Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ØKONOMIELEV

ER DU VILD MED TAL OG ELSKER EXCEL - SÅ KIG HER!

Få en alsidig økonomielev-uddannelsen i en af Danmarks førende detailkæder

Bahnes bogholderi i Slagelse søger en dygtig elev pr. 1/8 2018 med interesse for økonomi og regnskab.

Vi lægger vægt på, at du får en uddannelse, hvor du får lov til at tage ansvar, arbejde selvstændigt og blive involveret i alle firmaets økonomiopgaver.

Bahne tilbyder en spændende og varieret hverdag med 7 dygtige og kompetente kolleger. Vi arbejder tæt sammen med firmaets hovedkontor i København og med kædens 19 butikker i Danmark.

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil udvikle sig i takt med din uddannelse og erfaring, og din økonomiuddannelse vil bl.a. omfatte opgaver indenfor:

  • Debitorbogholderi samt kundekontakt
  • Kreditorbogholderi samt leverandørkontakt
  • Generelle bogførings- og afstemningsopgaver
  • Afstemning af bank
  • Dagsopgørelser fra detailbutikkerne
  • Fakturering
  • Moms
  • Udarbejdelse af regnskabsrapporter
  • Kvalitetssikring gennem interne kontroller
  • Deltagelse i vedligeholdelse og udvikling af IT-systemer
  • Administrative opgaver

Kvalifikationer

Vi forventer, at du:

  • Er selvstændig og har drive
  • Er initiativrig og har lyst til at lære
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • Er omhyggelig og detaljeorienteret
  • Har flair for IT og tal
  • Har ansvarsfølelse og kan bevare overblikket
  • Taler og skriver flydende dansk 

Uddannelseskrav

EUX Merkantil

STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS forløb

HHX inkl. 5 ugers grundforløb

HG med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015

Ansøgning

Ansøgning med en kort beskrivelse af dig selv (gerne billede), dine erfaringer samt hvorfor du gerne vil være elev hos os – vedlagt dit CV, uddannelsesbeviser, eventuelle anbefalinger (Word-/PDF-version) - sendes til Charlotte Petersen på cpe@bahne.dk snarest muligt.

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Bahne er en kapitalkæde med 19 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Teamwork, Ærlighed, Faglig Dygtighed, Præstation og Glæde.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753276Phoenix-4924058912018-02-01T20:30:44.050ØKONOMIELEV

ER DU VILD MED TAL OG ELSKER EXCEL - SÅ KIG HER!

Få en alsidig økonomielev-uddannelsen i en af Danmarks førende detailkæder

Bahnes bogholderi i Slagelse søger en dygtig elev pr. 1/8 2018 med interesse for økonomi og regnskab.

Vi lægger vægt på, at du får en uddannelse, hvor du får lov til at tage ansvar, arbejde selvstændigt og blive involveret i alle firmaets økonomiopgaver.

Bahne tilbyder en spændende og varieret hverdag med 7 dygtige og kompetente kolleger. Vi arbejder tæt sammen med firmaets hovedkontor i København og med kædens 19 butikker i Danmark.

Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil udvikle sig i takt med din uddannelse og erfaring, og din økonomiuddannelse vil bl.a. omfatte opgaver indenfor:

  • Debitorbogholderi samt kundekontakt
  • Kreditorbogholderi samt leverandørkontakt
  • Generelle bogførings- og afstemningsopgaver
  • Afstemning af bank
  • Dagsopgørelser fra detailbutikkerne
  • Fakturering
  • Moms
  • Udarbejdelse af regnskabsrapporter
  • Kvalitetssikring gennem interne kontroller
  • Deltagelse i vedligeholdelse og udvikling af IT-systemer
  • Administrative opgaver

Kvalifikationer

Vi forventer, at du:

  • Er selvstændig og har drive
  • Er initiativrig og har lyst til at lære
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • Er omhyggelig og detaljeorienteret
  • Har flair for IT og tal
  • Har ansvarsfølelse og kan bevare overblikket
  • Taler og skriver flydende dansk 

Uddannelseskrav

EUX Merkantil

STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS forløb

HHX inkl. 5 ugers grundforløb

HG med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015

Ansøgning

Ansøgning med en kort beskrivelse af dig selv (gerne billede), dine erfaringer samt hvorfor du gerne vil være elev hos os – vedlagt dit CV, uddannelsesbeviser, eventuelle anbefalinger (Word-/PDF-version) - sendes til Charlotte Petersen på cpe@bahne.dk snarest muligt.

Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Bahne er en kapitalkæde med 19 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk.  Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier:

Teamwork, Ærlighed, Faglig Dygtighed, Præstation og Glæde.

2018-03-01T01:02:38.033 ER DU VILD MED TAL OG ELSKER EXCEL - SÅ KIG HER! Få en alsidig økonomielev-uddannelsen i en af Danmarks førende detailkæder Bahnes bogholderi i Slagelse søger en dygtig elev pr. 1 8 2018 med interesse for økonomi og regnskab. Vi lægger vægt på, at du får en uddannelse, hvor du får lov til at tage ansvar, arbejde selvstændigt og blive involveret i alle firmaets økonomiopgaver. Bahne tilbyder en spændende og varieret hverdag med 7 dygtige og kompetente kolleger. Vi arbejder tæt sammen med firmaets hovedkontor i København og med kædens 19 butikker i Danmark. Arbejdsopgaver Dine arbejdsopgaver vil udvikle sig i takt med din uddannelse og erfaring, og din økonomiuddannelse vil bl.a. omfatte opgaver indenfor: Debitorbogholderi samt kundekontakt Kreditorbogholderi samt leverandørkontakt Generelle bogførings- og afstemningsopgaver Afstemning af bank Dagsopgørelser fra detailbutikkerne Fakturering Moms Udarbejdelse af regnskabsrapporter Kvalitetssikring gennem interne kontroller Deltagelse i vedligeholdelse og udvikling af IT-systemer Administrative opgaver Kvalifikationer Vi forventer, at du: Er selvstændig og har drive Er initiativrig og har lyst til at lære Kan arbejde struktureret og selvstændigt Er omhyggelig og detaljeorienteret Har flair for IT og tal Har ansvarsfølelse og kan bevare overblikket Taler og skriver flydende dansk Uddannelseskrav EUX Merkantil STX, HF, HTX inkl. 10 ugers HGS forløb HHX inkl. 5 ugers grundforløb HG med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer opnået før 1. august 2015 Ansøgning Ansøgning med en kort beskrivelse af dig selv (gerne billede), dine erfaringer samt hvorfor du gerne vil være elev hos os vedlagt dit CV, uddannelsesbeviser, eventuelle anbefalinger (Word- PDF-version) - sendes til Charlotte Petersen på cpe@bahne.dk snarest muligt. Alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Bahne er en kapitalkæde med 19 store moderne livsstilsbutikker i Danmark. Se mere på www.bahne.dk. Vi er en dynamisk virksomhed, som arbejder med 5 nøgleværdier: Teamwork, rlighed, Faglig Dygtighed, Præstation og Glæde.11Jobnet49240589100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3096974BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center11Kalvebod Brygge 591560København VDKDanmark155.6618581012.56127140
cpe@bahne.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519121JobNet47590741000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=49240589https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=49240589https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=49240589&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=49240589&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgEr du økonomisk velfunderet, og har et højt ambitionsniveau? Hos BAHNE SØRENSEN A/S Fisketorvets Shopping Center bliver du dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007951Dansk3Læse/ tale412109Regnskabselev3Økonomi15Elev & trainee352695770Charlotte Petersencpe@bahne.dkDKDanmarkDKDanmark329925517ScanPeople søger en Regnskabselev til Domino SystemsRobot Domino Systems oplever stor interesse for deres produkter og services, og har i den forbindelse travlt med at servicere deres kunder du har nu muligheden for at blive en del af en spændende og international virksomhed med ambitiøse vækstplaner, da ScanPeople på vegne af Domino Systems søger en regnskabselev. Interesserer du dig for kredit, debit og generel bogføring? Vil du trives i dynamisk miljø, hvor det går stærkt? Og har du interesse i en fremtidig karriere, hvor resultaterne er i højsædet? Så er du måske den nye elev, vi søger til Domino Systems A S. Arbejdsopgaver og ansvar: Størstedelen af dine arbejdsopgaver er inden for regnskab, herunder debit, kredit, bogføring m.v. HR-relaterede opgaver. Forefaldne arbejdsopgaver. Faglige kvalifikationer og krav: Du har gerne 1 3 års erhvervserfaring. Du har en naturlig interesse for regnskab og en lyst til at arbejde med tal. Du taler flydende dansk og kan begå dig på engelsk. Personlige kvalifikationer: Du er fleksibel, proaktiv og løsningsorienteret. Du har en struktureret og systematisk arbejdsform. Du har en positiv indstilling og en høj arbejdsmoral. Du kan arbejde selvstændigt - og har samtidig gode samarbejdsevner. Du har en præsentabel fremtoning og er mødestabil. Din uddannelse: Du har bestået STX HF HTX HGS EUS, HHX 5 ugers opkvalificeringskursus eller HG HGV EUX. Du tilbydes: Et spændende job med mulighed for med tiden at præge din egen hverdag. Et job i en international virksomhed. Gode udviklingsmuligheder. En løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10580 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10580 for at søge jobbet. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Christian Behrenthz Olesen på 43 31 00 71. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om Domino Systems A S: Domino Systems A S distribuerer løsninger til mærkning og etikettering fra Domino Printing Sciences. Domino er leveringsdygtige i alle typer anlæg inden for inkjet, laser, termo transfer og etikettering samt tilbehør til disse. Domino Systems A S har hovedkontor i Herlev samt et servicecenter i Hedensted. LÆS MERE OM DOMINO SYSTEMS HER Om ScanPeople ApS: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på http: www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

Domino Systems oplever stor interesse for deres produkter og services, og har i den forbindelse travlt med at servicere deres kunder – du har nu muligheden for at blive en del af en spændende og international virksomhed med ambitiøse vækstplaner, da ScanPeople på vegne af Domino Systems søger en regnskabselev.

Interesserer du dig for kredit, debit og generel bogføring? Vil du trives i dynamisk miljø, hvor det går stærkt? Og har du interesse i en fremtidig karriere, hvor resultaterne er i højsædet? Så er du måske den nye elev, vi søger til Domino Systems A/S.

Arbejdsopgaver og ansvar:

  • Størstedelen af dine arbejdsopgaver er inden for regnskab, herunder debit, kredit, bogføring m.v.
  • HR-relaterede opgaver.
  • Forefaldne arbejdsopgaver.

Faglige kvalifikationer og krav:

  • Du har gerne 1 – 3 års erhvervserfaring.
  • Du har en naturlig interesse for regnskab og en lyst til at arbejde med tal.
  • Du taler flydende dansk og kan begå dig på engelsk.

Personlige kvalifikationer:

  • Du er fleksibel, proaktiv og løsningsorienteret.
  • Du har en struktureret og systematisk arbejdsform.
  • Du har en positiv indstilling og en høj arbejdsmoral.
  • Du kan arbejde selvstændigt - og har samtidig gode samarbejdsevner.
  • Du har en præsentabel fremtoning og er mødestabil.

Din uddannelse:

  • Du har bestået STX/HF/HTX +HGS/EUS, HHX+5 ugers opkvalificeringskursus eller HG/HGV/EUX.

Du tilbydes:

  • Et spændende job med mulighed for med tiden at præge din egen hverdag.
  • Et job i en international virksomhed.
  • Gode udviklingsmuligheder.
  • En løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:
Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.


http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10580

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10580 for at søge jobbet.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Christian Behrenthz Olesen på 43 31 00 71.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om Domino Systems A/S:
Domino Systems A/S distribuerer løsninger til mærkning og etikettering fra Domino Printing Sciences. Domino er leveringsdygtige i alle typer anlæg inden for inkjet, laser, termo transfer og etikettering samt tilbehør til disse.
Domino Systems A/S har hovedkontor i Herlev samt et servicecenter i Hedensted.

LÆS MERE OM DOMINO SYSTEMS HER

Om ScanPeople ApS:

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. 

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på http://www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSHerlev2018-12-10T00:00:002018-12-19T00:00:00
329913325Servicemindet regnskabsassistent søges til barselsvikariat hos veletableret revisionskontor beliggende i KøgeBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent vil din primære opgave være at bogføre for revisionskontorets kunder. Endvidere vil du engang imellem bemande receptionen og tage imod kunder. I første omgang er der tale om et barselsvikariat på et år, men på sigt er der mulighed for fastansættelse. Som udgangspunkt er stillingen fuldtid, men hvis det foretrækkes, er der mulighed for deltid på 30 timer ugentligt. Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Bogføring Finans Afstemninger Hjælpe til med bemanding af reception Hjælpe til med at besvare telefonhenvendelser fra kunder Ad hoc Om virksomheden Her er tale om et veletableret revisionskontor, hvis historie går mere end 40 år tilbage. Revisionskontoret beskæftiger ca. 10 ansatte, som alle har en servicemindet, empatisk og tillidsfuld tilgang til håndteringen af virksomhedens kunder. Virksomheden samarbejder typisk med små og mellemstore virksomheder og foreninger. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af mulighed for fleksible mødetider, frokost, sundhedsforsikring og pensionsordning. Personlige kompetencer Du arbejder struktureret og har god forståelse fra debet og kredit. Som person er du servicemindet, og det falder dig naturligt at give en hånd med, hvor der er behov for det. Du arbejder selvstændigt, samtidig med at du har gode samarbejdsevner. Endvidere formår du at gå i detaljer og bevare overblikket over en del forskellige opgaver. IT-kompetencer Du har erfaring med et eller flere bogholderisystemer Uddannelse Praktisk erfaring med bogholderi, er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Nikita Nielsen & Søren Christiansen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil din primære opgave være at bogføre for revisionskontorets kunder. Endvidere vil du engang imellem bemande receptionen og tage imod kunder. I første omgang er der tale om et barselsvikariat på et år, men på sigt er der mulighed for fastansættelse. Som udgangspunkt er stillingen fuldtid, men hvis det foretrækkes, er der mulighed for deltid på 30 timer ugentligt.

Arbejdsopgaver

  • Debitorer

  • Kreditorer

  • Bogføring

  • Finans

  • Afstemninger

  • Hjælpe til med bemanding af reception

  • Hjælpe til med at besvare telefonhenvendelser fra kunder

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om et veletableret revisionskontor, hvis historie går mere end 40 år tilbage. Revisionskontoret beskæftiger ca. 10 ansatte, som alle har en servicemindet, empatisk og tillidsfuld tilgang til håndteringen af virksomhedens kunder. Virksomheden samarbejder typisk med små og mellemstore virksomheder og foreninger. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af mulighed for fleksible mødetider, frokost, sundhedsforsikring og pensionsordning.

Personlige kompetencer

Du arbejder struktureret og har god forståelse fra debet og kredit. Som person er du servicemindet, og det falder dig naturligt at give en hånd med, hvor der er behov for det. Du arbejder selvstændigt, samtidig med at du har gode samarbejdsevner. Endvidere formår du at gå i detaljer og bevare overblikket over en del forskellige opgaver.

IT-kompetencer

Du har erfaring med et eller flere bogholderisystemer

Uddannelse

Praktisk erfaring med bogholderi, er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Nikita Nielsen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/c072195d_logo.jpegProselectionKøbenhavn2018-11-16T11:00:15.9102019-01-15T00:00:00
329924693Frisk regnskabsassistent med fokus på kreditorer søges til international virksomhed beliggende i Københavns LufthavnBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du blive en del af en velfungerende regnskabsfunktion, som udover dig består af en økonomichef, to controllere og to regnskabsmedarbejdere. Dine opgaver vil være fokuseret på kreditorbogholderiet, men du vil også arbejde med andre administrative opgaver i virksomheden. Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt være: Arbejdsopgaver Registrering af faktura Vedligeholde kreditordata Bank Bogføring Arkivering Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en danskejet virksomhed inden for luftfart, som har eksisteret i mere end 25 år. Virksomheden beskæftiger ca. 225 medarbejdere, hvoraf de ca. 40 arbejder på hovedkontoret i lufthavnen. I virksomheden, hvor der er et uformelt og behageligt miljø med en flad struktur, lægges vægt på høj faglighed, effektivitet samt godt humør blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom pensionsordning, forsikringer, kantine, fleksibilitet og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har styr på debet og kredit, og har gerne et par års erfaring fra en regnskabsafdeling. Som person har du gåpåmod og forstår at tage ansvar for dine opgaver. Du er proaktiv, servicemindet og åben overfor nye udfordringer. Endvidere har du et højt humør og bidrager til den gode stemning i afdelingen. IT-kompetencer Gerne erfaring med Navision men ikke et krav Uddannelse & erfaring Regnskabs- eller kontorassistent med et par års erfaring Sprog Dansk og engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du blive en del af en velfungerende regnskabsfunktion, som udover dig består af en økonomichef, to controllere og to regnskabsmedarbejdere. Dine opgaver vil være fokuseret på kreditorbogholderiet, men du vil også arbejde med andre administrative opgaver i virksomheden.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt være:

Arbejdsopgaver

  • Registrering af faktura

  • Vedligeholde kreditordata

  • Bank

  • Bogføring

  • Arkivering

  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en danskejet virksomhed inden for luftfart, som har eksisteret i mere end 25 år. Virksomheden beskæftiger ca. 225 medarbejdere, hvoraf de ca. 40 arbejder på hovedkontoret i lufthavnen. I virksomheden, hvor der er et uformelt og behageligt miljø med en flad struktur, lægges vægt på høj faglighed, effektivitet samt godt humør blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom pensionsordning, forsikringer, kantine, fleksibilitet og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har styr på debet og kredit, og har gerne et par års erfaring fra en regnskabsafdeling. Som person har du gåpåmod og forstår at tage ansvar for dine opgaver. Du er proaktiv, servicemindet og åben overfor nye udfordringer. Endvidere har du et højt humør og bidrager til den gode stemning i afdelingen.

IT-kompetencer

Gerne erfaring med Navision men ikke et krav

Uddannelse & erfaring

Regnskabs- eller kontorassistent med et par års erfaring

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/13c6f4e2_logo.jpegProselection2018-12-07T18:00:08.8532019-02-05T00:00:00
329925978Struktureret deltidsbogholder søges til modevirksomhed i HumlebækBasic Beskrivelse Som bogholder bliver du ansvarlig for at varetage virksomhedens regnskab fra A-Z, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge og udvikle opgaverne. Du vil blive en del af en virksomhed indenfor modebranchen, der i dag er et kendt mærke både nationalt og internationalt. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion, gerne indenfor samme branche. Der er tale om en deltidsstilling på 25-30 timer. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Debitor Kreditor Afstemninger Intrastat Moms og told Månedsregnskab Rejseafregninger Budget opfølgning Lønkørsel Lagerstyring Klargøring til revisor Ad hoc Om virksomheden Der her her tale om en international modevirksomhed, hvor der på lokationen er 15 ansatte. Virksomheden blev stiftet i 2012 og oplever en positiv udvikling på alle områder med vækst nationalt og internationalt. Hvert år designer og producerer virksomheden fire kollektioner. I virksomheden hersker der en dynamisk og kreativ stemning, og man fornemmer at medarbejderne har det godt sammen. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesforhold i charmerende lokaler. Personlige kompetencer Som person er du struktureret og kvalitetsbevidst med gode analytiske evner og nysgerrighed omkring opgaverne. Du har et godt overblik, hvorfor du evner at se konsekvenserne af dine handlinger. Du er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag samtidig med, at du sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv og du trives i et kreativt arbejdsmiljø. IT-kompetencer Du har gode IT-kompetencer Uddannelse Merkonom eller tilsvarende Sprog Engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som bogholder bliver du ansvarlig for at varetage virksomhedens regnskab fra A-Z, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge og udvikle opgaverne. Du vil blive en del af en virksomhed indenfor modebranchen, der i dag er et kendt mærke både nationalt og internationalt. Det forventes, at du selvstændigt kan varetage bogholderiet og har erfaring fra en lignende funktion, gerne indenfor samme branche. Der er tale om en deltidsstilling på 25-30 timer. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Debitor
  • Kreditor
  • Afstemninger
  • Intrastat
  • Moms og told
  • Månedsregnskab
  • Rejseafregninger
  • Budget opfølgning
  • Lønkørsel
  • Lagerstyring
  • Klargøring til revisor
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der her her tale om en international modevirksomhed, hvor der på lokationen er 15 ansatte. Virksomheden blev stiftet i 2012 og oplever en positiv udvikling på alle områder med vækst nationalt og internationalt. Hvert år designer og producerer virksomheden fire kollektioner. I virksomheden hersker der en dynamisk og kreativ stemning, og man fornemmer at medarbejderne har det godt sammen. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesforhold i charmerende lokaler.

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret og kvalitetsbevidst med gode analytiske evner og nysgerrighed omkring opgaverne. Du har et godt overblik, hvorfor du evner at se konsekvenserne af dine handlinger. Du er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag samtidig med, at du sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv og du trives i et kreativt arbejdsmiljø.

