Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nordisk controller søges til solid ingeniørvirksomhed beliggende i Herlev

Beskrivelse

Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Koncernrapportering
  • Statistikker
  • Transfer pricing
  • Controlling, herunder produktionscontrolling
  • Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab
  • Klargøring til revision
  • Forecast
  • Salgsbudgetter
  • Ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc

Sprog

Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329932510Phoenix-f87bd24712018-12-21T13:01:33.417Nordisk controller søges til solid ingeniørvirksomhed beliggende i Herlev

Beskrivelse

Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Koncernrapportering
  • Statistikker
  • Transfer pricing
  • Controlling, herunder produktionscontrolling
  • Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab
  • Klargøring til revision
  • Forecast
  • Salgsbudgetter
  • Ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc

Sprog

Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2019-02-20T00:50:43.617 Beskrivelse Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Koncernrapportering Statistikker Transfer pricing Controlling, herunder produktionscontrolling Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab Klargøring til revision Forecast Salgsbudgetter Ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning. Personlige kompetencer Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD-R eller cand.merc Sprog Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenixf87bd247101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-19T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8410EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3422209Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/f87bd247_logo.jpegORS/Small/f87bd247_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent684662ProselectionMinimum8410011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonNordisk controller søges til solid ingeniørvirksomhed beliggende i Herlev1Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi359805337kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmark330124681Controller til Neurorehabilitering - KbhBasic Brænder du for tal og økonomistyring, og har du særlige faglige kompetencer indenfor feltet? Neurorehabilitering Kbh udvider tilbuddene til borgere med erhvervet hjerneskade, og vi har derfor brug for flere kvalificerede kræfter. Du har nu chancen for at blive en del af holdet på et center i udvikling. Vi søger en Controller! Neurorehabilitering Kbh der tilbyder sammenhængende forløb til borgere med behov for rehabilitering på specialiseret niveau, udvider antallet af døgn- og ambulante pladser og flytter til nye lokaler på Østerbro. Om Neurorehabilitering Kbh Neurorehabilitering - Kbh er Københavns Kommunes rehabiliteringscenter for borgere med erhvervet hjerneskade og er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Centret har ca. 120 medarbejdere og ledere med forskellig faglig baggrund sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter, fysioterapeuter, neuropsykologer, administrative medarbejdere og servicepersonale og planlægger hertil over det næste år at ansætte 50 til 60 flere. Vores fokus er på borgernes og de pårørendes aktive medvirken i forløbet og i udviklingen af den tværfaglige indsats med sigte på rehabilitering af fysiske, kognitive, sproglige og sociale funktioner. Borgerne skal opleve, at de er centrum i eget forløb, således de kan bevare håb og tryghed på vej til en ny livssituation sammen med deres pårørende. Centret flytter til en ny matrikel i starten af 2020, hvor neurorehabilitering samles som speciale for borgere, der enten er på midlertidige døgnophold eller modtager et ambulant genoptræningsforløb. Vi styrker aktuelt det samlede rehabiliteringsforløb ved at etablere et nyt tilbud pr. 1. februar, hvor borgere kan modtage rehabilitering på specialiseret niveau. Neurorehabilitering Kbh arbejder på at fremme udvikling og forskning af rehabilitering efter en erhvervet hjerneskade sammen med relevante forsknings- og uddannelsesinstitutioner. Det er med til at gøre Neurorehabilitering Kbh til et nationalt førende kommunalt rehabiliteringstilbud på hjerneskadeområdet. Vi tilbyder Mulighed for at udvikle og optimere økonomistyringen på centret En stilling med mangeartede og skiftende arbejdsopgaver En inspirerende og bred samarbejdsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere i kommunen og på hospitalerne Et arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling, trivsel, faglig sparring og tværfagligt samarbejde, hvor der lægges vægt på selvstændighed, ansvarlighed, respekt og kollegialt samvær Om stillingen Du vil blive en central medarbejder på centret, der i tæt samarbejde med ledelsen vil være med til at optimere og udvikle økonomistyringen. Dine opgaver vil være Løbende analysearbejde, økonomistyring og omkostningscontrolling i relation til centrets forskellige aktiviteter både medarbejderbehov og borgerflow Udarbejde løbende rapportering til brug for ledelsesopfølgning Deltage i diverse projekter og ad hoc-opgaver Deltagelse i budgetfordeling inden for centrets økonomiske ramme Koordinere og videreformidle information omkring budgetter og forbrug til ledelsen Debitorbogholderi og fakturering Finansbogholderi kontering og godkendelse af det daglige bogholderi Vi forestiller os, at du Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. finansøkonom, business controller, cand.merc. eller kontoruddannet med speciale i regnskab Har flere års erfaring med bogholderi Har stærke analytiske og kommunikative kompetencer Har interesse for at arbejde med økonomistyring og problemstillinger i tilknytning hertil Kan begå dig i en politisk styret organisation Har kendskab til kvantum Vil du vide mere om Neurorehabilitering - Kbh Du kan læse mere om tilbud til borgere med erhvervet hjerneskade i Københavns Kommune på www.hjerneskade.kk.dk. Ansættelsessted Neurorehabilitering Kbh er på nuværende tidspunkt beliggende i Bystævneparken i Brønshøj, men flytter til februar 2020 til Strandvejen i Hellerup. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. februar 2020 eller snarest muligt. Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Susanne Lorentzen på 6162 2359 eller teamleder Line Hemmingsen på 2420 4717. Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV og uddannelsesbevis. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag den 13. december 2019. Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Brænder du for tal og økonomistyring, og har du særlige faglige kompetencer indenfor feltet? Neurorehabilitering – Kbh udvider tilbuddene til borgere med erhvervet hjerneskade, og vi har derfor brug for flere kvalificerede kræfter. Du har nu chancen for at blive en del af holdet på et center i udvikling.

