Økonomiassistent med ansvar for løn- og debitorbogholderi

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en erfaren, allround økonomiassistent, der også har erfaring med lønfunktionen. Som økonomiassistent hos os bliver du en del af økonomi/administrationsafdelingen sammen med to andre kollegaer og har en tæt dialog med ledelsen. De centrale funktioner for alle fem afdelinger er samlet i Padborg.

Om jobbet

Dine primære opgaver bliver

  • Ansvarlig for lønfunktionen (ca. 35 funktionærer og 40 timelønnede)
  • Daglig ajourføring af ind og udbetalinger
  • Debitorbogholderi
    • Oprette, kreditvurdere og vedligeholde stamdata på debitorer
    • Udsende kontoudtog, rykkere m.v. til kunder samt inkasso
  • Diverse ad hoc-opgaver

Om dig

Du har flair for tal samt god økonomisk sans og forretningsmæssig forståelse. Det er ikke afgørende, at du har kendskab til alle af ovenstående opgaver, men at du har lyst til at lære noget ny og udvikle dig faglighed. Du har formentlig erfaring fra tidligere stillinger indenfor løn, regnskab, økonomi eller administration.

Du har let ved IT og kommer gerne med input til forbedringer af processer og arbejdsflows, så vi hele tiden arbejder på at gøre tingene smartere og bedre. Du kan begå dig i tale på engelsk og tysk. 

Du arbejder selvstændigt og med høj kvalitet, og du sætter en ære i at have styr på dine opgaver. Det er vigtigt, at du er struktureret og formår at holde overblikket i en travl hverdag. 

Vi tilbyder

En hverdag, hvor ikke to dage er ens og fast løn efter kvalifikationer. Vi har gode forhold og hos os er der en selvfølge, at vi ud over din løn fx også indbetaler til pension, sundhedsforsikring og har fokus på vores sociale sammenhold. Forventet arbejdstid 37-34 timer.

Om os

Du bliver ansat hos Danmarks største Iveco forhandler med 75 medarbejdere. På vores værksteder klarer vi reparationer og service af Iveco, Fiat men også alle andre mærker af lastbiler og varebiler. Vi har afdelinger i Padborg, Kolding, Vejle, Århus og Esbjerg. Hos os kan du forvente en spændende arbejdsplads, godt samarbejde, og vi møder hinanden med godt humør og ærlighed.

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, må du meget gerne kontakte Grethe på tlf. 30 68 28 40. Du søger stillingen ved at sende dit CV suppleret med hvem du er og hvorfor du søger til grha@bache.as (direktør og HR-ansvarlig Grethe Harmuth). Vi interviewer løbende kandidater og besætter stillingen så hurtigt som muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomiassistent med ansvar for løn- og debitorbogholderi

Vi søger en erfaren, allround økonomiassistent, der også har erfaring med lønfunktionen. Som økonomiassistent hos os bliver du en del af økonomi/administrationsafdelingen sammen med to andre kollegaer og har en tæt dialog med ledelsen. De centrale funktioner for alle fem afdelinger er samlet i Padborg.

Om jobbet

Dine primære opgaver bliver

  • Ansvarlig for lønfunktionen (ca. 35 funktionærer og 40 timelønnede)
  • Daglig ajourføring af ind og udbetalinger
  • Debitorbogholderi
    • Oprette, kreditvurdere og vedligeholde stamdata på debitorer
    • Udsende kontoudtog, rykkere m.v. til kunder samt inkasso
  • Diverse ad hoc-opgaver

Om dig

Du har flair for tal samt god økonomisk sans og forretningsmæssig forståelse. Det er ikke afgørende, at du har kendskab til alle af ovenstående opgaver, men at du har lyst til at lære noget ny og udvikle dig faglighed. Du har formentlig erfaring fra tidligere stillinger indenfor løn, regnskab, økonomi eller administration.

Du har let ved IT og kommer gerne med input til forbedringer af processer og arbejdsflows, så vi hele tiden arbejder på at gøre tingene smartere og bedre. Du kan begå dig i tale på engelsk og tysk. 

Du arbejder selvstændigt og med høj kvalitet, og du sætter en ære i at have styr på dine opgaver. Det er vigtigt, at du er struktureret og formår at holde overblikket i en travl hverdag. 

Vi tilbyder

En hverdag, hvor ikke to dage er ens og fast løn efter kvalifikationer. Vi har gode forhold og hos os er der en selvfølge, at vi ud over din løn fx også indbetaler til pension, sundhedsforsikring og har fokus på vores sociale sammenhold. Forventet arbejdstid 37-34 timer.

Om os

Du bliver ansat hos Danmarks største Iveco forhandler med 75 medarbejdere. På vores værksteder klarer vi reparationer og service af Iveco, Fiat men også alle andre mærker af lastbiler og varebiler. Vi har afdelinger i Padborg, Kolding, Vejle, Århus og Esbjerg. Hos os kan du forvente en spændende arbejdsplads, godt samarbejde, og vi møder hinanden med godt humør og ærlighed.

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, må du meget gerne kontakte Grethe på tlf. 30 68 28 40. Du søger stillingen ved at sende dit CV suppleret med hvem du er og hvorfor du søger til grha@bache.as (direktør og HR-ansvarlig Grethe Harmuth). Vi interviewer løbende kandidater og besætter stillingen så hurtigt som muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.