Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The North

Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The North
Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her.

Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: Glade kunder igennem kompetent og ærlig rådgivning.

Siden våre nåværende ansatte, Martin, har flyttet til en annen stilling i organisasjonen, leder vi derfor efter en norsktalende kollega, der er passioneret omkring at skabe glade relationer med vores kunder over telefon, e-mail og chat til at hjælpe os på vores voksende norske marked.

Du skal kunne:

  • Tale og skrive flydende norsk, da vores kunder forventer det
  • Arbejde hurtigt uden at miste dit overblik eller gode humør
  • Er lyttende, ydmyg men også modig
  • Er dygtig til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
  • Kan fungere sammen med mange forskellige mennesker
  • Er proaktiv og fokuseret
  • Have forståelse for, hvordan din kundebehandling påvirker vores brand

Vi tilbyder et job hvor du: 

  • Kommer i kontakt med en masse forskellige norske mennesker, der vil ud og skate
  • Er med til at nå målet om at være den mest foretrukne skateshop i Europa
  • Får god indsigt i, hvordan man driver en succesrig webshop
  • Arbejder sammen med kolleger fra hele Europa
  • Sørger for at kunderne kan få mulighed for at komme ud og dyrke sin passion indenfor skating
  • Bliver givet en stor grad frihed i at løse dine opgaver

Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Arbejdet udføres på vores hovedkontor i Søften, lidt nord fra Aarhus. Her vil du sidde på et dynamisk og energirigt kontor med en masse kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, vi stræber efter at give kunden den bedste oplevelse ved at være i kontakt med os.

Atmosfæren er uformel og afslappet, og vi elsker at have det sjovt med hinanden imens vi er på arbejde.

Det er ikke et krav, at du kender til vores produkter, men det er en klar fordel for dig, hvis du gør. Den interne kommunikation foregår på engelsk, so a good understanding of this is definetly a strenght. Derudover skader det heller ikke, at du forstår de andre skandinaviske sprog eller dem syd for grænsen.

Lyder det som noget, du kan identificere dig med, så send din ansøgning via knappen "send ansøgning". 

Ansøgningsfrist: 19. juni 2019
Stillingen tiltrædes hurtigst muligt.

Har du spørgsmål, så kontakt kundeservicechef Phillip Sønderskov på tlf. +45 70 500 333 på hverdage fra 10-16 eller på email job@skatepro.dk.  

English summary:

At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here.

At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising.

Therefore we are looking for a Norwegian speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Norway.

The position is for 37 hours a week. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us.

If this sounds like something you can identify yourself with, send an application through the button "send ansøgning". 

Starting date is as soon as possible.

If you have any questions contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: +45 70 500 333 or job@skatepro.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://skatepro.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012467Phoenix-4692448012019-04-26T16:04:20.923Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The North
Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The North
Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her.

Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: Glade kunder igennem kompetent og ærlig rådgivning.

Siden våre nåværende ansatte, Martin, har flyttet til en annen stilling i organisasjonen, leder vi derfor efter en norsktalende kollega, der er passioneret omkring at skabe glade relationer med vores kunder over telefon, e-mail og chat til at hjælpe os på vores voksende norske marked.

Du skal kunne:

  • Tale og skrive flydende norsk, da vores kunder forventer det
  • Arbejde hurtigt uden at miste dit overblik eller gode humør
  • Er lyttende, ydmyg men også modig
  • Er dygtig til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
  • Kan fungere sammen med mange forskellige mennesker
  • Er proaktiv og fokuseret
  • Have forståelse for, hvordan din kundebehandling påvirker vores brand

Vi tilbyder et job hvor du: 

  • Kommer i kontakt med en masse forskellige norske mennesker, der vil ud og skate
  • Er med til at nå målet om at være den mest foretrukne skateshop i Europa
  • Får god indsigt i, hvordan man driver en succesrig webshop
  • Arbejder sammen med kolleger fra hele Europa
  • Sørger for at kunderne kan få mulighed for at komme ud og dyrke sin passion indenfor skating
  • Bliver givet en stor grad frihed i at løse dine opgaver

Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Arbejdet udføres på vores hovedkontor i Søften, lidt nord fra Aarhus. Her vil du sidde på et dynamisk og energirigt kontor med en masse kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, vi stræber efter at give kunden den bedste oplevelse ved at være i kontakt med os.

Atmosfæren er uformel og afslappet, og vi elsker at have det sjovt med hinanden imens vi er på arbejde.

Det er ikke et krav, at du kender til vores produkter, men det er en klar fordel for dig, hvis du gør. Den interne kommunikation foregår på engelsk, so a good understanding of this is definetly a strenght. Derudover skader det heller ikke, at du forstår de andre skandinaviske sprog eller dem syd for grænsen.

Lyder det som noget, du kan identificere dig med, så send din ansøgning via knappen "send ansøgning". 

Ansøgningsfrist: 19. juni 2019
Stillingen tiltrædes hurtigst muligt.

Har du spørgsmål, så kontakt kundeservicechef Phillip Sønderskov på tlf. +45 70 500 333 på hverdage fra 10-16 eller på email job@skatepro.dk.  

English summary:

At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here.

At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising.

Therefore we are looking for a Norwegian speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Norway.

The position is for 37 hours a week. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us.

If this sounds like something you can identify yourself with, send an application through the button "send ansøgning". 

Starting date is as soon as possible.

If you have any questions contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: +45 70 500 333 or job@skatepro.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://skatepro.brandero.com

Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The North Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her. Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: Glade kunder igennem kompetent og ærlig rådgivning. Siden våre nåværende ansatte, Martin, har flyttet til en annen stilling i organisasjonen, leder vi derfor efter en norsktalende kollega, der er passioneret omkring at skabe glade relationer med vores kunder over telefon, e-mail og chat til at hjælpe os på vores voksende norske marked. Du skal kunne: Tale og skrive flydende norsk, da vores kunder forventer det Arbejde hurtigt uden at miste dit overblik eller gode humør Er lyttende, ydmyg men også modig Er dygtig til at kommunikere både skriftligt og mundtligt Kan fungere sammen med mange forskellige mennesker Er proaktiv og fokuseret Have forståelse for, hvordan din kundebehandling påvirker vores brand Vi tilbyder et job hvor du: Kommer i kontakt med en masse forskellige norske mennesker, der vil ud og skate Er med til at nå målet om at være den mest foretrukne skateshop i Europa Får god indsigt i, hvordan man driver en succesrig webshop Arbejder sammen med kolleger fra hele Europa Sørger for at kunderne kan få mulighed for at komme ud og dyrke sin passion indenfor skating Bliver givet en stor grad frihed i at løse dine opgaver Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Arbejdet udføres på vores hovedkontor i Søften, lidt nord fra Aarhus. Her vil du sidde på et dynamisk og energirigt kontor med en masse kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, vi stræber efter at give kunden den bedste oplevelse ved at være i kontakt med os. Atmosfæren er uformel og afslappet, og vi elsker at have det sjovt med hinanden imens vi er på arbejde. Det er ikke et krav, at du kender til vores produkter, men det er en klar fordel for dig, hvis du gør. Den interne kommunikation foregår på engelsk, so a good understanding of this is definetly a strenght. Derudover skader det heller ikke, at du forstår de andre skandinaviske sprog eller dem syd for grænsen. Lyder det som noget, du kan identificere dig med, så send din ansøgning via knappen send ansøgning . Ansøgningsfrist: 19. juni 2019Stillingen tiltrædes hurtigst muligt. Har du spørgsmål, så kontakt kundeservicechef Phillip Sønderskov på tlf. 45 70 500 333 på hverdage fra 10-16 eller på email job@skatepro.dk. English summary: At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising. Therefore we are looking for a Norwegian speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Norway. The position is for 37 hours a week. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us. If this sounds like something you can identify yourself with, send an application through the button send ansøgning . Starting date is as soon as possible. If you have any questions contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: 45 70 500 333 or job@skatepro.dk. Se mere på vores ansøgersite: https: skatepro.brandero.comskatepro.brandero.com10Phoenix46924480101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://skatepro.brandero.com/job/norwegian-speaking-customer-advisor-for-the-biggest-online-skate-shop-in-the-north-3735319867#mail0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3514524SKATEPRO ApS11Omega 68382HinnerupDKDanmarkORS/46924480_logo.pngORS/Small/46924480_logo.png0
phillip@skatepro.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent750030MwCareerSiteMinimum30be099c-4c18-4c21-9e24-1e83e8ecec0e00126-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46924480https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=46924480https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46924480&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=46924480&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Rengoring/1.jpgMed et job indenfor Kunst, kultur og sport får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12098001Dansk3Læse/ tale341913Kunderådgiver17Kunst, kultur og sport18Hotel og restauration27Detail- og engroshandel31Rejser og turisme34Rengøring361575991Phillip Sønderskovphillip@skatepro.dkDanmarkDanmarkda-DK