Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Økonomielev

Vil du uddanne dig inden for økonomisk administration og samtidig have to lærerige og interessante år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet, så læs videre her!
SDU i Odense søger en ambitiøs økonomielev med start den 15. august 2019.

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Du kan forvente:
•    faglige udfordringer inden for behandling af købsbilag, salgsfakturering, lønafregning, netbank, rejseafregninger, budgetlægning, controlling, udbud samt økonomisk opfølgning på projekter
•    turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
•    engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
•    at blive del af en social og aktiv elevklub.

Vi forventer, at:
•    du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
•    du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
•    højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig
•    du har kendskab til og interesse for Excel
•    du har gode formuleringsevner i skrift og tale – også på engelsk.

Adgangskrav:
For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå:
•    EUX med fagretning kontor
•    HHX
•    HTX, HF eller STX suppleret med eud-s, fagretning kontor
•    HG, HGV eller HGS, med adgang til speciale i økonomi.

Er du fyldt 25 år gælder de samme krav. Ansøgere der var fyldt 25 år, da de påbegyndte deres eud-s /eux skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole.  Denne skal vedlægges din ansøgning.

Samtaler forventes afholdt den 7. marts 2019, og der vil i forbindelse med samtalen være en lille test.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte regnskabschef Jens V. Kierkegaard (tlf. 6550 2911, mail jvk@sdu.dk) eller vores nuværende 2. års økonomielev Marlene Sandholm Høyer (tlf. 6550 1986, mail msah@sdu.dk), der også deltager i ansættelsesudvalget.

Du kan læse mere om uddannelsen til økonomielev på SDU her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/tap/elever/oekonomi

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvilket betyder, at du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt, at ansætte egne økonomielever efter endt uddannelse.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329935067Phoenix-2a61098312019-01-03T00:00:00Økonomielev

Vil du uddanne dig inden for økonomisk administration og samtidig have to lærerige og interessante år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet, så læs videre her!
SDU i Odense søger en ambitiøs økonomielev med start den 15. august 2019.

SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.

Du kan forvente:
•    faglige udfordringer inden for behandling af købsbilag, salgsfakturering, lønafregning, netbank, rejseafregninger, budgetlægning, controlling, udbud samt økonomisk opfølgning på projekter
•    turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade
•    engagerede og kompetente oplæringsansvarlige
•    at blive del af en social og aktiv elevklub.

Vi forventer, at:
•    du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt
•    du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker
•    højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig
•    du har kendskab til og interesse for Excel
•    du har gode formuleringsevner i skrift og tale – også på engelsk.

Adgangskrav:
For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå:
•    EUX med fagretning kontor
•    HHX
•    HTX, HF eller STX suppleret med eud-s, fagretning kontor
•    HG, HGV eller HGS, med adgang til speciale i økonomi.

Er du fyldt 25 år gælder de samme krav. Ansøgere der var fyldt 25 år, da de påbegyndte deres eud-s /eux skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole.  Denne skal vedlægges din ansøgning.

Samtaler forventes afholdt den 7. marts 2019, og der vil i forbindelse med samtalen være en lille test.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte regnskabschef Jens V. Kierkegaard (tlf. 6550 2911, mail jvk@sdu.dk) eller vores nuværende 2. års økonomielev Marlene Sandholm Høyer (tlf. 6550 1986, mail msah@sdu.dk), der også deltager i ansættelsesudvalget.

Du kan læse mere om uddannelsen til økonomielev på SDU her: https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/tap/elever/oekonomi

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT 

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvilket betyder, at du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt, at ansætte egne økonomielever efter endt uddannelse.

2019-02-20T00:50:43.540 Vil du uddanne dig inden for økonomisk administration og samtidig have to lærerige og interessante år på en stor arbejdsplads, der skaber værdi for og med samfundet, så læs videre her!SDU i Odense søger en ambitiøs økonomielev med start den 15. august 2019.SDU har en vision om at være det foretrukne universitet i Danmark ikke bare for de studerende, men også for sine medarbejdere. Du har nu muligheden for at blive en del af en medarbejderstab, hvor kompetencer og et højt fagligt niveau værdsættes i dagligdagen.Du kan forvente:• faglige udfordringer inden for behandling af købsbilag, salgsfakturering, lønafregning, netbank, rejseafregninger, budgetlægning, controlling, udbud samt økonomisk opfølgning på projekter• turnus i forskellige afdelinger og en bred kontaktflade• engagerede og kompetente oplæringsansvarlige• at blive del af en social og aktiv elevklub.Vi forventer, at:• du har lyst til at bruge de næste to år på at lære en masse nyt• du er udadvendt og kan lide at samarbejde med mange forskellige mennesker• højt serviceniveau og ansvarlighed ligger naturligt for dig• du har kendskab til og interesse for Excel• du har gode formuleringsevner i skrift og tale også på engelsk.Adgangskrav:For at komme i betragtning til stillingen skal du have bestået eller forventer at bestå:• EUX med fagretning kontor• HHX• HTX, HF eller STX suppleret med eud-s, fagretning kontor• HG, HGV eller HGS, med adgang til speciale i økonomi. Er du fyldt 25 år gælder de samme krav. Ansøgere der var fyldt 25 år, da de påbegyndte deres eud-s eux skal have foretaget en realkompetencevurdering hos en erhvervsskole. Denne skal vedlægges din ansøgning.Samtaler forventes afholdt den 7. marts 2019, og der vil i forbindelse med samtalen være en lille test.Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte regnskabschef Jens V. Kierkegaard (tlf. 6550 2911, mail jvk@sdu.dk) eller vores nuværende 2. års økonomielev Marlene Sandholm Høyer (tlf. 6550 1986, mail msah@sdu.dk), der også deltager i ansættelsesudvalget.Du kan læse mere om uddannelsen til økonomielev på SDU her: https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger tap elever oekonomi Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi gør opmærksom på, at det er en uddannelsesstilling, hvilket betyder, at du ikke kan påregne fast ansættelse efter elevtidens udløb. SDU bestræber sig dog på, så vidt muligt, at ansætte egne økonomielever efter endt uddannelse.11Jobnet2a610983100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-19T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10212210EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3426796Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense M65502911DKDanmark0
jvk@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset687054JobNet492277549227751000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a610983https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a610983https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a610983&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2a610983&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgEr Økonomi noget for dig? Søg jobbet som Regnskabselev i dag.12007991Dansk3Læse/ tale412109Regnskabselev3Økonomi359919706Jens V.jvk@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark330008948Erfaren bogholderRobot Vi søger en bogholder til vores afdeling i Odense, hvor du vil få mulighed for at arbejde med mangeartede opgaver indenfor bogholderi regnskab - samt mulighed for at præge den fortsatte udvikling af bogholderifunktionen. Du vil referere til vores regnskabschef. Dagligdagen hos FKSSlamson Som bogholder vil du blive en del af et team på 4 medarbejdere. Du vil sidde i et åbent kontormiljø, hvor du vil få din arbejdsplads sammen med de øvrige medarbejdere i økonomiafdelingen. Dine primære opgaver: Debitorfunktion. Kreditorfunktion. Afstemning i finansbogholderi. Deltage i månedsafslutning. Diverse finansbogføring. Deltage i telefonpasning Evt. back-up på lønkørsel for timelønnede Hvem er du? Faglige kvalifikationer: All round erfaring som bogholder i økonomiafdeling Fortrolig med ERP systemer - gerne Navision. Solidt kendskab til IT - herunder Excel Gerne erfaring med lønninger Personlige kvalifikationer Du er nysgerrig på forretningen og byder ind på opgaverne Du arbejder selvstændigt, struktureret og vedholdende med dine opgaver. Du er fleksibel, da vi er en mindre afdeling, som lapper over ved ferie. Du har godt humør og trives i et uformelt miljø. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Er du interesseret? Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse, så send din ansøgning til: job@fksslamson.dk - mærket: Bogholder. Vi lukker for ansøgninger, når den rette kandidat er fundet. OM FKSSlamson FKSSlamson har for få år siden fejret 60 års jubilæum og er i dag markedsledende i branchen indenfor kloakarbejde, spuling og service. Virksomheden beskæftiger i alt 160 medarbejdere fordelt over i alt 10 afdelinger på landsplan med hovedkontor på Teknikvej i Odense. Virksomheden har en flad organisation, hvilket giver mulighed for hurtige beslutningsgange og stor medarbejderindflydelse. Der arrangeres jævnligt sociale arrangementer, så man møder hinanden på tværs af lokationer og afdelinger. Arbejdsmiljøet bærer derfor også præg af et stærkt bånd blandt medarbejderne, hvilket giver udtryk i en høj anciennitet og stor tilfredshed blandt både medarbejdere og kunder. Virksomheden er desuden kendt for at være på forkant af den teknologiske udvikling omkring vedligeholdelse af kloaksystemer. Der sættes ligeledes i øjeblikket en grøn dagsorden med fokus på miljø og arbejdsmiljø.

Vi søger en bogholder til vores afdeling i Odense, hvor du vil få mulighed for at arbejde med mangeartede opgaver indenfor bogholderi & regnskab - samt mulighed for at præge den fortsatte udvikling af bogholderifunktionen.

Du vil referere til vores regnskabschef.

Dagligdagen hos FKSSlamson

Som bogholder vil du blive en del af et team på 4 medarbejdere. Du vil sidde i et åbent kontormiljø, hvor du vil få din arbejdsplads sammen med de øvrige medarbejdere i økonomiafdelingen.

Dine primære opgaver:

  • Debitorfunktion.
  • Kreditorfunktion.
  • Afstemning i finansbogholderi.
  • Deltage i månedsafslutning.
  • Diverse finansbogføring.
  • Deltage i telefonpasning
  • Evt. back-up på lønkørsel for timelønnede

Hvem er du?

Faglige kvalifikationer:

  • All round erfaring som bogholder i økonomiafdeling 
  • Fortrolig med ERP systemer - gerne Navision.
  • Solidt kendskab til IT - herunder Excel
  • Gerne erfaring med lønninger

Personlige kvalifikationer

  • Du er nysgerrig på forretningen og byder ind på opgaverne
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og vedholdende med dine opgaver.
  • Du er fleksibel, da vi er en mindre afdeling, som lapper over ved ferie.
  • Du har godt humør og trives i et uformelt miljø.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Er du interesseret?

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse, så send din ansøgning til:  job@fksslamson.dk - mærket: Bogholder.

Vi lukker for ansøgninger, når den rette kandidat er fundet.

 

OM FKSSlamson

FKSSlamson har for få år siden fejret 60 års jubilæum og er i dag markedsledende i branchen indenfor kloakarbejde, spuling og service. Virksomheden beskæftiger i alt 160 medarbejdere fordelt over i alt 10 afdelinger på landsplan med hovedkontor på Teknikvej i Odense.

Virksomheden har en flad organisation, hvilket giver mulighed for hurtige beslutningsgange og stor medarbejderindflydelse. Der arrangeres jævnligt sociale arrangementer, så man møder hinanden på tværs af lokationer og afdelinger. Arbejdsmiljøet bærer derfor også præg af et stærkt bånd blandt medarbejderne, hvilket giver udtryk i en høj anciennitet og stor tilfredshed blandt både medarbejdere og kunder.

Virksomheden er desuden kendt for at være på forkant af den teknologiske udvikling omkring vedligeholdelse af kloaksystemer. Der sættes ligeledes i øjeblikket en grøn dagsorden med fokus på miljø og arbejdsmiljø.

