Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomichef til CareLink A/S

CareLink er i fortsat rivende udvikling, og søger en dynamisk medarbejder til at holde styr på de økonomiske processer. CareLink er en sundhedsfaglig vikar virksomhed, Der er tale om en attraktiv og udfordrende stilling i en af branchens største og hurtigst voksende virksomheder.

Stillingen:
Du får det samlede ansvar for økonomiområdet, ansvaret omfatter funktionerne finans, regnskab og løn. Afdelingen varetager desuden økonomifunktionen for søsterselskabet Privatplejen APS. Afdelingen omfatter en stab på 3 medarbejdere.

Vores nye økonomichef skal sikre kvalitet og grundighed i virksomhedens økonomistyring og rapportering og ikke mindst understøtte de lokale forretningsenheder og ledere med fokuserede nøgletal og analyser, som sikrer at de kan holde fokus på kunder, medarbejdere og rettidige beslutninger i forhold til indfrielse af de forretningsmæssige mål og budgetter.

Med direkte reference til virksomhedens adm. direktør og som medlem af lederteamet forventes økonomichefen, at sikre et højt niveau i de økonomiske beregninger og analyser, som understøtter såvel lederteamets som ejernes drøftelser og beslutninger. Økonomichefen forventes endvidere at kunne udfordre og bidrage med konstruktive forslag og ideer til selskabets generelle drift og udvikling.

Det bliver endvidere en vigtig opgave, at sikre en effektiv og hensigtsmæssig drift og organisering af økonomiområdets funktioner og arbejdsprocesser.
 
 Økonomichefens vigtigste opgaver omfatter:

  • Håndtering af data i alle It. systemer
  • Behandling af løn og fakturering
  • Måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Budgetlægning & forecasts
  • Likviditets- og risikostyring
  • Indkøb og administration af kontorlejemål
  • Forsikrings- og pensionsaftaler
  • Ledelse og udvikling af økonomiområdets medarbejdere
  • Deltagelse i leder- & bestyrelsesmøder
  • Kontakt til revisor, bank, forsikring og andre finansielle interessenter

Profil:
Vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende stilling i en større virksomhed og/eller fra en relevant stilling i revisionsbranchen. Du har en økonomisk baggrund og uddannelse – gerne som statsautoriseret revisor eller cand.merc.aud.
Som person er du kendetegnet ved at arbejde struktureret og analytisk, og du er ikke bange for selv at ’smøge ærmerne op’ og gå ned i tallene. Du skal kunne sikre en optimal balance mellem den daglige ’her & nu’ performance og den mere langsigtede strategiske udvikling og målindfrielse.
Som leder er du tillidsvækkende, motiverende, har gode kommunikative evner og en stærk kundeorientering og beslutningsevne. Du er præcis og kvalitetsbevidst og kan lide at arbejde i en organisation med en uformel omgangstone og med frihed og råderum.

Domicil:
CareLink har hovedkontor i Randers, hvor også økonomifunktionen har sit team og sit arbejdsmæssige udgangspunkt. Ellers er organisationen og lederteamet meget decentralt placeret og en stor del af den daglige kommunikation foregår således via telefon og andre elektroniske kommunikationsmidler.

Du tilbydes en gagepakke, der modsvarer jobbet og dine kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt:
Er du vores nye kollega, så send din ansøgning og relevante dokumenter pr. mail til: mly@carelink.dk
Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb. Vi forventer at vores nye økonomichef tiltræder senest d. 1. april 2018, men meget gerne før.

Du kan læse mere om virksomheden på carelink.dk. Nærmere oplysninger om jobbet kan fås hos adm. direktør Mette Lynggren på mobil 30276978

Om CareLink A/S
CareLink A/S er et danskejet vikarbureau, der er specialister indenfor formidling af medarbejdere til sundhedssektoren. Virksomheden har hovedsæde i Randers, og to øvrige afdelinger i henholdsvis Aalborg og København.
Nære relationer og indgående kendskab til medarbejdere og kunders behov, er grundstenene i CareLink. Den gode personlige kontakt er det, der gør os i stand til at udvælge den rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og skabe kvalitet for vore kunder.

