Økonomi- og regnskabsansvarlig til dynamisk familievirksomhed
Økonomi- og regnskabsansvarlig til dynamisk familievirksomhed
Kan du se dig selv i en rolle der kombinerer økonomi- og regnskabsstyring? Vil du være med til at videreudvikle vores økonomiafdeling? Kunne du tænke dig at sætte dit eget præg på rollen som økonomi- og regnskabsansvarlig? Så er det måske dig, vi søger hos Alpina Chartering.
Alpina Chartering tilbyder
14 skønne og dygtige kollegaer der vil hinanden både fagligt og socialt. Dine nærmeste kollegaer vil være vores shipping controller og vores CFO, som også vil tage sig af din indkøring.
Det siger vores ansatte om Alpina Chartering:
”I Alpina er vi et tæt knyttet team, der hjælper hinanden når der er brug for det”
”Alpina er et familiefirma og forstår vigtigheden af familie og alle de vigtigt ting i livet udenfor kontoret”
Stillingen er fuldtid med mulighed for hjemmearbejdsdage. Vi er lokaliseret midt i Roskildes gågade med god adgang til indkøb, offentlig transport og parkering.
Om Alpina Chartering
Alpina Chartering er et shipping firma, der er en del af en familieejet gruppe som også ejer ejendomme, lagerfaciliteter, en lystbådehavn og et marine center. Vi er kendetegnet ved stor åbenhed, højt til loftet og en uformel omgangstone, samt en flad organisationsstruktur.
Din rolle
Du vil i denne rolle have ansvaret for samtlige Alpina-gruppens regnskaber med et årligt cash flow på 1,3 mia kr., samt økonomistyring i samarbejde med ledelsen. Det vil sige alt fra bogføring og løn til afslutning af årsregnskaber med vores revisor samt præsentation af samme for ledelsen.
Som person er du engageret, nysgerrig og motiveret for at lære og dygtiggøre dig. Du er alsidig. Du kan håndtere komplekse udfordringer og finde mulige løsinger, samt udføre de daglige rutineprægede opgaver. Du er analytisk tænkende, dygtig til at arbejde med data samt omhyggelig og struktureret i din tilgang hertil. Desuden må du gerne have lidt humoristisk sans.
Faglige kvalifikationer
Du har erfaring med Visma E-conomic, Dataløn, Skat, Virk samt er Excel superbruger. Det er en fordel hvis du også har erfaring med lejeaftaler, Nets, Servicepos og Mobilepay.
Din profil
Du har en Cand.merc, HD, revisoruddannelse eller anden tilsvarende uddannelsesmæssig baggrund. Du har erfaring med bogholderi og aflæggelse af regnskaber. Du taler og skriver engelsk og dansk på professionelt niveau.
Hvis du ikke opfylder hver eneste ting på vores ønskeliste, men synes at jobbet lyder interessant, så søg alligevel. Du kunne måske være lige præcis den kandidat vi søger.
Vi glæder os til at høre fra dig, så send din ansøgning allerede i dag via knappen 'Send ansøgning'. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig vores CEO Kenneth Kampmann på telefon 40307779 eller mail
kenneth@alpina.dk Source: Ofir advertiser
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk