Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nordisk controller søges til solid ingeniørvirksomhed beliggende i Herlev

Beskrivelse

Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Koncernrapportering
  • Statistikker
  • Transfer pricing
  • Controlling, herunder produktionscontrolling
  • Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab
  • Klargøring til revision
  • Forecast
  • Salgsbudgetter
  • Ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc

Sprog

Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329932510Phoenix-f87bd24712018-12-21T13:01:33.417Nordisk controller søges til solid ingeniørvirksomhed beliggende i Herlev

Beskrivelse

Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Koncernrapportering
  • Statistikker
  • Transfer pricing
  • Controlling, herunder produktionscontrolling
  • Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab
  • Klargøring til revision
  • Forecast
  • Salgsbudgetter
  • Ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc

Sprog

Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2019-02-20T00:50:43.617 Beskrivelse Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Koncernrapportering Statistikker Transfer pricing Controlling, herunder produktionscontrolling Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab Klargøring til revision Forecast Salgsbudgetter Ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning. Personlige kompetencer Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD-R eller cand.merc Sprog Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenixf87bd247101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-19T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8410EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3422209Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/f87bd247_logo.jpegORS/Small/f87bd247_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent684662ProselectionMinimum8410011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi359805337kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmark329987523Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i FredericiaBasic Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter Rapportering til projektledelse styregrupper og linjeledelse Udarbejde projektregnskaber Controlling på projekter Økonomisk kontraktstyring Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget Sparringspartner for projektledere Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider Personlige kompetencer Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende. IT-kompetencer Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav Uddannelse Relevant kandidatuddannelse Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter

  • Rapportering til projektledelse/styregrupper og linjeledelse

  • Udarbejde projektregnskaber

  • Controlling på projekter

  • Økonomisk kontraktstyring

  • Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget

  • Sparringspartner for projektledere

  • Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider

Personlige kompetencer

Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende.

IT-kompetencer

Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav

Uddannelse

Relevant kandidatuddannelse

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/3ee5da16_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-04-01T01:00:59.3402019-05-06T00:00:00
329984295Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i FredericiaBasic Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver: Arbejdsopgaver Analyser Business cases Konsolidering af investeringsplaner Controlling på større investeringer (over 100 mio.) Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse Optimere processer i forhold til investeringsgovernance Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP. Uddannelse Cand.merc. eller lignende. Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/b97dcefe_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-03-26T01:00:03.0202019-04-30T00:00:00
329983401Fokuseret Controller søges til kvalitetsorienteret produktionsvirksomhed i VærløseBasic Beskrivelse Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområder i en godt balanceret hverdag. Arbejdsopgaver Månedsrapportering, deltagelse Salgsrapportering, deltagelse Konsolidering, deltagelse Debitorstyring Omkostningsstyring Afstemninger Moms Intrastat Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en produktionsvirksomhed med mere ende 100 ansatte på lokationen. Man opererer i en internationalt orientereret hverdag, hvor interessenterne, kunderne og leverandører forventer kvalitet, ordentlighed og ansvarlighed. Man søger at optimere sin placering i lokalområdet og er opmærksom på vigtigheden af, at være en del af det lokale opland. Personlige kompetencer Du er proaktiv, struktureret, udviklingsorienteret, og du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du trives i et ansvarligt miljø, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på virksomhedens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer SAP og Excel Uddannelse Merkonom, HD-1. del, HD-R eller tilsvarende Sprog Engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområder i en godt balanceret hverdag.

Arbejdsopgaver

  • Månedsrapportering, deltagelse
  • Salgsrapportering, deltagelse
  • Konsolidering, deltagelse
  • Debitorstyring
  • Omkostningsstyring
  • Afstemninger
  • Moms
  • Intrastat
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en produktionsvirksomhed med mere ende 100 ansatte på lokationen. Man opererer i en internationalt orientereret hverdag, hvor interessenterne, kunderne og leverandører forventer kvalitet, ordentlighed og ansvarlighed. Man søger at optimere sin placering i lokalområdet og er opmærksom på vigtigheden af, at være en del af det lokale opland.

Personlige kompetencer

Du er proaktiv, struktureret, udviklingsorienteret, og du har en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du trives i et ansvarligt miljø, og du trives med at have muligheden for at sætte dit aftryk på virksomhedens processer uden at kompromittere din egen operative indsats. Du har en velafbalanceret tilgang til ansvar, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

SAP og Excel

Uddannelse

Merkonom, HD-1. del, HD-R eller tilsvarende

Sprog

Engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/e85eee79_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-03-25T01:00:23.3072019-04-29T00:00:00
330007053Cphbusiness søger undervisere til uddannelsen financial controller - FULD TIDRobot Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) i Lyngby søger undervisere(adjunkter lektorer) til uddannelsen financial controller. Øget undervisnings- og projektaktivitet betyder, at vi søger nye kolleger, der vil indgå i et ambitiøst og eksperimenterende campusfællesskab med fokus på controlling, økonomi, datadrevet forretningsudvikling og iværksætteri. Så hvis du synes, at det er interessant at være med til at klæde vores financial controllerstuderende på med analytiske og kommunikative kompetencer inden for blandt andet økonomi- og forretningsforståelse, kundefokus, procesoptimering, udarbejdelse af beslutningsgrundlag, er du måske vores nye kollega. Facilitering, vejledning og feedback fylder meget i vores hverdag, så du sakl have lyst til samværet med vores studerende. Vi forestiller os, at du enten har en kandidatuddannelse eller en ph.d. Du er velkommen til at søge, både hvis du er nyuddannet, eller hvis du har masser af erfaring med i bagagen. Om jobbet Du vil blive en del af et spændende, professionelt og udviklende læringsmiljø på vores afdeling i Lyngby. Vores mantra på vores uddannelser er, at de studerende motiveres af at arbejde med konkrete og relevante problemstillinger. Vi har derfor stor respekt for de ressourcer, de studerende kan bidrage med, og ser læringsmiljøet som et miljø, der skabes af underviserne og de studerende i fællesskab. Du vil rent kollegialt blive en del af en åben, hjælpsom, nysgerrig og innovativ undervisergruppe, hvor vi arbejder i ambitiøse teams, der i fælleskab tilrettelægger og gennemfører læringsforløb. Ud over undervisning vil du kunne indgå i forsknings- og udviklingsprojekter internt og i samarbejde med IT-virksomheder og andre uddannelsesinstitutioner. Der vil yderligere være mulighed for at arbejde internationalt, da vi har et tæt samarbejde med universiteter i udlandet. På Cphbusiness Lyngby har vi ud over uddannelsen financial controller uddannelser inden for IT, innovation, entreprenørskab, multimedie, salg og markedsføring og huser desuden Cphbusiness makerspace og student start-up miljø. Vi arbejder tæt sammen på tværs af vores afdeling både fagligt, videnmæssigt og kollegialt og har netop taget hul på for alvor at skabe fremtidens uddannelsesunivers. Om dig Vi søger kandidater med erfaring inden for relevante fagområder og emner som: Controlling og revision: Cirka halvdelen af de studerende har praktikophold inden for revision, og cirka halvdelen inden for forskellige funktioner i økonomiafdelinger. Det er derfor vigtigt, at de er klædt på til begge roller. Kommunikation og rådgivning: I takt med automatiseringen inden for revision og regnskab bliver det stadig vigtigere for vores studerende at være gode til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og til at kunne indgå i rådgivning af interne og eksterne kunder. Vi lægger stor vægt på udviklingen af de studerendes samarbejdskompetencer gennem projektarbejde og løbende øvelser undervejs i uddannelsen. Jura, skat og moms: Forståelse for juridisk metode og grundlæggende viden om bl.a. skatte- og momsforhold er efterspurgt blandt vores aftagervirksomheder. Økonomi og regnskab: Grundlæggende økonomiforståelse, herunder regnskabsanalyse og indsigt i regnskabets rolle i virksomhedens strategiske planlægning. Adjunkt på Cphbusiness Som fastansat adjunkt underviser på Cphbusiness indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for en periode på op til fire år kan kvalificere dig til at blive lektor. Hvis du allerede er lektor, er du også velkommen til at søge en af de ledige stillinger. Løn- og ansættelsesvilkår Som fastansat adjunkt underviser bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der er også mulighed for deltidsansættelse. Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte programleder Henriette Tanderup på telefon: 23 20 41 21 eller e-mail: hta@cphbusiness.dk. Du er også velkommen til at kontakte områdechef Michael Huss Svejstrup på telefon: 27 62 42 11 eller e-mail: misv@cphbusiness.dk. Sådan søger du Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link. Ansøgningsfristen er den 6. maj 2019, og ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse er den 1. august 2019. Cphbusiness er landet største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst de små og mellemstore virksomheder. Cphbusiness er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm. ________________________________________ Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) i Lyngby søger undervisere(adjunkter/lektorer) til uddannelsen financial controller.
Øget undervisnings- og projektaktivitet betyder, at vi søger nye kolleger, der vil indgå i et ambitiøst og eksperimenterende campusfællesskab med fokus på controlling, økonomi, datadrevet forretningsudvikling og iværksætteri.

Så hvis du synes, at det er interessant at være med til at klæde vores financial controllerstuderende på med analytiske og kommunikative kompetencer inden for blandt andet økonomi- og forretningsforståelse, kundefokus, procesoptimering, udarbejdelse af beslutningsgrundlag, er du måske vores nye kollega. Facilitering, vejledning og feedback fylder meget i vores hverdag, så du sakl have lyst til samværet med vores studerende.

Vi forestiller os, at du enten har en kandidatuddannelse eller en ph.d. Du er velkommen til at søge, både hvis du er nyuddannet, eller hvis du har masser af erfaring med i bagagen.

Om jobbet
Du vil blive en del af et spændende, professionelt og udviklende læringsmiljø på vores afdeling i Lyngby. Vores mantra på vores uddannelser er, at de studerende motiveres af at arbejde med konkrete og relevante problemstillinger. Vi har derfor stor respekt for de ressourcer, de studerende kan bidrage med, og ser læringsmiljøet som et miljø, der skabes af underviserne og de studerende i fællesskab.

Du vil rent kollegialt blive en del af en åben, hjælpsom, nysgerrig og innovativ undervisergruppe, hvor vi arbejder i ambitiøse teams, der i fælleskab tilrettelægger og gennemfører læringsforløb.

Ud over undervisning vil du kunne indgå i forsknings- og udviklingsprojekter internt og i samarbejde med IT-virksomheder og andre uddannelsesinstitutioner. Der vil yderligere være mulighed for at arbejde internationalt, da vi har et tæt samarbejde med universiteter i udlandet.

På Cphbusiness Lyngby har vi ud over uddannelsen financial controller uddannelser inden for IT, innovation, entreprenørskab, multimedie, salg og markedsføring – og huser desuden Cphbusiness makerspace og student start-up miljø. Vi arbejder tæt sammen på tværs af vores afdeling både fagligt, videnmæssigt og kollegialt og har netop taget hul på for alvor at skabe fremtidens uddannelsesunivers.

Om dig
Vi søger kandidater med erfaring inden for relevante fagområder og emner som:
  • Controlling og revision: Cirka halvdelen af de studerende har praktikophold inden for revision, og cirka halvdelen inden for forskellige funktioner i økonomiafdelinger. Det er derfor vigtigt, at de er klædt på til begge roller.
  • Kommunikation og rådgivning: I takt med automatiseringen inden for revision og regnskab bliver det stadig vigtigere for vores studerende at være gode til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation – og til at kunne indgå i rådgivning af interne og eksterne kunder. Vi lægger stor vægt på udviklingen af de studerendes samarbejdskompetencer gennem projektarbejde og løbende øvelser undervejs i uddannelsen.
  • Jura, skat og moms: Forståelse for juridisk metode og grundlæggende viden om bl.a. skatte- og momsforhold er efterspurgt blandt vores aftagervirksomheder.
  • Økonomi og regnskab: Grundlæggende økonomiforståelse, herunder regnskabsanalyse og indsigt i regnskabets rolle i virksomhedens strategiske planlægning.

Adjunkt på Cphbusiness
Som fastansat adjunkt/underviser på Cphbusiness indtræder du i vores lektorprogram. Lektorprogrammet skal sikre, at du med udgangspunkt i din kompetenceprofil og adjunktplan udvikler dig, så du inden for en periode på op til fire år kan kvalificere dig til at blive lektor. Hvis du allerede er lektor, er du også velkommen til at søge en af de ledige stillinger.

Løn- og ansættelsesvilkår
Som fastansat adjunkt/underviser bliver du ansat og aflønnet efter den gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Der er også mulighed for deltidsansættelse.

Cphbusiness er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte programleder Henriette Tanderup på telefon: 23 20 41 21 eller e-mail: hta@cphbusiness.dk. Du er også velkommen til at kontakte områdechef Michael Huss Svejstrup på telefon: 27 62 42 11 eller e-mail: misv@cphbusiness.dk.

Sådan søger du
Vi vil bede dig søge jobbet via nedenstående link.

Ansøgningsfristen er den 6. maj 2019, og ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.

Tiltrædelse er den 1. august 2019.

Cphbusiness er landet største erhvervsakademi med en bred vifte af danske og internationale videregående uddannelser op til bachelor- og diplomniveau. Vi er både en uddannelsesvirksomhed og en ny innovationskraft for ikke mindst de små og mellemstore virksomheder. Cphbusiness er en statslig, selvejende institution under Uddannelses- og Forskningsministeriet. Aktuelt har vi ca. 7.200 studerende og godt 430 medarbejdere og er i fortsat vækst. Vi har afdelinger i København, Lyngby og Hillerød og aktiviteter på Bornholm.
________________________________________
Copenhagen Business Academy, Landemærket 11, 1119 København K. Telefon: 36 15 45 00
Copenhagen Business AcademyKøbenhavn K2019-04-12T00:00:002019-05-06T00:00:00
330007141Controller til ProjektøkonomiRobot Trives du med at arbejde med økonomistyring af store anlægsprojekter? Som controller i Projektøkonomi får du en varieret arbejdsdag med et stort ansvar og en bred samarbejdsflade. Du vil indgå i et team med en økonomipartner, og sammen med dine kollegaer arbejde målrettet mod at skabe en solid økonomistyring i vores projekter. De projekter du kommer til at arbejde med, omfatter elektrificering af hovedstrækningerne på det danske jernbanenet. Der er samlet afsat ca. 12 mia. kr. til elektrificeringen, hvoraf ca. 10 mia. kr. er afsat til allerede politisk vedtagne projekter. Lyst til at hjælpe og mod til at udfordre Du kommer til at blive en aktiv del af månedsafslutningsaktiviteter, revidering og analyse af projektbudgetter -forecasts, herunder etablering og vedligeholdelse af økonomisk opfølgningsstruktur. Du sikrer også en proaktiv opfølgning på leverancer vedrørende økonomi og budget i samarbejde med dine kollegaer. Du vil have ansvaret for løbende controlling- og økonomistyringsopgaver samt bidrag til månedlige rapporteringsopgaver. Du vil herudover være en vigtig sparringspartner for både projektledere og dine kollegaer i Projektøkonomi. Erfaring med SAP er en fordel, men ikke et krav. Vi forventer, at du er en teamplayer og trives med en blanding af selvstændige og fælles opgaver og finder stor motivation i at bidrage aktivt til, at teamet og sektionen agerer som et samlet hold. Viljen til at omdanne udfordringer til succeser Vi forestiller os, at vores nye kollega er nyuddannet eller har nogen erfaring. Du kan være uddannet cand.merc., cand.oecon., HD eller lignende med en økonomisk baggrund. Det vigtigste er, at du er initiativrig og struktureret og besidder en god portion gå på mod. Du har herudover stor lyst til at arbejde med økonomicontrolling i en virksomhed under konstant forandring. Du skal have gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt samt have evnen til at forstå komplekse problemstillinger. Det er ligeledes vigtigt, at du kan bevare overblikket i stressede situationer og har en forståelse for at navigere i et politisk miljø med mange forskellige typer af interessenter. For at kunne lykkes med rollen som controller, besidder du en stor portion struktur, nysgerrighed og vilje til at omdanne udfordringer til succeser. Vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi sidder i åbne kontorer i nye attraktive rammer med rig mulighed for videndeling mellem kollegaer. Endvidere vil du kunne nyde godt af at være en del af et team, hvor du får mulighed for at have stor indflydelse på din egen hverdag og på, hvordan dine arbejdsopgaver løses. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt teamleder Kim Ullman. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Trives du med at arbejde med økonomistyring af store anlægsprojekter?

Som controller i Projektøkonomi får du en varieret arbejdsdag med et stort ansvar og en bred samarbejdsflade. Du vil indgå i et team med en økonomipartner, og sammen med dine kollegaer arbejde målrettet mod at skabe en solid økonomistyring i vores projekter.

De projekter du kommer til at arbejde med, omfatter elektrificering af hovedstrækningerne på det danske jernbanenet. Der er samlet afsat ca. 12 mia. kr. til elektrificeringen, hvoraf ca. 10 mia. kr. er afsat til allerede politisk vedtagne projekter.

Lyst til at hjælpe og mod til at udfordre
Du kommer til at blive en aktiv del af månedsafslutningsaktiviteter, revidering og analyse af projektbudgetter/-forecasts, herunder etablering og vedligeholdelse af økonomisk opfølgningsstruktur. Du sikrer også en proaktiv opfølgning på leverancer vedrørende økonomi og budget i samarbejde med dine kollegaer.

Du vil have ansvaret for løbende controlling- og økonomistyringsopgaver samt bidrag til månedlige rapporteringsopgaver. Du vil herudover være en vigtig sparringspartner for både projektledere og dine kollegaer i Projektøkonomi.

Erfaring med SAP er en fordel, men ikke et krav. Vi forventer, at du er en teamplayer og trives med en blanding af selvstændige og fælles opgaver og finder stor motivation i at bidrage aktivt til, at teamet og sektionen agerer som et samlet hold.

Viljen til at omdanne udfordringer til succeser
Vi forestiller os, at vores nye kollega er nyuddannet eller har nogen erfaring. Du kan være uddannet cand.merc., cand.oecon., HD eller lignende med en økonomisk baggrund. Det vigtigste er, at du er initiativrig og struktureret og besidder en god portion gå på mod. Du har herudover stor lyst til at arbejde med økonomicontrolling i en virksomhed under konstant forandring.

Du skal have gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt samt have evnen til at forstå komplekse problemstillinger. Det er ligeledes vigtigt, at du kan bevare overblikket i stressede situationer og har en forståelse for at navigere i et politisk miljø med mange forskellige typer af interessenter.

For at kunne lykkes med rollen som controller, besidder du en stor portion struktur, nysgerrighed og vilje til at omdanne udfordringer til succeser.

Vi har et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi sidder i åbne kontorer i nye attraktive rammer med rig mulighed for videndeling mellem kollegaer. Endvidere vil du kunne nyde godt af at være en del af et team, hvor du får mulighed for at have stor indflydelse på din egen hverdag og på, hvordan dine arbejdsopgaver løses.

Løn
Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt teamleder Kim Ullman. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-04-12T00:00:002019-05-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen,...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktøre...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Fokuseret Controller søges til kvalitetsorienteret produktionsvirksomhed i Værløse

Proselection

København K
Beskrivelse Som en af tre i en stærk og humoristisk fokuseret enhed og med direkte reference til virksomhedens CFO, får du en central rolle i økonomifunktionen, hvor den store berøringsflade kræver struktur og overblik for at matche dine ansvarsområ...
Indrykket:25. marts 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Cphbusiness søger undervisere til uddannelsen financial controller - FULD TID

Copenhagen Business Academy

København K
Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy (Cphbusiness) i Lyngby søger undervisere(adjunkter lektorer) til uddannelsen financial controller. Øget undervisnings- og projektaktivitet betyder, at vi søger nye kolleger, der vil indgå i et ambitiøst ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Controller til Projektøkonomi

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Trives du med at arbejde med økonomistyring af store anlægsprojekter? Som controller i Projektøkonomi får du en varieret arbejdsdag med et stort ansvar og en bred samarbejdsflade. Du vil indgå i et team med en økonomipartner, og sammen med dine koll...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019