • Evne til at være i øjenhøjde med mange forskellige forburgere
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI? Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG? Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Smagsprøveuddeler i detailbutikker”. Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-01-31T00:00:002019-03-28T00:00:00
329942425Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SNørresundby2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942003Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942446Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SRanders C2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservice med flair for cykler

Cykelgear A/S

Terndrup
Til vores stadig voksende virksomhed søger vi forstærkninger til vores kundeservicehold Jobbet Jobbet består mest af alt af besvarelse af kundehenvendelser på mail, chat og telefon, henvendelserne går på alt fra ordre relaterede spørgsmål til cykelt...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:19. marts 2019

Smagsprøveuddeler i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil i jobbet som smagsprøveuddeler for Royal Greenland? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør for Royal Greenland! Vi søger ...
Indrykket:31. januar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Nørresundby
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Randers C
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019