Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomichef søges til virksomhed beliggende i København Job Id: 1213

Work Supply søger på vegne af vores kunde en økonomichef som får en central rolle at spille i udviklingen af selskabet, og derfor forventer vi, at du er forretningsorienteret og kan bidrage til at styrke både nye og eksisterende forretningsområder.   

Om Jobbet:

  • Daglig ledelse af et mindre team i økonomiafdelingen  
  • Udarbejdelse af budgetter og budgetopfølgning, månedsregnskaber, cash flow, prognoser og forecasts
  • Udarbejdelse af halv- og helårsrapporter, beregning af selskabsskat m.m.
  • Optimering af processer og forretningsgange
  • Analyse og behandling af data, mindre statistiske opgaver samt rapportering
  • Koordinering af arbejdsopgaver såvel internt som eksternt

Om dig:

Du er uddannet cand.merc.aud., HD (R) eller lignende kombineret med mere end 5 års praktisk erfaring med Ledelse og Regnskabsudarbejdelse

Du har en solid regnskabs- og IT-mæssig værktøjskasse, herunder god erfaring med brug af gængse IT-systemer og rapporteringsværktøjer. Du er en rutineret bruger af MS Office (herunder Excel) samt Dynamics.

Du er engageret og nærværende, har et højt drive og personlig gennemslagskraft. Du brænder for jobbet og forstår at omsætte dette til synlige resultater. Du arbejder selvstændigt, struktureret og vedholdende med dine mål samt deltager i den faglige sparring og motivering af afdelingen. Du er udadvendt og har gode kommunikationsevner i både skift og tale (dansk og engelsk).

Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling – både af forretningen og på det faglige plan.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk     JOB ID: 1213


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329747105Phoenix-f3b6f14d12018-01-25T15:03:30.670Økonomichef søges til virksomhed beliggende i København Job Id: 1213

Work Supply søger på vegne af vores kunde en økonomichef som får en central rolle at spille i udviklingen af selskabet, og derfor forventer vi, at du er forretningsorienteret og kan bidrage til at styrke både nye og eksisterende forretningsområder.   

Om Jobbet:

  • Daglig ledelse af et mindre team i økonomiafdelingen  
  • Udarbejdelse af budgetter og budgetopfølgning, månedsregnskaber, cash flow, prognoser og forecasts
  • Udarbejdelse af halv- og helårsrapporter, beregning af selskabsskat m.m.
  • Optimering af processer og forretningsgange
  • Analyse og behandling af data, mindre statistiske opgaver samt rapportering
  • Koordinering af arbejdsopgaver såvel internt som eksternt

Om dig:

Du er uddannet cand.merc.aud., HD (R) eller lignende kombineret med mere end 5 års praktisk erfaring med Ledelse og Regnskabsudarbejdelse

Du har en solid regnskabs- og IT-mæssig værktøjskasse, herunder god erfaring med brug af gængse IT-systemer og rapporteringsværktøjer. Du er en rutineret bruger af MS Office (herunder Excel) samt Dynamics.

Du er engageret og nærværende, har et højt drive og personlig gennemslagskraft. Du brænder for jobbet og forstår at omsætte dette til synlige resultater. Du arbejder selvstændigt, struktureret og vedholdende med dine mål samt deltager i den faglige sparring og motivering af afdelingen. Du er udadvendt og har gode kommunikationsevner i både skift og tale (dansk og engelsk).

Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling – både af forretningen og på det faglige plan.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk     JOB ID: 1213

2018-03-23T00:50:34.567 Work Supply søger på vegne af vores kunde en økonomichef som får en central rolle at spille i udviklingen af selskabet, og derfor forventer vi, at du er forretningsorienteret og kan bidrage til at styrke både nye og eksisterende forretningsområder. Om Jobbet: Daglig ledelse af et mindre team i økonomiafdelingen Udarbejdelse af budgetter og budgetopfølgning, månedsregnskaber, cash flow, prognoser og forecasts Udarbejdelse af halv- og helårsrapporter, beregning af selskabsskat m.m. Optimering af processer og forretningsgange Analyse og behandling af data, mindre statistiske opgaver samt rapportering Koordinering af arbejdsopgaver såvel internt som eksternt Om dig: Du er uddannet cand.merc.aud., HD (R) eller lignende kombineret med mere end 5 års praktisk erfaring med Ledelse og Regnskabsudarbejdelse Du har en solid regnskabs- og IT-mæssig værktøjskasse, herunder god erfaring med brug af gængse IT-systemer og rapporteringsværktøjer. Du er en rutineret bruger af MS Office (herunder Excel) samt Dynamics. Du er engageret og nærværende, har et højt drive og personlig gennemslagskraft. Du brænder for jobbet og forstår at omsætte dette til synlige resultater. Du arbejder selvstændigt, struktureret og vedholdende med dine mål samt deltager i den faglige sparring og motivering af afdelingen. Du er udadvendt og har gode kommunikationsevner i både skift og tale (dansk og engelsk). Firmaet tilbyder dig at blive en del af en velfungerende organisation med konstant fokus på udvikling både af forretningen og på det faglige plan. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID: 121311Jobnetf3b6f14d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-22T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3087530Work Supply IVS11Høvedstensvej 222650HvidovreDKDanmark155.6448393012.47605020
ak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent513022JobNet47504671000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3b6f14dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3b6f14dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3b6f14d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3b6f14d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgMed et job indenfor Økonomi får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale123117Økonomichef3Økonomi352512427A. Kanwarak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark329916043Corporate Business ControllerRobot Can you drive, develop and optimize our financial reporting? As our new Corporate Business Controller, you primarily ensure timely and correct business controlling, while exploring the possibility of moving towards a Business Partnering role. Make the world see Milestone Systems as a credible, visionary and value creating partner. Can you show us solid experience with reporting and business controlling from a relevant international company? Then we could see you as our new Corporate Business Controller. You ll join a fast-growing company with big ambitions. Our leading open platform technology, open business model and open company culture has fuelled our company for 20 years and made us a global player in the video management industry. Here, you and your colleagues work with solutions that help organizations manage risks, protect people and assets, optimize processes and reduce costs. Welcome to the open platform company. You perform classic controlling tasks while breaking new ground As our new Corporate Business Controller, your primary tasks lie within classic controlling and reporting. You ensure timely, correct and valid reporting internally and externally, drive processes related to internal controls and help optimize our financial processes and documentation. In addition, you will be expanding your competences into Business Partnering, initially spending approximately a quarter of your working hours in this field. Developing reporting to support management in strategic business decisions, you ll gradually establish yourself as a trusted partner to key stakeholders in the organisation. Depending on your aptitude and appetite for this role, you ll be able to expand it further going forward. You are talented, experienced and eager to expand your role To succeed as our new Corporate Business Controller, you ll need a Master s degree in finance, auditing or a similar field, or possibly an MBA. To this, you add an already impressive track record of reporting and business controlling tasks with other international companies, preferably within the IT or telecommunications industries. This has given you solid experience with IFRS accounting and reporting requirements. You have also gained solid knowledge of ERP CRM systems, as well as MS Office super user status. Your Excel and PowerPoint skills in particular draw admiration from other users. As a person, you are dedicated to getting your tasks done as agreed and on time, as you appreciate that structure, attention to detail and taking responsibility for deliveries are keys to building trust and raising your profile across the organisation. The Controlling team is based at our offices in Brøndby, Denmark, and currently consists of one Director, five Business Controllers and two student workers. Here, you ll be working in an international environment, so business-level English is a must. Application and contact To apply for this position, click the Apply button and follow the steps, keeping relevant documents like CV, certifications etc. If you have any questions about the position, please contact Director, FP A, Henrik Thomsen on 45 88 300 300 or het@milestone.dk

Can you drive, develop and optimize our financial reporting? As our new Corporate Business Controller, you primarily ensure timely and correct business controlling, while exploring the possibility of moving towards a Business Partnering role.   

Make the world see Milestone Systems as a credible, visionary and value creating partner.  

Can you show us solid experience with reporting and business controlling from a relevant international company?  

Then we could see you as our new Corporate Business Controller. You’ll join a fast-growing company with big ambitions. Our leading open platform technology, open business model and open company culture has fuelled our company for 20 years and made us a global player in the video management industry. Here, you and your colleagues work with solutions that help organizations manage risks, protect people and assets, optimize processes and reduce costs. Welcome to the open platform company.  

You perform classic controlling tasks while breaking new ground  

As our new Corporate Business Controller, your primary tasks lie within classic controlling and reporting. You ensure timely, correct and valid reporting internally and externally, drive processes related to internal controls and help optimize our financial processes and documentation.  

In addition, you will be expanding your competences into Business Partnering, initially spending approximately a quarter of your working hours in this field. Developing reporting to support management in strategic business decisions, you’ll gradually establish yourself as a trusted partner to key stakeholders in the organisation. Depending on your aptitude and appetite for this role, you’ll be able to expand it further going forward.   

You are talented, experienced and eager to expand your role 

To succeed as our new Corporate Business Controller, you’ll need a Master’s degree in finance, auditing or a similar field, or possibly an MBA. To this, you add an already impressive track record of reporting and business controlling tasks with other international companies, preferably within the IT or telecommunications industries. This has given you solid experience with IFRS accounting and reporting requirements. You have also gained solid knowledge of ERP/CRM systems, as well as MS Office super user status. Your Excel and PowerPoint skills in particular draw admiration from other users.  

As a person, you are dedicated to getting your tasks done as agreed and on time, as you appreciate that structure, attention to detail and taking responsibility for deliveries are keys to building trust and raising your profile across the organisation. The Controlling team is based at our offices in Brøndby, Denmark, and currently consists of one Director, five Business Controllers and two student workers. Here, you’ll be working in an international environment, so business-level English is a must.   

Application and contact 

To apply for this position, click the Apply button and follow the steps, keeping relevant documents like CV, certifications etc. If you have any questions about the position, please contact Director, FP&A, Henrik Thomsen on +45 88 300 300 or het@milestone.dk 

MILESTONE SYSTEMS A/SBrøndby2018-11-21T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Corporate Business Controller

MILESTONE SYSTEMS A/S

Brøndby
Can you drive, develop and optimize our financial reporting? As our new Corporate Business Controller, you primarily ensure timely and correct business controlling, while exploring the possibility of moving towards a Business Partnering role. Make t...
Indrykket:21. november 2018
Udløbsdato:19. december 2018