Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ny kollega til "PAS Patientforløb" til videreudvikling og vedligeholdelse af Sundhedsplatformen

Har du en sundhedsfaglig baggrund, et indgående kendskab til den patientadministrative registrering, og brænder du for at arbejde med konfigurationsdelen af SP? Så er det lige dig vi mangler!

Du vil blive en del af et team bestående af syv dedikerede og engagerede kolleger, som alle har forskellige uddannelsesmæssige baggrunde og faglige kompetencer.

Fælles mål for teamet er bl.a. at smidiggøre og optimere de administrative arbejdsgange i relation til ”patientens vej igennem systemet” samt at sikre opdatering af SP med de organisationsændringer, som hospitalerne/sygehusene melder ind.

Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer ind i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange og nye nationale krav.

Derudover skal vi også sikre succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.

Om arbejdsopgaverne

Har du en sundhedsfaglig baggrund med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav, den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du gerne bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • driftsopgaver, herunder kontakt med Sundhedsplatformens brugere ved udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter
Om dig

Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:

  • erfaring fra arbejdet med de administrative arbejdsgange i Sundhedsplatformen
  • erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
  • viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • kendskab til indberetning til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
Endvidere forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • er god til engelsk både i skrift og tale
Vi tilbyder

Vi tilbyder dig:

  • opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • certificering i Epic (systemleverandør)
  • professionel og faglig kompetenceudvikling
  • mulighed for at præge sektionens udvikling
Om os

Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltninger er primært forankret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.

Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.

Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på tlf. 30 54 82 05 eller kitta.lawton@regionh.dk.

Ansøgningsprocedure

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem senest lørdag den 10. august 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050224Phoenix-3125ebc912019-06-28T00:00:00Ny kollega til "PAS Patientforløb" til videreudvikling og vedligeholdelse af SundhedsplatformenHar du en sundhedsfaglig baggrund, et indgående kendskab til den patientadministrative registrering, og brænder du for at arbejde med konfigurationsdelen af SP? Så er det lige dig vi mangler!

Du vil blive en del af et team bestående af syv dedikerede og engagerede kolleger, som alle har forskellige uddannelsesmæssige baggrunde og faglige kompetencer.

Fælles mål for teamet er bl.a. at smidiggøre og optimere de administrative arbejdsgange i relation til ”patientens vej igennem systemet” samt at sikre opdatering af SP med de organisationsændringer, som hospitalerne/sygehusene melder ind.

Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer ind i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange og nye nationale krav.

Derudover skal vi også sikre succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.

Om arbejdsopgaverne

Har du en sundhedsfaglig baggrund med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav, den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du gerne bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • driftsopgaver, herunder kontakt med Sundhedsplatformens brugere ved udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter
Om dig

Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:

  • erfaring fra arbejdet med de administrative arbejdsgange i Sundhedsplatformen
  • erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
  • viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • kendskab til indberetning til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
Endvidere forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • er god til engelsk både i skrift og tale
Vi tilbyder

Vi tilbyder dig:

  • opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • certificering i Epic (systemleverandør)
  • professionel og faglig kompetenceudvikling
  • mulighed for at præge sektionens udvikling
Om os

Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltninger er primært forankret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.

Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.

Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på tlf. 30 54 82 05 eller kitta.lawton@regionh.dk.

Ansøgningsprocedure

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem senest lørdag den 10. august 2019.

2019-08-11T00:50:42.150 Har du en sundhedsfaglig baggrund, et indgående kendskab til den patientadministrative registrering, og brænder du for at arbejde med konfigurationsdelen af SP? Så er det lige dig vi mangler! Du vil blive en del af et team bestående af syv dedikerede og engagerede kolleger, som alle har forskellige uddannelsesmæssige baggrunde og faglige kompetencer. Fælles mål for teamet er bl.a. at smidiggøre og optimere de administrative arbejdsgange i relation til patientens vej igennem systemet samt at sikre opdatering af SP med de organisationsændringer, som hospitalerne sygehusene melder ind. Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer bygger systemet selv, så det passer ind i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikre succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic. Om arbejdsopgaverne Har du en sundhedsfaglig baggrund med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav, den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du gerne bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig! Dine arbejdsopgaver indebærer: opbygning vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl. medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen driftsopgaver, herunder kontakt med Sundhedsplatformens brugere ved udførelse af support (3rd level) medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering projektdeltagelse i udviklingsprojekter Om dig Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende: erfaring fra arbejdet med de administrative arbejdsgange i Sundhedsplatformen erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support kendskab til indberetning til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer erfaring med projekter og formidling af fagligt stof Endvidere forventer vi, at du: kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering er god til engelsk både i skrift og tale Vi tilbyder Vi tilbyder dig: opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler certificering i Epic (systemleverandør) professionel og faglig kompetenceudvikling mulighed for at præge sektionens udvikling Om os Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltninger er primært forankret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden. Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø. Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på tlf. 30 54 82 05 eller kitta.lawton@regionh.dk. Ansøgningsprocedure Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem senest lørdag den 10. august 2019.11jobnet3125ebc9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219086&DepartmentId=11912&MediaId=4723&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553585It- medico og telefoni11Borgervænget 72100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784054JobNet5009999500999910026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3125ebc9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3125ebc9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3125ebc9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3125ebc9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgNy kollega til "PAS Patientforløb" til videreudvikling og vedligeholdelse af Sundhedsplatformen12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362148226noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK