Økonomielev

Vil du uddanne dig inden for økonomisk administration og samtidig have to lærerige og interessante år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet, så læs videre her!
SDU i Odense søger en ambitiøs økonomielev med start den 15. august 2019.

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Du kan forvente:
•    faglige udfordringer inden for behandling af købsbilag, salgsfakturering, lønafregning, netbank, rejseafregninger, budgetlægning, controlling, udbud samt økonomisk opfølgning på projekter
•    turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
•    engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
•    at blive del af en social og aktiv elevklub.

Vi forventer, at:
•    du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
•    du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
•    højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig
•    du har kendskab til og interesse for Excel
•    du har gode formuleringsevner i skrift og tale – også på engelsk.

Adgangskrav:
For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå:
•    EUX med fagretning kontor
•    HHX
•    HTX, HF eller STX suppleret med eud-s, fagretning kontor
•    HG, HGV eller HGS, med adgang til speciale i økonomi.

Er du fyldt 25 år gælder de samme krav. Ansøgere der var fyldt 25 år, da de påbegyndte deres eud-s /eux skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole.  Denne skal vedlægges din ansøgning.

Samtaler forventes afholdt den 7. marts 2019, og der vil i forbindelse med samtalen være en lille test.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte regnskabschef Jens V. Kierkegaard (tlf. 6550 2911, mail jvk@sdu.dk) eller vores nuværende 2. års økonomielev Marlene Sandholm Høyer (tlf. 6550 1986, mail msah@sdu.dk), der også deltager i ansættelsesudvalget.

Du kan læse mere om uddannelsen til økonomielev på SDU her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/tap/elever/oekonomi

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvilket betyder, at du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt, at ansætte egne økonomielever efter endt uddannelse.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329935067Phoenix-2a61098312019-01-03T00:00:00Økonomielev

Vil du uddanne dig inden for økonomisk administration og samtidig have to lærerige og interessante år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet, så læs videre her!
SDU i Odense søger en ambitiøs økonomielev med start den 15. august 2019.

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Du kan forvente:
•    faglige udfordringer inden for behandling af købsbilag, salgsfakturering, lønafregning, netbank, rejseafregninger, budgetlægning, controlling, udbud samt økonomisk opfølgning på projekter
•    turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
•    engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
•    at blive del af en social og aktiv elevklub.

Vi forventer, at:
•    du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
•    du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
•    højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig
•    du har kendskab til og interesse for Excel
•    du har gode formuleringsevner i skrift og tale – også på engelsk.

Adgangskrav:
For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå:
•    EUX med fagretning kontor
•    HHX
•    HTX, HF eller STX suppleret med eud-s, fagretning kontor
•    HG, HGV eller HGS, med adgang til speciale i økonomi.

Er du fyldt 25 år gælder de samme krav. Ansøgere der var fyldt 25 år, da de påbegyndte deres eud-s /eux skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole.  Denne skal vedlægges din ansøgning.

Samtaler forventes afholdt den 7. marts 2019, og der vil i forbindelse med samtalen være en lille test.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte regnskabschef Jens V. Kierkegaard (tlf. 6550 2911, mail jvk@sdu.dk) eller vores nuværende 2. års økonomielev Marlene Sandholm Høyer (tlf. 6550 1986, mail msah@sdu.dk), der også deltager i ansættelsesudvalget.

Du kan læse mere om uddannelsen til økonomielev på SDU her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/tap/elever/oekonomi

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvilket betyder, at du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt, at ansætte egne økonomielever efter endt uddannelse.

Vil du uddanne dig inden for økonomisk administration og samtidig have to lærerige og interessante år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet, så læs videre her!SDU i Odense søger en ambitiøs økonomielev med start den 15. august 2019.SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.Du kan forvente:• faglige udfordringer inden for behandling af købsbilag, salgsfakturering, lønafregning, netbank, rejseafregninger, budgetlægning, controlling, udbud samt økonomisk opfølgning på projekter• turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade• engagerede og kompetente oplæringsansvarlige• at blive del af en social og aktiv elevklub.Vi forventer, at:• du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt• du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker• højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig• du har kendskab til og interesse for Excel• du har gode formuleringsevner i skrift og tale også på engelsk.Adgangskrav:For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå:• EUX med fagretning kontor• HHX• HTX, HF eller STX suppleret med eud-s, fagretning kontor• HG, HGV eller HGS, med adgang til speciale i økonomi. Er du fyldt 25 år gælder de samme krav. Ansøgere der var fyldt 25 år, da de påbegyndte deres eud-s eux skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. Denne skal vedlægges din ansøgning.Samtaler forventes afholdt den 7. marts 2019, og der vil i forbindelse med samtalen være en lille test.Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte regnskabschef Jens V. Kierkegaard (tlf. 6550 2911, mail jvk@sdu.dk) eller vores nuværende 2. års økonomielev Marlene Sandholm Høyer (tlf. 6550 1986, mail msah@sdu.dk), der også deltager i ansættelsesudvalget.Du kan læse mere om uddannelsen til økonomielev på SDU her: https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger tap elever oekonomi Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvilket betyder, at du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt, at ansætte egne økonomielever efter endt uddannelse.11Jobnet2a610983100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-19T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10212210EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3426796Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense M65502911DKDanmark0
jvk@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset687054JobNet492277549227751000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a610983https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a610983https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a610983&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a610983&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgEr Økonomi noget for dig? Søg jobbet som Regnskabselev i dag.12007991Dansk3Læse/ tale412109Regnskabselev3Økonomi359919706Jens V.jvk@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark329937963Regnskabsassistent - Projektvirksomhed i vækstRobot - med reference til Økonomichefen VIRKSOMHEDEN DCM malerfirma A S er en Cooporativ virksomhed som er medarbejderejet. Virksomheden er fyens største malervirksomhed. Ordreerhvervelse sker såvel gennem licitationer som gennem forhandlede kontrakter. Gennem de seneste år er der gennemført et antal boligrenoveringsprojekter med succes og succesen forsætter. DCM malerfirma A S har siden 1932 stået for et solidt stykke håndværk som malermester i Odense og på resten af Fyn. Siden grundlæggelsen af firmaet har den fornemste opgave været, at levere malerarbejde af bedste kvalitet til den bedste pris. Med denne tilgang har de opbygget et renomme, som har stadfæstet sig i et tæt samarbejde med offentlige institutioner, regionerne, boligselskaber, virksomheder, samt private kunder. DCM malerfirma A S maler alene i samarbejde med boligselskaber ca. 1.500 flyttelejligheder om året. Ordrebogen er nu fyldt op som sjældent set. De kompetencer og kvalifikationer der er opnået, søges videreudviklet i den kommende tid, hvor der forventes stor aktivitet inden for netop boligrenoveringsmarkedet og nybyggeri. Selskabet har en stærk profil med gode kunderelationer, især i lokalområdet, som er skabt over et langt tidsforløb. For nærmere oplysninger om DCM se: www.dcm-malerfirma.dk Der arbejdes i fagentrepriser og hovedentrepriser. Selskabets strategi har som hovedsigte at udnytte de synergier, der ligger i det store netværk, der er bygget op i årtier, især i lokalområdet. OPGAVEN Stillingen refererer til Økonomichefen. Der er tale om en delvis ny og udfordrende stilling, som kandidaten i høj grad selv kan være med til at skabe. Regnskabsassistentens primære arbejdsopgaver: Alm. bogføringsopgaver Fakturering Løn- og lønningsbogholderi Projektregnskaber controlling af samme Koordinering af regnskabsmæssige spørgsmål og planlægning af periodeafslutninger. Deltagelse i udarbejdelse af budget Kontakt til de finansielle leverandører bank, revision og forsikring mv. Debitor- og kreditorstyring og garantiadministration Ad-hoc analyser KANDIDATEN Regnskabsassistenten skal have min. 3-5 års praktisk erfaring fra en lignende stilling gerne i en projektorienteret virksomhed. Alternativt kan den nye Regnskabsassistent komme fra en revisorstilling, hvor der er arbejdet med projektvirksomheder. Faglige kvalifikationer: Den nye Regnskabsassistent skal gerne have en velassorteret værktøjskasse inden for regnskab økonomistyring have Kendskab til regnskabsaflæggelse (Årsregnskabsloven) overordnet indsigt i skatte- og momsregler være vant og lyst til at lave analytiske opgaver på tværs af organisationen Personlige egenskaber: Gode samarbejdsevner og motiverende personlighed Ansvarsbevidst og resultatorienteret Selvstartende og med højt energiniveau og drive God til at kommunikere på tværs i en organisation Finder det spændende at arbejde med en bred kontaktflade, da man bliver et bindeled mellem økonomifunktionen og forretningen IT Superbruger i Excel og godt kendskab til Office pakken, C5 samt evt. rapporterings- systemer. DOMICIL Arbejdsstedet er Odense C på ovennævnte adresse. Det forventes, at kandidaten vil bo bor i rimelig kørselsafstand til virksomheden. UDDANNELSE Merkonom i Regnskab og Økonomistyring eller lignende. Uddannet som revisor er absolut også en fordel. SPROG Dansk flydende TILTR DELSE Snarest muligt

- med reference til Økonomichefen

VIRKSOMHEDEN

DCM malerfirma A/S er en Cooporativ virksomhed som er medarbejderejet. Virksomheden er fyens største malervirksomhed. Ordreerhvervelse sker såvel gennem licitationer som gennem forhandlede kontrakter. Gennem de seneste år er der gennemført et antal boligrenoveringsprojekter med succes og succesen forsætter.

DCM malerfirma A/S har siden 1932 stået for et solidt stykke håndværk som malermester i Odense og på resten af Fyn. Siden grundlæggelsen af firmaet har den fornemste opgave været, at levere malerarbejde af bedste kvalitet til den bedste pris. Med denne tilgang har de opbygget et renomme, som har stadfæstet sig i et tæt samarbejde med offentlige institutioner, regionerne, boligselskaber, virksomheder, samt private kunder. DCM malerfirma A/S maler alene i samarbejde med boligselskaber ca. 1.500 flyttelejligheder om året.

Ordrebogen er nu fyldt op som sjældent set.

De kompetencer og kvalifikationer der er opnået, søges videreudviklet i den kommende tid, hvor der forventes stor aktivitet inden for netop boligrenoveringsmarkedet og nybyggeri. Selskabet har en stærk profil med gode kunderelationer, især i lokalområdet, som er skabt over et langt tidsforløb.

For nærmere oplysninger om DCM se: www.dcm-malerfirma.dk

Der arbejdes i fagentrepriser og hovedentrepriser. Selskabets strategi har som hovedsigte at udnytte de synergier, der ligger i det store netværk, der er bygget op i årtier, især i lokalområdet.

OPGAVEN

Stillingen refererer til Økonomichefen. Der er tale om en delvis ny og udfordrende stilling, som kandidaten i høj grad selv kan være med til at skabe.

Regnskabsassistentens primære arbejdsopgaver:

  • Alm. bogføringsopgaver
  • Fakturering
  • Løn- og lønningsbogholderi
  • Projektregnskaber / controlling af samme
  • Koordinering af regnskabsmæssige spørgsmål og planlægning af periodeafslutninger.
  • Deltagelse i udarbejdelse af budget
  • Kontakt til de finansielle leverandører bank, revision og forsikring mv.
  • Debitor- og kreditorstyring og garantiadministration
  • Ad-hoc analyser

KANDIDATEN

Regnskabsassistenten skal have min. 3-5 års praktisk erfaring fra en lignende stilling – gerne i en projektorienteret virksomhed. Alternativt kan den nye Regnskabsassistent komme fra en revisorstilling, hvor der er arbejdet med projektvirksomheder.

Faglige kvalifikationer:

Den nye Regnskabsassistent skal gerne

  • have en velassorteret ”værktøjskasse” inden for regnskab/økonomistyring
  • have Kendskab til regnskabsaflæggelse (Årsregnskabsloven)
  • overordnet indsigt i skatte- og momsregler
  • være vant og lyst til at lave analytiske opgaver på tværs af organisationen

Personlige egenskaber:

  • Gode samarbejdsevner og motiverende personlighed
  • Ansvarsbevidst og resultatorienteret
  • Selvstartende og med højt energiniveau og ”drive”
  • God til at kommunikere på tværs i en organisation
  • Finder det spændende at arbejde med en bred kontaktflade, da man bliver et bindeled mellem økonomifunktionen og forretningen

IT

Superbruger i Excel og godt kendskab til Office pakken, C5 samt evt. rapporterings- systemer.

DOMICIL

Arbejdsstedet er Odense C på ovennævnte adresse.

Det forventes, at kandidaten vil bo / bor i rimelig kørselsafstand til virksomheden.

UDDANNELSE

Merkonom i Regnskab og Økonomistyring eller lignende. Uddannet som revisor er absolut også en fordel.

SPROG

Dansk flydende

TILTRÆDELSE

Snarest muligt

TARGET Headhunting ApSOdense C2019-01-22T00:00:002019-03-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsassistent - Projektvirksomhed i vækst

TARGET Headhunting ApS

Odense C
- med reference til Økonomichefen VIRKSOMHEDEN DCM malerfirma A S er en Cooporativ virksomhed som er medarbejderejet. Virksomheden er fyens største malervirksomhed. Ordreerhvervelse sker såvel gennem licitationer som gennem forhandlede kontrakter. G...
Indrykket:22. januar 2019
Udløbsdato:8. marts 2019