Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Norsktalende IT-supporter

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark.

Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon/skype – vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder.

Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav.

Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.

Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30).

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk / 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk / 3975 0274)

Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330000979Phoenix-a565e94512019-04-04T00:00:00Norsktalende IT-supporter

Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i ét af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk?

Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark.

Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon/skype – vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder.

Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv.

Det forventer vi af dig:

Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning.

Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav.

Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.

Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring.

Vi tilbyder:

I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer.

Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30).

Interesseret?

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk / 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk / 3975 0274)

Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk.

Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk

2019-05-31T00:52:07.490 Er god kundeservice og godt kollegaskab vigtigt for dig og vil du specialiseres i t af de førende IT Service Management systemer, TOPdesk? Vi får flere og flere kunder både i Danmark og Norge og nu er det tid til at udvide vores norske support, som holder til i Ballerup. Jobbet: Du bliver en del af et ungt team på 5 og en teamleder, hvis primære opgave er at servicere vores kunder både i Norge og i Danmark. Din opgave vil være support til kunder både skriftligt og over telefon skype vi bruger naturligvis TOPdesk til at håndtere sager fra vores kunder. Du vil sammen med din kollega Pål, have ansvaret for at supportere de norske kunder, men vil også komme til at løse sager for danske kunder. Derudover vil du, alt efter din profil, indgå i andre opgaver som f.eks. installationer, opsætning af importer mv. Det forventer vi af dig: Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere er servicemindede, ansvarlige og fleksible. Som supporter vil disse tre dele være nøgleord for succes i din opgaveløsning. Det et ufravigeligt krav at du taler og skriver norsk på højt niveau. Kan du også begå dig på dansk og engelsk er det en fordel men ikke et krav. Du skal have sans for god kundeservice, det er naturligt for dig at følge op på dine sager, samt du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver. Vi stiller ikke krav til at du har en specifik baggrund, men du skal have interesse og flair for IT samt lyst til at sætte dig grundigt ind i TOPdesk. Vi vægter personlighed, og at du passer ind hos os, højere end dokumenteret erfaring. Vi tilbyder: I TOPdesk har vi et uformelt arbejdsmiljø med rig mulighed for indflydelse, ligesom vi prioriterer personlig og faglig udvikling højt. Vi tilbyder en attraktiv frokostordning, sundhedsforsikring samt en lønpakke vil matche dine kvalifikationer. Stillingen er i gennemsnit 37 timer pr. uge og arbejdstiden vil som udgangspunkt ligge indenfor supportens åbningstid (hverdage 8.30-16.30). Interesseret? Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Supportchef Karina Byberg Wong (k.wong@topdesk.dk 3975 0074) eller HR ansvarlig Mona Cassias Ley (hr@topdesk.dk 3975 0274) Send din ansøgning og CV via formularen her. Vi behandler ansøgninger løbende og venter gerne på den rette medarbejder. Læs mere om TOPdesk som arbejdsplads på www.topdesk-karriere.dk. Læs mere om TOPdesk på www.topdesk.dk11jobneta565e945100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://careers.topdesk.com/dk/ledige-stillinger/support/norsktalende-it-supporter/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3501782TOPdesk Danmark A/S11Telegrafvej 8 1. sal2750BallerupDKDanmark0
m.ley@topdesk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent739653JobNet4970547497054710004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a565e945&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/2.jpgNorsktalende IT-supporter12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361312006Monam.ley@topdesk.dkDKDanmarkDKDanmark330106174IT Supporter eller IT FlairRobot Har du en IT Supporter uddannelse eller har du IT Flair så læs her. Vi har en opgave i Ballerup i uge 46 og 47 hvor vi skal assistere vores kunde med letter it opgaver. I forbindelse med flytning skal vi hjælpe med følgende opgaver. Opsætning af IT Arbejdspladsen Tilkobling af kabler Assistere med lettere IT support i forbindelse med opsætning Vi tænker du evt. er: IT Uddannet IT erfaring Du er studerende men har IT flair med godt kendskab til HW og SW samt Office pakken. Arbejder vil foregår i dagtimerne 8-16 på kundens adresse i Ballerup. Der vil på opgaven være en Teamleder som vil styre de ressourcer der er tilknyttet og man vil derfor arbejde under kommando efter Teamlederen. Vi skal bruge følgende i uge 46 47. Mandag 13 personer Tirsdag 4 personer Onsdag-fredag 3 personer Lønnen er 130 kr. pr time. Vi arbejder på at det er de samme folk begge uger så vil du med så skal du ligge dit CV, Billede Straffeattest op på portalen. følg vejledningen i linket her. https: powerpeople.temponizer.dk index.php?page ansoeg reference IMACD-ØST Kontaktperson på denne opgave er Henrik Kongsbak hko@powerpeople.dk

Har du en IT Supporter uddannelse eller har du IT Flair så læs her.

Vi har en opgave i Ballerup i uge 46 og 47 hvor vi skal assistere vores kunde med letter it opgaver.

I forbindelse med flytning skal vi hjælpe med følgende opgaver.

  • Opsætning af IT Arbejdspladsen
  • Tilkobling af kabler
  • Assistere med lettere IT support i forbindelse med opsætning

 

Vi tænker du evt. er:

  • IT Uddannet / IT erfaring
  • Du er studerende men har IT flair med godt kendskab til HW og SW samt Office pakken.

Arbejder vil foregår i dagtimerne 8-16 på kundens adresse i Ballerup.

Der vil på opgaven være en Teamleder som vil styre de ressourcer der er tilknyttet og man vil derfor arbejde under kommando efter Teamlederen.

Vi skal bruge følgende i uge 46 & 47.

Mandag                                         13 personer

Tirsdag                                          4 personer

Onsdag-fredag                               3 personer

 

Lønnen er 130 kr. pr time.

 

Vi arbejder på at det er de samme folk begge uger så vil du med så skal du ligge dit CV, Billede & Straffeattest op på portalen.

følg vejledningen i linket her.

https://powerpeople.temponizer.dk/index.php?page=ansoeg&reference=IMACD-ØST

 

Kontaktperson på denne opgave er

Henrik Kongsbak

hko@powerpeople.dk

POWER PEOPLE DANMARK ApSBallerup2019-10-13T00:00:002019-11-06T00:00:00
330076961Senior 2nd level Supporter søges til IT service virksomhedRobot Jobbet Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger? Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål? Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse? Så er stillingen som Senior 2nd level Supporter hos ADmire, måske noget for dig. Som Senior 2nd level Supporter fungerer du som bindeled mellem vores implementerings- og løsningskonsulenter, samt vores tekniske support kundeservice. Vores kundeservice håndterer indgående og udgående henvendelser på mange forskellige niveauer, og yder support til vores kunder, via telefon og ticketsystem. Der er tale om henvendelser som varierer mellem administrative opgaver på bruttolønsordninger, til fejlmeldinger af teknisk udstyr og større tekniske opgaver på komplekse IT-installationer, som vores teknikere og konsulenter håndterer. Dit primære arbejdsområde vil være at service vores tekniske infrastruktur kunder, som sad du i deres egen IT-afdeling. Dig: Det er et krav at du har erfaring med support af klientenheder (PC, Laptop, Mobil og tablet) Du kan supportere vores kunder via email telefon samt fjernstyring Det er en fordel at du har haft egne kunde eller kundeansvar Det er en fordel at du har erfaring med Mobile device management, Windows Server, Office 365, Sikkerhedsprodukter (Antivirus, mailfilter, MDM, MFA, Backup m.m.), print netværk. Du har et stort drive og masser af positiv energi. Du har et naturligt ønske om at påtage dig ansvar for opgaveløsning. Du arbejder procesorienteret. Du er hurtigt lærende og selvstændig. Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter løsninger. Du kan prioritere og arbejde struktureret med mange arbejdsopgaver bolde Os: Vi er et løsningsorienteret IT service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT-Løsninger. Vi er ekstremt kundefixerede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse som virksomhed og mennesker. Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef. Du vil få et stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig. Løn og information Løn efter kvalifikationer, erfaring, og kompetencer. Virksomheden tilbyder også sundhedsforsikring og frisør i arbejdstiden, samt en indbydende frokostordning. Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning, CV, og et vellignende billede til os. Stillingen ansøges på job@admire.dk Eventuelle spørgsmål til stillingen, rettes direkte til IT-Direktør Benjamin Andersen på 22266947 eller ba@admire.dk

 

Jobbet 
Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger?
Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål?
Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse?

Så er stillingen som Senior 2nd level Supporter hos ADmire, måske noget for dig.

Som Senior 2nd level Supporter fungerer du som bindeled mellem vores implementerings- og løsningskonsulenter, samt vores tekniske support & kundeservice.

Vores kundeservice håndterer indgående og udgående henvendelser på mange forskellige niveauer, og yder support til vores kunder, via telefon og ticketsystem.
Der er tale om henvendelser som varierer mellem administrative opgaver på bruttolønsordninger, til fejlmeldinger af teknisk udstyr og større tekniske opgaver på komplekse IT-installationer, som vores teknikere og konsulenter håndterer.

Dit primære arbejdsområde vil være at service vores tekniske / infrastruktur kunder, som sad du i deres egen IT-afdeling.

Dig:
Det er et krav at du har erfaring med support af klientenheder (PC, Laptop, Mobil og tablet)
Du kan supportere vores kunder via email / telefon samt fjernstyring

Det er en fordel at du har haft ”egne” kunde eller kundeansvar

Det er en fordel at du har erfaring med Mobile device management, Windows Server, Office 365, Sikkerhedsprodukter (Antivirus, mailfilter, MDM, MFA, Backup m.m.), print & netværk.
Du har et stort drive og masser af positiv energi.
Du har et naturligt ønske om at påtage dig ansvar for opgaveløsning.
Du arbejder procesorienteret.
Du er hurtigt lærende og selvstændig.
Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter & løsninger.
Du kan prioritere og arbejde struktureret med mange arbejdsopgaver/bolde

Os:
Vi er et løsningsorienteret IT service og infrastruktur hus, som leverer innovative og værdiskabende IT-Løsninger.
Vi er ekstremt kundefixerede, altid i gang med at forbedre os, respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer, deler vores succes, agerer som ejere og fortsætter med at vokse – som virksomhed og mennesker.

Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer og chef.

Du vil få et stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig.


Løn og information 
Løn efter kvalifikationer, erfaring, og kompetencer. Virksomheden tilbyder også sundhedsforsikring og frisør i arbejdstiden, samt en indbydende frokostordning.

Lyder stillingen som noget for dig, så send ansøgning, CV, og et vellignende billede til os.
Stillingen ansøges på job@admire.dk

Eventuelle spørgsmål til stillingen, rettes direkte til IT-Direktør Benjamin Andersen på 22266947 eller ba@admire.dk

ADMIRE ApSSkovlunde2019-08-23T00:00:002019-10-15T00:00:00
330087991HUawei og Samsung Tekniker TraineeRobot Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei. Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Apple, Samsung, Huawei og Acer, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Skal du være vores nye certificeret tekniker Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal beherske dansk både i tale og skrift på modersmåls niveau Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som tekniker, hvis du ikke allerede er det. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei.
Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark
Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Apple, Samsung, Huawei og Acer, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye certificeret tekniker 

 

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs   
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal beherske dansk både i tale og skrift på modersmåls niveau
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som tekniker, hvis du ikke allerede er det. 

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-09-11T00:00:002019-11-03T00:00:00
330102442Apple ACMT/IOS TeknikerRobot Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup..Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet. Vi er Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.Derudover er vi Samsung, Acer og Huawei Autoriseret service center. Vi forventer at : Du er udadvendt, præsentabel og smilende Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACMT certificeringl Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive dansk på modersmåls niveau. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den aller bedste service Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Mulighed for videreuddannelse inden for faget - Mulighed for udvikling. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at  arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad?

Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT).  

Mentech A/S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup..Der er gode udviklingsmuligheder i jobbet.
Vi er Apple Premium service provider, så du kommer til at indgå i et team af de bedste teknikere i Norden.Derudover er vi Samsung, Acer og Huawei Autoriseret service center.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt, præsentabel og smilende
  • Du har erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACMT certificeringl
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive dansk på modersmåls niveau. 
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den aller bedste service

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Mulighed for videreuddannelse inden for faget
  • - Mulighed for udvikling.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2019-10-08T00:00:002019-11-29T00:00:00
330098920We are looking for a dedicated IT consultantRobot Are you our new colleague? Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work in a busy IT department? Then you might be our new colleague. About the job? Under the authority and operational direction of the Assistant Group Director of IT in the BC Hospitality Group, you will have your daily routine in an informal and busy department consisting of 5 employees. Here we share the responsibility for ensuring and further developing an efficient and secure IT operating environment that supports the group s IT strategy. As a 1st line technical supporter, you will work with quality, user satisfaction and knowledge sharing. Your responsibility is to provide technical support via phone and via our case management system (ServiceDeskPlus). Your workplace will be both at Bella Center Copenhagen, where we have our head office, as well as at our 3 hotels, Copenhagen Marriott Hotel, AC Hotel Bella Sky and Crowne Plaza Copenhagen Towers, where you will get a good understanding of the applicable IT requirements in connection with hotel operations. On workdays, you receive calls and ServiceDesk user inquiries and resolve their IT challenges, which may include problems with PCs, the Office package, etc. We also serve users who have network challenges, problems with IP mobile phones and everything else concerning the IT sector. If you have any questions about the position, please contact Assistant Group Director of IT, Carina Nørklit, at can@bchg.dk In connection with the employment, you can present a clean criminal record. The applications are processed on an ongoing basis and interviews will be carried out on an ongoing basis. Tasks Among other things, your tasks will consist of: Server operation management and documentation with external partners 1st and 2nd level support for all group companies concerning the solutions that IT provides Participation in IT projects in the group in cross-sectoral collaboration Updating user policies Internal documentation Ad hoc IT support in connection with exhibitions customer events at Bella Center Copenhagen and at our hotels About you You have an IT degree and likewise experience and knowledge from a similar position in a medium-sized company or a hosting provider. In addition, you have: Knowledge of Microsoft Active Directory and user administration In-depth knowledge of Microsoft Windows 8.1 and 10 Knowledge of troubleshooting on Microsoft Office 2013, 2016, O365 Knowledge of support for smartphones (iOS and Android) Good communication skills and the ability to communicate technical issues to the users in Danish and English Knowledge of simple Cisco configurations (CCNA courses or similar) and Linux is an advantage Personal skills: Most importantly, you prioritize further developing yourself and are not afraid to embark on new tasks. As a person, you are self-reliant and exercise responsibility in relation to tasks, and you work diligently and solution-oriented. You meet your deadlines and agreements, you keep calm and understand how to prioritize your time effectively. You also work structured and can document your work through guidance and instructions. Not least, you are flexible in terms of entering into multiple roles, where your approach is always professional and welcoming. Considered creativity is a welcome plus. Generally, you should enjoy a varying and unpredictable working day at a fast pace and expect to move around on all of the group s premises. Last but not least, cheerfulness and a positive attitude constitute significant quality features for us. About the company We offer an extrovert position in an event-driven organization that is informal, dynamic and constantly evolving. At BC Hospitality Group, we value diversity and therefore encourage everyone qualified to apply regardless of gender, age, disability, ethnic background, religion and sexual orientation. BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people. BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion. BC Hospitality Group A S is one of Denmark s largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia s largest exhibition and conference centre Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark s largest conference centre Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark s leading hotel within sustainability AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia Marriott Copenhagen, one of Copenhagen s best-known, five-star hotels CIFF, northern Europe s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia s largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. International House, Bella Center Copenhagen s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

Are you our new colleague?

Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work in a busy IT department? Then you might be our new colleague.

 

About the job?

Under the authority and operational direction of the Assistant Group Director of IT in the BC Hospitality Group, you will have your daily routine in an informal and busy department consisting of 5 employees. Here we share the responsibility for ensuring and further developing an efficient and secure IT operating environment that supports the group’s IT strategy.

As a 1st line technical supporter, you will work with quality, user satisfaction and knowledge sharing. Your responsibility is to provide technical support via phone and via our case management system (ServiceDeskPlus).

Your workplace will be both at Bella Center Copenhagen, where we have our head office, as well as at our 3 hotels, Copenhagen Marriott Hotel, AC Hotel Bella Sky and Crowne Plaza Copenhagen Towers, where you will get a good understanding of the applicable IT requirements in connection with hotel operations.

On workdays, you receive calls and ServiceDesk user inquiries and resolve their IT challenges, which may include problems with PCs, the Office package, etc. We also serve users who have network challenges, problems with IP/mobile phones and everything else concerning the IT sector.

If you have any questions about the position, please contact Assistant Group Director of IT, Carina Nørklit, at can@bchg.dk

In connection with the employment, you can present a clean criminal record.

The applications are processed on an ongoing basis and interviews will be carried out on an ongoing basis.

 

Tasks

Among other things, your tasks will consist of:

  • Server operation management and documentation with external partners
  • 1st and 2nd level support for all group companies concerning the solutions that IT provides
  • Participation in IT projects in the group in cross-sectoral collaboration
  • Updating user policies
  • Internal documentation
  • Ad hoc IT support in connection with exhibitions/customer events at Bella Center Copenhagen and at our hotels

 

About you

You have an IT degree and likewise experience and knowledge from a similar position in a medium-sized company or a hosting provider.

In addition, you have:

  • Knowledge of Microsoft Active Directory and user administration
  • In-depth knowledge of Microsoft Windows 8.1 and 10
  • Knowledge of troubleshooting on Microsoft Office 2013, 2016, O365
  • Knowledge of support for smartphones (iOS and Android)
  • Good communication skills and the ability to communicate technical issues to the users in Danish and English
  • Knowledge of simple Cisco configurations (CCNA courses or similar) and Linux is an advantage 

Personal skills:

  • Most importantly, you prioritize further developing yourself and are not afraid to embark on new tasks.
  • As a person, you are self-reliant and exercise responsibility in relation to tasks, and you work diligently and solution-oriented.
  • You meet your deadlines and agreements, you keep calm and understand how to prioritize your time effectively.
  • You also work structured and can document your work through guidance and instructions.
  • Not least, you are flexible in terms of entering into multiple roles, where your approach is always professional and welcoming.
  • Considered creativity is a welcome plus.

Generally, you should enjoy a varying and unpredictable working day at a fast pace and expect to move around on all of the group’s premises.

Last but not least, cheerfulness and a positive attitude constitute significant quality features for us.

 

About the company

We offer an extrovert position in an event-driven organization that is informal, dynamic and constantly evolving.

At BC Hospitality Group, we value diversity and therefore encourage everyone qualified to apply regardless of gender, age, disability, ethnic background, religion and sexual orientation.

 

BC Hospitality Group, has more than 1,580 hotel rooms, 162 meeting and conference rooms and approx. 200,000 square metres of conference, meeting and event facilities with capacity for more than 30,000 people.

BC Hospitality Group has approximately 2,000 employees, of whom approximately 750 are permanent staff and an annual revenue of almost DKK 1 billion.

BC Hospitality Group A/S is one of Denmark's largest companies within hotels, conferences, trade fairs and hospitality. The company consists of: Bella Center Copenhagen, Scandinavia’s largest exhibition and conference centre – Comwell Conference Center Copenhagen, Denmark’s largest conference centre – Crowne Plaza Copenhagen Towers, Denmark’s leading hotel within sustainability – AC Hotel Bella Sky Copenhagen, the largest designer hotel in Scandinavia – Marriott Copenhagen, one of Copenhagen’s best-known, five-star hotels – CIFF, northern Europe’s leading fashion fair - CIFF Showrooms, Scandinavia's largest fashion house for professionals with more than 16,000 sqm of permanent showrooms. – International House, Bella Center Copenhagen’s office hotel rent out offices from 11 sqm to 300 sqm.

BC Hospitality Group A/SKøbenhavn S2019-10-02T00:00:002019-10-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT Supporter eller IT Flair

POWER PEOPLE DANMARK ApS

Ballerup
Har du en IT Supporter uddannelse eller har du IT Flair så læs her. Vi har en opgave i Ballerup i uge 46 og 47 hvor vi skal assistere vores kunde med letter it opgaver. I forbindelse med flytning skal vi hjælpe med følgende opgaver. Opsætning af IT ...
Indrykket:13. oktober 2019
Udløbsdato:6. november 2019

Senior 2nd level Supporter søges til IT service virksomhed

ADMIRE ApS

Skovlunde
Jobbet Vil du være med til at hæve standarden inden for IT service og infrastruktur løsninger? Trives du i en ambitiøs IT virksomhed med store vækstmål? Vil du være med at til at levere teknisk support i særklasse? Så er stillingen som Senior 2nd le...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

HUawei og Samsung Tekniker Trainee

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Android Produkter som Samsung og Huawei. Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark Vi er de eneste i Danmark der både er Autoriseret Premium Service provider for Ap...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:3. november 2019

Apple ACMT/IOS Tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Brænder du for at arbejde med Apple Produkter som Macbooks, Imac, IPhone og Ipad? Så er du måske vores nye Apple certificeret tekniker (ACMT). Mentech A S har forygende travlt og derfor søger vi nye Apple teknikere til vores hovedafdeling i Glostrup...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:29. november 2019

We are looking for a dedicated IT consultant

BC Hospitality Group A/S

København S
Are you our new colleague? Are you passionate about providing high quality and professional service to customers and colleagues? Do you feel like and have the ability to engaging in operation, implementation, support and user IT? Do you like to work...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019