Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

NY FORM søger 1 barselsvikar for vores bestyrer på Rømø.

Da vores butiksbestyrer hos ny form – Sport Outlet Rømø går på barsel, søger vi en stabil og ansvarsbevidst barselsvikar, som vil være en del af vores team.

Vi forestiller os, at du:
• er servicemindet og initiativrig
• er glad, positiv og spreder godt humør
• klar til at gøre en ekstra indsats
• er ærlig, ansvarsbevidst og pligtopfyldende
• butiksvant/ gerne butiksuddannet
• brænder for at sælge sports og fritidstøj
• er kreativ og god til vareeksponering
• har kendskab til EDB
• er indstillet på at arbejde aften, helligdage, ferier samt hver 2. weekend


Vi tilbyder:
• et spændende og selvstændigt job
• løn efter kvalifikationer
• en travl men spændende hverdag med masser af udfordringer
• tiltrædelse senest 1. marts 2018
• vikariat med slutdato 31. oktober 2018

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte bestyreren på tlf: 74 76 16 84

Lyder dette interessant for dig så send en ansøgning til butiksbestyreren Sandra Timmerby, gerne pr. e-mail til; romoe@outlet-sport.com

Skriftlig ansøgning sendes til:

Ny form a/s
Lakolk Butikstorvet 9
6792 Rømø
Mrk.: Barselsvikar


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329746849Phoenix-b37b8d9e12018-01-25T03:06:02.530NY FORM søger 1 barselsvikar for vores bestyrer på Rømø.Da vores butiksbestyrer hos ny form – Sport Outlet Rømø går på barsel, søger vi en stabil og ansvarsbevidst barselsvikar, som vil være en del af vores team.

Vi forestiller os, at du:
• er servicemindet og initiativrig
• er glad, positiv og spreder godt humør
• klar til at gøre en ekstra indsats
• er ærlig, ansvarsbevidst og pligtopfyldende
• butiksvant/ gerne butiksuddannet
• brænder for at sælge sports og fritidstøj
• er kreativ og god til vareeksponering
• har kendskab til EDB
• er indstillet på at arbejde aften, helligdage, ferier samt hver 2. weekend


Vi tilbyder:
• et spændende og selvstændigt job
• løn efter kvalifikationer
• en travl men spændende hverdag med masser af udfordringer
• tiltrædelse senest 1. marts 2018
• vikariat med slutdato 31. oktober 2018

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte bestyreren på tlf: 74 76 16 84

Lyder dette interessant for dig så send en ansøgning til butiksbestyreren Sandra Timmerby, gerne pr. e-mail til; romoe@outlet-sport.com

Skriftlig ansøgning sendes til:

Ny form a/s
Lakolk Butikstorvet 9
6792 Rømø
Mrk.: Barselsvikar
2018-03-01T01:02:55.280 Da vores butiksbestyrer hos ny form Sport Outlet Rømø går på barsel, søger vi en stabil og ansvarsbevidst barselsvikar, som vil være en del af vores team. Vi forestiller os, at du: • er servicemindet og initiativrig • er glad, positiv og spreder godt humør • klar til at gøre en ekstra indsats • er ærlig, ansvarsbevidst og pligtopfyldende • butiksvant gerne butiksuddannet • brænder for at sælge sports og fritidstøj • er kreativ og god til vareeksponering • har kendskab til EDB • er indstillet på at arbejde aften, helligdage, ferier samt hver 2. weekend Vi tilbyder: • et spændende og selvstændigt job • løn efter kvalifikationer • en travl men spændende hverdag med masser af udfordringer • tiltrædelse senest 1. marts 2018 • vikariat med slutdato 31. oktober 2018 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte bestyreren på tlf: 74 76 16 84 Lyder dette interessant for dig så send en ansøgning til butiksbestyreren Sandra Timmerby, gerne pr. e-mail til romoe@outlet-sport.com Skriftlig ansøgning sendes til: Ny form a s Lakolk Butikstorvet 9 6792 Rømø Mrk.: Barselsvikar11Jobnetb37b8d9e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3086604NY-FORM A/S11Lakolk Butikscenter 106792RømøDKDanmark0
romoe@outlet-sport.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset512742JobNet47493891000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37b8d9ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37b8d9ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37b8d9e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b37b8d9e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel352497513Sandra Timmerbyromoe@outlet-sport.comDKDanmarkDKDanmark329939967Butiksassistent - 25 timer om ugen - EsbjergRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Esbjerg-3079?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Esbjerg-3079?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationEsbjerg2019-01-10T00:00:002019-03-01T00:00:00
329940315Butiksassistent - 20 timer om ugen - VojensRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Vojens-3081?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Vojens-3081?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationVojens2019-01-10T00:00:002019-02-01T00:00:00
329942798Barselsvikar - mulighed for fastansættelseRobot opstart maj, mulighed for opstart før. Stillingsbetegnelse: Vi søger en serviceminded uddannet butiksassistent på fuld tid (gennemsnit på 37 t. i ugen fordelt på en 16-ugers plan) Vagterne vil være fordelt i centerets åbningstid mandag-fredag 10-19 lørdag og søndag 10-17 Som butiksmedhjælper i vores butik CREME FRAICHE kommer du bl.a. til at arbejde med salgs- og merchandiseaktiviteter. Samt planlægge aktiviteter i butikken i samarbejde med bestyreren. Du skal indgå som ansvarshavende når bestyreren ikke er i butikken. Erfaring med salg service er en betingelse Kvalifikationer: Du er en initiativrig, opmærksom sælger, og har flair for et godt salg, og ikke mindst mersalg. Du er udadvendt og smilende. Og har interesse for både personlig og faglig udvikling Du kan arbejde selvstændigt, men også indgå i et målrettet samarbejde med dine kolleger. Du kan tage ansvar for få tingene gjort, på eget initiativ. Du ser udfordringer i stedet for problemer, har en høj arbejdsmoral og er loyal og fleksibel Vi tilbyder: Ansvar og udfordringer i dagligdagen Et udviklende job med plads til initiativ Løbende undervisning i salg og salgsteknikker. Løn efter kvalifikationer

opstart maj, mulighed for opstart før.

 

Stillingsbetegnelse:

Vi søger en serviceminded uddannet butiksassistent på fuld tid (gennemsnit på 37 t. i ugen fordelt på en 16-ugers plan) Vagterne vil være fordelt i centerets åbningstid mandag-fredag 10-19 lørdag og søndag 10-17

 

Som butiksmedhjælper i vores butik CREME FRAICHE kommer du bl.a. til at arbejde med salgs- og merchandiseaktiviteter. Samt planlægge aktiviteter i butikken i samarbejde med bestyreren. Du skal indgå som ansvarshavende når bestyreren ikke er i butikken.

 

Erfaring med salg/service er en betingelse

Kvalifikationer:

  • Du er en initiativrig, opmærksom sælger, og har flair for et godt salg, og ikke mindst mersalg.
  • Du er udadvendt og smilende. Og har interesse for både personlig og faglig udvikling
  • Du kan arbejde selvstændigt, men også indgå i et målrettet samarbejde med dine kolleger.
  • Du kan tage ansvar for få tingene gjort, på eget initiativ.
  • Du ser udfordringer i stedet for problemer, har en høj arbejdsmoral og er loyal og fleksibel 

 

Vi tilbyder:

  • Ansvar og udfordringer i dagligdagen
  • Et udviklende job med plads til initiativ
  • Løbende undervisning i salg og salgsteknikker.
  • Løn efter kvalifikationer
Creme Fraiche EsbjergEsbjerg2019-01-15T00:00:002019-03-11T00:00:00
329939964SALGSASSISTENT MED FLAIR FOR MODERobot SALGSASSISTENT MED FLAIR FOR MODE - 20 timer Er du klar til nye udfordringer? Brænder du for at skabe de bedste oplevelser for kunderne? Du kan blive en del af en stærk organisation med en inspirerende arbejdskultur, hvor du samtidig har stor mulighed for at præge din hverdag. Til Like ANNA i Kolding søger vi en udadvendt, serviceminded og skarp sælger. Som salgsassistent er dine primære opgaver at give vores kunder byens bedste service og sørge for, at butikken er præsentabel og salgsklar, samt supportere vores sociale medier. ARBEJDSOMRÅDER Servicere kunder Varetage salgs- og merchandising aktiviteter Planlægge aktiviteter i butikken i samarbejde med butikschefen, herunder også ansvarlig for Facebook Vareregistrering og opfyldning KVALIFIKATIONER Uddannet salgsassistent i butik eller erfaring fra lignende stilling i tøjbranchen Serviceminded Godt overblik i pressede situationer Selvstændig og initiativrig Evne til at gå forrest på gulvet i butikken Ambitiøs og resultatorienteret Teamplayer Bidrage til en positiv stemning i butikken Smilende og energisk Interesse for mode Talforståelse Flair for IT Tiltrædelse: 1. april eller efter aftale Er ovenstående job noget for dig, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til job.retail@btx.dk. Skriv Kolding i emnefeltet. Vi modtager kun ansøgninger per e-mail, og vi behandler dem løbende. I 1935 grundlagde Anna Petersen, sammen med sin mand, en trikotagevirksomhed i Brande. Virksomheden hedder i dag BTX Group A S og skaber med sine stærke brands: Brandtex, Signature, Ciso og Jensen, stadig smukt tøj til kvinder. Ud over at være navnet på den ene af grundlæggerne, står Anna for skønhed og ynde. Gennem historien har mange stærke og beundringsværdige kvinder båret dette navn, som både på skrift og i tale er harmonisk, smukt og positivt. Disse træk karakteriserer også Like Anna butikkerne.

SALGSASSISTENT

MED FLAIR FOR MODE - 20 timer 

Er du klar til nye udfordringer?

Brænder du for at skabe de bedste oplevelser for kunderne?

Du kan blive en del af en stærk organisation med en inspirerende arbejdskultur, hvor du

samtidig har stor mulighed for at præge din hverdag.

Til Like ANNA i Kolding søger vi en udadvendt, serviceminded og skarp sælger.

Som salgsassistent er dine primære opgaver at give vores kunder byens bedste service og sørge for, at butikken er præsentabel og salgsklar, samt supportere vores sociale medier.

ARBEJDSOMRÅDER

  1. Servicere kunder
  2. Varetage salgs- og merchandising aktiviteter
  3. Planlægge aktiviteter i butikken i samarbejde med butikschefen, herunder også ansvarlig for Facebook
  4. Vareregistrering og opfyldning

KVALIFIKATIONER

  1. Uddannet salgsassistent i butik eller erfaring fra lignende stilling i tøjbranchen
  2. Serviceminded
  3. Godt overblik i pressede situationer
  4. Selvstændig og initiativrig
  5. Evne til at gå forrest på gulvet/i butikken
  6. Ambitiøs og resultatorienteret
  7. Teamplayer
  8. Bidrage til en positiv stemning i butikken
  9. Smilende og energisk
  10. Interesse for mode
  11. Talforståelse
  12. Flair for IT

Tiltrædelse: 1. april eller efter aftale

Er ovenstående job noget for dig, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til job.retail@btx.dk. Skriv "Kolding" i emnefeltet. Vi modtager kun ansøgninger per e-mail, og vi behandler dem løbende.

I 1935 grundlagde Anna Petersen, sammen med sin mand, en trikotagevirksomhed i Brande.

Virksomheden hedder i dag BTX Group A/S og skaber med sine stærke brands: Brandtex, Signature, Ciso og Jensen, stadig smukt tøj til kvinder.

Ud over at være navnet på den ene af grundlæggerne, står Anna for skønhed og ynde. Gennem historien har mange stærke og beundringsværdige kvinder båret dette navn, som både på skrift og i tale er harmonisk, smukt og positivt. Disse træk karakteriserer også Like Anna butikkerne.

