Nordisk controller søges til solid ingeniørvirksomhed beliggende i Herlev

Beskrivelse

Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Koncernrapportering
  • Statistikker
  • Transfer pricing
  • Controlling, herunder produktionscontrolling
  • Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab
  • Klargøring til revision
  • Forecast
  • Salgsbudgetter
  • Ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc

Sprog

Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329932510Phoenix-f87bd24712018-12-21T13:01:33.417Nordisk controller søges til solid ingeniørvirksomhed beliggende i Herlev

Beskrivelse

Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Koncernrapportering
  • Statistikker
  • Transfer pricing
  • Controlling, herunder produktionscontrolling
  • Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer
  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab
  • Klargøring til revision
  • Forecast
  • Salgsbudgetter
  • Ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

HD-R eller cand.merc

Sprog

Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse Som controller for virksomhedens Nordic Region bliver du økonomisk sparringspartner for virksomhedens Finance Director. I stillingen vil du varetage både finansielle og forretningsorienterede controller-opgaver, og det er derfor vigtigt, at du har en indgående regnskabsforståelse samt forståelse for processerne i en international koncern. Du får således en alsidig hverdag og en bred opgaveportefølje på såvel nationalt som på nordisk niveau. Du vil indgå i en afdeling på i alt tre medarbejdere i Danmark og vil derudover samarbejde med tre medarbejdere fordelt i Sverige, Norge og Finland. I din hverdag vil du have en bred kontaktflade i organisationen, og du vil løbende medvirke til at optimere økonomifunktionens processer. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Koncernrapportering Statistikker Transfer pricing Controlling, herunder produktionscontrolling Optimering af arbejdsprocesser og -procedurer Udarbejdelse af måneds- og årsregnskab Klargøring til revision Forecast Salgsbudgetter Ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om en produktionsvirksomhed med ca. 40 medarbejdere på kontoret i Danmark. Virksomheden er en del af en international koncern, der er repræsenteret i mere end 50 lande. I virksomheden hersker der en social og uformel atmosfære, hvor faglig stolthed og humor præger hverdagen. Derudover er der høj anciennitet i virksomheden og et godt samarbejde blandt medarbejderne. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring, personaleforening og frokostordning. Personlige kompetencer Du er en struktureret og kvalitetsbevidst person, der er vant til at begå dig i et professionelt miljø. Du har et godt overblik, høj arbejdskapacitet og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag, uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du tager selvstændigt hånd om dine opgaver. Herudover har du en god forretningsforståelse samt gode kommunikationsevner. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring HD-R eller cand.merc Sprog Dansk, engelsk i skrift og tale samt forståelse for de nordiske sprog Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenixf87bd247101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-19T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8410EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3422209Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/f87bd247_logo.jpegORS/Small/f87bd247_logo.jpeg0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent684662ProselectionMinimum8410011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f87bd247&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Controller lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale937348Controller3Økonomi359805337kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmark329948391Struktureret controllerassistent søges til balanceret vækstende virksomhed beliggende i Kongens LyngbyBasic Beskrivelse Som controllerassistent får du en alsidig arbejdsdag, der både vil bestå af de løbende arbejdsopgaver, der findes i en regnskabsfunktion, samt opgaver indenfor rapportering og finansiel analyse. Du vil indgå i en funktion bestående af en CFO og tre controllere, som du kan sparre med samtidig med at du får ansvar for dine egne opgaver. Dine opgaver vil være: Arbejdsopgaver Rapportering Deltage i udarbejdelse af årsrapporter Afstemninger Bogføring Betalinger Indberetninger til myndigheder Ad hoc-opgaver Om virksomheden Der er tale om en interessant og velkonsolideret virksomhed der er inde i en balanceret vækstfase. Virksomheden beskæftiger omkring 30 ansatte. Kulturen i virksomheden bærer præg af, at der er højt til loftet, frihed under ansvar og et generelt godt samarbejde kollegerne imellem. Der tilbydes meget fleksible arbejdsvilkår, der er mulighed for hjemmearbejdsplads, sundhedsforsikring og en attraktiv lønpakke. Personlige kompetencer Du leverer en struktureret og proaktiv indsats, der gør at du altid når dine opgaver til tiden. Du tager ansvar for dine egne opgaver og projekter og sætter en ære i at levere løsninger i høj kvalitet. Som person er du fleksibel og robust. Endvidere trives du med at arbejde i teams samtidig med at du kan arbejde selvstændigt. IT-kompetencer Du har gerne erfaring med E-conomic Uddannelse Merkonom, Finansøkonom, HD eller tilsvarende Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

Beskrivelse

Som controllerassistent får du en alsidig arbejdsdag, der både vil bestå af de løbende arbejdsopgaver, der findes i en regnskabsfunktion, samt opgaver indenfor rapportering og finansiel analyse. Du vil indgå i en funktion bestående af en CFO og tre controllere, som du kan sparre med samtidig med at du får ansvar for dine egne opgaver. Dine opgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Rapportering
  • Deltage i udarbejdelse af årsrapporter
  • Afstemninger
  • Bogføring
  • Betalinger
  • Indberetninger til myndigheder
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Der er tale om en interessant og velkonsolideret virksomhed der er inde i en balanceret vækstfase. Virksomheden beskæftiger omkring 30 ansatte. Kulturen i virksomheden bærer præg af, at der er højt til loftet, frihed under ansvar og et generelt godt samarbejde kollegerne imellem. Der tilbydes meget fleksible arbejdsvilkår, der er mulighed for hjemmearbejdsplads, sundhedsforsikring og en attraktiv lønpakke.

Personlige kompetencer

Du leverer en struktureret og proaktiv indsats, der gør at du altid når dine opgaver til tiden. Du tager ansvar for dine egne opgaver og projekter og sætter en ære i at levere løsninger i høj kvalitet. Som person er du fleksibel og robust. Endvidere trives du med at arbejde i teams samtidig med at du kan arbejde selvstændigt.

IT-kompetencer

Du har gerne erfaring med E-conomic

Uddannelse

Merkonom, Finansøkonom, HD eller tilsvarende

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

ORS/Small/ffea28d3_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-01-25T12:00:47.7502019-03-01T00:00:00
329945058Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i FredericiaBasic Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter Rapportering til projektledelse styregrupper og linjeledelse Udarbejde projektregnskaber Controlling på projekter Økonomisk kontraktstyring Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget Sparringspartner for projektledere Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider Personlige kompetencer Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende. IT-kompetencer Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav Uddannelse Relevant kandidatuddannelse Sprog Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen, hvor du vil jonglere med store beløb og komplekse opgaver. Dine økonomiske analyser vil danne grundlaget for vigtige beslutninger i projekterne. Endvidere bliver du ansvarlig for at sikre den løbende procesoptimering og udvikle effektive metoder og værktøjer til investeringsbeslutninger og projektøkonomistyring. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Sikre budgetopfølgning i anlægsprojekter

  • Rapportering til projektledelse/styregrupper og linjeledelse

  • Udarbejde projektregnskaber

  • Controlling på projekter

  • Økonomisk kontraktstyring

  • Input til risikoanalyser og vurdering af effekt på anlægsbudget

  • Sparringspartner for projektledere

  • Lead på udvikling af processer og metoder i afdelingen

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en stor, dynamisk organisation, der beskæftiger 1200 medarbejdere. Organisationen driver nationale og internationale projekter med fokus på at sikre fremtidens energi. Der eksisterer en stærk projektkultur og stort engagement for grøn omstilling. Organisationen lægger vægt på faglig og personudvikling samt samarbejde og faglig sparring. Der er desuden fokus på trivsel, hvilket resulterer i at der generelt er høj anciennitet blandt medarbejderne. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af sundhedsforsikring, pensionsordning, personaleforening, sociale arrangementer og fleksible arbejdstider

Personlige kompetencer

Som person er du samarbejdsorienteret, udadvendt og omstillingsparat. Derudover har du gennemslagskraft, drive og kan stå fast i beslutninger. Du er kommunikerende, proaktiv og opsøgende i din tilgang til andre. Ydermere er du socialt begravet og relations skabende.

IT-kompetencer

Kendskab til SAP er en fordel, men ikke et krav

Uddannelse

Relevant kandidatuddannelse

Sprog

Engelsk i skrift og tale er et krav, mens kendskab til tysk er en fordel

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/0a8358f5_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-01-21T12:05:55.6632019-02-23T00:00:00
329940178Erfaren controller søges til velkonsolideret international virksomhed i SøborgBasic Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion, som udover dig består af 3 regnskabsmedarbejdere, en controller og en økonomichef. Dine opgaver vil være at supportere økonomichefen og primært indeholde tungere regnskabsopgaver, idet de fleste bogholderiopgaver varetages af kollegaer. Du vil få en bred kontaktflade rundt i organisationen og få en varieret og aktiv arbejdsdag i en solid og velkonsolideret virksomhed, hvor man løfter i flok. Der er tale om en nyoprettet stilling, og opgaverne vil bestå af: Arbejdsopgaver Anlægsaktiver Moms og afgifter Afstemninger Intercompany afstemninger Interne kontroller Likviditetsanalyser og -estimater Månedsrapportering Analyser Div. interne rapporteringer Ekstern rapportering Årsafslutning Kapacitets- og driftsomkostninger Backup for kollegaer i økonomifunktionen Ad-hoc Om virksomheden Der er tale om en solid virksomhed med ca. 50 medarbejdere og hovedkontor i Søborg. Virksomheden er en del af en stor international koncern og omsætter i Danmark for flere milliarder kroner hvert år og har en solid indtjening på bundlinjen. I virksomheden er der en værdidrevet kultur, hvor der arbejdes med flade strukturer og tillid, hvilket giver korte og effektive beslutningsgange. Der er således meget kort vej fra idé til handling. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, kantine, god pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du selvstændig og serviceminded, og trives i et travlt miljø, hvor der lægges vægt på sparring med kolleger. Du har et godt overblik og trives med vekslende opgaver, og din arbejdsform er proaktiv med sans for at se løsninger frem for problemer. Du er analytisk og har et kritisk blik i tilgangen til dine opgaver. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring Du har gerne en HD-R eller Cand.merc. Herudover kan du have erfaring fra en lignende stilling eller en baggrund som økonomichef, der ønsker en spændende rolle som controller uden personaleansvar. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Du bliver en del af en økonomifunktion, som udover dig består af 3 regnskabsmedarbejdere, en controller og en økonomichef. Dine opgaver vil være at supportere økonomichefen og primært indeholde tungere regnskabsopgaver, idet de fleste bogholderiopgaver varetages af kollegaer. Du vil få en bred kontaktflade rundt i organisationen og få en varieret og aktiv arbejdsdag i en solid og velkonsolideret virksomhed, hvor man løfter i flok. Der er tale om en nyoprettet stilling, og opgaverne vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Anlægsaktiver
  • Moms og afgifter
  • Afstemninger
  • Intercompany afstemninger
  • Interne kontroller
  • Likviditetsanalyser og -estimater
  • Månedsrapportering
  • Analyser
  • Div. interne rapporteringer
  • Ekstern rapportering
  • Årsafslutning
  • Kapacitets- og driftsomkostninger
  • Backup for kollegaer i økonomifunktionen
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er tale om en solid virksomhed med ca. 50 medarbejdere og hovedkontor i Søborg. Virksomheden er en del af en stor international koncern og omsætter i Danmark for flere milliarder kroner hvert år og har en solid indtjening på bundlinjen. I virksomheden er der en værdidrevet kultur, hvor der arbejdes med flade strukturer og tillid, hvilket giver korte og effektive beslutningsgange. Der er således meget kort vej fra idé til handling. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af fleksible arbejdstider, kantine, god pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du selvstændig og serviceminded, og trives i et travlt miljø, hvor der lægges vægt på sparring med kolleger. Du har et godt overblik og trives med vekslende opgaver, og din arbejdsform er proaktiv med sans for at se løsninger frem for problemer. Du er analytisk og har et kritisk blik i tilgangen til dine opgaver.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

Du har gerne en HD-R eller Cand.merc. Herudover kan du have erfaring fra en lignende stilling eller en baggrund som økonomichef, der ønsker en spændende rolle som controller uden personaleansvar.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/12914398_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-01-10T16:00:09.1332019-03-11T00:00:00
329931680Proaktiv og detaljeorienteret investeringscontroller søges til særdeles velkonsolideret konsulenthus i VedbækBasic Beskrivelse Som investeringscontroller vil din vigtigste opgave blive at understøtte virksomhedens strategiske og investeringsmæssige aktiviteter. Du vil derfor være med før, under og efter de forskelligartede investeringer, hvor du vil varetage en alsidig portefølje af opgaver. Du vil indgå i virksomhedens økonomiafdeling, og have tæt samarbejde med rådgiverne i virksomhedens investeringsafdeling. Du vil derfor, på daglig basis, have tæt kontakt og samarbejde med kolleger samt eksterne rådgivere som revisorer, advokater mv. Der er mulighed for at sætte dit eget præg på stillingens processuelle indhold. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Opfølgning og overvågning af eksisterende investeringer samt vurdering af nye investeringer Rapportering omkring investeringerne til investeringsafdelingen og ledelsen Due diligence i investeringsforløbene i samarbejde med interne og eksterne rådgivere, fx revisorer og advokater Udarbejde analyser, planlægge og følge op på initiativer og investeringer, herunder intern revision og risk management Compliance Om virksomheden Virksomheden rådgiver om og håndterer investeringer indenfor ejendomme, virksomheder, projekter og foretages såvel direkte som igennem samarbejdspartnere, kapitalfonde. Virksomheden har en solid økonomisk baggrund, en flad struktur og et godt arbejdsmiljø, hvor hverdagen præges af teamspirit, humor og en god uformel tone. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. sundhedsforsikring, frokostordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du er en imødekommende og kvalitetsbevidst person, der er vant til at arbejde professionelt, detaljeorienteret og proaktivt. Du har et godt overblik, og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Herudover har du gode kommunikationsevner og en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Erfaring fra en lignende stilling eller fra den finansielle sektor er en fordel. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring Cand.merc, HD eller lignende Sprog Dansk samt engelsk på højt niveau Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som investeringscontroller vil din vigtigste opgave blive at understøtte virksomhedens strategiske og investeringsmæssige aktiviteter. Du vil derfor være med før, under og efter de forskelligartede investeringer, hvor du vil varetage en alsidig portefølje af opgaver. Du vil indgå i virksomhedens økonomiafdeling, og have tæt samarbejde med rådgiverne i virksomhedens investeringsafdeling. Du vil derfor, på daglig basis, have tæt kontakt og samarbejde med kolleger samt eksterne rådgivere som revisorer, advokater mv. Der er mulighed for at sætte dit eget præg på stillingens processuelle indhold. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Opfølgning og overvågning af eksisterende investeringer samt vurdering af nye investeringer
  • Rapportering omkring investeringerne til investeringsafdelingen og ledelsen
  • Due diligence i investeringsforløbene i samarbejde med interne og eksterne rådgivere, fx revisorer og advokater
  • Udarbejde analyser, planlægge og følge op på initiativer og investeringer, herunder intern revision og risk management
  • Compliance

