Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

NOVASOL - dansommer søger en Servicetekniker til Juelsminde

Vil du være en del af en international virksomhed i vækst?

Til NOVASOLs servicekontor i Juelsminde søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig servicetekniker til løbende kontrol af huse og tekniske installationer.

NOVASOL A/S
NOVASOL er en international koncern som har ferieboliger til udlejning i hele Europa. For at vi kan yde den bedst mulige service til både ferieboligejere og ferieboliggæster har vi lokale servicekontorer i en række europæiske lande.

Stillingen
Som servicetekniker indgår du i vores team på 6 fastansatte kolleger som servicerer mere end 270 huse. Du kommer til at arbejde med servicering af gæster fra store dele af verden, men primært fra Tyskland og Skandinavien i forbindelse med deres ophold i sommerhuse.

Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Pasning af pool og spa
  • Kontakt med håndværkere og husejere
  • Kontrol af huse og installationer
  • Kontrol i forbindelse med indflytning

Derudover vil der forekomme diverse ad hoc-opgaver både i marken og på kontoret.

Kvalifikationer
Vi har brug for en serviceminded, positiv og stabil kollega, der har lyst til at arbejde i en travl og uformel virksomhed med et højt personligt serviceniveau. Som person er du en udpræget teamplayer med en positiv og proaktiv tilgang til dine arbejdsopgaver og ansvarsområder. Det er vigtigt at du kommunikerer ubesværet med mange forskellige typer af mennesker.

Det er en stor fordel hvis du har en håndværksmæssig baggrund og generelt har hænderne rigtigt skruet på. Derudover er det vigtigt at du:

  • Har flair og interesse for teknik (pc, internet, TV, varmepumpe m.m.)
  • Har et godt overblik og god ordenssans
  • Er kvalitetsbevidst
  • Er fleksibel og åben for nye udfordringer
  • Kan arbejde i weekender og på helligdage

Du skal have gyldigt kørekort B, og kunne begå dig på både dansk, engelsk og tysk.

Vi tilbyder
Hos NOVASOL bliver du en del af en spændende og dynamisk hverdag og en afdeling med dygtige og engagerede kollegaer, som hjælper hinanden. Du tilbydes en alsidig og udfordrende stilling i en førende virksomhed i rivende udvikling samt et stærkt fagligt og socialt miljø. Der tilbydes gode og frie arbejdsforhold baseret på frihed under ansvar.

Vi stiller bil, telefon, tablet og arbejdstøj til rådighed.

Derudover tilbyder vi pensionsordning, sundhedsforsikring samt en række andre personalegoder. Løn forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Arbejdstid og sted
Dit primære arbejdssted bliver på vores servicekontor som ligger på adressen: Rousthøjs Alle 51, 7130 Juelsminde. Der er tale om et fuldtidsjob, og du skal være indstillet på at arbejde mindst hver anden lørdag samt et antal søndage efter nærmere aftale.

Ansøgning
Hvis du har lyst til at blive en del af NOVASOL/dansommer, bedes du sende din ansøgning og CV til alex.lassen@novasol.com, mrk. ”Servicetekniker-Juelsminde” snarest muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. Forventet ansættelse: hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte servicebureauleder Alex Lassen på telefon: 30 35 38 81. Alle ansøgninger behandles fortroligt.

 

NOVASOL, dansommer og Ardennes-Etape udgør NOVASOL A/S med hovedkvarter i Virum, Danmark. NOVASOL A/S har datterselskaber i 18 europæiske lande og mere end 60 kontorer i Europa. NOVASOL A/S beskæftiger mere end 2.500 permanente og ikke-permanente samt midlertidige medarbejdere. Med mere end 50.000 feriehuse i 28 lande er NOVASOL A/S den største europæiske udbyder af feriehusudlejning. I 2018 formidlede NOVASOL A/S feriehusudlejning til mere end 2 millioner gæster.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329985233Phoenix-96f25b3112019-03-27T00:00:00NOVASOL - dansommer søger en Servicetekniker til Juelsminde

Vil du være en del af en international virksomhed i vækst?

Til NOVASOLs servicekontor i Juelsminde søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig servicetekniker til løbende kontrol af huse og tekniske installationer.

NOVASOL A/S
NOVASOL er en international koncern som har ferieboliger til udlejning i hele Europa. For at vi kan yde den bedst mulige service til både ferieboligejere og ferieboliggæster har vi lokale servicekontorer i en række europæiske lande.

Stillingen
Som servicetekniker indgår du i vores team på 6 fastansatte kolleger som servicerer mere end 270 huse. Du kommer til at arbejde med servicering af gæster fra store dele af verden, men primært fra Tyskland og Skandinavien i forbindelse med deres ophold i sommerhuse.

Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Pasning af pool og spa
  • Kontakt med håndværkere og husejere
  • Kontrol af huse og installationer
  • Kontrol i forbindelse med indflytning

Derudover vil der forekomme diverse ad hoc-opgaver både i marken og på kontoret.

Kvalifikationer
Vi har brug for en serviceminded, positiv og stabil kollega, der har lyst til at arbejde i en travl og uformel virksomhed med et højt personligt serviceniveau. Som person er du en udpræget teamplayer med en positiv og proaktiv tilgang til dine arbejdsopgaver og ansvarsområder. Det er vigtigt at du kommunikerer ubesværet med mange forskellige typer af mennesker.

Det er en stor fordel hvis du har en håndværksmæssig baggrund og generelt har hænderne rigtigt skruet på. Derudover er det vigtigt at du:

  • Har flair og interesse for teknik (pc, internet, TV, varmepumpe m.m.)
  • Har et godt overblik og god ordenssans
  • Er kvalitetsbevidst
  • Er fleksibel og åben for nye udfordringer
  • Kan arbejde i weekender og på helligdage

Du skal have gyldigt kørekort B, og kunne begå dig på både dansk, engelsk og tysk.

Vi tilbyder
Hos NOVASOL bliver du en del af en spændende og dynamisk hverdag og en afdeling med dygtige og engagerede kollegaer, som hjælper hinanden. Du tilbydes en alsidig og udfordrende stilling i en førende virksomhed i rivende udvikling samt et stærkt fagligt og socialt miljø. Der tilbydes gode og frie arbejdsforhold baseret på frihed under ansvar.

Vi stiller bil, telefon, tablet og arbejdstøj til rådighed.

Derudover tilbyder vi pensionsordning, sundhedsforsikring samt en række andre personalegoder. Løn forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Arbejdstid og sted
Dit primære arbejdssted bliver på vores servicekontor som ligger på adressen: Rousthøjs Alle 51, 7130 Juelsminde. Der er tale om et fuldtidsjob, og du skal være indstillet på at arbejde mindst hver anden lørdag samt et antal søndage efter nærmere aftale.

Ansøgning
Hvis du har lyst til at blive en del af NOVASOL/dansommer, bedes du sende din ansøgning og CV til alex.lassen@novasol.com, mrk. ”Servicetekniker-Juelsminde” snarest muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. Forventet ansættelse: hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte servicebureauleder Alex Lassen på telefon: 30 35 38 81. Alle ansøgninger behandles fortroligt.

 

NOVASOL, dansommer og Ardennes-Etape udgør NOVASOL A/S med hovedkvarter i Virum, Danmark. NOVASOL A/S har datterselskaber i 18 europæiske lande og mere end 60 kontorer i Europa. NOVASOL A/S beskæftiger mere end 2.500 permanente og ikke-permanente samt midlertidige medarbejdere. Med mere end 50.000 feriehuse i 28 lande er NOVASOL A/S den største europæiske udbyder af feriehusudlejning. I 2018 formidlede NOVASOL A/S feriehusudlejning til mere end 2 millioner gæster.

2019-05-23T00:51:37.540 Vil du være en del af en international virksomhed i vækst? Til NOVASOLs servicekontor i Juelsminde søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig servicetekniker til løbende kontrol af huse og tekniske installationer. NOVASOL A SNOVASOL er en international koncern som har ferieboliger til udlejning i hele Europa. For at vi kan yde den bedst mulige service til både ferieboligejere og ferieboliggæster har vi lokale servicekontorer i en række europæiske lande. StillingenSom servicetekniker indgår du i vores team på 6 fastansatte kolleger som servicerer mere end 270 huse. Du kommer til at arbejde med servicering af gæster fra store dele af verden, men primært fra Tyskland og Skandinavien i forbindelse med deres ophold i sommerhuse. Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.: Pasning af pool og spa Kontakt med håndværkere og husejere Kontrol af huse og installationer Kontrol i forbindelse med indflytning Derudover vil der forekomme diverse ad hoc-opgaver både i marken og på kontoret. KvalifikationerVi har brug for en serviceminded, positiv og stabil kollega, der har lyst til at arbejde i en travl og uformel virksomhed med et højt personligt serviceniveau. Som person er du en udpræget teamplayer med en positiv og proaktiv tilgang til dine arbejdsopgaver og ansvarsområder. Det er vigtigt at du kommunikerer ubesværet med mange forskellige typer af mennesker. Det er en stor fordel hvis du har en håndværksmæssig baggrund og generelt har hænderne rigtigt skruet på. Derudover er det vigtigt at du: Har flair og interesse for teknik (pc, internet, TV, varmepumpe m.m.) Har et godt overblik og god ordenssans Er kvalitetsbevidst Er fleksibel og åben for nye udfordringer Kan arbejde i weekender og på helligdage Du skal have gyldigt kørekort B, og kunne begå dig på både dansk, engelsk og tysk. Vi tilbyderHos NOVASOL bliver du en del af en spændende og dynamisk hverdag og en afdeling med dygtige og engagerede kollegaer, som hjælper hinanden. Du tilbydes en alsidig og udfordrende stilling i en førende virksomhed i rivende udvikling samt et stærkt fagligt og socialt miljø. Der tilbydes gode og frie arbejdsforhold baseret på frihed under ansvar. Vi stiller bil, telefon, tablet og arbejdstøj til rådighed. Derudover tilbyder vi pensionsordning, sundhedsforsikring samt en række andre personalegoder. Løn forhandles individuelt efter kvalifikationer. Arbejdstid og stedDit primære arbejdssted bliver på vores servicekontor som ligger på adressen: Rousthøjs Alle 51, 7130 Juelsminde. Der er tale om et fuldtidsjob, og du skal være indstillet på at arbejde mindst hver anden lørdag samt et antal søndage efter nærmere aftale. AnsøgningHvis du har lyst til at blive en del af NOVASOL dansommer, bedes du sende din ansøgning og CV til alex.lassen@novasol.com, mrk. Servicetekniker-Juelsminde snarest muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. Forventet ansættelse: hurtigst muligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte servicebureauleder Alex Lassen på telefon: 30 35 38 81. Alle ansøgninger behandles fortroligt. NOVASOL, dansommer og Ardennes-Etape udgør NOVASOL A S med hovedkvarter i Virum, Danmark. NOVASOL A S har datterselskaber i 18 europæiske lande og mere end 60 kontorer i Europa. NOVASOL A S beskæftiger mere end 2.500 permanente og ikke-permanente samt midlertidige medarbejdere. Med mere end 50.000 feriehuse i 28 lande er NOVASOL A S den største europæiske udbyder af feriehusudlejning. I 2018 formidlede NOVASOL A S feriehusudlejning til mere end 2 millioner gæster.11star96f25b31100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3494883NOVASOL A/S Juelsminde11Rousthøjs Alle 517130JuelsmindeDKDanmark0
alex.lassen@novasol.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent734714JobNet4966003496600310027-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96f25b31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=96f25b31https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96f25b31&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96f25b31&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/3.jpgEr du en fagligt stærk Servicetekniker?12008001Dansk3Læse/ tale311928Servicetekniker28Industri361182253Alex Lassenalex.lassen@novasol.comDKDanmarkDKDanmark330028814Ejendomsserviceteknikere til EjendomscentretBasic Ejendomsserviceteknikere til Ejendomscentret Ejendomscentret søger 2 kompetent ejendomsserviceteknikere eller personer med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunale ejendomsportefølje.Horsens Kommune er landets hurtigst voksende kommune. Udviklingen sker på baggrund af mange års arbejde med skabe et nyt image for Horsens Kommune. Flere borgere og vækst i erhvervslivet kræver udvikling af kommunen, og der investeres massivt i nye institutioner, udvikling og renovering af bl.a. vores skoler og en generel optimering af kommunens bygningsmasse. Ejendomscentret er en helt central del af denne udvikling, da Ejendomscentret forestår alle kommunale byggeopgaver og vedligeholder samt optimerer brugen af kommunens ca. 400.000 m bygninger. Ejendomscentret består af ca. 35 medarbejdere, fordelt med 19 medarbejdere i den administrative del (fordelt på et anlægsteam og et vedligeholdelsesteam) og 15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del - Ejendomsservice.Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved. I Ejendomsservice varetager vi de daglige mindre vedligeholdelsesopgaver inden for ejendomscentrets kerneopgave som er: Tag og fag på alle kommunale bygningerne. De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energi optimering. Udenomsarealer, herunder inventar og legepladsudstyr. Dine arbejdsopgaver vil ligge bredt fordelt inden for de tre områder, men vi ligger særlig vægt på opgaverne inden for udenomsarealer, hvorfor vi naturligvis gerne hører om dine faglige kvalifikationer inden for dette område. Din dagligdag vil bliver omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger. Derudover vil du komme til at indgå i ejendomsservice vagtordning efter turnus. Opgaverne løses på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner. Endelig skal du være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, samtidig med at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt og have det sjovt. Din personprofil afspejler, at du brænder for at arbejde med mindre vedligeholdelseopgaver og har erfaring hermed, herunder, at kunne se og forstå helheden i vedligeholdelses- og serviceopgaver. kan arbejde såvel selvstændigt med at tilrettelægge egne arbejdsopgaver, men også forstår at arbejde i team og medvirke til at udvikle samarbejdet i et team. forstår at arbejde inden for de fastsatte rammer og er ansvarsbevidst overfor dine forskellige arbejdsopgaver og kan få noget fra hånden. du er serviceorienteret og forstår behovet herfor, herunder at kommunikere konstruktiv med dem som Ejendomscentret arbejder for. har IT kendskab og behersker Officepakken på bruger niveau og gerne erfaring med andre IT værktøjer. I Ejendomsservice finder du gode kollegaer, der åbent og uhøjtideligt arbejder såvel selvstændigt som i team om at løse de mange opgaver, som Ejendomsservice har ansvaret for. en attraktiv og aktiv arbejdsplads med mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver og med stor indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse. kolleger, der ligesom dig brænder for og forstår at gøre en forskel, der sikrer bedst mulig resultat i en effektiv hverdag. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation. Kontaktperson for yderligere oplysninger:Du er velkommen til at kontakte leder af ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf.nr. 76292605 eller mobiltlf.nr. 20801305, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen. Ansøgningsfrist: Søndag den 16. juni 2019 Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler ultimo juni og at stillingerne ønskes besat snarest muligt herefter.Ejendomsserviceteknikere til Ejendomscentret
 
Ejendomscentret søger 2 kompetent ejendomsserviceteknikere eller personer med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunale ejendomsportefølje.

Horsens Kommune er landets hurtigst voksende kommune. Udviklingen sker på baggrund af mange års arbejde med skabe et nyt image for Horsens Kommune. Flere borgere og vækst i erhvervslivet kræver udvikling af kommunen, og der investeres massivt i nye institutioner, udvikling og renovering af bl.a. vores skoler og en generel optimering af kommunens bygningsmasse.
 
Ejendomscentret er en helt central del af denne udvikling, da Ejendomscentret forestår alle kommunale byggeopgaver og vedligeholder samt optimerer brugen af kommunens ca. 400.000 m² bygninger.
 
Ejendomscentret består af ca. 35 medarbejdere, fordelt med 19 medarbejdere i den administrative del (fordelt på et anlægsteam og et vedligeholdelsesteam) og 15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del - Ejendomsservice.

Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved.
 
I Ejendomsservice varetager vi de daglige mindre vedligeholdelsesopgaver inden for ejendomscentrets kerneopgave som er:
  • Tag og fag på alle kommunale bygningerne.
  • De tilhørende tekniske installationer og anlæg, herunder energi optimering.
  • Udenomsarealer, herunder inventar og legepladsudstyr.
Dine arbejdsopgaver vil ligge bredt fordelt inden for de tre områder, men vi ligger særlig vægt på opgaverne inden for udenomsarealer, hvorfor vi naturligvis gerne hører om dine faglige kvalifikationer inden for dette område. 
 
Din dagligdag vil bliver omskiftelig og karakteriseret ved mange forskellige opgaver, der enten løses som selvstændig arbejde eller i samarbejde med en eller flere kolleger. Derudover vil du komme til at indgå i ejendomsservice vagtordning efter turnus.
 
Opgaverne løses på tværs af den kommunale ejendomsportefølje og i samarbejde med brugerne af de kommunale institutioner.
 
Endelig skal du være forberedt på, at vi er ambitiøse i vores opgaveløsning, samtidig med at vi lægger vægt på, at der er plads til at tænke nyt – og have det sjovt.
 
Din personprofil afspejler, at du
  • brænder for at arbejde med mindre vedligeholdelseopgaver og har erfaring hermed, herunder, at kunne se og forstå helheden i vedligeholdelses- og serviceopgaver.
  • kan arbejde såvel selvstændigt med at tilrettelægge egne arbejdsopgaver, men også forstår at arbejde i team og medvirke til at udvikle samarbejdet i et team.
  • forstår at arbejde inden for de fastsatte rammer og er ansvarsbevidst overfor dine forskellige arbejdsopgaver og kan få noget fra hånden.
  • du er serviceorienteret og forstår behovet herfor, herunder at kommunikere konstruktiv med dem som Ejendomscentret arbejder for.
  • har IT kendskab og behersker ”Officepakken” på bruger niveau og gerne erfaring med andre IT værktøjer.

I Ejendomsservice finder du
  • gode kollegaer, der åbent og uhøjtideligt arbejder såvel selvstændigt som i team om at løse de mange opgaver, som Ejendomsservice har ansvaret for.
  • en attraktiv og aktiv arbejdsplads med mange spændende og forskelligartede arbejdsopgaver og med stor indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse.
  • kolleger, der ligesom dig brænder for og forstår at gøre en forskel, der sikrer bedst mulig resultat i en effektiv hverdag.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
  • Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt.
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation.
 
 
Kontaktperson for yderligere oplysninger:

Du er velkommen til at kontakte leder af ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf.nr. 76292605 eller mobiltlf.nr. 20801305, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen.
 
Ansøgningsfrist:
 
Søndag den 16. juni 2019
 
Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler ultimo juni og at stillingerne ønskes besat snarest muligt herefter.               
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegEjendomscentretHorsens2019-05-22T12:00:11.6102019-06-16T00:00:00
330028806Ejendomscentret søger ejendomsserviceteknikerelevBasic Drømmer du om at uddanne dig til ejendomsservicetekniker? Vil du gerne arbejde med vedligeholdelse af bygninger, udenomsarealer, miljø og klima? Så er du måske vores nye ejendomsserviceteknikerelev, da Ejendomscentret søger engageret og motiveret ejendomsserviceteknikerelev, som kan starte efter sommerferien i 2019.Ejendomscentrets kerneopgaver er: Vedligehold af de kommunale bygninger og de tilhørende tekniske installationer og anlæg samt udenomsarealer, herunder det grønne og legeplads inventar. Ejendomscentret består af i alt 34 medarbejdere, fordelt med 19 medarbejdere i den administrative del (fordelt på et anlægsteam og et driftsteam) og pt.15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del - Ejendomsservice.Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved.Hverdag med mange udfordringerSom ejendomsserviceteknikerelev bliver dine daglige arbejdsopgaver at vedligeholde bygninger og anlæg i Horsens Kommune, herunder oprydning, opstilling, renovation og forefaldende opgaver i øvrigt.KvalifikationerDu er god til at arbejde med dine hænder og har erfaring med håndværksrelaterede opgaver. Du er selvstændig, kvalitetsbevidst, kan få noget fra hånden og sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde.Der bliver lagt stor vægt på, at du er ansvarsbevidst og engageret. er serviceorienteret og forstår vigtigheden heri. er i besiddelse af godt humør og har en positiv indstilling. er struktureret og god til at planlægge eget arbejde. mødestabil og fleksibel. har kørekort til personbil. Det er endvidere nødvendigt, at du opfylder kravene for at blive optaget på hovedforløbet som ejendomsservicetekniker på erhvervsuddannelse. Kontakt eventuelt relevant uddannelsesinstitution, hvis du er i tvivl om du opfylder kravene.Løn- og ansættelsesvilkår 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Ejendomscentrets afdelingschef Mogens Wase Hansen på tlf. 76292601 eller leder af Ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf. 76292605. Ansøgningsfrist og ansættelsessamtalerAnsøgningsfrist: Søndag den 16. juni 2019Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.Drømmer du om at uddanne dig til ejendomsservicetekniker? Vil du gerne arbejde med vedligeholdelse af bygninger, udenomsarealer, miljø og klima? Så er du måske vores nye ejendomsserviceteknikerelev, da Ejendomscentret søger engageret og motiveret ejendomsserviceteknikerelev, som kan starte efter sommerferien i 2019.

Ejendomscentrets kerneopgaver er:
  • Vedligehold af de kommunale bygninger og de tilhørende tekniske installationer og anlæg samt udenomsarealer, herunder det grønne og legeplads inventar.
Ejendomscentret består af i alt 34 medarbejdere, fordelt med 19 medarbejdere i den administrative del (fordelt på et anlægsteam og et driftsteam) og pt.15 tekniske servicemedarbejdere i den rullende del - Ejendomsservice.

Din arbejdsplads vil være i Ejendomsservice, der har til huse på Parallelvej 6, 8751 Gedved.

Hverdag med mange udfordringer
Som ejendomsserviceteknikerelev bliver dine daglige arbejdsopgaver at vedligeholde bygninger og anlæg i Horsens Kommune, herunder oprydning, opstilling, renovation og forefaldende opgaver i øvrigt.

Kvalifikationer
Du er god til at arbejde med dine hænder og har erfaring med håndværksrelaterede opgaver. Du er selvstændig, kvalitetsbevidst, kan få noget fra hånden og sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde.

Der bliver lagt stor vægt på, at du
  • er ansvarsbevidst og engageret.
  • er serviceorienteret og forstår vigtigheden heri.
  • er i besiddelse af godt humør og har en positiv indstilling.
  • er struktureret og god til at planlægge eget arbejde.
  • mødestabil og fleksibel.
  • har kørekort til personbil.
Det er endvidere nødvendigt, at du opfylder kravene for at blive optaget på hovedforløbet som ejendomsservicetekniker på erhvervsuddannelse. Kontakt eventuelt relevant uddannelsesinstitution, hvis du er i tvivl om du opfylder kravene.

Løn- og ansættelsesvilkår
  • 37 timer om ugen.
  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Ejendomscentrets afdelingschef Mogens Wase Hansen på tlf. 76292601 eller leder af Ejendomsservice Christian Nygaard Andersen på tlf. 76292605.
 
Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler

Ansøgningsfrist:  Søndag den 16. juni 2019

Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegEjendomscentretHorsens2019-05-22T11:01:09.0232019-06-16T00:00:00
330027354ServiceteknikerRobot Vær med på en spændende rejse med fokus på dyrevelfærd, hvor Danpos brand De danske familiegårde går forrest. I fællesskab er der fokus på at forbedre dyrevelfærden, så kyllinger får lov at være kyllinger. Læs mere på Danpos hjemmeside www.danpo.dk og på De danske familiegårde. Medarbejderne ApS søger til teknisk afdeling på Danpo A S i Give en proaktiv og selvstartende servicetekniker i en stilling på nathold i en 4 dages arbejdsuge. ?På forædlingsfabrikken er der 4 produktionslinjer som Teknisk afdeling skal supportere på bedste vis. I afdelingen er vi ca. 20 ansatte medarbejdere, som arbejder i velfungerende og selvstyrende teams. Er du elektriker smed industrimekaniker eller har anden relevant baggrund? Er du en engageret og selvstændig person, der er fleksibel med arbejdstider og ikke slipper en opgave før den er tilendebragt? Så skynd dig at læse videre - det er lige DIG vi mangler! Om jobbet: Jobbet er på natholdskiftet med et rul over 10 uger, hvor du ca. hver 10. uge arbejder en lørdag. Weekendkald kan forekomme i pressede situationer. Som tekniker vil du have medansvar for at linjerne kører med så få stop som muligt. Ved stop skal der arbejdes vedholdende og koncentreret, så produktionsstoppet bliver så kort som muligt. Det har stor vigtighed, da det er letfordærvelige varer der arbejdes med. Der finder grundig oplæring sted. Opgaver: Service og reparation på produktionslinjer og maskiner El tekniske opgaver og fejlfinding Om dig: Du er en selvmotiverende og samvittighedsfuld person, der er dedikeret til at levere en førsteklasses service, du er vant til at arbejde under pres og stramme tidsplaner. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og være indforstået med at arbejdsdagen kan blive lang. Du har gerne erfaring som tekniker indenfor fødevareproduktion Du har en god mekanisk og eller el-teknisk forståelse Du brænder for dit arbejde og tager ansvar. Du kan overskue mange ting på en gang, du har et godt overblik og holder fokus. Du er serviceminded med en stor portion energi og et godt humør Du er parat til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt Du har gode samarbejdsevner på tværs af organisationen Du tilbydes: Et udfordrende og selvstændigt job i en god solid virksomhed, hvor du har mulighed for at udvikle dit potentiale. En god oplæring En uformel og fleksibel virksomhedskultur En flad organisation med muligheder for at føre gode initiativer ud i livet Gode kantine forhold hvor du kan købe din frokost Løn efter kvalifikationer Industriens overenskomst gælder, og du ansættes på funktionærlignende vilkår Tiltrædelse hurtigst muligt, der ventes dog gerne på den rette person Ansøgning: Ønsker du at komme i betragtning til denne stilling, så send hurtigst muligt din ansøgning via ansøgningsknappen herunder. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kirsten Henriksen på tlf. 20 90 28 37. Du kan læse mere om Medarbejderne ApS på vores hjemmeside: www.medarbejderne.dk Danpo en del af Nordens største fjerkrækoncern Danpo A S indgår i fjerkrækoncernen Scandi Standard, der er noteret på Børsen i Stockholm. Koncernen er Skandinaviens største forarbejdningsvirksomhed inden for kylling. Scandi Standard repræsenterer en ledende markedsposition og en årlig omsætning på cirka 7,5 milliarder SEK. Vi er i gang med at løfte kyllingekategorien til en stadigt højere standard på alle områder.

Vær med på en spændende rejse med fokus på dyrevelfærd, hvor Danpos brand De danske familiegårde går forrest. I fællesskab er der fokus på at forbedre dyrevelfærden, så kyllinger får lov at være kyllinger. Læs mere på Danpos hjemmeside www.danpo.dk og på De danske familiegårde.

Medarbejderne ApS søger til teknisk afdeling på Danpo A/S i Give – en proaktiv og selvstartende servicetekniker i en stilling på nathold i en 4 dages arbejdsuge.

?På forædlingsfabrikken er der 4 produktionslinjer som Teknisk afdeling skal supportere på bedste vis. I afdelingen er vi ca. 20 ansatte medarbejdere, som arbejder i velfungerende og selvstyrende teams.

Er du elektriker – smed – industrimekaniker eller har anden relevant baggrund?

Er du en engageret og selvstændig person, der er fleksibel med arbejdstider og ikke slipper en opgave før den er tilendebragt?

Så skynd dig at læse videre - det er lige DIG vi mangler!

Om jobbet:

Jobbet er på natholdskiftet med et rul over 10 uger, hvor du ca. hver 10. uge arbejder en lørdag. Weekendkald kan forekomme i pressede situationer.

Som tekniker vil du have medansvar for at linjerne kører med så få stop som muligt.

Ved stop skal der arbejdes vedholdende og koncentreret, så produktionsstoppet bliver så kort som muligt. Det har stor vigtighed, da det er letfordærvelige varer der arbejdes med.

Der finder grundig oplæring sted.

Opgaver:

· Service og reparation på produktionslinjer og maskiner

· El tekniske opgaver og fejlfinding

Om dig:

Du er en selvmotiverende og samvittighedsfuld person, der er dedikeret til at levere en førsteklasses service, du er vant til at arbejde under pres og stramme tidsplaner. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og være indforstået med at arbejdsdagen kan blive lang.

· Du har gerne erfaring som tekniker indenfor fødevareproduktion

· Du har en god mekanisk og/eller el-teknisk forståelse

· Du brænder for dit arbejde og tager ansvar.

· Du kan overskue mange ting på en gang, du har et godt overblik og holder fokus.

· Du er serviceminded med en stor portion energi og et godt humør

· Du er parat til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt

· Du har gode samarbejdsevner på tværs af organisationen

Du tilbydes:

· Et udfordrende og selvstændigt job i en god solid virksomhed, hvor du har mulighed for at udvikle dit potentiale.

· En god oplæring

· En uformel og fleksibel virksomhedskultur

· En flad organisation med muligheder for at føre gode initiativer ud i livet

· Gode kantine forhold hvor du kan købe din frokost

· Løn efter kvalifikationer Industriens overenskomst gælder, og du ansættes på funktionærlignende vilkår

· Tiltrædelse hurtigst muligt, der ventes dog gerne på den rette person

Ansøgning:

Ønsker du at komme i betragtning til denne stilling, så send hurtigst muligt din ansøgning via ansøgningsknappen herunder. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kirsten Henriksen på tlf. 20 90 28 37.

Du kan læse mere om Medarbejderne ApS på vores hjemmeside: www.medarbejderne.dk

Danpo – en del af Nordens største fjerkrækoncern

Danpo A/S indgår i fjerkrækoncernen Scandi Standard, der er noteret på Børsen i Stockholm. Koncernen er Skandinaviens største forarbejdningsvirksomhed inden for kylling. Scandi Standard repræsenterer en ledende markedsposition og en årlig omsætning på cirka 7,5 milliarder SEK. Vi er i gang med at løfte kyllingekategorien til en stadigt højere standard på alle områder.

