ØKONOMI- & ADMINISTRATIONSCHEF -? ENTREPRENØRVIRKSOMHED I VÆKST

  • med reference til Adm. direktør
VIRKSOMHEDEN

Amstrup & Baggesen Entreprise A/S er en solid og kapitalstærk udviklings– og entreprenørvirksomhed, der har domicil i Odense og udfører alle former for byggeopgaver i total- eller hovedentrepriser i hele Danmark.

Virksomheden har gennem de sidste plus 30 år opført et stort antal bolig- og erhvervsbyggerier over hele Danmark, især indenfor detailhandlen, supermarkeder, hotelkæder og ældreboliger, og har gang på gang bevist evnen til, at levere høj kvalitet til aftalt tid, hvilket ses ved en trofast kundegruppe, der vender tilbage med flere projekter. Markedet er stabilt og skal fastholdes, ligesom nye markeder skal udvikles.

Amstrup & Baggesen Entreprise A/S er kendt som problemløser og konstruktiv samarbejdspartner, der løser alle opgaver fra byggestart til aflevering, herunder projektudvikling, udarbejdelse af lokalplaner samt det fulde projektmateriale inkl. myndighedsbehandling for den enkelte byggesags gennemførelse.

Læs nærmere her: www.amstrup-baggesen.dk

ORGANISATIONEN

Organisationen består i dag af ca. 15 medarbejdere. Der er tale om en flad organisation, hvorfor der ikke er langt fra beslutning til handling. Økonomi - & administrationschefen (ØA) vil have 4 personer i reference under sig, hvor af den ene er delvis beskæftiget med registrering af leverandørfakturaer.

STILLINGEN

Stillingen refererer til den Adm. direktør og indgår i ledergruppen.

Stillingen en genbesættelse, idet nuværende ansvarlige for funktionen fratræder efter ca. 30 års ansættelse.

OPGAVEN

Den nye forretningsorienterede ØA vil få følgende væsentlige opgaver:

  • Motivering og udvikling af medarbejderne i økonomiafdelingen – pt. 4 medarbejdere, samt være delagtiggjort i den samlede ledelse i virksomheden. Herunder være med til at vedligeholde og skabe den gode stemning på kontoret.
  • Overordnet ansvarlig for virksomhedens økonomi, herunder ansvarlig for udarbejdelse af periode- og årsregnskaber.
  • Budgetter og opfølgning på samme
  • Lønbogholderi – herunder godt kendskab til ferie og funktionærloven
  • Ansvarlig for at udarbejde og tilrette samarbejdsaftaler samt ansættelseskontrakter og øvrige juridiske dokumenter.
  • God indsigt i juraen
  • Behandling af skøder
  • Cash Management / Likviditetsstyring
  • Effektivisering og optimering af arbejdsgangene - også i økonomiafdelingen.
  • For- og efterkalkulationer på interne og eksterne projekter.
  • Kontakt til de finansielle leverandører: Revision, bank, advokat, pension, forsikring, leasing mv.
  • Driftsøkonomiske analyser.
  • Etablering af KPI (både i- og uden for økonomi).
  • Indkaldelse til og referat af bestyrelsesmøder
  • Forberedelse af bestyrelses- og strategimøder
  • Udarbejdelse af bestyrelsesrapportering.
  • Kompetent sparring med ejere / bestyrelse.
  • Ansvarlig for udvikling af virksomhedens IT.

KANDIDATEN

Kandidaten kan ideelt set sidde i en tilsvarende stilling indenfor for bygge- entreprenørbranchen og ønsker nye udfordringer.

God forretningsforståelse og erfaring fra projektorienteret virksomhed, f.eks. indenfor byggeri / entrepriser – herunder ABT-regelsættet indenfor byggeri.

Flair for ejendomme, skøder og byggeregnskaber

Udover indgående kendskab til økonomi og regnskab skal kandidaten også kunne ”bevæge sig ud over økonomi” og kende til mekanismerne i en projektorienteret virksomhed.

Der lægges desuden vægt på at kandidaten har evner og lyst til at eksekvere både på operationelt- og strategisk niveau.

Vi leder efter en der er udadvendt, har gennemslagskraft, god til at forhandle, detaljeorienteret, klar i sin kommunikation, omgængelig, serviceminded og imødekommende.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Gode kontorforhold i moderne omgivelser. Kantineordning og fri fitness.

BOPÆL

Odense / Fyn - dette er et must ...

UDDANNELSE

Relevant uddannelse som f.eks. HD-R, Cand. Merc. Aud. (eventuelt uddannet Revisor).

IT

Super bruger i MS Office Pakken og kendskab til Navision (Dynamic 365 Business Central)

SPROG

Dansk, flydende i skrift og tale

Engelsk, i skrift og tale

TILTRÆDELSE

Snarest muligt - Senest den 1. januar 2021, men vi venter gerne på den rette.

GAGEPAKKE

Attraktiv fast gage plus pension


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

CFO - FORRETNINGSORIENTERET - Int. orienteret projektvirksomhed

TARGET Headhunting ApS

Odense M
- med reference til CEO VIRKSOMHEDEN Muehlhan A S er et datterselskab af Muehlhan AG i Hamborg. Selskabet, der blev etableret for over 100 år siden, har World Wide ca. 4.000 medarbejdere og er børsnoteret i på den tyske børs i Frankfurt. Muehlhan A ...
Indrykket:7. september 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

CFO - FORRETNINGSORIENTERET - Int. orienteret projektvirksomhed

TARGET Headhunting ApS

Odense M
- med reference til CEO VIRKSOMHEDEN Muehlhan A S er et datterselskab af Muehlhan AG i Hamborg. Selskabet, der blev etableret for over 100 år siden, har World Wide ca. 4.000 medarbejdere og er børsnoteret i på den tyske børs i Frankfurt. Muehlhan A ...
Indrykket:7. september 2020