Økonomi- og Indenrigsministeriet søger assistent eller overassistent til sin CPR-administration

Økonomi- og Indenrigsministeriet søger assistent eller overassistent til sin CPR-administration

Økonomi- og Indenrigsministeriet varetager drift og vedligehold af det danske CPR-system og sikrer, at data stilles til rådighed for relevante myndigheder og virksomheder. Vores mål er bl.a., at CPR har et korrekt og aktuelt dataindhold, at systemets produkter og ydelser er tidssvarende, og at brugerne af systemet får en god og hurtig sagsbehandling.
Vi søger en serviceminded assistent til vores Kundecenter, hvor du sammen med dit team skal stå for kontakten med CPR-systemets kunder inden for den offentlige og den private sektor. Du skal supportere og rådgive kunderne om CPR's produkter, ligesom du skal indgå nye aftaler med kunderne om dataleverancer eller opkobling til CPR's on line systemer. Arbejdet udføres i tæt og formaliseret samarbejde med vores eksterne it-leverandør.

CPR-administrationen er en del af Jura-afdelingen i Økonomi- og Indenrigsministeriets departement, som er beliggende i Slotsholmsgade 10 i København. CPR-administrationen har 20 medarbejdere.

Vi lægger stor vægt på, at du:

  • har erfaring med behandling af personoplysninger
  • har en god teknisk forståelse
  • er en erfaren IT-bruger, som har interesse og flair for brug af IT-systemer.
  • har erfaring med kundeservice.
  • har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner.
  • er åben, udadvendt, har ordenssans samt er effektiv og serviceminded.
  • kan arbejde selvstændigt og indgå i samarbejde med andre.

Det er i øvrigt en fordel, hvis du har erfaring med offentlige grunddata.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse vil ske som assistent eller overassistent efter overenskomsten mellem HK-stat og Finansministeriet.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

En ansættelse i Økonomi- og Indenrigsministeriet er betinget af, at der kan opnås sikkerhedsgodkendelse, og at sikkerhedsgodkendelsen kan opretholdes under hele ansættelsesforholdet. Niveauet på sikkerhedsgodkendelse skal som minimum svare til kravene for den funktion, der bestrides.

Vil du vide mere
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kontorchef Carsten Grage, tlf. 60 89 17 44.

Sådan søger du
Ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamensdokumentation) sendes elektronisk via stillingsopslaget på Økonomi- og Indenrigsministeriets hjemmeside (www.oim.dk).

Ansøgningen skal være ministeriet i hænde senest torsdag den 26. april 2018 kl. 12.00

Vi forventer at holde samtaler i uge 18/19.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

ATB søger medarbejder til afdeling for andelsoverdragelser

ATB ApS

København
ATB søger en dygtig og flittig assistent til at bistå os i vores afdeling for andelsoverdragelser. Vi søger en person, der trives med travlhed, frister, koordinering og evnen til at kunne planlægge og få noget fra hånden uden at tabe overblik. Hvis ...
Indrykket:25. marts 2018
Udløbsdato:26. april 2018

Afdelingskoordinator til administrative opgaver og med interesse for tal og økonomi

Trafikledelse

København
Trafikledelsesafdelingen i København søger en medarbejder med flair for administration, koordinering og økonomi og med lyst til at blive en del af en afdeling med mange bolde i luften. Vores nuværende afdelingskoordinator har valgt at gå på pension ...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:20. april 2018

Kontorelev til Datalogisk Institut på Københavns Universitet

Datalogisk Institut

København
Har du lyst til at prøve kræfter med offentlig administration og sagsbehandling? Og vil du gerne være en del af en dynamisk uddannelsesinstitution med fagligt dygtige og passionerede medarbejdere? Så er du måske vores nye kontorelev. Datalogisk Inst...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Studentermedhjælper søges til erhvervsforskningsprojekt på Det Humanistiske Fakultet, Københavns Universitet

Fakultetsservice

København
Vi søger engageret studentermedhjælp til systematisk dataindsamling og -organisering. HumanImpact er et erhvervsforskningsprojekt, der skal knytte humanistiske forskere tæt sammen med danske virksomheder for at skabe ny viden om virksomhedernes kund...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:20. april 2018

Medarbejder til turnussupport i Naviair

Operational Resources

København
Turnussupport understøtter Naviars operative linjeenheder mht. til spørgsmål og opgaver i forbindelse med vagtplanlægning, drift, opfølgning og systemunderstøttelse. Vi sørger for, at de ca. 400 operative medarbejderes arbejdstid, afvikling af ferie...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018