Like AnnaKolding2019-01-14T00:00:002019-03-07T00:00:00
329937589Salgsassistent til haveafdelingen i HøruphavRobot Vil du med på Davidsen holdet? Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale? Så læs videre . Hvad tilbyder vi dig? Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får du også mulighed for i dette job, hvor du har stor frihed til at tilrettelægge din egen arbejdsdag og den fortsatte udvikling af haveafdelingen. Vi er 12 kolleger i byggemarkedet. Med ansvaret for haveafdelingen bliver du en vigtig medspiller i teamet af engagerede og kompetence kolleger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi hver dag sætter en ære i sparring på højt fagligt niveau. Du vil få en stor kontaktflade i form af kunder, leverandører og kolleger i organisationen. Dine arbejdsopgaver Som ansvarlig for haveafdelingen er kundeservice, salg, varedisponering og -optimering naturligvis dine vigtigste og mest afgørende fokusområder. Nedbringelse af lagerbeholdningen og evnen til altid at holde afdelingen indbydende og præsentabel, er andre vigtige fokusområder i din daglige drift af afdelingen. Hvem er du? Du er uddannet salgsassistent eller har stor erfaring med detailsalg fra lignende stilling. Desuden har du erfaring inden for haveområdet og eller havemaskiner. Du er sælger med stort S og derfor går du målrettet efter hver eneste dag, at løfte dine salgstal. Dit gode humør er smittende og du beskrives af andre som den gode kollega , der aldrig går ad vejen for at give en hånd med, hvor der er behov for det. Skal du så med på Davidsen holdet? Har du spørgsmål inden du sender din ansøgning, så kontakt gerne byggemarkedschef Bo E. Nielsen. Sidste ansøgningsfrist er den 31. januar 2019. Vi læser dog ansøgningerne løbende og ansætter, så snart den rigtige kandidat er fundet, så skynd dig at sende din ansøgning via linket Søg stillingen. Vi modtager kun ansøgninger, der sendes elektronisk via jobportalen.

Vil du med på Davidsen holdet?  

Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale?   

Så læs videre….   

Hvad tilbyder vi dig?  

Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får du også mulighed for i dette job, hvor du har stor frihed til at tilrettelægge din egen arbejdsdag og den fortsatte udvikling af haveafdelingen.  

Vi er 12 kolleger i byggemarkedet. Med ansvaret for haveafdelingen bliver du en vigtig medspiller i teamet af engagerede og kompetence kolleger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi hver dag sætter en ære i sparring på højt fagligt niveau.  

Du vil få en stor kontaktflade i form af kunder, leverandører og kolleger i organisationen.   

Dine arbejdsopgaver

Som ansvarlig for haveafdelingen er kundeservice, salg, varedisponering og -optimering naturligvis dine vigtigste og mest afgørende fokusområder. Nedbringelse af lagerbeholdningen og evnen til altid at holde afdelingen indbydende og præsentabel, er andre vigtige fokusområder i din daglige drift af afdelingen.   

Hvem er du?  

Du er uddannet salgsassistent eller har stor erfaring med detailsalg fra lignende stilling. Desuden har du erfaring inden for haveområdet og/eller havemaskiner.  

Du er sælger med stort S og derfor går du målrettet efter hver eneste dag, at løfte dine salgstal. Dit gode humør er smittende og du beskrives af andre som ”den gode kollega”, der aldrig går ad vejen for at give en hånd med, hvor der er behov for det. 

Skal du så med på Davidsen holdet?  

Har du spørgsmål inden du sender din ansøgning, så kontakt gerne byggemarkedschef Bo E. Nielsen.   

Sidste ansøgningsfrist er den 31. januar 2019. Vi læser dog ansøgningerne løbende og ansætter, så snart den rigtige kandidat er fundet, så skynd dig at sende din ansøgning via linket Søg stillingen.  

Vi modtager kun ansøgninger, der sendes elektronisk via jobportalen.  

 

DAVIDSENS TØMMERHANDEL A/SSydals2019-01-07T00:00:002019-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Esbjerg

Lidl Danmark K/S Administration

Esbjerg
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Butiksassistent - 20 timer om ugen - Vojens

Lidl Danmark K/S Administration

Vojens
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:1. februar 2019

Barselsvikar - mulighed for fastansættelse

Creme Fraiche Esbjerg

Esbjerg
opstart maj, mulighed for opstart før. Stillingsbetegnelse: Vi søger en serviceminded uddannet butiksassistent på fuld tid (gennemsnit på 37 t. i ugen fordelt på en 16-ugers plan) Vagterne vil være fordelt i centerets åbningstid mandag-fredag 10-19 ...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

SALGSASSISTENT MED FLAIR FOR MODE

Like Anna

Kolding
SALGSASSISTENT MED FLAIR FOR MODE - 20 timer Er du klar til nye udfordringer? Brænder du for at skabe de bedste oplevelser for kunderne? Du kan blive en del af en stærk organisation med en inspirerende arbejdskultur, hvor du samtidig har stor muligh...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019

Salgsassistent til haveafdelingen i Høruphav

DAVIDSENS TØMMERHANDEL A/S

Sydals
Vil du med på Davidsen holdet? Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale? Så læs videre . Hvad tilbyder vi dig? Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019