Vores kommunikations afdeling søger en fuldtidsmedarbejder med gældspåmindelse som det primære arbejdsområde.
Er du god til at kommunikere og give den bedste rådgivning? Så bliv en del af Nordiccom Communications i København. Vi håndterer vores kunder yderst professionelt og sikrer, at kunden har haft den bedste oplevelse, efter at have talt med os. Derfor lægger vi stor vægt på kvaliteten, og forventer at den altid er i top.
Du kommer både til at arbejde selvstændigt, men også i et team, der har fælles mål. Derfor forventer vi en holdspiller, der kan gøre arbejdspladsen til et endnu bedre sted for os alle.
?
Vores forventninger:
-
En ansøger, der er engageret, disciplineret og målrettet med den rette indstilling
-
Du kan håndtere administrative opgaver
-
Du taler og skriver dansk på professionelt niveau og er stærk i dine kommunikative evner
-
Er lærenem
-
Kan følge processer og har struktur
?
Arbejdsopgaverne består i at kontakte vores samarbejdspartners eksisterende bankkunder i forbindelse med en udestående gæld. ?Arbejdstiden er hovedsageligt hverdage fra 10:00 - 18:00 og enkelte lørdags vagter i tidsrummet 10:00 til 16:00.
Vi giver en grundig oplæring til opgaven. Vi har en god stemning, samt et velfungerende og hjælpsomt team, som glæder sig til at modtage sin nye kollega.
Har ovenstående vækket din interesse, så send os gerne din ansøgning til Danni.damm@nordiccom.dk eller hvis du skulle have nogle spørgsmål ring til +45 7060 6602
Ansøgninger og bookninger af interviews, vil primært foregå via e-mail.?
Mærk venligst din ansøgning med "Centermedarbejder til Serviceopgave - Fuldtid"
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk