Gem job

Økonomiassistent til vores hovedkontor

Til vores økonomifunktion på koncernens hovedkontor i Hillerød, søger vi en økonomimedarbejder på fuld tid. Du bliver en del af en økonomiafdeling på 2 medarbejdere med reference til økonomichefen. På hovedkontoret bliver du en vigtigt del af vores team på 10 personer, der dagligt hjælper og supporterer vores næsten 300 ansatte i butikkerne.  

Service overfor vores butikker og kolleger i butikkerne er et nøgleord, og det er derfor vigtigt at du besidder evnen og viljen til at udleve dette i dagligdagen. Teamwork, hvor alle er vigtige bidragsydere til vores fortsatte succes og fremgang er ligeledes noget du skal kunne se dig selv i, og bidrage aktivt til.

Du må gerne have en baggrund i retail- eller servicebranchen, men det er ikke afgørende. Du vil til dagligt arbejde med NAV Business Central, Danløn, Planday samt Microsoft Office pakken. 

Dine arbejdsopgaver vil være alt administrativt omkring butiksdrift, herunder;

· Daglig bogføring, herunder afregning af vores standlejere og øvrige kreditorer

· Servicering af butikkerne på daglig basis

· Administrativt HR for butikkernes medarbejdere

· Udarbejdelse af løn for såvel time- som månedslønnede

· Momsafstemning og -afregning

· Ugentlig rapportering til butikkerne

· Måneds- og årsafstemninger

· Budgetudarbejdelse

 

Vi forventer at du:

· Er villig til at lære!  Hvis du ikke er indendørsmester i alle ovennævnte arbejdsopgaver, så er du ikke bange for at få ny viden og prøve nye opgaver

· Er systematisk og har overblik uden at miste sansen for detaljen

· Er pligtopfyldende og har godt humør

· Kan arbejde selvstændigt og har faglig stolthed, samtidig med at du er en teamplayer

 

Vi tilbyder:

· En spændende arbejdsplads i konstant udvikling

· Et ærligt og uformelt arbejdsmiljø, med kort til beslutningerne.

· Et job med mulighed for både personlig og faglig udvikling

· Løn og ansættelsesvilkår i overensstemmelse med kvalifikationer og arbejdsopgaver

· At blive del af en succesfuld retail-kæde i vækst

Tiltrædelse snarest eller når den rette er klar.

Kirppu er Danmarks største og første loppesupermarked. Siden stiftelsen i 2014 har koncernen været i kraftig vækst - i dag har vi 21 butikker fordelt over hele landet og flere på vej. Vi har et mål om 30-35 butikker i Danmark indenfor de næste år.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Finance Assistant

Cecilie Bahnsen ApS

København Ø
Are you looking to join a growth journey in an international environment? Cecilie Bahnsen is looking for a candidate who will help develop our brand-new finance function. The company is looking for someone who is passionate about giving our colleague...
17. maj 2022

Økonomiassistent til vores hovedkontor

Til vores økonomifunktion på koncernens hovedkontor i Hillerød, søger vi en økonomimedarbejder på fuld tid. Du bliver en del af en økonomiafdeling på 2 medarbejdere med reference til økonomichefen. På hovedkontoret bliver du en vigtigt del af vores team på 10 personer, der dagligt hjælper og supporterer vores næsten 300 ansatte i butikkerne.  

Service overfor vores butikker og kolleger i butikkerne er et nøgleord, og det er derfor vigtigt at du besidder evnen og viljen til at udleve dette i dagligdagen. Teamwork, hvor alle er vigtige bidragsydere til vores fortsatte succes og fremgang er ligeledes noget du skal kunne se dig selv i, og bidrage aktivt til.

Du må gerne have en baggrund i retail- eller servicebranchen, men det er ikke afgørende. Du vil til dagligt arbejde med NAV Business Central, Danløn, Planday samt Microsoft Office pakken. 

Dine arbejdsopgaver vil være alt administrativt omkring butiksdrift, herunder;

· Daglig bogføring, herunder afregning af vores standlejere og øvrige kreditorer

· Servicering af butikkerne på daglig basis

· Administrativt HR for butikkernes medarbejdere

· Udarbejdelse af løn for såvel time- som månedslønnede

· Momsafstemning og -afregning

· Ugentlig rapportering til butikkerne

· Måneds- og årsafstemninger

· Budgetudarbejdelse

 

Vi forventer at du:

· Er villig til at lære!  Hvis du ikke er indendørsmester i alle ovennævnte arbejdsopgaver, så er du ikke bange for at få ny viden og prøve nye opgaver

· Er systematisk og har overblik uden at miste sansen for detaljen

· Er pligtopfyldende og har godt humør

· Kan arbejde selvstændigt og har faglig stolthed, samtidig med at du er en teamplayer

 

Vi tilbyder:

· En spændende arbejdsplads i konstant udvikling

· Et ærligt og uformelt arbejdsmiljø, med kort til beslutningerne.

· Et job med mulighed for både personlig og faglig udvikling

· Løn og ansættelsesvilkår i overensstemmelse med kvalifikationer og arbejdsopgaver

· At blive del af en succesfuld retail-kæde i vækst

Tiltrædelse snarest eller når den rette er klar.

Kirppu er Danmarks største og første loppesupermarked. Siden stiftelsen i 2014 har koncernen været i kraftig vækst - i dag har vi 21 butikker fordelt over hele landet og flere på vej. Vi har et mål om 30-35 butikker i Danmark indenfor de næste år.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Finance Assistant

Cecilie Bahnsen ApS

København Ø
Are you looking to join a growth journey in an international environment? Cecilie Bahnsen is looking for a candidate who will help develop our brand-new finance function. The company is looking for someone who is passionate about giving our colleague...
17. maj 2022