Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomichef til Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune

Vil du være med til at skabe 10 procent af Danmarks fremtid?  
 
Danmarks største forvaltning søger ny økonomichef. Kan du styre 10,6 mia. kr., og har du lyst til at bidrage til at udvikle og implementere økonomistyring og være direktionens strategiske sparringspartner på det økonomiske område – så se her.  
 
Vores skoler, dagtilbud og fritidstilbud skal give alle kommunens børn og unge de bedste muligheder for at udleve deres drømme, og det fordrer en forvaltning, der aflaster de administrative opgaver og understøtter den faglige udvikling. Til at lede de administrative opgaver og understøtte den faglige udvikling har forvaltningen et administrativt ressourcecenter og et fagligt center, der hver ledes af to centerchefer.  
 
Den ene af chefstillingerne i vores administrative center er ledig, og vi søger derfor en økonomichef med stærk lederprofil og tung økonomisk erfaring. Du skal have mod på at drive udviklingen af forvaltningens økonomistyring og sikre etableringen af en sammenhængende understøttelse fra forvaltning til skoler og institutioner.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt – og nej, der er ikke en intern ansøger, der står i kø til stillingen.  
 
Opgaven  
Økonomichefen har ansvaret for de to teams, der i dag udfører budget- og regnskabsopgaverne. Hvert team ledes af en teamleder og består samlet af ca. 34 medarbejdere. Du vil i samarbejde med de to teamledere få det overordnede ledelsesansvar for budget og regnskab, løbende rapportering, økonomi- og budgetanalyser, revision, ledelsesinformation og analyser af aktivitetsdata, ledelsestilsyn mm.  
 
Som økonomichef i administrativt ressourcecenter har du sammen med din chefkollega i centeret det direkte ledelsesansvar for ledelsen af en administrativ afdeling med omkring 180 ansatte.   
 
På den korte bane vil de centrale opgaver være:  
  • Ansvar for at drive den igangsatte udvikling af forvaltningens samlede økonomistyring  
  • Styrke kvaliteten af regnskabsprocesserne på tværs af forvaltningen  
  • Understøtte sikker drift og styr på økonomien på tværs af forvaltningen  
  • Servicere direktionen, borgmesteren og de politiske udvalg med materiale af høj kvalitet i forbindelse med den løbende rapportering og i forbindelse med budgetproces og regnskabsafslutning  
  • Medvirke til den igangsatte reorganisering af administrativt ressourcecenter   
Hvad kræver det af dig?  
Som økonomichef er du en del af flere arbejdsfællesskaber. Du har en chefkollega i centret, du har et centerfællesskab med det faglige ressourcecenter, du er en del af en chefgruppe på samlet set 13 kollegaer– og så refererer du til forvaltningens administrerende direktør og skal arbejde sammen med hele direktionen. Du skal således være fabelagtig til at samarbejde og hjælpe andre til at blive endnu bedre, end de ville være, hvis du ikke var med på holdet!  
 
Du skal desuden være god til at lede – både medarbejdere og andre ledere, og du skal med naturlig autoritet og visionær ledelse kunne samle medarbejdere og ledere og skabe arbejdsglæde.  
 
Samtidigt forventer vi, at du  
  • har solid erfaring med økonomistyring, budget og regnskab  
  • sætter en ære i grundighed og kvalitet  
  • har relevant akademisk baggrund og en stærk økonomifaglighed  
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk styret organisation  
  • har god helhedsforståelse og organisatorisk blik   
Ansættelsesvilkår  
Stillingen besættes på overenskomstvilkår. Vi tilbyder en årsløn på 830.000 kr. ekskl. pension. Tiltrædelse pr. 1. august 2019.  
 
Yderligere information
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til ressourcedirektør Nicolai Kragh Petersen på 2875 2937 eller partner i Genitor Jens Marcussen på 3141 0587.
Yderligere oplysninger om Børne- og Ungdomsforvaltningen findes på www.kk.dk.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 2. juni 2019 
 
Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningen har et årligt budget på 10,6 mia. kr. og ca. 18.000 medarbejdere og over 100.000 brugere. Forvaltningen har ansvar for kommunens aktiviteter for børn og unge fra 0-18 år, herunder folkeskoler, dagtilbud, specialinstitutioner, fritidsinstitutioner, fritidscentre, sundhedspleje, tandpleje m.v.   
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023696Phoenix-abc2b5ed12019-05-14T10:00:32.680Økonomichef til Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune
Vil du være med til at skabe 10 procent af Danmarks fremtid?  
 
