Økonomi-ansvarlig
Har du lyst til at tage styring på økonomifunktionen i et moderne revisionsfirma med base i Herning? Har du et digitalt mindset og er selvkørende? Så er det dig, vi er på udkig efter.
Bliv en vigtig medspiller i Partner Revisions administration, som også omfatter IT, HR og marketing. Administrationen har base på vores kontor i Herning, hvorfra vi servicerer alle 8 afdelinger af Partner Revision, omfattende ca. 185 medarbejdere.
Hvem er du?
Den digitale udvikling går rigtig stærkt, og derfor er det essentielt, at du har evner og lyst til at følge med denne udvikling, så Partner Revision også i fremtiden har moderne og effektiv forretningsunderstøttelse.
Vi forventer, at du har bred og solid erfaring indenfor økonomi og regnskab. Du er god til at bevare overblikket, men er også villig til selv at arbejde hands-on med forskellige opgaver i økonomifunktionen.
Du trives i et dynamisk miljø med mange bolde i luften – og som kollega er du er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindet.
Vi lægger vægt på din personlighed og lysten til at bidrage til et nært og professionelt arbejdsmiljø, hvor man passer på hinanden og yder lidt ekstra til kollegaskabet.
Om jobbet
Dit overordnede ansvar bliver økonomirapportering, årsregnskab, lønadministration, ledelsesrapportering samt sparring med partnerne. Derudover skal du i samarbejde med de øvrige medarbejdere i økonomifunktionen sikre, at vi har et velfungerende bogholderi, tidssvarende opfølgningsprocedurer og optimerede processer.
Som medarbejder hos Partner Revision får du en spændende og afvekslende karriere med mange udviklingsmuligheder, både personligt og fagligt.
Om Partner Revision
Partner Revision er et lokalt midt- og vestjysk revisionsfirma med ca. 185 medarbejdere, hvoraf de ca. 45 er placeret på vores kontor i Herning.
Vores dygtige og energiske medarbejdere arbejder ud fra 8 lokationer i det midt- og vestjyske og gør sig hver dag umage for fortsat at være det foretrukne revisionsfirma for mindre og mellemstore virksomheder i Midt- og Vestjylland.
Partner Revision ønsker at forblive en attraktiv arbejdsplads, der skaber resultater og værdi for kunderne – alt imens karriere, familieliv og trivsel er i balance hos den enkelte medarbejder. Virksomheden lever efter værdierne engagement, proaktivitet, positivitet, højt fagligt niveau, stolthed og ansvarlighed, både overfor kunderne og hinanden.
Tiltrædelse
Snarest muligt eller efter aftale.
Er du interesseret?
Vil du høre mere - eller har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte statsautoriseret revisor og adm. direktør Peter Vinderslev på tlf. 21 20 20 90, pv@partner-revision.dk eller direktør Lone Wulff Larsen på tlf. 72 14 42 19, lwl@partner-revision.dk
Ønsker du at søge?
Ansøgninger modtages kun via vores rekrutteringssystem. Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk