Økonomichef til vækstvirksomhed i detail

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kirppu har siden opstart i 2014 haft fart på med at åbne nye butikker og rejsen fortsætter. Vi har i dag 20 butikker rundt i hele landet og flere er på vej. Vores loppesupermarkeder arbejder i snitfladen mellem bæredygtighed, genbrug og oplevelsesøkonomi i et koncept der fungerer rigtigt godt – vi var de første på markedet og er i dag også klar markedsleder.

Vi ønsker en økonomichef der kan fortsætte og understøtte udviklingen og på lidt længere sigt hjælpe os med at få udbredt vores koncept til udlandet.

Du bliver en del af vores øverste ledelsesteam hvor ordet er frit og indflydelsen er stor.

Vi har i dag en veletableret økonomiafdeling med 2 medarbejdere udover økonomichefen.

 

Dine arbejdsopgaver vil b.la. bestå af:

  • Ledelse af økonomiafdelingen og faglig sparring for medarbejdere
  • Understøtte ledelsesgruppen og alle vores butikschefer
  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber (pt. 21 selskaber)
  • Udvikling af rapportering
  • Udarbejdelse af investeringsbudgetter for nye butikker
  • Udarbejdelse af årsbudgetter
  • Rapportering til direktion og bestyrelse
  • Deltage i eller ansvar for IT-udvikling af vores systemer
  • Kontakt til bank, revision mfl.

Opgaverne er mange og kan vinkles efter interesse for den rigtige kandidat

Du vil referere direkte til vores adm. direktør.

Du vil få stor indflydelse på virksomheden og vores udvikling. 3-4 gange årligt afholdes der butikschefmøder rundt om i landet, hvor hele hovedkontoret også deltager. Derudover vil der være lidt anden rejseaktivitet til vores butikker.

Hvem er du?  

Du har en relevant højere faglig uddannelse og en del erfaring inden for økonomiområdet. Du arbejder i dag som controller, revisor, økonomichef/regnskabschef og trænger til nye udfordringer – eller større indflydelse.

Du har stor erfaring med Excel og økonomisystemer. Vi bruger NAV – Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Hvad tilbyder vi?

Et spændende job i vækstvirksomhed der gerne vil ændre verden – én butik ad gangen og et marked ad gangen. Du vil arbejde på vores helt nye hovedkontor i Hillerød – tæt ved motorvej og let tilgængeligt med offentlig transport.

Du vil få et job hvor din indflydelse og arbejdsindsats virkelig er værdifuld. Der vil være mulighed for personlig- og faglig udvikling.

En arbejdsplads med familiær stemning og iværksætterånd og hvor alle kan give en hånd med der hvor det behøves.

Jobbet er fuldtid og vi tilbyder en lønpakke der afspejler kravene i jobbet og din baggrund.

Tiltrædelse hurtigst muligt – men vi venter naturligvis gerne på den rigtige kandidat.


Yderligere information 


Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte adm. direktør Morten Bøjland på 28 25 01 80.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomichef til vækstvirksomhed i detail

Kirppu har siden opstart i 2014 haft fart på med at åbne nye butikker og rejsen fortsætter. Vi har i dag 20 butikker rundt i hele landet og flere er på vej. Vores loppesupermarkeder arbejder i snitfladen mellem bæredygtighed, genbrug og oplevelsesøkonomi i et koncept der fungerer rigtigt godt – vi var de første på markedet og er i dag også klar markedsleder.

Vi ønsker en økonomichef der kan fortsætte og understøtte udviklingen og på lidt længere sigt hjælpe os med at få udbredt vores koncept til udlandet.

Du bliver en del af vores øverste ledelsesteam hvor ordet er frit og indflydelsen er stor.

Vi har i dag en veletableret økonomiafdeling med 2 medarbejdere udover økonomichefen.

 

Dine arbejdsopgaver vil b.la. bestå af:

  • Ledelse af økonomiafdelingen og faglig sparring for medarbejdere
  • Understøtte ledelsesgruppen og alle vores butikschefer
  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber (pt. 21 selskaber)
  • Udvikling af rapportering
  • Udarbejdelse af investeringsbudgetter for nye butikker
  • Udarbejdelse af årsbudgetter
  • Rapportering til direktion og bestyrelse
  • Deltage i eller ansvar for IT-udvikling af vores systemer
  • Kontakt til bank, revision mfl.

Opgaverne er mange og kan vinkles efter interesse for den rigtige kandidat

Du vil referere direkte til vores adm. direktør.

Du vil få stor indflydelse på virksomheden og vores udvikling. 3-4 gange årligt afholdes der butikschefmøder rundt om i landet, hvor hele hovedkontoret også deltager. Derudover vil der være lidt anden rejseaktivitet til vores butikker.

Hvem er du?  

Du har en relevant højere faglig uddannelse og en del erfaring inden for økonomiområdet. Du arbejder i dag som controller, revisor, økonomichef/regnskabschef og trænger til nye udfordringer – eller større indflydelse.

Du har stor erfaring med Excel og økonomisystemer. Vi bruger NAV – Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Hvad tilbyder vi?

Et spændende job i vækstvirksomhed der gerne vil ændre verden – én butik ad gangen og et marked ad gangen. Du vil arbejde på vores helt nye hovedkontor i Hillerød – tæt ved motorvej og let tilgængeligt med offentlig transport.

Du vil få et job hvor din indflydelse og arbejdsindsats virkelig er værdifuld. Der vil være mulighed for personlig- og faglig udvikling.

En arbejdsplads med familiær stemning og iværksætterånd og hvor alle kan give en hånd med der hvor det behøves.

Jobbet er fuldtid og vi tilbyder en lønpakke der afspejler kravene i jobbet og din baggrund.

Tiltrædelse hurtigst muligt – men vi venter naturligvis gerne på den rigtige kandidat.


Yderligere information 


Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte adm. direktør Morten Bøjland på 28 25 01 80.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.