Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

NY FORM søger butiksassistent med ansvar for vores dameafdeling i vores nye butik i Kruså.

Vi forestiller os, at du:
• er servicemindet og initiativrig
• er klar til at gøre en ekstra indsats
• er glad, positiv og spreder godt humør
• er ærlig og pligtopfyldende
• er butiksvant/ gerne butiksuddannet
• brænder for at sælge modetøj samt sports- og fritidstøj
• er kreativ og god til vareeksponering
• er indstillet på at arbejde hver 2. weekend
• har hygiejne bevis

Vi tilbyder:
• et spændende og selvstændigt job
• løn iht. kvalifikationer
• en travl hverdag med masser af udfordringer
• tiltrædelse 1.3.2018 eller efter aftale
• arbejdstid 37 timer pr. uge
• Ansvar for vores mærker, Only, Vero Moda, Soya mv.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329745726Phoenix-50bfe61a12018-01-23T03:13:16.620NY FORM søger butiksassistent med ansvar for vores dameafdeling i vores nye butik i Kruså.Vi forestiller os, at du:
• er servicemindet og initiativrig
• er klar til at gøre en ekstra indsats
• er glad, positiv og spreder godt humør
• er ærlig og pligtopfyldende
• er butiksvant/ gerne butiksuddannet
• brænder for at sælge modetøj samt sports- og fritidstøj
• er kreativ og god til vareeksponering
• er indstillet på at arbejde hver 2. weekend
• har hygiejne bevis

Vi tilbyder:
• et spændende og selvstændigt job
• løn iht. kvalifikationer
• en travl hverdag med masser af udfordringer
• tiltrædelse 1.3.2018 eller efter aftale
• arbejdstid 37 timer pr. uge
• Ansvar for vores mærker, Only, Vero Moda, Soya mv.
2018-02-27T01:50:12.270 Vi forestiller os, at du: • er servicemindet og initiativrig • er klar til at gøre en ekstra indsats • er glad, positiv og spreder godt humør • er ærlig og pligtopfyldende • er butiksvant gerne butiksuddannet • brænder for at sælge modetøj samt sports- og fritidstøj • er kreativ og god til vareeksponering • er indstillet på at arbejde hver 2. weekend • har hygiejne bevis Vi tilbyder: • et spændende og selvstændigt job • løn iht. kvalifikationer • en travl hverdag med masser af udfordringer • tiltrædelse 1.3.2018 eller efter aftale • arbejdstid 37 timer pr. uge • Ansvar for vores mærker, Only, Vero Moda, Soya mv.11Jobnet50bfe61a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-26T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3084559NY-FORM A/S11Flensborgvej 166340KrusåDKDanmark0
bitkje@bbsyd.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent511930JobNet47461411000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50bfe61ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=50bfe61ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50bfe61a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=50bfe61a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel352467976Bitten Jørgensenbitkje@bbsyd.dkDKDanmarkDKDanmark329936366Butiksassistent søges....Robot Hvem er du? Du brænder for salg og god service. Du tager ansvar for dine egne arbejdsopgaver og bidrager positivt og aktivt til et seriøst, men uformelt arbejdsmiljø, sammen med dine kollegaer. Du er selvstændig og arbejdssom. Du arbejder ansvarsfuldt med de opgaver du bliver stillet overfor og sætter en ære I at lave et godt resultat. Du er fleksibel, serviceminded og ærlig af natur. Du er social og udadvendt og elsker at være en del af en hverdag, som kan være travl. Det er en fordel hvis du har erfaring med kundebetjening fra tidligere job, men ikke et krav. Dine primære opgaver vil inkludere: Salg af design belysning og hvidevarer Opfyldning af varer Varebestilling Sikre en pæn og indbydende butik Sørge for at butikslageret er up to date Diverse adhoc opgaver fra kontoret Har du lysten til at arbejde et sted med fuld fart på hverdagen med fantastiske kollegaer og et stort ansvar, så skynd dig at sende din ansøgning til crh@abild-el.dk - Mærk ansøgningen Butiksassistent , Har du yderlige spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: på mail: crh@abild-el.dk

Hvem er du?


Du brænder for salg og god service. Du tager ansvar for dine egne arbejdsopgaver og bidrager positivt og aktivt til et seriøst, men uformelt arbejdsmiljø, sammen med dine kollegaer.  Du er selvstændig og arbejdssom. Du arbejder ansvarsfuldt med de opgaver du bliver stillet overfor og sætter en ære I at lave et godt resultat. Du er fleksibel, serviceminded og ærlig af natur.  Du er social og udadvendt og elsker at være en del af en hverdag, som kan være travl. Det er en fordel hvis du har erfaring med kundebetjening fra tidligere job, men ikke et krav.

 

Dine primære opgaver vil inkludere:

  • Salg af design belysning og hvidevarer
  • Opfyldning af varer 
  • Varebestilling
  • Sikre en pæn og indbydende butik 
  • Sørge for at butikslageret er up to date
  • Diverse adhoc opgaver fra kontoret

Har du lysten til at arbejde et sted med fuld fart på hverdagen med fantastiske kollegaer og et stort ansvar, så skynd dig at sende din ansøgning til crh@abild-el.dk - Mærk ansøgningen “Butiksassistent”, Har du yderlige spørgsmål til stillingen, kan du kontakte: på mail: crh@abild-el.dk

ABILD ELFORRETNING ApSTønder2019-01-04T00:00:002019-02-01T00:00:00
329940315Butiksassistent - 20 timer om ugen - VojensRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Vojens-3081?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-20-timer-om-ugen-Vojens-3081?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationVojens2019-01-10T00:00:002019-02-01T00:00:00
329939967Butiksassistent - 25 timer om ugen - EsbjergRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Esbjerg-3079?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Esbjerg-3079?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationEsbjerg2019-01-10T00:00:002019-03-01T00:00:00
329931559Salgsassistent - barselsvikar til Helsam SønderborgRobot Brænder du for SALG og service? Og er du serviceminded og samtidig i besiddelse af et naturligt salgstalent og formår at skabe mersalg og god stemning i butikken? Vores butik i Sønderborg søger en salgsassistent, som sammen med butikschefen og de øvrige kollegaer sætter en ære i at vise resultater og videreudvikle butikken i en hastigt voksende branche inden for grøn hudpleje, sundhed og økologi. Der er tale om et barselsvikariat på 37 timer i cirka 12 måneder Forventninger til Salgsassistenten Du brænder for og har erfaring med salg, mersalg og rådgivning af kunder Du har et højt energiniveau og en positiv livsindstilling, og du stortrives i en travl og uforudsigelig hverdag Du er uddannet i butik, og du interesserer dig for grøn hudpleje, helsekost og naturlig livsstil Du er måske uddannet materialist eller har lignende erfaring DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER Du befinder dig godt med den daglige kontakt til mange mennesker, og du er salgsorienteret, imødekommende og serviceminded. Men du hjælper også med varemodtagelse og opfyldning i butikken, og du sikrer sammen med butikschefen og dine kollegaer, at butikken altid er opdateret, rengjort og dermed fremstår 100 kampklar. Arbejdet er fysisk krævende, idet vi går og står meget i løbet af en arbejdsdag, og vi håndterer tunge pakker i forbindelse med udpakning. Arbejdssted Helsam Sønderborg, Jernbanegade 21, 6400 Sønderborg Tiltrædelse 1. marts 2019 eller efter aftale Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Distriktschef Anne Schou på mobil 2567 9795. Samtaler vil finde sted i januar 2019. Samtaler foregår løbende og annoncering stoppes, når de rette kandidater er fundet. Helsam er butikken for alle, der ønsker at finde deres egen balance, når det handler om naturlig helse, kost og personlig pleje. Helsam-kæden består af 33 butikker fordelt over hele landet samt webshoppen helsam.dk. 16 butikker drives af Helsam A S, de resterende drives af franchisetagere. Hovedkontoret er beliggende i Ragebøl ved Sønderborg.

Brænder du for SALG og service? Og er du serviceminded og samtidig i besiddelse af et naturligt salgstalent og formår at skabe mersalg og god stemning i butikken?

Vores butik i Sønderborg søger en salgsassistent, som sammen med butikschefen og de øvrige kollegaer sætter en ære i at vise resultater og videreudvikle butikken i en hastigt voksende branche inden for grøn hudpleje, sundhed og økologi. Der er tale om et barselsvikariat på 37 timer i cirka 12 måneder

Forventninger til Salgsassistenten

  • Du brænder for og har erfaring med salg, mersalg og rådgivning af kunder
  • Du har et højt energiniveau og en positiv livsindstilling, og du stortrives i en travl og uforudsigelig hverdag
  • Du er uddannet i butik, og du interesserer dig for grøn hudpleje, helsekost og naturlig livsstil
  • Du er måske uddannet materialist eller har lignende erfaring

DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

Du befinder dig godt med den daglige kontakt til mange mennesker, og du er salgsorienteret, imødekommende og serviceminded. Men du hjælper også med varemodtagelse og –opfyldning i butikken, og du sikrer sammen med butikschefen og dine kollegaer, at butikken altid er opdateret, rengjort og dermed fremstår 100% kampklar.
Arbejdet er fysisk krævende, idet vi går og står meget i løbet af en arbejdsdag, og vi håndterer tunge pakker i forbindelse med udpakning.

Arbejdssted

Helsam Sønderborg, Jernbanegade 21, 6400 Sønderborg

Tiltrædelse

1. marts 2019 eller efter aftale

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Distriktschef Anne Schou på mobil 2567 9795. Samtaler vil finde sted i januar 2019.

Samtaler foregår løbende og annoncering stoppes, når de rette kandidater er fundet.

Helsam er butikken for alle, der ønsker at finde deres egen balance, når det handler om naturlig helse, kost og personlig pleje. Helsam-kæden består af 33 butikker fordelt over hele landet samt webshoppen helsam.dk.
16 butikker drives af Helsam A/S, de resterende drives af franchisetagere. Hovedkontoret er beliggende i Ragebøl ved Sønderborg.

Helsam A/SSønderborg2018-12-20T00:00:002019-02-14T00:00:00
329937589Salgsassistent til haveafdelingen i HøruphavRobot Vil du med på Davidsen holdet? Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale? Så læs videre . Hvad tilbyder vi dig? Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får du også mulighed for i dette job, hvor du har stor frihed til at tilrettelægge din egen arbejdsdag og den fortsatte udvikling af haveafdelingen. Vi er 12 kolleger i byggemarkedet. Med ansvaret for haveafdelingen bliver du en vigtig medspiller i teamet af engagerede og kompetence kolleger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi hver dag sætter en ære i sparring på højt fagligt niveau. Du vil få en stor kontaktflade i form af kunder, leverandører og kolleger i organisationen. Dine arbejdsopgaver Som ansvarlig for haveafdelingen er kundeservice, salg, varedisponering og -optimering naturligvis dine vigtigste og mest afgørende fokusområder. Nedbringelse af lagerbeholdningen og evnen til altid at holde afdelingen indbydende og præsentabel, er andre vigtige fokusområder i din daglige drift af afdelingen. Hvem er du? Du er uddannet salgsassistent eller har stor erfaring med detailsalg fra lignende stilling. Desuden har du erfaring inden for haveområdet og eller havemaskiner. Du er sælger med stort S og derfor går du målrettet efter hver eneste dag, at løfte dine salgstal. Dit gode humør er smittende og du beskrives af andre som den gode kollega , der aldrig går ad vejen for at give en hånd med, hvor der er behov for det. Skal du så med på Davidsen holdet? Har du spørgsmål inden du sender din ansøgning, så kontakt gerne byggemarkedschef Bo E. Nielsen. Sidste ansøgningsfrist er den 31. januar 2019. Vi læser dog ansøgningerne løbende og ansætter, så snart den rigtige kandidat er fundet, så skynd dig at sende din ansøgning via linket Søg stillingen. Vi modtager kun ansøgninger, der sendes elektronisk via jobportalen.

Vil du med på Davidsen holdet?  

Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale?   

Så læs videre….   

Hvad tilbyder vi dig?  

Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får du også mulighed for i dette job, hvor du har stor frihed til at tilrettelægge din egen arbejdsdag og den fortsatte udvikling af haveafdelingen.  

Vi er 12 kolleger i byggemarkedet. Med ansvaret for haveafdelingen bliver du en vigtig medspiller i teamet af engagerede og kompetence kolleger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi hver dag sætter en ære i sparring på højt fagligt niveau.  

Du vil få en stor kontaktflade i form af kunder, leverandører og kolleger i organisationen.   

Dine arbejdsopgaver

Som ansvarlig for haveafdelingen er kundeservice, salg, varedisponering og -optimering naturligvis dine vigtigste og mest afgørende fokusområder. Nedbringelse af lagerbeholdningen og evnen til altid at holde afdelingen indbydende og præsentabel, er andre vigtige fokusområder i din daglige drift af afdelingen.   

Hvem er du?  

Du er uddannet salgsassistent eller har stor erfaring med detailsalg fra lignende stilling. Desuden har du erfaring inden for haveområdet og/eller havemaskiner.  

Du er sælger med stort S og derfor går du målrettet efter hver eneste dag, at løfte dine salgstal. Dit gode humør er smittende og du beskrives af andre som ”den gode kollega”, der aldrig går ad vejen for at give en hånd med, hvor der er behov for det. 

Skal du så med på Davidsen holdet?  

Har du spørgsmål inden du sender din ansøgning, så kontakt gerne byggemarkedschef Bo E. Nielsen.   

Sidste ansøgningsfrist er den 31. januar 2019. Vi læser dog ansøgningerne løbende og ansætter, så snart den rigtige kandidat er fundet, så skynd dig at sende din ansøgning via linket Søg stillingen.  

Vi modtager kun ansøgninger, der sendes elektronisk via jobportalen.  

 

DAVIDSENS TØMMERHANDEL A/SSydals2019-01-07T00:00:002019-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent søges....

ABILD ELFORRETNING ApS

Tønder
Hvem er du? Du brænder for salg og god service. Du tager ansvar for dine egne arbejdsopgaver og bidrager positivt og aktivt til et seriøst, men uformelt arbejdsmiljø, sammen med dine kollegaer. Du er selvstændig og arbejdssom. Du arbejder ansvarsful...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:1. februar 2019

Butiksassistent - 20 timer om ugen - Vojens

Lidl Danmark K/S Administration

Vojens
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:1. februar 2019

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Esbjerg

Lidl Danmark K/S Administration

Esbjerg
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Salgsassistent - barselsvikar til Helsam Sønderborg

Helsam A/S

Sønderborg
Brænder du for SALG og service? Og er du serviceminded og samtidig i besiddelse af et naturligt salgstalent og formår at skabe mersalg og god stemning i butikken? Vores butik i Sønderborg søger en salgsassistent, som sammen med butikschefen og de øv...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:14. februar 2019

Salgsassistent til haveafdelingen i Høruphav

DAVIDSENS TØMMERHANDEL A/S

Sydals
Vil du med på Davidsen holdet? Brænder du for at skabe salgsresultater og stortrives du med et job, hvor den daglige dialog og kontakt med kunderne er det centrale? Så læs videre . Hvad tilbyder vi dig? Vi ønsker hele tiden at udvikle os, og det får...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019