Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomi ansvarlig

Velkommen til WIG Scandinavian A/S.

WIG Scandinavian og dertilhørende selskaber. Vi arbejder med import af byggematerialer fra 3. verden - softwareudvikling i 3. verden - online salg - tagdækningsentrepriser over hele Danmark. 

Vi søger en energisk og entusiastisk medarbejder med flair for tal. Du skal holde styr på vores regnskaber, trimme vores processer, og tage aktiv del i vores udvikling.

Hos os er der højt til loftet, hvilket spejler sig i din hverdag på vores kontor i Givskud.  Du skal kunne arbejde selvstændig, og varetage alt bogføring i vores virksomheder. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, hvor den ugentlig arbejdstid kan variere og vi forventer du kan administere selvstændigt.

Du får ansvar for en bred regnskabsfunktion, hvor du bla. står for:

  • finansbogholderi
  • debitor- og kreditorhåndtering samt momsregnskaber
  • lønbehandling for vores 35 ansatte i Danmark
  • måned- og årsrapportering
  • bankafstemninger
  • årsregnskab
  • persondataforordningen
  • div. opgaver

Du skal kunne tale og skrive engelsk på brugerniveau, da en del af vores medarbejder kommer fra forskellige steder i EU, og vi har samarbejdspartnere fra hele verden.

For mere information kan du skrive på kontakt@tektum.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045420Phoenix-f08ce35f12019-06-19T00:00:00Økonomi ansvarlig

Velkommen til WIG Scandinavian A/S.

WIG Scandinavian og dertilhørende selskaber. Vi arbejder med import af byggematerialer fra 3. verden - softwareudvikling i 3. verden - online salg - tagdækningsentrepriser over hele Danmark. 

Vi søger en energisk og entusiastisk medarbejder med flair for tal. Du skal holde styr på vores regnskaber, trimme vores processer, og tage aktiv del i vores udvikling.

Hos os er der højt til loftet, hvilket spejler sig i din hverdag på vores kontor i Givskud.  Du skal kunne arbejde selvstændig, og varetage alt bogføring i vores virksomheder. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, hvor den ugentlig arbejdstid kan variere og vi forventer du kan administere selvstændigt.

Du får ansvar for en bred regnskabsfunktion, hvor du bla. står for:

  • finansbogholderi
  • debitor- og kreditorhåndtering samt momsregnskaber
  • lønbehandling for vores 35 ansatte i Danmark
  • måned- og årsrapportering
  • bankafstemninger
  • årsregnskab
  • persondataforordningen
  • div. opgaver

Du skal kunne tale og skrive engelsk på brugerniveau, da en del af vores medarbejder kommer fra forskellige steder i EU, og vi har samarbejdspartnere fra hele verden.

For mere information kan du skrive på kontakt@tektum.dk

2019-08-07T18:50:48.257 Velkommen til WIG Scandinavian A S. WIG Scandinavian og dertilhørende selskaber. Vi arbejder med import af byggematerialer fra 3. verden - softwareudvikling i 3. verden - online salg - tagdækningsentrepriser over hele Danmark. Vi søger en energisk og entusiastisk medarbejder med flair for tal. Du skal holde styr på vores regnskaber, trimme vores processer, og tage aktiv del i vores udvikling. Hos os er der højt til loftet, hvilket spejler sig i din hverdag på vores kontor i Givskud. Du skal kunne arbejde selvstændig, og varetage alt bogføring i vores virksomheder. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, hvor den ugentlig arbejdstid kan variere og vi forventer du kan administere selvstændigt. Du får ansvar for en bred regnskabsfunktion, hvor du bla. står for: finansbogholderi debitor- og kreditorhåndtering samt momsregnskaber lønbehandling for vores 35 ansatte i Danmark måned- og årsrapportering bankafstemninger årsregnskab persondataforordningen div. opgaver Du skal kunne tale og skrive engelsk på brugerniveau, da en del af vores medarbejder kommer fra forskellige steder i EU, og vi har samarbejdspartnere fra hele verden. For mere information kan du skrive på kontakt@tektum.dk11jobnetf08ce35f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-13T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3549152WIG SCANDINAVIAN A/S11Stadionvej 287323GiveDKDanmark0kontakt@tektum.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780019JobNet5006334500633410018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08ce35fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08ce35fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08ce35f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f08ce35f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgØkonomi ansvarlig12008001Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef3Økonomi362106670kontakt@tektum.dkkontakt@tektum.dkDKDanmarkDKDanmark330077400Afdelingsleder / regnskabschef - økonomi og regnskab, Århus (ID09145)Robot Tænder ud på en blanding af planlægning, ledelse og drift? Motiveres du af at strukturere og skabe overblik? Vores kunde er en 100-årig boligorganisation, som administrerer 8.600 boliger i og omkring Århus fordelt på 60 afdelinger. Boligorganisationen er veldrevet og velkonsolideret, og den beskæftiger i alt ca. 160 medarbejdere, der er fordelt på afdelingerne drift, projekt, udlejning, sekretariat og økonomi. I økonomiafdelingen er der i alt 10 dygtige medarbejdere. Ledelsesansvaret omfatter ca. 8 personer, og stillingen refererer til økonomichefen. Mulighederne i stillingen Her er en unik mulighed for at få udbygget sin ledelseserfaring i en organisation, der ser værdien i udviklende, værdibaseret ledelse. Samtidig vil man få brug for en solid regnskabsmæssig viden og videreudvikle et i forvejen godt økonomisk overblik. Der vil være god støtte til begge dele, da den nuværende afdelingsleder har fået nye udfordringer i organisationen men vil være tilgængelig for sparring i indkøringsperioden. Opgaver Ledelsesopgaven omfatter blandt andet følgende: personaleansvar for ca. 8 medarbejdere afholdelse af MUS sammen med økonomichefen planlægning og opfølgning på afdelingernes årsregnskaber og budgetter styring og koordinering af de daglige opgaver sparring med medarbejderne ansvar for Aarhusbolig ansvar for oversigter vedrørende ejendomsvurderinger, ejendomsskatter Det forventes, at afdelingslederen deltager aktivt i afdelingens daglige arbejde. Af driftsopgaver kan nævnes: økonomistyring diverse beregninger samt analyser optimering af interne kontroller og procedurer overordnet budgetkontrol forsikringer kontakt til revisor en række daglige opgaver og spørgsmål Afdelingslederen vil også være projektkoordinator og projektudfører for diverse projekter. Her kan nævnes implementering af BI, konsolidering af regnskabs- og budgetmodel mv. Desuden vil afdelingslederen i det daglige fungere som problemknuser og facilitere løsninger. Personlige kvalifikationer Denne stilling fordrer en stærkt struktureret person, som mestrer planlægning og motiveres af opfølgning og overholdelse af deadlines. Den rette person har et godt økonomisk overblik, er vant til at arbejde med nøgletal og har et godt kendskab til IT. Samtidig skal den rette person være i stand til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt og være motiveret af selv at have fingrene i den daglige drift. Den rette person udstråler ro, er velovervejet og er vant til at omgås mange forskellige mennesker. Du er økonomiuddannet og kan i dag være revisor men ønsker at komme på den anden side af bordet , eller du sidder i en lignende økonomifunktion. Du har sikkert erfaring med at styre revisionsprocesser og kunder og har på den måde opnået både opgave- og personaleledelseserfaring. Der tilbydes velordnede forhold i en dynamisk, udviklende og ordentlig organisation præget af ærlighed, fællesskab og bevægelse. Søg straks Er denne stilling noget for dig? Så søg straks. Søg stillingen ved at trykke på knappen her på siden. Kontakt gerne konsulent Bo Sch ler vedrørende spørgsmål på bos@abilon.dk eller telefon 45 40 64 33 00.

Tænder ud på en blanding af planlægning, ledelse og drift?

Motiveres du af at strukturere og skabe overblik?

Vores kunde er en 100-årig boligorganisation, som administrerer 8.600 boliger i og omkring Århus fordelt på 60 afdelinger. Boligorganisationen er veldrevet og velkonsolideret, og den beskæftiger i alt ca. 160 medarbejdere, der er fordelt på afdelingerne drift, projekt, udlejning, sekretariat og økonomi. I økonomiafdelingen er der i alt 10 dygtige medarbejdere. Ledelsesansvaret omfatter ca. 8 personer, og stillingen refererer til økonomichefen.

Mulighederne i stillingen
Her er en unik mulighed for at få udbygget sin ledelseserfaring i en organisation, der ser værdien i udviklende, værdibaseret ledelse. Samtidig vil man få brug for en solid regnskabsmæssig viden og videreudvikle et i forvejen godt økonomisk overblik. Der vil være god støtte til begge dele, da den nuværende afdelingsleder har fået nye udfordringer i organisationen men vil være tilgængelig for sparring i indkøringsperioden.

Opgaver
Ledelsesopgaven omfatter blandt andet følgende:

  • personaleansvar for ca. 8 medarbejdere
  • afholdelse af MUS sammen med økonomichefen
  • planlægning og opfølgning på afdelingernes årsregnskaber og budgetter
  • styring og koordinering af de daglige opgaver
  • sparring med medarbejderne
  • ansvar for Aarhusbolig
  • ansvar for oversigter vedrørende ejendomsvurderinger, ejendomsskatter

Det forventes, at afdelingslederen deltager aktivt i afdelingens daglige arbejde.

Af driftsopgaver kan nævnes:

  • økonomistyring
  • diverse beregninger samt analyser
  • optimering af interne kontroller og procedurer
  • overordnet budgetkontrol
  • forsikringer
  • kontakt til revisor
  • en række daglige opgaver og spørgsmål

Afdelingslederen vil også være projektkoordinator og projektudfører for diverse projekter. Her kan nævnes implementering af BI, konsolidering af regnskabs- og budgetmodel mv. Desuden vil afdelingslederen i det daglige fungere som problemknuser og facilitere løsninger.

Personlige kvalifikationer
Denne stilling fordrer en stærkt struktureret person, som mestrer planlægning og motiveres af opfølgning og overholdelse af deadlines. Den rette person har et godt økonomisk overblik, er vant til at arbejde med nøgletal og har et godt kendskab til IT. Samtidig skal den rette person være i stand til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt og være motiveret af selv at have fingrene i den daglige drift. Den rette person udstråler ro, er velovervejet og er vant til at omgås mange forskellige mennesker.

Du er økonomiuddannet og kan i dag være revisor men ønsker at ”komme på den anden side af bordet”, eller du sidder i en lignende økonomifunktion. Du har sikkert erfaring med at styre revisionsprocesser og kunder og har på den måde opnået både opgave- og personaleledelseserfaring.

Der tilbydes velordnede forhold i en dynamisk, udviklende og ordentlig organisation præget af ærlighed, fællesskab og bevægelse.

Søg straks
Er denne stilling noget for dig? Så søg straks.

Søg stillingen ved at trykke på knappen her på siden. Kontakt gerne konsulent Bo Schöler vedrørende spørgsmål på bos@abilon.dk eller telefon +45 40 64 33 00.

Abilon Search & Management® ApSAarhus C2019-08-23T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder / regnskabschef - økonomi og regnskab, Århus (ID09145)

Abilon Search & Management® ApS

Aarhus C
Tænder ud på en blanding af planlægning, ledelse og drift? Motiveres du af at strukturere og skabe overblik? Vores kunde er en 100-årig boligorganisation, som administrerer 8.600 boliger i og omkring Århus fordelt på 60 afdelinger. Boligorganisation...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019