FKSSLAMSON A/SOdense S2019-04-17T00:00:002019-05-16T00:00:00
330006800Regnskabsmedarbejder til support af nyt ERP systemRobot VKAREN.DK - REKRUTTERING søger for IRD Fuel Cells A S i Odense SØ, en Regnskabsmedarbejder, der kan varetage en projektrolle i forbindelse med implementeringen af ERP system. Der er tale om en konsulentstilling på ca. 6 måneders varighed med god mulighed for ansættelse efterfølgende. IRD Fuel Cells A S er en højteknologisk virksomhed der er engageret i forskning, udvikling og produktion af brændselscelleteknologi til glæde for miljøet. Virksomheden er i kraftig vækst og har påbegyndt implementeringen af Microsoft Dynamics NAV. Jobbet: Der er tale om en projektstilling rettet mod to funktioner, hvor du halvdelen af din tid fungerer som regnskabsmedarbejder med ansvar for den daglige bogholderifunktion kombineret med en projektrolle, hvor du er support på implementering af et nyt ERP system. Du kommer til at arbejde tværfagligt og blive bindeled mellem diverse afdelinger, herunder salg, økonomi, indkøb og produktion, hvor du får en bred variation af opgaver undervejs i processen. Opgaver: Bogholderifunktion med afstemning af diverse konti, bank og indberetninger Projektdeltagelse med administration af diverse data, tastearbejde og testkørsel Beskrive processer og dokumentstyring samt koordinere indsats og tiltag i udviklingsfasen Supportere øvrige afdelinger og håndtere validering af data ved udrulning af system Oprette og vedligeholde stamdata, varenumre, kunder, leverandører mv. i system Der vil være sparring og tæt samarbejde med kolleger. Du får en særdeles varieret hverdag med en stor kontaktflade internt såvel som eksternt. Arbejdstiden er mandag til torsdag kl. 7.00-15.00, fredag kl. 7.00-14.30. Vi forventer: Du har en regnskabsprofil med solid bogholderierfaring. Det er en fordel, hvis du har deltaget i implementeringen af et ERP system, arbejdet med masterdata eller har anden teknisk baggrund, gerne fra en produktionsvirksomhed og med kendskab til produktions flow. Det er et krav, at du er rutineret i et eller flere ERP systemer, og har du erfaring med Microsoft Dynamics NAV er dette en klar fordel. Du har erfaring med Office pakken, herunder Excel. Du taler og skriver både engelsk og dansk. Din person: Som person er du systematisk og har en analytisk og resultatorienteret tilgang til opgaverne. Du arbejder struktureret og selvstændigt og formår at holde mange bolde i luften samtidig. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, men du er samtidig samarbejdsminded og imødekommende. Hos IRD Fuel Cells har man en fri omgangstone og værdsætter samarbejde, hvorfor du er positiv, har humor og et ønske om at løse opgaver og skabe resultater i fællesskab med dine kolleger. Vi tilbyder: En spændende konsulentstilling, hvor ikke to dage er ens. IRD Fuel Cells er en spændende produktionsvirksomhed i stor udvikling og en del af en koncern med 450 ansatte. I Odense SØ er man 34 medarbejdere i et uformelt miljø præget af en flad struktur og samarbejde på tværs af alle afdelinger. Din ansøgning: Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi meget gerne fra dig snarest. Send cv og ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. Regnskab support IRD . Ved evt. spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marlene Bak på 70 15 20 10 alle hverdage. Virksomheden: At IRD Fuel Cells, we are devoted to the research, development, and production of fuel cell components. Developing top-quality fuel cells requires many years of experience and knowledge, as well as the expertise of a variety of specialists. We have been in the business since 1996, and our highly skilled team comprises people with many different backgrounds and since the beginning we have been striving for the same goal: To develop and ensure a sustainable future. We have a vision of being acknowledged as the leading supplier of unlimited energy solutions of the future, by offering tailor-made strategic components with focus on lowering the total cost of energy. Se mere på www.irdfuelcells.com

VKAREN.DK - REKRUTTERING søger for IRD Fuel Cells A/S i Odense SØ, en Regnskabsmedarbejder, der kan varetage en projektrolle i forbindelse med implementeringen af ERP system. Der er tale om en konsulentstilling på ca. 6 måneders varighed med god mulighed for ansættelse efterfølgende.

IRD Fuel Cells A/S er en højteknologisk virksomhed der er engageret i forskning, udvikling og produktion af brændselscelleteknologi – til glæde for miljøet. Virksomheden er i kraftig vækst og har påbegyndt implementeringen af Microsoft Dynamics NAV.

Jobbet:

Der er tale om en projektstilling rettet mod to funktioner, hvor du halvdelen af din tid fungerer som regnskabsmedarbejder med ansvar for den daglige bogholderifunktion kombineret med en projektrolle, hvor du er support på implementering af et nyt ERP system. 

Du kommer til at arbejde tværfagligt og blive bindeled mellem diverse afdelinger, herunder salg, økonomi, indkøb og produktion, hvor du får en bred variation af opgaver undervejs i processen.

Opgaver:

  • Bogholderifunktion med afstemning af diverse konti, bank og indberetninger
  • Projektdeltagelse med administration af diverse data, tastearbejde og testkørsel
  • Beskrive processer og dokumentstyring samt koordinere indsats og tiltag i udviklingsfasen
  • Supportere øvrige afdelinger og håndtere validering af data ved udrulning af system
  • Oprette og vedligeholde stamdata, varenumre, kunder, leverandører mv. i system

Der vil være sparring og tæt samarbejde med kolleger. Du får en særdeles varieret hverdag med en stor kontaktflade internt såvel som eksternt.

Arbejdstiden er mandag til torsdag kl. 7.00-15.00, fredag kl. 7.00-14.30.

Vi forventer:

Du har en regnskabsprofil med solid bogholderierfaring. Det er en fordel, hvis du har deltaget i implementeringen af et ERP system, arbejdet med masterdata eller har anden teknisk baggrund, gerne fra en produktionsvirksomhed og med kendskab til produktions flow. Det er et krav, at du er rutineret i et eller flere ERP systemer, og har du erfaring med Microsoft Dynamics NAV er dette en klar fordel. Du har erfaring med Office pakken, herunder Excel. Du taler og skriver både engelsk og dansk.

Din person:

Som person er du systematisk og har en analytisk og resultatorienteret tilgang til opgaverne. Du arbejder struktureret og selvstændigt og formår at holde mange bolde i luften samtidig. Det er naturligt for dig at tage ejerskab for egne opgaver, men du er samtidig samarbejdsminded og imødekommende. Hos IRD Fuel Cells har man en fri omgangstone og værdsætter samarbejde, hvorfor du er positiv, har humor og et ønske om at løse opgaver og skabe resultater i fællesskab med dine kolleger.

Vi tilbyder:

En spændende konsulentstilling, hvor ikke to dage er ens. IRD Fuel Cells er en spændende produktionsvirksomhed i stor udvikling og en del af en koncern med 450 ansatte. I Odense SØ er man 34 medarbejdere i et uformelt miljø præget af en flad struktur og samarbejde på tværs af alle afdelinger.

Din ansøgning:

Kan du se dig selv i denne stilling, hører vi meget gerne fra dig snarest. Send cv og ansøgning til rekruttering@vkaren.dk, mrk. ”Regnskab/support IRD”. Ved evt. spørgsmål er du velkommen til at kontakte Marlene Bak på 70 15 20 10 alle hverdage.

Virksomheden:

At IRD Fuel Cells, we are devoted to the research, development, and production of fuel cell components. Developing top-quality fuel cells requires many years of experience and knowledge, as well as the expertise of a variety of specialists.

We have been in the business since 1996, and our highly skilled team comprises people with many different backgrounds – and since the beginning we have been striving for the same goal: To develop and ensure a sustainable future. 

We have a vision of being acknowledged as the leading supplier of unlimited energy solutions of the future, by offering tailor-made strategic components with focus on lowering the total cost of energy.

Se mere på www.irdfuelcells.com

VKAREN ApSOdense SØ2019-04-12T00:00:002019-05-12T00:00:00
330006194bogholder søges i Odense MRobot Bogføring i Dinero- regnskabsprogram for virksomhed. Opgaven kan udføres fra hjemmearbejdsplads eller på virksomhedensadresse i Odense M. Vi ønsker tilbud baseret på timepris og en løsning hvor du hver måned ajourføre vores bogholderi det næste lange stykke tid. Læs mere og se billeder video af jobbet her: https: hr-online.dk Byd-på-job?id 45 Dette jobopslag drejer sig om en freelance serviceydelse oprettet af en privat- eller erhvervskunde. Jobbet kan være en enkelt opgave som er klaret på et par timer eller starten på et længere samarbejde. Honoraret for udførelsen af opgaven udbetales til dig som skattepligtigvederlag - så alle er sikrede ordnede forhold.Bogføring i Dinero- regnskabsprogram for virksomhed. Opgaven kan udføres fra hjemmearbejdsplads eller på virksomhedensadresse i Odense M. Vi ønsker tilbud baseret på timepris og en løsning hvor du hver måned ajourføre vores bogholderi det næste lange stykke tid.

Læs mere og se billeder/video af jobbet her:
https://hr-online.dk/Byd-på-job?id=45

Dette jobopslag drejer sig om en freelance serviceydelse oprettet af en privat- eller erhvervskunde. Jobbet kan være en enkelt opgave som er klaret på et par timer eller starten på et længere samarbejde. Honoraret for udførelsen af opgaven udbetales til dig som skattepligtigvederlag - så alle er sikrede ordnede forhold.
HR-OnlineOdense M2019-04-12T00:00:002019-05-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren bogholder

FKSSLAMSON A/S

Odense S
Vi søger en bogholder til vores afdeling i Odense, hvor du vil få mulighed for at arbejde med mangeartede opgaver indenfor bogholderi regnskab - samt mulighed for at præge den fortsatte udvikling af bogholderifunktionen. Du vil referere til vores re...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:16. maj 2019

Regnskabsmedarbejder til support af nyt ERP system

VKAREN ApS

Odense SØ
VKAREN.DK - REKRUTTERING søger for IRD Fuel Cells A S i Odense SØ, en Regnskabsmedarbejder, der kan varetage en projektrolle i forbindelse med implementeringen af ERP system. Der er tale om en konsulentstilling på ca. 6 måneders varighed med god mul...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

bogholder søges i Odense M

HR-Online

Odense M
Bogføring i Dinero- regnskabsprogram for virksomhed. Opgaven kan udføres fra hjemmearbejdsplads eller på virksomhedensadresse i Odense M. Vi ønsker tilbud baseret på timepris og en løsning hvor du hver måned ajourføre vores bogholderi det næste lang...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019