Økonomicontroller

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Financial Controller / Bogholder
Drømmer du om en karriere inden for controlling i en international koncern? Har du lyst til at udvikle dig og vokse sammen med verdens 3. største skomærke?

Vi leder efter en ambitiøs og struktureret Financial Controller / Bogholder med god regnskabsforståelse, som er klar til at tage næste skridt i sin karriere. Du bliver en del af et dynamisk team på 7 personer, som varetager alle finansielle opgaver for koncernen på tværs af geografiske markeder og forretningsområder inden for BtC og BtB salg.  Vi har hver vores spidskompetencer, men samtidig er det vigtigt for os at kunne arbejde på tværs og løfte i fællesskab.

 

Om Sports Connection:

Sports Connection har forhandlingen af Skechers i hele Norden. Vi har hovedsæde i Esbjerg og 8 datterselskaber i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Tyskland. 

Du bliver del af en flad organisation med kort vej fra idé til beslutning og handling. Vi er ejer-ledet og du vil hurtigt mærke energien i organisationen som stammer fra den gode balance mellem ambitiøst købmandskab, vindermentalitet og "vi kærer os om hinanden" indstilling.

Sports Connection og Skechers brandet er vækstet kraftigt de seneste år, og vores planer for fremtiden er ambitiøse! Derfor ønsker vi nu at udvide vores Finance Team med en målrettet Financial Controller / Bogholder, der kan være med til at sikre udvikling og høj kvalitet.

 

Om jobbet:

Du får muligheden for at arbejde med et bredt spektrum af opgaver inden for controlling samt økonomi & regnskab. Du kommer til at supportere kollegaer på tværs af alle niveauer i organisationen og får muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer og styrke din personlige profil i vores team.

Stillingen en nyoprettet og indeholder en bred vifte af alsidige opgaver. En del af jobbet vil være at forberede og aflevere afstemte månedsregnskaber for de enkelte datterselskaber til endelig konsolidering.

Derudover kan følgende opgaver indgå i rollen, afhængig af din profil:

  • Deltagelse i udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber
  • Deltagelse i udarbejdelse af budgetter
  • Deltagelse i digitaliseringsprojekter
  • Bogføring afstemning, og afregning af kreditorer, anlæg og moms samt indsendelse af diverse statistikker til offentlige myndigheder
  • Udarbejdelse af rapporter, der kan hjælpe og supportere andre afdelinger
  • Udarbejdelse af afvigelses- og omkostningsanalyser

 

Om dig:

Du er ambitiøs og brænder for at sikre en effektiv og fejlfri proces. Samtidig er du nysgerrig, udadvendt, proaktiv og har et godt humør. Som person er det vigtigt, at du kan tænke selvstændigt, og at du har en god regnskabsforståelse/interesse, så du trives med at analysere og dykke ned i tallene. Rollen kræver også at du er struktureret, omhyggelig og en god teamplayer. 

Derudover forventer vi at:

  • Du har godt kendskab til regnskab og erfaring med rapportering
  • Du er erfaren bruger af Excel og har du kendskab til Navision er det en fordel
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du har en relevant økonomisk uddannelse (HD, finansøkonom eller lign.)
  • Den ideelle kandidat har nogle års relevant erhvervserfaring, gerne indenfor revision

 

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling i en vækstvirksomhed, hvor udvikling og nytænkning er i hovedsædet. 
  • En afvekslende hverdag i et ambitiøst team, hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer
  • Et inspirerende og dynamisk arbejdsmiljø med kompetente kollegaer, godt humør og en god tone
  • Mulighed for videre- / efteruddannelse
  • Sundhedsforsikring og god kantineordning

 

Rekrutteringsprocessen:

Kan du se dig selv i jobbet? Så send din ansøgning snarest.  Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Tiltrædelse hurtigst muligt.  Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Lykke Schmidt 73709593 eller CFO Rikke Knudsen på 73709592.

SKECHERS er verdens 3. største skomærke. Med over 3700 konceptbutikker globalt, tilbyder SKECHERS et bredt udvalg indenfor lifestyle og performance sko til både damer, herrer og børn. I Norden distribueres SKECHERS af den danske virksomhed Sports Connection ApS. Der er i dag over 170 shop-in-shops, 50 konceptbutikker fordelt med 25 i Danmark, 10 i Sverige, 5 i Norge, 8 i Finland og 2 i Tyskland. Dette antal forventes at stige over de kommende år. Derudover føres SKECHERS mærket hos et stærkt netværk af forhandlere indenfor sko - og sportsbranchen i hele Norden.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Økonomicontroller

Financial Controller / Bogholder
Drømmer du om en karriere inden for controlling i en international koncern? Har du lyst til at udvikle dig og vokse sammen med verdens 3. største skomærke?

Vi leder efter en ambitiøs og struktureret Financial Controller / Bogholder med god regnskabsforståelse, som er klar til at tage næste skridt i sin karriere. Du bliver en del af et dynamisk team på 7 personer, som varetager alle finansielle opgaver for koncernen på tværs af geografiske markeder og forretningsområder inden for BtC og BtB salg.  Vi har hver vores spidskompetencer, men samtidig er det vigtigt for os at kunne arbejde på tværs og løfte i fællesskab.

 

Om Sports Connection:

Sports Connection har forhandlingen af Skechers i hele Norden. Vi har hovedsæde i Esbjerg og 8 datterselskaber i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Tyskland. 

Du bliver del af en flad organisation med kort vej fra idé til beslutning og handling. Vi er ejer-ledet og du vil hurtigt mærke energien i organisationen som stammer fra den gode balance mellem ambitiøst købmandskab, vindermentalitet og "vi kærer os om hinanden" indstilling.

Sports Connection og Skechers brandet er vækstet kraftigt de seneste år, og vores planer for fremtiden er ambitiøse! Derfor ønsker vi nu at udvide vores Finance Team med en målrettet Financial Controller / Bogholder, der kan være med til at sikre udvikling og høj kvalitet.

 

Om jobbet:

Du får muligheden for at arbejde med et bredt spektrum af opgaver inden for controlling samt økonomi & regnskab. Du kommer til at supportere kollegaer på tværs af alle niveauer i organisationen og får muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer og styrke din personlige profil i vores team.

Stillingen en nyoprettet og indeholder en bred vifte af alsidige opgaver. En del af jobbet vil være at forberede og aflevere afstemte månedsregnskaber for de enkelte datterselskaber til endelig konsolidering.

Derudover kan følgende opgaver indgå i rollen, afhængig af din profil:

  • Deltagelse i udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber
  • Deltagelse i udarbejdelse af budgetter
  • Deltagelse i digitaliseringsprojekter
  • Bogføring afstemning, og afregning af kreditorer, anlæg og moms samt indsendelse af diverse statistikker til offentlige myndigheder
  • Udarbejdelse af rapporter, der kan hjælpe og supportere andre afdelinger
  • Udarbejdelse af afvigelses- og omkostningsanalyser

 

Om dig:

Du er ambitiøs og brænder for at sikre en effektiv og fejlfri proces. Samtidig er du nysgerrig, udadvendt, proaktiv og har et godt humør. Som person er det vigtigt, at du kan tænke selvstændigt, og at du har en god regnskabsforståelse/interesse, så du trives med at analysere og dykke ned i tallene. Rollen kræver også at du er struktureret, omhyggelig og en god teamplayer. 

Derudover forventer vi at:

  • Du har godt kendskab til regnskab og erfaring med rapportering
  • Du er erfaren bruger af Excel og har du kendskab til Navision er det en fordel
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du har en relevant økonomisk uddannelse (HD, finansøkonom eller lign.)
  • Den ideelle kandidat har nogle års relevant erhvervserfaring, gerne indenfor revision

 

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling i en vækstvirksomhed, hvor udvikling og nytænkning er i hovedsædet. 
  • En afvekslende hverdag i et ambitiøst team, hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer
  • Et inspirerende og dynamisk arbejdsmiljø med kompetente kollegaer, godt humør og en god tone
  • Mulighed for videre- / efteruddannelse
  • Sundhedsforsikring og god kantineordning

 

Rekrutteringsprocessen:

Kan du se dig selv i jobbet? Så send din ansøgning snarest.  Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Tiltrædelse hurtigst muligt.  Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager Lykke Schmidt 73709593 eller CFO Rikke Knudsen på 73709592.

SKECHERS er verdens 3. største skomærke. Med over 3700 konceptbutikker globalt, tilbyder SKECHERS et bredt udvalg indenfor lifestyle og performance sko til både damer, herrer og børn. I Norden distribueres SKECHERS af den danske virksomhed Sports Connection ApS. Der er i dag over 170 shop-in-shops, 50 konceptbutikker fordelt med 25 i Danmark, 10 i Sverige, 5 i Norge, 8 i Finland og 2 i Tyskland. Dette antal forventes at stige over de kommende år. Derudover føres SKECHERS mærket hos et stærkt netværk af forhandlere indenfor sko - og sportsbranchen i hele Norden.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.