Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomi - og administrations assistent

Bliv en del af ELEARNINGFORCE International

ELEARNINGFORCE International er en dansk it-virksomhed, der er etableret i 2003. Virksomheden udvikler og sælger cloud-baserede e-learning management-løsninger til Microsoft 365-platformen. ELEARNINGFORCE International beskæftiger i øjeblikket ca. 70 medarbejdere over hele verden og har kontorer i Danmark (Århus og København), Hviderusland og USA.

 

Om stillingen

Som vores nye økonomi assistent bliver du en vigtig del af vores Finance & Administration team. I samarbejde med vores CFO er du med til at sikre høj kvalitet og effektivitet af de finansielle og administrative processer.  Som person er du selvstændig, løsningsorienteret, serviceminded og har et godt overblik. Det er naturligt for dig, at stille spørgsmål til tingene, og være opsøgende på uafklarede opgaver.

 

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

  • Assistere med måneds- og årsregnskab
  • Bogføring, afstemninger og indberetninger
  • Debitorer: Fakturering, bogføring af indbetalinger, rykker procedure
  • Kreditorer: Bogføring af købsbilag, MasterCard afregninger, betalinger
  • Optimering af arbejdsgange i økonomiafdelingen og udnyttelse af teknologiske løsninger
  • Diverse administrative arbejdsopgaver – stort som småt, der løbende skal løses

 

Dine kvalifikationer

Vi ser gerne, at du har nogle års erfaring som enten bogholder, revisorassistent eller regnskabsmedarbejder, og at du har suppleret dine gode praktiske erfaringer med faglig relevant uddannelse og kurser. Det forventes, at du er dygtig til dit fag, og at du tilgår arbejdsopgaverne med et smil og en god portion gåpåmod. Du er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk.  

 

  • Du kan lide kontakt til kunder og har måske et par års erfaring inden for debitor-, kreditor- og finansområdet fra en regnskabsafdeling, kontoruddannelse eller lignende fra en økonomifunktion eller revisionsbranchen.

 

  • Du ser muligheder i alle opgaver, er åben for forandringer og er initiativrig i dit arbejde og tilgangen til nye opgaver og kunder.

 

  • Vi er yderst fleksible og ligeledes er du, så du trives i en afvekslende hverdag, der indeholder såvel rutineprægede som mere komplekse arbejdsopgaver. Der vil være perioder med ekstra fart på, hvor der vil være behov for overarbejde.

 

  • Du anvender helt naturligt Excel til dine opgaver og har gerne erfaring med Microsoft Dynamics Business Central

 

  • Du servicerer dine kolleger med information og forholder dig samtidig kritisk til modtagne data.

 

  • Du er bekendt med gældende momsregler.

 

 

Der er tale om en deltidsstilling på ca. 20 timer evt. med mulighed for fuldtidsansættelse på sigt. Vi tilbyder en kultur med højt til loftet, plads til humor, et godt arbejdsmiljø og løn efter kvalifikationer.

 

Ved yderligere spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte, Head of People and Culture, Zahra Khiare på telefon +45 61 61 16 07 eller på mail zk@lms365.com.

 

Ansøgning og CV sendes til recruiter@elearningforce.com

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Du kan læse mere om os på www.elearningforce.com


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.