Økonomiansvarlig 20-25 timer ugentligt

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

 

NST DK A/S, som er en del af Lagercrantz koncernen, søger en dygtig Økonomiansvarlig på 20-25 timer om ugen.

Du får det fulde ansvar for økonomifunktionen, som bl.a. indbefatter fakturering, bogføring, måneds-/kvartals- & årsregnskab, løn, budgettering og rapportering til vores moderselskab, som foregår i Cognos.

I stillingen er du også kontaktperson til vores IT-partnere og har ansvaret for div. administrative og HR relateret opgaver. Som økonomiansvarlig bliver du virksomhedens eneste ressource i økonomiafdelingen og dermed en nøglemedarbejder.

Du er vant til at arbejde selvstændigt og tilrettelægger din egen arbejdsdag, men kan også løbende modtage opgaver idet fleksibilitet er vigtigt i en mindre virksomhed. Du indtræder i en rolle med en bred kontakt til alle afdelinger og i en virksomhed hvor det går stærkt.

Den helt rigtige kandidat er pligtopfyldende og motiveres af, at have styr på detaljerne, er fleksibel og overholder altid deadlines.

Du leverer altid et professionelt stykke arbejde og sætter en ære i, at udvikle og optimere indenfor dit eget og virksomhedens områder.

Primære arbejdsopgaver:

• Kreditor-, debitor- og finansbogholderi

• Anlægskartotek

• Indberetninger til myndigheder (moms, afgifter, intrastat mv.)

• Valutakursreguleringer

• Løbende afstemninger (inkl. lager, gerne kendskab til styklister)

• Lønbogholderi (Bluegarden) og refusionsansøgninger

• Rapportering til moderselskab i Cognos

• Klargøring af materialer til revisor

• Budgettering og forecast

• IT og HR ansvarlig

• Referent til møder og opgaver fra CEO

• Diverse ad hoc-opgaver, analyser og projektrelateret opgaver

Baggrund og kompetencer

• Du har en relevant uddannelse

• Du har erfaring fra en lignende stilling

• Du har kendskab til Visma Business ERP

• Du har gerne erfaring med koncernrapportering (Cognos)

• Du behersker Excel på højt niveau og kan udarbejde analyser med udtræk fra Visma Business ERP

• Du taler og skriver dansk fejlfrit og kommunikerer ubesværet på engelsk mundtlig og skriftligt

• Du har gerne erfaring med at arbejde i et børsnoteret moderselskab

• Som person er du ansvarsbevidst, omhyggelig, fleksibel, struktureret, tager ejerskab og kan lide at have mange bolde i luften

Du får reference til CEO, men vil i det daglige arbejde tæt sammen med flere af virksomhedens afdelinger. Du får stor medindflydelse i mange forskellige sammenhænge i en mindre virksomhed med meget kort beslutningsproces og en flad organisation.

NST DK. A/S tilbyder en spændende og udfordrende stilling med alsidige opgaver. Vi går op i, at arbejde effektivt og at hjælpe hinanden.

Alt sammen i en uformel og kollegial tone, fordi vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Du får frihed under ansvar,hvor du gennem en engageret indsats får mulighed for at præge din egen såvel som afdelingens udvikling og fremtid.

Løn efter kvalifikationer, suppleret med sundhedssikring, pensionsordning og frokostordning. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Flemming Bidmann på tlf. nr. 7020 4310. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgninger og CV. sendes til flemming@nst-dk.dk

NST DK. A/S er en el-grossist, der blev stiftet i 1996. Vores primære marked er byggepladser, elinstallatører, samt industrivirksomheder. Vi er specialiseret i tavler, kabler, små el og belysning delvis med egen produktion i Odense og har egen import fra Europa og Kina. Virksomheden indgår i den svenske teknikkoncern Lagercrantz Group AB, som består af over 50 selvstændige teknikvirksomheder og omsætter for ca. 4.000 MSEK og har over 1300 ansatte. Lagercrantz Group er noteret på Nasdaq i Stockholm siden 2001. Se mere på www.nst-dk.dk og www.lagercrantz.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomiansvarlig 20-25 timer ugentligt

 

NST DK A/S, som er en del af Lagercrantz koncernen, søger en dygtig Økonomiansvarlig på 20-25 timer om ugen.

Du får det fulde ansvar for økonomifunktionen, som bl.a. indbefatter fakturering, bogføring, måneds-/kvartals- & årsregnskab, løn, budgettering og rapportering til vores moderselskab, som foregår i Cognos.

I stillingen er du også kontaktperson til vores IT-partnere og har ansvaret for div. administrative og HR relateret opgaver. Som økonomiansvarlig bliver du virksomhedens eneste ressource i økonomiafdelingen og dermed en nøglemedarbejder.

Du er vant til at arbejde selvstændigt og tilrettelægger din egen arbejdsdag, men kan også løbende modtage opgaver idet fleksibilitet er vigtigt i en mindre virksomhed. Du indtræder i en rolle med en bred kontakt til alle afdelinger og i en virksomhed hvor det går stærkt.

Den helt rigtige kandidat er pligtopfyldende og motiveres af, at have styr på detaljerne, er fleksibel og overholder altid deadlines.

Du leverer altid et professionelt stykke arbejde og sætter en ære i, at udvikle og optimere indenfor dit eget og virksomhedens områder.

Primære arbejdsopgaver:

• Kreditor-, debitor- og finansbogholderi

• Anlægskartotek

• Indberetninger til myndigheder (moms, afgifter, intrastat mv.)

• Valutakursreguleringer

• Løbende afstemninger (inkl. lager, gerne kendskab til styklister)

• Lønbogholderi (Bluegarden) og refusionsansøgninger

• Rapportering til moderselskab i Cognos

• Klargøring af materialer til revisor

• Budgettering og forecast

• IT og HR ansvarlig

• Referent til møder og opgaver fra CEO

• Diverse ad hoc-opgaver, analyser og projektrelateret opgaver

Baggrund og kompetencer

• Du har en relevant uddannelse

• Du har erfaring fra en lignende stilling

• Du har kendskab til Visma Business ERP

• Du har gerne erfaring med koncernrapportering (Cognos)

• Du behersker Excel på højt niveau og kan udarbejde analyser med udtræk fra Visma Business ERP

• Du taler og skriver dansk fejlfrit og kommunikerer ubesværet på engelsk mundtlig og skriftligt

• Du har gerne erfaring med at arbejde i et børsnoteret moderselskab

• Som person er du ansvarsbevidst, omhyggelig, fleksibel, struktureret, tager ejerskab og kan lide at have mange bolde i luften

Du får reference til CEO, men vil i det daglige arbejde tæt sammen med flere af virksomhedens afdelinger. Du får stor medindflydelse i mange forskellige sammenhænge i en mindre virksomhed med meget kort beslutningsproces og en flad organisation.

NST DK. A/S tilbyder en spændende og udfordrende stilling med alsidige opgaver. Vi går op i, at arbejde effektivt og at hjælpe hinanden.

Alt sammen i en uformel og kollegial tone, fordi vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Du får frihed under ansvar,hvor du gennem en engageret indsats får mulighed for at præge din egen såvel som afdelingens udvikling og fremtid.

Løn efter kvalifikationer, suppleret med sundhedssikring, pensionsordning og frokostordning. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte Flemming Bidmann på tlf. nr. 7020 4310. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgninger og CV. sendes til flemming@nst-dk.dk

NST DK. A/S er en el-grossist, der blev stiftet i 1996. Vores primære marked er byggepladser, elinstallatører, samt industrivirksomheder. Vi er specialiseret i tavler, kabler, små el og belysning delvis med egen produktion i Odense og har egen import fra Europa og Kina. Virksomheden indgår i den svenske teknikkoncern Lagercrantz Group AB, som består af over 50 selvstændige teknikvirksomheder og omsætter for ca. 4.000 MSEK og har over 1300 ansatte. Lagercrantz Group er noteret på Nasdaq i Stockholm siden 2001. Se mere på www.nst-dk.dk og www.lagercrantz.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.