CareLink A/S er i kraftig vækst og vi er stolte af at vi i år har modtaget en Gazelle og igen er blevet nomineret til Entrepreneur of the year.
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329760538Phoenix-3ddf0e2412018-02-13T11:02:02.350Økonomichef til CareLink A/S

CareLink er i fortsat rivende udvikling, og søger en dynamisk medarbejder til at holde styr på de økonomiske processer. CareLink er en sundhedsfaglig vikar virksomhed, Der er tale om en attraktiv og udfordrende stilling i en af branchens største og hurtigst voksende virksomheder.

Stillingen:
Du får det samlede ansvar for økonomiområdet, ansvaret omfatter funktionerne finans, regnskab og løn. Afdelingen varetager desuden økonomifunktionen for søsterselskabet Privatplejen APS. Afdelingen omfatter en stab på 3 medarbejdere.

Vores nye økonomichef skal sikre kvalitet og grundighed i virksomhedens økonomistyring og rapportering og ikke mindst understøtte de lokale forretningsenheder og ledere med fokuserede nøgletal og analyser, som sikrer at de kan holde fokus på kunder, medarbejdere og rettidige beslutninger i forhold til indfrielse af de forretningsmæssige mål og budgetter.

Med direkte reference til virksomhedens adm. direktør og som medlem af lederteamet forventes økonomichefen, at sikre et højt niveau i de økonomiske beregninger og analyser, som understøtter såvel lederteamets som ejernes drøftelser og beslutninger. Økonomichefen forventes endvidere at kunne udfordre og bidrage med konstruktive forslag og ideer til selskabets generelle drift og udvikling.

Det bliver endvidere en vigtig opgave, at sikre en effektiv og hensigtsmæssig drift og organisering af økonomiområdets funktioner og arbejdsprocesser.
 
 Økonomichefens vigtigste opgaver omfatter:

  • Håndtering af data i alle It. systemer
  • Behandling af løn og fakturering
  • Måneds-, kvartals- og årsregnskaber
  • Budgetlægning & forecasts
  • Likviditets- og risikostyring
  • Indkøb og administration af kontorlejemål
  • Forsikrings- og pensionsaftaler
  • Ledelse og udvikling af økonomiområdets medarbejdere
  • Deltagelse i leder- & bestyrelsesmøder
  • Kontakt til revisor, bank, forsikring og andre finansielle interessenter

Profil:
Vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende stilling i en større virksomhed og/eller fra en relevant stilling i revisionsbranchen. Du har en økonomisk baggrund og uddannelse – gerne som statsautoriseret revisor eller cand.merc.aud.
Som person er du kendetegnet ved at arbejde struktureret og analytisk, og du er ikke bange for selv at ’smøge ærmerne op’ og gå ned i tallene. Du skal kunne sikre en optimal balance mellem den daglige ’her & nu’ performance og den mere langsigtede strategiske udvikling og målindfrielse.
Som leder er du tillidsvækkende, motiverende, har gode kommunikative evner og en stærk kundeorientering og beslutningsevne. Du er præcis og kvalitetsbevidst og kan lide at arbejde i en organisation med en uformel omgangstone og med frihed og råderum.

Domicil:
CareLink har hovedkontor i Randers, hvor også økonomifunktionen har sit team og sit arbejdsmæssige udgangspunkt. Ellers er organisationen og lederteamet meget decentralt placeret og en stor del af den daglige kommunikation foregår således via telefon og andre elektroniske kommunikationsmidler.

Du tilbydes en gagepakke, der modsvarer jobbet og dine kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt:
Er du vores nye kollega, så send din ansøgning og relevante dokumenter pr. mail til: mly@carelink.dk
Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb. Vi forventer at vores nye økonomichef tiltræder senest d. 1. april 2018, men meget gerne før.

Du kan læse mere om virksomheden på carelink.dk. Nærmere oplysninger om jobbet kan fås hos adm. direktør Mette Lynggren på mobil 30276978

Om CareLink A/S
CareLink A/S er et danskejet vikarbureau, der er specialister indenfor formidling af medarbejdere til sundhedssektoren. Virksomheden har hovedsæde i Randers, og to øvrige afdelinger i henholdsvis Aalborg og København.
Nære relationer og indgående kendskab til medarbejdere og kunders behov, er grundstenene i CareLink. Den gode personlige kontakt er det, der gør os i stand til at udvælge den rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og skabe kvalitet for vore kunder.

CareLink A/S er i kraftig vækst og vi er stolte af at vi i år har modtaget en Gazelle og igen er blevet nomineret til Entrepreneur of the year.
 
 

2018-02-23T02:00:37.350 CareLink er i fortsat rivende udvikling, og søger en dynamisk medarbejder til at holde styr på de økonomiske processer. CareLink er en sundhedsfaglig vikar virksomhed, Der er tale om en attraktiv og udfordrende stilling i en af branchens største og hurtigst voksende virksomheder.Stillingen:Du får det samlede ansvar for økonomiområdet, ansvaret omfatter funktionerne finans, regnskab og løn. Afdelingen varetager desuden økonomifunktionen for søsterselskabet Privatplejen APS. Afdelingen omfatter en stab på 3 medarbejdere.Vores nye økonomichef skal sikre kvalitet og grundighed i virksomhedens økonomistyring og rapportering og ikke mindst understøtte de lokale forretningsenheder og ledere med fokuserede nøgletal og analyser, som sikrer at de kan holde fokus på kunder, medarbejdere og rettidige beslutninger i forhold til indfrielse af de forretningsmæssige mål og budgetter.Med direkte reference til virksomhedens adm. direktør og som medlem af lederteamet forventes økonomichefen, at sikre et højt niveau i de økonomiske beregninger og analyser, som understøtter såvel lederteamets som ejernes drøftelser og beslutninger. Økonomichefen forventes endvidere at kunne udfordre og bidrage med konstruktive forslag og ideer til selskabets generelle drift og udvikling.Det bliver endvidere en vigtig opgave, at sikre en effektiv og hensigtsmæssig drift og organisering af økonomiområdets funktioner og arbejdsprocesser. Økonomichefens vigtigste opgaver omfatter: Håndtering af data i alle It. systemerBehandling af løn og faktureringMåneds-, kvartals- og årsregnskaberBudgetlægning forecastsLikviditets- og risikostyringIndkøb og administration af kontorlejemålForsikrings- og pensionsaftalerLedelse og udvikling af økonomiområdets medarbejdereDeltagelse i leder- bestyrelsesmøderKontakt til revisor, bank, forsikring og andre finansielle interessenterProfil:Vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende stilling i en større virksomhed og eller fra en relevant stilling i revisionsbranchen. Du har en økonomisk baggrund og uddannelse gerne som statsautoriseret revisor eller cand.merc.aud.Som person er du kendetegnet ved at arbejde struktureret og analytisk, og du er ikke bange for selv at smøge ærmerne op og gå ned i tallene. Du skal kunne sikre en optimal balance mellem den daglige her nu performance og den mere langsigtede strategiske udvikling og målindfrielse.Som leder er du tillidsvækkende, motiverende, har gode kommunikative evner og en stærk kundeorientering og beslutningsevne. Du er præcis og kvalitetsbevidst og kan lide at arbejde i en organisation med en uformel omgangstone og med frihed og råderum.Domicil:CareLink har hovedkontor i Randers, hvor også økonomifunktionen har sit team og sit arbejdsmæssige udgangspunkt. Ellers er organisationen og lederteamet meget decentralt placeret og en stor del af den daglige kommunikation foregår således via telefon og andre elektroniske kommunikationsmidler.Du tilbydes en gagepakke, der modsvarer jobbet og dine kvalifikationer.Ansøgning og kontakt:Er du vores nye kollega, så send din ansøgning og relevante dokumenter pr. mail til: mly@carelink.dkVi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb. Vi forventer at vores nye økonomichef tiltræder senest d. 1. april 2018, men meget gerne før.Du kan læse mere om virksomheden på carelink.dk. Nærmere oplysninger om jobbet kan fås hos adm. direktør Mette Lynggren på mobil 30276978Om CareLink A SCareLink A S er et danskejet vikarbureau, der er specialister indenfor formidling af medarbejdere til sundhedssektoren. Virksomheden har hovedsæde i Randers, og to øvrige afdelinger i henholdsvis Aalborg og København.Nære relationer og indgående kendskab til medarbejdere og kunders behov, er grundstenene i CareLink. Den gode personlige kontakt er det, der gør os i stand til at udvælge den rigtige medarbejder til hvert enkelt job, og skabe kvalitet for vore kunder.CareLink A S er i kraftig vækst og vi er stolte af at vi i år har modtaget en Gazelle og igen er blevet nomineret til Entrepreneur of the year.10Phoenix3ddf0e24101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-22T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskov3110726CareLink A/S11Kristrupvej 378960Randers SØDKDanmarkORS/3ddf0e24_logo.pngORS/Small/3ddf0e24_logo.png0
mly@carelink.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent525513PhoenixPremium+0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ddf0e24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ddf0e24https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ddf0e24&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3ddf0e24&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Økonomichef lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale123117Økonomichef3Økonomi353021244mly@carelink.dkmly@carelink.dkDKDanmarkDKDanmark329915039Finance Manager - MyPlanet and MarcoPoloRobot Travelopia is a pioneer in the specialist travel sector, operating across the globe, with a portfolio of more than 50 independently operated brands, most of which are leaders in their sector. Bespoke multi-centre holidays, sailing holidays, safaris, adventure holidays, sports tours, arctic expeditions our brands are as diverse as they are exciting, creating unforgettable experiences for customers across the world. The Tailormade Division of Travelopia encompasses brands in the UK, Ireland and Scandinavia, and this role will be the Finance Manager of the Scandinavian brands MyPlanet and MarcoPolo. We offer … We consider ourselves one of Scandinavia s most ambitious tour operators, and our new Finance Manager will be working with passionate and committed colleagues in an exciting and fast-paced environment. Our customers have high expectations which we constantly strive to satisfy by hiring and retaining the best people. We offer an attractive compensation package including e.g. pension scheme, health insurance and a variety of benefits to support this. You will be working closely with a number of the organization s key members, and there will be plenty of opportunity to bring into play your competencies and to influence the development of your role. What you will do … Our Finance Manager will have full ownership of business P L, cash flow and KPI reporting. An important part of the role is to take responsibility for and drive local optimization and performance not only within finance but also within sales in collaboration with the Sales Management. You will provide senior business partnering to the General Manager and will work closely with the local management team in general. Also, you will work closely with the Group Treasury Manager and the Financial Accountant for Scandinavia as a number of financial areas reside in the UK, and no other members of the finance team are based in Scandinavia. For a detailed description of the role please visit: https: www.myplanet.dk job-hos-myplanet We are looking for … An experienced finance professional with a minimum of 5 years experience, commercial finance experience in the industry or in the advisory arm of an accounting firm is preferable. You will have excellent working knowledge of Excel and will be able to use business intelligence software such as SQL, Power BI and Google Analytics. You are able to build relationships and feel comfortable communicating across all levels of the organization with external partners and with public authorities. You are flexible and can work under pressure while still meeting deadlines. When required, you will take the time to dive into the detail. You are fluent in Danish and proficient in English, written and spoken. About our brands… MyPlanet was founded in 1963 and has always been known for delivering a high level of service and exceptional destination expertise. MyPlanet is present in Sweden and Denmark and is the leading provider of tailormade holidays to Australia, New Zealand, South Africa, Canada and the USA. MyPlanet offers value for money with a strong focus on multi-destination trips as well as self-drive in either car or camper, but also trips involving train travels and cruise ships. Visit MyPlanet at http: www.myplanet.dk MarcoPolo was founded in 1982 and specialises in tailormade long haul holidays to exotic destinations outside of Europe. Often with a touch of adventure combined with high quality accommodation and very personalized service. Primary destinations are Asia, Latin America, North Amerika, Oceania and South Africa. MarcoPolo has a unique position in the Danish travel market among quality-conscious and discerning travellers. Visit MarcoPolo at http: www.marcopolo.dk Practical information… Location: Søren Frichs Vej 3, 8000 Århus C Application deadline: Ongoing, we do not close the vacancy until we find the right candidate. Job type: Full time, permanent Start date: As soon as possible Please submit your application and your CV in English to job@myplanet.dk. For questions or for a detailed description of the role, please contact General Manager Anders H. Ulsøe at ahu@myplanet.dk or 45 2778 3569.

Travelopia is a pioneer in the specialist travel sector, operating across the globe, with a portfolio of more than 50 independently operated brands, most of which are leaders in their sector. Bespoke multi-centre holidays, sailing holidays, safaris, adventure holidays, sports tours, arctic expeditions – our brands are as diverse as they are exciting, creating unforgettable experiences for customers across the world.

The Tailormade Division of Travelopia encompasses brands in the UK, Ireland and Scandinavia, and this role will be the Finance Manager of the Scandinavian brands; MyPlanet and MarcoPolo.

We offer …

We consider ourselves one of Scandinavia’s most ambitious tour operators, and our new Finance Manager will be working with passionate and committed colleagues in an exciting and fast-paced environment. Our customers have high expectations which we constantly strive to satisfy by hiring and retaining the best people. We offer an attractive compensation package including e.g. pension scheme, health insurance and a variety of benefits to support this. You will be working closely with a number of the organization’s key members, and there will be plenty of opportunity to bring into play your competencies and to influence the development of your role.  

What you will do …

Our Finance Manager will have full ownership of business P&L, cash flow and KPI reporting. An important part of the role is to take responsibility for and drive local optimization and performance not only within finance but also within sales in collaboration with the Sales Management. You will provide senior business partnering to the General Manager and will work closely with the local management team in general. Also, you will work closely with the Group Treasury Manager and the Financial Accountant for Scandinavia as a number of financial areas reside in the UK, and no other members of the finance team are based in Scandinavia.

For a detailed description of the role please visit: https://www.myplanet.dk/job-hos-myplanet

We are looking for …

An experienced finance professional with a minimum of 5 years’ experience, commercial finance experience in the industry or in the advisory arm of an accounting firm is preferable. You will have excellent working knowledge of Excel and will be able to use business intelligence software such as SQL, Power BI and Google Analytics.

You are able to build relationships and feel comfortable communicating across all levels of the organization with external partners and with public authorities.

You are flexible and can work under pressure while still meeting deadlines. When required, you will take the time to dive into the detail.

You are fluent in Danish and proficient in English, written and spoken.

About our brands…

MyPlanet was founded in 1963 and has always been known for delivering a high level of service and exceptional destination expertise. MyPlanet is present in Sweden and Denmark and is the leading provider of tailormade holidays to Australia, New Zealand, South Africa, Canada and the USA. MyPlanet offers value for money with a strong focus on multi-destination trips as well as self-drive in either car or camper, but also trips involving train travels and cruise ships. Visit MyPlanet at http://www.myplanet.dk

MarcoPolo was founded in 1982 and specialises in tailormade long haul holidays to exotic destinations outside of Europe. Often with a touch of adventure combined with high quality accommodation and very personalized service. Primary destinations are Asia, Latin America, North Amerika, Oceania and South Africa. MarcoPolo has a unique position in the Danish travel market among quality-conscious and discerning travellers. Visit MarcoPolo at http://www.marcopolo.dk

Practical information…

Location: Søren Frichs Vej 3, 8000 Århus C

Application deadline: Ongoing, we do not close the vacancy until we find the right candidate.

Job type: Full time, permanent

Start date: As soon as possible

Please submit your application and your CV in English to job@myplanet.dk. For questions or for a detailed description of the role, please contact General Manager Anders H. Ulsøe at ahu@myplanet.dk or +45 2778 3569.

 

MYPLANET INTERNATIONAL A/SAarhus2018-11-20T00:00:002019-01-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Finance Manager - MyPlanet and MarcoPolo

MYPLANET INTERNATIONAL A/S

Aarhus
Travelopia is a pioneer in the specialist travel sector, operating across the globe, with a portfolio of more than 50 independently operated brands, most of which are leaders in their sector. Bespoke multi-centre holidays, sailing holidays, safaris,...
Indrykket:20. november 2018
Udløbsdato:15. januar 2019