Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Odder Kommune søger lønkonsulent

Vil du være en del af et effektivt og kvalitetsfokuseret lønteam i Odder Kommune ?

 

Løn & Økonomi i Odder Kommune søger en kompetent, udadvendt, erfaren, engageret og initiativrig person, som brænder for lønområdet.

Du skal primært forestå opgaver i forbindelse med lønudbetaling, lønkontrol og afstemninger, men der indgår også opgaver, som er knyttet til den øvrige del af Løn & Økonomi.

 

Du kommer til at arbejde tæt sammen med alle kollegaer i Løn & Økonomi og i resten af kommunens forvaltning. Især vil du få et tæt samarbejde med 3 dygtige kollegaer på lønområdet.

 

Vi søger en medarbejder der:
  • Har erfaring med KMD’s systemer, herunder Opus Personale samt Rollebaseret Indgang.

  • Har erfaring i udtræk af rapporter i både Opus og Rollebaseret Indgang.

  • Har erfaring med ændring og oprettelse af skabeloner for engangsydelser.

  • Har erfaring med at læse overenskomster.

  • Har erfaring med afstemning af diverse lønkonti.

  • Er rutineret excel-bruger.

  • Kan kommunikere med alle personalegrupper.

  • Kan rådgive ledere m.fl. i lønadministration.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone.

  • Et spændende selvstændigt arbejde i et dynamisk og effektivt miljø med mange forskellige kontakter og samarbejdsrelationer.

  • Ambitiøse kollegaer og god faglig sparring.

  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Om dig:

 

Lige som alle andre i Løn & Økonomi er du en social, åben og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og positiv attitude. Dine egenskaber inkluderer også, at du: 
  • Er udpræget serviceminded.

  • Omstillingsparat og ikke bange for nye opgaver.

  • Har kvalitetssans, er fleksibel og udviklingsorienteret.

  • Har vilje og evne til at understøtte det gode samarbejde.

  • Aktivt deltager i teamet og indgår i udviklingen heraf.
  • Medvirker til at understøtte det godt arbejdsmiljø.

Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid og arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer ugentlig inkl. frokost. Arbejdsstedet er Odder Rådhus, Rådhusgade 3, 8300 Odder.

 

Ansættelsesdato vil være den 1. august 2018.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.  

 

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Økonomichef Jørgen Bruun på 87803346/24865544 eller lønkonsulent Malene Grau Müller 87803746. 

 

 

Ansøgningsfrist er den 7. maj 2018. Din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via linket her på siden.

 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 17. maj 2018 om eftermiddagen.

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787624Phoenix-34bea05612018-04-05T12:01:10.400Odder Kommune søger lønkonsulentVil du være en del af et effektivt og kvalitetsfokuseret lønteam i Odder Kommune ?

 

Løn & Økonomi i Odder Kommune søger en kompetent, udadvendt, erfaren, engageret og initiativrig person, som brænder for lønområdet.

Du skal primært forestå opgaver i forbindelse med lønudbetaling, lønkontrol og afstemninger, men der indgår også opgaver, som er knyttet til den øvrige del af Løn & Økonomi.

 

Du kommer til at arbejde tæt sammen med alle kollegaer i Løn & Økonomi og i resten af kommunens forvaltning. Især vil du få et tæt samarbejde med 3 dygtige kollegaer på lønområdet.

 

Vi søger en medarbejder der:
  • Har erfaring med KMD’s systemer, herunder Opus Personale samt Rollebaseret Indgang.

  • Har erfaring i udtræk af rapporter i både Opus og Rollebaseret Indgang.

  • Har erfaring med ændring og oprettelse af skabeloner for engangsydelser.

  • Har erfaring med at læse overenskomster.

  • Har erfaring med afstemning af diverse lønkonti.

  • Er rutineret excel-bruger.

  • Kan kommunikere med alle personalegrupper.

  • Kan rådgive ledere m.fl. i lønadministration.

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone.

  • Et spændende selvstændigt arbejde i et dynamisk og effektivt miljø med mange forskellige kontakter og samarbejdsrelationer.

  • Ambitiøse kollegaer og god faglig sparring.

  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Om dig:

 

Lige som alle andre i Løn & Økonomi er du en social, åben og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og positiv attitude. Dine egenskaber inkluderer også, at du: 
  • Er udpræget serviceminded.

  • Omstillingsparat og ikke bange for nye opgaver.

  • Har kvalitetssans, er fleksibel og udviklingsorienteret.

  • Har vilje og evne til at understøtte det gode samarbejde.

  • Aktivt deltager i teamet og indgår i udviklingen heraf.
  • Medvirker til at understøtte det godt arbejdsmiljø.

Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid og arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer ugentlig inkl. frokost. Arbejdsstedet er Odder Rådhus, Rådhusgade 3, 8300 Odder.

 

Ansættelsesdato vil være den 1. august 2018.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.  

 

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Økonomichef Jørgen Bruun på 87803346/24865544 eller lønkonsulent Malene Grau Müller 87803746. 

 

 

Ansøgningsfrist er den 7. maj 2018. Din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via linket her på siden.

 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 17. maj 2018 om eftermiddagen.

 

 

2018-05-07T22:50:04.480 Vil du være en del af et effektivt og kvalitetsfokuseret lønteam i Odder Kommune ? Løn & Økonomi i Odder Kommune søger en kompetent, udadvendt, erfaren, engageret og initiativrig person, som brænder for lønområdet. Du skal primært forestå opgaver i forbindelse med lønudbetaling, lønkontrol og afstemninger, men der indgår også opgaver, som er knyttet til den øvrige del af Løn & Økonomi. Du kommer til at arbejde tæt sammen med alle kollegaer i Løn & Økonomi og i resten af kommunens forvaltning. Især vil du få et tæt samarbejde med 3 dygtige kollegaer på lønområdet. Vi søger en medarbejder der: Har erfaring med KMD s systemer, herunder Opus Personale samt Rollebaseret Indgang. Har erfaring i udtræk af rapporter i både Opus og Rollebaseret Indgang. Har erfaring med ændring og oprettelse af skabeloner for engangsydelser. Har erfaring med at læse overenskomster. Har erfaring med afstemning af diverse lønkonti. Er rutineret excel-bruger. Kan kommunikere med alle personalegrupper. Kan rådgive ledere m.fl. i lønadministration. Vi tilbyder: En arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone. Et spændende selvstændigt arbejde i et dynamisk og effektivt miljø med mange forskellige kontakter og samarbejdsrelationer. Ambitiøse kollegaer og god faglig sparring. Gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Om dig: Lige som alle andre i Løn & Økonomi er du en social, åben og initiativrig teamplayer, som er fuld af energi og positiv attitude. Dine egenskaber inkluderer også, at du: Er udpræget serviceminded. Omstillingsparat og ikke bange for nye opgaver. Har kvalitetssans, er fleksibel og udviklingsorienteret. Har vilje og evne til at understøtte det gode samarbejde. Aktivt deltager i teamet og indgår i udviklingen heraf. Medvirker til at understøtte det godt arbejdsmiljø. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid og arbejdstiden er gennemsnitlig 37 timer ugentlig inkl. frokost. Arbejdsstedet er Odder Rådhus, Rådhusgade 3, 8300 Odder. Ansættelsesdato vil være den 1. august 2018. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Økonomichef Jørgen Bruun på 87803346 24865544 eller lønkonsulent Malene Grau Müller 87803746. Ansøgningsfrist er den 7. maj 2018. Din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via linket her på siden. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 17. maj 2018 om eftermiddagen.10Phoenix34bea056101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1414&ProjectId=143812&DepartmentId=19962&MediaId=4620&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandOdderEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3206102Løn & Økonomi11Rådhusgade 38300OdderDKDanmarkORS/34bea056_logo.pngORS/Small/34bea056_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549462OdderPremium+0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34bea056https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=34bea056https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34bea056&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34bea056&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/8.jpgSom Konsulent hos Løn & Økonomi bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration354170687jorgen.bruun@odder.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK