Nyt ambitiøs GDPR og I-sikkerhedsteam til Digitalisering og Data

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference


Brænder du for at arbejde med databeskyttelse og I-sikkerhed? Er du fagligt velfunderet inden for området? Har du let ved at tale med folk? Så er du måske en af de tre personer, som vi søger til vores nye GDPR og I-sikkerhedsteam.
 

Om jobbet


Vi er nået rigtig langt med GDPR og I-sikkerhedsopgaven i Vejle Kommune, og vi har sat retningen for det videre arbejde. Vi har nu behov for et nyt team til de næste skridt, og det drejer sig om følgende tre profiler, hvor du kan søge den, der matcher dine kompetencer og uddannelse:
  • Databeskyttelsesjurist
  • I-sikkerhedskoordinator
  • Konsulent til understøttelse af processer og systemer
I kommer til at arbejde sammen med vores eksterne DPO og andre centrale aktører i GDPR arbejdet, herunder især forvaltningernes GDPR koordinatorer. I skal udvikle, opdatere og omsætte guides og skabeloner, så organisationen får de bedste forudsætninger for at løse deres opgaver. I skal derfor forstå organisationens behov og medvirke til at finde konstruktive løsninger i samarbejde med dataansvarlige og systemejere. Det skal understøtte den daglige drift i en god balance mellem rådgivning og kontrol, så vi også sikrer at forordningens bestemmelser overholdes.

Der er løbende henvendelser fra organisationen om persondataretlige emner, hvor der er behov for rådgivning og sparring. Der er også konkrete opgaver, der skal løses i forbindelse med awareness, sikkerhedsbrud, risikovurderinger, konsekvensanalyser mm.

I skal rådgive udbudsteamet i arbejdet med indgåelse af og tilsyn med vores databehandleraftaler. I den forbindelse kan det nævnes, at Vejle Kommune har tilsluttet sig det nye fælles databehandlersekretariat (DBS) sammen med 61 andre kommuner. Vi er desuden repræsenteret i bestyrelsen.

Teamet har en række hjælpeværktøjer til rådighed i arbejdet. Det er både vores ISMS, hvor alle vores systemer dokumenteres, for at skabe overblik og styre og dokumentere GDPR arbejdet. Og derudover implementerer vi scanningsværktøjer til mails og drev, samt nyt system til bistå forvaltningerne i deres awareness opgave.

Tiltrædelse 1. december 2022 eller hurtigst muligt.
 

Vi forventer af dig


Vi forventer, at du har følgende faglige kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelse
  • Du har stort kendskab til persondataområdet og gerne relevant erfaring.
  • Du formulerer dig i skrift og tale, så det komplekse bliver let forståeligt
  • Du er kvalitetsbevidst, grundig og kan følge dine opgaver til dørs
  • Du kan styre et projekt fra start til slut

Vi forventer, at du har følgende personlige kompetencer:
  • Du brænder for fagområdet
  • Du er serviceorienteret, imødekommende og en god kollega
  • Du er vedholdende og kan bevare overblikket
  • Du kan tale med mennesker i øjenhøjde på tværs af organisatoriske niveauer
  • Du er god til at opbygge og vedligeholde relationer
 

Vi tilbyder dig


Vi tilbyder dig et job i en ambitiøs enhed med fart over feltet og opgaver, der er præget af stor variation og høj kompleksitet. Stillingerne er placeret i Digitalisering & Data, hvor vi er 15 kollegaer, der arbejder med tværgående og organisatoriske digitaliseringsprojekter, data/BI og analyser, automatisering og GDPR. Og så har I selvfølgelig et meget tæt samarbejde med kommunens centrale IT. Derudover får du:
  • Spændende og varierende arbejdsopgaver relateret til den fortsatte implementering på databeskyttelsesområdet
  • Gode muligheder for udvikling og sparring i en ambitiøs organisation
  • En lærerig arbejdsplads med mulighed for kompetenceudvikling
  • Fagligt velfunderede og engagerede kolleger


Ansættelsesvilkår


Stillingen er på 37 timer om ugen med start den 1. december 2022 eller hurtigst muligt. Aflønning forhandles ud fra kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
Der er mulighed for indplacering som specialkonsulent, hvis du har relevant uddannelse og erfaring
 

Om os


Vejle er Danmarks femtestørste kommune, og vi fortsætter den rivende befolkningsudvikling. Vi har en meget robust økonomi, som gør det muligt at investere i fremtiden og dermed arbejde videre med vores ambitiøse visioner og strategier, hvor bæredygtighed og resiliens er vigtige parametre.

Økonomi- og Arbejdsmarkedsforvaltningen er, ud over arbejdsmarkedsområdet, omdrejningspunktet for de tværgående funktioner omkring budgetlægning, regnskab, konkurrenceudsættelse, digitalisering, data og IT.
 

Flere oplysninger


Du kan få flere oplysninger ved at henvende dig til Digitaliserings- og IT chef Brian Slot tlf. 51 77 07 89
 

Ansøgningsfrist


Ansøgningsfristen er den 16. oktober, og der er samtaler den 25. og 26. oktober.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Nyt ambitiøs GDPR og I-sikkerhedsteam til Digitalisering og Data


Brænder du for at arbejde med databeskyttelse og I-sikkerhed? Er du fagligt velfunderet inden for området? Har du let ved at tale med folk? Så er du måske en af de tre personer, som vi søger til vores nye GDPR og I-sikkerhedsteam.
 

Om jobbet


Vi er nået rigtig langt med GDPR og I-sikkerhedsopgaven i Vejle Kommune, og vi har sat retningen for det videre arbejde. Vi har nu behov for et nyt team til de næste skridt, og det drejer sig om følgende tre profiler, hvor du kan søge den, der matcher dine kompetencer og uddannelse:
  • Databeskyttelsesjurist
  • I-sikkerhedskoordinator
  • Konsulent til understøttelse af processer og systemer
I kommer til at arbejde sammen med vores eksterne DPO og andre centrale aktører i GDPR arbejdet, herunder især forvaltningernes GDPR koordinatorer. I skal udvikle, opdatere og omsætte guides og skabeloner, så organisationen får de bedste forudsætninger for at løse deres opgaver. I skal derfor forstå organisationens behov og medvirke til at finde konstruktive løsninger i samarbejde med dataansvarlige og systemejere. Det skal understøtte den daglige drift i en god balance mellem rådgivning og kontrol, så vi også sikrer at forordningens bestemmelser overholdes.

Der er løbende henvendelser fra organisationen om persondataretlige emner, hvor der er behov for rådgivning og sparring. Der er også konkrete opgaver, der skal løses i forbindelse med awareness, sikkerhedsbrud, risikovurderinger, konsekvensanalyser mm.

I skal rådgive udbudsteamet i arbejdet med indgåelse af og tilsyn med vores databehandleraftaler. I den forbindelse kan det nævnes, at Vejle Kommune har tilsluttet sig det nye fælles databehandlersekretariat (DBS) sammen med 61 andre kommuner. Vi er desuden repræsenteret i bestyrelsen.

Teamet har en række hjælpeværktøjer til rådighed i arbejdet. Det er både vores ISMS, hvor alle vores systemer dokumenteres, for at skabe overblik og styre og dokumentere GDPR arbejdet. Og derudover implementerer vi scanningsværktøjer til mails og drev, samt nyt system til bistå forvaltningerne i deres awareness opgave.

Tiltrædelse 1. december 2022 eller hurtigst muligt.
 

Vi forventer af dig


Vi forventer, at du har følgende faglige kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelse
  • Du har stort kendskab til persondataområdet og gerne relevant erfaring.
  • Du formulerer dig i skrift og tale, så det komplekse bliver let forståeligt
  • Du er kvalitetsbevidst, grundig og kan følge dine opgaver til dørs
  • Du kan styre et projekt fra start til slut

Vi forventer, at du har følgende personlige kompetencer:
  • Du brænder for fagområdet
  • Du er serviceorienteret, imødekommende og en god kollega
  • Du er vedholdende og kan bevare overblikket
  • Du kan tale med mennesker i øjenhøjde på tværs af organisatoriske niveauer
  • Du er god til at opbygge og vedligeholde relationer
 

Vi tilbyder dig


Vi tilbyder dig et job i en ambitiøs enhed med fart over feltet og opgaver, der er præget af stor variation og høj kompleksitet. Stillingerne er placeret i Digitalisering & Data, hvor vi er 15 kollegaer, der arbejder med tværgående og organisatoriske digitaliseringsprojekter, data/BI og analyser, automatisering og GDPR. Og så har I selvfølgelig et meget tæt samarbejde med kommunens centrale IT. Derudover får du:
  • Spændende og varierende arbejdsopgaver relateret til den fortsatte implementering på databeskyttelsesområdet
  • Gode muligheder for udvikling og sparring i en ambitiøs organisation
  • En lærerig arbejdsplads med mulighed for kompetenceudvikling
  • Fagligt velfunderede og engagerede kolleger


Ansættelsesvilkår


Stillingen er på 37 timer om ugen med start den 1. december 2022 eller hurtigst muligt. Aflønning forhandles ud fra kvalifikationer med udgangspunkt i gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
Der er mulighed for indplacering som specialkonsulent, hvis du har relevant uddannelse og erfaring
 

Om os


Vejle er Danmarks femtestørste kommune, og vi fortsætter den rivende befolkningsudvikling. Vi har en meget robust økonomi, som gør det muligt at investere i fremtiden og dermed arbejde videre med vores ambitiøse visioner og strategier, hvor bæredygtighed og resiliens er vigtige parametre.

Økonomi- og Arbejdsmarkedsforvaltningen er, ud over arbejdsmarkedsområdet, omdrejningspunktet for de tværgående funktioner omkring budgetlægning, regnskab, konkurrenceudsættelse, digitalisering, data og IT.
 

Flere oplysninger


Du kan få flere oplysninger ved at henvende dig til Digitaliserings- og IT chef Brian Slot tlf. 51 77 07 89
 

Ansøgningsfrist


Ansøgningsfristen er den 16. oktober, og der er samtaler den 25. og 26. oktober.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.