Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Norsktalende IT-supporter

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark.

Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon/skype – vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder.

Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav.

Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.

Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30).

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk / 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk / 3975 0274)

Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330000979Phoenix-a565e94512019-04-04T00:00:00Norsktalende IT-supporter

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark.

Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon/skype – vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder.

Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav.

Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.

Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30).

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk / 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk / 3975 0274)

Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk

2019-05-31T00:52:07.490 Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i t af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk? Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup. Jobbet: Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark. Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon skype vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder. Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv. Det forventer vi af dig: Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning. Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav. Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver. Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring. Vi tilbyder: I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer. Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30). Interesseret? Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk 3975 0274) Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk. Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk11jobneta565e945100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://careers.topdesk.com/dk/ledige-stillinger/support/norsktalende-it-supporter/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3501782TOPdesk Danmark A/S11Telegrafvej 8 1. sal2750BallerupDKDanmark0
m.ley@topdesk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent739653JobNet4970547497054710004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/2.jpgBrænder du for IT? Som IT-tekniker får du mange spændende opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361312006Monam.ley@topdesk.dkDKDanmarkDKDanmark330047583Testmiljøtekniker til RigspolitietRobot Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Brænder du for at arbejde med administrering, konfigurering og udrulning af testmiljøer i en stor organisation i konstant udvikling? Du kan nu få ansvaret for, at testmiljøerne stemmer overens med produktionsmiljøerne, og sikrer dermed, at udrulningen sker så effektivt og problemfrit som muligt.Om jobbetSom testmiljøtekniker har du det overordnede ansvar for at udrulle Windows servere og sikre at testmiljøerne stemmer overens med produktionen. Samt sikre løbende vedligeholdelse, tildele IP adresser, konfigurering og deployment af og til de mange testmiljøer. Har du kendskab til og interesse i at arbejde med testdata, vil dette blive en del af dine arbejdsopgaver.Ligeledes deltager du i diverse udviklingsprojekter og driftsopgaver på tværs af organisationen. Du har ansvaret for at prioriterer rækkefølgen af tests i forhold til driftsstatus og øvrige aktiviteter. Du får en travl og udfordrende hverdag i en dynamisk organisation, hvor du får mulighed for at være med til at definere rammer, rolle og processer. Din rolle er tværgående, og du vil i det daglige skulle referere til både sektionsleder og centerchef omkring de enkelte udrulninger og driftsopgaver. Du bliver en del af sektionen Driftssupport under Rigspolitiets Koncern IT, som består af 22 medarbejdere med blandet teknisk baggrund. I teamet sætter vi pris på sparring, samarbejde og har en uformel omgangstone, hvor humor præger hverdagen. Ud over at have ansvaret for testmiljøerne har vi i sektionen også ansvaret for bl.a. 2nd level driftssupport til Rigspolitiet og politikredsene i hele landet, antivirus, patch management, deployment, change management, release- og problem-management.Om digDet forventes, at du har stærke tekniske kompetencer, kompetencer inden for testdata management eller en kombination af begge. Vi forestiller os, at den rette kandidat har en relevant it-faglig uddannelse samt at du har beskæftiget dig med administreringen af testmiljøer, gerne fra en større organisation. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, du er måske cand.it, datamatiker, datalog, it-supporter eller lignende. Det vigtigste er, at du minimum har et par års erhvervserfaring i arbejdet med Windows-servere og infrastruktur. Du har erfaring med projektfaser og automatisering i Powershell. Kendskab til ITIL samt kendskab til testdata er en fordel. Som testmiljøtekniker har du en stor kontaktflade på tværs af organisationen. Det er derfor vigtigt, at du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, med både ledere, udviklere og teknikere internt såvel som eksternt. Du formår at omsætte kompliceret teknisk data og formidler korrekt og nøjagtigt hvad der lader sig gøre, i forbindelse med udrulningerne, til andre forretnings- og serviceorganisationer - også dem, der ikke har indgående it-forståelse. Du har en positiv tilgang til opgaver og mennesker, ligesom det falder dig naturligt at skabe gode relationer og samarbejde på tværs.Du er fagligt engageret og dit helhedsblik gør, at du forstår at sætte dig ind i organisationens behov, samtidig med at du er realistisk omkring, hvad der lader sig gøre. En hverdag, der rummer nye udfordringer og forskellige aktiviteter, motiverer dig, og det er naturligt for dig at tage ansvar for selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver. Ansættelsesforhold Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Mette Devantier på 2281 9774. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis vi foretrækker, at du oploader alle dokumenter i pdf-format.Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 30. juli og fredag den 2. august 2019. Koncern ITCirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet. Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene. Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet

Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT

Brænder du for at arbejde med administrering, konfigurering og udrulning af testmiljøer i en stor organisation i konstant udvikling? Du kan nu få ansvaret for, at testmiljøerne stemmer overens med produktionsmiljøerne, og sikrer dermed, at udrulningen sker så effektivt og problemfrit som muligt.

Om jobbet
Som testmiljøtekniker har du det overordnede ansvar for at udrulle Windows servere og sikre at testmiljøerne stemmer overens med produktionen. Samt sikre løbende vedligeholdelse, tildele IP adresser, konfigurering og deployment af og til de mange testmiljøer. Har du kendskab til og interesse i at arbejde med testdata, vil dette blive en del af dine arbejdsopgaver.

Ligeledes deltager du i diverse udviklingsprojekter og driftsopgaver på tværs af organisationen. Du har ansvaret for at prioriterer rækkefølgen af tests i forhold til driftsstatus og øvrige aktiviteter. Du får en travl og udfordrende hverdag i en dynamisk organisation, hvor du får mulighed for at være med til at definere rammer, rolle og processer. Din rolle er tværgående, og du vil i det daglige skulle referere til både sektionsleder og centerchef omkring de enkelte udrulninger og driftsopgaver.

Du bliver en del af sektionen Driftssupport under Rigspolitiets Koncern IT, som består af 22 medarbejdere med blandet teknisk baggrund. I teamet sætter vi pris på sparring, samarbejde og har en uformel omgangstone, hvor humor præger hverdagen. Ud over at have ansvaret for testmiljøerne har vi i sektionen også ansvaret for bl.a. 2nd level driftssupport til Rigspolitiet og politikredsene i hele landet, antivirus, patch management, deployment, change management, release- og problem-management.

Om dig
Det forventes, at du har stærke tekniske kompetencer, kompetencer inden for testdata management eller en kombination af begge. Vi forestiller os, at den rette kandidat har en relevant it-faglig uddannelse samt at du har beskæftiget dig med administreringen af testmiljøer, gerne fra en større organisation. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, du er måske cand.it, datamatiker, datalog, it-supporter eller lignende. Det vigtigste er, at du minimum har et par års erhvervserfaring i arbejdet med Windows-servere og infrastruktur. Du har erfaring med projektfaser og automatisering i Powershell. Kendskab til ITIL samt kendskab til testdata er en fordel.

Som testmiljøtekniker har du en stor kontaktflade på tværs af organisationen. Det er derfor vigtigt, at du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, med både ledere, udviklere og teknikere internt såvel som eksternt. Du formår at omsætte kompliceret teknisk data og formidler korrekt og nøjagtigt hvad der lader sig gøre, i forbindelse med udrulningerne, til andre forretnings- og serviceorganisationer - også dem, der ikke har indgående it-forståelse. Du har en positiv tilgang til opgaver og mennesker, ligesom det falder dig naturligt at skabe gode relationer og samarbejde på tværs.

Du er fagligt engageret og dit helhedsblik gør, at du forstår at sætte dig ind i organisationens behov, samtidig med at du er realistisk omkring, hvad der lader sig gøre. En hverdag, der rummer nye udfordringer og forskellige aktiviteter, motiverer dig, og det er naturligt for dig at tage ansvar for selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver.

Ansættelsesforhold

Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent på baggrund af kvalifikationer.

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Mette Devantier på 2281 9774. Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis – vi foretrækker, at du oploader alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 30. juli og fredag den 2. august 2019.

 

Koncern IT
Cirka 430 medarbejdere i Koncern IT udvikler og driver it-systemer for politiets omkring 15.000 ansatte, heraf 11.000 polititjenestemænd. Vi styrer it-projekter, udvikler softwareløsninger og sikrer med drift og support, at it-understøttelsen hjælper politiforretningen med at forebygge og forhindre kriminalitet.


Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene. Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikkerhed påhviler alle ansatte i politiet

Koncern ITHvidovre2019-06-25T00:00:002019-07-22T00:00:00
330026987SupporterRobot Om NNC: Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler. Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling. Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter. Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk. Jobbet: No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc er, tablets og smartphones. Vi forventer at du har: en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil. arbejdet i en IT-afdeling. et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften. Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden). Vi tilbyder: En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling. En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse. Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø. Frokostordning. Fleksibel arbejdstid. Lille træningscenter Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk. Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.

Om NNC:

Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler.

Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling.

Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter.

Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk.

 

Jobbet:

No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig.

Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc’er, tablets og smartphones.

Vi forventer at du har:

  • en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil.
  • arbejdet i en IT-afdeling.
  • et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften.

Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden).

 

Vi tilbyder:

  • En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling.
  • En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse.
  • Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø.
  • Frokostordning.
  • Fleksibel arbejdstid.
  • Lille træningscenter

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk.

Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.

No Name Company ApSHedehusene2019-06-04T00:00:002019-07-15T00:00:00
330022014Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH N i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH N” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-06-04T00:00:002019-07-05T00:00:00
330047104One.com søger ny dedikeret kollega til vores danske SupportRobot Er du udadvendt, lærenem og interesseret i webhosting? Er du flydende på dansk i både tale og skrift? Hvis ja, send os din ansøgning - vi har brug for en ny kollega som dig hos One.com! Som supporter hos One.com er din primære opgave at hjælpe og vejlede vores kunder i brugen af vores produkter og services via chat og e-mail. Dette er en stilling med gode muligheder for at påtage sig yderligere ansvar inden for oversættelse, produktspecialisering, -testning, træning eller på andre områder, som du gerne vil udvikle. Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du: Ønsker at arbejde med teknisk support i et globalt orienteret firma Ønsker at udvide og udnytte din viden om webhosting og support Ønsker at arbejde i et multikulturelt miljø med gode kolleger og fleksible arbejdstider Da din primære opgave er at hjælpe vores dansktalende kunder, er det en forudsætning for at varetage stillingen, at du taler og skriver flydende dansk. Om dig: Ideelt set har du arbejdet i kundesupport før, helst inden for IT. Hvis du har større interesse end erfaring på området, opfordrer vi dig stærkt til at sende os din ansøgning alligevel. Vi leder efter talent, og vi vil sørge for en grundig træning i den første periode af ansættelsen. Når du arbejder i vores support hos One.com, er din primære opgave at hjælpe og vejlede vores kunder hver dag - derfor skal du altid medbringe dine bedste færdigheder i teamwork og kommunikation på arbejde. Du får succes i stillingen, hvis du er positiv, åben og klar til at hjælpe, hvor det er nødvendigt. Hvis du som person desuden er engageret i både dit arbejde og dine kollegaers trivsel, er du sandsynligvis lige den kandidat vi mangler, så send os gerne din ansøgning hurtigst muligt. Som vores nye kollega får du: En ansættelse med forskellige opgaver og udfordringer i et globalt firma i spændende udvikling. Vi tilbyder et professionelt og uformelt arbejdsmiljø med kompetente kollegaer fra mange forskellige nationaliteter. Vi har mange sociale aktiviteter, f.eks. en månedlig fredagsbar, team events samt årlige sommer- og julefester. Vi mener, at dette bidrager til et sjovt og sundt arbejdsmiljø.Udover dette tilbyder vi en varieret frokostordning og et gratis domæne og webhosting. Stillingen er på fuld tid med 37,5 timer om ugen. Din arbejdstid planlægges på en ugentlig plan med 7,5 timer hver dag, ekskl. frokost, i nogle tilfælde forventes du at arbejde i weekender. Startlønnen vil være DKK 21.000 pr. måned med mulighed for opstart hurtigst muligt! Er du interesseret? Vi behandler alle indkomne ansøgninger løbende, så skynd dig at uploade dit CV og en kort ansøgning via Apply Button . Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Anne Hansen via e-mail abh@one.com. Vi ser frem til at høre fra dig! One.com is one of Europe s fastest growing web hosting companies. Today we are more than 270 employees, serve more than 1,500,000 customers and market our products in Denmark, Sweden, Norway, Germany, the Netherlands, Belgium, France, Spain, Italy, Portugal and the United Kingdom. Our vision is to offer a simple, flexible and user-friendly product for the beginner as well as for the professional user.

Er du udadvendt, lærenem og interesseret i webhosting? Er du flydende på dansk i både tale og skrift? Hvis ja, send os din ansøgning - vi har brug for en ny kollega som dig hos One.com! 

Som supporter hos One.com er din primære opgave at hjælpe og vejlede vores kunder i brugen af vores produkter og services via chat og e-mail. Dette er en stilling med gode muligheder for at påtage sig yderligere ansvar inden for oversættelse, produktspecialisering, -testning, træning eller på andre områder, som du gerne vil udvikle.

Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du:

  • Ønsker at arbejde med teknisk support i et globalt orienteret firma
  • Ønsker at udvide og udnytte din viden om webhosting og support
  • Ønsker at arbejde i et multikulturelt miljø med gode kolleger og fleksible arbejdstider
  • Da din primære opgave er at hjælpe vores dansktalende kunder, er det en forudsætning for at varetage stillingen, at du taler og skriver flydende dansk. 

Om dig:

Ideelt set har du arbejdet i kundesupport før, helst inden for IT. Hvis du har større interesse end erfaring på området, opfordrer vi dig stærkt til at sende os din ansøgning alligevel. Vi leder efter talent, og vi vil sørge for en grundig træning i den første periode af ansættelsen. Når du arbejder i vores support hos One.com, er din primære opgave at hjælpe og vejlede vores kunder hver dag - derfor skal du altid medbringe dine bedste færdigheder i teamwork og kommunikation på arbejde.

Du får succes i stillingen, hvis du er positiv, åben og klar til at hjælpe, hvor det er nødvendigt. Hvis du som person desuden er engageret i både dit arbejde og dine kollegaers trivsel, er du sandsynligvis lige den kandidat vi mangler, så send os gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Som vores nye kollega får du:

En ansættelse med forskellige opgaver og udfordringer i et globalt firma i spændende udvikling. Vi tilbyder et professionelt og uformelt arbejdsmiljø med kompetente kollegaer fra mange forskellige nationaliteter. Vi har mange sociale aktiviteter, f.eks. en månedlig fredagsbar, team events samt årlige sommer- og julefester. Vi mener, at dette bidrager til et sjovt og sundt arbejdsmiljø.Udover dette tilbyder vi en varieret frokostordning og et gratis domæne og webhosting.

Stillingen er på fuld tid med 37,5 timer om ugen. Din arbejdstid planlægges på en ugentlig plan med 7,5 timer hver dag, ekskl. frokost, i nogle tilfælde forventes du at arbejde i weekender.

Startlønnen vil være DKK 21.000 pr. måned med mulighed for opstart hurtigst muligt!

Er du interesseret?

Vi behandler alle indkomne ansøgninger løbende, så skynd dig at uploade dit CV og en kort ansøgning via 'Apply Button'. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Anne Hansen via e-mail abh@one.com. Vi ser frem til at høre fra dig!

One.com is one of Europe’s fastest growing web hosting companies. Today we are more than 270 employees, serve more than 1,500,000 customers and market our products in Denmark, Sweden, Norway, Germany, the Netherlands, Belgium, France, Spain, Italy, Portugal and the United Kingdom. Our vision is to offer a simple, flexible and user-friendly product for the beginner as well as for the professional user.

ONE.COM A/SKøbenhavn V2019-06-20T00:00:002019-08-14T00:00:00
330046707Barona søger IT tekniker til SilkeborgRobot Barona IT søger kørende serviceteknikere! Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardware installationer for vores kunde. Du som ansøger har erfaring med bl.a. printopgaver og er vant til hands-on arbejde med tandhjul, mekanik og elektronik. Der er tale om et job med meget hardware arbejde. Som ansøger er du ansvarlig og kan lide afvekslende arbejde, og du ønsker et langvarigt ansættelsesforhold. Det er et krav, at du har kørekort og adgang til egen bil. Udover det, skal du være serviceminded og have et uovertruffet servicegen i dig. Jobbet er aflønnet pr. opgave. Arbejdsopgaver: Arbejdsopgaver består i, at udføre service på installationer og udskiftning af hardware, som f.eks. dankortterminaler, kassesystemer, stationære Pc er og printere ud hos vores kunder, som eksempelvis er banker, og butikker i hele Danmark. Kompetencer: Grundlæggende vide om PC-Teknik En uddannelse inden for IT er en fordel men dog ikke et krav Evnen til at arbejde selvstændigt, praktisk og løsningsfokuseret Have gode sociale evner, serviceminded og god til at håndtere kunderelationer Kvalifikationer: Gymnasial uddannelse Kørekort og egen bil Kunne fremvise straffeattest Flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt Erfaring med printopgaver og installationsopgaver Teknisk velfunderet inden for IT og hardware såsom, printere, ATM og andet hardware udstyr Den ideelle kandidat: Du har forstand på teknik, og vi ser gerne at du har en baggrund som evt. elektronikmekaniker. Du har skruetrækker erfaring. Som person er du ansvarlig og serviceminded. Derudover har du et drive samt en professionel optræden over for vores kunder. Ydermere er du omhyggelig, fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt. At være initiativrig og engageret er også noget som vi lægger meget vægt på. Da vi ikke kan garantere for antallet af timer, er den ideelle kandidat en som søger muligheden for at kunne tjene ekstra penge ved siden af. Jobbet er aflønnet pr. opgave og eller på en timebasis. Vi tilbyder: Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet. Send dit CV og ansøgning til info@barona.dk mærket Servicetekniker Silkeborg

