Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomiassistent

Har du smil i stemmen og elsker du, når der er to streger under facit? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed.

Som økonomiassistent skal du varetage udvalgte bogholderiopgaver og administrative opgaver, herudover vil du få ansvaret for receptionen, herunder pasning af telefon samt modtagelse af gæster. Du vil indgå i et team af 4 dygtige og erfarne kolleger i økonomiafdelingen, og sammen har I fokus på at udvikle procedurer og processer i forhold til virksomhedens stigende behov. Stillingen referer til regnskabschefen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Varetagelse af receptionsopgaver med modtagelse af gæster og telefonpasning
  • Bogføring af Mastercard afregninger samt oprettelse af nye Mastercard
  • Indberetning og tilbagesøgning af udenlandsk moms
  • Afstemning af kreditorer samt afstemning af bankkonti
  • Indberetning af Intrastat og EU-salg uden moms
  • Diverse ad hoc opgaver

Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Det er et must, at du har en bred erfaring fra en økonomiafdeling, samt at du kan begå dig på engelsk og gerne på tysk. Har du kendskab til Navision samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel.

Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med med et inspirerende og godt arbejdsmiljø, og hvor hverdagen er præget af vækst i en internationalt arbejdende koncern. Virksomheden tilbyder en lønpakke med pension og helbredsforsikring samt overskudsdeling. Der er tale om en fuldtidsstilling - gerne med tiltrædelse 1. september 2019.

Virksomheden er en eksportorienteret produktionsvirksomhed i god vækst og med en solid økonomi. Virksomheden er beliggende vest for Århus.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050963Phoenix-298b874c12019-06-30T00:00:00ØkonomiassistentHar du smil i stemmen og elsker du, når der er to streger under facit? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed.

Som økonomiassistent skal du varetage udvalgte bogholderiopgaver og administrative opgaver, herudover vil du få ansvaret for receptionen, herunder pasning af telefon samt modtagelse af gæster. Du vil indgå i et team af 4 dygtige og erfarne kolleger i økonomiafdelingen, og sammen har I fokus på at udvikle procedurer og processer i forhold til virksomhedens stigende behov. Stillingen referer til regnskabschefen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Varetagelse af receptionsopgaver med modtagelse af gæster og telefonpasning
  • Bogføring af Mastercard afregninger samt oprettelse af nye Mastercard
  • Indberetning og tilbagesøgning af udenlandsk moms
  • Afstemning af kreditorer samt afstemning af bankkonti
  • Indberetning af Intrastat og EU-salg uden moms
  • Diverse ad hoc opgaver

Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Det er et must, at du har en bred erfaring fra en økonomiafdeling, samt at du kan begå dig på engelsk og gerne på tysk. Har du kendskab til Navision samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel.

Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med med et inspirerende og godt arbejdsmiljø, og hvor hverdagen er præget af vækst i en internationalt arbejdende koncern. Virksomheden tilbyder en lønpakke med pension og helbredsforsikring samt overskudsdeling. Der er tale om en fuldtidsstilling - gerne med tiltrædelse 1. september 2019.

Virksomheden er en eksportorienteret produktionsvirksomhed i god vækst og med en solid økonomi. Virksomheden er beliggende vest for Århus.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

2019-07-18T14:51:36.477 Har du smil i stemmen og elsker du, når der er to streger under facit? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed. Som økonomiassistent skal du varetage udvalgte bogholderiopgaver og administrative opgaver, herudover vil du få ansvaret for receptionen, herunder pasning af telefon samt modtagelse af gæster. Du vil indgå i et team af 4 dygtige og erfarne kolleger i økonomiafdelingen, og sammen har I fokus på at udvikle procedurer og processer i forhold til virksomhedens stigende behov. Stillingen referer til regnskabschefen. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte: Varetagelse af receptionsopgaver med modtagelse af gæster og telefonpasning Bogføring af Mastercard afregninger samt oprettelse af nye Mastercard Indberetning og tilbagesøgning af udenlandsk moms Afstemning af kreditorer samt afstemning af bankkonti Indberetning af Intrastat og EU-salg uden moms Diverse ad hoc opgaver Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Det er et must, at du har en bred erfaring fra en økonomiafdeling, samt at du kan begå dig på engelsk og gerne på tysk. Har du kendskab til Navision samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel. Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med med et inspirerende og godt arbejdsmiljø, og hvor hverdagen er præget af vækst i en internationalt arbejdende koncern. Virksomheden tilbyder en lønpakke med pension og helbredsforsikring samt overskudsdeling. Der er tale om en fuldtidsstilling - gerne med tiltrædelse 1. september 2019. Virksomheden er en eksportorienteret produktionsvirksomhed i god vækst og med en solid økonomi. Virksomheden er beliggende vest for Århus. Send din ansøgning til pro co allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne bliver behandlet løbende.11jobnet298b874c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/455250EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3554318pro&co a/s11Midtjylland7430IkastDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784531JobNet5010611501061110027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=298b874chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=298b874chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=298b874c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=298b874c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgØkonomiassistent12008001Dansk3Læse/ tale341918Økonomiassistent3Økonomi362154179noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330124418Økonomiassistent til Malerifabrikken A/SRobot Malerifabrikken A S søger en dygtig økonomiassistent (20 timer per uge) med reference til økonomichefen, da vor nuværende kollega efter 3 år har valgt at søge nye udfordringer. Arbejdsopgaverne omfatter primært følgende: Finansbogholderi bogføring og afstemninger Bogføring af købsfaktura og betaling af kreditorer Bogføring af indbetalinger fra debitorer Afstemning af banker og mellemregninger Debitoropfølgning og rykningsrutiner Andre forefaldende opgaver Ønsker til ny kollega: Veluddannet og bred erfaring med bogholderi Kendskab til tysk og engelsk en fordel, men ikke et krav Selvstændig, ansvarsfuld og samarbejdsorienteret person Godt humør og humoristisk sans Gerne kendskab til Mamut Stellar Office Pro og Excel Vi tilbyder blandt andet: Job i en spændende virksomhed Gode kolleger og samarbejdsforhold Konkurrencedygtig løn og pensionsordning Arbejdsstedet er på Industrivej 1, Vejle Arbejdstiden på 20 timer per uge Tiltræden per 1. januar 2020 Ansøgning Skriftlig ansøgning per e-mail til to@malerifabrikken.dk inden 25. november 2019. Hvis du har spørgsmål til virksomheden eller stillingen er du meget velkommen til at kontakte Togo Ottesen på tlf. 76 41 33 43 eller to@malerifabrikken.dk. Malerifabrikken er en meget spændende og unik virksomhed, som fremstiller ægte håndmalede malerier og printede vægdekoration. Produkterne sælges til kunder over hele Europa. For yderligere information om virksomheden se venligst www.malerifabrikken.com.

Malerifabrikken A/S søger en dygtig økonomiassistent (20 timer per uge) med reference til økonomichefen, da vor nuværende kollega efter 3½ år har valgt at søge nye udfordringer.

Arbejdsopgaverne omfatter primært følgende:

  • Finansbogholderi – bogføring og afstemninger
  • Bogføring af købsfaktura og betaling af kreditorer
  • Bogføring af indbetalinger fra debitorer
  • Afstemning af banker og mellemregninger
  • Debitoropfølgning og rykningsrutiner
  • Andre forefaldende opgaver

Ønsker til ny kollega:

  • Veluddannet og bred erfaring med bogholderi
  • Kendskab til tysk og engelsk en fordel, men ikke et krav
  • Selvstændig, ansvarsfuld og samarbejdsorienteret person
  • Godt humør og humoristisk sans
  • Gerne kendskab til Mamut Stellar Office Pro og Excel

Vi tilbyder blandt andet:

  • Job i en spændende virksomhed
  • Gode kolleger og samarbejdsforhold
  • Konkurrencedygtig løn og pensionsordning
  • Arbejdsstedet er på Industrivej 1, Vejle
  • Arbejdstiden på 20 timer per uge
  • Tiltræden per 1. januar 2020

Ansøgning

Skriftlig ansøgning per e-mail til to@malerifabrikken.dk inden 25. november 2019.

Hvis du har spørgsmål til virksomheden eller stillingen er du meget velkommen til at kontakte Togo Ottesen på tlf. 76 41 33 43 eller to@malerifabrikken.dk.

Malerifabrikken er en meget spændende og unik virksomhed, som fremstiller ægte håndmalede malerier og printede vægdekoration. Produkterne sælges til kunder over hele Europa.

For yderligere information om virksomheden se venligst www.malerifabrikken.com.

MALERIFABRIKKEN A/SVejle Øst2019-11-14T00:00:002019-11-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomiassistent til Malerifabrikken A/S

MALERIFABRIKKEN A/S

Vejle Øst
Malerifabrikken A S søger en dygtig økonomiassistent (20 timer per uge) med reference til økonomichefen, da vor nuværende kollega efter 3 år har valgt at søge nye udfordringer. Arbejdsopgaverne omfatter primært følgende: Finansbogholderi bogføring o...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019