Medarbejderne ApSGive2019-05-20T00:00:002019-06-20T00:00:00
330019514Ejendomsserviceteknikerlærlinge til Teknisk ServiceBasic Ejendomme-Teknisk Service søger to Ejendomsserviceteknikerlærlinge.Vi søger henholdsvis en U21 med tiltrædelse 1.8-2019 og en voksenlærling med tiltrædelse 1.11-2019. eller efter aftale. Uddannelsesforløbet forventes at vare ca. tre år og tre måneder inkl. grundforløbet på 20 uger.Vi forventer at du har gennemført eller er i gang med tilmeldt grundforløbet.Vi tilbyder en seks måneders ansættelse efter endt uddannelse, hvor du også har mulighed for at søge interne stillingsopslag i vores organisation på ca. 110 tekniske servicemedarbejdere. Uddannelsen er et forløb som omhandler almene fag, som matematik, dansk, engelsk og psykologi og en masse praktiske forløb i værkstederne på Aarhus TECH. Flere informationer om uddannelsen kan findes via dette link: http: aarhustech.dk uddannelser httpaarhustechdkerhvervsuddannelseroversigtunder-25-aar medie-og-service ejendomsservicetekniker Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vi forventer, at du: er initiativrig og har et godt humør er mødestabil har lyst til at tilegne dig ny viden og udfordre dig selv trives i en til tider hektisk hverdag Lærlingeforløbet indeholder bl.a. følgende opgaver: mindre håndværksmæssige opgaver varme- og ventilationsanlæg, herunder ECL og CTS styring affaldshåndtering vedligeholdelse af maskinpark, håndværktøj og øvrige redskaber grønt vedligehold renhold kendskab til arbejdsmiljølovgivning Det er vigtigt, at du er et socialt rummeligt menneske, der værdsætter omgangen med brugere og beboere af Silkeborg kommunes bygninger. Det er vigtigt, at du har lyst til at yde en aktiv indsats i hverdagen for at være en integreret del af afdelingen og det de teams, som du vil blive tilknyttet. Praktikperioder vil foregå i forskellige områder i Silkeborg kommune. Tiltrædelse henholdsvis 1. august 2019 og 1. november 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Områdeleder uddannelsesansvarlig Anders Holst Ibsen på tlf.20 59 83 73. Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Ejendomme-Teknisk Service søger to Ejendomsserviceteknikerlærlinge.
Vi søger henholdsvis en U21 med tiltrædelse 1.8-2019 og en voksenlærling med tiltrædelse 1.11-2019. eller efter aftale.
 
Uddannelsesforløbet forventes at vare ca. tre år og tre måneder inkl. grundforløbet på 20 uger.
Vi forventer at du har gennemført eller er i gang med/tilmeldt grundforløbet.
Vi tilbyder en seks måneders ansættelse efter endt uddannelse, hvor du også har mulighed for at søge interne stillingsopslag i vores organisation på ca. 110 tekniske servicemedarbejdere.
 
Uddannelsen er et forløb som omhandler almene fag, som matematik, dansk, engelsk og psykologi og en masse praktiske forløb i værkstederne på Aarhus TECH. Flere informationer om uddannelsen kan findes via dette link: http://aarhustech.dk/uddannelser/httpaarhustechdkerhvervsuddannelseroversigtunder-25-aar/medie-og-service/ejendomsservicetekniker
 
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. 
 
Vi forventer, at du:
  • er initiativrig og har et godt humør
  • er mødestabil
  • har lyst til at tilegne dig ny viden og udfordre dig selv
  • trives i en til tider hektisk hverdag
Lærlingeforløbet indeholder bl.a. følgende opgaver:
  • mindre håndværksmæssige opgaver
  • varme- og ventilationsanlæg, herunder ECL og CTS styring
  • affaldshåndtering
  • vedligeholdelse af maskinpark, håndværktøj og øvrige redskaber
  • grønt vedligehold
  • renhold
  • kendskab til arbejdsmiljølovgivning
Det er vigtigt, at du er et socialt rummeligt menneske, der værdsætter omgangen med brugere og beboere af Silkeborg kommunes bygninger.
 
Det er vigtigt, at du har lyst til at yde en aktiv indsats i hverdagen for at være en integreret del af afdelingen og det/de teams, som du vil blive tilknyttet. Praktikperioder vil foregå i forskellige områder i Silkeborg kommune.
 
Tiltrædelse henholdsvis 1. august 2019 og 1. november 2019 eller efter aftale.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Områdeleder/uddannelsesansvarlig Anders Holst Ibsen på tlf.20 59 83 73.
 
Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/8347bb84_logo.jpegTeknisk ServiceSilkeborg2019-05-08T13:04:07.5702019-06-12T00:00:00
330020247Ejendomsserviceteknikerlærlinge til Teknisk ServiceRobot Ejendomme-Teknisk Service søger to Ejendomsserviceteknikerlærlinge. Vi søger henholdsvis en U21 med tiltrædelse 1.8-2019 og en voksenlærling med tiltrædelse 1.11-2019. eller efter aftale. Uddannelsesforløbet forventes at vare ca. tre år og tre måneder inkl. grundforløbet på 20 uger. Vi forventer at du har gennemført eller er i gang med tilmeldt grundforløbet. Vi tilbyder en seks måneders ansættelse efter endt uddannelse, hvor du også har mulighed for at søge interne stillingsopslag i vores organisation på ca. 110 tekniske servicemedarbejdere. Uddannelsen er et forløb som omhandler almene fag, som matematik, dansk, engelsk og psykologi og en masse praktiske forløb i værkstederne på Aarhus TECH. Flere informationer om uddannelsen kan findes via dette link: http: aarhustech.dk uddannelser httpaarhustechdkerhvervsuddannelseroversigtunder-25-aar medie-og-service ejendomsservicetekniker Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vi forventer, at du:er initiativrig og har et godt humører mødestabilhar lyst til at tilegne dig ny viden og udfordre dig selvtrives i en til tider hektisk hverdagLærlingeforløbet indeholder bl.a. følgende opgaver:mindre håndværksmæssige opgavervarme- og ventilationsanlæg, herunder ECL og CTS styringaffaldshåndteringvedligeholdelse af maskinpark, håndværktøj og øvrige redskabergrønt vedligeholdrenholdkendskab til arbejdsmiljølovgivningDet er vigtigt, at du er et socialt rummeligt menneske, der værdsætter omgangen med brugere og beboere af Silkeborg kommunes bygninger. Det er vigtigt, at du har lyst til at yde en aktiv indsats i hverdagen for at være en integreret del af afdelingen og det de teams, som du vil blive tilknyttet. Praktikperioder vil foregå i forskellige områder i Silkeborg kommune. Tiltrædelse henholdsvis 1. august 2019 og 1. november 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Områdeleder uddannelsesansvarlig Anders Holst Ibsen på tlf.20 59 83 73. Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Ejendomme-Teknisk Service søger to Ejendomsserviceteknikerlærlinge.
Vi søger henholdsvis en U21 med tiltrædelse 1.8-2019 og en voksenlærling med tiltrædelse 1.11-2019. eller efter aftale.
 