IT-kompetencer

Du har gode IT-kompetencer

Uddannelse

Merkonom eller tilsvarende

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/1fc535e3_logo.jpegProselection2018-12-11T14:02:07.6902019-02-09T00:00:00
329927124Stærk regnskabsmedarbejder søges til handelsvirksomhed i GlostrupBasic Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder får du en alsidig og selvstændig hverdag i en handelsvirksomhed i udvikling. Du bliver en del af en regnskabsfunktion, der består af i alt syv medarbejdere fordelt i Danmark og Sverige. Der er plads til, at du selv kan præge funktionen og tage initiativ til at udvikle processer. Dine opgaver vil bl.a. være: Arbejdsopgaver Kreditorer Debitorer Afstemninger Rykkerprocedure Kreditvurdering Fakturahåndtering Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en international handelsvirksomhed med over 70.000 ansatte på verdensplan der primært arbejder med B2B. I Danmark er der 30 medarbejdere, der arbejder i et dynamisk og ungt arbejdsmiljø. Der er høj grad af autonomi, gensidig tillid og respekt for hinanden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforskning, pensionsordning, frokost- og frugtordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du stabil, loyal og har gåpåmod, ligesom du er en person med et godt humør. Du er en selvstændig medarbejder, som tager ansvar for dine opgaver og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Du har en struktureret og systematisk arbejdsstil og sætter en ære i at levere til tiden. Dertil er du god til at bevare overblikket og er proaktiv, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat. IT-kompetencer Du har gode IT kompetencer og er stærk i Excel. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til SAP. Uddannelse Erfaring fra en lignende stilling. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder får du en alsidig og selvstændig hverdag i en handelsvirksomhed i udvikling. Du bliver en del af en regnskabsfunktion, der består af i alt syv medarbejdere fordelt i Danmark og Sverige. Der er plads til, at du selv kan præge funktionen og tage initiativ til at udvikle processer. Dine opgaver vil bl.a. være:

Arbejdsopgaver

  • Kreditorer
  • Debitorer
  • Afstemninger
  • Rykkerprocedure
  • Kreditvurdering
  • Fakturahåndtering
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en international handelsvirksomhed med over 70.000 ansatte på verdensplan der primært arbejder med B2B. I Danmark er der 30 medarbejdere, der arbejder i et dynamisk og ungt arbejdsmiljø. Der er høj grad af autonomi, gensidig tillid og respekt for hinanden. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom sundhedsforskning, pensionsordning, frokost- og frugtordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du stabil, loyal og har gåpåmod, ligesom du er en person med et godt humør. Du er en selvstændig medarbejder, som tager ansvar for dine opgaver og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Du har en struktureret og systematisk arbejdsstil og sætter en ære i at levere til tiden. Dertil er du god til at bevare overblikket og er proaktiv, så du kan se, hvor det er nødvendigt at tage fat.

IT-kompetencer

Du har gode IT kompetencer og er stærk i Excel. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til SAP.

Uddannelse

Erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/600b4425_logo.jpegProselectionKøbenhavn2018-12-13T12:00:26.8472019-02-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ScanPeople søger en Regnskabselev til Domino Systems

SCANPEOPLE ApS

Herlev
Domino Systems oplever stor interesse for deres produkter og services, og har i den forbindelse travlt med at servicere deres kunder du har nu muligheden for at blive en del af en spændende og international virksomhed med ambitiøse vækstplaner, da S...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Servicemindet regnskabsassistent søges til barselsvikariat hos veletableret revisionskontor beliggende i Køge

Proselection

København
Beskrivelse Som regnskabsassistent vil din primære opgave være at bogføre for revisionskontorets kunder. Endvidere vil du engang imellem bemande receptionen og tage imod kunder. I første omgang er der tale om et barselsvikariat på et år, men på sigt...
Indrykket:16. november 2018
Udløbsdato:15. januar 2019

Frisk regnskabsassistent med fokus på kreditorer søges til international virksomhed beliggende i Københavns Lufthavn

Proselection

Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du blive en del af en velfungerende regnskabsfunktion, som udover dig består af en økonomichef, to controllere og to regnskabsmedarbejdere. Dine opgaver vil være fokuseret på kreditorbogholderiet, men du vil og...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019

Struktureret deltidsbogholder søges til modevirksomhed i Humlebæk

Proselection

Beskrivelse Som bogholder bliver du ansvarlig for at varetage virksomhedens regnskab fra A-Z, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag, og gode muligheder for selv at tilrettelægge og udvikle opgaverne. Du vil blive en del af en virksomhed ...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:9. februar 2019

Stærk regnskabsmedarbejder søges til handelsvirksomhed i Glostrup

Proselection

København
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder får du en alsidig og selvstændig hverdag i en handelsvirksomhed i udvikling. Du bliver en del af en regnskabsfunktion, der består af i alt syv medarbejdere fordelt i Danmark og Sverige. Der er plads til, at du se...
Indrykket:13. december 2018
Udløbsdato:11. februar 2019