Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomiassistent

Har du smil i stemmen og elsker du, når der er to streger under facit? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed.

Som økonomiassistent skal du varetage udvalgte bogholderiopgaver og administrative opgaver, herudover vil du få ansvaret for receptionen, herunder pasning af telefon samt modtagelse af gæster. Du vil indgå i et team af 4 dygtige og erfarne kolleger i økonomiafdelingen, og sammen har I fokus på at udvikle procedurer og processer i forhold til virksomhedens stigende behov. Stillingen referer til regnskabschefen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Varetagelse af receptionsopgaver med modtagelse af gæster og telefonpasning
  • Bogføring af Mastercard afregninger samt oprettelse af nye Mastercard
  • Indberetning og tilbagesøgning af udenlandsk moms
  • Afstemning af kreditorer samt afstemning af bankkonti
  • Indberetning af Intrastat og EU-salg uden moms
  • Diverse ad hoc opgaver

Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Det er et must, at du har en bred erfaring fra en økonomiafdeling, samt at du kan begå dig på engelsk og gerne på tysk. Har du kendskab til Navision samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel.

Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med med et inspirerende og godt arbejdsmiljø, og hvor hverdagen er præget af vækst i en internationalt arbejdende koncern. Virksomheden tilbyder en lønpakke med pension og helbredsforsikring samt overskudsdeling. Der er tale om en fuldtidsstilling - gerne med tiltrædelse 1. september 2019.

Virksomheden er en eksportorienteret produktionsvirksomhed i god vækst og med en solid økonomi. Virksomheden er beliggende vest for Århus.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050963Phoenix-298b874c12019-06-30T00:00:00ØkonomiassistentHar du smil i stemmen og elsker du, når der er to streger under facit? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed.

Som økonomiassistent skal du varetage udvalgte bogholderiopgaver og administrative opgaver, herudover vil du få ansvaret for receptionen, herunder pasning af telefon samt modtagelse af gæster. Du vil indgå i et team af 4 dygtige og erfarne kolleger i økonomiafdelingen, og sammen har I fokus på at udvikle procedurer og processer i forhold til virksomhedens stigende behov. Stillingen referer til regnskabschefen.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Varetagelse af receptionsopgaver med modtagelse af gæster og telefonpasning
  • Bogføring af Mastercard afregninger samt oprettelse af nye Mastercard
  • Indberetning og tilbagesøgning af udenlandsk moms
  • Afstemning af kreditorer samt afstemning af bankkonti
  • Indberetning af Intrastat og EU-salg uden moms
  • Diverse ad hoc opgaver

Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Det er et must, at du har en bred erfaring fra en økonomiafdeling, samt at du kan begå dig på engelsk og gerne på tysk. Har du kendskab til Navision samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel.

Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med med et inspirerende og godt arbejdsmiljø, og hvor hverdagen er præget af vækst i en internationalt arbejdende koncern. Virksomheden tilbyder en lønpakke med pension og helbredsforsikring samt overskudsdeling. Der er tale om en fuldtidsstilling - gerne med tiltrædelse 1. september 2019.

Virksomheden er en eksportorienteret produktionsvirksomhed i god vækst og med en solid økonomi. Virksomheden er beliggende vest for Århus.

Send din ansøgning til pro&co allerede i dag, via knappen ”Søg stillingen”. Ansøgningerne bliver behandlet løbende.

2019-07-18T14:51:36.477 Har du smil i stemmen og elsker du, når der er to streger under facit? Så har vi jobbet til dig, der trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed. Som økonomiassistent skal du varetage udvalgte bogholderiopgaver og administrative opgaver, herudover vil du få ansvaret for receptionen, herunder pasning af telefon samt modtagelse af gæster. Du vil indgå i et team af 4 dygtige og erfarne kolleger i økonomiafdelingen, og sammen har I fokus på at udvikle procedurer og processer i forhold til virksomhedens stigende behov. Stillingen referer til regnskabschefen. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte: Varetagelse af receptionsopgaver med modtagelse af gæster og telefonpasning Bogføring af Mastercard afregninger samt oprettelse af nye Mastercard Indberetning og tilbagesøgning af udenlandsk moms Afstemning af kreditorer samt afstemning af bankkonti Indberetning af Intrastat og EU-salg uden moms Diverse ad hoc opgaver Som person er du imødekommende, serviceminded og fleksibel. Et ordensmenneske der arbejder systematisk og struktureret uden det går ud over fleksibiliteten og effektiviteten. Ligeledes er du ikke bange for forandringer, og du er nytænkende og indstillet på at optimere arbejdsprocesserne løbende. Det er et must, at du har en bred erfaring fra en økonomiafdeling, samt at du kan begå dig på engelsk og gerne på tysk. Har du kendskab til Navision samt MS Office pakken vil det absolut være en stor fordel. Du tilbydes et selvstændigt job i en virksomhed med med et inspirerende og godt arbejdsmiljø, og hvor hverdagen er præget af vækst i en internationalt arbejdende koncern. Virksomheden tilbyder en lønpakke med pension og helbredsforsikring samt overskudsdeling. Der er tale om en fuldtidsstilling - gerne med tiltrædelse 1. september 2019. Virksomheden er en eksportorienteret produktionsvirksomhed i god vækst og med en solid økonomi. Virksomheden er beliggende vest for Århus. Send din ansøgning til pro co allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne bliver behandlet løbende.11jobnet298b874c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-22T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/455250EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3554318pro&co a/s11Midtjylland7430IkastDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784531JobNet5010611501061110027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=298b874chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=298b874chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=298b874c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=298b874c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgEr Økonomi noget for dig? Søg jobbet som Økonomiassistent i dag.12008001Dansk3Læse/ tale341918Økonomiassistent3Økonomi362154179noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330051862Økonomiassistent søges til Handicare Auto i HerningBasic Brænder du for at blive en del af en global virksomhed, som hver dag gør en forskel for andre? Har du en regnskabsmæssig baggrund og erfaring med klassiske bogholderiopgaver samt lysten til at udvikle dig? Så er du vores nye økonomiassistent hos Handicare Auto i Herning! Stillingen Som økonomiassistent bliver du en del af en økonomiafdeling bestående af i alt tre engagerede medarbejdere, som sammen har fokus på drift og udvikling af hele økonomipaletten. Du bliver ansvarlig for debitorstyring samt lønbehandling af månedslønnede medarbejdere og vil i samarbejde med controlleren udvikle og optimere interne processer omkring økonomifunktionen samt sikre, at disse bliver overholdt. Derudover vil dine arbejdsopgaver indbefatte: Moms og Intrastat Afstemninger i forbindelse med månedsafslutning Ad hoc -rapportering til ledelsen Analyser Back-up på kreditorstyring, bank- og rejseafregning Support til øvrige interne afdelinger Diverse administrationsopgaver Om dig Du har en regnskabsmæssig uddannelse, er revisoruddannet eller lignende og har flere års erfaring med lignende opgaver. Du er erfaren bruger af Excel og har en generel god IT-forståelse. Har du erfaring med lønbehandling og debitoropgaver, er det en fordel, men ikke et krav. Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til Axapta eller et andet microsoftbaseret økonomisystem. Som person har du gode samarbejdsevner og et godt overblik. Du er omhyggelig, struktureret og omstillingsparat, og du har potentialet og lysten til at udvikle dig i en foranderlig hverdag. Virksomheden tilbyder En alsidig stilling med udviklingsmuligheder i en virksomhed, som er kendetegnet ved et uformelt arbejdsmiljø og et godt socialt sammenhold blandt kollegaerne. Vi værner om vores dygtige medarbejdere og lægger vægt på, at der skabes en god balance mellem arbejdsliv og familieliv. Der tilbydes en lønpakke efter kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring. Vi glæder os til at høre fra dig JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Kandidatudvælgelse og indkaldelse til samtale igangsættes i uge 32 33. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. 45 30 85 13 31. Grundet ferie besvares spørgsmål fra 1.- 4. juli og igen fra uge 32 og frem. Om Handicare Auto Handicare tilbyder løsninger og støtte til at øge de fysisk udfordrede eller ældre menneskers uafhængighed og gøre det muligt for dem at leve et aktivt liv - på deres vilkår - og for at lette deres plejepersonale og familie. Vi er et globalt firma med salg i mere end 20 lande og er markedsleder på dette område. Hovedkontoret ligger i Stockholm, Sverige, og fremstillingen og samlingen er placeret på seks steder fordelt over Nordamerika, Asien og Europa. Vi er ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan, heraf 60 ansatte i Danmark. Du kan læse mere om virksomheden på www.handicare.dkBrænder du for at blive en del af en global virksomhed, som hver dag gør en forskel for andre? Har du en regnskabsmæssig baggrund og erfaring med klassiske bogholderiopgaver samt lysten til at udvikle dig? Så er du vores nye økonomiassistent hos Handicare Auto i Herning!

Stillingen
Som økonomiassistent bliver du en del af en økonomiafdeling bestående af i alt tre engagerede medarbejdere, som sammen har fokus på drift og udvikling af hele økonomipaletten. Du bliver ansvarlig for debitorstyring samt lønbehandling af månedslønnede medarbejdere og vil i samarbejde med controlleren udvikle og optimere interne processer omkring økonomifunktionen samt sikre, at disse bliver overholdt.  

Derudover vil dine arbejdsopgaver indbefatte: 

  • Moms og Intrastat
  • Afstemninger i forbindelse med månedsafslutning
  • Ad hoc -rapportering til ledelsen
  • Analyser
  • Back-up på kreditorstyring, bank- og rejseafregning
  • Support til øvrige interne afdelinger
  • Diverse administrationsopgaver

Om dig
Du har en regnskabsmæssig uddannelse, er revisoruddannet eller lignende og har flere års erfaring med lignende opgaver. Du er erfaren bruger af Excel og har en generel god IT-forståelse. Har du erfaring med lønbehandling og debitoropgaver, er det en fordel, men ikke et krav. Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til Axapta eller et andet microsoftbaseret økonomisystem. Som person har du gode samarbejdsevner og et godt overblik. Du er omhyggelig, struktureret og omstillingsparat, og du har potentialet og lysten til at udvikle dig i en foranderlig hverdag.

Virksomheden tilbyder
En alsidig stilling med udviklingsmuligheder i en virksomhed, som er kendetegnet ved et uformelt arbejdsmiljø og et godt socialt sammenhold blandt kollegaerne. Vi værner om vores dygtige medarbejdere og lægger vægt på, at der skabes en god balance mellem arbejdsliv og familieliv. Der tilbydes en lønpakke efter kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.

Vi glæder os til at høre fra dig 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Kandidatudvælgelse og indkaldelse til samtale igangsættes i uge 32/33. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. +45 30 85 13 31. Grundet ferie besvares spørgsmål fra 1.- 4. juli og igen fra uge 32 og frem.

Om Handicare Auto
Handicare tilbyder løsninger og støtte til at øge de fysisk udfordrede eller ældre menneskers uafhængighed og gøre det muligt for dem at leve et aktivt liv - på deres vilkår - og for at lette deres plejepersonale og familie. Vi er et globalt firma med salg i mere end 20 lande og er markedsleder på dette område. Hovedkontoret ligger i Stockholm, Sverige, og fremstillingen og samlingen er placeret på seks steder fordelt over Nordamerika, Asien og Europa. Vi er ca. 1.200 medarbejdere på verdensplan, heraf 60 ansatte i Danmark. 

Du kan læse mere om virksomheden på www.handicare.dk

ORS/Small/30afd724_logo.pngJKS A/SHerning2019-07-01T15:00:56.1432019-07-29T00:00:00
330052438Økonomiassistent til barselsvikariat på 15-17 månederRobot Danske Stenhuggerier søger en dygtig bogholder økonomiassistent til at indgå i et velfungerende team. Du vil her tage del i en alsidig hverdag, hvor ikke to dage er ens. Danske Stenhuggerier består af mere end 60 forretninger rundt om i landet. Administrationen i Nørre Snede fungerer som servicecenter for afdelingerne, og du vil i hverdagen få berøring med mange af disse afdelinger. De daglige opgaver består af de gængse opgaver man finder i en økonomiafdeling, som f.eks. omfatter fakturering, bankafstemning, kassebogføring og telefonpasning. Opgaverne vil være en blanding af rutineopgaver og ad hoc. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Martin Kristensen 87 40 84 12. Ansøgninger sendes til mdk@stenhuggeri-as.dk

Danske Stenhuggerier søger en dygtig bogholder/økonomiassistent til at indgå i et velfungerende team. Du vil her tage del i en alsidig hverdag, hvor ikke to dage er ens.

Danske Stenhuggerier består af mere end 60 forretninger rundt om i landet. Administrationen i Nørre Snede fungerer som servicecenter for afdelingerne, og du vil i hverdagen få berøring med mange af disse afdelinger. 

De daglige opgaver består af de gængse opgaver man finder i en økonomiafdeling, som f.eks. omfatter fakturering, bankafstemning, kassebogføring og telefonpasning. Opgaverne vil være en blanding af rutineopgaver og ad hoc.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Martin Kristensen 87 40 84 12.

Ansøgninger sendes til mdk@stenhuggeri-as.dk

 

DANSKE STENHUGGERIER A/SNørre Snede2019-07-02T00:00:002019-08-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomiassistent søges til Handicare Auto i Herning

JKS A/S

Herning
Brænder du for at blive en del af en global virksomhed, som hver dag gør en forskel for andre? Har du en regnskabsmæssig baggrund og erfaring med klassiske bogholderiopgaver samt lysten til at udvikle dig? Så er du vores nye økonomiassistent hos Han...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:29. juli 2019

Økonomiassistent til barselsvikariat på 15-17 måneder

DANSKE STENHUGGERIER A/S

Nørre Snede
Danske Stenhuggerier søger en dygtig bogholder økonomiassistent til at indgå i et velfungerende team. Du vil her tage del i en alsidig hverdag, hvor ikke to dage er ens. Danske Stenhuggerier består af mere end 60 forretninger rundt om i landet. Admi...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019