Vi søger en Controller! Neurorehabilitering – Kbh der tilbyder sammenhængende forløb til borgere med behov for rehabilitering på specialiseret niveau, udvider antallet af døgn- og ambulante pladser og flytter til nye lokaler på Østerbro.

Om Neurorehabilitering – Kbh
Neurorehabilitering - Kbh er Københavns Kommunes rehabiliteringscenter for borgere med erhvervet hjerneskade og er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Centret har ca. 120 medarbejdere og ledere med forskellig faglig baggrund – sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter, fysioterapeuter, neuropsykologer, administrative medarbejdere og servicepersonale – og planlægger hertil over det næste år at ansætte 50 til 60 flere.

Vores fokus er på borgernes og de pårørendes aktive medvirken i forløbet og i udviklingen af den tværfaglige indsats med sigte på rehabilitering af fysiske, kognitive, sproglige og sociale funktioner. Borgerne skal opleve, at de er centrum i eget forløb, således de kan bevare håb og tryghed på vej til en ny livssituation sammen med deres pårørende.

Centret flytter til en ny matrikel i starten af 2020, hvor neurorehabilitering samles som speciale for borgere, der enten er på midlertidige døgnophold eller modtager et ambulant genoptræningsforløb. Vi styrker aktuelt det samlede rehabiliteringsforløb ved at etablere et nyt tilbud pr. 1. februar, hvor borgere kan modtage rehabilitering på specialiseret niveau.

Neurorehabilitering – Kbh arbejder på at fremme udvikling og forskning af rehabilitering efter en erhvervet hjerneskade sammen med relevante forsknings- og uddannelsesinstitutioner. Det er med til at gøre Neurorehabilitering – Kbh til et nationalt førende kommunalt rehabiliteringstilbud på hjerneskadeområdet.

Vi tilbyder

  • Mulighed for at udvikle og optimere økonomistyringen på centret
  • En stilling med mangeartede og skiftende arbejdsopgaver
  • En inspirerende og bred samarbejdsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere i kommunen og på hospitalerne
  • Et arbejdsmiljø med fokus på vidensdeling, trivsel, faglig sparring og tværfagligt samarbejde, hvor der lægges vægt på selvstændighed, ansvarlighed, respekt og kollegialt samvær

Om stillingen
Du vil blive en central medarbejder på centret, der i tæt samarbejde med ledelsen vil være med til at optimere og udvikle økonomistyringen.

Dine opgaver vil være

  • Løbende analysearbejde, økonomistyring og omkostningscontrolling i relation til centrets forskellige aktiviteter både medarbejderbehov og borgerflow
  • Udarbejde løbende rapportering til brug for ledelsesopfølgning
  • Deltage i diverse projekter og ad hoc-opgaver
  • Deltagelse i budgetfordeling inden for centrets økonomiske ramme
  • Koordinere og videreformidle information omkring budgetter og forbrug til ledelsen
  • Debitorbogholderi og fakturering
  • Finansbogholderi – kontering og godkendelse af det daglige bogholderi

Vi forestiller os, at du

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. finansøkonom, business controller, cand.merc. eller kontoruddannet med speciale i regnskab
  • Har flere års erfaring med bogholderi
  • Har stærke analytiske og kommunikative kompetencer
  • Har interesse for at arbejde med økonomistyring og problemstillinger i tilknytning hertil
  • Kan begå dig i en politisk styret organisation
  • Har kendskab til kvantum

Vil du vide mere om Neurorehabilitering - Kbh
Du kan læse mere om tilbud til borgere med erhvervet hjerneskade i Københavns Kommune på www.hjerneskade.kk.dk.

Ansættelsessted
Neurorehabilitering – Kbh er på nuværende tidspunkt beliggende i Bystævneparken i Brønshøj, men flytter til februar 2020 til Strandvejen i Hellerup.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse den 1. februar 2020 eller snarest muligt.

Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Susanne Lorentzen på 6162 2359 eller teamleder Line Hemmingsen på 2420 4717.

Sammen med din ansøgning bedes du uploade dit CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest søndag den 8. december 2019
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fredag den 13. december 2019.

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngNeurorehabilitering - KbhBrønshøj2019-11-14T15:04:17.4202019-12-08T00:00:00
330126907Udviklingsorienteret financial controller søges til veldrevet og vækstende virksomhed nord for KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som en reel business partner for den samlede virksomhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du får ansvaret for at opbygge funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og finance manager. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Rapportering Forecast Financial controlling Deltagelse i budgetprocessen KPI rapportering Analyser Optimering af processer Implementering af nyt ERP-system Opbygning af nyt BI system Opbygge og vedligeholdes dashboards Deltagelse i projekter Backup for regnskabschef og CFO Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Som person er du ansvarsfuld, kvalitetsbevidst, og du har en detaljefokuseret tilgang til dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket, og er god til at overskue mange samtidige problemstillinger. Du sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Din arbejdsstil er struktureret og fokuseret, og du besidder gode analytiske evner. Endvidere trives du i en uformel og humoristisk virksomhed. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer. Erfaring & uddannelse HD-R, cand.merc. Dertil har du erfaring fra lignende stilling. Sprog Engelsk i skrift og tale. Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som en reel business partner for den samlede virksomhed. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvorfor du får ansvaret for at opbygge funktionen. Der vil være rig mulighed for selv at sætte dit præg på stillingen og processerne. Virksomheden står overfor en opgradering på det digitale område. En opgradering, som du vil være en stor del af. Du vil indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens CFO og finance manager. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Rapportering
  • Forecast
  • Financial controlling
  • Deltagelse i budgetprocessen
  • KPI rapportering
  • Analyser
  • Optimering af processer
  • Implementering af nyt ERP-system
  • Opbygning af nyt BI system
  • Opbygge og vedligeholdes dashboards
  • Deltagelse i projekter
  • Backup for regnskabschef og CFO
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ansvarsfuld, kvalitetsbevidst, og du har en detaljefokuseret tilgang til dit arbejde. Du er god til at bevare overblikket, og er god til at overskue mange samtidige problemstillinger. Du sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i høj kvalitet. Din arbejdsstil er struktureret og fokuseret, og du besidder gode analytiske evner. Endvidere trives du i en uformel og humoristisk virksomhed.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer.

Erfaring & uddannelse

HD-R, cand.merc.

Dertil har du erfaring fra lignende stilling.

Sprog

Engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/19d24166_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:01:13.5402019-12-07T00:00:00
330114058Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: Arbejdsopgaver Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber Værdiansættelser af kreditter Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t u) Analyser af fondens performance Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser Indberetninger til offentlige myndigheder Ad hoc-opgaver Om virksomheden Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning. IT-kompetencer God til Excel Uddannelse & Erfaring HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor. Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og selskabet beskæftiger sig med ejendomsudvikling, som du vil varetage det interne regnskab for. Med reference til virksomhedens CFO vil du indgå i en økonomiafdeling med to andre controllere, en receptionist samt en studentermedarbejder. Du vil få en alsidig arbejdsdag i en vækstende virksomhed, hvor man løfter i flok. I din hverdag vil du være i tæt kontakt med både interne og eksterne interessenter. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Værdiansættelser af kreditter
  • Bogføring af interne regnskaber (ca. 2 t/u)
  • Analyser af fondens performance
  • Aktiv deltagelse i optimering af afdelingens arbejdsprocesser
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles spændende og solid finansiel rådgivningsvirksomhed med godt 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt og internationalt miljø. Hovedkontoret er beliggende i hyggelige lokaler i det centrale København. Der lægges vægt på trivsel og godt samarbejde. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig, ansvarsfuld og formår at agere sparringspartner for interne og eksterne interessenter. Du sætter pris på at yde en god service og giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. Yderligere er du analytisk, besidder et godt overblik og sætter pris på en dynamisk og alsidig arbejdsdag, hvor du har vekslende opgaver. Endvidere er du proaktiv og ser løsninger fremfor problemer og bidrager gerne til den gode stemning.

IT-kompetencer

God til Excel

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller Cand.merc. Herudover har du solid erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra den finansielle sektor.

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/6b746617_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-29T15:00:46.9602019-12-12T00:00:00
330124582Ambitiøs Controller søges til kvalitetsfokuseret produktionsvirksomhed NV for VejleProfile Beskrivelse I en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed, hvor dit fokus vil være på controlling af produktionen vil du i et tæt samspil med økonomi, ledelse, og IT og med reference til virksomhedens CFO blive ansvarlig for følgende opgaver Arbejdsopgaver Rapportering af uge og månedsresultater Opfølgning på KPI Udvikling af rapportering Opfølgning på business cases Godkende og validere nye BC Rolling forecast Input til rekalkulering af standard cost Optimering af data processer på fabrikken Intern kontrol Optimere anvendelse af PO til opfølgning Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed der, som en del af en større koncern, er førende inden for sit felt. Virksomheden har fokus på kvalitet, balanceret lønsom vækst og medarbejdernes trivsel. Man har absolut en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en serviceorienteret stærk taltekniker, der har en helt naturlig omgang med tallene. Du fungerer godt i rollen som specialisten, der samler trådene, overskuer problemstillingen og kommer i mål. Du er den operationelle Hand-on profil, der formår at se det store i det små. IT-kompetencer Generelt stærk på IT Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

I en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed, hvor dit fokus vil være på controlling af produktionen vil du i et tæt samspil med økonomi, ledelse, og IT og med reference til virksomhedens CFO blive ansvarlig for følgende opgaver

Arbejdsopgaver

  • Rapportering af uge og månedsresultater
  • Opfølgning på KPI
  • Udvikling af rapportering
  • Opfølgning på business cases
  • Godkende og validere nye BC
  • Rolling forecast
  • Input til rekalkulering af standard cost
  • Optimering af data processer på fabrikken
  • Intern kontrol
  • Optimere anvendelse af PO til opfølgning
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed der, som en del af en større koncern, er førende inden for sit felt. Virksomheden har fokus på kvalitet, balanceret lønsom vækst og medarbejdernes trivsel. Man har absolut en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du er en serviceorienteret stærk taltekniker, der har en helt naturlig omgang med tallene. Du fungerer godt i rollen som specialisten, der samler trådene, overskuer problemstillingen og kommer i mål. Du er den operationelle Hand-on profil, der formår at se det store i det små.

IT-kompetencer

Generelt stærk på IT

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/40663498_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-14T13:00:07.1532019-12-28T00:00:00
330126910Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i FredericiaProfile Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver: Arbejdsopgaver Analyser Business cases Konsolidering af investeringsplaner Controlling på større investeringer (over 100 mio.) Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse Optimere processer i forhold til investeringsgovernance Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider. Personlige kompetencer Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret. IT-kompetencer Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP. Uddannelse Cand.merc. eller lignende. Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktører/ledere fra datterselskaber) for at sikre projektets kvalitet. Koncerncontrolleren vil også konsolidere investeringsplaner og udfordre og sikre, at forretningen beskriver de væsentligste forudsætninger, usikkerheder og risici i de enkelte projekter således, at der på koncernniveau skabes gennemsigtighed for den øverste ledelse og bestyrelsen. Du får en alsidig hverdag i en udadvendt funktion, hvor du er med til at påvirke nogle af Danmarks største investeringer indenfor grøn omstilling. Du bliver en del af en koncernøkonomifunktion, der består af 11 erfarne medarbejdere samt organisationens koncernøkonomidirektør, som du vil referere til. Dine opgaver bliver:

Arbejdsopgaver

  • Analyser
  • Business cases
  • Konsolidering af investeringsplaner
  • Controlling på større investeringer (over 100 mio.)
  • Sikre at interne investeringsretningslinjer overholdes på projekter
  • Sikre økonomisk gennemsigtighed i projekter
  • Skabe og sikre beslutningsgrundlag til øverste ledelse og bestyrelse
  • Optimere processer i forhold til investeringsgovernance
  • Skabe relationer ud i organisationen med henblik på at indhente informationer og skabe gennemsigtighed i forhold til beslutningsgrundlag
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider.

Personlige kompetencer

Du er forretningsorienteret og har gennemslagskraft. Desuden besidder du veludviklede samarbejdsevner og du formår at kommunikere med samt skabe relationer på forskellige niveauer i organisationen. Du er proaktiv og analytisk i din tilgang. Samtidig trives du i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines. Som person er du tillidsvækkende og løsningsorienteret.

IT-kompetencer

Stærke Excel-kompetencer og gerne kendskab til SAP.

Uddannelse

Cand.merc. eller lignende.

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/bfc5ab2a_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:01:21.7302020-01-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Controller til Neurorehabilitering - Kbh

Neurorehabilitering - Kbh

Brønshøj
Brænder du for tal og økonomistyring, og har du særlige faglige kompetencer indenfor feltet? Neurorehabilitering Kbh udvider tilbuddene til borgere med erhvervet hjerneskade, og vi har derfor brug for flere kvalificerede kræfter. Du har nu chancen f...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Udviklingsorienteret financial controller søges til veldrevet og vækstende virksomhed nord for København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller tilbydes du en spændende og alsidig stilling, hvor hovedfokus vil være på den finansielle controlling. Tanken er at stillingen arbejder i en mere forretningsorienteret retning således, at Finance i højere grad opleves som ...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:7. december 2019

Erfaren controller søges til solid finansiel rådgivningsvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller vil du selvstændigt varetage regnskaberne for to fonde og et internt selskab, hvor dine opgaver vil være koncentreret omkring tungere regnskabsopgaver. Fondene er investeringsfonde, som virksomheden er rådgiver for, og sel...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019

Ambitiøs Controller søges til kvalitetsfokuseret produktionsvirksomhed NV for Vejle

Proselection

København K
Beskrivelse I en kvalitetsfokuseret og velrenommeret produktionsvirksomhed, hvor dit fokus vil være på controlling af produktionen vil du i et tæt samspil med økonomi, ledelse, og IT og med reference til virksomhedens CFO blive ansvarlig for følgend...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Forretningsorienteret Koncerncontroller søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som koncerncontroller bliver du ansvarlig for controlling af større investeringer (over 100 mio.). Du vil være med fra start til slut i projekter, hvor du som uafhængig part udfordrer og sparrer med bl.a. projektlederne (typisk direktøre...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020