Danmarks største forvaltning søger ny økonomichef. Kan du styre 10,6 mia. kr., og har du lyst til at bidrage til at udvikle og implementere økonomistyring og være direktionens strategiske sparringspartner på det økonomiske område – så se her.  
 
Vores skoler, dagtilbud og fritidstilbud skal give alle kommunens børn og unge de bedste muligheder for at udleve deres drømme, og det fordrer en forvaltning, der aflaster de administrative opgaver og understøtter den faglige udvikling. Til at lede de administrative opgaver og understøtte den faglige udvikling har forvaltningen et administrativt ressourcecenter og et fagligt center, der hver ledes af to centerchefer.  
 
Den ene af chefstillingerne i vores administrative center er ledig, og vi søger derfor en økonomichef med stærk lederprofil og tung økonomisk erfaring. Du skal have mod på at drive udviklingen af forvaltningens økonomistyring og sikre etableringen af en sammenhængende understøttelse fra forvaltning til skoler og institutioner.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt – og nej, der er ikke en intern ansøger, der står i kø til stillingen.  
 
Opgaven  
Økonomichefen har ansvaret for de to teams, der i dag udfører budget- og regnskabsopgaverne. Hvert team ledes af en teamleder og består samlet af ca. 34 medarbejdere. Du vil i samarbejde med de to teamledere få det overordnede ledelsesansvar for budget og regnskab, løbende rapportering, økonomi- og budgetanalyser, revision, ledelsesinformation og analyser af aktivitetsdata, ledelsestilsyn mm.  
 
Som økonomichef i administrativt ressourcecenter har du sammen med din chefkollega i centeret det direkte ledelsesansvar for ledelsen af en administrativ afdeling med omkring 180 ansatte.   
 
På den korte bane vil de centrale opgaver være:  
  • Ansvar for at drive den igangsatte udvikling af forvaltningens samlede økonomistyring  
  • Styrke kvaliteten af regnskabsprocesserne på tværs af forvaltningen  
  • Understøtte sikker drift og styr på økonomien på tværs af forvaltningen  
  • Servicere direktionen, borgmesteren og de politiske udvalg med materiale af høj kvalitet i forbindelse med den løbende rapportering og i forbindelse med budgetproces og regnskabsafslutning  
  • Medvirke til den igangsatte reorganisering af administrativt ressourcecenter   
Hvad kræver det af dig?  
Som økonomichef er du en del af flere arbejdsfællesskaber. Du har en chefkollega i centret, du har et centerfællesskab med det faglige ressourcecenter, du er en del af en chefgruppe på samlet set 13 kollegaer– og så refererer du til forvaltningens administrerende direktør og skal arbejde sammen med hele direktionen. Du skal således være fabelagtig til at samarbejde og hjælpe andre til at blive endnu bedre, end de ville være, hvis du ikke var med på holdet!  
 
Du skal desuden være god til at lede – både medarbejdere og andre ledere, og du skal med naturlig autoritet og visionær ledelse kunne samle medarbejdere og ledere og skabe arbejdsglæde.  
 
Samtidigt forventer vi, at du  
  • har solid erfaring med økonomistyring, budget og regnskab  
  • sætter en ære i grundighed og kvalitet  
  • har relevant akademisk baggrund og en stærk økonomifaglighed  
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk styret organisation  
  • har god helhedsforståelse og organisatorisk blik   
Ansættelsesvilkår  
Stillingen besættes på overenskomstvilkår. Vi tilbyder en årsløn på 830.000 kr. ekskl. pension. Tiltrædelse pr. 1. august 2019.  
 
Yderligere information
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til ressourcedirektør Nicolai Kragh Petersen på 2875 2937 eller partner i Genitor Jens Marcussen på 3141 0587.
Yderligere oplysninger om Børne- og Ungdomsforvaltningen findes på www.kk.dk.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 2. juni 2019 
 
Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningen har et årligt budget på 10,6 mia. kr. og ca. 18.000 medarbejdere og over 100.000 brugere. Forvaltningen har ansvar for kommunens aktiviteter for børn og unge fra 0-18 år, herunder folkeskoler, dagtilbud, specialinstitutioner, fritidsinstitutioner, fritidscentre, sundhedspleje, tandpleje m.v.   
 
