NOVASOL - dansommer søger nøglehjælpere til Vig

Vil du være en del af en international virksomhed i vækst?

Til NOVASOL’s servicekontor i Vig søger vi nøglehjælpere til at udlevere nøgler til gæster om lørdagen.

NOVASOL A/S
NOVASOL er en international koncern som har ferieboliger til udlejning i hele Europa. For at vi kan yde den bedst mulige service til både ferieboligejere og ferieboliggæster, har vi lokale servicekontorer i en række europæiske lande.

Kvalifikationer

  • Gerne studerende
  • Kundeminded
  • Serviceminded
  • Stabil
  • Du taler og forstår både dansk, tysk og engelsk

Arbejdstid
Lørdage mellem kl. 13.30 og 20.15. Arbejdstiden kan dog variere i forskellige sæsoner.

Der er tale om sæsonarbejde med tiltrædelse hurtigst muligt og frem til ca. slutningen af august 2019. Der er mulighed for at fortsætte i flere sæsoner.

Ansøgning
Hvis du er interesseret bedes du sende en mail til vig@novasol.com eller ringe til telefon +45 3914 3477 mellem kl. 10.00 og 14.00. Der afholdes løbende samtaler, så skynd dig at søge jobbet hurtigst muligt.

 

NOVASOL, dansommer og Ardennes-Etape danner NOVASOL A/S med hovedkvarter i Virum, Danmark. NOVASOL A/S har datterselskaber i 18 europæiske lande og mere end 60 kontorer i Europa. NOVASOL A/S beskæftiger flere end 2.100 medarbejdere og freelancers. NOVASOL udlejer over 50.000 feriehuse i 26 lande. NOVASOL er en del af Awaze - Europas førende udbyder af ferieboliger og feriebyer. For yderligere information besøg www.novasol.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330036960Phoenix-0d8b470112019-06-04T00:00:00NOVASOL - dansommer søger nøglehjælpere til Vig

Vil du være en del af en international virksomhed i vækst?

Til NOVASOL’s servicekontor i Vig søger vi nøglehjælpere til at udlevere nøgler til gæster om lørdagen.

NOVASOL A/S
NOVASOL er en international koncern som har ferieboliger til udlejning i hele Europa. For at vi kan yde den bedst mulige service til både ferieboligejere og ferieboliggæster, har vi lokale servicekontorer i en række europæiske lande.

Kvalifikationer

  • Gerne studerende
  • Kundeminded
  • Serviceminded
  • Stabil
  • Du taler og forstår både dansk, tysk og engelsk

Arbejdstid
Lørdage mellem kl. 13.30 og 20.15. Arbejdstiden kan dog variere i forskellige sæsoner.

Der er tale om sæsonarbejde med tiltrædelse hurtigst muligt og frem til ca. slutningen af august 2019. Der er mulighed for at fortsætte i flere sæsoner.

Ansøgning
Hvis du er interesseret bedes du sende en mail til vig@novasol.com eller ringe til telefon +45 3914 3477 mellem kl. 10.00 og 14.00. Der afholdes løbende samtaler, så skynd dig at søge jobbet hurtigst muligt.

 

NOVASOL, dansommer og Ardennes-Etape danner NOVASOL A/S med hovedkvarter i Virum, Danmark. NOVASOL A/S har datterselskaber i 18 europæiske lande og mere end 60 kontorer i Europa. NOVASOL A/S beskæftiger flere end 2.100 medarbejdere og freelancers. NOVASOL udlejer over 50.000 feriehuse i 26 lande. NOVASOL er en del af Awaze - Europas førende udbyder af ferieboliger og feriebyer. For yderligere information besøg www.novasol.com

Vil du være en del af en international virksomhed i vækst? Til NOVASOL s servicekontor i Vig søger vi nøglehjælpere til at udlevere nøgler til gæster om lørdagen. NOVASOL A S NOVASOL er en international koncern som har ferieboliger til udlejning i hele Europa. For at vi kan yde den bedst mulige service til både ferieboligejere og ferieboliggæster, har vi lokale servicekontorer i en række europæiske lande. Kvalifikationer Gerne studerende Kundeminded Serviceminded Stabil Du taler og forstår både dansk, tysk og engelsk Arbejdstid Lørdage mellem kl. 13.30 og 20.15. Arbejdstiden kan dog variere i forskellige sæsoner. Der er tale om sæsonarbejde med tiltrædelse hurtigst muligt og frem til ca. slutningen af august 2019. Der er mulighed for at fortsætte i flere sæsoner. Ansøgning Hvis du er interesseret bedes du sende en mail til vig@novasol.com eller ringe til telefon 45 3914 3477 mellem kl. 10.00 og 14.00. Der afholdes løbende samtaler, så skynd dig at søge jobbet hurtigst muligt. NOVASOL, dansommer og Ardennes-Etape danner NOVASOL A S med hovedkvarter i Virum, Danmark. NOVASOL A S har datterselskaber i 18 europæiske lande og mere end 60 kontorer i Europa. NOVASOL A S beskæftiger flere end 2.100 medarbejdere og freelancers. NOVASOL udlejer over 50.000 feriehuse i 26 lande. NOVASOL er en del af Awaze - Europas førende udbyder af ferieboliger og feriebyer. For yderligere information besøg www.novasol.com11jobnet0d8b4701100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandOdsherred3540885Novasol-dansommer Vig Lyng11Lyngvej 183, Vig Lyng4560VigDKDanmark0vig@novasol.comDKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset772379JobNet4999557499955710004-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d8b4701https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d8b4701https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d8b4701&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d8b4701&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration362010878vig@novasol.comvig@novasol.comDKDanmarkDKDanmark330063378Relationsskabende medarbejder med fokus på udvikling til UddannelsesserviceRobot Kunne du tænke dig at være en del af et arbejdsfællesskab, som arbejder for at udbyde den bedste efter- og videreuddannelse i Region Sjælland? Så kig med her. Vi kan tilbyde dig en hverdag med en bred vifte af opgaver. I efter- og videreuddannelsesadministrationen på Professionshøjskolen Absalon ser vi det som en af vores fornemmeste opgaver, at bidrage til Absalons strategi om at skabe vækst og velfærd i regionen. Det gør vi ved administrativt at understøtte og samarbejde med de konsulenter og ledere, som varetager efter- og videreuddannelsesaktiviteter. Din profil Du skal være klar til, sammen med dine kolleger i teamet, at bidrage til at løse et bredt spektrum af opgaver på tværs af teamet. Derfor skal du kunne genkende dig selv i nedenstående profil: Dine evner til at opbygge relationer er særdeles veludviklede. Du er imødekommende, tillidsvækkende og god til at gå i dialog. Du kan lide at arbejde målrettet i samspil med kollegaer på tværs af organisationen i et til tider hektisk miljø med korte deadlines. Det er en fordel, hvis du har erfaring med sagsbehandling - gerne fra uddannelsessektoren. Du motiveres af det gode samarbejde. Du har gode kommunikative evner, du er ansvarsbevidst og dine kolleger ved, at de kan regne med dig. Du arbejder struktureret, du er serviceminded og fleksibel både i forhold til opgaver og i forhold til samarbejde. Du er bevidst om vigtigheden af at bidrage til fællesskabet og til afdelingens samlede målsætning. Du er løsningsorienteret. Du har en nysgerrig tilgang til, hvordan man løser en opgave. Du har styr på detaljerne, og du evner at få noget fra hånden altid med fokus på kvalitet og på den tværgående sammenhængskraft. Du har flair for at følge opgaver til dørs og en veludviklet evne til at skabe systematik. Derudover forventer vi os, at du har: en relevant akademisk uddannelse erfaring med at analysere og effektivisere arbejdsgange samt skabe overblik erfaring med at indgå i projekter og sikre, at deadlines overholdes. Dine arbejdsopgaver Som medarbejder i Uddannelsesservice på Absalon kommer du eksempelvis til at arbejde med følgende opgaver: Tværgående opgaver. Du skal understøtte med analyser, vejledninger, procedurer, indsamling af data og afrapporteringer. Det kan fx være, at du bidrager til at levere data til brug for evalueringer eller i forbindelse med projektansøgninger. Du skal være vores projektleder på prøvehandlinger og understøtte, at vi prøver ting af i mindre skala inden fuld implementering. Være med til at udvikle afdelingen. Du medvirker, når vi skal udvikle vores arbejdsprocesser i afdelingen, og når vi skal implementere nye systemer til gavn for os og vores samarbejdspartnere på Absalon. Du har den løbende opfølgning i forhold til regelsæt vedrørende GDPR, herunder opdatering af procedurer. Det økonomiske overblik. Det er dig der indsamler og bearbejder data omkring efter- og videreuddannelsesområdet, herunder udarbejder businesscases. Deltage i kontraktteam. Du indgår sammen med 3 andre kolleger i et tværgående kontraktteam, der udarbejder kontrakter på hele efter- og videreuddannelsesområdet. Ved komplekse kompetenceudviklingsforløb, er det dig, der har kontakten til kunden og sikrer overblikket på tværs. Behandling af klagesager på efter- og videreuddannelsesområdet. Du bidrager i samarbejde med kolleger, når vi håndterer klagesager fra studerende. Dine kollegaer Du vil i EVU CFU administrationen indgå i et team på i alt 17 kolleger, der er organisatorisk placeret i Uddannelsesservice under Professionshøjskoledirektørens område. Vi har ansvar for administration af efter- og videreuddannelse, herunder diplom- og akademiuddannelser, kurser, konferencer og temadage, inden for en række fagområder. Herudover har du ansvaret for kurser og konferencer inden for Center for Undervisningsmidler (CFU). Vi har stor berøringsflade i hele organisationen herunder med HR og Kommunikation, Økonomi, Facility Service samt med de faglige centre. Hos os er der højt til loftet, stort engagement og en uformel omgangstone. Dit primære ansættelsessted er i EVU CFU-administrationen på Ankerhus i Sorø. Primo 2021 flytter vi til vores nye campus ved Slagelse station. Det er en fordel, hvis du har bil, da du må forvente, at der i forbindelse med jobbet er aktiviteter, som du skal deltage i, på andre af vores lokationer. Sådan ansøger du Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område, og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn. Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. oktober 2019. Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Teamleder, Anette Skovkjær Degn, 7248 1283. Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her: https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side, senest den 16. august 2019 . Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.Kunne du tænke dig at være en del af et arbejdsfællesskab, som arbejder for at udbyde den bedste efter- og videreuddannelse i Region Sjælland? Så kig med her. Vi kan tilbyde dig en hverdag med en bred vifte af opgaver.

I efter- og videreuddannelsesadministrationen på Professionshøjskolen Absalon ser vi det som en af vores fornemmeste opgaver, at bidrage til Absalons strategi om at skabe vækst og velfærd i regionen. Det gør vi ved administrativt at understøtte og samarbejde med de konsulenter og ledere, som varetager efter- og videreuddannelsesaktiviteter.

Din profil

Du skal være klar til, sammen med dine kolleger i teamet, at bidrage til at løse et bredt spektrum af opgaver på tværs af teamet. Derfor skal du kunne genkende dig selv i nedenstående profil:

Dine evner til at opbygge relationer er særdeles veludviklede. Du er imødekommende, tillidsvækkende og god til at gå i dialog. Du kan lide at arbejde målrettet i samspil med kollegaer på tværs af organisationen i et til tider hektisk miljø med korte deadlines. Det er en fordel, hvis du har erfaring med sagsbehandling - gerne fra uddannelsessektoren.

Du motiveres af det gode samarbejde. Du har gode kommunikative evner, du er ansvarsbevidst og dine kolleger ved, at de kan regne med dig. Du arbejder struktureret, du er serviceminded og fleksibel både i forhold til opgaver og i forhold til samarbejde. Du er bevidst om vigtigheden af at bidrage til fællesskabet og til afdelingens samlede målsætning.

Du er løsningsorienteret. Du har en nysgerrig tilgang til, hvordan man løser en opgave. Du har styr på detaljerne, og du evner at få 'noget fra hånden' altid med fokus på kvalitet og på den tværgående sammenhængskraft. Du har flair for at følge opgaver til dørs og en veludviklet evne til at skabe systematik.

Derudover forventer vi os, at du har:
  • en relevant akademisk uddannelse
  • erfaring med at analysere og effektivisere arbejdsgange samt skabe overblik
  • erfaring med at indgå i projekter og sikre, at deadlines overholdes.

Dine arbejdsopgaver

Som medarbejder i Uddannelsesservice på Absalon kommer du eksempelvis til at arbejde med følgende opgaver:

Tværgående opgaver. Du skal understøtte med analyser, vejledninger, procedurer, indsamling af data og afrapporteringer. Det kan fx være, at du bidrager til at levere data til brug for evalueringer eller i forbindelse med projektansøgninger. Du skal være vores projektleder på 'prøvehandlinger' og understøtte, at vi prøver ting af i mindre skala inden fuld implementering.

Være med til at udvikle afdelingen. Du medvirker, når vi skal udvikle vores arbejdsprocesser i afdelingen, og når vi skal implementere nye systemer til gavn for os og vores samarbejdspartnere på Absalon. Du har den løbende opfølgning i forhold til regelsæt vedrørende GDPR, herunder opdatering af procedurer.

Det økonomiske overblik. Det er dig der indsamler og bearbejder data omkring efter- og videreuddannelsesområdet, herunder udarbejder businesscases.

Deltage i kontraktteam. Du indgår sammen med 3 andre kolleger i et tværgående kontraktteam, der udarbejder kontrakter på hele efter- og videreuddannelsesområdet. Ved komplekse kompetenceudviklingsforløb, er det dig, der har kontakten til kunden og sikrer overblikket på tværs.

Behandling af klagesager på efter- og videreuddannelsesområdet. Du bidrager i samarbejde med kolleger, når vi håndterer klagesager fra studerende.

Dine kollegaer

Du vil i EVU/CFU administrationen indgå i et team på i alt 17 kolleger, der er organisatorisk placeret i Uddannelsesservice under Professionshøjskoledirektørens område. Vi har ansvar for administration af efter- og videreuddannelse, herunder diplom- og akademiuddannelser, kurser, konferencer og temadage, inden for en række fagområder. Herudover har du ansvaret for kurser og konferencer inden for Center for Undervisningsmidler (CFU). Vi har stor berøringsflade i hele organisationen herunder med HR og Kommunikation, Økonomi, Facility Service samt med de faglige centre. Hos os er der højt til loftet, stort engagement og en uformel omgangstone.

Dit primære ansættelsessted er i EVU/CFU-administrationen på Ankerhus i Sorø. Primo 2021 flytter vi til vores nye campus ved Slagelse station. Det er en fordel, hvis du har bil, da du må forvente, at der i forbindelse med jobbet er aktiviteter, som du skal deltage i, på andre af vores lokationer.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område, og der er mulighed for at forhandle tillæg i henhold til Ny løn.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. oktober 2019.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Teamleder, Anette Skovkjær Degn, 7248 1283.
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her: https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/ eller ved at klikke på 'Søg stillingen' til højre på denne side, senest den 16. august 2019 .

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

Campus Slagelse - Ankerhus, Ernæring og Sundhed samt KantineSorø2019-07-24T00:00:002019-08-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Relationsskabende medarbejder med fokus på udvikling til Uddannelsesservice

Campus Slagelse - Ankerhus, Ernæring og Sundhed samt Kantine

Sorø
Kunne du tænke dig at være en del af et arbejdsfællesskab, som arbejder for at udbyde den bedste efter- og videreuddannelse i Region Sjælland? Så kig med her. Vi kan tilbyde dig en hverdag med en bred vifte af opgaver. I efter- og videreuddannelsesa...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019