Gem job

Økonomiassistent til kreditorbogholderi i lille international virksomhed

Start: Hurtigst muligt

Jobtype: Fastansættelse

Geografi: Storkøbenhavn

Sprog: Dansk & Engelsk på højt niveau

Erfaring ønskes: Minimum 2 års erfaring med kreditorbogholderi (Debit/kreditor)

Kendskab til Microsofts ERP-systemer (fx AX, C5, NAV eller D365/Business Central) Strato, e-conomic er en fordel

Du er uddannet i en økonomiafdeling og har flere års erfaring med kreditorbogholderi eller lignende bogholderimæssige arbejdsområder. Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer samt daglig bruger af Excel. Vi søger en person, som er samarbejdsorienteret, og som kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst. Du er endvidere serviceminded, vant til at overholde deadlines og sætter en ære i at levere i høj kvalitet. Da vores kunde er en international virksomhed, er det vigtigt, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Om jobbet:

  • Kundekontakt via e-mail, telefon og webmøder (Skype/Teams/TeamViewer)
  • Fejlsøgning og -løsning via fjernadgang til kundernes server
  • Opdatering af brugermanualer (både på dansk og engelsk)
  • Udsendelse af nyhedsbreve
  • Test og kvalitetskontrol af vores løsninger (web/telefon/tablet apps)
  • Optimering af værktøjer som kunderne kan bruge, herunder instruktionsvideoer og udvikling af wiki
  • Produktudvikling i form af ideer til nye funktioner samt udarbejdelse af løsningsbeskrivelse 

Om dig:

  • Uddannelsesbaggrund i regnskab og job erfaring med kreditorbogholderi/regnskab
  • Erfaring med Microsofts Office-pakke, især Excel og Word
  • Gode engelskkundskaber, da vi har såvel kunder som samarbejdspartnere i udlandet
  • Gode kommunikationsevner i forhold til at kunne oversætte tekniske termer i et sprog som kunderne kan forstå 

Bemærk venligst: Det er ikke en almindelig bogholder stilling, men indebære en del kundeservice og support med i jobbet. 

https://worksupply.dk/ 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 21334

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Financial controller

Forsikring & Pension

Hellerup
I Forsikring Pension (F P) er vi ved at omstrukturere og udvikle den måde, vi tænker vores økonomifunktion på. Vi søger derfor en ny, dygtig kollega, som kan hjælpe os på rejsen. Så er du analytisk og løsningsorienteret, uden at miste blikket for de...
Indrykket:21. september 2021

Økonomi Assistent til dynamisk televirksomhed

Firstcom Europe A/S

Søborg
Vil du være en del af en spændende televirksomhed, i fortsat forandring og vækst? Har du erfaring med økonomi- og regnskabsbehandling i MS Dynamics 365 Business Central og alle de opgaver, det normalt inkluderer? Inkluderer dit kendskab også control...
Indrykket:16. august 2021

Økonomiassistent til kreditorbogholderi i lille international virksomhed

Start: Hurtigst muligt

Jobtype: Fastansættelse

Geografi: Storkøbenhavn

Sprog: Dansk & Engelsk på højt niveau

Erfaring ønskes: Minimum 2 års erfaring med kreditorbogholderi (Debit/kreditor)

Kendskab til Microsofts ERP-systemer (fx AX, C5, NAV eller D365/Business Central) Strato, e-conomic er en fordel

Du er uddannet i en økonomiafdeling og har flere års erfaring med kreditorbogholderi eller lignende bogholderimæssige arbejdsområder. Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer samt daglig bruger af Excel. Vi søger en person, som er samarbejdsorienteret, og som kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst. Du er endvidere serviceminded, vant til at overholde deadlines og sætter en ære i at levere i høj kvalitet. Da vores kunde er en international virksomhed, er det vigtigt, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Om jobbet:

  • Kundekontakt via e-mail, telefon og webmøder (Skype/Teams/TeamViewer)
  • Fejlsøgning og -løsning via fjernadgang til kundernes server
  • Opdatering af brugermanualer (både på dansk og engelsk)
  • Udsendelse af nyhedsbreve
  • Test og kvalitetskontrol af vores løsninger (web/telefon/tablet apps)
  • Optimering af værktøjer som kunderne kan bruge, herunder instruktionsvideoer og udvikling af wiki
  • Produktudvikling i form af ideer til nye funktioner samt udarbejdelse af løsningsbeskrivelse 

Om dig:

  • Uddannelsesbaggrund i regnskab og job erfaring med kreditorbogholderi/regnskab
  • Erfaring med Microsofts Office-pakke, især Excel og Word
  • Gode engelskkundskaber, da vi har såvel kunder som samarbejdspartnere i udlandet
  • Gode kommunikationsevner i forhold til at kunne oversætte tekniske termer i et sprog som kunderne kan forstå 

Bemærk venligst: Det er ikke en almindelig bogholder stilling, men indebære en del kundeservice og support med i jobbet. 

https://worksupply.dk/ 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 21334

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Financial controller

Forsikring & Pension

Hellerup
I Forsikring Pension (F P) er vi ved at omstrukturere og udvikle den måde, vi tænker vores økonomifunktion på. Vi søger derfor en ny, dygtig kollega, som kan hjælpe os på rejsen. Så er du analytisk og løsningsorienteret, uden at miste blikket for de...
Indrykket:21. september 2021

Økonomi Assistent til dynamisk televirksomhed

Firstcom Europe A/S

Søborg
Vil du være en del af en spændende televirksomhed, i fortsat forandring og vækst? Har du erfaring med økonomi- og regnskabsbehandling i MS Dynamics 365 Business Central og alle de opgaver, det normalt inkluderer? Inkluderer dit kendskab også control...
Indrykket:16. august 2021