Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomicentret på det Humanistiske Fakultet søger en økonomimedarbejder (barselsvikariat)

Økonomicentret på det Humanistiske Fakultet søger en økonomimedarbejder (barselsvikariat) til administration af eksternt finansierede projekter med tiltrædelse 1/3-2018, eller snarest derefter

 
Økonomicenteret (ØC) på Det Humanistiske Fakultet har til opgave, at servicere fakultetets institutter, centre og administrative enheder samt overvåge og vejlede disse på vegne af dekanen. Økonomicentret er opdelt i to områder; regnskab og økonomistyring. Økonomistyringsområdet varetager opgaver inden for ekstern og ordinær virksomhed.  
 
Økonomicenteret har ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er beskæftiget med økonomistyring.   
 
Inden for den eksterne virksomhed fungerer vi i ØC som kontaktpersoner og sparringspartnere for ansøgere og bevillingshavere. Den årlige omsætning på ekstern virksomhed er ca. 150 mio. kr. fordelt på over 400 projekter.   
 
Du skal primært beskæftige dig med administration af eksternt finansierede projekter, hvilket indebærer: 
 
- løbende administration af eksterne bevillinger, herunder aflæggelse af projektregnskab, journalisering og hjemtagning af tilskud 
 
bidrage til budgettering af eksterne bevillinger 
 
- Herudover deltager du i centerets samlede opgavevaretagelse.


Dine kvalifikationer   

  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne navigere i en stor organisation.   
  • Du skal være en god sparrings- og samarbejdspartner  
  • Du skal have en god økonomifaglig ballast opnået gennem både uddannelse og praksis   
  • Du skal have gode kommunikative egenskaber   
  • Du skal være en erfaren Excel bruger 
  • Du skal have gode engelskkundskaber i skrift og tale   
  • Det er en stor fordel hvis du har kendskab til universitetssektoren eller tilsvarende 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse vil ske som fuldmægtig eller kontorfunktionær afhængig af uddannelse og kvalifikationer. 
 
Ved ansættelse som fuldmægtig vil ansættelsen ske efter overenskomst mellem Finansministeriet og cirkulære om overenskomst for akademikere i staten (AC-overenskomsten). Aflønning er anciennitetsbestemt og udgør minimum årligt kr. 301.699,00. Som fuldmægtig vil du få et rådighedstillæg på minimum årligt kr. 38.817,70. Der er mulighed for forhandling af tillæg. 
 
Ved ansættelse som kontorfunktionær, vil ansættelse ske i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK/stat). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3, sats 1 som udgør kr. 26.374,17. Der er mulighed for forhandling af tillæg.   
 
Den ugentlig arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer.   
 
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle, uanset personlig baggrund til at søge stillingen.   
 
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Ask Fuglsang på tlf. 5168-0476, Eller mail jsf835@ku.dk
 
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket ”SØG STILLINGEN” nederst i opslaget), senest den 12. februar 2018. Tiltrædelse vil være 1. marts 2018 eller snarest muligt derefter.   
 
Der vil blive afholdt samtaler i uge 7 og 8.  
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749409Phoenix-3c13687112018-01-29T16:02:02.700Økonomicentret på det Humanistiske Fakultet søger en økonomimedarbejder (barselsvikariat)Økonomicentret på det Humanistiske Fakultet søger en økonomimedarbejder (barselsvikariat) til administration af eksternt finansierede projekter med tiltrædelse 1/3-2018, eller snarest derefter

 
Økonomicenteret (ØC) på Det Humanistiske Fakultet har til opgave, at servicere fakultetets institutter, centre og administrative enheder samt overvåge og vejlede disse på vegne af dekanen. Økonomicentret er opdelt i to områder; regnskab og økonomistyring. Økonomistyringsområdet varetager opgaver inden for ekstern og ordinær virksomhed.  
 
Økonomicenteret har ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er beskæftiget med økonomistyring.   
 
Inden for den eksterne virksomhed fungerer vi i ØC som kontaktpersoner og sparringspartnere for ansøgere og bevillingshavere. Den årlige omsætning på ekstern virksomhed er ca. 150 mio. kr. fordelt på over 400 projekter.   
 
Du skal primært beskæftige dig med administration af eksternt finansierede projekter, hvilket indebærer: 
 
- løbende administration af eksterne bevillinger, herunder aflæggelse af projektregnskab, journalisering og hjemtagning af tilskud 
 
bidrage til budgettering af eksterne bevillinger 
 
- Herudover deltager du i centerets samlede opgavevaretagelse.


Dine kvalifikationer   
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne navigere i en stor organisation.   
  • Du skal være en god sparrings- og samarbejdspartner  
  • Du skal have en god økonomifaglig ballast opnået gennem både uddannelse og praksis   
  • Du skal have gode kommunikative egenskaber   
  • Du skal være en erfaren Excel bruger 
  • Du skal have gode engelskkundskaber i skrift og tale   
  • Det er en stor fordel hvis du har kendskab til universitetssektoren eller tilsvarende 
Ansættelsesvilkår
Ansættelse vil ske som fuldmægtig eller kontorfunktionær afhængig af uddannelse og kvalifikationer. 
 
Ved ansættelse som fuldmægtig vil ansættelsen ske efter overenskomst mellem Finansministeriet og cirkulære om overenskomst for akademikere i staten (AC-overenskomsten). Aflønning er anciennitetsbestemt og udgør minimum årligt kr. 301.699,00. Som fuldmægtig vil du få et rådighedstillæg på minimum årligt kr. 38.817,70. Der er mulighed for forhandling af tillæg. 
 
Ved ansættelse som kontorfunktionær, vil ansættelse ske i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK/stat). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3, sats 1 som udgør kr. 26.374,17. Der er mulighed for forhandling af tillæg.   
 
Den ugentlig arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer.   
 
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle, uanset personlig baggrund til at søge stillingen.   
 
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Ask Fuglsang på tlf. 5168-0476, Eller mail jsf835@ku.dk
 
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket ”SØG STILLINGEN” nederst i opslaget), senest den 12. februar 2018. Tiltrædelse vil være 1. marts 2018 eller snarest muligt derefter.   
 
Der vil blive afholdt samtaler i uge 7 og 8.  
 
 

2018-02-13T06:55:30.197 Økonomicentret på det Humanistiske Fakultet søger en økonomimedarbejder (barselsvikariat) til administration af eksternt finansierede projekter med tiltrædelse 1 3-2018, eller snarest derefter Økonomicenteret (ØC) på Det Humanistiske Fakultet har til opgave, at servicere fakultetets institutter, centre og administrative enheder samt overvåge og vejlede disse på vegne af dekanen. Økonomicentret er opdelt i to områder regnskab og økonomistyring. Økonomistyringsområdet varetager opgaver inden for ekstern og ordinær virksomhed. Økonomicenteret har ca. 20 ansatte, hvoraf ca. halvdelen er beskæftiget med økonomistyring. Inden for den eksterne virksomhed fungerer vi i ØC som kontaktpersoner og sparringspartnere for ansøgere og bevillingshavere. Den årlige omsætning på ekstern virksomhed er ca. 150 mio. kr. fordelt på over 400 projekter. Du skal primært beskæftige dig med administration af eksternt finansierede projekter, hvilket indebærer: - løbende administration af eksterne bevillinger, herunder aflæggelse af projektregnskab, journalisering og hjemtagning af tilskud bidrage til budgettering af eksterne bevillinger - Herudover deltager du i centerets samlede opgavevaretagelse. Dine kvalifikationer Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne navigere i en stor organisation. Du skal være en god sparrings- og samarbejdspartner Du skal have en god økonomifaglig ballast opnået gennem både uddannelse og praksis Du skal have gode kommunikative egenskaber Du skal være en erfaren Excel bruger Du skal have gode engelskkundskaber i skrift og tale Det er en stor fordel hvis du har kendskab til universitetssektoren eller tilsvarende Ansættelsesvilkår Ansættelse vil ske som fuldmægtig eller kontorfunktionær afhængig af uddannelse og kvalifikationer. Ved ansættelse som fuldmægtig vil ansættelsen ske efter overenskomst mellem Finansministeriet og cirkulære om overenskomst for akademikere i staten (AC-overenskomsten). Aflønning er anciennitetsbestemt og udgør minimum årligt kr. 301.699,00. Som fuldmægtig vil du få et rådighedstillæg på minimum årligt kr. 38.817,70. Der er mulighed for forhandling af tillæg. Ved ansættelse som kontorfunktionær, vil ansættelse ske i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK stat). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3, sats 1 som udgør kr. 26.374,17. Der er mulighed for forhandling af tillæg. Den ugentlig arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle, uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Ask Fuglsang på tlf. 5168-0476, Eller mail jsf835@ku.dk Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via Jobportalen (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget), senest den 12. februar 2018. Tiltrædelse vil være 1. marts 2018 eller snarest muligt derefter. Der vil blive afholdt samtaler i uge 7 og 8.11Jobnet3c136871100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=146627&DepartmentId=18979&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3091359Fakultetsservice11Karen Blixens Vej 42300København SDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset514373JobNet47541811000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c136871https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c136871https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c136871&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3c136871&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343107Kontorfuldmægtig5Kontor og administration352613883importimport_3c136871DKDanmarkDKDanmarkda-DK