Økonomichef med interesse for digitalisering og forretningsudvikling.

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kær pleje & omsorg er i dag fusioneret med Privat Pleje & Omsorg og er nu lokalforankret i Herning, Holstebro, Ikast/Brande, Skive, Lemvig og Struer, hvor vi hver eneste dag gør en forskel i hjemmeplejen. Vi er et privat selskab der for 11 år siden ønskede at give livskvalitet & et godt liv til borgerne – noget vi er stolte over, at vi er lykkedes med. Vi er et team på ca. 300 medarbejdere fordelt på de 6 kommuner. Vi yder service til den enkeltes behov med nærvær, tillid og respekt. Ikke én borger er ens og derfor vil man hos os kunne sammensætte den ydelse der netop passer til den enkelte. Læs mere om os på: www.kær.dk

Vi er inde i en rivende udvikling, og derfor søger vi til nyoprettet stilling en Økonomichef med base i Struer, der har erfaring fra både bogholderi og regnskab. Vi ønsker at få alle processer automatiseret og digitaliseret, hvilket betyder at du som vores nye økonomichef skal have gode kompetencer til processen. Den profil vi søger, skal have mod på- og lyst til at tage Kær.dk gennem en omstrukturering med fokus på ovenstående.

Med reference samt højre hånd til direktøren i forretningsrelaterede spørgsmål, bliver du en del af ledergruppen og ansvarlig for Kær.dk´s økonomifunktion, herunder bogholderiet hvor du får personaleansvar for 2 medarbejdere.

Du tildeles ansvaret for at skabe en kompetent og effektiv økonomifunktion omkring det finansielle årshjul, der leverer retvisende tal, analyser og danner grundlag for ledelsens beslutninger. Arbejdsområdet er bredt, lige fra de daglige hands-on driftsopgaver til generel og strategisk udvikling samt optimering af forretningsgange og processer i virksomheden.

Du skal være indstillet på at overtage en økonomifunktion med alt, hvad det indebærer af opgaver og du skal således selv tage ansvar for ovennævnte udvikling. Du skal med andre ord være indstillet på- og motiveres af en opgave, hvor der virkelig kan gøres en forskel.

Dine overordnede arbejdsområder vil være: 

  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber.
  • Budgettering og budgetopfølgning.  
  • Likviditetsstyring.
  • Udarbejdelse og analysering af nøgletal og datagrundlag fra kommunerne.
  • Sparringspartner for afdelingerne.
  • Drive automatiseringer og forbedringer for regnskabs- og rapporteringsprocesser.
  • Opbygge og vedligeholde ledelsesrapporter.
  • Sikre overholdelse af relevant lovgivning.
  • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere herunder kommunerne.
  • Godkendelse af løn.
  • Opfølgning på fakturering.

Dine kompetencer

  • Du har en relevant uddannelse, gerne fra revisionsbranchen, kombineret med en yderligere uddannelse, som enten Cand.merc. eller HD-R, samt mindst 3-5 år erfaring fra lignende stilling, hvor du selvstændigt har været med til at opbygge en økonomifunktion.
  • De klassiske regnskabsdiscipliner skal være på plads
  • Stor erfaring med udarbejdelse af regnskab, budgetter brug af- og optimering af økonomisystemer og udarbejdelse af analyser.
  • Du evner rollen som sparringspartner og controller for forretningen
  • Du er dygtig til at kommunikere resultater af rapportering og analyser i øjenhøjde
  • Du har en stærk IT-værktøjskasse, og har stor erfaring med Excel og Economic.

Har vi fanget din interesse og har du lyst til at være med på vores rejse, så send din ansøgning samt CV hurtigst muligt og senest d. 17. september 2021 til vores HR-konsulent Betina B. Mølholm via www.hrresursen.dk/kontakt Har du relevante spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte CEO Dorthe Lund på tlf. +45 2775 7737 eller HR-konsulent Betina B. Mølholm på tlf. +45 2121 0466.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomichef med interesse for digitalisering og forretningsudvikling.

Kær pleje & omsorg er i dag fusioneret med Privat Pleje & Omsorg og er nu lokalforankret i Herning, Holstebro, Ikast/Brande, Skive, Lemvig og Struer, hvor vi hver eneste dag gør en forskel i hjemmeplejen. Vi er et privat selskab der for 11 år siden ønskede at give livskvalitet & et godt liv til borgerne – noget vi er stolte over, at vi er lykkedes med. Vi er et team på ca. 300 medarbejdere fordelt på de 6 kommuner. Vi yder service til den enkeltes behov med nærvær, tillid og respekt. Ikke én borger er ens og derfor vil man hos os kunne sammensætte den ydelse der netop passer til den enkelte. Læs mere om os på: www.kær.dk

Vi er inde i en rivende udvikling, og derfor søger vi til nyoprettet stilling en Økonomichef med base i Struer, der har erfaring fra både bogholderi og regnskab. Vi ønsker at få alle processer automatiseret og digitaliseret, hvilket betyder at du som vores nye økonomichef skal have gode kompetencer til processen. Den profil vi søger, skal have mod på- og lyst til at tage Kær.dk gennem en omstrukturering med fokus på ovenstående.

Med reference samt højre hånd til direktøren i forretningsrelaterede spørgsmål, bliver du en del af ledergruppen og ansvarlig for Kær.dk´s økonomifunktion, herunder bogholderiet hvor du får personaleansvar for 2 medarbejdere.

Du tildeles ansvaret for at skabe en kompetent og effektiv økonomifunktion omkring det finansielle årshjul, der leverer retvisende tal, analyser og danner grundlag for ledelsens beslutninger. Arbejdsområdet er bredt, lige fra de daglige hands-on driftsopgaver til generel og strategisk udvikling samt optimering af forretningsgange og processer i virksomheden.

Du skal være indstillet på at overtage en økonomifunktion med alt, hvad det indebærer af opgaver og du skal således selv tage ansvar for ovennævnte udvikling. Du skal med andre ord være indstillet på- og motiveres af en opgave, hvor der virkelig kan gøres en forskel.

Dine overordnede arbejdsområder vil være: 

  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber.
  • Budgettering og budgetopfølgning.  
  • Likviditetsstyring.
  • Udarbejdelse og analysering af nøgletal og datagrundlag fra kommunerne.
  • Sparringspartner for afdelingerne.
  • Drive automatiseringer og forbedringer for regnskabs- og rapporteringsprocesser.
  • Opbygge og vedligeholde ledelsesrapporter.
  • Sikre overholdelse af relevant lovgivning.
  • Kontakt til eksterne samarbejdspartnere herunder kommunerne.
  • Godkendelse af løn.
  • Opfølgning på fakturering.

Dine kompetencer

  • Du har en relevant uddannelse, gerne fra revisionsbranchen, kombineret med en yderligere uddannelse, som enten Cand.merc. eller HD-R, samt mindst 3-5 år erfaring fra lignende stilling, hvor du selvstændigt har været med til at opbygge en økonomifunktion.
  • De klassiske regnskabsdiscipliner skal være på plads
  • Stor erfaring med udarbejdelse af regnskab, budgetter brug af- og optimering af økonomisystemer og udarbejdelse af analyser.
  • Du evner rollen som sparringspartner og controller for forretningen
  • Du er dygtig til at kommunikere resultater af rapportering og analyser i øjenhøjde
  • Du har en stærk IT-værktøjskasse, og har stor erfaring med Excel og Economic.

Har vi fanget din interesse og har du lyst til at være med på vores rejse, så send din ansøgning samt CV hurtigst muligt og senest d. 17. september 2021 til vores HR-konsulent Betina B. Mølholm via www.hrresursen.dk/kontakt Har du relevante spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte CEO Dorthe Lund på tlf. +45 2775 7737 eller HR-konsulent Betina B. Mølholm på tlf. +45 2121 0466.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.