Barona IT søger kørende serviceteknikere!

Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardware installationer for vores kunde. Du som ansøger har erfaring med bl.a. printopgaver og er vant til ”hands-on” arbejde med tandhjul, mekanik og elektronik. Der er tale om et job med meget hardware arbejde. Som ansøger er du ansvarlig og kan lide afvekslende arbejde, og du ønsker et langvarigt ansættelsesforhold.

Det er et krav, at du har kørekort og adgang til egen bil. Udover det, skal du være serviceminded og have et uovertruffet servicegen i dig.

Jobbet er aflønnet pr. opgave.

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaver består i, at udføre service på installationer og udskiftning af hardware, som f.eks. dankortterminaler, kassesystemer, stationære Pc’er og printere ud hos vores kunder, som eksempelvis er banker, og butikker i hele Danmark.

Kompetencer:

  • Grundlæggende vide om PC-Teknik
  • En uddannelse inden for IT er en fordel men dog ikke et krav
  • Evnen til at arbejde selvstændigt, praktisk og løsningsfokuseret
  • Have gode sociale evner, serviceminded og god til at håndtere kunderelationer

Kvalifikationer:

  • Gymnasial uddannelse
  • Kørekort og egen bil
  • Kunne fremvise straffeattest
  • Flydende i dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt
  • Erfaring med printopgaver og installationsopgaver
  • Teknisk velfunderet inden for IT og hardware såsom, printere, ATM og andet hardware udstyr

Den ideelle kandidat:

Du har forstand på teknik, og vi ser gerne at du har en baggrund som evt. elektronikmekaniker. Du har ”skruetrækker” erfaring. Som person er du ansvarlig og serviceminded. Derudover har du et drive samt en professionel optræden over for vores kunder. Ydermere er du omhyggelig, fleksibel og vant til at arbejde selvstændigt. At være initiativrig og engageret er også noget som vi lægger meget vægt på.

Da vi ikke kan garantere for antallet af timer, er den ideelle kandidat en som søger muligheden for at kunne tjene ekstra penge ved siden af. Jobbet er aflønnet pr. opgave og/eller på en timebasis.

Vi tilbyder:

Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet.

 

Send dit CV og ansøgning til info@barona.dk – mærket Servicetekniker Silkeborg

Barona IT ApSSilkeborg2019-06-23T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Testmiljøtekniker til Rigspolitiet

Koncern IT

Hvidovre
Hvidovre, Rigspolitiet, Koncern IT Brænder du for at arbejde med administrering, konfigurering og udrulning af testmiljøer i en stor organisation i konstant udvikling? Du kan nu få ansvaret for, at testmiljøerne stemmer overens med produktionsmiljøe...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Supporter

No Name Company ApS

Hedehusene
Om NNC: Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kassete...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

One.com søger ny dedikeret kollega til vores danske Support

ONE.COM A/S

København V
Er du udadvendt, lærenem og interesseret i webhosting? Er du flydende på dansk i både tale og skrift? Hvis ja, send os din ansøgning - vi har brug for en ny kollega som dig hos One.com! Som supporter hos One.com er din primære opgave at hjælpe og ve...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Barona søger IT tekniker til Silkeborg

Barona IT ApS

Silkeborg
Barona IT søger kørende serviceteknikere! Barona søger en kandidat, der er interesserede i at arbejde som kørende serviceteknikere for vores kunde. Stillingen består i at arbejde med og løse tekniske problemer inden for hardware installationer for v...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019