Norsktalende IT-supporter

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark.

Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon/skype – vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder.

Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav.

Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.

Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30).

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk / 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk / 3975 0274)

Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330000979Phoenix-a565e94512019-04-04T00:00:00Norsktalende IT-supporter

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark.

Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon/skype – vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder.

Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav.

Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.

Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30).

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk / 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk / 3975 0274)

Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i t af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk? Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup. Jobbet: Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark. Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon skype vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder. Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv. Det forventer vi af dig: Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning. Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav. Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver. Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring. Vi tilbyder: I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer. Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30). Interesseret? Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk 3975 0274) Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk. Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk11jobneta565e945100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://careers.topdesk.com/dk/ledige-stillinger/support/norsktalende-it-supporter/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3501782TOPdesk Danmark A/S11Telegrafvej 8 1. sal2750BallerupDKDanmark0
m.ley@topdesk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent739653JobNet4970547497054710004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/2.jpgBrænder du for IT? Som IT-tekniker får du mange spændende opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361312006Monam.ley@topdesk.dkDKDanmarkDKDanmark330004288PC og bærbar teknikerRobot Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter? Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du har solid erfaring med hardware og software fejlsøgnning samt reparationer af både PC og bærbare Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit. Du må gerne være god til administrative systemer. Du må gerne være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Du skal kunne arbejde selvstændigt Vi tilbyder : En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed Gode kollegaer hvor forskellighederne spiller godt sammen En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø Gode udviklingsmuligheder for den rette Mulighed for videre uddannelse her som Apple Samsung autoriseret Tekniker At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter?

Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer

 

Vi forventer at : 

  • Du er udadvendt og præsentabel
  • Du har solid erfaring med hardware og software fejlsøgnning samt reparationer af både PC og bærbare 
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk fejlfrit.  
  • Du må gerne være god til administrative systemer. 
  • Du må gerne være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service 
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt

Vi tilbyder :

  • En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • Gode kollegaer hvor forskellighederne spiller godt sammen   
  • En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider 
  • En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø
  • Gode udviklingsmuligheder for den rette
  • Mulighed for videre uddannelse her som Apple/Samsung autoriseret Tekniker

At som tekniker hos os arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330007298IT-Tekniker / IT-Support / MAC- & PC-TeknikerRobot APPLE PC-Tekniker IT Supporter Vi søger en ny Apple PC-Tekniker IT-Supporter til GladTeknik s Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at: Erfaring med reparation af både MAC PC Erfaring med både MacOS Windows Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support Du er udadvendt præsentabel Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Taler og forstår dansk og engelsk Du skal være god til administrative arbejdsopgaver Vi tilbyder: En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder Et ungt team af gode kollegaer og højt humør Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support. Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019. Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt. Hjemmeside: https: www.gladteknik.dk

APPLE & PC-Tekniker & IT Supporter

Vi søger en ny Apple & PC-Tekniker & IT-Supporter til GladTeknik's Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark? GladTeknik ApS er Danmarks eneste IT-Virksomhed som tilbyder Gratis Fejlfinding og som har gjort op med at det skal tage flere uger/måneder at få ens enhed repareret retur. Ligeledes gør GladTeknik meget ud af at tage et stort Socialt Ansvar. I 2018 blev GladTeknik ApS kåret som en af de 3 mest Socialt Ansvarlige Virksomheder uden for Furesø Kommune. Vi forventer at:

  • Erfaring med reparation af både MAC & PC
  • Erfaring med både MacOS & Windows
  • Kørekort, og har det fint med at yde udekørende teknisk support
  • Du er udadvendt & præsentabel
  • Du er ambitiøs, omhyggelig og går op i at arbejdet altid skal udføres på top-niveau
  • Du skal være god til kundeservice og ave erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs
  • Taler og forstår dansk og engelsk
  • Du skal være god til administrative arbejdsopgaver

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i rivende udvikling med mange typer udfordrende arbejds-opgaver
  • En fleksibel arbejdsplads, hvor ingen arbejdsdag er ens
  • Gode muligheder for løn, og fordelagtige arbejdstider
  • En arbejdsplads, der vægter service-niveau og tilfredse kunder
  • Et ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • Hvis du har bil, er der mulighed for at få kørselpenge efter statens kørselsgodtgørelse ved udekørende support.

Ansøgning sendes til: Job@gladteknik.dk

Ansøgningsfrist, d. 26. april 2019.

Opstart: Hurtigst muligt, dog helst senest 1. maj eller 1. juni 2019. Job-samtaler holdes løbende, så send gerne C.V. m. Billede afsted hurtigst muligt.

Hjemmeside: https://www.gladteknik.dk

GladTeknik ApS - HVIDOVREHvidovre2019-04-13T00:00:002019-05-31T00:00:00
330026987SupporterRobot Om NNC: Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler. Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling. Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter. Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk. Jobbet: No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc er, tablets og smartphones. Vi forventer at du har: en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil. arbejdet i en IT-afdeling. et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften. Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden). Vi tilbyder: En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling. En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse. Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø. Frokostordning. Fleksibel arbejdstid. Lille træningscenter Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk. Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.

Om NNC:

Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler.

Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling.

Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter.

Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk.

 

Jobbet:

No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig.

Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc’er, tablets og smartphones.

Vi forventer at du har:

  • en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil.
  • arbejdet i en IT-afdeling.
  • et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften.

Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden).

 

Vi tilbyder:

  • En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling.
  • En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse.
  • Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø.
  • Frokostordning.
  • Fleksibel arbejdstid.
  • Lille træningscenter

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk.

Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.

No Name Company ApSHedehusene2019-05-20T00:00:002019-07-15T00:00:00
330022014Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH N i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH N” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-05-10T00:00:002019-07-05T00:00:00
330020723Data engineers til Data ManagementRobot Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal støtte skatteforvaltningens vision om at være en datadreven organisation. Har du en ambition om at udvikle løsninger og metoder på innovative big data teknologier for at transformere data til aktiv information, der understøtter forretningens behov - både indenfor og udenfor skatteforvaltningen? Så søg stillingen som data engineer hos os. Datagrundlag for den data- og analysedrevne skatteforvaltning I kontoret Data Management arbejder vi med at transformere data til information. Vi sikrer datakvalitet, datasikkerhed, brugervenlighed, performance, standardiseringer og implementering af skattevæsenets samlede data, herunder masterdata. Som data engineer arbejder du sammen med bl.a. dataarkitekter og frontend udviklere om at skabe sammenhæng og integration mellem kildesystemer, data warehouse eller andre dataløsninger og brugerrettede frontend løsninger. Vores dataplatform er i dag bygget op omkring et data warehouse og en big data platform. Data warehouse er bygget på relationelle databaser med Informatica som datatransformationsværktøj. Til big data anvendes Hadoop med bl.a. HDFS, NiFi, HBase og Hive. Som frontend værktøjer benyttes R, BusinessObject og Qlik. Nogle af dine arbejdsopgaver kan f.eks. være at: udvikle ETL-processer til at transformere data fra skatteforvaltningens grundsystemer til information for vores samarbejdspartnere hjemtage data fra kildesystemer etablere standarder for data warehouse arbejde med løsningsdesign på tværs af BI-funktionen udvikle API og services til udstilling af løsninger Kvalifikationer Du kan være cand.merc.it, cand.it, datamatiker eller have en anden IT-faglig uddannelse. Vi søger både nyuddannede og erfarne kollegaer i henholdsvis København og Middelfart. Er du nyuddannet forventer vi en stor interesse og gode kompetencer i forhold til at arbejde med store datamængder, databaser og datamodeller. Har du erfaring fra andre job kigger vi både på interesse, kompetencer og praktisk erfaring. Som erfaren ansøger forventer vi, at du har stærke kompetencer indenfor et eller flere af nedenstående områder: ETL-udvikling Datarens datakvalitet og profilering Datamodellering E R og dimensionel modellering SQL Master Data Management Python Java REST og SOAP service interface XML JSON Som person er du nysgerrig, god til formidling og networking. I dit arbejde har du fokus på at samarbejde på tværs og at sikre den fornødne koordinering og videndeling i de teams, du indgår i, og endelig har du har sans for at skabe relationer. Grundig introduktion og onboarding Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk miljø med god mulighed for videndeling. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone, samtidig med at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne. Om Data og Analyse Stillingen er forankret i fagdirektørområdet Data og Analyse, som består af en række kontorer med i alt ca. 230 medarbejdere. Stillingen er placeret i kontoret Data Management, hvor du bliver en del af et team af udviklere. Du refererer til kontorchefen i Data Management og kommer til at arbejde med kolleger på tværs af organisationen og kontorerne i Data og Analyse. Du vil desuden indgå i vores tværgående netværk af udviklere. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis via linket nedenfor senest den 27. maj 2019 Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til kontorchef Recep Yandim på tlf. 72 37 62 84 eller på mail: recep.yandim@ufst.dk eller fuldmægtig Gitte Christoffersen på telefon 72 37 03 65 eller på mail:gittte.christoffersen@ufst.dk. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Vi afholder samtaler løbende. Forventet ansættelse pr. 1. september. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil enten være Østbanegade 123, 2100 København Ø eller Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. På sigt vil Østbanegade skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt?

Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal støtte skatteforvaltningens vision om at være en datadreven organisation.

Har du en ambition om at udvikle løsninger og metoder på innovative big data teknologier for at transformere data til aktiv information, der understøtter forretningens behov - både indenfor og udenfor skatteforvaltningen? Så søg stillingen som data engineer hos os.

Datagrundlag for den data- og analysedrevne skatteforvaltning
I kontoret Data Management arbejder vi med at transformere data til information. Vi sikrer datakvalitet, datasikkerhed, brugervenlighed, performance, standardiseringer og implementering af skattevæsenets samlede data, herunder masterdata. Som data engineer arbejder du sammen med bl.a. dataarkitekter og frontend udviklere om at skabe sammenhæng og integration mellem kildesystemer, data warehouse eller andre dataløsninger og brugerrettede frontend løsninger.

Vores dataplatform er i dag bygget op omkring et data warehouse og en big data platform. Data warehouse er bygget på relationelle databaser med Informatica som datatransformationsværktøj. Til big data anvendes Hadoop med bl.a. HDFS, NiFi, HBase og Hive. Som frontend værktøjer benyttes R, BusinessObject og Qlik.

Nogle af dine arbejdsopgaver kan f.eks. være at:

  • udvikle ETL-processer til at transformere data fra skatteforvaltningens grundsystemer til information for vores samarbejdspartnere
  • hjemtage data fra kildesystemer
  • etablere standarder for data warehouse
  • arbejde med løsningsdesign på tværs af BI-funktionen
  • udvikle API og services til udstilling af løsninger

Kvalifikationer
Du kan være cand.merc.it, cand.it, datamatiker eller have en anden IT-faglig uddannelse. Vi søger både nyuddannede og erfarne kollegaer i henholdsvis København og Middelfart.

Er du nyuddannet forventer vi en stor interesse og gode kompetencer i forhold til at arbejde med store datamængder, databaser og datamodeller.

Har du erfaring fra andre job kigger vi både på interesse, kompetencer og praktisk erfaring. Som erfaren ansøger forventer vi, at du har stærke kompetencer indenfor et eller flere af nedenstående områder:

  • ETL-udvikling
  • Datarens/datakvalitet og profilering
  • Datamodellering – E/R og dimensionel modellering
  • SQL
  • Master Data Management
  • Python/Java
  • REST og SOAP service interface
  • XML/JSON

Som person er du nysgerrig, god til formidling og networking. I dit arbejde har du fokus på at samarbejde på tværs og at sikre den fornødne koordinering og videndeling i de teams, du indgår i, og endelig har du har sans for at skabe relationer.

Grundig introduktion og onboarding
Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk miljø med god mulighed for videndeling. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone, samtidig med at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Om Data og Analyse
Stillingen er forankret i fagdirektørområdet Data og Analyse, som består af en række kontorer med i alt ca. 230 medarbejdere. Stillingen er placeret i kontoret Data Management, hvor du bliver en del af et team af udviklere. Du refererer til kontorchefen i Data Management og kommer til at arbejde med kolleger på tværs af organisationen og kontorerne i Data og Analyse. Du vil desuden indgå i vores tværgående netværk af udviklere.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis via linket nedenfor senest den 27. maj 2019 Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til kontorchef Recep Yandim på tlf. 72 37 62 84 eller på mail: recep.yandim@ufst.dk eller fuldmægtig Gitte Christoffersen på telefon 72 37 03 65 eller på mail:gittte.christoffersen@ufst.dk. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Vi afholder samtaler løbende. Forventet ansættelse pr. 1. september.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil enten være Østbanegade 123, 2100 København Ø eller Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. På sigt vil Østbanegade skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.
Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2019-05-09T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

PC og bærbar tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at være tekniker og arbejde med forskellige IT Produkter? Vi mangler en energisk og dygtig It Tekniker med erfaring inden for IT reparationer Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du har solid erfaring med hardware og softw...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

IT-Tekniker / IT-Support / MAC- & PC-Tekniker

GladTeknik ApS - HVIDOVRE

Hvidovre
APPLE PC-Tekniker IT Supporter Vi søger en ny Apple PC-Tekniker IT-Supporter til GladTeknik s Hvidovre-Afdeling. Brænder du for at arbejde med support og reparation af computere? Kunne du tænke dig at være med i et team af de bedste teknikere i Danm...
Indrykket:13. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Supporter

No Name Company ApS

Hedehusene
Om NNC: Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kassete...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Data engineers til Data Management

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal stø...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019