Om virksomheden

Virksomheden rådgiver om og håndterer investeringer indenfor ejendomme, virksomheder, projekter og foretages såvel direkte som igennem samarbejdspartnere, kapitalfonde. Virksomheden har en solid økonomisk baggrund, en flad struktur og et godt arbejdsmiljø, hvor hverdagen præges af teamspirit, humor og en god uformel tone. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold som bl.a. sundhedsforsikring, frokostordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er en imødekommende og kvalitetsbevidst person, der er vant til at arbejde professionelt, detaljeorienteret og proaktivt. Du har et godt overblik, og er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag uden at gå på kompromis med kvaliteten. Herudover har du gode kommunikationsevner og en selvstændig tilgang til dine arbejdsopgaver. Erfaring fra en lignende stilling eller fra den finansielle sektor er en fordel.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

Cand.merc, HD eller lignende

Sprog

Dansk samt engelsk på højt niveau

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/5c722c0e_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2018-12-20T16:01:07.9432019-02-18T00:00:00
329954887Controller til BanedanmarkRobot Vil du arbejde med økonomiopfølgning, prioritering og analyser i en kompleks organisation, der vedligeholder og udvikler jernbanen? Vi søger en ny kollega til at arbejde med Banedanmarks vedligeholdelsesbudget på ca. 1,2 mia. kr. årligt. Du kommer til at arbejde med en række komplekse økonomiske problemstillinger i en organisation med mange aktiviteter og store projekter de kommende år. Banedanmark er en organisation med ca. 2.000 kollegaer, hvor der for den rette kandidat vil være gode muligheder for at gøre karriere. Du bliver en del af sektionen Vedligeholdelsesøkonomi, hvor vi er 10 medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund. Få ansvar for økonomistyring, rådgivning og prioritering I Vedligeholdelsesøkonomi har vi ansvaret for drifts- og vedligeholdelsesbudgettet for jernbanen, herunder budgettering, opfølgning og rapportering. Som controller har du rollen som rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring, hvilket giver dig en stor kontaktflade og et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige i organisationen. Du får et tværgående overblik over de enkelte fagområder indenfor vedligehold, og du får ansvaret for at levere analyser og rapportering både til de budget- og resultatansvarlige samt til Banedanmarks direktion. I forhold til prioritering af fremtidige vedligeholdelsesaktiviteter bliver du involveret i udviklingen af vedligeholdelsesbudgettet. Her skal du udfordre områderne og forholde dig kritisk til de input, du modtager af både økonomisk og teknisk karakter. Dygtig akademiker med økonomisk fokus Du er samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Ideelt har du et par års erfaring som controller fra en lignende stilling, men også nyuddannede vil komme i betragtning. Vores økonomisystem er SAP og kendskab hertil er en fordel men ikke et krav. Som person tilegner du dig hurtigt ny viden og har en god forståelse for tekniske problemstillinger. Du tager selvstændigt initiativ og beslutninger og kan styre dine opgaver i mål. Desuden er du opsøgende over for kolleger rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer stor kontakt på alle niveauer i organisationen er det nødvendigt at din kommunikation både skriftligt og mundtligt er klar og imødekommende. Løn Du ansættes i forhold til A C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef Allan H. Andersen på telefon 45 22519975. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Vil du arbejde med økonomiopfølgning, prioritering og analyser i en kompleks organisation, der vedligeholder og udvikler jernbanen?

Vi søger en ny kollega til at arbejde med Banedanmarks vedligeholdelsesbudget på ca. 1,2 mia. kr. årligt. Du kommer til at arbejde med en række komplekse økonomiske problemstillinger i en organisation med mange aktiviteter og store projekter de kommende år. Banedanmark er en organisation med ca. 2.000 kollegaer, hvor der for den rette kandidat vil være gode muligheder for at gøre karriere. Du bliver en del af sektionen Vedligeholdelsesøkonomi, hvor vi er 10 medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund.

Få ansvar for økonomistyring, rådgivning og prioritering
I Vedligeholdelsesøkonomi har vi ansvaret for drifts- og vedligeholdelsesbudgettet for jernbanen, herunder budgettering, opfølgning og rapportering.

Som controller har du rollen som rådgiver og sparringspartner omkring økonomistyring, hvilket giver dig en stor kontaktflade og et tæt samarbejde med de budget- og resultatansvarlige i organisationen. Du får et tværgående overblik over de enkelte fagområder indenfor vedligehold, og du får ansvaret for at levere analyser og rapportering både til de budget- og resultatansvarlige samt til Banedanmarks direktion.

I forhold til prioritering af fremtidige vedligeholdelsesaktiviteter bliver du involveret i udviklingen af vedligeholdelsesbudgettet. Her skal du udfordre områderne og forholde dig kritisk til de input, du modtager af både økonomisk og teknisk karakter.

Dygtig akademiker med økonomisk fokus
Du er samfundsvidenskabelig kandidat, for eksempel cand.polit., cand.merc., cand.oecon. eller anden lang videregående uddannelse med fokus på økonomi. Ideelt har du et par års erfaring som controller fra en lignende stilling, men også nyuddannede vil komme i betragtning. Vores økonomisystem er SAP og kendskab hertil er en fordel men ikke et krav.

Som person tilegner du dig hurtigt ny viden og har en god forståelse for tekniske problemstillinger. Du tager selvstændigt initiativ og beslutninger og kan styre dine opgaver i mål. Desuden er du opsøgende over for kolleger rundt i organisationen. Da jobbet inkluderer stor kontakt på alle niveauer i organisationen er det nødvendigt at din kommunikation både skriftligt og mundtligt er klar og imødekommende.

Løn
Du ansættes i forhold til A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef Allan H. Andersen på telefon +45 22519975. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende så send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-02-05T00:00:002019-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Struktureret controllerassistent søges til balanceret vækstende virksomhed beliggende i Kongens Lyngby

Proselection

København K
Beskrivelse Som controllerassistent får du en alsidig arbejdsdag, der både vil bestå af de løbende arbejdsopgaver, der findes i en regnskabsfunktion, samt opgaver indenfor rapportering og finansiel analyse. Du vil indgå i en funktion bestående af en...
Indrykket:25. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Erfaren controller til økonomisk styring af anlægsinvesteringer og procesoptimering søges til stor energivirksomhed i Fredericia

Proselection

København K
Beskrivelse Som controller er du med til at sikre økonomisk styring af anlægsinvesteringer på mere end 4 milliarder kroner om året. Du bliver tilknyttet både både nationale og internationale anlægsprojekter som du vil følge fra start- til slutfasen,...
Indrykket:21. januar 2019
Udløbsdato:23. februar 2019

Erfaren controller søges til velkonsolideret international virksomhed i Søborg

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af en økonomifunktion, som udover dig består af 3 regnskabsmedarbejdere, en controller og en økonomichef. Dine opgaver vil være at supportere økonomichefen og primært indeholde tungere regnskabsopgaver, idet de fleste bo...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Proaktiv og detaljeorienteret investeringscontroller søges til særdeles velkonsolideret konsulenthus i Vedbæk

Proselection

København K
Beskrivelse Som investeringscontroller vil din vigtigste opgave blive at understøtte virksomhedens strategiske og investeringsmæssige aktiviteter. Du vil derfor være med før, under og efter de forskelligartede investeringer, hvor du vil varetage en ...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:18. februar 2019

Controller til Banedanmark

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Vil du arbejde med økonomiopfølgning, prioritering og analyser i en kompleks organisation, der vedligeholder og udvikler jernbanen? Vi søger en ny kollega til at arbejde med Banedanmarks vedligeholdelsesbudget på ca. 1,2 mia. kr. årligt. Du kommer t...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019