2019-06-03T00:55:15.997 Vil du være med til at skabe 10 procent af Danmarks fremtid? Danmarks største forvaltning søger ny økonomichef. Kan du styre 10,6 mia. kr., og har du lyst til at bidrage til at udvikle og implementere økonomistyring og være direktionens strategiske sparringspartner på det økonomiske område så se her. Vores skoler, dagtilbud og fritidstilbud skal give alle kommunens børn og unge de bedste muligheder for at udleve deres drømme, og det fordrer en forvaltning, der aflaster de administrative opgaver og understøtter den faglige udvikling. Til at lede de administrative opgaver og understøtte den faglige udvikling har forvaltningen et administrativt ressourcecenter og et fagligt center, der hver ledes af to centerchefer. Den ene af chefstillingerne i vores administrative center er ledig, og vi søger derfor en økonomichef med stærk lederprofil og tung økonomisk erfaring. Du skal have mod på at drive udviklingen af forvaltningens økonomistyring og sikre etableringen af en sammenhængende understøttelse fra forvaltning til skoler og institutioner. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og nej, der er ikke en intern ansøger, der står i kø til stillingen. Opgaven Økonomichefen har ansvaret for de to teams, der i dag udfører budget- og regnskabsopgaverne. Hvert team ledes af en teamleder og består samlet af ca. 34 medarbejdere. Du vil i samarbejde med de to teamledere få det overordnede ledelsesansvar for budget og regnskab, løbende rapportering, økonomi- og budgetanalyser, revision, ledelsesinformation og analyser af aktivitetsdata, ledelsestilsyn mm. Som økonomichef i administrativt ressourcecenter har du sammen med din chefkollega i centeret det direkte ledelsesansvar for ledelsen af en administrativ afdeling med omkring 180 ansatte. På den korte bane vil de centrale opgaver være: Ansvar for at drive den igangsatte udvikling af forvaltningens samlede økonomistyring Styrke kvaliteten af regnskabsprocesserne på tværs af forvaltningen Understøtte sikker drift og styr på økonomien på tværs af forvaltningen Servicere direktionen, borgmesteren og de politiske udvalg med materiale af høj kvalitet i forbindelse med den løbende rapportering og i forbindelse med budgetproces og regnskabsafslutning Medvirke til den igangsatte reorganisering af administrativt ressourcecenter Hvad kræver det af dig? Som økonomichef er du en del af flere arbejdsfællesskaber. Du har en chefkollega i centret, du har et centerfællesskab med det faglige ressourcecenter, du er en del af en chefgruppe på samlet set 13 kollegaer og så refererer du til forvaltningens administrerende direktør og skal arbejde sammen med hele direktionen. Du skal således være fabelagtig til at samarbejde og hjælpe andre til at blive endnu bedre, end de ville være, hvis du ikke var med på holdet! Du skal desuden være god til at lede både medarbejdere og andre ledere, og du skal med naturlig autoritet og visionær ledelse kunne samle medarbejdere og ledere og skabe arbejdsglæde. Samtidigt forventer vi, at du har solid erfaring med økonomistyring, budget og regnskab sætter en ære i grundighed og kvalitet har relevant akademisk baggrund og en stærk økonomifaglighed har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk styret organisation har god helhedsforståelse og organisatorisk blik Ansættelsesvilkår Stillingen besættes på overenskomstvilkår. Vi tilbyder en årsløn på 830.000 kr. ekskl. pension. Tiltrædelse pr. 1. august 2019. Yderligere information Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til ressourcedirektør Nicolai Kragh Petersen på 2875 2937 eller partner i Genitor Jens Marcussen på 3141 0587. Yderligere oplysninger om Børne- og Ungdomsforvaltningen findes på www.kk.dk. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 2. juni 2019 Børne- og Ungdomsforvaltningen Børne- og Ungdomsforvaltningen har et årligt budget på 10,6 mia. kr. og ca. 18.000 medarbejdere og over 100.000 brugere. Forvaltningen har ansvar for kommunens aktiviteter for børn og unge fra 0-18 år, herunder folkeskoler, dagtilbud, specialinstitutioner, fritidsinstitutioner, fritidscentre, sundhedspleje, tandpleje m.v.10Phoenixabc2b5ed101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158330&DepartmentId=19170&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3526979Ressourcestyring11Gyldenløvesgade 151600København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent760375KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15833000014-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abc2b5edhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=abc2b5edhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abc2b5ed&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abc2b5ed&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123208Chef6Ledelse361811144mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK