Økonomiassistent på deltid - 10-15 timer om ugen.

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du flair for tal, og kunne du tænke dig at afprøve dine evner inden for økonomi?

Vi vækster, og søger derfor en studentermedhjælper til vores økonomifunktion med opstart i oktober/november 2021.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du er i gang med en kandidatuddannelse inden for økonomiområdet, fx Cand.merc.aud, som vil være relevant for de arbejdsopgaver, vi kan tilbyde dig. Du er ambitiøs og brænder for dit studie. Du tilstræber at tilegne dig kompetencer, som du vil kunne bruge i dit fremtidige job.

Derudover er du:

  • fleksibel, og har ikke noget imod at blive og hjælpe til, når der er behov for det.
  • god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kan vægte at få løst de vigtigste opgaver først.
  • proaktiv og vedholdende, hvilket vil sige, at du bliver ved med at klø på indtil opgaven er løst, hvor umulig den end synes at være.
  • selvstændig og initiativrig og dermed ikke bange for at kaste dig ud i at løse nye opgaver.
  • Ikke bange for deadlines, men klar til at give den en skalle for at nå i mål til tiden.
  • struktureret og gør tingene ordentligt og dobbelttjekker om nødvendigt dvs., at du løser opgaven, som den skal løses. Du springer absolut ikke over, hvor gærdet er lavest.

Om os

Med fokus på kvikke studerende, nyuddannede og specialister formidler vi skalerbare vikarløsninger til de fleste opgaver. Det afgørende for virksomhedens succes er, at der til enhver tid udvælges de absolut bedst egnede kandidater til de respektive jobs – mennesker med den rette holdning.

Du vil blive en del af et dynamisk team, der pt. tæller: Fem HR-konsulenter, en ekstern sælger, en ekstern bogholder, en HR-praktikant, og en direktør/ejer.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Vi kan tilbyde dig gode kollegaer og arbejde i en spændende virksomhed, hvor du vil få mulighed for at afprøve teori i praksis. Du kommer til at indgå som en vigtig spiller i relation til virksomhedens daglige drift, hvor du vil komme til at assistere i vores økonomifunktion med fokus på følgende opgaver:

  • lønkørsel
  • fakturering
  • debitoropfølgning
  • ajourfører medarbejder stamdata
  • indberetning til diverse instanser
  • budget og rapportering
  • diverse forefaldende opgaver af økonomisk og administrativ karakter

Arbejdstider og løn:

  • Arbejdet finder sted hos GoWork 10-15 timer hver uge på vores kontor i Odense C – i travle periode kan der være mulighed for flere timer.
  • Lønnen er 130,- i timen.

Lyder det som et job for dig?

Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside. Under fanen "ledige stillinger" vælges det pågældende jobopslag, herunder kan man sende sin ansøgning.

Vi arbejder løbende med de indsendte ansøgninger, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt, hvis opslaget har fanget din interesse.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os i tidsrummet 10:00-15:00 på telefonnummer: 66 10 65 00 – spørg efter Jonas eller Ole.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomiassistent på deltid - 10-15 timer om ugen.

Har du flair for tal, og kunne du tænke dig at afprøve dine evner inden for økonomi?

Vi vækster, og søger derfor en studentermedhjælper til vores økonomifunktion med opstart i oktober/november 2021.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du er i gang med en kandidatuddannelse inden for økonomiområdet, fx Cand.merc.aud, som vil være relevant for de arbejdsopgaver, vi kan tilbyde dig. Du er ambitiøs og brænder for dit studie. Du tilstræber at tilegne dig kompetencer, som du vil kunne bruge i dit fremtidige job.

Derudover er du:

  • fleksibel, og har ikke noget imod at blive og hjælpe til, når der er behov for det.
  • god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kan vægte at få løst de vigtigste opgaver først.
  • proaktiv og vedholdende, hvilket vil sige, at du bliver ved med at klø på indtil opgaven er løst, hvor umulig den end synes at være.
  • selvstændig og initiativrig og dermed ikke bange for at kaste dig ud i at løse nye opgaver.
  • Ikke bange for deadlines, men klar til at give den en skalle for at nå i mål til tiden.
  • struktureret og gør tingene ordentligt og dobbelttjekker om nødvendigt dvs., at du løser opgaven, som den skal løses. Du springer absolut ikke over, hvor gærdet er lavest.

Om os

Med fokus på kvikke studerende, nyuddannede og specialister formidler vi skalerbare vikarløsninger til de fleste opgaver. Det afgørende for virksomhedens succes er, at der til enhver tid udvælges de absolut bedst egnede kandidater til de respektive jobs – mennesker med den rette holdning.

Du vil blive en del af et dynamisk team, der pt. tæller: Fem HR-konsulenter, en ekstern sælger, en ekstern bogholder, en HR-praktikant, og en direktør/ejer.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Vi kan tilbyde dig gode kollegaer og arbejde i en spændende virksomhed, hvor du vil få mulighed for at afprøve teori i praksis. Du kommer til at indgå som en vigtig spiller i relation til virksomhedens daglige drift, hvor du vil komme til at assistere i vores økonomifunktion med fokus på følgende opgaver:

  • lønkørsel
  • fakturering
  • debitoropfølgning
  • ajourfører medarbejder stamdata
  • indberetning til diverse instanser
  • budget og rapportering
  • diverse forefaldende opgaver af økonomisk og administrativ karakter

Arbejdstider og løn:

  • Arbejdet finder sted hos GoWork 10-15 timer hver uge på vores kontor i Odense C – i travle periode kan der være mulighed for flere timer.
  • Lønnen er 130,- i timen.

Lyder det som et job for dig?

Ansøgninger modtages kun via vores hjemmeside. Under fanen "ledige stillinger" vælges det pågældende jobopslag, herunder kan man sende sin ansøgning.

Vi arbejder løbende med de indsendte ansøgninger, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt, hvis opslaget har fanget din interesse.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os i tidsrummet 10:00-15:00 på telefonnummer: 66 10 65 00 – spørg efter Jonas eller Ole.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.