Uddannelsesforløbet forventes at vare ca. tre år og tre måneder inkl. grundforløbet på 20 uger.
Vi forventer at du har gennemført eller er i gang med/tilmeldt grundforløbet.
Vi tilbyder en seks måneders ansættelse efter endt uddannelse, hvor du også har mulighed for at søge interne stillingsopslag i vores organisation på ca. 110 tekniske servicemedarbejdere.
 
Uddannelsen er et forløb som omhandler almene fag, som matematik, dansk, engelsk og psykologi og en masse praktiske forløb i værkstederne på Aarhus TECH. Flere informationer om uddannelsen kan findes via dette link: http://aarhustech.dk/uddannelser/httpaarhustechdkerhvervsuddannelseroversigtunder-25-aar/medie-og-service/ejendomsservicetekniker
 
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. 
 
Vi forventer, at du:
  • er initiativrig og har et godt humør
  • er mødestabil
  • har lyst til at tilegne dig ny viden og udfordre dig selv
  • trives i en til tider hektisk hverdag
Lærlingeforløbet indeholder bl.a. følgende opgaver:
  • mindre håndværksmæssige opgaver
  • varme- og ventilationsanlæg, herunder ECL og CTS styring
  • affaldshåndtering
  • vedligeholdelse af maskinpark, håndværktøj og øvrige redskaber
  • grønt vedligehold
  • renhold
  • kendskab til arbejdsmiljølovgivning
Det er vigtigt, at du er et socialt rummeligt menneske, der værdsætter omgangen med brugere og beboere af Silkeborg kommunes bygninger.
 
Det er vigtigt, at du har lyst til at yde en aktiv indsats i hverdagen for at være en integreret del af afdelingen og det/de teams, som du vil blive tilknyttet. Praktikperioder vil foregå i forskellige områder i Silkeborg kommune.
 
Tiltrædelse henholdsvis 1. august 2019 og 1. november 2019 eller efter aftale.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Områdeleder/uddannelsesansvarlig Anders Holst Ibsen på tlf.20 59 83 73.
 
Ansøgningsfrist fredag 14. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-05-08T00:00:002019-06-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsserviceteknikere til Ejendomscentret

Ejendomscentret

Horsens
Ejendomsserviceteknikere til Ejendomscentret Ejendomscentret søger 2 kompetent ejendomsserviceteknikere eller personer med en tilsvarende uddannelse med masser af gå-på-mod og interesse for den daglige vedligehold og drift af den kommunale ejendomsp...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Ejendomscentret søger ejendomsserviceteknikerelev

Ejendomscentret

Horsens
Drømmer du om at uddanne dig til ejendomsservicetekniker? Vil du gerne arbejde med vedligeholdelse af bygninger, udenomsarealer, miljø og klima? Så er du måske vores nye ejendomsserviceteknikerelev, da Ejendomscentret søger engageret og motiveret ej...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Servicetekniker

Medarbejderne ApS

Give
Vær med på en spændende rejse med fokus på dyrevelfærd, hvor Danpos brand De danske familiegårde går forrest. I fællesskab er der fokus på at forbedre dyrevelfærden, så kyllinger får lov at være kyllinger. Læs mere på Danpos hjemmeside www.danpo.dk ...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Ejendomsserviceteknikerlærlinge til Teknisk Service

Teknisk Service

Silkeborg
Ejendomme-Teknisk Service søger to Ejendomsserviceteknikerlærlinge.Vi søger henholdsvis en U21 med tiltrædelse 1.8-2019 og en voksenlærling med tiltrædelse 1.11-2019. eller efter aftale. Uddannelsesforløbet forventes at vare ca. tre år og tre månede...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Ejendomsserviceteknikerlærlinge til Teknisk Service

Silkeborg Kommune

Silkeborg
Ejendomme-Teknisk Service søger to Ejendomsserviceteknikerlærlinge. Vi søger henholdsvis en U21 med tiltrædelse 1.8-2019 og en voksenlærling med tiltrædelse 1.11-2019. eller efter aftale. Uddannelsesforløbet forventes at vare ca. tre år og tre måned...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019