Økonomi- & logistikmedarbejder

Til en kunde søges en medarbejder med 3-5 års praktisk er-faring og relevant uddannelsesmæssig baggrund til en stilling på 32 timer. Dine hovedopgaver vil være: • Generel økonomistyring. • Bogføring. • Lønadministration/lønbehandling. • Momsafstemninger og -indberetninger. • Debitor- og kreditorafstemninger. • Lager – og ordrestyring Kvalifikationer: Erfaring med blandt andet E-conomic og C5 er en fordel, og du skal som person være i stand til selvstændigt at finde løsninger på opgaver, og at løse uforudsete problemstillinger. Du skal være i stand til at arbejde sammen med virksom-hedens øvrige medarbejdere, og du har en struktureret og omhyggelig tilgang til dit arbejde. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og samtaler vil blive afholdt løbende til den rigtige medarbejder er fundet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027637Phoenix-0a31723d12019-05-20T00:00:00Økonomi- & logistikmedarbejder

Til en kunde søges en medarbejder med 3-5 års praktisk er-faring og relevant uddannelsesmæssig baggrund til en stilling på 32 timer. Dine hovedopgaver vil være: • Generel økonomistyring. • Bogføring. • Lønadministration/lønbehandling. • Momsafstemninger og -indberetninger. • Debitor- og kreditorafstemninger. • Lager – og ordrestyring Kvalifikationer: Erfaring med blandt andet E-conomic og C5 er en fordel, og du skal som person være i stand til selvstændigt at finde løsninger på opgaver, og at løse uforudsete problemstillinger. Du skal være i stand til at arbejde sammen med virksom-hedens øvrige medarbejdere, og du har en struktureret og omhyggelig tilgang til dit arbejde. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og samtaler vil blive afholdt løbende til den rigtige medarbejder er fundet.

Til en kunde søges en medarbejder med 3-5 års praktisk er-faring og relevant uddannelsesmæssig baggrund til en stilling på 32 timer. Dine hovedopgaver vil være: Generel økonomistyring. Bogføring. Lønadministration lønbehandling. Momsafstemninger og -indberetninger. Debitor- og kreditorafstemninger. Lager og ordrestyring Kvalifikationer: Erfaring med blandt andet E-conomic og C5 er en fordel, og du skal som person være i stand til selvstændigt at finde løsninger på opgaver, og at løse uforudsete problemstillinger. Du skal være i stand til at arbejde sammen med virksom-hedens øvrige medarbejdere, og du har en struktureret og omhyggelig tilgang til dit arbejde. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og samtaler vil blive afholdt løbende til den rigtige medarbejder er fundet.11jobnet0a31723d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-20T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3513464Ret & Råd Djursland / Elin L. Andersen11Østergade 2B8500GrenaaDKDanmark0
ea@ret-raad.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent749261JobNet4978703497870310025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a31723dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a31723dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a31723d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0a31723d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgSom Bogholder hos Ret & Råd Djursland / Elin L. Andersen bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007951Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361567352Elin Andersenea@ret-raad.dkDKDanmarkDKDanmark330034100Bogholder/regnskabsansvarligRobot Vi søger en dygtig selvstændig bogholder til at håndtere bogholderiet i en hastigt voksende virksomhed beliggende i Grenaa. Der er tale om en stilling på ca. 30-37 timer om ugen. DanGuitar.dk er en musikbutik med alt i musikinstrumenter, lyd og lys. Vi har salg både via vores fysiske butik i Grenaa, via vores webshop med salg til Danmark, Norge og Sverige, samt via andre kanaler i Danmark og udlandet. Størstedelen af vores salg er via webshoppen.Alt foregår via adresse i Grenaa: Salg, marketing, lager og administration. Der er pt. over 20 medarbejdere.Virksomheden er ejet af Thomas Svenstrup. Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.: Bogføring af debitorer og kreditorer Bogføring af ind- og udbetalinger Bankafstemning og -betalinger Finansbogføring og kontoafstemninger Anlægskartotek Momsregnskab: Danmark, Norge og Sverige. Indberetninger til det offentlige Lønafregning via Bluegarden for timelønnede og funktionærer samt afledte HR-opgaver Øvrige regnskabsmæssige opgaver Optimering af vores processer Klargøring af materialer til revisor Budgetter Afrapportering af opdaterede månedstal til ejerenVi forventer, at du er vant til at arbejde selvstændigt, at du er struktureret og god til at prioritere. Som person er du serviceminded, udadvendt, fleksibel og trives med at arbejde i et travlt miljø med forskellige arbejdsopgaver og mange bolde i luften. Derudover forventer vi, at du: er regnskabsuddannet eller lign. har nogle års erfaring fra en lignende stilling har gode organisatoriske evner har gode IT-kundskaber - kendskab til Nav er en fordel, men ikke et krav.Du tilbydes: At arbejde med engagerede og dygtige kollegaer At være en del af en virksomhed, som er i en rivende udvikling Løn efter kvalifikationer Frihed under ansvar Et meget positivt og behageligt arbejdsmiljø.Yderligere oplysninger om stillingen får du hos indehaver Thomas Svenstrup på telefon 6969 1250 eller email: thomas@danguitar.dkAnsøgning vedlagt cv og andre relevante sendes pr. mail til thomas@danguitar.dkAnsøgningsfrist: 21. juni 2019Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Vi søger en dygtig selvstændig bogholder til at håndtere bogholderiet i en hastigt voksende virksomhed beliggende i Grenaa. Der er tale om en stilling på ca. 30-37 timer om ugen.

DanGuitar.dk er en musikbutik med alt i musikinstrumenter, lyd og lys. Vi har salg både via vores fysiske butik i Grenaa, via vores webshop med salg  til Danmark, Norge og Sverige, samt via andre kanaler i Danmark og udlandet. Størstedelen af vores salg er via webshoppen.
Alt foregår via adresse i Grenaa: Salg, marketing, lager og administration. Der er pt. over 20 medarbejdere.
Virksomheden er ejet af Thomas Svenstrup.
  
Dine arbejdsopgaver omfatter bl.a.:
· Bogføring af debitorer og kreditorer
· Bogføring af ind- og udbetalinger
· Bankafstemning og -betalinger
· Finansbogføring og kontoafstemninger
· Anlægskartotek
· Momsregnskab: Danmark, Norge og Sverige.
· Indberetninger til det offentlige
· Lønafregning via Bluegarden for timelønnede og funktionærer samt afledte HR-opgaver
· Øvrige regnskabsmæssige opgaver
· Optimering af vores processer
· Klargøring af materialer til revisor
· Budgetter
· Afrapportering af opdaterede månedstal til ejeren

Vi forventer, at du er vant til at arbejde selvstændigt, at du er struktureret og god til at prioritere. Som person er du serviceminded, udadvendt, fleksibel og trives med at arbejde i et travlt miljø med forskellige arbejdsopgaver og mange bolde i luften.

Derudover forventer vi, at du:
· er regnskabsuddannet eller lign.
· har nogle års erfaring fra en lignende stilling
· har gode organisatoriske evner
· har gode IT-kundskaber - kendskab til Nav er en fordel, men ikke et krav.

Du tilbydes:
· At arbejde med engagerede og dygtige kollegaer
· At være en del af en virksomhed, som er i en rivende udvikling
· Løn efter kvalifikationer
· Frihed under ansvar
· Et meget positivt og behageligt arbejdsmiljø.

Yderligere oplysninger om stillingen får du hos indehaver Thomas Svenstrup på telefon 6969 1250 eller email: thomas@danguitar.dk

Ansøgning vedlagt cv og andre relevante sendes pr. mail til thomas@danguitar.dk

Ansøgningsfrist: 21. juni 2019

Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

DanGuitar v/Thomas Tyrri Kirk SvenstrupGrenaa2019-05-29T00:00:002019-06-21T00:00:00
330044068BOGHOLDER/ADMINISTRATIV BLÆKSPRUTTERobot Bo Bendixen Graphics søger snarest en ansvarsbevidst og alsidig medarbejder til vores hovedkontor i Århus. Fokus opgaver: Bogholderi, administration, og ordrebehandling. Arbejdsopgaver: -Bogholderi, detail engros, debitor, kreditor, løn og refusion, moms (herunder ex- og import), boligudlejning erhverv og privat (herunder forbrugsafregning), levering af årsregnskab til revisor. -Ordremodtagelse, pakning af ordre, fakturering af ordre, trimning af lager. -Administrative opgaver, statuslister, e-boks, indberetning til VIRK. -Webshop. -kontakt til - og support af medarbejderne i 7 Bo Bendixen Butikker. -Salg og support til eksisterende og nye engros kunder. -Statusansvarlig for lager og butikker. -Telefonpasning, arkivering, reklamationsbehandling samt diverse ad hoc opgaver. Vi ser gerne: -Du har erfaring med lignende job eller virksomhed. -Du har interesse og sans for design. -Du er bruger af MS officepakken. -Kendskab til ERP Bogholderisystem AIRBOSS er et MUST. -Du er fleksibel og selvstændig- og tager de daglige udfordringer med godt humør. Vi keder os aldrig. Vi kan tilbyde: Et spændende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed. Tiltrædelse snarest muligt. Se mere på www.bobendixen.dk Hvis det er nogetr for dig, så send ansøgning og CV med billede på mail til: info@bobendixen.dk

Bo Bendixen Graphics søger snarest en ansvarsbevidst og alsidig medarbejder til vores hovedkontor i Århus. 

Fokus opgaver: Bogholderi, administration, og ordrebehandling.

Arbejdsopgaver:

-Bogholderi, detail/engros, debitor, kreditor, løn og refusion, moms (herunder ex- og import), boligudlejning erhverv og privat (herunder forbrugsafregning), levering af årsregnskab til revisor.

-Ordremodtagelse, pakning af ordre, fakturering af ordre, trimning af lager.

-Administrative opgaver, statuslister, e-boks, indberetning til VIRK.

-Webshop.

-kontakt til - og support af medarbejderne i 7 Bo Bendixen Butikker.

-Salg og support til eksisterende og nye engros kunder.

-Statusansvarlig for lager og butikker.

-Telefonpasning, arkivering, reklamationsbehandling samt diverse ad hoc´opgaver.

Vi ser gerne:

-Du har erfaring med lignende job eller virksomhed.

-Du har interesse og sans for design.

-Du er  bruger af MS officepakken.

-Kendskab til ERP Bogholderisystem AIRBOSS er et MUST.

-Du er fleksibel og selvstændig- og tager de daglige udfordringer med godt humør.

Vi keder os aldrig.

 

Vi kan tilbyde:

Et spændende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed.

Tiltrædelse snarest muligt.

 

Se mere på www.bobendixen.dk

Hvis det er nogetr for dig, så send ansøgning og CV med billede på mail til:

info@bobendixen.dk

 

BO BENDIXEN GRAPHICSAarhus C2019-06-15T00:00:002019-08-09T00:00:00
330019628Bogholder med SAP Concur erfaringRobot Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C. Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur. Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling. Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales HR Consultant Sarah Dressel.

Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C.

Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hvor dine arbejdsopgaver vil være bogføring af rejseafregninger og afstemninger i systemet SAP Concur.

Opstart er hurtigst muligt og der er tale om en fuldtidsstilling.

Har du erfaringen og er du nysgerrig efter at høre mere så ring eller skriv endelig til Sales & HR Consultant Sarah Dressel.

ADECCO A/SAarhus C2019-05-08T00:00:002019-07-02T00:00:00
330015061Erfaren bogholder med SAP erfaringRobot Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder. Opstart ønskes hurtigst muligt. Vikariatets længde forventes at vare 1-3 måned. Er du den rette vil det være mulighed for en fastansættelse. Det er en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiderne er meget fleksible. IT systemer: SAP - det er et krav du har erfaring med bogholderiopgaver i dette system. Sprog: Dansk og engelsk. Som person er du: Rummelig, struktureret, proaktiv og har et positivt sind. Du vil få ansvaret for nedenstående opgaver: Leverandør behandling: Eks. registrering af fakturaer Fakturering af PO, udlæg mm. Bogføring. Primært debitordelen. Finansbogholderi Dertil er det et plus, hvis du har erfaring og viden om at administrere løn og afstemninger af moms. Har du erfaring med ovenstående opgaver og synes du jobbet lyder interessant? Så tøv ikke med at kontakte Sales HR Consultant Sarah Dressel 38 38 11 82 eller sarah.dressel@adecco.dk

Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder.

Opstart ønskes hurtigst muligt.

Vikariatets længde forventes at vare 1-3 måned. Er du den rette vil det være mulighed for en fastansættelse.

Det er en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiderne er meget fleksible.

IT systemer: SAP - det er et krav du har erfaring med bogholderiopgaver i dette system.

Sprog: Dansk og engelsk.

Som person er du: Rummelig, struktureret, proaktiv og har et positivt sind.

Du vil få ansvaret for nedenstående opgaver:

• Leverandør behandling: Eks. registrering af fakturaer

• Fakturering af PO, udlæg mm.

• Bogføring. Primært debitordelen.

• Finansbogholderi

Dertil er det et plus, hvis du har erfaring og viden om at administrere løn og afstemninger af moms.

Har du erfaring med ovenstående opgaver og synes du jobbet lyder interessant? Så tøv ikke med at kontakte Sales & HR Consultant Sarah Dressel 38 38 11 82 eller sarah.dressel@adecco.dk

ADECCO A/SSkanderborg2019-05-01T00:00:002019-06-26T00:00:00
330013258Erfaren bogholderRobot Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en del af et mindre økonomiteam, hvor opgaverne løses i fællesskab og er backup for hinanden. Virksomheden har en flad organisation og et godt uformelt arbejdsmiljø. Du vil have reference til regnskabschefen, hvor det forventes at du selvstændigt kan varetage nedenstående arbejdsopgaver: Bogføring af indkøbsordre. Øvrig daglig bogføring herunder bogføring af rejseafregninger Fakturering Lønadministration og div. HR funktioner forbundet hermed Være vort ansigt ud ad til i receptionen og i telefonen Debitor- og kreditorstyring herunder betaling af kreditorer Afstemning af moms, likvider etc. Virksomheden arbejder projektorienteret, hvorfor det vil være en fordel du har erfaring med projektregistrering og opfølgning herpå. Opstart: Snarrest muligt. Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor der er fleksibilitet ift. arbejdstiderne. Er du den rette? Så tøv ikke med at kontakte Sales HR Consultant fra Adecco Sarah Dressel pr. mail sarah.dressel@adecco.dk eller tlf.: 38 38 11 82

Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en del af et mindre økonomiteam, hvor opgaverne løses i fællesskab og er backup for hinanden. Virksomheden har en flad organisation og et godt uformelt arbejdsmiljø.

Du vil have reference til regnskabschefen, hvor det forventes at du selvstændigt kan varetage nedenstående arbejdsopgaver:

  • Bogføring af indkøbsordre.
  • Øvrig daglig bogføring – herunder bogføring af rejseafregninger
  • Fakturering
  • Lønadministration og div. HR funktioner forbundet hermed
  • Være vort ansigt ud ad til i receptionen og i telefonen
  • Debitor- og kreditorstyring – herunder betaling af kreditorer
  • Afstemning af moms, likvider etc.

Virksomheden  arbejder projektorienteret, hvorfor det vil være en fordel du har erfaring med projektregistrering og opfølgning herpå.

Opstart: Snarrest muligt.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor der er fleksibilitet ift. arbejdstiderne.

Er du den rette? Så tøv ikke med at kontakte Sales & HR Consultant fra Adecco Sarah Dressel pr. mail sarah.dressel@adecco.dk eller tlf.: 38 38 11 82

ADECCO A/SIkast2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder/regnskabsansvarlig

DanGuitar v/Thomas Tyrri Kirk Svenstrup

Grenaa
Vi søger en dygtig selvstændig bogholder til at håndtere bogholderiet i en hastigt voksende virksomhed beliggende i Grenaa. Der er tale om en stilling på ca. 30-37 timer om ugen. DanGuitar.dk er en musikbutik med alt i musikinstrumenter, lyd og lys....
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

BOGHOLDER/ADMINISTRATIV BLÆKSPRUTTE

BO BENDIXEN GRAPHICS

Aarhus C
Bo Bendixen Graphics søger snarest en ansvarsbevidst og alsidig medarbejder til vores hovedkontor i Århus. Fokus opgaver: Bogholderi, administration, og ordrebehandling. Arbejdsopgaver: -Bogholderi, detail engros, debitor, kreditor, løn og refusion,...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Bogholder med SAP Concur erfaring

ADECCO A/S

Aarhus C
Har du erhvervserfaring som bogholder eller regnskabsassistent og er du vant til at arbejde med SAP Concur? Så har du nu muligheden for et længervarende vikariat i en spændende virksomhed i Aarhus C. Du bliver en del af en større økonomiafdeling, hv...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Erfaren bogholder med SAP erfaring

ADECCO A/S

Skanderborg
Er du en erfaren bogholder med SAP erfaring - har du nu muligheden for at blive en del af en international IT virksomhed i Stilling, hvor de er ca. 25. personer på denne lokation. Du vil indgå i et team sammen med en bogholder og din kommende leder....
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Erfaren bogholder

ADECCO A/S

Ikast
Har du lyst til et spændende selvstændigt job i en innovativ virksomhed i Ikast, med gode og engagerede kollegaer? Du får muligheden for et stort ansvar til varetagelse af en bred palette af bogholderimæssige og administrative opgaver. Du bliver en ...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019