Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomiansvarlig til skæv entreprenørvirksomhed

Elsker du at sætte to streger under facit – og kan du samtidig give strategisk sparring? Så er du måske vores nye allround økonomiansvarlige.

 

VI ER...
en familieejet tagdækkervirksomhed fra 1976, som i dag tæller 50 ansatte. Firmaet har base i Humlum uden for Struer, men vi har projekter i hele Danmark, i Grønland og på Færøerne.

 

DIN ROLLE...
Som vores nye økonomiansvarlige får du både fornøjelsen af at tale i telefon med ’fru Hansen’, at bogføre fakturaer og at lave likviditets- og drift analyser, der kan bruges som afsæt for strategiske prioriteringer. Du bearbejder data og konverterer tørre tal til beslutningsgrundlag for direktøren og kommer med forslag til fokusområder for hele virksomheden.

Til dagligt holder du flow i den løbende fakturering og sørger for, at vi – og vores kunder – betaler til tiden. Da vores processer baseres på entreprise- og sagsstyring, vil du bl.a. forestå registrering, rapportering og analyser på entreprisestyring, så der konstant er effektiv opfølgning og styring på sagerne.

Arbejdet består desuden i kreditor- og debitorstyring, lagerstyring, likviditetsoverblik og udbetaling af løn foruden håndtering af udlejningsejendomme m.m.

 

DIN VEJ TIL STILLINGEN...
Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til at håndtere både stort og småt på økonomi-posten.

Måske har du siddet som controller, men savner at arbejde i dybden med fakturering, kreditor- og debitorstyring.

Måske er du en super skarp bogholder, men har kompetencerne til meget mere, som du her får mulighederne for at folde ud, når du får indflydelse på virksomhedens fremtidige strategi fra et økonomisk perspektiv.

Måske har du erfaring med entreprisestyring fra bygge- og/eller ejendomsbranchen, og forstår dermed den daglige jargon. 

 

SOM PERSON ER DU...
nysgerrig og omstillingsparat i forhold til at udforske og tage nye systemer og tiltag ind. Du arbejder systematisk og effektivt og sætter en ære i at nå i mål og gøre et godt stykke arbejde.

Du har indsigt i digitale tendenser og forstår vigtigheden af at skabe sammenhæng på tværs af platforme og faglighed.

Med din gode energi skaber du opbakning og har gennemslagskraft i relationer med folk omkring dig. Du har et glimt i øjet, er god til mennesker - og vigtigst af alt; du kan ta’ noget røg ;)

 

DINE IT-KOMPETENCER...
Du er IT-stærk og er vant til at arbejde i informationstunge systemer. Her er du især hjemmevant i Navision og Office 365, så det er intet problem at trylle i Excel og Word eller at trække lister ud.

 

VI TILBYDER...
En bred organisation med kort vej fra ide til handling.

En organisation i udvikling, hvor vi hele tiden søger at gøre ting smartere i et forsøg på at imødekomme tendenser i branchen.

En organisation med mulighed for at blive hørt og få indflydelse.

En hverdag med mange forskelligartede opgaver.

En frisk omgangstone med plads til sjov og humor.

Løn efter kvalifikationer. 

 

ANSØGNING...

Matcher du ikke lige samtlige ’punkter’ på listen? Fortvivl ej – send din ansøgning alligevel, og vi tager en snak om det. Måske DU er den rette profil, vi leder efter?

Du søger ved at sende ansøgning og CV til direktør Kuno Nygaard på kuno@kntag.dk. Han kan desuden kontaktes med uddybende spørgsmål på 21 42 19 33.

Tøv ikke med at ansøge, da vi ansætter, så snart vi har fundet den rette kandidat. Vi venter dog gerne på den helt rigtige.

 

ANSÆTTELSE...
Stillingen er en fuldtidsstilling på 30-37 timer med ønsket start fra 1. april 2018.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755496Phoenix-9b4b42b412018-02-06T14:03:42.360Økonomiansvarlig til skæv entreprenørvirksomhed

Elsker du at sætte to streger under facit – og kan du samtidig give strategisk sparring? Så er du måske vores nye allround økonomiansvarlige.

 

VI ER...
en familieejet tagdækkervirksomhed fra 1976, som i dag tæller 50 ansatte. Firmaet har base i Humlum uden for Struer, men vi har projekter i hele Danmark, i Grønland og på Færøerne.

 

DIN ROLLE...
Som vores nye økonomiansvarlige får du både fornøjelsen af at tale i telefon med ’fru Hansen’, at bogføre fakturaer og at lave likviditets- og drift analyser, der kan bruges som afsæt for strategiske prioriteringer. Du bearbejder data og konverterer tørre tal til beslutningsgrundlag for direktøren og kommer med forslag til fokusområder for hele virksomheden.

Til dagligt holder du flow i den løbende fakturering og sørger for, at vi – og vores kunder – betaler til tiden. Da vores processer baseres på entreprise- og sagsstyring, vil du bl.a. forestå registrering, rapportering og analyser på entreprisestyring, så der konstant er effektiv opfølgning og styring på sagerne.

Arbejdet består desuden i kreditor- og debitorstyring, lagerstyring, likviditetsoverblik og udbetaling af løn foruden håndtering af udlejningsejendomme m.m.

 

DIN VEJ TIL STILLINGEN...
Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til at håndtere både stort og småt på økonomi-posten.

Måske har du siddet som controller, men savner at arbejde i dybden med fakturering, kreditor- og debitorstyring.

Måske er du en super skarp bogholder, men har kompetencerne til meget mere, som du her får mulighederne for at folde ud, når du får indflydelse på virksomhedens fremtidige strategi fra et økonomisk perspektiv.

Måske har du erfaring med entreprisestyring fra bygge- og/eller ejendomsbranchen, og forstår dermed den daglige jargon. 

 

SOM PERSON ER DU...
nysgerrig og omstillingsparat i forhold til at udforske og tage nye systemer og tiltag ind. Du arbejder systematisk og effektivt og sætter en ære i at nå i mål og gøre et godt stykke arbejde.

Du har indsigt i digitale tendenser og forstår vigtigheden af at skabe sammenhæng på tværs af platforme og faglighed.

Med din gode energi skaber du opbakning og har gennemslagskraft i relationer med folk omkring dig. Du har et glimt i øjet, er god til mennesker - og vigtigst af alt; du kan ta’ noget røg ;)

 

DINE IT-KOMPETENCER...
Du er IT-stærk og er vant til at arbejde i informationstunge systemer. Her er du især hjemmevant i Navision og Office 365, så det er intet problem at trylle i Excel og Word eller at trække lister ud.

 

VI TILBYDER...
En bred organisation med kort vej fra ide til handling.

En organisation i udvikling, hvor vi hele tiden søger at gøre ting smartere i et forsøg på at imødekomme tendenser i branchen.

En organisation med mulighed for at blive hørt og få indflydelse.

En hverdag med mange forskelligartede opgaver.

En frisk omgangstone med plads til sjov og humor.

Løn efter kvalifikationer. 

 

ANSØGNING...

Matcher du ikke lige samtlige ’punkter’ på listen? Fortvivl ej – send din ansøgning alligevel, og vi tager en snak om det. Måske DU er den rette profil, vi leder efter?

Du søger ved at sende ansøgning og CV til direktør Kuno Nygaard på kuno@kntag.dk. Han kan desuden kontaktes med uddybende spørgsmål på 21 42 19 33.

Tøv ikke med at ansøge, da vi ansætter, så snart vi har fundet den rette kandidat. Vi venter dog gerne på den helt rigtige.

 

ANSÆTTELSE...
Stillingen er en fuldtidsstilling på 30-37 timer med ønsket start fra 1. april 2018.

2018-03-14T13:54:20.010 Elsker du at sætte to streger under facit og kan du samtidig give strategisk sparring? Så er du måske vores nye allround økonomiansvarlige. VI ER...en familieejet tagdækkervirksomhed fra 1976, som i dag tæller 50 ansatte. Firmaet har base i Humlum uden for Struer, men vi har projekter i hele Danmark, i Grønland og på Færøerne. DIN ROLLE...Som vores nye økonomiansvarlige får du både fornøjelsen af at tale i telefon med fru Hansen , at bogføre fakturaer og at lave likviditets- og drift analyser, der kan bruges som afsæt for strategiske prioriteringer. Du bearbejder data og konverterer tørre tal til beslutningsgrundlag for direktøren og kommer med forslag til fokusområder for hele virksomheden. Til dagligt holder du flow i den løbende fakturering og sørger for, at vi og vores kunder betaler til tiden. Da vores processer baseres på entreprise- og sagsstyring, vil du bl.a. forestå registrering, rapportering og analyser på entreprisestyring, så der konstant er effektiv opfølgning og styring på sagerne. Arbejdet består desuden i kreditor- og debitorstyring, lagerstyring, likviditetsoverblik og udbetaling af løn foruden håndtering af udlejningsejendomme m.m. DIN VEJ TIL STILLINGEN...Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til at håndtere både stort og småt på økonomi-posten. Måske har du siddet som controller, men savner at arbejde i dybden med fakturering, kreditor- og debitorstyring. Måske er du en super skarp bogholder, men har kompetencerne til meget mere, som du her får mulighederne for at folde ud, når du får indflydelse på virksomhedens fremtidige strategi fra et økonomisk perspektiv. Måske har du erfaring med entreprisestyring fra bygge- og eller ejendomsbranchen, og forstår dermed den daglige jargon. SOM PERSON ER DU...nysgerrig og omstillingsparat i forhold til at udforske og tage nye systemer og tiltag ind. Du arbejder systematisk og effektivt og sætter en ære i at nå i mål og gøre et godt stykke arbejde. Du har indsigt i digitale tendenser og forstår vigtigheden af at skabe sammenhæng på tværs af platforme og faglighed. Med din gode energi skaber du opbakning og har gennemslagskraft i relationer med folk omkring dig. Du har et glimt i øjet, er god til mennesker - og vigtigst af alt du kan ta noget røg ) DINE IT-KOMPETENCER...Du er IT-stærk og er vant til at arbejde i informationstunge systemer. Her er du især hjemmevant i Navision og Office 365, så det er intet problem at trylle i Excel og Word eller at trække lister ud. VI TILBYDER...En bred organisation med kort vej fra ide til handling. En organisation i udvikling, hvor vi hele tiden søger at gøre ting smartere i et forsøg på at imødekomme tendenser i branchen. En organisation med mulighed for at blive hørt og få indflydelse. En hverdag med mange forskelligartede opgaver. En frisk omgangstone med plads til sjov og humor. Løn efter kvalifikationer. ANSØGNING... Matcher du ikke lige samtlige punkter på listen? Fortvivl ej send din ansøgning alligevel, og vi tager en snak om det. Måske DU er den rette profil, vi leder efter? Du søger ved at sende ansøgning og CV til direktør Kuno Nygaard på kuno@kntag.dk. Han kan desuden kontaktes med uddybende spørgsmål på 21 42 19 33. Tøv ikke med at ansøge, da vi ansætter, så snart vi har fundet den rette kandidat. Vi venter dog gerne på den helt rigtige. ANS TTELSE...Stillingen er en fuldtidsstilling på 30-37 timer med ønsket start fra 1. april 2018.11Jobnet9b4b42b4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-31T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvig3102629KN Tagdækning A/S11Kirstensvej 27600StruerDKDanmark156.540837308.55234610
kuno@kntag.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521188JobNet47635981000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b4b42b4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b4b42b4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b4b42b4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9b4b42b4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933358Økonomiansvarlig3Økonomi352859380Kuno Nygaardkuno@kntag.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK